NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

Rony uu

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
17 سبتمبر 2024
المشاركات
18
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
68
نقاط
50
سلام انا اسمي روان ( اسم فيك) عمري 22 سنة من مصر و القصة دي حقيقة و**** حصلت قبل شهرين أو أكثر شوية بختصرها لكم بسبب التفاصيل

في يوم كنت طالع السوق اشتري حاجات البي سي بتاعي وكنت راجع البيت وقرفان من الدينا ونفسي انيك وما كان عندي فلوس عشان اشوف لي شرموطة ولا اي حاجة بس فجئة وانا راجع البيت تذكرت مرات خالي ( نسميها ندا عمرها 36 اعتقد قصيرة شوية وبيضة و مسكينة جدا و شخصيتها ضعيفة بس جسمها كويس طيزها عادي بس بزازها حلو وكبير) تذكر اني مرة زنقت زبي في طيزها في المطبخ و الكهرباء قاطعة وما قالت اي شي ومرة برضو لمس بزازها والكهرباء قاطعة وقعدت اسمتمع وانا بتذكر اللحظات دي بعدها أدركت وانا رجاع انو هي في البيت معانا وحده لانو اخواتي صغار بيلعبو مع الجيران وامي في بيت خالتي و خالي اكيد بيكون طلع النادي ففكرت لو وصلت بسرعة ممكن الاقي بوصة اتحرش بيها


زبي وقف وانا وبتخيل و رجعت البيت بسرعة ويا حظي فعلا لقيتها وحدها في الببيت نايمة على جنبها و قعدنا نتكلم وندردرش أكثر وانا زبي واقف وعملت فيها اهبل و بديت اسألها عن راجلها و عن الجنس وبديت اخش في مواضيع نيك وانا برجف رمش مصدق انها بتتكلم معي عادي بس كان واضح انها خجلانة شوية
🤭🔥🔥🔥🔥🔥🔥

قلت لها في حبه في وشه بعصرها ليك قالت لي فين قربت منها وقلت لها هنا بصبعي وكان في مرايا جمبها رفعتها قمت في حكة جرئة راما برجف لفيت وشها و بستها 🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

في اللحظة البعدتني فهيا وبتضحك بعفوية وقالت لا بعد عيب عرفت انها مش ح تقومني ونمت فوقها وبستها غصب وكان شعور اسطوري اول مرة العب بشفايف ست في حياتي وهي بتحاول تجني بعيد وبتقول لي بعد وعيب وفي نفس الوقت لسانها بلعب بلساني بعدها وقفت
قلت لها : يلا ندخل
ندا : لا عيب وحرام وبعدين لو في حد جا البيت ( انا زبي وقف حديد لأنها مش رافضة بس خايفة)
انا : ما عليكي ح اقفل الباب كويس ولو حد جا بنلبس حتى نفتح له
ندا : لا انا خايفة يجي حد انسى خلاص
انا : قلت لك خلاص مافي حد بجي بقفل الباب كويس ومشيت تأكدت انه مقفول وجيت يلا بينا ومسكت ايدها وبحاول ادخلها الاوضة
ندا : لابلاش يا احمد
انا : قلت لك يلا 🙂
ندا : فكرت كده وفجئة ضحكت وقالت لي خلاص المرة المرة دي بس
( هنا انا فرحتتتتت جداااا لانو نجحت وقلت في دماغي اخيرا ح انيك 😭😭😭😭 ومش اي نيكة ح انيك مرات خالتي زي ما بقرا في القصص زبي كان بوجعني من شددة ما هو واقف)
انا : نامي على ظهرك
ندا : حاضر
قمت نايم فوقها وبمص في شفايفها وبلعب ببزاها ويا لهوي لين اوي و انا مش مصدق حرفيا بعدها حسيت في شي ناقص وكان انها بس نايمة جامدة على ظهرها وما بتعمل شي فكت شيلت ايدها و رميتها في زبي فجئة مسكت زبي زي الوحش تدعك وتلعب بيه من فوق بعدها وكل دا وأنا بمص شفايفها وبلعب ببزازها و طلعت بزاز قعدت امصه بس للأسف ما جابتش اولاد سوو ما طلع لي اي لبن بعدها كنت عايز العب بكسها شوية زي الافلام وانيكها خلاص 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


