NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مشاعر غريبه ـ حتي الجزء الثاني 15/4/2024

Nadim69

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
8 أبريل 2024
المشاركات
5
مستوى التفاعل
10
نقاط
116
الجنس
ذكر
الدولة
بلاد العرب أوطاني
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اعرفكم بنفسي انا اسمي مالك أحداث القصة تبدأ من قبل دخولي الجامعة باسبوعين ورحلة بحثي عن سكن مناسب لظروفي الاجتماعية كوني من أسرة متوسطة والدي موظف ميسور الحال وانا اوصفلكم نفسي طولي ١.٩٥ سم ملامحي جميلة وحادة وجسمي رياضي كوني بلعب رياضة من صغري

JvZJPkB.md.jpg
معروف باني شخصية محترمة من كل الناس في حالي مبعملش مشاكل مع حد هاديء
ركبت مواصلات ولاول مرة اذهب للقاهرة عشان ادور علي سكن بعدا ما جبت مجموع كويس ودخلت كلية سياسة واقتصاد وصلت وبدأت اسأل الناس عن سمسار يشوف شقة لطلبة ورحت فعلا قالي انت جاي قبل الدراسة باسبوعين تدور علي سكن مستحيل هتلاقي يا بني دلوقتي سيبلي رقمك وانا لو لقيت مكان ليك في أي شقة هبلغك طلعت وانا حزين خايف وقلقان لقيت راجل كبير في السن قوي شايل حاجات وشكله مرهق
انا : هات عنك يا حج اوصلك
الراجل : كتر خير يبني
انا : قلتله لا عيب يحج انا زي ابنك
الراجل : شكرا يبني
مشيت معاه وصلته لحد بيته وفتحتله الباب وحطيت الحاجه ورايح امشي عزم عليا اني اطلع وصممم على كدا طلعت وقعدت مع الحج كمال ايوه ده اسمه وزوجته لطيفة هي اسمها كدا عزيز القاريء ست طيبة وسألوني عن حالي وحكيتلهم عن الي حصل
لقيت الحج بيقولي بكل طيبة وحنية متشيلش هم يبني انت طيب وبن حلال في اوضة على السطح من نصيبك وتبقى اخ لاحفادي هما قدك في السن
عيني دمعت وقمت بوست دماغه وحضنته وكذلك تيتة لطيفة اه بقيت اقولها تيتة التمست فيها حنان الجدة وحسيت ناحيتهم بحنية الاهل
بيت الحج كمال عبارة عن دور واحد في شقتين شقة ليه وشقة لاحفاده وغرفة علي السطح فيها شوية عفش قالي اطلع بص وقولي رأيك وطلعت لقيتها غرفة واسعة بحمام فيها شوية عفش محدش مهتم بيها ونزلت قلتله شكرا وسلمت عليهم وخدت رقمهم وقالولي تعالى الاسبوع الجاي جهز اوضتك وفعلا روحت وجيت معايا حاجتي وانا تحت البيت بخبط لقيت صوت ناعم بيقول ايوا مين قلت أنا مالك ي حج كمال الباب انفتح ولقيت قدامي ملاك حرفيا ولد عيون زرقاء شعر اصفر طوله ١.٧ رفيع ملامح رقيقة وجميلة تحس أنه أصغر من سنه
JvZdhGa.md.jpg
بيقولي ازيك يا مالك انا يوسف اتفضل قلتله ازيك يا يوسف طلعنا قلتله خلي حاجتي عندك انا هطلع اروق الاوضة قالي طيب اتفضل بس ريح من سكة السفر دخلت سلمت على الحج وتيتة الاول وقعدت جت أخته سارة وهي النموذج الانثى منه لأنها توئم شعر اطول وبزاز سلمت عليها حسيت انها مش طيقاني المهم قعدت ريحت واتعرفت علي يوسف شخص مريح وجميل ولقيته في كلية السن وهي لائقه عليه فعلا تحس ان لسه في مشكلة في نطقه العربي وقلتله كويس خالص لقيت حد اضمن أنه يصحيني للكلية وضحكنا وقلتله هقوم انا انضف الاوضة بقا قالي وانا هقوم معاك اساعدك احنا بقينا صحاب شكرته وطلعنا
طبعا الاوضة متوسخة جدا والسطح كمان قلتله لا مش هينفع ننضف بهدومنا دي وقمت قائله احنا رجالة زي بعض بقا ي جو وقمت قائله بقيت بالبوكس بس لقيته واقف مكسوف في نص همومه قلتله يلا يبني عشان هدومك متتوسخش هو اتكسف حسيته محرج قلتله مكسوفة يا بيضة وضحكت قالي لا مش مكسوف وقام قاله وشه بقا احمر خالص ولقيت قدامي جسمه الابيض والنحيف الرقيق ولاول مرة مشاعري تتحرك ناحية ولد حسيت ببداية انتصاب بس شتت انتباهي وقلتله يلا بينا وروقنا الشقة والسطح وفرشناها وبقت جميلة قلتله انزل بقا استحمى ولا استحمى معايا يا بطة 😂 ضحك وقالي لا ي خويا هنزل استحمى تحت احسن وضحكنا وشكرته جدا قالي احنا بقينا صحاب ونزل.

