NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

متهور موت

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا يجدعان رجعت ليكم بقصه جديد يارب تعجبكم القصه هتبقاا بتخش ف كذا موضوع وفيهاا فلاش باك
بخصوص نزول الاجزاء ف ان شاء **** هيبقاا جزاء كل خميس تمام
وهحاول اني م التفتش للتعليقات السلبيه واكمل القصه مع اني بتبضن بسرعه بصراحه من التعليقات دي وبتقفل منهاا ومن القصه
انا كان لياا قصتين هناا قبل دول واحد خلصت والتانيه وقفت فيه بسب شويه عيال بضان

اه عايزكم تركزو اوي ف كل كلمه بتتقال ف القصه دي

متيجو نبدأ
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحب بيكم احب اعرفكم بياا انا
((موسي الدرغام والدرغام ده اسم الشهره عندي ٣٠ سنه ١٨٩سم طولي جسمي معضل ومليان ندب بسكاكين شغال ف سرك ايو سرك م تستغرب ساكن ف فلا ف التجمع الخامس بحب تربيه الحيوانات جدا وخاصه الاسود ايوا زاي مسمعت الاسود واتسميت الدرغام عشان حبي للاسود واصلا الدرغام ده اسم من اسماء الاسود المهم نرجع ليا انا عايش ف الفلا دي انا ومي لوحدناا بس معايا عم علي الغفير بتاع الفلا و في اسمهاا امنيه اه دي المربياني معا امي وده مرات عم علي بعد موت ابويا ف غشان كدا بقول عليهاا ماما ماشي تعملي اكل ولو في حاجه تتعمل ف الفلا تعملهاا وتغسلي هدومي لاني واحيد ابويا ماات من وانا صغير وكانو سايب لياا ورث كتير جداا والفلا ال انا عاييش فيهم وبرضو عشان مراتي وبنتي ماتو ودول هنعرفهم ف الاجزاء الجايه ))

معلش طولت عليكم في تعريف شخصيتي بس نعمل اي اكل العيش مر 😂😂

((ادهم صاحب عمري راجل اعمال ناجح جداا و عنده شركه اثتسمار عقاري كبيره جدا وليه شغلانه تانيه هنعرفها بعدين متجوز من يارا عندهاا ٢٩ سنه وعنده ابن اسمه نور عنده ٨ سنين شكله جميل وكيوت وانا بحبه جدا وهو بيحبيني اه نسيت اقول ليكم عنده ٣٠ سنه ))

((امي اسمهاا حياه وهيا الحياه فعلا متعلمه وكان سفييره سابقه ف السفاره المصريه ف فرنساا ))

تصدقو نسيت اقول اني كنت عاييش ف فرنساا ٤ سنين

متيجو نبداء القصه بقاا عشان اناا حسسكم اتبضضانتو مني لموخذه

نبدا قصتناا عل الصبح كدااا امنيه بتصحيني وعماله تخبط عل باب الاوضه بتاعتي

وتقول :يموسي اصحاا يلا بقاا عشان صاحبك الاستاذ ادهم تحت عايزك

.انا :حاضر يا ماما صحيت اهو قوليله هياخد دوش وينزلك واعملي فطار وقهوه من ايدك الحلوه دي معلش

امنيه :من عيوني ي حبيبي وانت تأمر بس واناا انفذ

انا :تسلم عيونك ي ست الكل

المهم قومت خدت دوش ولبست ونزلت لادهم ف الدور الارضي ف الفلا علي السفره

دخلت عليه وقولتله اذيك ي ادهم تعاله يلا عشان نفطر واه هتتكلم ف نفسس الموضوع يبقاا م ليه لازمه انا خلاص بح كان فيه وخلص بس بسرعه معلش عشان انا عايز اقوم ااكل الولاد عشان معاد اكلهم

ادهم: الحمد**** ودي اول حاجه
تاني حاجه اه نفس الحووار هو انا ورايا اي اتكلم فيه غيره
والولاد دول م هترجع غير وهماا واكلينك ف يوم

انا: يبقاا بلاهاا قاعده ي ادهم واتفضل
ويسيدي اماا يكلوني متجيش عزايا وبعدين اشك اصلا اني يتعملي عزا وهونا لياا حد يعملي عزا اصلا بسببكم انتو انتو ال دخلتوني ف سكه اناا م لياا فيه اصلا والنتيجه اهي لواحدي
ومره واحده بزعيق روحت قايل ماما انا طالع عند الولاد ابعتيلي اكلهم براا بعد ازنك

وطلعت برا الفلا ف الجنينه بس ف نفس الوقت كان جواا الفلا ف حوار داير بين امنيه و ادهم

امنيه لادهم :معلش ي استاذ ادهم انت عارف ال بيجرا ليه اماة بتتكلم ف السيره دي م تزعل منه هو و**** بيحبك بس ال حصله م قليل وانت عارف

ادهم :: استاذ اي بس ي امي وبعدين انتي عارفه ان انا عمري م ازعل منه ده اخوياا وصاحب عمري ازعل منه ازاي بس انا زعلان علي حاجه واحد واخد بكللريوس هندسه الطترونيه ف الميجاترونكس ويشتغل ف سرك وهو اصلا مش محتاج الفلوس بتاعت السرك موسي اغني مني ي امي م محتاج فلوس اي ال يخليه يروح سرك ويشتغل بتاع اسود ويقدم فقرات فيه

امنيه :معلش يبني نعمل اي وبعدين انت عارف ان حياه م بتقوله لا علي حاجه

ادهم :صحيح هياا فين كدا م باينه انهارده يعني

امنيه :ف الشغل بقا نعمل اي

ادهم :طيب استاذن انا بس معلش حاولي تعقليه شويه

المهم امنيه خلصت معاه وجابت الكل بتاع الاسود وهو كان لحمه و فراخ

واه هم كانو ٣ اسود

اكبر واحد وده اسمه الدرغام عنده ٥ سنين وده اول اسد انا ربيته طوله حوالي متر ولونه اصفر غامق والطرح بتاعته ال ف اخر شعره لونهاا اسود

والتاني وده الاشهب وده اسد هيميلايا ولون ابيض كله عنده ٣ سنين نفس طول الدرغام بلظبط وده اكتر اسد بحبه

والتالته ودي نتايه واسمهاا كلارا عندهاا ٤ سنين ودي مرات الدرغام وطوله ٨٠ سم

اه نسيت اوصفلكم الفلا بتاعتناا هياا مكونه من دورين تمام الدور الاول فيه الاصاله والمطبخ واوضه فيهاا اكل وكل مستلزمات الاسود وحمام
والدور التاني فيه اربع اوض انا اوضه وامي اوضه واوضتين لو في ضيوف وكدا
والجنينه فيه ركن زرع وركن حمام سباح بس عليه نظام صاله مغطاه كدا متغاطي يعني
وباقي الفلا معمول قفص كبير للاسود واه بليل الدرغام بيطلع من الاسد هو والاشهب يلفو ف الفلا لحد الصبح وبعدي اول م الصبح يطلع يخشه القفص ويستنو عم علي يصحا يقفل عليهم

المهم دخلت عليهم القفص وابتديت العب معاهم وكنت بلعب م الاشهب كتير جدا لحد م امنيه جابت الاكل خادته منهاا ومشيت وانا ابتديتت ااكلهم وروقت عليهم وبعد الاكل نضفتهم وسيبتهم وطلعت دخلت الفلا وطلعت خدت دوش وغيرت ونزلت الصاله ولاقتيت امي قاعده مع امنيه و دخلت قعدت معاهم وقبوست امي من راسهم

وقولت: وحشتني ي حياتي عامله اي ف شغلك م قلتلك ميت مره تسيبيه بقا وتقعدي من شغلك ده احنا اصلا م محتجين فلوس ي حياتي ولا انت لسه صغيره عل كدا
(اه نسيت اقولكم امي عندهاا ٥٠ سنه امي متجوزه ابوياا وهي عندهاا ١٨ سنه كانت شغاله عند ابويا وهياا يتيمه وحبهاا واتجوزهاا وابوياا بسببهاا عمل معا اهله جنايه وقاطعهم)

امي : وانت كظان ي حبيبي وكل ما لياا وبعدين يبني مناا قولتلك انا مكمله ف شغلي لاني حباه م زيك وبعدين سيبك من سني انا لسه في النفس ي واد معجزتش لسه

انا : ربناا يديكي طول العمر ي حياتي انتي

المهم فضلناا نتكلم كتير لحد الغداء اتغديناا وانا طلعت لبست ونزلت دخلت الجراج ركبت العربيه الدودج النص نقل عشان فيها قفص حديد مكان الصندوق وليهاا سلم كدا عشان الاسود يقعدو فيهاا لحد اماا نوصل ال سرك ال هو اصلا م بعيد عن الفلا بتاعتناا كلهاا نص ساعه بلغربيه ونوصل المهم الدرغام هو وكلارا بيركبو ف الصندوق و الاشهب بيركب علي الكرسي ال جمبي عشان لسه صغير وبعدين انا عودته علي كدا اصلا

المهم وانا ماشي ف الطريق لقيت لجنه انا استغربت انا اول مرا الاقي لجنه هناا بس م حطيت ف بالي اصل اصلا اناا معايا حصانه علي العرببه عشان امي سفيره و الاسود مرخصه اصلا

المهم كملت مشي بلعربيه لحد م الظابط وقفنا وانا نزلت الازاز

وقالي **** **** وانت بقاا يلا انت معاك رخصه للاسود ال معاك دي ولا لا وانزلي كدا وهات رخصك

انا :ولا انت حضرتك بتقول اناا يلا

هو : اه يلا اما بكلم حد غيرك انت يعني ولا اي

انا :: لا تمم اوي لا يباشا انا ولا معاياا رخصه ولا الاسود مرخصه ولا انا نازل ف حضرتك تقدر تنزلني بلقوه ده لو عرفت
واه قبل اي حاجه انا بس عايز اعرفك انك لو لمست العربيه انا م مسؤال تعلي ال هيحصلك وحاجه كمان انا اصلا معايا حصانه علي العربيه ولو بقاا رفعت مسدس عليياا **** يرحمك

وانا بتكلم كا ن هو حط ايده عليا جوا الازاز راح الاشهب عمل عليه زئير ورح عمل مخالبه عليه الظابط اترعب والدرغام هو وكلارا اماا سمعو زئير الاشهب دنهمم يطنطو علي قفص نحيه الشباك بتةعي ويعملو زئير هم كمان الظباط بتوع الكمين خافو واحد منهم مسك الاسلكي بتاعهم وكلم مأمور القسم وطلب قوه بسرعه وقاله ان فيي عربيه فيهاا ٣ اسود و مجرم قصده علياا اناا يعني المهم فضلنا علي الحال ده حوالي رب ساعه وانا عمال احاول اهدي فيهم من الشباك الداخلي وهم م سألين فياا اصلا

المهم القوه جات ومأمور القسم جاه معاهم وكان معاه حوال عربيتين من الكبار بتوع الامن المركزي ده شاف لون النمر بتاعت العربيه

وقال ::ينهارك اسود ي حسن وده الظابط ال وقفني ايه ال انت هببته ده انت عارف انت موقف اي انت موقف عربيه دبلوماسيه هتجبلنا رفد كلناا وجيه عندي وقال انا اسف يموسي بيه علي سوء التفهم ال حصل ده تقدر حضرتك تتحرك

انا :تمام ي حضرت المأمور عابد شكرا ليك جدا مع السلامه

حسن بعد ما مشيت انت بتعمل اي يا بابا ازاي تمشيه ده معاه ٣ اسود م مراخصيين و العربيه كمان م مرخصه

عابد :رخص اي يبن الهبله انت م شايف لون النمر بتةعت العربيه ولا اي دي عربيه دبلوماسيه اولا يعني ثانياا امه تبقاا حياه هانم سفيره كانت ف السفاره المصريه ف فرنساا وابوه من اغني رجال الاعمال ف مصر ده لو مكانش اغناهم وال انت موقفه ده يبقاا الدرغام عارف يعني اي طبعاا يبقاا ازاي لسود م مرخصه بقاا

حسن بصدمه :::احاا ده الدرغام كسم كدا

ابوه بصله

راح حسن قايل معلش ي جحاج نسيتك انا اسف

عابد : كسم اليوم ال انت دخلت فيه شرطه تلي كسم غباء امك ي عم غور من وشي انت تحمد **** انك م اتكات من الاسود بتاعته

حسن :ماشي ي حجيجه سلام .

حسن راح الكمين للظباط وعابد خد القوه ورجع الاقسم تاني وانا كنت وصلت الرك ودخلت الاسود القفصه وطلعت علي مكتب صاحبت السيرك وكانت اسمهاا نهي

ونهي قالت :اي ي موسي التاخير ده م انت عارف انك وراك حفله براييفت الأول ليه كدا اول مرا الدرغام يخلف معاد

انا معلش ي نونو كان عندي حوار كدا وخلص علي خير الحمد****

انا::مقولتليش صحيح هو مين ال انتي عمله ليه حافله برايفت ده وجايباني بدري مخصوص عشانه ده حد مهم ولا اي

نهي :: بص بصراحه هو بنتي و وحده صاحبته وصاحبتها دي عيد ميلادها انهارده وهياا كان نفسهاا تتصور معاا اسد وبنتي حبت تحقق حلمهاا ف انت اهتم بلموضوع ده بقاا

انا :احاا ينهي هو انا فاضي ليكو انتي وبنتك انت انتي عارفه عشان نزلت بدري انهارده كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار بسبك وانتي جيباني عشان هديه

نهي :موسي معلش بس اعمل اي انت عارف الشغل وبعدين انا اسفه علي الحصل واناا هعوضك بلفلوس ال تطلبهااا .