بس كانت الصدمة أظنها فكرت ثاني وتراجعات لاني بعد ما بديت العب بكسها قالت انو عندها الدوره وقامت مني وانا زعلت جدا بس غصبتها تضرب لي عشرة و واقفت و جبته في وشها و ايدها وكان شعور اسطوري 😙🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

بعدها قالت لي امشي استحم عشان ما حد يشك فينا و راحت اغتسلت و عملت مكياج وبعد شوية بس بدأت تتكلم معي وكان مافي شي حصل 😂😂
وما سويت شي بعدها لاني الصراحة خفت تحكي لحد


بعدها بكم يوم البيت كان فيه مرات خالي و اخواني الصغار بس وانا كنت طالع على الشارع وشايف البيت من بيعد بعد لحظات شفت بنات الجيران دخلو بيتنا وبعدها طلعو ومعاهم اخواني الصغار شكلهم اخدوهم عشان يلعبو في بيتهم عشان مافي حد في البيت غير مرات خالي وهي ما طلعتش معاهم حينها استغليت الفرصة وقلت اجرب حظي ثاني



دخلت البيت وزبي واقف من التخيلات مش مداريه لما مرات خالي فتحته اخدت لها بصة و وشها تغير يعني كأنها عرفت على ايه انا ناوي بس استهبلت عليها وانا سويت فيها عبيط و قاعد في نص البيت وزبي واقف في وشها 😂😂😂❤️🔥


بعدها شفتها اترمت في الكنبة وسرحانة في السقف فتشتجعت قمت من مكاني وجيت عليها ولما بصت لي ابتسمت وزبي خلاص كان ح يشترط بالبنطلون وقلت لها براحة
انا : ندى تعالى معي جوا 😻
ندى : لالا مش عايزة بس اي حد ممكن يجي ( مش كانت خايفة بس بجد مش كانت عايزة تسوي شي بس كنت تعبان ومصر)
انا : قلت لك تعالى بس مش ح نعمل حاجة تعالي
ندي : لالا بعد ممكن اي حد يجي
انا : لا تخافي الباب مقفول كويس واصلا اي حد لو دخل لينا بنلبس وبعدها بنفتح الباب عادي 😻🔥


كل دا وهي رافضة وانا عمال ازق فيها لجو وفعلا دخلتها على الاوضة وهي لسه بتقول لا فجئة رميتها على السرير وقعدت الس و امصمص شفايفها يا سلام 🤤❤️❤️ خصوصا انا مش عايزة و حاولت تريحني بسرعة وتلعب لي ببتاعي من فوق ملابس وبديت اطلعه قالت لي لا خلنا كده قلت لها انتي شرموطة امسكي زبي يلا وسكتت ومسكته بعد ما طلعته بس بدون ما تشوفه استفزتني وأثناء ما بتلعب بيه مسكت رأسها عشان ترضعهولي قال لي لا بس خليني العب لك بيه خلينا كده بس كانت مستفزاني قمت مرة واحدة مسكت دماغها وحشرت زبي في بؤاها وحرفيا قعدت تمصهو لي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
مش مصدق مرات خالي بتمص لي زبي ورغم كل الزعل و الرفض وكوني أصغر منها كانت بتمص زبي زي الشرموطة في الأفلام وعيونها في عيوني شويه تبلعه كله وتلحسه و كانت محترفة حرفيا وهي بترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
قعدت خمس دقايق وهي بتمص وتمص وتمص وانا مبسوط وهي خلاص نظراتها وهي منزعجة مني وانا بعمل كل دا اتغيرت لنظرات شرمطة ولبونة وانا بديت اسب فيها رغم أنها كانت راضيه واقول لها مصي ي شرموطة ي متناكة مصي زبي كويس وهي تحسها مبسوطة من الكلام كل ما اقول لها كده بتمصه قوي ولسه هي بتمص كم دقيقة ثاني حسيت اني ح اجيبه مسكت دماغها ودخلته كله جواها 🤤🤤🤤🤤🤤❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
لحد ما لبنى نزل في لسانها وشربته وقعدت ترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥و اول ما طلعت زبي منها راحت تغسل وشها وكنت مستعد اني انيك كسمها بس بنات الجيران جو ثاني عشان ياخدوها معاهم شوية 😂💔💔💔💔💔


بعدها انا سافرت البلد ورجعت بس هي و خالي رجعو بيتهم ومش بيجو كثير بس اول ما تجي والاقي فرصة ح انيك كسمها و احكي لكم قولي رايكم وترقبو الأحداث الجاية ( القصة حقيقة ي جدعان) 😂🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
سلام انا اسمي روان ( اسم فيك) عمري 22 سنة من مصر و القصة دي حقيقة و**** حصلت قبل شهرين أو أكثر شوية بختصرها لكم بسبب التفاصيل