الجزء الثاني

نزل يوسف خد دش وانا خدت دش ونزلت جبت شوية حاجات ازين بيها قدام الاوضة وعملت اقعدة لطيفة قدامها وروقت الدنيا خالص دلوقتي اقدر اقول علي السطح روف 😂
نادوا عليا عشان اتغدا معاهم والحج قالي غداك عندنا من هنا ورايح لسه هعترض لقيته قلي هزعل منك انا والحجة قلتله لا خلاص ي حج مقدر على زعل الحجة انت عادي وضحكنا كلنا 😂 وحسيت معاهم كاني في بيتنا
لقيت تيتة لطيفة بتقولس تعالى يا مالك عايزاك لقيتها بتقولي انا اول مرة اشوف يوسف فرحان كدا ده عمره ما ساعدني هنا في حاجه من غير ما أقوله وانت من غير ما تقوله قام ساعدك في تنضيف الاوضة وطول عمره عنيد بس شكله حبك خلي بالك عليه يبني قلتلها من عنيا يا تيتة لحد دلوقتي انا حاسس بعدم ارتياح في معاملتي مع سارة بتتكلم من منخيرها كدا ومش طايقة وشي علي عكس يوسف الي كان مبتهج فشخ
ومرت الايام وجه اول يوم كلية وقولت ليوسف انه يرن عليا يصحيني ولكن معملش كدا

صحيت علي صوت يوسف وهو بيهمس ووشه احمر فشخ وهو بيصحيني ببص لقيت عندي انتصاب صباحي وزبي واقف زي الصاروخ قلتله بصوت ناعس الساعة كام قالي 7 يدوبك تلبس عشان نلحق اول محاضرة وعملتلك سندوتشين تفطر بيهم قلتله شكرا يجو قالي العفو هستناك تحت قلتله لا استناني هنا انت لابس اهو ننزل سوا وهو قعد استناني وانا دخلت خدت دش وخرجت وانا لافف فوطة حوالين وسطي وقلتله غمض عينك 😂 عايز البس بوكسر قالي مكسوفة يا بطة 😂 قلتله لا وقمت منزل الفوطة لقيته غمض علي طول وقام يجري وبيضحك 😂

ولبست ونزلت الكلية وقضينا اليوم وروحت لقيته في البيت حسيته زعلان قلتله مالك في ايه قالي رنيت عليك كتير عشان اروح معاك بس حضرتك مردتش لقيت فعلا انه رانن كتير قلتله أني مخدتش بالي وقلتله متزعلش وصالحته

علاقتي بيه بقت غريبة مبقدرش علي زعله ملامحه الكيوت الرقيقة تخليك تعمل كدا غصب عنك ولقيت نفسي تاني يوم جايبله شيكولاته اصالحه بيها

وهو كان فرحان قوي لدرجة أنه حضني فرحته ال#فولية دي حركت مشاعري لقيت بتاعي بيشد كدا لا إراديا