هناا اناا سمعت كداا وطلعت فيهاا بزعيق :نهي اعقلي كد انتي عارفه ال انا م محتاج الجنيه منك وانتى عارفه ال اناا لو عايز دلوقتي اشتري السيرك كاش هشتريه وه عشان الكلام ده انا محجوز بعد كداا

سيبتهاا ومشيت وانا طالع نن باب المكتب قبلت بنتهاا ودي اسمهاا جيسي عندهاا ٢٥ سنه ولقيت معاهاا وحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك بس انا م كنت مركز لحد مجيسي

قالت:: موسي حبيبي عامل اي وجت باستني و حضنتني وقالت وحشتين ي وحش كدا م تسأل علي جيسي حبيبتك لا انا زعلانه منك

انا :: معلش ي جيسي انا اسف ب س انا ماشي وم جاي هناا تاني وابقي عقلي امك وفهيمهاا مين هو الدرغام
((جيسي هي الوحيده برا عيلتي ال تعرف شخصيتي الحقيقيه اصلا وده سبب تعرفي عليهاا وهياا عرفتني عل امهاا ))

جيسي :: لا
طلما وصالت للاسم ده يبقا حصل جنايه ممكن بس عشان خاطر حبيبتك تستنا هناا معا حور وانا هخش بس ثانيه

طلع اسمهاا حور وهياا كانت حور فعلا اسم علي مسماا اول م جيسي دخلت ال مكتب وانا كنت بخطف نظر عليها من تحت لتحت كدا وهيا عماله تبص عليا وقلقانه ان اناا امشي عشان هياا عايز تتصور م الاسد م عارف ليه كدا بس توقعت انهاا بتفكر افكار طفوليه مين مننا وهو صغير م كان عايز يتصور معاا الاسد ويربيه كمان بي هياا يدي علي شكلها انهاا حاجه وعشرين سنه ف سكت مثلا ٢٦

عند جيسي ونهي دخلت جيسي علي نهي المكتب وكانت نهي قاعده زعلانه وبتعايط

وقالت جيسيي :: انتي هببتي اي اناا م قولتلك ميت مراا ركزي ف كل كلمه انتى بتقوليهاا معاا ده مخصوص عشان ده بيقفش ف كل كلمه وبعدين انت وصلتي الحوار باسم الدرغام ازاى اي ال حصل

نهي ::وهيا بتعيط اناا م عارفه هو كان جاي متعصب وم طايق نفسه بس برغم كدا كلمني بحنيه زاى مهو متعود وبعدين انا بتكلم معه علي التفاصيل بتاعتكو اتجنن واتعصب ودنه يقول انا م فاضي للعب العيال ده وانا كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار وبعدين انا رضيت عليه وقولت ليه هعوضك بل تطلبه وهزود ليك الفلوس

جيسي سمعت كداا برقت وقالت ::انتي غبيه تقولي ليهاا كداا انت عارفه ان هو م معاه فلوس ده لو عاز يشتري مصر بل فيهاا ه يشتري وبعدين انا قولتلك انا ال هتكلم معاه انت بتتكلمي معاه ليا بقاا

نهي ::ال حصل بقاا هنعمل اي ف الحوار ده

جيسي:: اناا هتصرف ملكيش فيه وطلعت ليناا برا

كنت انا واقف مولع سجاره وحور مركزه معايا اوي

جيسي جت ليا وقالت:: حبيبي ممكن معلش متخدش علي كلام ماما وتكمل شغلك انا اسفه بلنيابه عنها عشان خاطري وبعدين هتكسفني قدام ضيوفناا والاجانب

انا بصيت لياا وقمت قايل : جيسي اخر مرا هستحمل كلام امك عشان خطرك انتي بس وانتي عارفه معزتك عندي ثم اي الاجناب دي هياا القمر منين وبصيت ناحيه حور ال بدورهاا اتكسفت وخدودهاا احمرت ودورت وشهاا الناحيه التانيه من الكسوف

جيسي : لا يحبيبي مفيش معاكسة الفتيات انت بتاعي وبس فاهم ولا اي ثم حور من الامارات وطانت عايشه ف مصر بس حصل مشاكل وراحت الامارات وبعدين رجعت تاني علي هناا

المهم قولت ليهم يلا خشو القاعه ال في اي بي عشان العرض عشان نخلص عشان اخدكم اعزمكم علي غدا

واتكلمت الحور ال اول مسمعت صوتهاا حسيت قد اي انا عايز انيك فيها وافشخ لحمهاا كله بصوتها ال هيجني اووي ده

: وقالت لا معلش دي اول مرا المفروض العزومه علينا احناا وكفايه انك هتكمل ال حفله عشانا

انا قولت : وانا موافق ي اميرتي بس انا ال ادفع الحساب ف الاخر
حور اتكسفت وجيسي اتكلمت

وقالت : جرا اي يممحون انت يبقاا كدا لازمتها اي منت برضو ال حاسبت وبعدين خفف علي البت هاا انت اي م راحم حاجه ويلا خش

انا :شديتهاا لحضني وبوستها وقولت ليهاا ف ودنها جرا اي يوحش الغيرخ دي وبعدين انت عارفه اي حاجه من طرفك بكون عايز اكلهاا اكل

جيسي وهيا بتعض علي شفايفهاا احح بحبك طيب سيبني عشان البنت ال واقفه دي وبليل هاجي عندك حاضر ونعيش معاا بعض

خلاص يحور هو هيدفع وبعدين ده علي قلبه قد كداا ومعاه فلوس موت م هيجرا حاجه لو عزمناا ب ٣ او ٤ الف جنيه دول اكل اسود ف يوم

المهم حور خدت جيسي ودخلو القاعه ال في اي بي وانا روحت عشان ادخل الاسود القاعه القفص بتاع القاعه ودخلتهم القاعه وابتديت اخش القفص و ال اسود دخلت و حور مبهوره ب جمال الاشهب ولونه وعماله تصور

متيجو نروح فلاش باك كدا من ٣ سنين ونعرف اناا و جيسي عرفناا بعض ازاي
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅______________________________________________________________________________________________________________

كنت ف يوم قاعد ف كافيه ف التجمع وبعمل شويه شغل علي اللاب بتاعي وانا بعمل الشغل لاقيت واحد بتقولي لو سمحت

فبصيت عليهاا لقيت هيا جيسي وكانت معيطه وعيونها حمرا من كتر العياط وكلمهاا كله ال بتتكلمه بعياط بس عشان م افضل اقول

وبتقولي :معلش لو عطلتك بس انا من ساعت من ساعت مدخلت الكافيه ولقيت حضرتك باصص ف الاب و عمال تفتح صفحات والشاشه تغمق وتكتب بسرعه جداا هو معلش ف السوال يعني بتفهم ف الهكر لاني وقعه ف مصيبه وعايزه اطلع منهاا

انا استغربت كلمهاا وشكيت وقولت ممكن تكون حد زقها علياا عشان توقعني مناا معايا فلوس موت ويبتزوني وياخدو فلوس مني
فقولت :لا انا م هاك بس انا اعرف واحد هاك محترف بس ممكن اعرف اي هياا مشكلتك وهنحلهااا بأذن **** يعني

جيسي : مشكلتي بص انا كنت متصور صور لنفسي ف البيت من غير هدوم وبهدوم داخلي وكظا وفي و**** واحد عمل هاك علي فوني وسحب الصور ودلوقتي بيتزني انا اجبله ١٠ مليون جنيه واناا و**** مفارق معاياا الفلوس بس الشرط التاني هو ال ازمهاا عايز عايز ينام معاياا و يفتحني وابات معاه لمده شهر كامل

انا هناا الدم فار ف جسمي وقولت ليها :ممكن بعد ازنك تيجي معاياا نروح للراجل ده بس قبل ده انا بس عايز فونك لحظه

وخدت منهاا الفون ووصلته علي الاب ولقيت فعلا ان الفون مركوب واتسحب منه داتاا يعني هياا بتتكلم صح وبعدين خدتها بعد م حاسبت على حسبهاا وحسابي ورحت طالع علي شقه ف برج كدا ف التجمع الخامس ف الدور ال ٢٠ والاخير من البرج ودي شقتي ايوا ي رايق زاي منت اتوقعت اناا هاك محترف وكنت مشهور علي الديب ويب ب اسم اول م حد يسمعه يترعب كان اسمي ..

《《♧فولكر♧》》

جيسي اول مدخلت الشقه وم لقت حد قالت :: هو هو انت جااايبني هناا ليه هو انت عايز مني اي

انا : اهدي اهدي انا م عايز منك اي حاجه انا جاي هناا عشان اسعدك
انا اه هاك ومحترف كمان بس اولا م ينفع كنت اساعدك هناك
ثانياا كنت لازم اتاكد منك الاول افرضي كنتي مزقوقه علياا
ثالثا انا عايز اعرفك انك اول واحده ف الحيا او واحد يخش الشقه دي اصلا ولا تعرفي طريقها
انا وثقت فيكي وهسعدك اتمني م تخذلني ولا تطارني ارميكي للاسود يكلوكي حياه
وعايز اعرفك حاجه تاني انا اصلا ..................................................

جيسي ::و**** هكون قد الثقه وانشاء **** تكون دي بدايه حلوه مبناا وانا م كنت عايزه اعرف عنك حاجه اصلا

انا ::تعالي معايا نخش الوضه دي وم تخافي وشيلي اي حاجه من دماغك

دخلناا الاوضه ودي كانت اوضه عباره عن ٦ اجهازه من احد الاجهاز ف العالم ساعتها ومتوصلين ببعض وقدمهم ماك بوك
المهم ابتديت اشتغال وكنت بلظبط دقيقه ونص كنت جايب الواد من اللينك ال بعتهولها وكنت جبت عنوانه وبعتله رساله اول ميفتح الجهاز تظهر ليه ويحرق ليه الجهاز بس بعد مبعتله فيرس اي جهاز اتبعتله اي حاجه من عنده يتحرق جهازه علي طول

انت الان ف حضرت 《《♧فولكر ♧》》

ودي كان نص الرساله ال اتبعتت ليه

المهم خدت جيسي وطلعنا علي العنوان ودخلت علي البيت ال الواد بيقعد فيه وقولت لجيسي تنزل تحت تستنا ف العربيه

وطلعت للواد وكسرت الباب ولقيت الواد اتفزع وقال انت مين قولته انا ...................... قدامي يلا عشان م انيك ال جابت امك دلوقتي

المهم الواد نزل معاياا ورميتهوتحت رجل جيسي وقولت

: اهو قدمك اعملي فيه ال نفسك فيه

جيسي كلته بل قلم وتفت عليه وانا اخدته ونزلت سلمت ف القسم وطلعنا الشقه تاني

وجيسي قالت::انت خلصتني من مصيبه وانا محقوقالك ف انت اولى بل كان هو عايز يعمله علي الاقل انت انا حسيت معاك بل امان
وابتدت تقلع هدومهاا

روحت مزعق:: وقايل انتيانت هبله البسي هدومك تاني م انا ال استغل زنقه واحده البسي بقول ولا اغضب ربناا

جيسي : بس انا عايز اعكل كدا معاك ويعم لو علي غضب **** انت ممكن نطتب ورقه عرفي

انا : عرفي دي اكبر حرام الجواز اشهار ي قطه عايز كده نروح دلوقتي علي مأزون ونكتب كتبنا وتبقي مراتي وحلالي غير كدا لا

لاموخذه بقاا يولاد نكمل الفلاش باك الجزاء ال جاي عشان ال جزاء ده خلاص هنحط ليه التشويق وخلاص

نرجع للوقت الحالي وانا بقدم العرض حور دخلت لقفص وقربت مني بس اول مدخلت كان ف عيون تانيه عليه وهياا عيون كلارا ال اول مهيا قربت مني كانت عيا نطت عليه وهتاكل فيها انا قولت بزعيق
حووووور

ويتري ي هل تري اي ال هيحصل ده هنعرفه الجزاء القادم يوم الخميس

عايز كله يقول رأيه ف القصه اكمل ولا لا بكل حياديه وصدق

انجوي 🖤🔥🦅

سلااام
_________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحبا بكم ي اصحابي ف قصتناا
بحب اشكر كل ال كتب علي القصه وقال كلمه حلوه

المفروض الجزء ده يكون يوم الخميس بس انا عشان تشجعيكم لياا هنزله السبت بس الجزء ال بعده م عرفش ظروفي هتبقاا اي ف كداا ده ممكن ينزل قبل الخميس او الخميس

متيجي كدا عشان م تتوه مني كدا اقولك علي موسي قبل منبداء الجزء بتعنا

موسي ي زميلي احنا عرفنا ليه اسمين هل يترا في تاني ولا لا هنعرف ف الاجزاء الجاي

اول اسم وده 《الدرغام》 ودي شخصيه غامضه احنا منعرفش عنها حاجه دلوقتي بس هنعرف الجزء ده

تاني اسم وهو 《فولكر》وده احنا عرفنا انه هاكر واسم بيرعب اي حد بس م عرفنا الاسم ده اتعمل ازاي ف الجزء ده هنعرف كدا

ف الجزء برضو هنعرف مين مراته وبنته وماتو ازاي

متيجو نبداء

الجزء الثاني

_______________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

وقفناا الجزاء الفات ف الفلاش باك ...سيبك من الوقت الحالي ي صديقي دلوقتي

جيسي ::يعني انت عايز تتجوزني عشان تنام معايا طيب انت ليه م بتفكر دلوقتي طلما طلبت كدا منك عشان ساعدتني
ممكن بعد متتجوزني واي حد يساعدني انام معاه

انا :م هيحصل لانك م شرموطه انتي دلوقتى لقيتي معايا الامان ال كنتي مفتقداها ف عشان كدا بتعملي كدا انا عارف انا بقول اي انا فاهم كل حاجه ي ال انتي لحد دلوقتي م قولتي ليا اسمك

جيسي: اسمي ياسمين بس ناديني زاى م انت عايز بس انا عايزه افهم حاجه دلوقتي لو عملنا زاى منت عايز واتجوزناا هنعمل اي بمعني هنعيش ازاى فين حياتنا هتبقاا عامله ازاى منا عايز افهم

انا ::بصي يستي اولا انا هقولك جيسي
ثانيا انتي عايزه تعيشي فين .هنا ف البرج ده ف الفلا بتاعتنا بس هتعيشي معا امي او مع ولدتك ف بيتك او اي مكان ده متوقف عليكي انتي
اه بس قبل اي حاجه اوعي فيوم تفكري تعملي حاجه م اكون عارفه ولا تكوني فاكره اني عشان سيبك بمزاجك تعملي حاجه غلط

جيسي :ماشي ي حبيبي ال انت شايفه بس انا عايزه اعيش هناا ف الشقه دي
بس م يلا ولا اي اصل انا م عارفهحاسه انسي من تحت بياكلني قوي وم عارفه انا انا ليه بقيت كدا انا عمري مقولت كدا ولا اعرف اي حاجه بس معاك بحس باكلان من تحت اوى وعايزه افضل اهرش فيه اوي

انا :يلا ي قطتي وده م اكلان ولا حاجه ده هيجان يقتي انتي كدا هيجانه

المهم روحت كتبت الكتاب انا وهيا وطلعنا علي الشقه تاني بعد مجبت شويه كباب وكفته وحجات للتلاجه وكدا عشان ال هتعيش هنا دي

اول مطلعنا من الاسانسير ودخلنا الشقه وحطيت الشنط لقيت القطه جت عليا جرى ومسكت شفايف كانت عماله تبوس بس وهيا بتبوس من قل الخبره كانت بتعض ف شفايفي

المهم انا قولت يبنتي اهدي ف اي هو انا هطير ولا اي م نخش كل واحد ناخد دوش ونروق ع حلنا ولا اي ي قطه ورجت بايسهاا من شفايفها
روحي يلا الوضه الكبيره التانيه م اوضه الاجهزه

اه صحيح تعالي هنا

انا: اول حاجه انتي اوضه الاجهزه ملكيش دعوه بيهاا خالص لحد منا اعلمك عليهم وتتعلميي وتبقا تحت امرك غير كدا لا
وبعدين احنا خلصنا حوارك خلاص وكل حاجه وانتي مراتي دلوقتي ف انا لازم افهم عنك كل حاجه ولازم اعرف حوار الصور ده

جيسي:الصور دي و**** انا كنت متصورهاا لنفسي و**** عشان اشوف جسمي بقا عامل ازاي وبعدين انت هتدربني وتخليني زايك بتفاهه وفرح طفولي

انا :خلاص ي قطه هعلمك يلا بقاا خشي خدي دش ولبسي حاجه حلوه
اخخ نسيت نجيب لبس هنعمل اي
ولا اقولك م لازم لبس احناا هنقلع كدا كدا ف م مشكله خلصي وانزلى تحت البطانيه بسرعه عشان انا هموت واكلك يلا

بيني وبين نفسي

اي الدرغام ولا اقولك يموسي ولا اقولك فولكر انت ليه متعلق بيهاا كدا انت ناسي الحبايب ولا اي انت ناسي ال جصل ليهم طيب هتعمل اي هتنساا سنتين راحو من حياتك هتنساا بنتك ومراتك هتنسا شغلك هتنسا انت كنت اي انت كنت مصنف من اخطر ١٠ اشخص ف اخهزه المخابرات ف العالم

