NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمير الاختلاف

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
22 فبراير 2022
المشاركات
160
مستوى التفاعل
1,130
نقاط
663
الجنس
ذكر
الدولة
ليبيا
توجه جنسي
ثنائي الميل
مرتي وخالتي وابن خالتي ،،،

اول شي القصة خيالية ومن وحي الخيال والاسماء بس بيمثلوا محارمي ، ودا أسلوبي الجديد هكتب قصص خيالية عن محارمي.

أبطال القصة

مرتي – نورا


HEndxON.jpg

خالتي * فاطمة



HEndLep.jpg

ملاحظة الصور من المنتدى بس قريبة ع أجسام محارمي ، وتحياتي للأعضاء الي نشروا الصور

في يوم من الايام رفعت نورا لبيت خالتي فاطمة بيش تتعرف عليها ، واول ما وصلت نورا نزلتها قدام بيت خالتي ونورا دقت الباب وخالتي فاطمة فتحت لها الباب لابسة جينز شورت ضيق وحمالة بيضاء بس ، ونورا استغربت لبسها بس فكرتها بروحها في البيت هذا بيش ما دورتش ،

فاطمة : اهلين نورا حبيبتي ، تفضلي حياتي يلا.

نورا : شكرا .

ونورا خشت ولما مشت قدام فاطمة ، فاطمة ركزت ع طيزها الكبيرة الي راسمتها العباة ، وقالت في خاطرها انه ولدها بيستمتع بركوبها الفرسة هذي ، ونورا وفاطمة قعدا ف الصالون ونورا حولت عباته وقعدت في سروال جينز ضيق وبلوزة سوداء تبين شق صدرها الابيض الكبير ، بس الي ما تعرفاش نورا انه توفيق امركب كاميرة في الصالة وهوا يشوف فيها تو هيا وامه وهوا قاعد في دار امه عاري ويلعب بزبه ويراجي امتى يقدر يتدخل بيش يركب الفرسة نورا...

فاطمة : كيف حالك نورا ؟

نورا : تمام خالتي ، كيف حالك انتي وكيف حال عيلتك ؟

فاطمة : امليحة حياتي ، بس بلاش خالتي دي ، قولي لي فوفو.

نورا ضحكت : امرك ي فوفو.

فاطمة : ازيك مع حمادة ؟

نورا : نحنا تمام .

فاطمة لانها عارفة اني في السرير ضعيف شوي يعني زبري صغير وبجيب بسرعة : طيب شلون حمادة معك في السرير ؟

نورا استحت : شو تقصدي فوفو؟

فاطمة : قصدي شلون حمادة معك لما بينيكك ؟

نورا : اااا.

فاطمة : ما تخافيش ي حبيبتي نحنا ستات زي بعضنا ، بعدين الي بيضير بينتنا ما بيطلع حبيبتي ما تخافي.

نورا تشجعت بعد ما سمعت فاطمة : بصراحة ؟

فاطمة : اكيد حبيبتي .

نورا : حمادة زوج حلو وكل شي بس في السرير ما بيرضيني .

فاطمة : من أي ناحية حبيبتي ؟

نورا : اول شي زبره صغير ، وبيجيب لبنه بسرعة ما بلحق استمتع الا ولاقيه بيجيب لبنه في كسي وخلاص الليلة.

فاطمة : ي قلبي عليك ي حبيبتي ، بس بقولك أي خليك شوي رح جيب عصير واجي.

نورا : اوك اجي ساعدك ؟

فاطمة : لا حبيبتي خليك مرتاحة .

وفاطمة راحت للمطبخ جهزت العصير والحلويات بس حطت حبة مهيج جنسي في عصير نورا وذوبتها ، ورجعت لنورا وقعدوا يشربوا العصير .

وفاطمة بتستنى مفعول المهيج ، ونورا بالفعل بدأت تحس بسخونة ومحنة وكسها بدا يحك فيها .

نورا : أي فوفو ، انت عاملة أي مع زوجك ؟

فاطمة ضربت ضحكة بشرمطة: زوجي ، أنا هاجراه العرص بقالي 5 سنين .

نورا : ازاي يعني ؟

فاطمة : يعني ي حبيبتي انه الخول العمر أثر فيه وما بقاش بيرحني مشان هيك ، بخليه يمكن ينكني مرة في الشهر .

نورا: وبتعملي أي مشان ترتاحي ؟

فاطمة بابتسامة خبيثة : بتناك .

نورا : اييييي !!!! ، بتتناكي من مين ؟

فاطمة : عندي عشيق شاب كل مالعرض زوجي يطلع شغله بيجي يفضل معاي ويريحني .

نورا : ااااه ي بختك .