تدرج مشاعري ناحيته بدأ من شفايفه في يوم قاعدين بنذاكر بقينا واخدين علي بعض طبعا فبنقعد بالهدوم الداخلية وانا بتاعي كبير خاصتا اني طويل بتاعي متناسق مع جسمي طوله ٢٤ سم وتخين وباين في البوكسر ويوسف كمان رغم شكله الكيوت بس بتاعه طوله ١٧ سم بس رفيع شكلنا سكسي نيك حتى لو مش بتحب الولاد هتحبهم من منظرنا قلت ان مشاعري بدأت من شفايفه مجرد نظرتي ليه بحس اني عايز اكلها اكل واقطعها بوس بناقض نفسي ومشاعري بس مش قادر

كل واحد فينا بقا عنده شله في كليته طبيعي انا اتعرفت علي بنت اسمها ليندا جميلة فشخ عيون خضراء وشعر ايه وجماله ايه عود فرنساوي وبنتكلم وانا قلتله وحسيت أنه مضايق اني بكلمها بس بيتصرف عادي بقا يخرج مع صحابه انا من جوايا خايف عليه وغيران لما بيحكيلي عن فلان هزر وعمل كذا وفلان عمل كذا والموضوع وصل لاخره وتوتر العلاقه لما لقيته معزوم علي حفلة عيد ميلاد حد معاه مشهور انه جاي وده قلقني علي يوسف هو زي القمر اكيد الواد ده عايزه وانا لقيت نفسي بكل تلقائيه بقوله لا متروحش وهو رفض واعترض وكان أول مرة يرفض كلام ليا ونزل وسابني وراح الحفلة واتعاملت معاه ببردو والعلاقة بينا متوترة لمدة يومين خلصت كليه وجبت شيكولاته وعصير ورحت على كليته عشان اصالحه ولكن لقيت حاجه صدمتني واغضبتني.
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: I love boobs, سمسم الامام, موجب حلوان و 2 آخرين
نزل يوسف خد دش وانا خدت دش ونزلت جبت شوية حاجات ازين بيها قدام الاوضة وعملت اقعدة لطيفة قدامها وروقت الدنيا خالص دلوقتي اقدر اقول علي السطح روف 😂
نادوا عليا عشان اتغدا معاهم والحج قالي غداك عندنا من هنا ورايح لسه هعترض لقيته قلي هزعل منك انا والحجة قلتله لا خلاص ي حج مقدر على زعل الحجة انت عادي وضحكنا كلنا 😂 وحسيت معاهم كاني في بيتنا
لقيت تيتة لطيفة بتقولس تعالى يا مالك عايزاك لقيتها بتقولي انا اول مرة اشوف يوسف فرحان كدا ده عمره ما ساعدني هنا في حاجه من غير ما أقوله وانت من غير ما تقوله قام ساعدك في تنضيف الاوضة وطول عمره عنيد بس شكله حبك خلي بالك عليه يبني قلتلها من عنيا يا تيتة لحد دلوقتي انا حاسس بعدم ارتياح في معاملتي مع سارة بتتكلم من منخيرها كدا ومش طايقة وشي علي عكس يوسف الي كان مبتهج فشخ
ومرت الايام وجه اول يوم كلية وقولت ليوسف انه يرن عليا يصحيني ولكن معملش كدا

صحيت علي صوت يوسف وهو بيهمس ووشه احمر فشخ وهو بيصحيني ببص لقيت عندي انتصاب صباحي وزبي واقف زي الصاروخ قلتله بصوت ناعس الساعة كام قالي 7 يدوبك تلبس عشان نلحق اول محاضرة وعملتلك سندوتشين تفطر بيهم قلتله شكرا يجو قالي العفو هستناك تحت قلتله لا استناني هنا انت لابس اهو ننزل سوا وهو قعد استناني وانا دخلت خدت دش وخرجت وانا لافف فوطة حوالين وسطي وقلتله غمض عينك 😂 عايز البس بوكسر قالي مكسوفة يا بطة 😂 قلتله لا وقمت منزل الفوطة لقيته غمض علي طول وقام يجري وبيضحك 😂

ولبست ونزلت الكلية وقضينا اليوم وروحت لقيته في البيت حسيته زعلان قلتله مالك في ايه قالي رنيت عليك كتير عشان اروح معاك بس حضرتك مردتش لقيت فعلا انه رانن كتير قلتله أني مخدتش بالي وقلتله متزعلش وصالحته

علاقتي بيه بقت غريبة مبقدرش علي زعله ملامحه الكيوت الرقيقة تخليك تعمل كدا غصب عنك ولقيت نفسي تاني يوم جايبله شيكولاته اصالحه بيها

