NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

E.LOVE

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
7 فبراير 2022
المشاركات
97
مستوى التفاعل
217
نقاط
476
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول

جوزها كان مسافر ف مرة كلمت امى قالتها ابعتى يوسف علشان فى عمال جايين الشقة ومينفعش اقف لوحدى معاهم امى قالتلى روح لما روحت بخبط على باب الشقة فتحتلى وهى لابسة قميص نوم اسود شفاف وبزازها باينة وكل حاجة باينة وكانت بتلبس الروب فوقيه قفلت الروب وقالتلى ادخل دخلت قالتلى زمنهم جايين قعدت دخلت جابتلى عصير وقعدت وبعد شوية لقيتها بتوقلى الجو حر قولتلها شغلى التكييف قالتلى ما هو العمال جايين يصلحوه هو دا ال بايظ قولتلها تمام قعدنا نشرب العصير ونتكلم ف حاجات عادية وبعدين لقيتها بتقولى بص بقا انت زى ابنى ال لسا مخلفتوش لانى انا ال مربياك ف هقلع معلش الروب علشان حرانة قولتلها عادى يا خالتو قلعت الروب وفضلت بقميص النوم ومكنتش لابسة تحتيه لا برا ولا بانتى كانت قاعدة قصادى كملنا كلام عادى بس انا كل شوية عينى تروح على كسها أو بزازها هى لاحظت كدا قالتلى عاجبينك ولا ايه قولتلها مقصدش يا خالتو انا اسف قالتلى عادى لما تبص بص براحتك قولتلها بجد قالتلى اه عارفه انك شباب ومحروم ف مفيهاش حاجه لو بصيت شوية فرحت جامد بس كنت هايج فشخ وبتاعى بدأ يبان من الهدوم بعديها على طول الباب خبط والناس جم قولتلها ادخلى انتى جوه ف اوضتك ومتعمليش صوت ومتطلعيش انا هخلص معاهم قالتلى ماشى دخلت جوه العمال دخلوا صلحوا التكييف وظبطوا الدنيا ومشيو روحت لخالتى اوضتها علشان اقولها أنهم خلصوا بفتح الباب لقيتها كانت حاطة ايديها على كسها وبتلعب فيه وبتسمع فيديو سكس طلعت بسرعة وقفلت الباب قالتلى تعالى ادخل عادى قولتلها لا مش عادى قالتلى تعالى بس هفهمك فتحت الباب لقيتها لسا بتلعب فى كسها قالتلى انا جوزى مسافر وبحتاج من وقت للتانى اريح نفسى ولا عايزنى اخلى حد من برا يريحينى قولتلها لا يا خالتو بس مينفعش قدامى كدا قالتلى هو انت غريب قولتلها لا قالتلى طب اقعد على الكرسى وهوريك أنه عادى قالتلى خليك متحرر كدا ومتقفلهاش على نفسك قعدت راحت مشغلة الفيديو وكملت لعب ف كسها انا مكنتش عارف اعمل ايه ف عمال أودى دماغى يمين وشمال لقيتها بتقولى تعال جمبى على السرير اتفرج معايا قولتلها قالتلى متخفش تعالى روحت لقيتها مشغلة فيديو سكس boy fuck his aunt قولتلها ايه دا قالتلى بحب الفيديوهات دى سكت وقعدت اتفرج طبعا انا هايج فشخ وبتاعى هينفجر لقيتها بتاخد ايدى وبتحطها على كسها وتقولى حركها بالراحة اتخضيت ف الأول وبعدين بدأت احركها عادى وهى بدأت تتأوه وبعدين