فاطمة : تحبي تشوفي زبره ؟

نورا : ازاي ؟

فاطمة : عندي كم صورة ليه أوريك ؟

نورا من محنتها ومن الحبة نسيت حالها : يلا وريني .

وفاطمة فتحت موبايلها وفرجت لنورا صور لزبر توفيق وصور ليها وهيا بترضع او بتتناك من توفيق ونورا محنتها زادت .

فاطمة : ها أي رايك ي حبيبتي ؟

نورا : احححح ي بختك بيه ي فوفو.

فاطمة : بقولك أي ، ما سخنتيش ي بت ، اصل الجو حر ، أي رأبك تقلعي البلوزة ؟

نورا من محنتها ما ناقشت فاطمة و نورا وقفت وقلعت بلوزتها وصلت في ستيان بيج وبدون ما فاطمة منها نورا قلعت البنطلون وصلت في كلوت فتلة بيج ، وقعدت شبه عارية جنب فاطمة وفاطمة مسكت بزاز نورا وبدأت تلعب بيهم وتفعصهم ونورا سخنت من لمستها ،

فاطمة : بزازك حلوة ي حبيبتي ، نيال ابن اختي فيهم.

ونورا امغمضة عيونها ومستمتعة بلعب فاطمة ببزازها وما حست لما فاطمة طلعت بزازها من الستيان وشافت بزاز مرتي نورا عارية قدامها وشافت حلماتها الواقفة من الشهوة وفاطمة بدأت تاكل بزاز نورا ونورا فتحت عيونها وحاولت تقاوم بس فاطمة كانت متشبته ببزاز نورا كأنها *** متمسك ببزاز امه، ويد فاطمة راحت على كس نورا من فوق الكلوت وبدات تلعب بيه ، وهنا نورا وقفت مقاومة وبدأت تستمتع.

نورا : امممم احححح كولي بزازي فوفو اااااه العبي بكسي حبيبتي ااااااه.

فاطمة : بزازك حلوة ي لبوة اححح بتحبي لما ارضع بزازك ي شرموطة ؟

نورا : ااااااه اوووووف أي بحب لما بترضعي بزازي ي قحبة ااااه.

وبعدها فاطمة قلعت حمالتها لبزازها الكبيرة توقع قدام نورا.

فاطمة : تعالي حبيبتي كولي بزاز ماما ي لبوة .

ونورا هجمت ع بزاز فاطمة وبدأت ترضع في بزازها وتعض حلماتها الكبيرة بين ما نورا دخلت يدها في هت شورت فاطمة وبدأت تلعب بكس فاطمة وهيا بترضع لها بزازها الكبيرة .

فاطمة : اااااه امممم مص بزازي حبيبتي اووووف اممممم العبي بكسي وانت بترضعي بزازي ي شرموطة ااااااه ويلي ويلي ويلي منك .

نورا :بزازك حلوة وكبيرة ي لبوة اااااه .

وبعدها نورا عملت وضعية الدوجي وفاطمة قلعت لها الكلوت وضربت طيزها البيضاء الكبيرة ، وبدأت تاكل كس نورا وتبوس طيزها وتعضها وتلحس خرمها الوردي الضيق.

نورا :اااااه ااااه اححححح كولي كسي حبيبتي اوووووف العبي بطيزي ي لبوة ااااااه.

فاطمة : امممم كسك حلو اوي ي لبوة ااااام بتحبي لما ماما تاكل كسك ي لبوة .

نورا :ااااااه امممم اووووووف بموت ف ماما وهي بتاكل كسي وتلعب بطيزي .

وفاطمة وهيا بتاكل كس نورا اشرت للكاميرا لتوفيق ابنها يجي ، وتوفيق الي كان قاعد في غرفة النوم عاري قام وراح للصالون ووقف ورا نورا وامه فاطمة وفاطمة أشرت له يسكت ويستنى، وتوفيق ماسك زبره الكبير يلعب بيه.

فاطمة : اممممم بدك زبر ينيكك ي لبوة ؟

نورا :ااااام اااه بدي زبر يفشخ كسمي اااااه.

فاطمة : بدك زبر زوجك ي لبوة؟

نورا :اااااام لا ما بدي زبره الصغير للعرص زوجي ، اححححح عايزة زبر يكيفني ويرحني ااااااه.

فاطمة : زبر مين بدك ي لبوة ؟

نورا :ااااااه بدي زبر كبير يكيفني .

فاطمة : احححح زبر مثل زبر حبيبي الي شفتي في الصورة ي لبوة .

نورا : ااااااه اوووووف أي بدي زبر حبيبك ااااااه بدي زبر حبيبك يفشخني ويفشخ كسمي ااااااااااه رح جيييييييب !!!!.

ونورا بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها في فم فاطمة قبل ما تفقد قوتها لأنها أول مرة تجيب شهوتها من بعد ما تزوجت .