ايوا يصديقي الدرغام اسم الشهره بتاعه وهو ف شغله من شجاعته وانه كان عامل زاى السد وعشان كدا اول اسد جابه سماه الدرغام

مراه وبنته ماتو بسب شغله اه هويه اكتشفت واتقتلو عشان يضغطو عليه

نرجع للفلاش باك انا فوقت من سرحني وقولت لازم اعرفه لازم الجوازه دي تبقا سر لازم م يحصل ليها حاجه زاي الحبايب

المهم خلصت الدوش ودخلت الوضه وانا لابس البرنس بس علي الحم من غير اي هدوم وراشش اكس ومولع الدونيا لقيت قمر نايم تغطي وشعرها حرير مفرود علي وشها والسرير
صفرت وقولت احا انت بجد انت بقيتي مراتي وبتاعتيي انا بجد لا دنا كدا لازم احبسك ف البيت عشان محدش يشوف الجمال ده ولا يعكسه

متيجو نوصف (( انا ولا ديوث ولا خول بس دي قصه وملاهاش علاقه ب حقيقه شخصيتنا ))

شعرها لونه بني مدي علي لون اصفر كدا جسمها لونه برونز مغمق كداا شويه وبزازها من النوع الواقف وكبيره نسبيا وطيزهها صغيره طبعا كسهاا لونه برونز))

متيجي نسكيب الاحداث دي بقا عشان انا فصلت اتخيلو بقا انتو الباقي واه ده كدا كل الجنس ال ف القصه عشان دي اصلا م جنسيه

المهم عملنا واحد تمام وخدتها وقعدتها ف البانيو وانا كنت مليه مايه سخنه وحاطط فيه مطهر ليهاا قعدتها فيه شويه حلوين وبعدين دخلت انا وهيا علي السرير تاني وخدتها ف حضني وعمال ايدي تروح وتيجي علي شعرهاا وابوس دماغهاا

وقولت : عايزين نتفق بقا انت هتعيشي حياتك ازاي ولازم امك تعرف ولا انتي م ناويه تقولي ليها ولا اي عشان بس افهم وفي حاجه انا عايز اقولهالك ولازم تعرفي ونقرر هل هنكمل ولا لا

قبل اي حاجه انا كنت متجوز ومخلف وبنتي ومرتي اتخطفو واتقتلو بس بعد اما تعذبو تعزييب محدش شافه ولا هشوفه غير ال عملو كداا واحد واحد

وانا م عايز اننا نشهر الجواز عشان كدا م عايزك يحصلك حاجه انتي كمان ف امي وامك بس ال يعرفو غير كداا لا
واه حاجه كمان انتي قدامك شهر بس تقعديه هنا عشان بعد كدا هنروح الفلا بتاعتنتا
ها رئيك اي هتكملي معايا ولا لا

جيسي ::انا هكمل معاك وم هسيبك ولو على مراتك وبنتك ف **** يرحهمهم هنجيب حقهم سوا انا وانت
مكان منت عايزني اقعد هتلاقيني
ومتسألش انا ليه متعلقه بيك كدا بس صدقني انا زات نفسي معرفش بس الاكيد اني اتحرمت من ابوياا من وانا صغيره ملقتش حد حماني ولا اهتم بياا زيك ممكن اكون لاقيت معاك حنيه كانت غايبه عني ممكن اكون لاقيت معاك اهتمام غاب عني من زمان

خلاص ي جيسي ال انتي عايزها هيحصل قومي بس اعلمك الاشويه حجات هتنفعك

معلش يولاد هجري بس شهر من الاحداث بتاعتي الفلاش باك عشان انا زهقت ونرجع نكلم تاني

بعد شهر كانت جيسي اتعلم الاهاك ب اساسيته وكل حاجه ليه علاقه فيه واتدربت كمان تدريبات علي القتال والدفاع عن النفس والكلام ده وكدا نقدر نقول انها داخله علي الاحت اف بس لسه شويه
المهم اليوم الاخير ف الشهر دخلت صاحتها وقولت

جيسي اصحي يقطتي اصحي بقا وانا ببوس فيها

:حاضر يحبيبي صحيت اهو

انا :قومي بقا كفايه كسل انا حضرت الفطار يلا عشان نفطر ورانا مشوار مهم قبل منروح الفيلا

المهم قامت وفطرنا والفطار م خلي من لعب وهزار وحب وبوس وتقفيش علي خفيف

ودخلت لبست ونزلنا ونا شايل شنط الهدوم بتاعتها ال هيا كانت جبتهم من عند امهاا وانا اشتريت ليها هيا شايله شنطه الماك بوك بتاعي والماك بوك بتاعهاا منا جبت ليها واحد

ورحنا علي بيت امها وده المشوار عشان هما كانو زعلانين من بعض معرفش ليه بس كان لازم اصالحهم

صالحتهم ودار الحوار الاتي

انا :هاا ينهي لسه مصره انك م تيجي تعيشي معانا احنا خلاص هنروح الفيلا انهاردهوالفيلا واسعه وبعدين حتي لو م واسعه هتتغير ف لمح البصر عادي

نهي :: لا يحبيبي انا هعيش ف بيتي احسن من اي بيت تاني بس م تخاف خميس وجمعه هجيهم عندكو وامشي السبت الصبح يعني م حوار

جيسي : يماما بقا انتي لسه زاى م انتي م عايزه تتغيري ابدا عمالين نتحايل عليكي وانت برضو ال فدماغك لازم يمشي علي العموم براحتك.

المهم قعدنا شويه كدا معاها وخدت جيسي وطلعت الاول بس واحنا ف الطريق قولت ليهاا

انا :: جيسي اي رئيك نروح نجيب هديه من محل الدهب ال هناك ده عشان عيد ميلاد ماما بكرا يحبيبتي وانت ال تنقيها عشان انتي زوقكك حلو يقطتي انتي

جيسي :يلا مفيش مشكله وكانت بتقولها بحزن كدا لان هيا كمان عيد ميلادها بكرا بس نعمل اي هيا فكره ان انا معرفش

المهم روحنا المحل وكان فيه طقمين الماظ حلوين نيك وعجبني الاتتنين بصراحه ف انا عرضت عليها الاتنين تختار وهيا قالت

جيسي:: **** جمال اوي الاتنين بس ده شكله هيبقا عليها احسن بس هم م دول غاللين اوي يحبيبي

جيسي فعلا اختارت ال كانت انا منقيه لامي والتاني كان هيكون احسن عليها ف حمدت **** انها اختارت التاني لامي

انا :مفيش حاجه تغلي عليهاا دي امي ي جيسي في اي روحت مشاور لياقوت الجواهرجي علي الاتنين وهو فهم ولف الاول بتاع امي وحاسبت عليه ومشيت بس اول موصلت العربيه

انا :: اوف شوفي من كلامك نستيني المفتاح دي بقت حاجه تقرف اتفضلي استني هنا اخش اجيب المفتاح وحسابنا اما نوصل البيت

المهم دخلت لياقوت تاني عشان اخد الطقم بتاع جيسي عشان عيد ميلادها وحطيته ف الكيسه بتاعت امي برضو وقلت عند العربيه لاقيتها بتعايط

زعقت ليها وقولت اسكتي م كفايه ال عملتيه بتفرجي علياا الناس كمان يلا اركبي و انا من جواياا بتقطع علي البيحصل مني فيهاا بس اعمل اي لازم اسبك الدور اوي

المهم طول الطريق بتعيط وانا عامل بارد وم معبرهاا واول موصلناا الفلا وعم علي فتح ليناا الباب قولت ليهاا

:خشي علي طول تسألي امنيه علي الوضه بتاعتي فين وتطلعي تاخدى دوش وتجهزي ليا عشان عايزك انهارده فاهمه ولا لا

جيسي: حاضر بس ونبي م تزعل مني م قصدي ال انت فهمته

المهم جيسي نزلت من العربيه. وطلعت علي طول وهياا معيطه عل الاوضه امي استغربت ال بيحصل هياا وامنيه

وانا دخلت عليها علطول روحت بوست اديهاا وادتهاا الطقم بتاعهاا وهياا فرحت بيه جدا وونا بدهولها قولت ليهاا اتفضلي يا حياتي وكل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي منوره حياتي وكل سنه وانتي ف حياتي ي حياتي انتي كلهاا ورحت بايس دماغهاا

امي :وانت طيب يحبييبي وتفضل معياا و فوسطناا وعقبال يارب مشيل عيالك تاني واوعي تزعل علي الكلام الضربه ال تموت تقوي وانت قوي يبن بطني وانا عارفه انك تقدر تطلع من كل الحزن وكل حاجه
بس هياا البت دي داخله معيطه وبتجري ليه بس عشان افهم بس

انا:لا ولا اي حاجه بس انا عملت فيها مقلب اصل عيد ميلادها هيا كمان انهارده وهيا متعرفش اني عارف ف حبيت ابضنها بس عشان اعرف اتحرك براحتي واعرف افاجئها براحتي بس اوعي تخافي ي امي جيسي فعيني

يلا اسيبك انا بقاا واطع عشان اصالحهاا و اديهاا هديتهاا يلا سلام ي غاليه

منرجع لموضعنا بقاا المهم طلعت فوق عند ال بت جيسي ولاقيتها قمر حرفيااا وهياا خدوهاا حمرا من كتر العياط ومستحميه ولابسه لانجري لونه اسود جامد نيك

المهم دخلت عملت معاها واحد تمام وبعد مخلصت واخدها ف حضني قولت

ها ي قطتي انت معيطه ليه ليه كدا تقطعي قلبي وانت عماله تعيطي ينفع كدا قطه ذايك تعيط
م عيب وهو انا ي هبله هزعل اانك تخافي علي فلوسي بس انتي غبيه اوي م ملاحظه اني مطلعلك اصلا طقمين عشانك انتي وامي ي غبيه ايوا م تبصي ليا اصل عيد ميلاد القطه بتاعتي بكرا ف نفس عيد ميلاد الحياه بتاعتي
بحبك ي قطتي كل سنه وانت معاياا وكل سنه وانت طيبه وهبله كدا وكل سنه وانا بحبك وهحبك حبيبت قلبي وملكه عمري وقلبي
قومي بقاا هاتي ال طقم ده من الشنطه ال هناك ده عشان الملكه تلبس الطقم بتاعهاا يلا يبت بسرعه

المهم خدتها ف حضني بعد مفتحت الهديه ال هياا اصلا شافتهاا ف صباح الفل ونمناا ف خلاص كداا

وقفناا عند اما حور دخلت القفص و كلارا نطت عليها وقعتها ف الارض ولسه هتعضهاا من رقبتها وانا كنت بزعق وبقول حووووووور

هنا كان ف حد لي رئي تاني وهو كان الاشهب 🦁🦁
نط علي كلارا وقعهاا من فوق حور بسرعه قبل متعمل حاجه ف حور وانا شديت حور بسرعه من علي الارض جمب ال الباب بتاع القفص وطلعتهاا برا والدرغام كان هو والشهب بيضربو كلارا.
بس انا زعقت فيهم كلهم سكتو وبعدو عن بعض لان انا عارف ان كلارا م تقصد تعمل حاجه لحور بس عشان موقف الكمين بتاع الصبح هياا كان اعصبهاا تعبهاا و مشتت م عارفه تعمل اي ف ظهر منها رد الفعل ده م اكتر

معلومه علي جمب بس كدا

((الحيوانات ي زميل بتحس بكل كلامنا وبتفهم كويس. اوي وكمان عندها حزن وفرح وغضب وهدوء. الحيوان زاي راي النسان بلظبط بس الفرق ال بناا و بنهم اننا معظم الناس بتعرف تظبط درجات غضبهم درجات الحزن بنعرف نظبط مودناا نظبظ افعلاناا هم لا هم م زيناا ف اوعي ف يوم تضرب حيوان اوي تفتري عليك زاي مثلا الكلب البلدي بتاع الشارع لم بتضربه وتفتري عليه بيحصل منهم اي ساعتهاا هتلاقيه بدون تفكير عضك وبرضو انت بتخليهاا ياخد عن اليشر فكره وحشه ف تلاثقي الكللابب البلدي دي اول انسان تشوفه تجري وراه عشان تعضه من كميه الاذه النفسي ال هياا خدته من انسان معقد وغير سوي ومريض نفسي وف الاخر بيحصل مننا كبشر اي ناحيه الكللابب او اي حيوان نقتله او نديله سم ليه بقاا نوصل الموضع لكدا ليه نموت روح بدون حق مننا بس هنعمل اي عيشنا ف جهل وتخلف عيشنا ف مجتمع زباله بمعني الكلمه حرفيا كسم ده مجتمع ول يجننك ان عايز البلد ترتقي البلد ترتقي ازاي طول مفيهاا نجاسه وتدليس البلد هتتقدم أزاي واحنا بنمشي بلواسطه. والمحسوبيه البلد محتاجه تطهير داخلي قبل التطهير الخارجي احنا بعاد اوي اوي عن اي درجات تقدم ))

وده كان رئي ف بلدنا ومجتمعناا ال ملوش قيمه اللاذمه علي الاطلاق

تعالو نرجع لموضعناا بدل وجع القلب ده ف حاجه عمرهاا مهتتغير ابدا

المهم كلارا عملت كدا عشان انا قولت السبب فوق دخلتهم القفص الرئيسي بتاع العربيه و لااشهب ركب جمب كرسي السواق ورجعت دخلت تاني لحور اشوف اي الحصل ليهاا اصلا كانت جيسي كعاهاا بعد مطلعت من ال قفص
روحت اطمن عليها كان عنده صدمه عصبيه المهم خدت عربيه جيسي ورحت ودتهاا المستشفي غشان يدوهاا مهدئ عشان اروحهاا بس هياا من الصدمه كانت رافضه الحركه ف انا خليت جيسي تجيبهاا معانا علي الفلا لحد متبقي كويسة هما بعربيه جيسي وانا بعربيتي بلاسود وصلت انا و جيسي ف نفس الوقت و حوور من المهدئ والمنوم ال اداهولهاا الدكتور كانت نايمه 💤 💤💤
م حاسه ب اي حاجه خالص انا دخلت الاول دخلت الاسود القفاص بتاعتهم وروحت شيلت حوور وطلعتهاا الاوضه بتاعتي وحطيتها علي السرير ونزلت تاني لامي ودار الحوار التالي

مين دي يبني واي الحصل ليهاا وجبتها هنا ليه

انا :دي ي امي صاحبت جيسي ال جيسي كانت قاعده عندها امبارح وجت من الامارات وانا كنت بعمل عرض بس كلارا كانت اعصابها تعبانه وحصلي منها رد فعل وحش بس الاشهب قام ب الواجب وخلص الحوار وهيا جالها صدمه عصبيه وانا ودتهاا المستشفي ودهاا مهدئ ومنوم وهياا دلةقتي نايمه فوق لحد متخف وترجع بيتها وحياتهاا

امي ::ماشي يحبيبي بس في حوار كدا انا سمعت ان ادهم جيه هنا انت يبني م نااوي تتعدل ولا اي وترجع شغلك تاني ولا اي

انا :ماما انا م عايز اتكلم ف الحوار ده الحوار ده م لياا دعوه بيه انا م راجع تاني خلاص

