NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة مرات ابني الاكورانيا وامها ومراتي

انا سعيد عندي 40سنه متجوز من زمان داخل ف 23 سنه متجوز بدري شوي
مراتي حسنات عندها 35 سنه حلوه مراتي عندي ابني احمد 22 سنه واختو منار 20 سنه

منار اتجوزت من سنتين وعندها بنت دلوقتي
واحمد شقتو جاهزه ناقصه العروسه

وكل مانقولو يرد هختار انا العروسه ف الوقت المناسب وفضلنا كده سنه لحد مافي يوم كان جاي من شرم الشيخ من شغل ومعاه بنت زي القمر
عيون خضره وشفايف جميله وشعر اصفر
والبنت لبسه قميص وبنطلون بزازها هتخرج من القميص وطيزها عايزه تصرخ وتقول خرجوني من هنا انا كنت ببص للبنت وكنت عايز انط عليه من جمال وشها بس وشفايفها الجميله

HUzkwsj.md.jpg
والبنت سلمت علينا وكانت بتتكلم عربي كويس
وعرفت من ابني انها اكورانيا وانها قاعده ف شرم من سنه ولما كانت ناويه ترجع عشان فلوسها خلصت الحرب اشتغلت ومعرفتش ترجع تاني وكانت عايشه مع صحبتها وصحبتها سافرت وابني اتعرف عليها واتقدم ليها وهيا وفقت
وكان عندها 21 سنه وانا قولت انا معنديش مانع انت حر قولتلو اعمل حسابك بقي هيا هتنام ف اوضتك وانت تنام فوق ع مانجيب العفش كلو والمطبخ ماهيا مش هتجيب حاجه قالي شوف انا محوش معاك كام وجيب بيهم ضحكت وقولتلو يهبل هما ال70 الف بتوعك هيجيبو ايه دلوقتي
انا هحطلك فلوس من معايا وخلاص
واتفقنا وبليل نزلنا انا وابني والبنت اسمها ليلي
وقالي اصل ستها اتجوزت اكوراني وكان اسمها ليلي ف امها سمتها ع اسم ستها
وانا قولتلو اسم حلو المهم شوفنا كل حاجه واختارتنا العفش الي ينسبها ودفعنا حقو واختارو المطبخ وخلصنا كلو وكل حاجه بقت غاليه اوي كسمك ياسيسي خربت بيتنا
انا كنت ماشي معاهم والبنت لبسها ضيق اووي وابني ماسك ايديها وكانت كل مابتتكلم ابص عليها وعايز اطلع لساني الحس شفايفها الي بتنزل سكر
وخلصنا وروحنا البيت وركنت العربيه تحت البيت
وطلعنا وانا طالع وراهم والبنت اودامي مع ابني وانا عيني ع طيزها وبتخيل كسها الوردي الجميل ولا حلمت بزازها عمله ازاي وشفايفها حمره طبيعي ودخلت الشقه وهو قالها تعالي اوريك الشقه
وطلعو ومانزلوش الا بعد ربع ساعه والبنت وشها احمر شوي ولمحت ميه عند كسها
عملت نفسي مش واخد بالي ودخلت غيرت ولبست ترنج بيتي ومراتي لبسه عبايه بيتي ضيقه ع جسمها وليلي دخلت لبست ترنج بيتي خفيف فاتح الكلوت والستيان شكلهم احمر وابني لمحت في عينو الفرحه واتعشينا وقولت ل احمد تنام فوق ف شقتك قالي مفيش حاجه انام عليها انا هنام ف الانتريه وخلاص دي هتبقي مراتي مش هعمل فيها حاجه يعني
قولتلو ماشي وفضلنا قاعدين وانا لمحت ان زوبر ابني وقف وهو بيخبيه والساعه بقت 10 وتلفون ابني رن وهو رد وقال خلاص جاي هلبس وجاي وسالتو ع فين قالي رايح العب كوره ساعه وجاي ولبس ومشي وليلي دخلت اوضتها
اخدت مراتي حسنات ودخلنا الاوضه ومقفلتش الباب خليتو موارب اوي
وقولت البنت جميله وحلوه ومحترمه معانا بس ياتري بنت بنوت ولا لا مراتي ضحكت وقالت هو في حد من الناس بتوع اوروبا دول بيكونو بنات
قولتلها هو حر وانا قلعت وحضنت مراتي ونزلت فيها بوس وهيا اااه اصبر لما اقلع