وفاطمة أشرت لتوفيق يجي واجا توفيق وفاطمة رضعت زبره بسرعة وبلته ، وتوفيق اجا وقف ورا نورا وبدون مقدمات دخل زبره في كسها الضيق وبدأ ينيك فيها ونورا.

نورا :اااااااااااااااه ي كسييييييييي .

ونورا لفت وشافت شاب جسمه رياضي بينيك كسها ، وهوا بيبوس فاطمة وألسنتهم بتلعب مع بعض.

لحد ما فاطمة كسرت بوستها مع ابنها توفيق ،

فاطمة : بعرفك توفيق حبيبي وعشيقي .

توفيق : ااااح كسك ضيق ي لبوة .

نورا :اااااه اممممم طب بالراحة زبرك كبير اوي ي حبيبي اااااه.

فاطمة : نيكها حبيبي اللبوة ، اممممم افشخ كسمها المتناكة .

توفيق : اااه بس كسها ضيق اللبوة ، هو زوجك ما بينكيش والا أي ي متناكة ؟

نورا : اااااااه زبره صغير الخووول ااااااه نكني نكني ي حبيبي اوووووف وسع كس لبوتك اااااه.

وبعدها توفيق طلع زبره من كس نورا ونورا نزلت ع ركلها تحته وبدأت ترضع له زبره وبيوضه بين ما توفيق بيرضع بزاز اللبوة امه .

فاطمة : اااام ااااح كول بزازي حبيبي اوووووف كل بزاز لبوتك اااه مص زبر ذكرنا ي متناكة ااحححح وين العرص زوجك يجي يشوف مراته المتناكه وهيا بترضع زبر فحل ثاني يكفيها اممم .

وبعدها فاطمة انحنت على الصالون واجا توفيق وراها زدخل زبره في كسها وبدأ ينيك في كسها ويضرب فلقات طيزها بين ما بيرضع بزاز نورا ويعض حلماتها .

نورا : اممممم اااااه كول بزازي حبيبي اححححح كول بزاز لبوتك ااوووووف وين العرص زوجي يجي يشوفك وانت بترضع بزاز مراته وبتفشخ كس خالته . (ونورا لسا ما بتعرف انه توفيق ابن خالتي وبينيك امه)

فاطمة : امممم اههههه نكني حبيبي اوووووف نيك كس لبوتك اااااه ويلي ويلي ويلي من زبرك اااااه .

وبعدها توفيق طلع زبره من كس فاطمة وفاطمة ونورا نزلوا ع ركبهن تحته وبدأت فاطمة ترضع له زبره بين ما نورا بترضع له بيوضه .

توفيق :امممم مصي زبي ي لبوة منك ليها اااااااه ارضعوا زبري ي شراميط .

وبعدها نورا وفاطمة وتوفيق راحوا ل غرفة نوم فاطمة وتوفيق نام ع ظهره وجاب نورا تقعد و جه وبدأ ياكل كسها الوردي بين ما نورا وفاطمة بيرضعوا له زبره وبعدها فاطمة قامت وقعدت ع زبره بطيزها وتوفيق بدأ ينيك في خرم طيزها بين ما بياكل كس نورا وفاطمة بترضع بزاز نورا.

نورا : اااااه ااااه اااه اححححح كول كسي حبيبي اممممم ذوق شهد لبوتك اااااه ويلي ويلي ويلي اوووووف ي كسي اااحححححح ، مصي بزازي ب لبوة اووووف مصي بزازي وانت بتتناكي من طيزك ااااااه ، ااااااه رح جيييييييب !!!!، ونورا بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها في فم توفيق وبعدها بشوي فاطمة بدأت ترجف قبل م تجيب شهوتها ع بطن توفيق وجسم نورا .

وبعدها نورا نامت ع ظهرها وفتحت رجليها واجا توفيق دخل زبره في كسها وبدأ ينيك فيها ونورا قفلت برجليها على طيزه العارية وهوا بينيك فيها وهيا بترضع بز فاطمة الشمال وتوفيق بيرضع بز فاطمة اليمين .

فاطمة : امممم اححححح كولوا بزازي حبايبي اووووووف كول بزازي ي ذكري وانت بتفشخ كس اللبوة الجديدة بتاعتك ااااااااه.

وتوفيق حس انه قرب يجيب : اااه قربت جيب ي لبوة !!.

نورا :ااااااااه ااااه اححح جيب بكسي حبيبي اوووووف جيب لبنك في كسي ااااه عشرني منك ي ذكري اوووووف.

توفيق بدأ ينيك نورا بسرعة وبقوة في وزبره بيوصل لرحمها لحد ما زبره استقر في كسها وفجر لبنه في عمق كسها .