وهو كان فرحان قوي لدرجة أنه حضني فرحته ال#فولية دي حركت مشاعري لقيت بتاعي بيشد كدا لا إراديا

تدرج مشاعري ناحيته بدأ من شفايفه في يوم قاعدين بنذاكر بقينا واخدين علي بعض طبعا فبنقعد بالهدوم الداخلية وانا بتاعي كبير خاصتا اني طويل بتاعي متناسق مع جسمي طوله ٢٤ سم وتخين وباين في البوكسر ويوسف كمان رغم شكله الكيوت بس بتاعه طوله ١٧ سم بس رفيع شكلنا سكسي نيك حتى لو مش بتحب الولاد هتحبهم من منظرنا قلت ان مشاعري بدأت من شفايفه مجرد نظرتي ليه بحس اني عايز اكلها اكل واقطعها بوس بناقض نفسي ومشاعري بس مش قادر

كل واحد فينا بقا عنده شله في كليته طبيعي انا اتعرفت علي بنت اسمها ليندا جميلة فشخ عيون خضراء وشعر ايه وجماله ايه عود فرنساوي وبنتكلم وانا قلتله وحسيت أنه مضايق اني بكلمها بس بيتصرف عادي بقا يخرج مع صحابه انا من جوايا خايف عليه وغيران لما بيحكيلي عن فلان هزر وعمل كذا وفلان عمل كذا والموضوع وصل لاخره وتوتر العلاقه لما لقيته معزوم علي حفلة عيد ميلاد حد معاه مشهور انه جاي وده قلقني علي يوسف هو زي القمر اكيد الواد ده عايزه وانا لقيت نفسي بكل تلقائيه بقوله لا متروحش وهو رفض واعترض وكان أول مرة يرفض كلام ليا ونزل وسابني وراح الحفلة واتعاملت معاه ببردو والعلاقة بينا متوترة لمدة يومين خلصت كليه وجبت شيكولاته وعصير ورحت على كليته عشان اصالحه ولكن لقيت حاجه صدمتني واغضبتني.
الرجاء إضافة هذا الجزء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نزل يوسف خد دش وانا خدت دش ونزلت جبت شوية حاجات ازين بيها قدام الاوضة وعملت اقعدة لطيفة قدامها وروقت الدنيا خالص دلوقتي اقدر اقول علي السطح روف 😂
نادوا عليا عشان اتغدا معاهم والحج قالي غداك عندنا من هنا ورايح لسه هعترض لقيته قلي هزعل منك انا والحجة قلتله لا خلاص ي حج مقدر على زعل الحجة انت عادي وضحكنا كلنا 😂 وحسيت معاهم كاني في بيتنا
لقيت تيتة لطيفة بتقولس تعالى يا مالك عايزاك لقيتها بتقولي انا اول مرة اشوف يوسف فرحان كدا ده عمره ما ساعدني هنا في حاجه من غير ما أقوله وانت من غير ما تقوله قام ساعدك في تنضيف الاوضة وطول عمره عنيد بس شكله حبك خلي بالك عليه يبني قلتلها من عنيا يا تيتة لحد دلوقتي انا حاسس بعدم ارتياح في معاملتي مع سارة بتتكلم من منخيرها كدا ومش طايقة وشي علي عكس يوسف الي كان مبتهج فشخ
ومرت الايام وجه اول يوم كلية وقولت ليوسف انه يرن عليا يصحيني ولكن معملش كدا

صحيت علي صوت يوسف وهو بيهمس ووشه احمر فشخ وهو بيصحيني ببص لقيت عندي انتصاب صباحي وزبي واقف زي الصاروخ قلتله بصوت ناعس الساعة كام قالي 7 يدوبك تلبس عشان نلحق اول محاضرة وعملتلك سندوتشين تفطر بيهم قلتله شكرا يجو قالي العفو هستناك تحت قلتله لا استناني هنا انت لابس اهو ننزل سوا وهو قعد استناني وانا دخلت خدت دش وخرجت وانا لافف فوطة حوالين وسطي وقلتله غمض عينك 😂 عايز البس بوكسر قالي مكسوفة يا بطة 😂 قلتله لا وقمت منزل الفوطة لقيته غمض علي طول وقام يجري وبيضحك 😂