قولتلها اقلعي وانا بقلع وهيا بتقلع وهيا قلعت بسرعه وبتضحك وقالت بقيت بطئ ياراجل
وراحت نزلت ع زوبري ومسكتو وراحت تمصو

HUzPqzB.md.jpg
وبقت تمص زوبري وانا ماسك دماغها ومصها يجنن وعمال ابص ع الباب ولسه زي ماهو وانا ماسك دماغها جامد وبقيت ادخلو اووي وهيا بقت بتطلع صوت من مصها ووقفتها وهيا بتقولي خليني امص شويه ياحبيبي وهيا بتمسك زوبري قولتلها عايز انيكك قالت يلا وبتضحك راحت نامت ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلتو ف كسها وهيا اااااه وانا بنيكها اووي وهيا كانت بتطلع اصوات واطيه وانا بقيت انيكها اوووي وحطيت ايدي ع بزازها وقرص حلماتها وهيا بقي صوتها عالي اااااااااه ااااااه براحه براحه
وانا بفعص فيها اوووي وحسيت بصوت الباب بيتفتح وببص للمرايه شوفت ليلي مدخله نص دماغها وبتتفرج علينا وانا زوبري شد اوووي ومسكت رجليها الاتنين وبقيت انيكها جامد وصوت النيك مالي الاوضه وانا بنيكها وببص ف المرايه وليلي بتبص علينا وانا بنيك ف حسنات
وهيا ااااااه ياحبيبي كمان زوبرك يجنن
وانا بنيكها وقولت عشان تشوف زوبري
نمت ع حسنات وزوبري ف كسها ونزلت ابوس فيها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي
وانا مسكت طيزها وفضلت اطلعها ونزلها ع زوبري

HUI9KmX.md.jpg
وفضلت انيك فيها وانا غمضت عيني ومراتي بقت تنيك نفسها وانا بتخيل ان ليلي هيا الي ع زوبري وانا بنيك فيها ومش عارف ايه الي خلاني ابص لمرات ابني مع ان مراتي جميله وجسمها ملبن
بس الجمال الاكوراني سحبني خالص
وانا بنيك لقيت مراتي حضنتني وفي عسل بينزل ع زوبري وكان سخن نااار انا فضلت انيك فيها لحد مانزلت لبني ف كسها وفضيت لاخر نقطه ف كسها وبعد شويه هيا نامت جنبي وبنتكلم وكانت تعبانه قالتلي انت انهارده حلو اووي وانا بوستها وفضلنا نايمين جنب بعض وحسنات نامت وانا لبست الشورت ولبست العبايه البيتي وطلعت مكنش في حد قاعد بس سمعت صوت اهات ف الغرفه وكانت ليلي شكلها بتنيك نفسها وانا كنت مبسوط اوي ان البنت دي هايجه ومن خبرتي عرفت انها عندها خبره ف الجنس وانا قعدت اودام التلفزيون وشغلتو وكنت متاكد انها هتاجي وبعد خمس دقايق خرجت وقعدت قصادي وقالتلي مانمتش ليه قولتلها مش بنام دلوقتي تعالي اقعدي عايز اكلمك راحت قعدت جنبي وانا مستغرب ازاي تلبس كده قصادي لبسه قميص شق بزازها كلو ظاهر ومالوشةكتف خالص ولعند الركبه ولونه زهري وشكلو تحفه عليها
قولتلها ابوك وامك عايشين قالت ايوه عايشين بس منفصلين عن بعض ابوها عندو 45 سنه وامها 40 سنه وهيا عندها اخ اصغر منها عندو 13 سنه
عايش مع امو وورتني صورهم كلهم حلوين اووي وبذات امها زي القمر وشكل جسمعا زي القشطه
وورتني صورت امها معاه واحد حضنها وبقولها ده مين قالت ده صديق ماما
قولت احا صديقه وحضنها كده
قولتلها شوفي ياليلي انتي هتبقي مراتي ابني وانا عارف ان عندكم مش زي عندنا
وعايزك تجوبيني بصراحه ويفضل سر بينا
قالت اوعدك هيفضل سر وبتعدل قعدتها
قولتلها ابني لمسك قبل كده قالت ايوه
قولتلها لمسك يعني نام معاك
قالت ايوه 4 مرات