في يوم كنت طالع السوق اشتري حاجات البي سي بتاعي وكنت راجع البيت وقرفان من الدينا ونفسي انيك وما كان عندي فلوس عشان اشوف لي شرموطة ولا اي حاجة بس فجئة وانا راجع البيت تذكرت مرات خالي ( نسميها ندا عمرها 36 اعتقد قصيرة شوية وبيضة و مسكينة جدا و شخصيتها ضعيفة بس جسمها كويس طيزها عادي بس بزازها حلو وكبير) تذكر اني مرة زنقت زبي في طيزها في المطبخ و الكهرباء قاطعة وما قالت اي شي ومرة برضو لمس بزازها والكهرباء قاطعة وقعدت اسمتمع وانا بتذكر اللحظات دي بعدها أدركت وانا رجاع انو هي في البيت معانا وحده لانو اخواتي صغار بيلعبو مع الجيران وامي في بيت خالتي و خالي اكيد بيكون طلع النادي ففكرت لو وصلت بسرعة ممكن الاقي بوصة اتحرش بيها


زبي وقف وانا وبتخيل و رجعت البيت بسرعة ويا حظي فعلا لقيتها وحدها في الببيت نايمة على جنبها و قعدنا نتكلم وندردرش أكثر وانا زبي واقف وعملت فيها اهبل و بديت اسألها عن راجلها و عن الجنس وبديت اخش في مواضيع نيك وانا برجف رمش مصدق انها بتتكلم معي عادي بس كان واضح انها خجلانة شوية
🤭🔥🔥🔥🔥🔥🔥

قلت لها في حبه في وشه بعصرها ليك قالت لي فين قربت منها وقلت لها هنا بصبعي وكان في مرايا جمبها رفعتها قمت في حكة جرئة راما برجف لفيت وشها و بستها 🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

في اللحظة البعدتني فهيا وبتضحك بعفوية وقالت لا بعد عيب عرفت انها مش ح تقومني ونمت فوقها وبستها غصب وكان شعور اسطوري اول مرة العب بشفايف ست في حياتي وهي بتحاول تجني بعيد وبتقول لي بعد وعيب وفي نفس الوقت لسانها بلعب بلساني بعدها وقفت
قلت لها : يلا ندخل
ندا : لا عيب وحرام وبعدين لو في حد جا البيت ( انا زبي وقف حديد لأنها مش رافضة بس خايفة)
انا : ما عليكي ح اقفل الباب كويس ولو حد جا بنلبس حتى نفتح له
ندا : لا انا خايفة يجي حد انسى خلاص
انا : قلت لك خلاص مافي حد بجي بقفل الباب كويس ومشيت تأكدت انه مقفول وجيت يلا بينا ومسكت ايدها وبحاول ادخلها الاوضة
ندا : لابلاش يا احمد
انا : قلت لك يلا 🙂
ندا : فكرت كده وفجئة ضحكت وقالت لي خلاص المرة المرة دي بس
( هنا انا فرحتتتتت جداااا لانو نجحت وقلت في دماغي اخيرا ح انيك 😭😭😭😭 ومش اي نيكة ح انيك مرات خالتي زي ما بقرا في القصص زبي كان بوجعني من شددة ما هو واقف)
انا : نامي على ظهرك
ندا : حاضر
قمت نايم فوقها وبمص في شفايفها وبلعب ببزاها ويا لهوي لين اوي و انا مش مصدق حرفيا بعدها حسيت في شي ناقص وكان انها بس نايمة جامدة على ظهرها وما بتعمل شي فكت شيلت ايدها و رميتها في زبي فجئة مسكت زبي زي الوحش تدعك وتلعب بيه من فوق بعدها وكل دا وأنا بمص شفايفها وبلعب ببزازها و طلعت بزاز قعدت امصه بس للأسف ما جابتش اولاد سوو ما طلع لي اي لبن بعدها كنت عايز العب بكسها شوية زي الافلام وانيكها خلاص 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


بس كانت الصدمة أظنها فكرت ثاني وتراجعات لاني بعد ما بديت العب بكسها قالت انو عندها الدوره وقامت مني وانا زعلت جدا بس غصبتها تضرب لي عشرة و واقفت و جبته في وشها و ايدها وكان شعور اسطوري 😙🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