امي :لا هترجع انت بتضييع عارف يعني اي واحد يكون من اقوي واحسن ١٠ ظباط مخابرات ويبقا شغال ف سرك عارف يعني اي ابن سفيره شغال ف سرك عارف يعني اي ابن ناصر الاشهب شغال ف سيرك انت عارف انك عمال تخرف وانا مستحمل وم برفضلك حاجه بس خلاص انت لازم تتغير من بكرا هتنزل شغلك تاني خلاص كفايه كدا ٥ سنين ضاعو من عمرك فاهم كفاييه

انا : بقاا دلوقتي جايه تعايرني ماشي يا امي ال انتي شايفه صح انا هعمله ماشي عن اذنك هطلع انام عشان عندي شغل

امي بعد منا مشيت عيطت عشان هياا عارفه اني م هرجع شغلي تاني ال اما اتجرح وم كانت عايزه الجرح يبقاا منهاا هيا

المهم طلعت الاوضه التانيه من اوض الضيوف ومسكت الماك بوك بتاعي وبعت كود اشارات لل جهاز بتاع المخابرات انهم يتولصلو معاياا والكود كان جواه رساله عباره عن

《《 من الدرغام الي النمر الاسود ف صباح اليوم التالي سوف يأتي فولكر الي مبني الجهاز لتكملت عماله السابق ولا كن ليس بمفرده بل معه الملكه لوسي ولاكن توخو الحذر اراكم صباحااا 》》

عندهم ف الجهاز هناك وصلت الرساله والمسؤلل عن سيرفرات الجهاز هناك شافهاا وجري علي العقرب والعقرب هناااا هي شخصيه غامضه محدش يعرفه غير الرئيس بس انا اي حد ف مصر ميعرفوش

المسؤال وهنسميه نائل

:: ي فندم ي فندم الحقني ف مصيبه هتحصل بكرا وم عارف ابداء منين ساعدتك

العقرب :قول يبني انجز م وقته لعب عيال اي الحصل كل حاجه وليهاا حل

نائل:يباشاا انا وصلي رساله مشفره دلوقتي وكانت من الدرغام بس فيهاا حاجه م مفهومه كدا مش عارف اي هياا

العقرب :مستغرب الدرغام كلمك طيب قال اي

نائل :قال ان بكرا فولكر والملكه لوسي جايين مبني الجهاز بكرا يكمله شغلهم

العقرب : بستغراب فولكر ولوسي م دول الهاك بتوع الديب ويب

احاا ورجع ابتسم يديني شكلناا هنعمل هنشوف ثنائيه خارقه

روح يبني ابعت ليه الرساله دي ...

《《من العقرب الي الدرغام نحن ف انتظار ثنائيه الجحيم وف انتظار اعاده الامجد نحن ف انتظار العظيم فولكر وملكته ننحن ف انتظاركم نراكم صباحا توخو الحذر 》》

نائل: ازاي طيب هنتعامل مع ناس من الديب ويب دي اخرتنا ي عقرب شويه عيال لا راحو ولا جم هندخلهم وسطيناا

العقرب :نائل ي حبيبي انت متعين بقالك هنا قد اي ...

نائل : سنتين يفندم

العقرب :تعرف مين كان قبلك

نائل ::طبعا الأسطورة بتاعتنا الدرغام هو ف غيره ده هو ال معلمنا كل حاجه كان بيخش يدينا كورسات ويعلمن نظري وعملي كمان

العقرب : اهو فولكر ده بقا الدرغام بنفسه ميعرفش يسد معاه لان فولكر اصلا هو الدرغام بس الجانب المخييف منه الجانب الشمال منه بمعني اصح انت تعرف معني انه قالك ان فولكر ال هيبقاا موجود م الدرغام اي
ان خلاص كلمه الرحمه او سماح اتمسحت من قاموس الانسان ده حاول علي قد متقدر تبعد عنه لانه هيبقا جاي هو تحت ضعط نفسي
حاول م تبين ليه انك عرفت حاجه ّ

نائل : احا يعني الدرغام هو فولكر لا دكدا شكلهم داخلين علي ايام سودا بس احسن فل نتمني لهم الاسوا
تمم يفندم اسيبك ترتاح وطلع نائل والعقرب نام ونائل رح اطمن ونام هو كمان بس كانت ف دوريه تانيه قاعد علي السيرفرات

نرجع عندي اما شوفت الرساله ابتسمت ونمت عشان اصحي الصؤح وجيسي جت تصحني وانا قولت ليهاا

...........................

جيسي : بتقول ايه

طيب احنا هنقف هنا لحد دلوقني انا عايز اقلكم اني كان عندي محضرات وانا اتعولقت ومروحتش عشان اخلص الجزء ده

يارب القي تقدير

اشوفكم علي خير يوم الخميس كدا
لو الجديد خلص قبل هنزله

عايز رئيكم وعايز كله يتوقع اي ال هيحصل مين قتل مراته وبنته مين ال ايامهم سوده دول

المتوقع صح هعمله شخصيه معانا يلا يولاد ابداعو

يلا انجوي

_____________________________________________________________________________ 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_____________________________________________________________________________

حباااايب قلبي جيت ليكو بلجزء الجديد عاملين اي ي ابطال
جزئنا انهارده هو مختلف شويه
جزئنا انهارده بيحكي عن شخصيه او اسم الدرغام
كل حاجه بخصوص الاسم هتتقال ف الجزاء ده عشان هي لحد دلوقتي شخصيه غامضه لينا
منعرفش عنها حاجه كل ال نعرفه انها بتعمل رعب بس
انما حصل لها اي عشان تكون بتبث الرعب كدا هنعرف
و**** يجدعان انا مخنوق موت ومطفي بس هاجي علي نفسي عشان الاجزاء ال فاضله ف السلسه الاولى
متيجي نبداء قصتنا

_______________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁_______________________________________________________________________________________________________________

الجزء الثالث

في يوم من الايام كان يجلس بطلنا بلتحديد ف الرابع عشر من يناير العائد لسنه ٢٠٠٠ (١٤/١/٢٠٠٠)
كان ف اول شبابه يجلس ف مدرج كليته وحيدا مع جهازه اللاب توب ف مدرج السنه الرابعه بعد سنه اعدادي فهي السنه الاخيره لهو في هندسه ميكانيكه قسم ميجا ترونكس فهو قسم لايمكن ان تجلس وحيدا فيه فهو يكاد يكون مستحيل الخروج منه من شده صعوبه ولاكن بطلنا لم يكن يكترث حوله زكان محدقاا ف لابه يلا يكترث لاشي واذا بشي يصصطدم ف واجههه اجل كما توقعت كان هناك شله تضم ٣ شباب و٤ فتيات وكان أحد الشبان القي عليه زجاجه ماء فارغه ونظر لها بطلنا بملامح بارده وقال لها

اعتذر علي ما فعلته والا اتيت لك والقنتك درسا لن تنساه يوم

لاموخذه يجدعان حبيت ابضن نفسي شويه معلش نرجع بقا لطريقتنا

اي ده يزميلي ال أنت عملته ده قول انا اسف بد ل ماجي افشخ كسمك

الواد : انت بتقول اي يبن المتناك انت دنا هنيك ال جابك يعلق

وفي هذه اللحظه لام نلاحظ موسي الا وهو رقد فوق ذالك الشاب المشاكس الذي لا يعلم ماذا يجري لها
ونفوق هنا علي موسي وهو بياخد رجل بنت متناكه ف ظهره من واحد ابن قحبه من صحاب العلق ال كنت بنيك فيه من شويه
وعدوغري يولاد انتو اخواتى م هخبي عليكو حاجه انا خدت ف اليوم ده من التنين التانين علقه بنت متناكه ومحدش لاحقني منهم غير الامن بس بعد اي كنت ايدي الشمال متجبسه و عندي كسر ف منخيري ناتج عن رجل بنت متناكه من شويه شراميط خدوني علي خوانا ورحت المستشفي اتعالجت واتجبست ايدي ومنخير ادالي ماسك البسه علي دماغي ست شهور كنت عامل زاي بتوع النينجا دول حضرتك

بس انا افتكرت حاجه مهم جدا وانا بتشال كان الامن بيقول ليهم كفايه وروحو الحقو محمد مصطفي

بس امسك فيها دي بقاا

المهم بعد مظبط حالي رجعت البيت امنيه شافتني كدا صوتت وجريت علياا وبتقول

اي ده انت اي العمل فيك كداا يلاهوي يلاهوي دي امك هطين عيشتك

انا يوليه استني بس احا اللاب بتاعي فين

امنيه :يوه سلامتك وسلامه نظرك منت شايله ف ايدك اهو ولا انت بتتريق علياا بقاا

انا ::ايه انا شايله ........ وهنا يزميلي كنت انا اصلا وقعت مغمي عليا بسب الماسك ده لاني عندي ديق تنفس والجيوب الانفيه عندي ف زمه ****

المهم امنيه صوتت وعلي جوزها ددخل الفلا جري علس صوتها وقال

في اي يوليه انتي اي ال حصل للواد

امنيه معرفش شيله بسرعه دخله علي اوضته عقبال متصل علي الدكتور واتصل علي امه تيجي تشوف حل ليه

امنيه اتصلت علي امي وعلي الدكتور وامي كانت جت قبل الدكتور ودخلت جري علياا وسألت امني علي ال جرى وامنيه قالت ليه علي ال حصل

امي طيب اتصلي علي الدكتور بسرعه

امنيه هو انا لسه هستنا زمانه علي وصول بس انا عايزه اعرف ال حصل عشان يحصله كدا

امي هو غالباا بسب الماسك ده عشان ابني عنده ضييق تنفس والجيوب الانفيه عنده بايظه

المهم الدكتور جيه وكشف علياا وقال ال امي قالته بس هو زود حاجه

بصي ي مدام حياه مخبيش عليكي ابنك حاله مناخيره حارجه عنده كسر مضاعف والكسر ده هيقعد حوالي من ٦ الي ٨ شهور وده طبعا معا عدم خلعع الماسك الي لتلاقي العلاج والمراهم فقط و بحالخ ابنك غ كدا صعب يلبسه نص ساعه علي بعض ف انت لازم تدورى علي قطعه كدا تثبت المناخر بس طبعا دي م هتلاقيها ف مصر القطعه دي م موجده عير بكميات ضئيله جدا ف انا م عارف اي ال هيحصل **** معاكو

امي طيب يدكتور لو م جبنا القطعه دي اي ال هيجرا بس لو م ثبتنها واشتغلنا علي الدوا والمراهم

.يفندم علمياا مناخير ابنك عمرهاا مهيتلائم الكسر غير بكدا

امي تمم يدكتور انا هتصرف .
الدكتور مشي وانا نايم وامي طلعت تفكر ف حل وكلمت ناس ف السفاره عشان يدورو عليها وقالو ليها من شهر ل ٣ عقبال ميلاقو حاجه

تاني يوم كنت صحيت وانا حاسسس بوجع غريب ف منا خيري طلعت من الوضه ونزلت تحت الصاله امنيه اول م شافتني قالتلي سلامتك كدا تققلني عليك .
انا هو اي الحصل تاني حكت لياا علي الحصل

انا امنيه ونبي هتلاي اللاب بتاعي من الوضه انا عندي حل للقطعه دي بس بسرعه

راحت امنيه جابت اللاب

وانا مسكت اللاب بتاعي وابتديت اغير اي بي الجهاز عشان اخش علي الدارك ويب

((اه انا سيت اقول ليكو من وانا عندي ١٨ سنه وانا باخد كورسات اونلاين هاك عشان انا بحب الهاك اوي واخد حوال ٢٠ كورس مكلفني حوالي ٢٠٠٠٠٠ دولار أمريكي عشان من عشرين واحد مختلفين عن بعض
عشان اخد عصارت وخبرات كل حد لحد م بقيت فولكر غير اني اصلا بعد مخلصت ال٢٠ كورس ابتديت اعمل انا حاجات وامرن نفسي علي حاجات بمعني اصح ابتديت اطوور من نفسي لحد موصلت لوضعي الان ))

نرجع لموضعنا

المهم غيرت اي بي الجهازز وفتحت ال دارك ويب ودخلت قسم الطب والادوات الطبيه وانا بضور علي القطعه الدكتور قال عليهاا دي بس م لاقي اي حاجه بعد حرفياا اربع ساعات من التدوير لاقيت دكتور اسمه مارتن عامل اعلان للاجهازه ال هو مخترعها ولاقيته بصراحه مخترع حاجات كويسه جدا زاي مثلا رجل حديد بسينسور بيتزرع ف الرجل عشان ياخد اوامر من المخ وتبقا زايها زاي الرجل العاديه
ولاقيته كمان مكتش كف ايد نفس الحوار
دخلت كلمته ودار الحوار التالي الحوار هيبقاا بالانجليزي بس عندن عرض ترجمه عربي عيب يابا عليك ه احنا اي حد ولا اي

انا ::هاي دوك مارتن اي اخبارك ياريت تبقا كويس .

مارتن : اهلا بك انا باحسن حال بماذا استطيع خدمتك .

انا : حبيبي ي دوك انا اعاني من كسر مضاعف ف الانف ولاكن ليست المشكله هنا .

مارتن : كلام جميل اذا ما هياا المشكله وكيف يمكنني مساعدتك .

انا :المشكله هيا ي دوك اني مريض بل جيوب الانفيه وايضا عندي ضيق ف التنفس ف الماسك ال دوك ال انا كشفت عنده ركبهولي بيخلين افقد الوعي ف انا بدور علي قطعه كدا عامله زاى الكتاامه بتاعت الانف تتركب تلم الدنيا و م تاثر علياا .

مارتن:اسف يرجوله بس ال انت بتقوله ده علمياا بيقول انك جاهل عشان مفيش حاجه اسمهاا كدا
بس عمليا انا عندي رئي تاني احنا ممكن نعمل عمليه عامله زاي شرايح ومساميرر ف الانف ودي بس هيا لسه جديده بس مضمون ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه والعشره ف الميه دي م تفتكر نسبه كبيره دي بس عشان اول مرا تتعمل ف نسبتهاا كدا بس الموضوع مكلف لانه احنا هنطر نخش عمليتين لانك بعد الشريح والمسامير بعدها من شهر هتخش عمليه تغك الشرايح وكدا وفنفس الوقت عمليه تجميل .