قولتلها فين قالت 3 مرات ونحنا بشرم ومره ف الشقه فوق انا زوبري وقف وكان قصدي عايزها تشوفو وكان عامل خيمه ف العبايه
قولتلها انتي حد نام معاك قبل ابني
قالت عمو سعيد قول علطول عايز ايه
قولتلها ماشي مين فتحك وكام واحد نام معاك ع سرير ابتسمت وقالت بابا الي فتحني و3 نامو معايا انا استغربت وقولتلها ازاي فتحك
قالت كان جاي مخمور من بره ودخل غرفتي ونام عليه وغصب عننا فتحني وده كان سبب الانفصال قولتلها ومين نام مع تاني قالت صحبي لما حكيتلو نام معايا قولتلها كتير قالت حوالي 6 شهور
قولتلها كان بينام مع كل يوم
قالت لا ممكن مرتين بالاسبوع
وقولتلها وطبعا الاخير ابني
قالت صح قولتلها يعني ابني يقولي هوريها الشقه ويطلع ينام معاك قالت ايوه وراحت ضحكت وبقولها بتضحكي ليه
قالت مانت دخلت مع مراتك عشان تنامو وسمعت صوتكم وانت نايم معاها قولتلها انتي سمعتينا قالت ايوه سمعتكم وكمان شوفتكم قولتلها ازاي قالت الباب كان مفتوح قولتلها مخدتش بالي
قالت بس انت حلو كتير عمو
قولتلها ازاي قالت انت بتطول ف العلاقه الجنسيه
انا بقولها بحب اتمتع مع حسنات ومتعها معايا
قالتلي عايزه اسال علي حاجه قولتلها قولي
وشها احمر انا مسكت وشها وبقولها وشك احمر اووي عايزه تقولي ايه قالت انت قبل كده لحست فرج زوجتك انا زوبري شد اووي وهيا شافتو
قولتلها انا بحب الحس كسها اوووي وهيا تمص زوبري قالت يابختها قولتلها احمد مش بيلحس كسك قالت لا مش بيحب يلحسو
قولتلها وانتي عرفتي ان الحس حلو منين
قالت بتفرج علي بورنو وشوفت صديق امي بيلحس كسها وهيا كانت بتصوت
وكان نفسي اجرب الحس اوي
قولتلها هتتعبيني اووي ياليلي هيا قالت ليه هتعبك قولتلها حد لمسك في شرم غير احمد
قالت الي نام معايا احمد بس كان في واحد من بلدي كنت بسهر معاها وكان بييوس فيا
وبيحسس علي جسمي
قولتلها بتحبي تمصي هيا بصتلي وبتقولي وهيا بتضحك ايوووه كتير قولتلها زي حسنات بتحب تمصلي اووي وهيا بتعدل قعدتها قولتلها وصحبك مالحسش كسك قالت لا كلهم مابيحبو
قولتلها ليه كسك وحش ولا ايه وبضحك وهيا قالت لا حلو عايز تشوفو قولتلها مش قولتلها هتتعبيني قالت انت لسه ماتعبتش
قولتلها طلعتي مش سهله ياليلي
قالتلي ابنك عارف عني كل حاجه بس مايعرفش موضوع صحبي الي ف شرم
قولتلها ايه رايك الحسلك كسك وانتي تمصيلي زوبري هيا ابتسمت وقالت الحس كسي وانا تحت امرك في اي حاجه حتي لو هتنام معايا معنديش مشكله قولتلها لدرجادي قالت تعالي الحس كسي دلوقتي قولتلها لا ماتستعجليش كده نتفضح قالت محدش هنا ابنك بره ومراتك نايمه
قالتلي دقيقه وجيلك راحت دخلت الاوضه وبعد دقيقه خرجت وااااااااه يازوبري ليلي طلعت لبست قميص نوم نزازها كلها بره والقميص لحد فخادها
وقعدت اودامي وانا ببصلها وهيا بصالي

HUIOhR1.md.jpg
وانا ببص ل بزازها وبتقولي حلوين ياعمو
وهيا فتحت رجليها وااااااه شوفت كسها وانا ببص لكسها وبتقولي عجبك قولتلها يجنن ياليلي
وهيا بتبصلي وبتحسس علي بزازها وحلمه بزها شوفتها وراحت مطلعه بزها كلو اودامي وشكلو يجنن الحلمه وردي ووقفه وهيا بتحسس عليه