وبعدها توفيق طلع زبره من كسها وفاطمة ونورا اجوا بدأوا يرضع زبر توفيق وينظفوه، وتوفيق ضرب طيز نورا.

توفيق : انت من هلأ لبوتي ي متناكة وامتى برن لك ي بتجي عند فاطمة ي بجيك البيت ي لبوة فاهمة .

نورا : امرك ي حبيبي .

وموبايل نورا رن وشافت لقته زوجها وردت عليه وهيا بترضع زبر توفيق ، وقال لها انه جايها ونورا أخذت شاور ولما طلعت ولبست ملابسها زوجها رن عليها وقال لها انه برا ، ونورا باست توفيق وفاطمة وهما لسا عريانين ع السرير وطلعت لزوجها .

نهاية
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Moccha boy, الزب الكبير, Ahmed.7 و 8 آخرين
مرتي وخالتي وابن خالتي ،،،

اول شي القصة خيالية ومن وحي الخيال والاسماء بس بيمثلوا محارمي ، ودا أسلوبي الجديد هكتب قصص خيالية عن محارمي.

أبطال القصة

مرتي – نورا


HEndxON.jpg

خالتي * فاطمة



HEndLep.jpg

ملاحظة الصور من المنتدى بس قريبة ع أجسام محارمي ، وتحياتي للأعضاء الي نشروا الصور

في يوم من الايام رفعت نورا لبيت خالتي فاطمة بيش تتعرف عليها ، واول ما وصلت نورا نزلتها قدام بيت خالتي ونورا دقت الباب وخالتي فاطمة فتحت لها الباب لابسة جينز شورت ضيق وحمالة بيضاء بس ، ونورا استغربت لبسها بس فكرتها بروحها في البيت هذا بيش ما دورتش ،

فاطمة : اهلين نورا حبيبتي ، تفضلي حياتي يلا.

نورا : شكرا .

ونورا خشت ولما مشت قدام فاطمة ، فاطمة ركزت ع طيزها الكبيرة الي راسمتها العباة ، وقالت في خاطرها انه ولدها بيستمتع بركوبها الفرسة هذي ، ونورا وفاطمة قعدا ف الصالون ونورا حولت عباته وقعدت في سروال جينز ضيق وبلوزة سوداء تبين شق صدرها الابيض الكبير ، بس الي ما تعرفاش نورا انه توفيق امركب كاميرة في الصالة وهوا يشوف فيها تو هيا وامه وهوا قاعد في دار امه عاري ويلعب بزبه ويراجي امتى يقدر يتدخل بيش يركب الفرسة نورا...

فاطمة : كيف حالك نورا ؟

نورا : تمام خالتي ، كيف حالك انتي وكيف حال عيلتك ؟

فاطمة : امليحة حياتي ، بس بلاش خالتي دي ، قولي لي فوفو.

نورا ضحكت : امرك ي فوفو.

فاطمة : ازيك مع حمادة ؟

نورا : نحنا تمام .

فاطمة لانها عارفة اني في السرير ضعيف شوي يعني زبري صغير وبجيب بسرعة : طيب شلون حمادة معك في السرير ؟

نورا استحت : شو تقصدي فوفو؟

فاطمة : قصدي شلون حمادة معك لما بينيكك ؟

نورا : اااا.

فاطمة : ما تخافيش ي حبيبتي نحنا ستات زي بعضنا ، بعدين الي بيضير بينتنا ما بيطلع حبيبتي ما تخافي.

نورا تشجعت بعد ما سمعت فاطمة : بصراحة ؟

فاطمة : اكيد حبيبتي .

نورا : حمادة زوج حلو وكل شي بس في السرير ما بيرضيني .

فاطمة : من أي ناحية حبيبتي ؟

نورا : اول شي زبره صغير ، وبيجيب لبنه بسرعة ما بلحق استمتع الا ولاقيه بيجيب لبنه في كسي وخلاص الليلة.

فاطمة : ي قلبي عليك ي حبيبتي ، بس بقولك أي خليك شوي رح جيب عصير واجي.

نورا : اوك اجي ساعدك ؟

فاطمة : لا حبيبتي خليك مرتاحة .

وفاطمة راحت للمطبخ جهزت العصير والحلويات بس حطت حبة مهيج جنسي في عصير نورا وذوبتها ، ورجعت لنورا وقعدوا يشربوا العصير .

وفاطمة بتستنى مفعول المهيج ، ونورا بالفعل بدأت تحس بسخونة ومحنة وكسها بدا يحك فيها .

نورا : أي فوفو ، انت عاملة أي مع زوجك ؟

فاطمة ضربت ضحكة بشرمطة: زوجي ، أنا هاجراه العرص بقالي 5 سنين .