حطت ايديها على زبرى من برا الهدوم وبدأت تفك البنطلون المهم فكته وطلعت زبرى من الهدوم زوبرى مش طويل متوسط الطول بس عريض شوية قالتلى زوبرك تخين وحلو يا ولا مردتش عليها وهى بدأت تلعب ف زبرى وانا زى ما أنا بلعب فى كسها اول لما الفيديو خلص جيت اقوم قالتلى رايح فين نام على ظهرك نطبق الفيديو عملى قولتلها مينفعش يا خالتو قالتلى لا ينفع انت هيجان ومحروم وانا كمان هيجانة ومحرومة وراحت نازلة على زبرى مص مقدرتش استحمل من حلاوة المص قومت جبتهم ف بوقها بلعتهم كلهم وقالتلى طعمهم حلو بس ابقا عرفنى قبل ما تجيب قولتلها حاضر قامت راحت المطبخ وقالتلى خليك هنا جابت كباية ميه وفتحت الدرج ال جمب السرير وطلعت منه شريط حبوب وقالتلى خد واحدة قولتلها ايه دا قالتلى هيمتعك اوى قولتلها تمام خدت حباية قالتلى على ما مفعولها يشتغل تعال الحس لى كسى قولتلها مجربتش قبل كدا وقرفان الصراحة قالتلى جرب لو قرفت متكملش نزلت عند كسها نضيف مفيهوش شعراية ومبطرخ لسا بلحسه اول لحسه كان فى شوية عسل طعمهم عجبنى فشخ مقدرتش اوقف لحس قالتلى ايه رائيك معرفتش ارد من المتعة هى بدأت تتأوه جامد وتصوت وانا شغال زى ما أنا بعد شوية لقيت بتاعى وقف وبقا حديد اول مرة احس بالشعور دا ف زبرى قولتلها بدأ يوجعنى من كتر ما هو ناشف قالتلى يبقا نريحه راحت قالتلى نام على ظهرك وراحت باله زبرى وقاعدة عليه ومدخلاه ف كسها وفضلت تتنطط عليه وتصوت من المتعة ال هى فيها بس الصراحة مكنتش حاسس بحاجة من كتر ما هو واقف فضلت كدا لغاية ما جابت شهوتها وغرقتنى انا والسرير قامت وقالتلى نغير الوضع مش هقدر اتناك تانى على طول علشان متعورش لاكن همصلك وانت تلحسلى وعملنا وضع 69 على السرير هى بتمص زبرى وانا بلحس كسها فضلنا كدا لغاية ما جبت كمان مرة وانا لسا بتاعى حديد اول لما جابت قامت قامت عملت وضع الكلب وقالتلى يلا هات اخرك اول مرة اعمل كدا كنت بنيكها نيك يموت بجد برزع على أخرى لغاية جوه قربت اجيب ف قولتلها هجيب قالتلى هاتهم جوه عايزه احس بلبنك الدافى فعلا كملت لغاية ما جبت ف كسها ودى كانت أكبر كمية اجيبها ف حياتى كسها فضل ينزل شلال لبن بعد ما خلصنا قالتلى تعالى بقا ناخد شور روحت معاها هى نضفتنى كويس اوى واحنا بناخد الشور كان فى شوية بوس وتقفيش والكلام دا خلصنا الشور هى ملبستش حاجة وطلعت وانا لبست هدومى وطلعت قعدنا ف الليفنج روم وشغلنا بقا التكيف هى كانت قاعدة ف حضنى ملط وبنتفرج على التلفزيون .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: النسر المحلق, دكتورنسوانجى87, Gattuso و 5 آخرين
بداية جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
قصة جامدة تهيج الزبر على مرات خال يوسف
 