انا :طب يدكتور انت متاكد من الكلام ده والتكلفه كام بس عشان اعمل حسابي بس

مارتن :عيب عليك انا الدوك هيا شاكب راكب تتكلف مليون اخضر ٩٥٠ انا و٥٠ للدوك بتاع التجميل بمصاريف السفر لانك هتيجي عندي ف المانيا

انا: لا يدوك انا م هينفع معليا حوار السفر ده انا عايزك تيجي تعملها عندي ف القصر ونجهزها ليك بكل ال انت طالبه و النت اايزه ممكن نزود المبلغ للمليون ونص

مارتن : تمم يرجوله م مشكله حدد انت بس دنيتك وقولي وانا جاهز ف اي وقت

انا: خلصاا يدوك هشوف دنيتي وهكلمك

قفلت معاه كانت الساعه وصلت ٧ بليل وانا طالع الساعه ٢ الظهر قومت دخلت جواا نديت علي امنيه وجت

انا معلش ي امنيه ايي لقمه كدا عشان انا ميت من الجوع وارهاق من كتر التدوير علي القطعه دي

امنيه : من عيني طيب طمني لقيت حاجه ولا لا واي العمل

انا : اه طبعاا هو انا هسيب الحوار من دماغي لا لقيت بس م قطعه ولا حاجه انا هعمل عمليه زراعه شرايح ومسامير ف منخيري وبعدين افكهم واعمل عمليع تجميل والحوار خلصان بس هيتكلف كتيير اوي وم عارف الفلوس دي هجابهاا منين بس انا

امنيه : طب حلو ودي نسبه النجاح كام وهتتكلف كام

انا: هتتكلف مليون ونص بس دولار ونسبه النجاح ٩٠ ف الميه بس هياا غاليه كدا عشان الدكاتره هايجو هنا يعملها ف القصر هنا عشان م اطلع من الفلا الا وانا سليم

امنيه ::طيب علي خيره ** بلشفاء العاجل ان شاء ** وهتعمل اى ف فلوس العمليه

انا :: هستني بس امي تيجي وافاتحها ف الحوار بس اما تيجي ناديني انا هطلع الاوضه بتاعتي عايز اعمل حاجه مهمه بس

سيبتها وطلعت فتحت اللاب بس بعد محطيته علي الشاحن ومسكت الفيس وابتديت ادور علي اسم الواد ال انا سمعته ساعت الخناقه ف الكليه

مسكت السيرش بس م سيرش ال جنرال لا انا مسكت سيرش ف جروب الجامعه بتاعي وزاى متوقعت طلع ليا النانوس بس انا م كنت محتاجه هو ف حاجه انا كنت محتاج الاتني التانين ال خدوني علي خوانه دول

المهم فضلت اقلب ف الاك بتاعه لحد ملقيت صوره ليهم هم التلاته وهو عامل ليهم منشن بس قفشت فيهم بس خدن اسم الاتنين وهم زاى الهبل عشان الشقط وكدا ظاهرين ارقام فونتهم علي الجنرال ف الفيس بوك

بس ف واحد فيهم عيله تقيله ف البلد عيلته كلها ميري وتقيله وده كان ال ضربني ف وشي بلرجل وكان اسمها ابراهيم حامد مصطفي الجارحى ايوا هياا عيله الجارحي دي تقيله وليهاة ف كل قسم يعني امن دوله تلاقي مخابرات تلاقي بس ده هنكتشفه بعدين انا عرفت ازاى ف الكليه الحربيه تلاقي والكليه الجويه تلاقي ف الجيش العام تلاقي عيله متفرعه ومسيطره علي كل فروع الحكومه بس بصراحه بلقانون والنزاهه وملهومش ف الظلم

عيلته تقيله فشخ بس م مشكله هي موته ولا اكتر
دخلت علي الواتس بتاعه وبعت ليه صوره متحركه جنسيه لواحده انا حاطط صورتها معموله فيك يععني وانا عارف انه زاي الاهبل هيدوس عليها وحصل الكلام ال انا متوقعه بس يسيدي كنت سحبت الداتا كلها بتاعته من الفون

والصدمه ال عرفتها الواد ده طلع جااي مع الواد التاني ال ضربني برضو

بس ف حاجه تانيه انا اكتشفتهاا ودي دايقتني اوي بصراحه عنده كميه نقص م طبيعي الواد مكلم صاحبه وصاحبه مدايثه علي اخته ف الشات والواد مصور اخته لصاحبه ال بينيكه

انا خنا فكرت ف فكره تانيه خالص فكره برا الصندوق انا مسكت الفون بتاع الدارك الانا بتكلم منه عليه وهو مان فيه رقم امريكي وكلمت رقم ابو الواد هنقول الجارحي ((بس عشان انا دلوقتي علي الطلاق بكتب وانا برا من علي الفون م التاب و اصلا صوابعي بتوع ايدي اليمين بايظه وبكتب بالعافيه اصلا وانا ناسي اسم الواد وابوه اصلا تمم
فسمحوني معلش ))

المهم كلمت من الرقم ده وهو رد ودار الحوار التالي

انا :اهلا يا جارحي باشا و**** انا قولت اكلمك واخليك تلحق بنتك من مصيبه هتحصل ليهاا بسب ابنك المعرص

الجارحي :انت مين يبني واي الهيجصل لبنتي وليه بسب ابني وبتشتم فيه ليه

انا:انا يا باشا واحد ابنك ازاني جامد وهيخليني اعمل عمليات باتنين مليون دولار ف حاجه هو م كان ليه فيه اصلا بس نعمل اي الحمقه والمنظره كان عايز يشقط واحده تنيكه باين ولا اي المهم يباشا انا ابديت ادور ورا ابنك ولاقيت حاجات جاتلي علي طبق من دهب والمشكله اني م اقدر اتصرف فيها لانها شرفك وانا م ارضا حد يضرب ف شرفه ومن مين من اقرب الناس ليه من ابنك بيصور بنتك وهيا قاعده براحتها ف بيتك و بيصور وهيا ف الحمام وبيصور هدومها الداخليه
لصاحبه ال هو ف الاساس بينيك ابنك برضو

الجارحي :انت بتتكلم جدا طيب اي ال اثبات الكلام ده ولو انت ببتكلم بجد جبت الحاجات دي ازاي وطلما يبني هو ازاك كدا ليه م تستغل الحوار ده ف صالحك

انا:هبعتلك كل اليثيت دلوقتي بعد مقفل معاك و اقولك انا م استغليت ليه لاني والحمد**** معايا فلوس م مشكلتي فلوس العمليه ولا اي حاجه انا كانت مشكلتي حقي وبس وجبته منين الكلام ده انا ال جبته بعد مخترقته بص يفندم انا حبيتك لانك غلبان م ليك ذنب افضح عرضك بسب عيل نجس م طمر فيه الربايه ولا الفلوس
برضو بنتك م ليهاا ذنب اني افضحهاا وابوظ ليهاا حياتها ال لسه بتبدي اصلا
انا يباشا عارف عيلتك شغلتها اي وانا كمان شغلتي زايكو بس بطريقتي انا فولكر اسأل عليه اي حد ف عيلتك
سلام يباشا وصل تحياتي لبنت حضرتك وقول ليهاا اني اسف اني شفت جسمها بس مش ذنبي انا وانا ولا اكني شفته وياريت لو تعتبرني ابنك بدل العرص التاني
وقفلت المكلمه وبعت ليه كل حاجه

عنده هو بعد مشاف كل حاجه الضغط عليه عليه واغمي عليه. وبنته طلعه بلصدفه شافت ال ابوها واقع مغمي عليه جرييت عليه حاول تفوقوه وهو فاق وبنته قالت ليه

في اي يبابا اي ال جرا ليك بس عشان يغمي عليك

الاب بص علي برائت بنته وقال مفيش يبنتي حاجه انت تعبت بس وخلاص كل حاجه راحت لحالها انا تمام دلوقتي قومي انتي شوفي كنتي رايحه فين
البنت لسه ف اول عمرها دي كانت. ف اولي ثانوي لسه بس قمر

(( ودي يصديقي حاجه بتحصل ف حياتنا العاديه مينفع يزميلي عشان شهوتك تعمل حاجه زاي دي اهلك فلبيت بيبقو قاعدين بهدوم خفيفه مثلا او اينا كان عيب انك تصور حرمت بيتك عيب انك تهتك عرضك عيب ده كله عشان الشهوه تبوظ حياه انسان عشان الشهوه تدمر حياتك ليه كدا يصاحبي فكر ف البتتمله هتستفاد اي اما واحد من ال انت بتبعت ليه صور امك اختك مراتك بنتك يفضح بنتك هتستفاد اي اما تدمر حياه اي حد فيهم
ارجع لعقلك يبن الناس ))

المهم الراجل مسك الفون بتاعه ورن علي ابنه وقال تعاله علي البيت حالا وقفل ف وشه السكه م. قادر يسمع صوته وبعديه ران علي اخوه وقاله انزلي انا ف مصيبه وعايزك تقف جامبي بسرعه

اخوه قفل معاه ونزله ف ثانيه. وقاله في اي بس انت رعبتني هناا ابو الواد حكا كل حاجه حصلت ليه مني وقاله علي ال ابنه عمله. واخوه كان عنده مشاعر مبين الاستغراب من موقفي ومبين العصبيه والعفرته من ناحيه ابن اخوه ومبين العطف والحزن علي بنت اخوه ال ف بدايه حياته وعلي اخوه ف ابنه الوحيد وال بيعمله

ابوه الواد ::هاا هنعمل اي انا م عارف انيل اي انا ف مصيبه

اخوه :و**** انا شايف ان الواد ده كويس وانه م استغل ال غلطه الشنيعه ال ابنك عملهاا فوق كل ده هو قالك اسمه اي

ابو الواد :اسمه فولكر وبعدين قالي اعتبرني ابنك وخلي اي حد من العيله يسأل علي الاسم

اخوه :؛احا انت قولت فولكر ده بقاله سنتين بيعمل عمليات علي بنوك اسرائليه ويوزع الفلوس علي الغلابه وعلي المقاومه الفلسطينيه واحنا بقالنا سنه كامله بندور عليه عشان نجند معانا ف الجهاز مش انت معاك رقم ليه رن عليه كدا وادهوني اكلمه م هوا قالك اعتبرني زاي ابنك

ابو الواد رن علياا وانا بصراحه كنت ناووي م ارد بس رديت م عارف ليه رديت عليه

انا : ايوا ي جارحي باشا خير

الجارحي :كل خير يبني انا عايز اقابلك لاني محتاج مساعدتك ف الموضع ده

انا : و**** يباشا ان م بعرف انزل بسب ابنك

الجارحي :م مشكله قولي عنوانك وانا اجيلك

انا:تجيلي عشان اساعدك ولا تقبض عليا يباش بتهمه انتهاك خصوصيه الغير

الجارحي : لا ولا اي حاجه من دي هتحصل انا عايزك تساعدني زاي مقولت ودي كلمت ثقه

انا :تمام يباشا العنوان التجمع الخامس فلا السفيره حياه

الجارحي :انت ابن السفيره حياه سفيره مصر ف فرنساا

انا:اه انا مستنيك يباشا بس قبل اي حاجه انا عارف انت جاي ليه وانا موافق بس يكون رسمي و ف الخفي يعني من تحت لتحت سلام يباشا وبلغ تحياتي ل سياده اللواء

الجارحي واخوه
اي ده هو الحصل ده بجد احنا وصلنا ليه بس احا اي ده هو عرف منين اني معاك وعرف منين اني لواء
لا الواد ده م سهل هو عمتا مخترق تلفونك وخو سامعناا داوقتي

انا بعت ليهم رساله ايموشن ضحك 😂😂😂😂😂وقولت ليه
اتاخرت اوي ي سياده الواء علي اكتشافي مستنيكم دلوقتي ف الفلا

هم ضحكو وطلعو اتحركو من عندهم وصولو عندي ف حوالي ساعه زمن وانا كنت مدي امر ل عم علي يدخلهم علي طول

ودخلو وجم عندي علي الاوضه كنت انا قاعد علي السرير ماسك الماك بوك وشي حرفياا بايظ

الجارحي :انا اول حاجه عايز اشكرك علي ال عملته معايا ومعا بنتي
تاني حاجه عايز اتاسف علي ا لحصل من الخول ابني
تالت حاجه انا زاي مقولت ليك عايزك معايا ف الشغل ورسمي يسيدي و الخفي زاي منت طالب قولت اي

انا : معاك يباشا بس اديني شهر ونص اكون عملت عملياتي والدنيا بقت احسن

هنقف لحد هناا

سلام ممني ليكو انا عارف اني مقصر ف الجزاء ده بس م بايدي و**** انا ايدي مفشوخه رغم كدا حولت اخلص الجزاء علي قد مقدر هو م قليل ولا بلعكس زاي زاي الفات بس احداث قليله شويه صغيرا

اه حاجه كمان كدا احنا قفلنا حوار الدرغام ب🔒🔐. عرفنا هو اتعين ازاي وعن شخصيته وازاي عرفنا اتعلم الهاك ازاي كمان
اشرفكو علي خير يوم الثلاثاء ان شاء ****

سلااااااااام

انجوي ❤️‍🔥🖤🔥

________________________________________________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁________________________________________________________________________________________________________________________

الجزء الراابع

اهلا بيكم يرجاله ف الجزء الجديد من قصتنا

انا شايف ان القصه التفاعل عليها قل ف ده لو دل علي حاجه يدل ان القصه بوخت وبقت وحشه ولو كدا هده هيكون اخر جزء من القصه معارف بقاا

المهم لوعايزني اكمل ادوني دافع وتقدير

كل ال بيتكلم بيقول الجزء قصير واحداثه قليله

وفلاشات وكلام و**** انا علي قد مبقدر بحاول اخلي القصه حاجه محترمه تليق بيكو بس بلعكس بلاقي انتقادات وكلام م تشجيع

عمتاا انا قررت ان انا هنهي السلسه دي وخلاص دي هتكون اخر قصه واخر سلسله ليا ف المنتدي اصلا

يلا نبداء الجزء وارجو انكو تتفاعلو من القصه

كود:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

وقفنا ف الجزءالتاني علي اني كنت بتكلم مع جيسي

وقلت ليهاا

انا:بصي بصراحه كدا انا عايزك معايا ف الجاي الجاي شديد وممكن م اعرف احميكي بس م تخافي انا هفديكي بروحي وقبل اي حاجهانا هرجع الخدمه تاني هم كلموني بس انا قولت ليهم اني م هرجع لواحدي انتي هتتعيني معايا وهتكوني مدربه ع الفنون القتاليهوهتاخدي تدريب علي ايد قائد الجهاز نفسه وعلفكرا ده ال مدرب ومسؤال التدريب بتاع فرقه 777

جيسي :انت بتقول اي

بس م مهم طلما هبقاا معاك م مشكله عادي انا معاك ف اي حاجه يحبيبي

بس في مشكله انا هعمل اي انت عارف انا م بعرف اعمل غير حاجه واحده اتعلمتهاا علي ايدك

انا:وهو ده المراد ده ال انا عايزه منك بس كل حاجه كن بنعملهاا دلوقتي هتتحسب عليناا احنااا دلوقتي م ف حكم نفسناا تمم ولا اي

جيسي :مفيش مشكله البعرف اعمله هعمله ولا اي حاجه وكمان هخلي بالي من تصرفاتي م تخاف

انا ::تمم روحي بقاا نامي عشان هنصحي الصبح بدري

الا صحيح اخبار حور اي دلوقتي فاقت ولا لسه نايمه 💤

انا اصلا م عارف مين قال ليها تخش عند الاسود اصلا 🦁🦁

بس م مشكله خير خير

جيسيي:معرفش انا مرا واحده سمعت صرييخ ولقيت الاشهب وهو بينقذ فيهاا م عارفه هو ليه اصلا عمل كدا بس الحمد**** انه عمل كدااصلا والا كان زمنهاا كلارا وكلهاا

بس برضو اشمعني عملت كدا كلارا عمرهاا مكانت كدا اي انهارده حصل ليهاا خلاهاا تعمل كداا

انا::فكرتني عايز قبل مقوم انام ااكل الاسود دي بدل متكلناا احناا

وحوار كلارا ده عشان ال حصل الصبح ف الكمين وعلي فكراا الكمين ده مقصود من الحركه دي مقصوده وانا عارف مين قاصدها

جيسي:مقصوده قصدك اي وطلما عارف هو مين م تحاسبه علي بييعمله ده ده بيلعب بارواح الناس الحوار ده كان هيكون في بحر ددمم 🩸