ولبست ونزلت الكلية وقضينا اليوم وروحت لقيته في البيت حسيته زعلان قلتله مالك في ايه قالي رنيت عليك كتير عشان اروح معاك بس حضرتك مردتش لقيت فعلا انه رانن كتير قلتله أني مخدتش بالي وقلتله متزعلش وصالحته

علاقتي بيه بقت غريبة مبقدرش علي زعله ملامحه الكيوت الرقيقة تخليك تعمل كدا غصب عنك ولقيت نفسي تاني يوم جايبله شيكولاته اصالحه بيها

وهو كان فرحان قوي لدرجة أنه حضني فرحته ال#فولية دي حركت مشاعري لقيت بتاعي بيشد كدا لا إراديا

تدرج مشاعري ناحيته بدأ من شفايفه في يوم قاعدين بنذاكر بقينا واخدين علي بعض طبعا فبنقعد بالهدوم الداخلية وانا بتاعي كبير خاصتا اني طويل بتاعي متناسق مع جسمي طوله ٢٤ سم وتخين وباين في البوكسر ويوسف كمان رغم شكله الكيوت بس بتاعه طوله ١٧ سم بس رفيع شكلنا سكسي نيك حتى لو مش بتحب الولاد هتحبهم من منظرنا قلت ان مشاعري بدأت من شفايفه مجرد نظرتي ليه بحس اني عايز اكلها اكل واقطعها بوس بناقض نفسي ومشاعري بس مش قادر

كل واحد فينا بقا عنده شله في كليته طبيعي انا اتعرفت علي بنت اسمها ليندا جميلة فشخ عيون خضراء وشعر ايه وجماله ايه عود فرنساوي وبنتكلم وانا قلتله وحسيت أنه مضايق اني بكلمها بس بيتصرف عادي بقا يخرج مع صحابه انا من جوايا خايف عليه وغيران لما بيحكيلي عن فلان هزر وعمل كذا وفلان عمل كذا والموضوع وصل لاخره وتوتر العلاقه لما لقيته معزوم علي حفلة عيد ميلاد حد معاه مشهور انه جاي وده قلقني علي يوسف هو زي القمر اكيد الواد ده عايزه وانا لقيت نفسي بكل تلقائيه بقوله لا متروحش وهو رفض واعترض وكان أول مرة يرفض كلام ليا ونزل وسابني وراح الحفلة واتعاملت معاه ببردو والعلاقة بينا متوترة لمدة يومين خلصت كليه وجبت شيكولاته وعصير ورحت على كليته عشان اصالحه ولكن لقيت حاجه صدمتني واغضبتني.
جميلة اتمني تكمل بس حاول انك تتعمق في التفاصيل و تاخد بالك من عامل الزمن برضو علشان الأحداث عندك بتتطور بسرعة كبيرة
لكن طبعا اسلوبك محترم و يشد القارئ
 
كمل يا مالك شوقتنا .
 
كمل يا صديقى القصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
اعرفكم بنفسي انا اسمي مالك أحداث القصة تبدأ من قبل دخولي الجامعة باسبوعين ورحلة بحثي عن سكن مناسب لظروفي الاجتماعية كوني من أسرة متوسطة والدي موظف ميسور الحال وانا اوصفلكم نفسي طولي ١.٩٥ سم ملامحي جميلة وحادة وجسمي رياضي كوني بلعب رياضة من صغري