  • عجبني
التفاعلات: مذيب القلوب❤️
الجزء الاول

جوزها كان مسافر ف مرة كلمت امى قالتها ابعتى يوسف علشان فى عمال جايين الشقة ومينفعش اقف لوحدى معاهم امى قالتلى روح لما روحت بخبط على باب الشقة فتحتلى وهى لابسة قميص نوم اسود شفاف وبزازها باينة وكل حاجة باينة وكانت بتلبس الروب فوقيه قفلت الروب وقالتلى ادخل دخلت قالتلى زمنهم جايين قعدت دخلت جابتلى عصير وقعدت وبعد شوية لقيتها بتوقلى الجو حر قولتلها شغلى التكييف قالتلى ما هو العمال جايين يصلحوه هو دا ال بايظ قولتلها تمام قعدنا نشرب العصير ونتكلم ف حاجات عادية وبعدين لقيتها بتقولى بص بقا انت زى ابنى ال لسا مخلفتوش لانى انا ال مربياك ف هقلع معلش الروب علشان حرانة قولتلها عادى يا خالتو قلعت الروب وفضلت بقميص النوم ومكنتش لابسة تحتيه لا برا ولا بانتى كانت قاعدة قصادى كملنا كلام عادى بس انا كل شوية عينى تروح على كسها أو بزازها هى لاحظت كدا قالتلى عاجبينك ولا ايه قولتلها مقصدش يا خالتو انا اسف قالتلى عادى لما تبص بص براحتك قولتلها بجد قالتلى اه عارفه انك شباب ومحروم ف مفيهاش حاجه لو بصيت شوية فرحت جامد بس كنت هايج فشخ وبتاعى بدأ يبان من الهدوم بعديها على طول الباب خبط والناس جم قولتلها ادخلى انتى جوه ف اوضتك ومتعمليش صوت ومتطلعيش انا هخلص معاهم قالتلى ماشى دخلت جوه العمال دخلوا صلحوا التكييف وظبطوا الدنيا ومشيو روحت لخالتى اوضتها علشان اقولها أنهم خلصوا بفتح الباب لقيتها كانت حاطة ايديها على كسها وبتلعب فيه وبتسمع فيديو سكس طلعت بسرعة وقفلت الباب قالتلى تعالى ادخل عادى قولتلها لا مش عادى قالتلى تعالى بس هفهمك فتحت الباب لقيتها لسا بتلعب فى كسها قالتلى انا جوزى مسافر وبحتاج من وقت للتانى اريح نفسى ولا عايزنى اخلى حد من برا يريحينى قولتلها لا يا خالتو بس مينفعش قدامى كدا قالتلى هو انت غريب قولتلها لا قالتلى طب اقعد على الكرسى وهوريك أنه عادى قالتلى خليك متحرر كدا ومتقفلهاش على نفسك قعدت راحت مشغلة الفيديو وكملت لعب ف كسها انا مكنتش عارف اعمل ايه ف عمال أودى دماغى يمين وشمال لقيتها بتقولى تعال جمبى على السرير اتفرج معايا قولتلها قالتلى متخفش تعالى روحت لقيتها مشغلة فيديو سكس boy fuck his aunt قولتلها ايه دا قالتلى بحب الفيديوهات دى سكت وقعدت اتفرج طبعا انا هايج فشخ وبتاعى هينفجر لقيتها بتاخد ايدى وبتحطها على كسها وتقولى حركها بالراحة اتخضيت ف الأول وبعدين بدأت احركها عادى وهى بدأت تتأوه وبعدين حطت ايديها على زبرى من برا الهدوم وبدأت تفك البنطلون المهم فكته وطلعت زبرى من الهدوم زوبرى مش طويل متوسط الطول بس عريض شوية قالتلى زوبرك تخين وحلو يا ولا مردتش عليها وهى بدأت تلعب ف زبرى وانا زى ما أنا بلعب فى كسها اول لما الفيديو خلص جيت اقوم قالتلى رايح فين نام على ظهرك نطبق الفيديو عملى قولتلها مينفعش يا خالتو قالتلى لا ينفع انت هيجان ومحروم وانا كمان هيجانة ومحرومة وراحت نازلة على زبرى مص مقدرتش استحمل من حلاوة المص قومت جبتهم ف بوقها بلعتهم كلهم وقالتلى طعمهم حلو بس ابقا عرفنى قبل ما تجيب قولتلها حاضر قامت راحت المطبخ وقالتلى خليك هنا جابت كباية ميه وفتحت الدرج ال جمب السرير وطلعت منه شريط حبوب وقالتلى خد واحدة قولتلها ايه دا قالتلى هيمتعك اوى قولتلها تمام خدت حباية قالتلى على ما مفعولها يشتغل تعال الحس لى كسى قولتلها مجربتش قبل كدا وقرفان الصراحة قالتلى جرب لو قرفت متكملش نزلت عند كسها نضيف مفيهوش شعراية ومبطرخ لسا بلحسه اول لحسه كان فى شوية عسل طعمهم عجبنى فشخ مقدرتش اوقف لحس قالتلى ايه رائيك معرفتش ارد من المتعة هى بدأت تتأوه جامد وتصوت وانا شغال زى ما أنا بعد شوية لقيت بتاعى وقف وبقا حديد اول مرة احس بالشعور دا ف زبرى قولتلها بدأ يوجعنى من كتر ما هو ناشف قالتلى يبقا نريحه راحت قالتلى نام على ظهرك وراحت باله زبرى وقاعدة عليه ومدخلاه ف كسها وفضلت تتنطط عليه وتصوت من المتعة ال هى فيها بس الصراحة مكنتش حاسس بحاجة من كتر ما هو واقف فضلت كدا لغاية ما جابت شهوتها وغرقتنى انا والسرير قامت وقالتلى نغير الوضع مش هقدر اتناك تانى على طول علشان متعورش لاكن همصلك وانت تلحسلى وعملنا وضع 69 على السرير هى بتمص زبرى وانا بلحس كسها فضلنا كدا لغاية ما جبت كمان مرة وانا لسا بتاعى حديد اول لما جابت قامت قامت عملت وضع الكلب وقالتلى يلا هات اخرك اول مرة اعمل كدا كنت بنيكها نيك يموت بجد برزع على أخرى لغاية جوه قربت اجيب ف قولتلها هجيب قالتلى هاتهم جوه عايزه احس بلبنك الدافى فعلا كملت لغاية ما جبت ف كسها ودى كانت أكبر كمية اجيبها ف حياتى كسها فضل ينزل شلال لبن بعد ما خلصنا قالتلى تعالى بقا ناخد شور روحت معاها هى نضفتنى كويس اوى واحنا بناخد الشور كان فى شوية بوس وتقفيش والكلام دا خلصنا الشور هى ملبستش حاجة وطلعت وانا لبست هدومى وطلعت قعدنا ف الليفنج روم وشغلنا بقا التكيف هى كانت قاعدة ف حضنى ملط وبنتفرج على التلفزيون .
استمر
 
استمر + ياريت تعرفنا عليهم الجزء الجاي
 
قصة رائعة شكرا على المجهود الكبير
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
  • عجبني
التفاعلات: E.LOVE
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%