راحت نايمه ع الانتريه وفتحت رجليها وكسها اتفتح ولونه الوردي وشفايفو الي تجنن وراحت طلعت بزها التاني وبصالي وبتقولي حلوين

HUI8pEb.md.jpg
روحت مقرب منها وهيا فاتحه رجليها والقميص لعند وسطها وكسها وطيزها يجننو
انا روحت نايم عليها وحطيت زوبري علي كسها من فوق العبايه وقالتلي زوبرك وقف اووي ياعمو
قولتلها حسا بيه قالت ايوه وانا مسكت بزها وبحسس عليه وبالساني قعدت العب ف حلمت بزازها وهيا ااااه اااه ياعمو عايزاك تلحس كسي
وانا بمص بزازها وهيا تقولي كسي بقي ياعمو وطعم بزازها يجننو وحجمهم والنعومه بتاعتهم
رفعت عبايتي وزوبري بقي ع كسها ف الشورت وكنت حاسس انه بيدخل ف كسها من صلبتو
وانا بمص بزازها زي المحروم
وسمعنا صوت البوابه الي تحت بتتقفل علطول هيا وقفت ودخلت اوضتها وانا عدلت هدومي وقعدت وحطيت المسند ع زوبري وبتفرج ع التلفزيون واحمد دخل قالي لسه صاحي قولتلو ايوه
هو دخل اتشطف كان زوبري نام وقعدنا نتكلم وقولتلو بكره العربيات هتاجي بالعزال بتاعك اطلع نام عشان تكون فايق قالي انا هنام هنا قولتلوو برختك انا داخل انام ودخلت وبعد خمس دقايق سمعت باب االاوضه بيتفتح وبعد دقيقتين خرحت احمد مكنش ف الصاله عرفت انه جوه وسمعت اهات ليلي وكانت بتتناك من ابني
وانا دخلت اوضتي وفتحت رجل مراتي الي كانت نايمه ملط دخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها لحد مانزلت ف كسها ونمت صحيت ع ايد حسنات وهيا بتقولي قوم يلا العزال وصل
انا قومت وكنت ملط وهيا لبسه عبايه مقفله كل حاجه قالتلي يا راجل انت كنت واخد ايه انبارح حظك حلو ان انا كنت عايزه انام مقدرتش اقوم
قولتلها انتي انبارح نمتي عريانه وانا قبل مانام زوبري وقف تاني روحت نيكك وريحتو
قالت ريحو ف اي وقت ياحبيبي انا وكسي وجسمي كلو تحت امر زوبرك
وراحت بيساني وانا قومت اتشطفت ولبست وطلعت كان ف عربيه كبيره تحت جيبه كل حاجه اوضه النوم والدولايب والمرتبه
والتلاجه والغساله وموجود ناس بتطلع
وبعد نص ساعه خلصو وعطيتهم دخانهم وبعدها بساعه المطبخ وصل وكان موجود بنتي واختي واخت مراتي واخويا الكبير وعيالو واتعرفو ع ليلي
ووضبو الشقه وكل حاجه ف مكانها واتغدينا مع بعض ومشيو بليل وبنتي مشت عشان جوزها بياجي بليل من الشغل تعبان
وفضلت انا ومراتي وابني وليلي
وفضلنا ف شقه ابني نروق اي حاجه ناقصه وقالي ابني هنعمل فرح صغير كده علي قد العايله بس قولتلو انت حر وقعدنا وكانت شقه جميله
ونظرت ليلي ليه دوبتني خالص وهيا كانت تستغل اي وقت لوحدنا تقولي كسي بينزل عسل مش عايز تلحسو ياعمو وانا ببصلها وكنت بحضنها اووي من ضهرها لما اتاكد ان مفيش حد شايفنا
وكنت بمسك بزازها اضغط عليهم اووي
وزوبري ف طيزها وهيا كانت بتمسك زوبري
وهيا كانت بتقولي ابنك عارف ان انا بتناك
وهو مقالش حاجه خالث عايزه اشبع منك
لحد اليل اتعشينا وامي اخدت ليلي تجبلها هدوم دخليه وخروج ويتفقو مع الكوافير
ووبعد ساعه رجعو ومراتي قالت اتفقنا ع كل حاجه وهما هيجهزوها وهناخد العربيه بكره ونجبهم وقعدنا وكنا مبسوطين بنضحك ونهزر وانا عيني علي ليلي وجسمها الي يجنن وانا عايز اقوم اودامهم الحس كسها ونيكها والوقت عده