بعدها قالت لي امشي استحم عشان ما حد يشك فينا و راحت اغتسلت و عملت مكياج وبعد شوية بس بدأت تتكلم معي وكان مافي شي حصل 😂😂
وما سويت شي بعدها لاني الصراحة خفت تحكي لحد


بعدها بكم يوم البيت كان فيه مرات خالي و اخواني الصغار بس وانا كنت طالع على الشارع وشايف البيت من بيعد بعد لحظات شفت بنات الجيران دخلو بيتنا وبعدها طلعو ومعاهم اخواني الصغار شكلهم اخدوهم عشان يلعبو في بيتهم عشان مافي حد في البيت غير مرات خالي وهي ما طلعتش معاهم حينها استغليت الفرصة وقلت اجرب حظي ثاني



دخلت البيت وزبي واقف من التخيلات مش مداريه لما مرات خالي فتحته اخدت لها بصة و وشها تغير يعني كأنها عرفت على ايه انا ناوي بس استهبلت عليها وانا سويت فيها عبيط و قاعد في نص البيت وزبي واقف في وشها 😂😂😂❤️🔥


بعدها شفتها اترمت في الكنبة وسرحانة في السقف فتشتجعت قمت من مكاني وجيت عليها ولما بصت لي ابتسمت وزبي خلاص كان ح يشترط بالبنطلون وقلت لها براحة
انا : ندى تعالى معي جوا 😻
ندى : لالا مش عايزة بس اي حد ممكن يجي ( مش كانت خايفة بس بجد مش كانت عايزة تسوي شي بس كنت تعبان ومصر)
انا : قلت لك تعالى بس مش ح نعمل حاجة تعالي
ندي : لالا بعد ممكن اي حد يجي
انا : لا تخافي الباب مقفول كويس واصلا اي حد لو دخل لينا بنلبس وبعدها بنفتح الباب عادي 😻🔥


كل دا وهي رافضة وانا عمال ازق فيها لجو وفعلا دخلتها على الاوضة وهي لسه بتقول لا فجئة رميتها على السرير وقعدت الس و امصمص شفايفها يا سلام 🤤❤️❤️ خصوصا انا مش عايزة و حاولت تريحني بسرعة وتلعب لي ببتاعي من فوق ملابس وبديت اطلعه قالت لي لا خلنا كده قلت لها انتي شرموطة امسكي زبي يلا وسكتت ومسكته بعد ما طلعته بس بدون ما تشوفه استفزتني وأثناء ما بتلعب بيه مسكت رأسها عشان ترضعهولي قال لي لا بس خليني العب لك بيه خلينا كده بس كانت مستفزاني قمت مرة واحدة مسكت دماغها وحشرت زبي في بؤاها وحرفيا قعدت تمصهو لي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
مش مصدق مرات خالي بتمص لي زبي ورغم كل الزعل و الرفض وكوني أصغر منها كانت بتمص زبي زي الشرموطة في الأفلام وعيونها في عيوني شويه تبلعه كله وتلحسه و كانت محترفة حرفيا وهي بترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
قعدت خمس دقايق وهي بتمص وتمص وتمص وانا مبسوط وهي خلاص نظراتها وهي منزعجة مني وانا بعمل كل دا اتغيرت لنظرات شرمطة ولبونة وانا بديت اسب فيها رغم أنها كانت راضيه واقول لها مصي ي شرموطة ي متناكة مصي زبي كويس وهي تحسها مبسوطة من الكلام كل ما اقول لها كده بتمصه قوي ولسه هي بتمص كم دقيقة ثاني حسيت اني ح اجيبه مسكت دماغها ودخلته كله جواها 🤤🤤🤤🤤🤤❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
لحد ما لبنى نزل في لسانها وشربته وقعدت ترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥و اول ما طلعت زبي منها راحت تغسل وشها وكنت مستعد اني انيك كسمها بس بنات الجيران جو ثاني عشان ياخدوها معاهم شوية 😂💔💔💔💔💔


بعدها انا سافرت البلد ورجعت بس هي و خالي رجعو بيتهم ومش بيجو كثير بس اول ما تجي والاقي فرصة ح انيك كسمها و احكي لكم قولي رايكم وترقبو الأحداث الجاية ( القصة حقيقة ي جدعان) 😂🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ننتظر إبداعاتك الجميلة بفارغ الصبر
 