JvZJPkB.md.jpg
معروف باني شخصية محترمة من كل الناس في حالي مبعملش مشاكل مع حد هاديء
ركبت مواصلات ولاول مرة اذهب للقاهرة عشان ادور علي سكن بعدا ما جبت مجموع كويس ودخلت كلية سياسة واقتصاد وصلت وبدأت اسأل الناس عن سمسار يشوف شقة لطلبة ورحت فعلا قالي انت جاي قبل الدراسة باسبوعين تدور علي سكن مستحيل هتلاقي يا بني دلوقتي سيبلي رقمك وانا لو لقيت مكان ليك في أي شقة هبلغك طلعت وانا حزين خايف وقلقان لقيت راجل كبير في السن قوي شايل حاجات وشكله مرهق
انا : هات عنك يا حج اوصلك
الراجل : كتر خير يبني
انا : قلتله لا عيب يحج انا زي ابنك
الراجل : شكرا يبني
مشيت معاه وصلته لحد بيته وفتحتله الباب وحطيت الحاجه ورايح امشي عزم عليا اني اطلع وصممم على كدا طلعت وقعدت مع الحج كمال ايوه ده اسمه وزوجته لطيفة هي اسمها كدا عزيز القاريء ست طيبة وسألوني عن حالي وحكيتلهم عن الي حصل
لقيت الحج بيقولي بكل طيبة وحنية متشيلش هم يبني انت طيب وبن حلال في اوضة على السطح من نصيبك وتبقى اخ لاحفادي هما قدك في السن
عيني دمعت وقمت بوست دماغه وحضنته وكذلك تيتة لطيفة اه بقيت اقولها تيتة التمست فيها حنان الجدة وحسيت ناحيتهم بحنية الاهل
بيت الحج كمال عبارة عن دور واحد في شقتين شقة ليه وشقة لاحفاده وغرفة علي السطح فيها شوية عفش قالي اطلع بص وقولي رأيك وطلعت لقيتها غرفة واسعة بحمام فيها شوية عفش محدش مهتم بيها ونزلت قلتله شكرا وسلمت عليهم وخدت رقمهم وقالولي تعالى الاسبوع الجاي جهز اوضتك وفعلا روحت وجيت معايا حاجتي وانا تحت البيت بخبط لقيت صوت ناعم بيقول ايوا مين قلت أنا مالك ي حج كمال الباب انفتح ولقيت قدامي ملاك حرفيا ولد عيون زرقاء شعر اصفر طوله ١.٧ رفيع ملامح رقيقة وجميلة تحس أنه أصغر من سنه
JvZdhGa.md.jpg
بيقولي ازيك يا مالك انا يوسف اتفضل قلتله ازيك يا يوسف طلعنا قلتله خلي حاجتي عندك انا هطلع اروق الاوضة قالي طيب اتفضل بس ريح من سكة السفر دخلت سلمت على الحج وتيتة الاول وقعدت جت أخته سارة وهي النموذج الانثى منه لأنها توئم شعر اطول وبزاز سلمت عليها حسيت انها مش طيقاني المهم قعدت ريحت واتعرفت علي يوسف شخص مريح وجميل ولقيته في كلية السن وهي لائقه عليه فعلا تحس ان لسه في مشكلة في نطقه العربي وقلتله كويس خالص لقيت حد اضمن أنه يصحيني للكلية وضحكنا وقلتله هقوم انا انضف الاوضة بقا قالي وانا هقوم معاك اساعدك احنا بقينا صحاب شكرته وطلعنا
طبعا الاوضة متوسخة جدا والسطح كمان قلتله لا مش هينفع ننضف بهدومنا دي وقمت قائله احنا رجالة زي بعض بقا ي جو وقمت قائله بقيت بالبوكس بس لقيته واقف مكسوف في نص همومه قلتله يلا يبني عشان هدومك متتوسخش هو اتكسف حسيته محرج قلتله مكسوفة يا بيضة وضحكت قالي لا مش مكسوف وقام قاله وشه بقا احمر خالص ولقيت قدامي جسمه الابيض والنحيف الرقيق ولاول مرة مشاعري تتحرك ناحية ولد حسيت ببداية انتصاب بس شتت انتباهي وقلتله يلا بينا وروقنا الشقة والسطح وفرشناها وبقت جميلة قلتله انزل بقا استحمى ولا استحمى معايا يا بطة 😂 ضحك وقالي لا ي خويا هنزل استحمى تحت احسن وضحكنا وشكرته جدا قالي احنا بقينا صحاب ونزل.