ومراتي دخلت تنام وانا قولت ل ليلي تدخل تنام يلا عشان بكره تجيب هدومها
وهيا قالتلي ماشي ودخلت نامت قولت ل احمد يلا اطلع نام فوق قالي انه هينام هنا
قولتلو لا خلاص ف سرير فوق
ولا انت عايز تعمل زي انبارح هو قالي ايه حصل انبارح ضحكت وقولتلو ياوله ياصايع هتصيع ع ابوك مفكرني نايم ع ودني قوم يلا اطلع فوق هو ضحك وطلع وانا قفلت الباب بالمفتاح وقعدت وليلي طلعت قالتلي مش جيلي نوم
قولتلها اقعدي تعالي راحت قعدت ع حجري قولتلها مش هنا ياشرموطه
قالت ايوه انا بحب الشتيمه بتاعتكم اووي اشتمني بيها قولتلها اها ياشرموطه طلعتي فاجره
وهيا بتحك طيزها ف زوبري وهيا لبسه ترنج خفيف وانا حسست ع طيزها مكنتش لبسه اي حاجه تحت ومسكت بزازها كانت ع الحم وقعدتها ع زوبري ومسكت بزازها وهيا بتحك طيزها ف زوبري وراحت نزله ع ركبتها قولتلها اصبري اشوف حسنات دخلت الاوضه كانت نامت
طلعت من الاوضه ولقيت ليلي ف وشي وبتضحك ونزل ع ركبتها وبتحسس ع زوبري وراحت ببوقها تعضو وراحت خرجتو وهيا مسكتو وقالت ااااه كبير اووي ياعمو وراحت مدخله راسو وفضلت تمص في وتلعب بالسانها ع زوبري وانا ببصلها وانا دخلت زوبري شويه وهيا بتبلع وروحت وقفتها قولتلها تعالي ياكسمك روحت شيلها ع دراعي ودخلت اوضتها ونزلتها ع السرير وهيا علطول قلعت التشيرت وبزازها رغم انهم مش صغيرين بس وقفين مشدودين اووي
ورجعت عطتني طيزها وبقت ترقص فيها

HUA0Hge.md.jpg
وعماله ترقص فيها وتضربها بايديها انا قلعت هدومي وزوبري وقف صاروخ طلعت ع السرير
ولزقة فيها وزوبري ع طيزها وهيا بتضحك وبتقولي شكلك مستعجل ياعمو وانا ماسك طيزها احسس عليها وهيا بقت تبعد وتقرب كانها بتتناك وزوبري بيخبط ف كسها
راحت قالتلي ابعد لما اقلع انا وقفت ع الارض وببص عليها وهيا نزلت بنطلونها وشوفت طيزها وكسها شكلهم يجنن اووووي

HUA08Yu.md.jpg
انا طلعت ع السرير وقلعتها البنطلون وفتحت طيزها وببص ع كسها وخرم طيزها قولتلها طيزك مفتوحه قالت ابنك فتحها لما كنا ف شرم
بيحب ينيك الطيز اوووي انا مسكت زوبري وفضلت احكو ف كسها وطيزها وهيا كسها يجنن وعماله تقول اااه ااااه دخلو كلو ياعمو انا من كلامها اتجننت بنت صغيره وهتبقي مرات ابني وشرموطه وتناكت كتير كل ده جنني وقولت لازم اشبع منها انا مسكت طيزها وبقيت اضربها ودخلت صباعي ف خرم طيزها دخل بسهوله ودخلت التاني وفضلت انيك طيزها بصوابعي وقولتلها تعالي ياشرموطه نمت ع ضهري وهيا راحت تركب ع زوبري قولتلها لسه مش دلوقتي عملتلها وضع 69 وهيا علطول مسكت زوبري تمصو وانا ببص ع كسها وحسس عليه وطلعت لساني وحطيتو ع كسها هيا حسيت انها اتكهربت
وانا بلعب ف زنبورها الصغير بالساني
وهيا بتمص ف زوبري جامد وانا دخلت لساني ف كسها وهيا اااااه ااااااه لحسك حلو اووي ياعمو الحس كسي وانا لساني ع كسها رايح جاي وهيا بتمص ف زوبري وانا بلحس كسها وبدخل لساني جوه كسها وهيا بتنزل خيوط عسل وانا بشفايفي اخدت شفايف كسها ف بوسه رومانسيه وهيا بتزود ف مص زوبري وانا دخلت صباعين ف طيزها وحسيت انها من هيجانها بتعض زوبري وانا بدعك ف كسها وفي خيوط عسل بتنزل منها وانا ببلعها ع طول بايدي اليمين فضلت ادعك ف كسها وهيا اااااااه ااااااااااه مش قدره وانا شغال تحسيس وهيا بدات تصوت ولقيتها بتنزل عسلها ع صدري ورقبتي وبترتعش انا فتحت كسها وكان احمر من جوه قالتلي يلا نكني انا وقفت ع ركبي وهيا نامت ع ضهرها ورفعت رجليها وبتفتح كسها