نورا : ازاي يعني ؟

فاطمة : يعني ي حبيبتي انه الخول العمر أثر فيه وما بقاش بيرحني مشان هيك ، بخليه يمكن ينكني مرة في الشهر .

نورا: وبتعملي أي مشان ترتاحي ؟

فاطمة بابتسامة خبيثة : بتناك .

نورا : اييييي !!!! ، بتتناكي من مين ؟

فاطمة : عندي عشيق شاب كل مالعرض زوجي يطلع شغله بيجي يفضل معاي ويريحني .

نورا : ااااه ي بختك .

فاطمة : تحبي تشوفي زبره ؟

نورا : ازاي ؟

فاطمة : عندي كم صورة ليه أوريك ؟

نورا من محنتها ومن الحبة نسيت حالها : يلا وريني .

وفاطمة فتحت موبايلها وفرجت لنورا صور لزبر توفيق وصور ليها وهيا بترضع او بتتناك من توفيق ونورا محنتها زادت .

فاطمة : ها أي رايك ي حبيبتي ؟

نورا : احححح ي بختك بيه ي فوفو.

فاطمة : بقولك أي ، ما سخنتيش ي بت ، اصل الجو حر ، أي رأبك تقلعي البلوزة ؟

نورا من محنتها ما ناقشت فاطمة و نورا وقفت وقلعت بلوزتها وصلت في ستيان بيج وبدون ما فاطمة منها نورا قلعت البنطلون وصلت في كلوت فتلة بيج ، وقعدت شبه عارية جنب فاطمة وفاطمة مسكت بزاز نورا وبدأت تلعب بيهم وتفعصهم ونورا سخنت من لمستها ،

فاطمة : بزازك حلوة ي حبيبتي ، نيال ابن اختي فيهم.

ونورا امغمضة عيونها ومستمتعة بلعب فاطمة ببزازها وما حست لما فاطمة طلعت بزازها من الستيان وشافت بزاز مرتي نورا عارية قدامها وشافت حلماتها الواقفة من الشهوة وفاطمة بدأت تاكل بزاز نورا ونورا فتحت عيونها وحاولت تقاوم بس فاطمة كانت متشبته ببزاز نورا كأنها *** متمسك ببزاز امه، ويد فاطمة راحت على كس نورا من فوق الكلوت وبدات تلعب بيه ، وهنا نورا وقفت مقاومة وبدأت تستمتع.

نورا : امممم احححح كولي بزازي فوفو اااااه العبي بكسي حبيبتي ااااااه.

فاطمة : بزازك حلوة ي لبوة اححح بتحبي لما ارضع بزازك ي شرموطة ؟

نورا : ااااااه اوووووف أي بحب لما بترضعي بزازي ي قحبة ااااه.

وبعدها فاطمة قلعت حمالتها لبزازها الكبيرة توقع قدام نورا.

فاطمة : تعالي حبيبتي كولي بزاز ماما ي لبوة .

ونورا هجمت ع بزاز فاطمة وبدأت ترضع في بزازها وتعض حلماتها الكبيرة بين ما نورا دخلت يدها في هت شورت فاطمة وبدأت تلعب بكس فاطمة وهيا بترضع لها بزازها الكبيرة .

فاطمة : اااااه امممم مص بزازي حبيبتي اووووف اممممم العبي بكسي وانت بترضعي بزازي ي شرموطة

نورا :اااااه ااااه اححححح كولي كسي حبيبتي اوووووف العبي بطيزي ي لبوة ااااااه.

فاطمة : امممم كسك حلو اوي ي لبوة ااااام بتحبي لما ماما تاكل كسك ي لبوة .

نورا :ااااااه امممم اووووووف بموت ف ماما وهي بتاكل كسي وتلعب بطيزي .

لو سمحت تخلص هذه القصه

متسلسلة امي وبداتي مع نيك عيلتنا حتى الجزء الخام​

 
لو سمحت تخلص هذه القصه

متسلسلة امي وبداتي مع نيك عيلتنا حتى الجزء الخام​

رح خلصها هلأ رح ينزل الجزء التاسع والليلة او بكرا الجزء الأخير
 
  • عجبني
التفاعلات: haeshhm
مرتي وخالتي وابن خالتي ،،،

اول شي القصة خيالية ومن وحي الخيال والاسماء بس بيمثلوا محارمي ، ودا أسلوبي الجديد هكتب قصص خيالية عن محارمي.

