NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

MRToney

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أمهات كتير اوي عامله مشكله لعيالها بسبب جسمها
لانها مهما تلبس سواء اسدال او قميص نوم او بجامه تفاصيل جسمها بتبان وابنها يا عيني متبهدل معاها مش عارف يعمل ايه للاسف عشان كده في عيال كتير بيحلمو بأمهاتهم و بيعملو العادة السرية و هما متخيلين نفسهم مع أمهاتهم🔥🔥

d9k5jdx.md.jpg d9k5Xgj.jpg

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هال, فارس الضلام, Ćũĉķolŷ و 12 آخرين
أمهات كتير اوي عامله مشكله لعيالها بسبب جسمها
لانها مهما تلبس سواء اسدال او قميص نوم او بجامه تفاصيل جسمها بتبان وابنها يا عيني متبهدل معاها مش عارف يعمل ايه للاسف عشان كده في عيال كتير بيحلمو بأمهاتهم و بيعملو العادة السرية و هما متخيلين نفسهم مع أمهاتهم🔥🔥

d9k5jdx.md.jpg d9k5Xgj.jpg
او بتتخيلها مع صحابك او ناس غريبة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الجنتل حوده, asaad2024, ELSAFH و شخص آخر
انا واحد من ضمن بهيج عليها خصوصا لما تدخل عن جرانا بالقصير وعم سامح يبقي موجود ببقي نفسي اشوفه بينيكها ويحملها

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و asaad2024
طبيعي جدا وخصوصا اذا كانت الام لسا قادرة على الاعطاء

• عجبني
التفاعلات: تبادل دياثة بس
مثلا في امهااات بعمر الاربعين وكأنها عمرها ستين تلاقيها ترهلات ودهون فمحدش هيبص على ام زيها .
وعندك امهااات تلاقيها اربعينية بس شكلها عمر تلاتين ووشها مفتح بلحالة دي طبيعي الواد يشتهي امه.

مثلا في امهااات بعمر الاربعين وكأنها عمرها ستين تلاقيها ترهلات ودهون فمحدش هيبص على ام زيها .
وعندك امهااات تلاقيها اربعينية بس شكلها عمر تلاتين ووشها مفتح بلحالة دي طبيعي الواد يشتهي امه.
انا مامي شكلها اصغر بكتير من سنها و ده مسببلي ازمة بجد وسط صحابي و في الشارع و في البيت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و asaad2024
انا مامي شكلها اصغر بكتير من سنها و ده مسببلي ازمة بجد وسط صحابي و في الشارع و في البيت
عادي في ناس كتير زيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: asaad2024
  • أتفق
التفاعلات: Grizzly
  • عجبني
التفاعلات: Grizzly
اه فعلا

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده، ELSAFH و تبادل دياثة بس
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%