HUAjru9.md.jpg
وقالت يلا ياعمو نيكني مش قدره روحت ماسك زوبري ودخلت راسو ف كسها وهيا غمضت عنيها
وكانها بتحلم ودخلت زوبري شويه وكسها نااار
وانا زوبري دخل فرن مش كس انا نكت قبل ماتجوز كتير بس كسها ناااار من جوه حرفيا
وانا نمت عليه وبقيت ف حضنها وزوبري ف كسها وهيا بتطلع الاااه بنار بتطلع من بوقها
كل مادخل زوبري تطلع ااااه تجنن
انا روحت واخدها ف بوسه طويله وزوبري دخلتو للاخر وهيا اااااه كفايه كفايه كسي وانا بنيك فيها وهيا حطت رجليها ع رجلي ومسكت طيزي وبقت تشدني ع كسها وانا بقيت انيكها جاامد وهيا ااااااااه اااااااه كمان كمان اشتمني اشتمني
وانا زوبري ف كسها وبقولها هنيكك ياكسمك وهفشخك قبل ماتتجوزي ابني ياشرموطه وهيا ااااااه كمان كمان وانا بنيك جامد وصوت النيك عالي ف الاوضه وانا بنيكها ونزلت بوس فيها وهيا ااااااااه اااااااه وقالت اااااااااااااااه صوتها علي اوي انا قفلت بوقها وبقولها مش هرحمك ياكسمك وبقيت انيكها وجسمها كلو بيرتعش تحت مني ولقيت كسها بينزل عسل ع زوبري والعسل نزل ع بطنها وكان شكلها يجنن خرجت زوبري ونزلت الحس كسها وهيا ف دنيا تانيه وطعم كسها حلو اووي وانا بقيت الحس كسها وعسلها ابلعو
ونزلت ع بطنها وبقيت ابلع عسلها وهيا بصالي
وانا ببصلها وبلحس بطنها ونزلت ع كسها امصمص في وهيا ااااااه كمان الحسو اووي لحسك حلو اووووي وانا بلحس هيا قالت نام ع ضهرك انا نمت ع ضهري وزوبري وقف هيا راحت طالعه عليه وفضلت تحك كسها ف زوبري وزوبري ع بطني وهيا بقت تحك كسها علي زوبري وزوبري بين شفايف كسها وراحت مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وطلعت صوت اااااااااه زوبرك كبير اوووي ونامت عليه ونا بقيت انيكها وهيا تقولي اشتمني
قولتلها جسمك حلو اووي يامتناكه وكسك نااار ياكسمك وافتكرت امها قولتلها عايز انيك امك يالبوه هيا قالت عجبتك امي وعايز تنيكها قولتلها ياريت انيكها وهيا بقت تنزل بكسها ع زوبري جامد وبقولها عايز انيكم مع بعض وقالتلي تعرف ياعمو زوبرك اكبر زوبر دخل ف كسي وانا مسكت طيزها وبقيت انيكها اووووي وانا ماسك طيزها وقالت زوبرك كبير اوووي ياعمو
وراحت قالتلي خليني انط ع زوبرك انا سيبت جسمي ع السرير وهيا قعدت ع زوبري ودخلت زوبري لاخر كسها

HUALImg.md.jpg
وهيا بقت تنط ع زوبري وانا ببص علي جسمها وقالت هخليك تنيك ماما ياعمو وتنكني معاها
وانا عمال اتفرج ع جسمها وزوبري ولع اوووي ومسكت بزازها وقعدت افعص فيها
وحسيت اني هنزل قولتلها هنزل هنزل ياليلي قومي قالت نزل ف كسي نزل ف كسي قولتلها قومي بسرعه وهيا نامت ف حضني وزوبري ف كسها قالت ف كسي ياعمو حبلني مع ابنك وانا بنزل في كسها لبني وهيا ااااااه كل ده لبن ياعمو
وانا تعبت منها وهيا قالت تعبتني ياعمو ونزلت ف شفايفي مص وقولتلها ليه ماقومتيش