سلام انا اسمي روان ( اسم فيك) عمري 22 سنة من مصر و القصة دي حقيقة و**** حصلت قبل شهرين أو أكثر شوية بختصرها لكم بسبب التفاصيل

في يوم كنت طالع السوق اشتري حاجات البي سي بتاعي وكنت راجع البيت وقرفان من الدينا ونفسي انيك وما كان عندي فلوس عشان اشوف لي شرموطة ولا اي حاجة بس فجئة وانا راجع البيت تذكرت مرات خالي ( نسميها ندا عمرها 36 اعتقد قصيرة شوية وبيضة و مسكينة جدا و شخصيتها ضعيفة بس جسمها كويس طيزها عادي بس بزازها حلو وكبير) تذكر اني مرة زنقت زبي في طيزها في المطبخ و الكهرباء قاطعة وما قالت اي شي ومرة برضو لمس بزازها والكهرباء قاطعة وقعدت اسمتمع وانا بتذكر اللحظات دي بعدها أدركت وانا رجاع انو هي في البيت معانا وحده لانو اخواتي صغار بيلعبو مع الجيران وامي في بيت خالتي و خالي اكيد بيكون طلع النادي ففكرت لو وصلت بسرعة ممكن الاقي بوصة اتحرش بيها


زبي وقف وانا وبتخيل و رجعت البيت بسرعة ويا حظي فعلا لقيتها وحدها في الببيت نايمة على جنبها و قعدنا نتكلم وندردرش أكثر وانا زبي واقف وعملت فيها اهبل و بديت اسألها عن راجلها و عن الجنس وبديت اخش في مواضيع نيك وانا برجف رمش مصدق انها بتتكلم معي عادي بس كان واضح انها خجلانة شوية
🤭🔥🔥🔥🔥🔥🔥

قلت لها في حبه في وشه بعصرها ليك قالت لي فين قربت منها وقلت لها هنا بصبعي وكان في مرايا جمبها رفعتها قمت في حكة جرئة راما برجف لفيت وشها و بستها 🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

في اللحظة البعدتني فهيا وبتضحك بعفوية وقالت لا بعد عيب عرفت انها مش ح تقومني ونمت فوقها وبستها غصب وكان شعور اسطوري اول مرة العب بشفايف ست في حياتي وهي بتحاول تجني بعيد وبتقول لي بعد وعيب وفي نفس الوقت لسانها بلعب بلساني بعدها وقفت
قلت لها : يلا ندخل
ندا : لا عيب وحرام وبعدين لو في حد جا البيت ( انا زبي وقف حديد لأنها مش رافضة بس خايفة)
انا : ما عليكي ح اقفل الباب كويس ولو حد جا بنلبس حتى نفتح له
ندا : لا انا خايفة يجي حد انسى خلاص
انا : قلت لك خلاص مافي حد بجي بقفل الباب كويس ومشيت تأكدت انه مقفول وجيت يلا بينا ومسكت ايدها وبحاول ادخلها الاوضة
ندا : لابلاش يا احمد
انا : قلت لك يلا 🙂
ندا : فكرت كده وفجئة ضحكت وقالت لي خلاص المرة المرة دي بس
( هنا انا فرحتتتتت جداااا لانو نجحت وقلت في دماغي اخيرا ح انيك 😭😭😭😭 ومش اي نيكة ح انيك مرات خالتي زي ما بقرا في القصص زبي كان بوجعني من شددة ما هو واقف)
انا : نامي على ظهرك
ندا : حاضر
قمت نايم فوقها وبمص في شفايفها وبلعب ببزاها ويا لهوي لين اوي و انا مش مصدق حرفيا بعدها حسيت في شي ناقص وكان انها بس نايمة جامدة على ظهرها وما بتعمل شي فكت شيلت ايدها و رميتها في زبي فجئة مسكت زبي زي الوحش تدعك وتلعب بيه من فوق بعدها وكل دا وأنا بمص شفايفها وبلعب ببزازها و طلعت بزاز قعدت امصه بس للأسف ما جابتش اولاد سوو ما طلع لي اي لبن بعدها كنت عايز العب بكسها شوية زي الافلام وانيكها خلاص 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


بس كانت الصدمة أظنها فكرت ثاني وتراجعات لاني بعد ما بديت العب بكسها قالت انو عندها الدوره وقامت مني وانا زعلت جدا بس غصبتها تضرب لي عشرة و واقفت و جبته في وشها و ايدها وكان شعور اسطوري 😙🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