أبطال القصة

مرتي – نورا


HEndxON.jpg

خالتي * فاطمة



HEndLep.jpg

ملاحظة الصور من المنتدى بس قريبة ع أجسام محارمي ، وتحياتي للأعضاء الي نشروا الصور

في يوم من الايام رفعت نورا لبيت خالتي فاطمة بيش تتعرف عليها ، واول ما وصلت نورا نزلتها قدام بيت خالتي ونورا دقت الباب وخالتي فاطمة فتحت لها الباب لابسة جينز شورت ضيق وحمالة بيضاء بس ، ونورا استغربت لبسها بس فكرتها بروحها في البيت هذا بيش ما دورتش ،

فاطمة : اهلين نورا حبيبتي ، تفضلي حياتي يلا.

نورا : شكرا .

ونورا خشت ولما مشت قدام فاطمة ، فاطمة ركزت ع طيزها الكبيرة الي راسمتها العباة ، وقالت في خاطرها انه ولدها بيستمتع بركوبها الفرسة هذي ، ونورا وفاطمة قعدا ف الصالون ونورا حولت عباته وقعدت في سروال جينز ضيق وبلوزة سوداء تبين شق صدرها الابيض الكبير ، بس الي ما تعرفاش نورا انه توفيق امركب كاميرة في الصالة وهوا يشوف فيها تو هيا وامه وهوا قاعد في دار امه عاري ويلعب بزبه ويراجي امتى يقدر يتدخل بيش يركب الفرسة نورا...

فاطمة : كيف حالك نورا ؟

نورا : تمام خالتي ، كيف حالك انتي وكيف حال عيلتك ؟

فاطمة : امليحة حياتي ، بس بلاش خالتي دي ، قولي لي فوفو.

نورا ضحكت : امرك ي فوفو.

فاطمة : ازيك مع حمادة ؟

نورا : نحنا تمام .

فاطمة لانها عارفة اني في السرير ضعيف شوي يعني زبري صغير وبجيب بسرعة : طيب شلون حمادة معك في السرير ؟

نورا استحت : شو تقصدي فوفو؟

فاطمة : قصدي شلون حمادة معك لما بينيكك ؟

نورا : اااا.

فاطمة : ما تخافيش ي حبيبتي نحنا ستات زي بعضنا ، بعدين الي بيضير بينتنا ما بيطلع حبيبتي ما تخافي.

نورا تشجعت بعد ما سمعت فاطمة : بصراحة ؟

فاطمة : اكيد حبيبتي .

نورا : حمادة زوج حلو وكل شي بس في السرير ما بيرضيني .

فاطمة : من أي ناحية حبيبتي ؟

نورا : اول شي زبره صغير ، وبيجيب لبنه بسرعة ما بلحق استمتع الا ولاقيه بيجيب لبنه في كسي وخلاص الليلة.

فاطمة : ي قلبي عليك ي حبيبتي ، بس بقولك أي خليك شوي رح جيب عصير واجي.

نورا : اوك اجي ساعدك ؟

فاطمة : لا حبيبتي خليك مرتاحة .

وفاطمة راحت للمطبخ جهزت العصير والحلويات بس حطت حبة مهيج جنسي في عصير نورا وذوبتها ، ورجعت لنورا وقعدوا يشربوا العصير .

وفاطمة بتستنى مفعول المهيج ، ونورا بالفعل بدأت تحس بسخونة ومحنة وكسها بدا يحك فيها .

نورا : أي فوفو ، انت عاملة أي مع زوجك ؟

فاطمة ضربت ضحكة بشرمطة: زوجي ، أنا هاجراه العرص بقالي 5 سنين .

نورا : ازاي يعني ؟

فاطمة : يعني ي حبيبتي انه الخول العمر أثر فيه وما بقاش بيرحني مشان هيك ، بخليه يمكن ينكني مرة في الشهر .

نورا: وبتعملي أي مشان ترتاحي ؟

فاطمة بابتسامة خبيثة : بتناك .

نورا : اييييي !!!! ، بتتناكي من مين ؟

فاطمة : عندي عشيق شاب كل مالعرض زوجي يطلع شغله بيجي يفضل معاي ويريحني .

نورا : ااااه ي بختك .

فاطمة : تحبي تشوفي زبره ؟

نورا : ازاي ؟

فاطمة : عندي كم صورة ليه أوريك ؟

نورا من محنتها ومن الحبة نسيت حالها : يلا وريني .

وفاطمة فتحت موبايلها وفرجت لنورا صور لزبر توفيق وصور ليها وهيا بترضع او بتتناك من توفيق ونورا محنتها زادت .

فاطمة : ها أي رايك ي حبيبتي ؟

نورا : احححح ي بختك بيه ي فوفو.

فاطمة : بقولك أي ، ما سخنتيش ي بت ، اصل الجو حر ، أي رأبك تقلعي البلوزة ؟

نورا من محنتها ما ناقشت فاطمة و نورا وقفت وقلعت بلوزتها وصلت في ستيان بيج وبدون ما فاطمة منها نورا قلعت البنطلون وصلت في كلوت فتلة بيج ، وقعدت شبه عارية جنب فاطمة وفاطمة مسكت بزاز نورا وبدأت تلعب بيهم وتفعصهم ونورا سخنت من لمستها ،

فاطمة : بزازك حلوة ي حبيبتي ، نيال ابن اختي فيهم.