قالت ابنك نزل ف كسي انبارح عشان مكنش قادر يستحمل ونزل ف كسي وقالي مش مشكله لو حبلتي كلها اسبوع اسبوعين ونتجوز
قولتلها انتي لبوه اووووي قالت انا بحب اتناك اووي وانت زوبرك جنني وانت تعمل فيا اي حاجه
انت عوزها ولو عايز تجيب صحابك معاك ينكوني انا موافقه انا مسكت بزها جامد وهيا اااااه ياعمو براحه قولتلها هو انا ياكسمك مش عجبك ولا ايه
قالت لا مش قصدي انا قصدي اي حاجه عايزه هعملهالك يعني قولتلها عايز انيك امك قالت لما الحرب تخلص هيا هتاجي انا كلمتها وعرفتني انها هتاجي عندي مصر هخليك تنيكها وتنيكني معاها
قالتلي تعرف ياعمو ابويا يوم مافتحني بعدها ب اسبوع امي كانت بره وعملت ل ابويا عصير وحطيتلو في منوم ولما نام دخلت عليه الاوضه
وطلعت زوبرو وكنت اول مره امص زوبر فضلت امص زوبرو وركبت ع زوبرو وفضل انط ع زوبرو لما حسيت بزوبرو هينزل خرجتو ونزلت امصو ونزل ف بوقي ونضفتو وكنت كل مره بعمل كده
وف يوم ابويا عرف الي بعملو وراح ضربني وهو ببضربني هاج عليه ونكني ف كسي وفضل ينيك فيا كل يوم وامي ف الشغل لحد مافي يوم كان نابم فوقي وماما جات من الشغل بدري ودخلت علينا وابويا بينكني وحصل مابينهم مشاكل وانفصلو وانا فضلت مع ماما ولما كنت بروح ل بابا من ورا ماما كان ببنكني مرتين ورا بعض
وكذا مره صديق امي حاول معايا وانا رفضت وقولت ل امي وامي هددتو وهو بعد عني وصديقي كان بيقبلني وبنسهر وكان بنروح ديسكو وكان بينكني ف الحمام وكنت باخدو ف البيت وماما مش موجوده وكان بينكني ف اي وقت بنكون مع بعض في
وابنك اتعرفت عليه ف شرم واتصحبنا واحنا سكرنين قعدنا نبوس ف بعض وهو دخلني ف الحمام ونكني ف طيزي ووحعتني اوي
ولما عرف اني مفتوحه كان كل يوم بينكني ف الغرفه بتاعتو كل يوم واخر مره نكني فيها كانت لما طلعني فوق دخلني الشقه وقلعني البنطلون ودخل زوبرو ف كسي وفضل ينيك في ودخل زوبرو ف طيزي وفضل ينيكني
ورجع زوبرو لكسي تاني وفضل ينيك كسي لحد مانزل ف كسي يعني لما نزلتلك تحت كسي كان كلو لبن ابنك قولتلها منا شوفت ميه ع كسك قالت اااه كان واضح اووي وانا كنت عايزه اخليك تشوفو قولتلها تعرفي وانتي بتتفرجي علينا كنت بنيك ف حسنات وكنت عارف انك وقفه بتتفرجي
قالت كل النيك الي اتناكتو ياعمو انت زوبرك الي جنني اول مره اتناك جامد كده وانا زوبري وقف تاني ودخلتو ف كسها وهيا اااااه لسه ماتعبتش
انا مسكتها من وسطها ونزلت فيها بوس جامد وزوبري ف كسها بقيت انيكها جامد ولبني بينزل من كسها ومحسيتش غير بزوبري بينزل تاني ف كسها وهيا ااااااه ياعمو ااااه مش قدره وراحت نامت ع ضهرها وانا لبست وخرجت من الاوضه ونمت جنب مراتي وكنت بفكر ف ليلي والي قالتو البت دي اتناكت كتير وبتحب النيك وابني عارف ازاي يتجوزها مايفضل ينيك فيها من غير جواز وخلاص بس جات ف دماغي موضوع الجنسيه قولت يمكن ونمت وصحيت الساعه 10
وابني كان قاعد بيتفرج ع التلفزيون قعدت معاه وسالتو فين امك قالي ف المطبخ بتعمل اكل قولتلو فين ليلي قالي شكلها نايمه بابها مقفول