الجزء الثاني

نزل يوسف خد دش وانا خدت دش ونزلت جبت شوية حاجات ازين بيها قدام الاوضة وعملت اقعدة لطيفة قدامها وروقت الدنيا خالص دلوقتي اقدر اقول علي السطح روف 😂
نادوا عليا عشان اتغدا معاهم والحج قالي غداك عندنا من هنا ورايح لسه هعترض لقيته قلي هزعل منك انا والحجة قلتله لا خلاص ي حج مقدر على زعل الحجة انت عادي وضحكنا كلنا 😂 وحسيت معاهم كاني في بيتنا
لقيت تيتة لطيفة بتقولس تعالى يا مالك عايزاك لقيتها بتقولي انا اول مرة اشوف يوسف فرحان كدا ده عمره ما ساعدني هنا في حاجه من غير ما أقوله وانت من غير ما تقوله قام ساعدك في تنضيف الاوضة وطول عمره عنيد بس شكله حبك خلي بالك عليه يبني قلتلها من عنيا يا تيتة لحد دلوقتي انا حاسس بعدم ارتياح في معاملتي مع سارة بتتكلم من منخيرها كدا ومش طايقة وشي علي عكس يوسف الي كان مبتهج فشخ
ومرت الايام وجه اول يوم كلية وقولت ليوسف انه يرن عليا يصحيني ولكن معملش كدا

صحيت علي صوت يوسف وهو بيهمس ووشه احمر فشخ وهو بيصحيني ببص لقيت عندي انتصاب صباحي وزبي واقف زي الصاروخ قلتله بصوت ناعس الساعة كام قالي 7 يدوبك تلبس عشان نلحق اول محاضرة وعملتلك سندوتشين تفطر بيهم قلتله شكرا يجو قالي العفو هستناك تحت قلتله لا استناني هنا انت لابس اهو ننزل سوا وهو قعد استناني وانا دخلت خدت دش وخرجت وانا لافف فوطة حوالين وسطي وقلتله غمض عينك 😂 عايز البس بوكسر قالي مكسوفة يا بطة 😂 قلتله لا وقمت منزل الفوطة لقيته غمض علي طول وقام يجري وبيضحك 😂

ولبست ونزلت الكلية وقضينا اليوم وروحت لقيته في البيت حسيته زعلان قلتله مالك في ايه قالي رنيت عليك كتير عشان اروح معاك بس حضرتك مردتش لقيت فعلا انه رانن كتير قلتله أني مخدتش بالي وقلتله متزعلش وصالحته

علاقتي بيه بقت غريبة مبقدرش علي زعله ملامحه الكيوت الرقيقة تخليك تعمل كدا غصب عنك ولقيت نفسي تاني يوم جايبله شيكولاته اصالحه بيها

وهو كان فرحان قوي لدرجة أنه حضني فرحته ال#فولية دي حركت مشاعري لقيت بتاعي بيشد كدا لا إراديا

تدرج مشاعري ناحيته بدأ من شفايفه في يوم قاعدين بنذاكر بقينا واخدين علي بعض طبعا فبنقعد بالهدوم الداخلية وانا بتاعي كبير خاصتا اني طويل بتاعي متناسق مع جسمي طوله ٢٤ سم وتخين وباين في البوكسر ويوسف كمان رغم شكله الكيوت بس بتاعه طوله ١٧ سم بس رفيع شكلنا سكسي نيك حتى لو مش بتحب الولاد هتحبهم من منظرنا قلت ان مشاعري بدأت من شفايفه مجرد نظرتي ليه بحس اني عايز اكلها اكل واقطعها بوس بناقض نفسي ومشاعري بس مش قادر

كل واحد فينا بقا عنده شله في كليته طبيعي انا اتعرفت علي بنت اسمها ليندا جميلة فشخ عيون خضراء وشعر ايه وجماله ايه عود فرنساوي وبنتكلم وانا قلتله وحسيت أنه مضايق اني بكلمها بس بيتصرف عادي بقا يخرج مع صحابه انا من جوايا خايف عليه وغيران لما بيحكيلي عن فلان هزر وعمل كذا وفلان عمل كذا والموضوع وصل لاخره وتوتر العلاقه لما لقيته معزوم علي حفلة عيد ميلاد حد معاه مشهور انه جاي وده قلقني علي يوسف هو زي القمر اكيد الواد ده عايزه وانا لقيت نفسي بكل تلقائيه بقوله لا متروحش وهو رفض واعترض وكان أول مرة يرفض كلام ليا ونزل وسابني وراح الحفلة واتعاملت معاه ببردو والعلاقة بينا متوترة لمدة يومين خلصت كليه وجبت شيكولاته وعصير ورحت على كليته عشان اصالحه ولكن لقيت حاجه صدمتني واغضبتني.
جميله كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%