ونورا امغمضة عيونها ومستمتعة بلعب فاطمة ببزازها وما حست لما فاطمة طلعت بزازها من الستيان وشافت بزاز مرتي نورا عارية قدامها وشافت حلماتها الواقفة من الشهوة وفاطمة بدأت تاكل بزاز نورا ونورا فتحت عيونها وحاولت تقاوم بس فاطمة كانت متشبته ببزاز نورا كأنها *** متمسك ببزاز امه، ويد فاطمة راحت على كس نورا من فوق الكلوت وبدات تلعب بيه ، وهنا نورا وقفت مقاومة وبدأت تستمتع.

نورا : امممم احححح كولي بزازي فوفو اااااه العبي بكسي حبيبتي ااااااه.

فاطمة : بزازك حلوة ي لبوة اححح بتحبي لما ارضع بزازك ي شرموطة ؟

نورا : ااااااه اوووووف أي بحب لما بترضعي بزازي ي قحبة ااااه.

وبعدها فاطمة قلعت حمالتها لبزازها الكبيرة توقع قدام نورا.

فاطمة : تعالي حبيبتي كولي بزاز ماما ي لبوة .

ونورا هجمت ع بزاز فاطمة وبدأت ترضع في بزازها وتعض حلماتها الكبيرة بين ما نورا دخلت يدها في هت شورت فاطمة وبدأت تلعب بكس فاطمة وهيا بترضع لها بزازها الكبيرة .

فاطمة : اااااه امممم مص بزازي حبيبتي اووووف اممممم العبي بكسي وانت بترضعي بزازي ي شرموطة ااااااه ويلي ويلي ويلي منك .

نورا :بزازك حلوة وكبيرة ي لبوة اااااه .

وبعدها نورا عملت وضعية الدوجي وفاطمة قلعت لها الكلوت وضربت طيزها البيضاء الكبيرة ، وبدأت تاكل كس نورا وتبوس طيزها وتعضها وتلحس خرمها الوردي الضيق.

نورا :اااااه ااااه اححححح كولي كسي حبيبتي اوووووف العبي بطيزي ي لبوة ااااااه.

فاطمة : امممم كسك حلو اوي ي لبوة ااااام بتحبي لما ماما تاكل كسك ي لبوة .

نورا :ااااااه امممم اووووووف بموت ف ماما وهي بتاكل كسي وتلعب بطيزي .

وفاطمة وهيا بتاكل كس نورا اشرت للكاميرا لتوفيق ابنها يجي ، وتوفيق الي كان قاعد في غرفة النوم عاري قام وراح للصالون ووقف ورا نورا وامه فاطمة وفاطمة أشرت له يسكت ويستنى، وتوفيق ماسك زبره الكبير يلعب بيه.

فاطمة : اممممم بدك زبر ينيكك ي لبوة ؟

نورا :ااااام اااه بدي زبر يفشخ كسمي اااااه.

فاطمة : بدك زبر زوجك ي لبوة؟

نورا :اااااام لا ما بدي زبره الصغير للعرص زوجي ، اححححح عايزة زبر يكيفني ويرحني ااااااه.

فاطمة : زبر مين بدك ي لبوة ؟

نورا :ااااااه بدي زبر كبير يكيفني .

فاطمة : احححح زبر مثل زبر حبيبي الي شفتي في الصورة ي لبوة .

نورا : ااااااه اوووووف أي بدي زبر حبيبك ااااااه بدي زبر حبيبك يفشخني ويفشخ كسمي ااااااااااه رح جيييييييب !!!!.

ونورا بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها في فم فاطمة قبل ما تفقد قوتها لأنها أول مرة تجيب شهوتها من بعد ما تزوجت .

وفاطمة أشرت لتوفيق يجي واجا توفيق وفاطمة رضعت زبره بسرعة وبلته ، وتوفيق اجا وقف ورا نورا وبدون مقدمات دخل زبره في كسها الضيق وبدأ ينيك فيها ونورا.

نورا :اااااااااااااااه ي كسييييييييي .

ونورا لفت وشافت شاب جسمه رياضي بينيك كسها ، وهوا بيبوس فاطمة وألسنتهم بتلعب مع بعض.

لحد ما فاطمة كسرت بوستها مع ابنها توفيق ،

فاطمة : بعرفك توفيق حبيبي وعشيقي .

توفيق : ااااح كسك ضيق ي لبوة .

نورا :اااااه اممممم طب بالراحة زبرك كبير اوي ي حبيبي اااااه.