غير كدا وكدا كان هيحصل حاجه للاسود وده حاجه اكيد

دول ظباط ي موسي م مواطنين

وحتي لو مواطنين دول اروح ناس هتتعلق ف رقابتك ف لازم تاخد ببالك من كل حاجه يموسي

انا:تمم يلا ننام بقاا ال انتي واحشاني اوووي

خدتها ف حضني وابتديت ابوس فيهاا وعمال اقفش فيهاا

بس كدا وعملناا واحد تمام ونمناا ف حضن بعض والحوار خلصان وال بيدور علي سكس ف القصه معلش يسطاا بس ده م نوعي خالصالجنس

انا بكتب حاجه من وقت فراغي م اكتر مش جنس وحيحانه وشغل الهيجانين ده

وبعدين يزميلي انت ازاي بتهيج علي كلام مكتوب يعني مش فاهم بصراحه

المهم صحيت الصبح وكانت جيسي لسه م صحييت قومت خدت دوش كدا عشان افوق للجاي عشان الجاي مجاش زايه وفتحت اللاب بتاعيكان جايلي رساله كدا غريبه وقلقتني بصراحه وكان من مضمونها

((من الفرعون القديم الي فولكر ااكد لك انا المقابله قريبه جدا ولاكن لا تخف فهياا مقابله عمل وعلي الفرعون الرجوع الي الساحه مجدد لانهناك كلاب ضاله قد تعالت علي اسيادها ويجب قتلاهم ارجوك لاتبحث عن مصدر الرساله لانك لان تجده وكما تقولو بالمصري عندكو هتدورعلي ابره ف كوم قش ))

انا شوفت الرساله بصراحه اتوتر اصل انا ولا اعرف فرعون قديم ولا حتي جديد ومين ده ال م هعرف اجيب مصدره اناا فولكر معرفش اعملكدا ليه بقا وده لو دل علي حاجه يدل ان الواد ده مأمن نفسه كويس جداا

وانا كنت قاعد سرحان ف اللاب بتاعي صحيت جيسي وقامت دخلت خدت دش وطلعت لاقتني قاعد نفس القاعده حيران وسرحان

جيسي:مالك ي حبيبي قاعد سرحان كدا رمتوتر ف اي بس اي ال حصل

انا:لا ولا اي حاجه انا بس هقوم ااكل الاسود عقبال مني تلبسي عشان نتحرك

اه صح قبل منزل اطمني علي صاحبتك كدا وشوفي لو ناقصهاا حاجه وخليها تقعد مع امي وامنيه عقبال منيجي

يلا مش تتاخري علياا انا هروح

نزلت دخلت المطبخ خدت اكل الاسود ودخلت حطيت ليهم الاكل وقعدت ف جنب كدا قاعد بفكر بس كان في عين مركزه معياا ومش سيبانيلحد مبتدت تتحرك نحيتي وفجاءه

كدا احنا هنقف هنا ف الجزء ده واشوفكم علي خير

خخخخخخخخخ احا يعم انت هتستظرف يعرص كمل يلا

وده يصديقي كان رد واحد علق كدا انا عارفه هيطلع ف الكومنت 😂😂😂😂😂

لامؤخذه يرجوله فصلتك تعال نرجع تاني كدا

كان ف عيون بصالي وابتدت تقرب مني لحد مجي اتمسح فياا

ايو هو الاشهب كان حاسس بياا وعمال يتمسح فيا زاي ميكون بيقولي مالك

الاشهب : منا فعلا بقولك مالك ي موسي حاسك مطفي

انا::خخخخخخخخخ مين الاتكلم ده هو انا افكر ف عقلي الاقي نفسي صوت بيتكلم جمبي

خخخخخخخ عفريت ابن متناكه

الاشهب :ممكن تهدا كدا وتبطل هبل بقا وتعقل كدا الناس ال بيقراءو القصه يقولو عليم اهبل ومجنون

انا::يبقراءو اي يلا وبعدين انت مين اصلا عشان متجننش علي امك

الاشهب :بقولك اي انا ساكتلك من بدري تعرف تزفت تخرس عان اشرح ليك كسم ال احناا هنعمله ولا اكل كسمك وخلاص

انا:اي يعم بهزر معاك يرجوله اتفضل اتكلم انا سامعك بس قبل حاجه حته عتاب بس هتاكل صاحبك وتعض الايد ال اتمدتلك اخس عليكاسد خسيس خساره فيك الفلوس والاكل بتوعك

الاشهب ::خخخخخخخخخ جرا اي يمتناك افندي سبني اتكلم بدل مركب ومتخليش الاجلاله تركبك يلا يعرص انت

اول حاجه انا اه الاشهب بس مش الاشهب

واه دي مش فظروه عشان لو استظرفت هنيكك

الحوار بختصار يسيدي انا الملك حتحوت ملك ملوك الجان وجيت هنا دخلت جوا روح الاشهب لاني بصراحه كان في زمان انا وابوك عهد واناكنت واعد ابوك اني انقل العهد من انا وابوك ليا انا وانت بس انا كنت محتاج الوقت المناسب عشان انقل وجيه الوقت دلوقتي

انت محتاجني وده باين عليك من منظرك بس قبل متقول محتاجتي ف اي لازم نتممم العهد تعال هات ايدك

مسك ايدي وطلع من ايده خاتم جميل اوي لونه جولد كدا والفص بتاعه لونه احمر لون الدم 🩸🩸

وقربه من بوقه كدا. وبتدا يقول كلام كتير كدا فسره انا بصراحه مكنت فاهمه ولا عارف هو بيقول اي بس كان بتيكلم بلغه غريبه كدا ومشمفهومه. وبعدين طلع خنجر جميل اوي شبه خنجر توت عنخ امون بلظبط بس الفرق بينهم ان الخنجر ال طلعه كان لونه اليد بتاعته جولدوالمستحد بتاعته لونهاا احمر لون الدم 🩸🩸🩸

وجرح ايدي وجرح ايده والفص بتاع الخاتم اتقلب ونزل فيه نقط ددمم 🩸 مخلوط من دمي ودمه والخاتم الفص بتاعه اتقلب تاني واتكتب عليهالاشهب بلون الجولد

وقال :كدا احنا العهد تم بس في شرط معلش لازم يتقبل تحت اي ظرف مفيش مكان هتروحه الا ورجلي علي رجلك

انا:احاا وانا ليه حاسس اني بتكلم معاا امي او خالتي مالك يخالتي اي رجلي علي رجليك دي

حتحوت ::خخخخخخ جرا اي يخول هتنساا نفسك ولا اي فوق وده شرطي فاهم ولا لا ويلا اسيبك انا عشان الاشهب ياكل بس قبل ممشيال انت عايز تعرفه هو

……………………………………………….

ده ال بعتلك الصبح وعلفكر ده يبقاا

………………………………………………

انا:: انت بتقول اي احاا ازاي ده حصل انت اهبل ولا اي

حتحوت :برضو يعم ال انت شايفه م هرد عليم عشان الصدمه بس

المهم اطير انا يكبير ومتنساش الخاتم كدا كدا م هيتقلع من ايدك ولا تمشي من غيري يزميلي يلا سلاموز

انا : احا ملك ملوك الاجان وبيقول سلاموز وزميلي ده من المطريه ده ولا اي

جوا ف الفلا عند جيسي

جيسي داخلت تلبس وتشوف حور ودخلت الاوضه بتاعتنا لبست وراحت الاوضه التانيه ال فيهاا حور دخلت لاقت حور صاحيه علي السريرودخلت يتكلمو ودار الحوار التالي يزميلي

جيسي: اي يحوري عامله اي دلوقتي اتمني تكوني بخير ي قمري 🌝🌖

((لامؤخذه يرجوله معلش هم ممحونين شويه كدا ف طريقتهم بس نعمل اي كسم قلبناا العلق منقدرش نعيش من غيرهم هم ال بينوروا حياتناوهم البوستيڤ انيرجي بتاعتناا والداعم الاوحد ليناا نعم انهم صنف النساء ))

حور ::انا كويسه يقلبي معلش انا اسفه علي مل الاحصل وزمان موسي زعلان مني دلوقتي عشان كدا بس اما اشوفه هعتذر ليه علي كلحاجه المهم اناا عايزه اروح شقتي بقاا

جيسي: انتي هبله ولا اي انت طول م انتي ف مصر مش هتروحي ف حته اصلا وهتفضلي هناا

انا بس هروح مشوار كدا م موسي وهاجي علي طول عشان عايزه اخد رئيك ف حجات زاي زمان مكنت باخد رئيك ف كل حاجه

واه انزلي اقعدي معي ماما حياه تحت هي وامنيه هتحبيهم جداا و**** عقبال ماجي يلا باااي

حور :تمم وانا مستنياكي ي جيسي ومتتاخريش وهنزل اقعد تحت معا الجماعه عقبال متيجي

المهم نزلت حور تحت وكنت اناا ف الجراچ بتاع الفلا كنت بشوف هركب اي

انا مقولتلكش ي صديقي انا عندي اسطول عربيات مكون من

((الحته الدودج ال انا وصفتها قبل كداا و

استون مارتون فيكتور لونها اسود مطفي ومعدله ف البودي بتاعهاا متروق عليهاا حرفياا والتعديل ال فيهاا لونه احمر

ومعانا حته رولز رويس Boat tail وديه ي صديقي لونها جولد كلها والكبوت بتاعهاا لونه احمر دموي

ومعانا كمان رانج روفر اسود مطفي

واخيرا وليس اخرا ريزفاني تانك لونها رصاصي مطفي

عايزك يزميلي تاخد اسم كل عربيه وتروح لسيرش بسيط كدا علي جوجل وشوف شكلهم عامل ازاي ))

المهم كنت طلعت العربيه الريزفاني وركبت فيهاا انا و الاشهب ف الكنبه ال ورا وكانت جيسي هتركب قدام وواقف قدام باب الفلا عشانتركب العربيه ونتحرك وجيسي ركبت واما شافت الاشهب ((هندلعه الشوش عشان زهقت من اسمه بصراحه تقيل فشخ )) راكب

قالت اي ده اي ال جايب الشوش معانا وده هنحطه فين

بس م مهم انا بحبه اوووي وبعدين فضلت تلعب معاه وتهزر وهو زاي اي علق بيحن للصدر ال طري وعمال يلعب معاه العلق ده مبيلعبشمعايا كدا

الشوش ::خخخخخخخخخ جرا اي يخول هتنساا نفسك ولا اي هو حد يشوف الجمال ده وميحنش علي الطلاق دناا اقطع بتاعي لو موقفشاحتراما لهاا

انا::: جرا اي يخول اظبط نفسك كدا يلا بدل مقطعلك بتاعك بجد سيبك من حتحوت والكلام ده كله ال الكتكوته بتاعتي هاا

وبعدين بتاع اي يمتناك يلا حتحوت راكبك يعرص غور

المهم وصلناا مبنا المخابرات هو مبني شركه ف الآساس ف مدينتي عشان التخفي وكدا ومبني الشركه كان اسمه المقصوره والشركه عمتاكبيره جداا وفيها كذا مبني لان هياا ف الاساس اصلا شركه مقولات كبيره اسمهاا المتحدة وهيا طبعاا تحت اداره الحكومه وعاملين فيهاالقطاع الخاص ومبني مختفي ال زاي مقولت اسمه المقصوره طبعا عشان ده الجهاز الوحيد ال ف البلد والجههه الحكوميه الوحيده المينفعش يتعرف ليها طريق لان زاي منتو عارفين وقوع المخابرات يساوي وقوع الدوله وانهايرهاا

نرجع لقصتناا وانا علي باب الشركه طبعا انت اكيد عملت سيرش علي العربيه وشوفت شكلها وقفت علي باب اشركه ممن الامن

هتقولي وهو الشركات ليه امن هقولك يزملي دي شركت مقولات وفيها عقود وحاجات وطبعا زاي مقولت عشان الجهاز وفي علي كل مبني امنبردو هم ف الاساس من رجال وظباط فرقه ٧٧٧ وما ادراك فرقه ٧٧٧ وفي علي كل مبني وعلي البوابه الرئيسه ٣جنود ف كل مكان

الجندي:مين حضرتك وداخل الشركه لمين واقدر افيدك ازاي

انا:انا داخل المقصوره

الجندي :افندم احنا م عندنا حاجه اسمها المقصوره

بس قبل اي حاجه ممكن حضرتك تفتح الباب الخلفي عشان افتش العربيه والشنطه بتاعتهاا

انا:اكيد اتفضل حقك بس قبل اي حاجه ف ورا ف الباب اسد وده مرخص حضرتك ف وانت بتفتش حاسب علي نفسك

الجندي :اسد ال هو ازي يفندم وهو بيقولها برعب مصتنع كدا عشان مكشفش هويته

انا:اي حيواني الاليف ومربيه المهم فتش ورا وسيبك من الباب وان عشان تتاكد نزلت ليه الازاز بتاع العربيه عشان يشوف الاسد وهو قاعدمأنتخ ف الكنبه ال ورا وفرحان المهم الظابط فتش الشنطه ورا وبعدين جيه يقولي ممكن بقا اعرف انت داخل تقابل مين هناا واعرف ايالمقصوره دي بس

انا :تمام بس بعد ازنك اديني فرصه اعمل مكالمه بسيطه بس

طلعت الفون واتصلت علي براييڤت نامبر وانا اصلا معايا برايڤت نامبر انا كمان

الو ::العقرب معايا معاك الدرغام

الظابط اما سمع الاسمي اتوتر اصله عارف الاسامي دي معناها اي

العقرب :: اهلا بيك فينك كدا اوعي تقولي انك انت ال معاك العربيه الريزفاني البرا دي

انا:شوفت بقا الدرغام بقا بيتعمل فيه اي يلا يسيدي دخلني بقا

واديت الفون للجندي

العقرب :ايوا ي ابني معاك العقرب

دلتا تأمرك ب ادخال العربيه

ودلتا دي الكود بتاعهم بتاع التواصل ف الجهاز عمتاا

المهم دخلت جوا البوابه ودخلت عند المقصوره ونزلت انا وجيسيي. والشوش

قبلناا ال عقرب

انا:اهلا يا عقرب ولا اقولك ي جارحي كنت عارف اني هقبلك هناا وكنت عارف انك عمرك متفوت الفرصه دي بس نعمل اي

العقرب :يابا انت تقول ال انت عايزه ده انت تلميذي يلا

وبعدين عيب عليك ف استاذ هيضيع فرصه انه يشرف خليفته و تلميذه

تعرف انك اتفوقت عليا ف حلجه واخده بس الهاكينج بتاعك خلاك ظابط متكامل ي موسي

ولا اقولك ي درغام ولا فولكر

اقولك اي بلظبط

وبعدين اي عم مش ناري تعرفنا ولا اي

انا : لا وعلي اي دي جيسي مراتي والشهرة بل ملكه لوسي طبعاا عارفهاا 😏😏

جيسي ده اللواء محمد الجارحي ال علمني وال عيني وشهرته العقرب بس طبعا انا عايز اعرفكو حاجه انتو الاتنين ده ي جيسي اسمهمحمد بس العقرب ده مش ينفع حد يعرفه ابدا لان دي شخصية دوليه ومطلوبه من الا fbi والانتربول

وانت ي عقرب الملكه لوسي لا اسمهاا جيسي او ممكن نجيب ليها اسم حركي تاني

جيسي:تشرفت بيك ي سياده اللواء

وطبعا مش تخاف ي موسي هو انا عيله ولا اي

العقرب :الشرف ليا انا ي جيسي ي بنتي لو تسمحي لياا اقولك ي بنتي طبعاا

جيسي :اكيد ي باشا

العقرب :يعني بذمتك انا اقولك ي بنتي وانت تقولي ي باشا ده اسمه كلام 😂😂😂😂

جيسي:طيب اقولك اي طيب

العقرب :اي حاجه يستي حتي لو حموو😂😂😂

جيسي:لا خلاص انا اعتمدت حموو دي

خلصو كلام والعقرب نزل عند الاشهب ال كان قاعد عل رجلين وقف عل الاتنين التانين زاي الكللابب جمبي

وقال :اي يلا مش فاكرني دنا اول واحد شيلتك

((اه نسيت اقولك ليكو ان العقرب ال مديني ده هديه وهو كمان ال كان بيرخص الاسود لياا ))

المهم فضل يلعب معاه شويه لحد

مناا قولت :هاا يسيدي م كفايه بقا لعب العيال ده ويلا ننزل التمرين عشان بقالي كتير اوي مدربتش

العقرب :استناا بس اشرف يجي

<<ملحوظه كدا ((هنغير اسم ادهم ال ف اول بارت من القصه ونخليه اشرف عشان ادهم م عاجبني بس ))

انا:طيب انا عارف ان العلق ده هيتأهر كلعاده لازم يفطر مع مراته كلعاده

العقرب :جرا اي يخول امال انت سحابلي مراتك معاك طب ده بيفطر بس الدور والباقي عليك

انا ::احم احم ال انت شايفه يكبير منت م تجوزتش اموت واعرف عايش ازاي

العقرب ::نور ماليه علياا الحياه وم عايز اتجوز ولا اي حاجه

انا :اه و**** وحشتني البت دي

جيسي :نعععم مين دي يعنياا ال وحشتك

انا:جيسي اي الطريقه الكلام دي وبعدين انتي من امتاا بتدخلي ف شغلي ولا كلامي

جيسي…………..