بعدها قالت لي امشي استحم عشان ما حد يشك فينا و راحت اغتسلت و عملت مكياج وبعد شوية بس بدأت تتكلم معي وكان مافي شي حصل 😂😂
وما سويت شي بعدها لاني الصراحة خفت تحكي لحد


بعدها بكم يوم البيت كان فيه مرات خالي و اخواني الصغار بس وانا كنت طالع على الشارع وشايف البيت من بيعد بعد لحظات شفت بنات الجيران دخلو بيتنا وبعدها طلعو ومعاهم اخواني الصغار شكلهم اخدوهم عشان يلعبو في بيتهم عشان مافي حد في البيت غير مرات خالي وهي ما طلعتش معاهم حينها استغليت الفرصة وقلت اجرب حظي ثاني



دخلت البيت وزبي واقف من التخيلات مش مداريه لما مرات خالي فتحته اخدت لها بصة و وشها تغير يعني كأنها عرفت على ايه انا ناوي بس استهبلت عليها وانا سويت فيها عبيط و قاعد في نص البيت وزبي واقف في وشها 😂😂😂❤️🔥


بعدها شفتها اترمت في الكنبة وسرحانة في السقف فتشتجعت قمت من مكاني وجيت عليها ولما بصت لي ابتسمت وزبي خلاص كان ح يشترط بالبنطلون وقلت لها براحة
انا : ندى تعالى معي جوا 😻
ندى : لالا مش عايزة بس اي حد ممكن يجي ( مش كانت خايفة بس بجد مش كانت عايزة تسوي شي بس كنت تعبان ومصر)
انا : قلت لك تعالى بس مش ح نعمل حاجة تعالي
ندي : لالا بعد ممكن اي حد يجي
انا : لا تخافي الباب مقفول كويس واصلا اي حد لو دخل لينا بنلبس وبعدها بنفتح الباب عادي 😻🔥


كل دا وهي رافضة وانا عمال ازق فيها لجو وفعلا دخلتها على الاوضة وهي لسه بتقول لا فجئة رميتها على السرير وقعدت الس و امصمص شفايفها يا سلام 🤤❤️❤️ خصوصا انا مش عايزة و حاولت تريحني بسرعة وتلعب لي ببتاعي من فوق ملابس وبديت اطلعه قالت لي لا خلنا كده قلت لها انتي شرموطة امسكي زبي يلا وسكتت ومسكته بعد ما طلعته بس بدون ما تشوفه استفزتني وأثناء ما بتلعب بيه مسكت رأسها عشان ترضعهولي قال لي لا بس خليني العب لك بيه خلينا كده بس كانت مستفزاني قمت مرة واحدة مسكت دماغها وحشرت زبي في بؤاها وحرفيا قعدت تمصهو لي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
مش مصدق مرات خالي بتمص لي زبي ورغم كل الزعل و الرفض وكوني أصغر منها كانت بتمص زبي زي الشرموطة في الأفلام وعيونها في عيوني شويه تبلعه كله وتلحسه و كانت محترفة حرفيا وهي بترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
قعدت خمس دقايق وهي بتمص وتمص وتمص وانا مبسوط وهي خلاص نظراتها وهي منزعجة مني وانا بعمل كل دا اتغيرت لنظرات شرمطة ولبونة وانا بديت اسب فيها رغم أنها كانت راضيه واقول لها مصي ي شرموطة ي متناكة مصي زبي كويس وهي تحسها مبسوطة من الكلام كل ما اقول لها كده بتمصه قوي ولسه هي بتمص كم دقيقة ثاني حسيت اني ح اجيبه مسكت دماغها ودخلته كله جواها 🤤🤤🤤🤤🤤❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
لحد ما لبنى نزل في لسانها وشربته وقعدت ترضعهولي 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥و اول ما طلعت زبي منها راحت تغسل وشها وكنت مستعد اني انيك كسمها بس بنات الجيران جو ثاني عشان ياخدوها معاهم شوية 😂💔💔💔💔💔


بعدها انا سافرت البلد ورجعت بس هي و خالي رجعو بيتهم ومش بيجو كثير بس اول ما تجي والاقي فرصة ح انيك كسمها و احكي لكم قولي رايكم وترقبو الأحداث الجاية ( القصة حقيقة ي جدعان) 😂🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
اللهجه لا من مصر ولا حتى قريبه من المصريه
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%