فاطمة : نيكها حبيبي اللبوة ، اممممم افشخ كسمها المتناكة .

توفيق : اااه بس كسها ضيق اللبوة ، هو زوجك ما بينكيش والا أي ي متناكة ؟

نورا : اااااااه زبره صغير الخووول ااااااه نكني نكني ي حبيبي اوووووف وسع كس لبوتك اااااه.

وبعدها توفيق طلع زبره من كس نورا ونورا نزلت ع ركلها تحته وبدأت ترضع له زبره وبيوضه بين ما توفيق بيرضع بزاز اللبوة امه .

فاطمة : اااام ااااح كول بزازي حبيبي اوووووف كل بزاز لبوتك اااه مص زبر ذكرنا ي متناكة ااحححح وين العرص زوجك يجي يشوف مراته المتناكه وهيا بترضع زبر فحل ثاني يكفيها اممم .

وبعدها فاطمة انحنت على الصالون واجا توفيق وراها زدخل زبره في كسها وبدأ ينيك في كسها ويضرب فلقات طيزها بين ما بيرضع بزاز نورا ويعض حلماتها .

نورا : اممممم اااااه كول بزازي حبيبي اححححح كول بزاز لبوتك ااوووووف وين العرص زوجي يجي يشوفك وانت بترضع بزاز مراته وبتفشخ كس خالته . (ونورا لسا ما بتعرف انه توفيق ابن خالتي وبينيك امه)

فاطمة : امممم اههههه نكني حبيبي اوووووف نيك كس لبوتك اااااه ويلي ويلي ويلي من زبرك اااااه .

وبعدها توفيق طلع زبره من كس فاطمة وفاطمة ونورا نزلوا ع ركبهن تحته وبدأت فاطمة ترضع له زبره بين ما نورا بترضع له بيوضه .

توفيق :امممم مصي زبي ي لبوة منك ليها اااااااه ارضعوا زبري ي شراميط .

وبعدها نورا وفاطمة وتوفيق راحوا ل غرفة نوم فاطمة وتوفيق نام ع ظهره وجاب نورا تقعد و جه وبدأ ياكل كسها الوردي بين ما نورا وفاطمة بيرضعوا له زبره وبعدها فاطمة قامت وقعدت ع زبره بطيزها وتوفيق بدأ ينيك في خرم طيزها بين ما بياكل كس نورا وفاطمة بترضع بزاز نورا.

نورا : اااااه ااااه اااه اححححح كول كسي حبيبي اممممم ذوق شهد لبوتك اااااه ويلي ويلي ويلي اوووووف ي كسي اااحححححح ، مصي بزازي ب لبوة اووووف مصي بزازي وانت بتتناكي من طيزك ااااااه ، ااااااه رح جيييييييب !!!!، ونورا بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها في فم توفيق وبعدها بشوي فاطمة بدأت ترجف قبل م تجيب شهوتها ع بطن توفيق وجسم نورا .

وبعدها نورا نامت ع ظهرها وفتحت رجليها واجا توفيق دخل زبره في كسها وبدأ ينيك فيها ونورا قفلت برجليها على طيزه العارية وهوا بينيك فيها وهيا بترضع بز فاطمة الشمال وتوفيق بيرضع بز فاطمة اليمين .

فاطمة : امممم اححححح كولوا بزازي حبايبي اووووووف كول بزازي ي ذكري وانت بتفشخ كس اللبوة الجديدة بتاعتك ااااااااه.

وتوفيق حس انه قرب يجيب : اااه قربت جيب ي لبوة !!.

نورا :ااااااااه ااااه اححح جيب بكسي حبيبي اوووووف جيب لبنك في كسي ااااه عشرني منك ي ذكري اوووووف.

توفيق بدأ ينيك نورا بسرعة وبقوة في وزبره بيوصل لرحمها لحد ما زبره استقر في كسها وفجر لبنه في عمق كسها .

وبعدها توفيق طلع زبره من كسها وفاطمة ونورا اجوا بدأوا يرضع زبر توفيق وينظفوه، وتوفيق ضرب طيز نورا.

توفيق : انت من هلأ لبوتي ي متناكة وامتى برن لك ي بتجي عند فاطمة ي بجيك البيت ي لبوة فاهمة .

نورا : امرك ي حبيبي .

وموبايل نورا رن وشافت لقته زوجها وردت عليه وهيا بترضع زبر توفيق ، وقال لها انه جايها ونورا أخذت شاور ولما طلعت ولبست ملابسها زوجها رن عليها وقال لها انه برا ، ونورا باست توفيق وفاطمة وهما لسا عريانين ع السرير وطلعت لزوجها .

نهاية
اه لو كان الجنس بالسهوله دي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%