انا:ردي علياا زاي مبكلمك

جيسي:يعني عايزني اسمع انك بتكلم علي واحده تاني واقول اي يعني منت عارف اني بغير عليك

انا:جيسيي مش هقولك كدا تاني انا من حقي اتجوز مرا واتنين وتلاته واربعه كمان فاهمه ف انا لو عوزت اعمل حاجه حضرتك مهتحاسبني ويلا عشان ننزل نتمرن انا وانتي دلوقتي خشي اجهزي يلا

اتحركي

ومشييت جيسي واتفضل انا والعقرب

العقرب :البنت عندها حق ومكنش ينفع الطريقه بتاعتك دي

انا:بص يمحمد انا عارف انا بعمل اي انا لياا حياتي ولياا كامل التصرف وقدر افتح اربع بيوت طلما بلحلال وهراعي **** ف بنات الناسوكله هيبقا بلعدل فا ليه لا

العقرب :ولا انت خدتنا ف دوكه انت اهبل جواز اي وبتاع اي انت اي الجاب سيرت الكلام ده

انا: علي الطلاق معرف المهم انا هزل ادرب انا وهيا شويه واطلع ليك نشوف حل ف المشكله القديمه عشان تاري لسه مجاش ولا الدم نشف

يلا سلام ونزلت انا و جيسي و الشوش

ونزلنا اتدربت اناا شويه وعملت ضغط بطن وعقله وابتديت استعيد ذاكرتي ف النشان وتمارين الرمايه

وكدا وبعدين ابتديت امرن جيسي وفضلنا علي الحال ده ٦ ساعات لحد مبقت لا بئس بهاا.

احسن حاجه كانت ف جيسي انها بتتعلم بسرعه وعندها سرعة ه بديهه وسرعة فهم

المهم ف الوقت ده عندنا ف البيت طبعا كان بقالنا كدا فوق ال ٨ ساعات

وحور كانت قاعده معاا اني وامنيه

ودار الحوار الاتي

حور:انا قلقانه علي جيسي اري دي اتاخرت اوي الساعه بقت ٨ بليل وهيا قالت م هتتاخر برا هيا فين ده كله وبعدين فونها م فيه شبكه

امي :متقلقيش عليها هتلاقيها داخله دلوقتي هيا وموسي انا مصدقت انه رجع تاني

حور :رجع فين !؟

امي :اصلا ال انتي م تعرفيه انا ابني ظابط ف المخابرات المصريه وهو كان مقدم استقاله ومتقبلتش بس مديره اداه اجازه بون مراتبعشان ال حصل ده

حور ::و**** يعني موسي ظابط مخابرات

طيب ممكن اعرف اي الحصل لو م بتقل عليك يعني

امي:طبعا يبنتي انا حبيتك ف **** ف هقولك انتي خلاص بقيتي مننا بصي يستي

الحصل ان اصلا ابني كان متجوز ومخلف بنت اسمها نور

وف يوم كان قاعد هو ومراته وبنته ف فلا تانيه غير دي وهو كان ف مؤموريه وخلصها علي خير ورجع خد مراته وبنته ياكلو برا بس وهمرايحي عربيه كبيره خبطت العربيه بتاعتهم قلبتها ونزلو الناس ال كانو ركبين العربيه الكبيره

كملو عليهم وضربو مزاته وبنته بلنار وماتو وهو كمان كان واخد رصاصه ف باطنه جمب القلب ب ٥سنتي بس **** كتبله عمر جديد

حور وهيا متأثره :ي حراام ليه كدا ايه ف ناس بقت تأذي الناس بشكل لا يوصف كدا

انا مستأه من ال احنا وصلنا ليه بقينا شويه بهايم و**** لناا ****

طيب هو ليه هناا حضرتك ف علي الفلا حراسه طيب

امي :لاني ف الاساس سفيره 🫡

كود:

المهم فوق ف المقصوره بعد منا نزلت اتمرن انا وجيسي بنص ساعه وصل اشرف

العقرب:ملسه بدري ي خول م هتبطل يلا تكون شورتها كدا

اشرف :لا بصراحه انا م قادر اطلع من حتت امون قاعد معاا ملاك ونايم جمبها وبتأكلني ف بوقي واجي اشوف اشكالكو ال بتسد النفسدي  حتي ال كان مهون علياا ماعدش عايز يجي تاني اعمل اي م عارف انيل معاكو اي

((متيجو نشرح مرات اشرف اسمها مايا وهيا شبه

تايلور سويفت ))

((وجيسي شبه سيلينا جوميز))

((حور  شبه ايما واتسون ))

((نور بنت اخو محمد الجارحي  شبه الكسندرا داداريو))

((امي شبه فخريه اوجن ))

((شخصيه قادمه فيما بعض هتبقا شبه تايلور هيل ))

انا الحاجه ال بقول عليها زاي شخصيات والعربيات عايزكو تعملو عليها سيرش وتشوفو شكلهم وتقول رئيكم ف الكومنت هستنا هاا

المهم نرجع تاني

العقرب :بقا كدا يعرص المهم يعم صاحبك راجع وبيتمرن تحت

اشرف :بجد بتتكلم جدا قول واقسم …. كدا

العقرب ::اقف انتباه ي سياده الظابط هنهزر ولا اي

اشرف انتباه ي فندم 🫡🫡

بس ممكن بعد اذن حضرتك انزله بس

العقرب :لا طبعاا م هينفع عشان هو م لواحده هو معاه مراته  و الاسد بتاعه يلا اما يخلص ابقا سلم عليه براحتك

اشرف ::اسد يبن المجنون تمام يفندم 🫡🫡

ف مكان اخر مجهول

الباتشينو :انت بتقول اي

يعني اي يرجع بعد ده كله انتو هبل ولا اي انا كدا

هيحصل لياا مشاكل ف شغلي كتير وشغل كتير هيتوقف معا الموساد بسب الكائن ده

واحد من حاشيته : نعمل اي بس يا بوس العمل اي

الباتشينو :: هنعمل زاي المرا الفاتتت

وضحكت شرر كدا👺👺👺👺👺

معلش ي شباب هنضطر نقف هناا

سلاااام

اه انجوي ف القراء ومتنساش اتفاعل يزميلي كدا وحسسني ان القصه حلو و**** انا. واي حد تاني بيكت بنتعب جدنا عقبال مبنطلع جزاءال حضرتك بتقعد تقراء فيه

احنا بيكون حرفيا طلعان عين ابون من تفكير وكتابه وربط احداث ف انت شجعنا م هتخصر حاجه يعم

بل بلعكس انت بتشجعنا اننا ننزل تاني وانت تقراء وتنبسط

وشكرا لكل حد هيتفاعل معايا واشوفكم علي خير

ورمضان كريم وكل سنه وأنتم طيبيبن وتعود علينا الايام بليمن والخير والبركه 🖤🖤🖤🌙🌙

بخصوص الاجزاء لو عايزين انزل ف رمضان

ممكن تتفاعل واشوف كام واحد عايز انزلف رمضان

لو كتير هنزل ليكم

لو قليل اقبلكم اول ايام العييد

كنتم مع الجزء الرابع من قصه مرود الاسود

سلاااام 🫡🫡🫡

انجوي ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🖤🖤

الجزء الخامس

اهلا بيكم من جديد رجعنا ليكم ف جزء جديد من قصتنا

ورمضان كريم وكل سنه وانتم طييبين🖤🖤🌙🌙

________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁________________________________________________________________________________

واحد من حاشيه الباتشينو :ايوا يبوس الخطه اي

وهنعمل اي ف حوار الاسد ال معاه ده

الباتشينو :بص يسيدي احنا هنعمل

…………………………………………

الواد :لا جامد يبوس ١٠٠/١٠٠

نرجع عندي انا

كنت خلصت تمرينات بدنيه وابتديت افتح اللاب بتاعي وامرن ونفسي واذود مهاراتي شويه

بس وانا فاتح اللاب بتاعي جاتلي رساله تاني

وعباره عن

<<من الفرعون اركب عربيه من عندك ف الجهاز لوحدك ومتخدش مراتك والاشهب عشان هيحصل عوق ليك ف السكه وانا هجيلك متخفشبس اهم حاجه اوع مراتك والاشهب يركبو انت جسمك هيستحمل ال هيحصل هم لا ومتسألش كتير انا مين ولا ليه بساعدك بس هنعرفدلوقتي من الكاتب المسوحنا ده >>

انا:كاتب اي ومسوح مين !?

الفرعون :لا يجدع متخدش ف بالك انا قولت بس حاجه تخليك مستغرب عشان ترد علياا 😂😂😂

انا :تمام يعم

قفلت اللاب بتاعي وكدا انا عرفت انا مين عايز يخلص مني واتوعدت ليه ان موته هيبقاا علي ايدي

((من الكواليس الباتشينو ده هو تاجر الشمال

بمعني اي حاجه شمال ف هو شغال فيها سلاح، مخدارات،اثار ،ماس ،عبيد

كلب الجنيهه بمعني اصح وانا كان بقالي سنتين بحاول امسك عليه حاجه لحد مخلاص كان فاضل شعره بسيطه وامسكه ف قضيه هياالاكبر ليه كان بيهرب اثار بلدنا لل كيان ال🇮🇱🦶🏻👞

ولاكن كان هو اسرع مني بصراحه وبعت ناس خطفو بنتي ومراتي

وفضل يساومني اني اقطع المستندات ال مساكها عليه

او مراتي وبنت يموتو

كنت بين نارين نار اعز الناس ليا وحته مني

ونار بلدي واثارنا

المشكله ان النار التانيه م بأيدي اعمل فيها حاجه لان المستندات دي كانت ف الجهاز اجبها ازي

فضل يعذب فيهم ٥ايام وانا بحاول اعمل اي حاجه عشان اجيبهم لحد مبعت الجثث بتاعتهم وهيا عليها اثار عذاب متعذبوش حد قبل كدا

بعد موصلت ليا الجثث انا حرفيا انهارت كنت خلاص زاي متكون روحي طلعت كنت جسد بلا روح

واشان كدا ساعتها انا سيبت الخدمه ))

نرجع عندي عمال افكر ف حل اقوله ل جيسي

بس اتخاطرت مع حتحوت

انا: حتحوت اعمل اي ف المصيبه ال انا فيهاا دي واقنع جيسي ازاي ولازم تطلع معاها حمايه

حتحوت : لا لا ولا تقنعها ولا حاجه انت بكل بساطه هتقول ايه انك عايز تقعد مع اشرف شويه عشان ترجعو كل حاجه زاي مكانت وتقولهاتروح هيا عشان صاحبتها حور ال ف البيت وعشان بلمرا تأكل الاسود وبس كدا

وحوار الحمايه متخافش مراتي هتبقا معاها لحد متوصل بيتهاا

وانا هبقا معاك انت و هو

انا :تمام طيب ف خطه هنمشي عليها ولا اي

بص انا ف دماغي خطه كدا عايز اعملها مش عارف هتنفع ولا اي بس اديها محاوله

حتحوت :لا الخطه دي جامده بس فيها حاجه انا هضيفها من دماغي

انك هتموت قدام كل الناس بس انا هعرف جيسي بلخباثه كدا وهيا تعرف بقيت اهلك يعم

وانت هتروح تعيش عند الجارحي سكه ٣ او ٤شهور كدا بس بشكل تاني هو هيساعدك انك يتعمل ليك ماجه زاي عمليه تجميل بس هيا فالاساس زاي وش صناعي بس مبيتقلعش ولا بيروح غير بل الاله بتاعته

انا :يعم تمام بس لازم يعرفو دلوقتي انا هتصل بيهم اقول ليهم

بس استنا طيب منا عندي فكره نضيفها مش احنا كنا مسكين واحد من حاشيته

ليه منعملوش ماسك بشكلي ونخليه هو ال يموت بجد منو كدا كدا مش عايز يتكلم خالص

حتحوت :يعم فل نفترض انك عملت ليه الماسك هنسيطر عل افعاله ازي وهنمشيه ف الطريق التاني ال هم يقابلوك فيه

انا:اقولك لان الواد ده بيته من نفس الطريق اصلا يعني امان الامان

اتصلت علي امي ودار الحوار التالي

انا: الو بصي قبل اي حاجه اسمعي الكلام كويس اوي عشان تعرفي تفهمي

اولا الموت رجع تاني وعايز ياخد مراتي تاني

وال مرادي ياخدني قبلهم بس انا مش هسمح

وفي حاجات هتساعدني ف ده بس هغيب شويه سكه ٦ او ٧ شهور

يلا سلام وقفلت م استنيت اسمع الكلام

تعاله نروح نشوف رده فعلهم هناك

امي بعد ملقت الفون قفل 🔐

قالت استر يارب 🤲🏻 تاني هو مفيش حد عايزين يموتو حد غير ابني بس ليه يارب كدا

حور: في اي بس يماما موت اي وبتاع اي ال بتككلمي عليه عشان بس نفهم

امي :الحماعه ال انا حكيت. عليهم ليكي رجوعو تاني عشان هو رجع الشغل تاني بس هو قال انه ف حاجه تخليه يخلص من اذاهم بسهيقعد حوالي ٦/٧ شهور برا عننا ومش هنشوفه خالص

حور :يلاهوي عندك حق يماما مكتوب عليه التعب

طيب صحيح الأسود🦁 مين هيأكلهم

امي :جيسي ي حور هيا ال هتأكلهم هيا اكتر واحده بتعرف تتعامل معاهم وهما بيحبوها ومينفعش يأذوهاا خالص

عند العقرب و اشرف

اشرف ::طيب كدا يفندم بقالهم كتير تحت حوالي ٧ساعات المفروض يكون خلصو من زمان العمل اي دلوقتي

الواد ده مفتري وانت عارف ومراته م هتستحمل كل ده دي مهم كان بنت برضو

العقرب :هو مفتري وانا عارف وانت عارف بس برضو انا عايز اعرفك حاجه مراته ال انت بتقول عليهاا بنت دي

انت متعرفش تدريبها عامل ازاي اصلا من غير ما تيجي هنا دي مرات الدرغام ي اشرف فوق كدا واعرف انت بتتكلم علي مين

اشرف :تمام يفندم بس انا م قصدي حاجه خالصه انت فهمت غلط

بس مش مشكله خالص

العقرب :تمام ولا يهمك

وهما بيتكلمو كانت جيسي طلعت من تحت وهياا لابسه لابس ال هياا كانت بيه قبل متنزل وماشي جمبهاا ال الاشهب. والعقرب شافهاكلمهاا قال ليه

علي فين ي ملكله وفين العميل فولكر

جيسي: انا وهو خلصناا وهو قال لياا اني اخد الاشهب واروح وهو لسه وراه مشوار و اني اأكل الأسود بلمرا عشان معاد اكلهم جيه

العقرب :تمام يبنتي اقدر ابعت وراكي عربيه ف الخباثه كدا ولا م محتاجه

جيسي :عيب عليك يباشا دناا تدريب الدرغام

ومعياا الاشهب متخفش ي باشا خاف علي ال هيتعرض طريقي

العقرب :تمام يبنتي ف راعيه ****

مشييت جيسي وكنت انا طلعت بعدها من تحت وانا مستحمي ولابس لابس تاني غير ال كنت لابسه

انا ليهم

بصوا بقاا انتو الأتنين. انا رايح علي حاجه م عارف هطلع منه ولا لا بس لو طلعت منها علي خير

انا عايز منك طلب ي محمد يا جارحي

وده طلب من ابن لابوه

العقرب بستغراب : مالك يبني ف اي وحاجه اي ال هتطلع منها دي ولا لا. عايز افهم بس عشان اعرف احدد

ازا. كان الحوار ده يستاهل ولا لا ومتطلعش علق كدا وتكون بتحلو زاي كل مرا وانا عارفك علق وبتحب الهزار زاي عينك انا عارف

انا :لا يمحمد انا م بهزر انا بتكلم جد واه الحوار وما فيه ان انا وانا ماشي ف عربيه تانيه ترله هتخش فيااا علي الطريق ده قبل اي حاجهوهينزل منهاا اربع افراد مسلحين طبعاا عشان يتأكدو من اني موت المره دي م مراتي وبنتي بس لا هم المره دي طالبين رقبتي انا ومراتيوالاشهب فوق البيعة اناا مشييت مراتي و الاشهب عشان مخسرهمش بس انا مفيش مفر ولا هرووب لازم من اللقي وسيبك من كلام انياأمنك والكلام ده انا معاياا شخص انا واثق فيه مليون الميه لو في تضحيه هيضحي بنفسه بدالي وده كلام م موجهه ليك انك م محل ثقهبلعكس انت انا بثق فيك جداا عشان كدا انا عايزك ف المهمه التانيه انا هبين ليهم اني مووت. وطبعا ده حوار م سهل ف انا معاياا واحدهيكون مكاني ف العربيه وانا هعرف اسيطر عليه كوييس علي اساس انه هو ال يمموت. بدالي بس الحوار هنا انا لازم اختفي سكه ٣ اواربع شهور لحد مظبت امموري من ناحيه الباتشينو بس الحوار ده صعب وهناا يجي مساعدتكو

اول حاجه مساعدتك انت ي محمد انا هحتاج اقعد عندك ف البيت الفتره دي وانا عارف انكو بيت عيله وكدا بس ده عشمي فيك

نيجي ليك ي اشرف انت هتراعي اهلي لان انت اقرب حد ليهم

وهتجيب ليهم كل حاجه خاصه ب الاسود

اتفقناا ولا لا

اشرف : من عيني ي اخوياا بس هو ده ال انت محتاجني فيه بس مفيش اي حاجه تاني

اساعدك ف اي حاجه او اي شيئ انت عارفني سداد وافديك بروحي يخوياا

انا :عارف وشايلك للتقيله متخافش

وانت ي سياده اللواء

العقرب :خخخخخ ف اي يعلق انت بتتكلم رسمي ليه انت عارف انت كدا كدا معاياا وبعدين عيله اي وقرف اي انت ف اي حد ف العيلهومتعرفوش انت هتتعولق علياا يلا ولا اي

انا : ماشي علي اتفاقنا اسيبكم انا بس قبل ما امشي هبعت رساله لواحد

وعلفكرا هو ال هيجبني ليك ي عقرب 🦂

سلام

بعت رساله لل الفرعون

<< من فولكر ال الفرعون انا مستنيك وعلفكرا انا عرفت انت مين ومعاك مين وانت بنسبه لياا اي بس متقلقش حضن اخوك موجود وابقااسلملي علي ربيع واعرف انك م لواحدة ال معاك خدااام سلم لياا علي ربيع اوعااك تسيب اخوك ف مشكله وتمشي مستنيك ي ابن ابويااا

سلام ي فرعون 🦁🦁🦁&&🐆🐆🐯🐯>>

المهم وصلت ليه الرساله وضحك علي ال حصل مين كان يصدق انه يلاقي اخوه ال بقاله ٣٠ سنه مشوفش من ساعت متولد اخوه اخوهالصغير

متعرفش يشكر الظروف ال وقعت اخوه تحت ايده تاني ولا يلعنهاا عشان يوم ميقابل اخوه يكون المقابله ف محاوله قتل اخوه

متعرفش يزعل من ابوه صالح العناني

ولا يشكره علي انه بعده عن حرب نفسيه غير كل ده جسمانيه كمان

ميعرفش يشكر الظروف ال لولاهاا مكنش بقاا الشخص ال هو عليه ولا كان زمانه اي

قصه مؤلمه مينفعش نحكم عليه من الغلاف الا لو عشناهاا

لازم يا صديقي وقت الحكم يبقا من منظور الشخص فقط مش منظور متفرج

وبرضو ميعرفش يجب اخوه ال فاضله هو اه مش من نفس الام بس هيفضل اخوه ومن صلب ابوه يعني نفس الدم مع بعض الدنيا دي

ياما فرقت اخوات وياما فرقت عشاق. وياما فرقت ازواج

يترا هتفرق ابطالنا تاني بعد لاقي و غياب ما لا يقل علي ٣٠ سنه ولا اي

ويبقاا القدر هو اصل الاحداث وهو المجراا الخاص بيهاا

قام بطلنا يجهز اصل خلاص الوقت قزح بيه ي يلحق اخوه ابن ابوه او لا

ييكون مكتوب ليهم ال مقابله يا تحين ساعه حد فيهم ويكون هناك رئي اخر للقدر

تفتكر ي صديقي من منظورك انت هل فرعون هيقدر ينقذ ابن ابوه ولا القدر ينتصر ف الاخر

ده هنعرفه بس ف الجزء القادم

يتبع

خلاص خلاص متصيحش

هنكمل تعاله يعم نروح عند البطل التاني ونعرف هيعرف يفلت من ايد الموت ولا ايد الموت طويله

عندي انا كنت خلاص بعمل تخاطر مع حتحوت

انا:بقولك اي انا دلوقتي معرفش اعمل اي ولا انيل اي

انا كل ال اعرفه انك انت. هتساعدني في اي و**** معرف بس انا م هينفع اموت. ************* يعني بس برضو انا لسه شباب

حتحوت:جرا اي يعم هنكفر ولا اي ده كاه قدر ومكتوب

بس متخافش انا هلبس جسد ال واد ده بس انا مضمانش ال سلامه لنفسي وانا ف جسده بس اضمن السيطره عليه لاخر نفس

ف انا هسيطر عليه واخليهم يدوسوناا ف بحر 🌊

لازم بحر عشان ننقذك اهم حاجه

بس مش تقلق هم كدا كدا برا الجهاز ومستنين يقطوروك بس متخفش انا هجرهم لملعبناا

والباقي بتاعك انت طبعاا بتعرف تعوم وتكتم نفسك تحت المايه قد اي

انا :تمام يعم متزوقش كدا انا بعون **** اقدر اخري ١٦ دقيقه اكتر بثانيه تلاقيني ف خبر كااان بس في حاجه بس انت ناسيهاا يعموهتخلي الناس تتكلم وكدا

احنا ف التجمع الخامس اي البحر 🌊🌊الهنا ده يرجوله هااا

هنعمل اي ف المشكله العويسه دي الحل اي ي عبقرينوً

حتحوت :يزميلي عيب عليك وهياا دي تفوتني برضواا هنتلع علي جمب برج القاهره كداا واهو بلمراا نبات الليله دي ف الشيرتون ال انانفسي اباات فيه ي خااال اوي بيقوله عليه جامد فشخ وبتاع الطبقه ال هاااي نييك

انا: احا يجدعان عفريت 👺 ده ولا *** صغير ده 👦 🍼

خلاص ي اخر صبري تمام بس بعد كدا انا هروح عند محمد الجارحي

تمام ولا اي عندك اي اعتراض يااض

حتحوت :عيب عليك ي كبير معنديش اعتراض خااالص ال انت شايفه ياكبير ياخطير يا مافيا انت بصوت حزلقوم

انا:مافياا خخخخخخخ جرا اي يعلق هنهزر بقااا ولا اي متحلوش بقا يعم انا كارهه الدنياا اصلا صباحك فل وفوق كدا معايا عشان انتمبرشم انهارده هاا

انت ضارب اي يلا هاا ضرب اي ده ولا اجزاخانه بحالهاا بصوت عششري

حاجه بس بين السطور لو بتكرهوو آل كومديا السودا والافشات بتاعت الافلام نبطلهاا هاا عادي

لا متخدش ف بالك يصديقي هو انا يعني لو متعولفتش عليك وبضنتك هتعولق علي مين عيييب يجدعان كدا هو احنا قله ولا اي

المهم نروح بقاا عندي ف البيت عشان ننهي ام الجزء ده يجدعان

عمدي ف البيت جيسي وصلت ودخلت الاشهب ف القفص بتاع الأسود 🦁ودخلت البيت لاقت اني وامنيه وحور قاعدين راحت قايله لامنيه

بعد اذنك ي امنيه ممكن بس تحضرلي اكل الأسود 🦁بس عشان اأكلهم

بس عشان موسي م جاي البيت دلوقتي

خالص

امنيه :حاضر ي بنتي من عنياا

وراحت تجهز الاكل بتاع الاسود 🦁

عند جيسي طلعت تغيير لاقت ميل اتبعت ليهاا مني علي اللاب بتاعهاا

اهلا ي حبيبتي 💖 انا اسف علي ال هقوله دلوقتي بس انا م هقدر اشوفك الوقت ده او عمتاا تاني انا. داخل علي عمليه كبيره جدا اناداخل عمليه يقاتل يمقتول

العمليه دي هتقعد من ٣شهور ل ٧ شهور

عايزك قويه ي حبيبتي 💖 وعايزك تسندي البيت مع امي عشان الفتره ال جاي امي هتعمل تصرفات طااايشه كتير طول منا مش موجودوعايزك تفهمي اني حبيتك اكتر من نفسي عايزك تفهمي حاجات كتير عايزك تعرفي انك مراتي الوحيده وحببتي حتي لو اتجوزت تاني المشكله ساعتها م هتبقاا فيكي بلعكس انتي مفيكيش اي مشكله ي حتته من قلبي انا ولا مشكلتي انا و**** المشكله بتبقاا ف القلب و**** هوال علق وده حاجه م بايدي ديه بأيده هو العلق اين العرص ده عايزك ي ملكتي متزعليش مني مهما حصل واعرفي اني لو جارحتك ف يومقبل كدا او بعد كدا ده من غير قصد ليا لاني بتوجع علي زعلك انا عايزك تفتكري احناا اتعرفنا ازاي وانا عملت اي معاكي ساعتها اعرفياني انا كانت اي وبقيت عشانك اي اعرفي انك نورتي دنيتي تاني سلام ي اغلي ملكه ليا سلام 👋 يا ملكه قلبي 🖤 الاوحد

جيسي كانت بتقراء الرساله بدموع

ومسحت دموعها وقالت مسامحك ي حبيبي مسامحك بعد اي حاجه وقبل اي حاجه حتي لو اتجوزت عليا اربعه كفايه اكون انا الاولي واناحبيبتك

انا لازم اكون قويه لازم اسند البيت لازم اعدل كل حاجه هتبوظ الفتره ال جاييه

عندي انا كنت اتحركت بلعربيه وانا طلعت علي الطريق ال يطلعني علي طريقق البرج بتاع القاهره وطبعاا وراياا العربيه الهتبلغ الترله الهتخش فياا

عند الفرعون او المجهول اتحرك بعربيته بعد مساب البيت بتاعه ال عاييش فيه لواحده اصلا هو كمان خصل معاه حاجه مشابهاا لاخوهالصغير ومات مراته وابنه

عند العقرب وهو قاعد مع اخوه وبنت اخوه نور

انا عايز اقول ليكو علي حاجه

انا موسي هيجي يقعد معاياا سكه ٧شهور كدا عشان

في حد نااوي معاه علي قلق وحد عايز يموت واحناا هنعمل كدا هنخايه يمووت ف نظر ال كل

نور بقلق :: اي انت بتقول اي موسي ماله بس عشان عايزه افهم بس

العقرب : مالك يبت انتي اتسرعتي كدا ليه متخافيش هو م هيجرا ليه حاجه وبعدين اي مالك

واي بينك وبين موسي

نور: ها لا مفيش طبعاا هو انا اقدر انسي ان هو ال انقذني من مصيبه. كانت هتحصل لياا من تحت راس

اخويا بحزن

بس من جواها اه بحبه. واتمني بس انه يفكر فياا بس ازاي هيفكر فيا وهو متجوز وبيفتكرني عيله صغريه معا انه ميعرفش اني خلاص بقااعندي ٢٥ سنه ولحد دلوقتي برفض العرسان عشانك ي حبيبي

بحلم بليله ال انت تكون جوزي فيهاا

العقرب :مالم يبنتي خلاص موضوع وراح لحاله في اي بقاا واخوكي اتغيير خلاص بقاا

نور :طبعا ي عمي هو اتغييير والموضوع وراح لحااله بس برضو محزن

المهم. عندي انا كنت خلاص بقالي نص ساعه ف الطويق وخلاص معدش فاضل حاجه والكلام ده بليل يعني الدنياا هتبقا طبعاا زاحمهوكدا وانا اختارت الطريق ده عشان اعدي الناحيه التانيه والناس تمسك بتوع العربيه النقل

المهم جات لحظه الحسم والعربيه خبطت فيناا بس هناا حصل مفاجاة مكنت علي البال ولا الخاطر العربيه من شدت الخبطه اما نزلت البحرانفجرت عشان وقعت علي صخره ف تنك البنزين

يتبع ……

سلام. ❤️‍🔥❤️‍🔥💖🖤

انجوي ❤️‍🔥🖤

يترا مين الفرعون. !؟

واي حوار الاخوه ده!؟

هل بطلناا ينجي من الموت المحتم ولا القدر ينتصر !؟

كنتم مع الفصل الخامس من قصه مرود الوحوش الاشهب

________________________________________________________________________________🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁________________________________________________________________________________

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Al Joker Osama, EL FNAN, meedo32 و 43 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن و ki1inG
لسه هقرأ بس اكيد القصه جمدان

• حبيته
التفاعلات: متهور موت
  • عجبني
التفاعلات: زئير الأسد
جزء جامد