وحسنات خلصت الاكل وراحت خبطت ع ليلي وليلي طلعت سيبها شعرها كانها عروسه لسه خرجه ولبسه ترنج بيتي يجنن عليها وقالت صباح الخير وقعدت تفطر معانا وانا مش عايو ابصلها عشان محدش يشك ف حاجه وابني قال انه رايح مشوار ولبس وخرج وليلي قالت بتوع الهدوم كلموني وجهزو كل حاجه ياعمو تعالي معايا بالعربيه نجيبها قولتلها انا مش رايح ف حتي حسنات قالت ماتروح معاها هتقعد تعمل ايه وانت عارف مش بعرف اسوق عربيات قولتلها ماشي يلا قومي البسي وانا دخلت لبست بنطلون وقميص
وهيا لبست بنطلون جينز وتشيرت واسع ونزلنا وهيا وقفت اودامي وقالت ايه رايك ف لبسي
وبتلف بقولها طيزك تجنن
قالت انهارده هوريك الدخلي الي جيبها كلو وانت تقولي ايه رايك فيهم
قولتلها انبسطي انبارح قالت اووووي احلي يوم ف حياتي وهيا مسكت زوبري وقالت يابخت طنط حسنات بيه ياريتني كنت هتجوزك انت
قولتلها هو زوبر ابني مش كبير قالت لا كبير بس بتاعك طخين اووي بيدخل ف كسي بيتعبني
قولتلها اودامي يالبوه وخرحنا بللعربيه وقالت هيعجبك البس اووي ووصلنا وكانو جهزو كل الشنط 3 شنط هدوم دخلي وخروج
وفساتين اخدناهم وقالتلي عايزه امص زوبرك ف العربيه قولتلها بلاش هنتفضح قالت لا بس انت اقفل الازاز انا مفيم الازاز يعني الي بره مايشوفش الي جوه وقالت خليني ادوق طعم زوبرك وانت بتسوق ومسكت زوبري قولتلها اصبري مش هنا ف وسط الشوارع وهرجنا ع طريق سريع
قولتلها يلا ياكسمك انا جمدت نفسي وهيا طلعت زوبري وبقت تمص في وانا باصص ع الطريق خمس دقايق مص لحد مانزلت ف بوقها وهيا بلعتو كلو ودخلت زوبري وهيا بتنضف بوقها وقالت طعمو يجنن وروحنا البيت وطلعنا الشنط ومراتي طلعت مع ليلي ترصهم ف الدولاب واتاخرو وكنت متوقع كده برحتهم يعني
ولما نزلو حسيت بحاجه غريبه وعديت الموضوع وجه اليل وفضلت سهران مع ابني وهو كان عايز يقعد مع ليلي قولتلو اصبر كلها اسبوع وتبقي حلالك دلوقتي لا وسكت وطلع ينام فوق
وكان ليلي وحسنات نامو من بدري
وانا بقفل التلفزيون ليلي طلعت بتقولي رايح فين تعالي وكانت لبسه روب وقالتلي وحشتني اووي ودخلت معاها ولقيت بتقلع الروب بتاعها
وكانت لبسه ستيان وكلوت شفافين ونزلت ونزلت حماله للستيان

HURaT9j.md.jpg
وقالتلي حلو الطقم ده قولتلها حلو اووووي
قالت طب وكده راحت خرجت بزها

HURc9WB.md.jpg
انا مسكتو وقولتلها عملتي ايه فوق انتي وحسنات يالبوه قالت ماعملناش حاجه روحت قرصتها وقولتلها انا افهمها وهيا طايره ياكسمك
قالت ااااه خلاص خلاص هتكلم
وقالتلي لما طلعنا فوق وبنحط الهدوم ف الدولاب وطنط بقولها ده حلو وهيا جبتلي قميص نوم وقالت انا الي مختارلك ده هيبقي تحفه عليك
وانا قولتلها هجربو راحت قالتلي اطلعي اقفلي الباب الاول وبعدين جربيه قفلت الباب ودخلت قلعت كل حاجه الا الكلوت وستيان ولبستو كان مفيش غير حلمات بزي الي متخبيه والقميص لعند كسي بس وقالتلي جميل عليك بس اقلعي الدخلي عشان ده الي هتلبسيه ليله الدخله
وانا ضحكت وسمعت كلامها وقلعت الكلوت وللستيان وطنط بتبص ل جسمي كانها عايزه تاكلني بعنيها وانا بوريها كسي وطلعت بزازي وبقولها حلو اووي وهيا حسيتها بتبص ل جسمي اووي انا فتحت كسي وبقولها تعرفي ياطنط ابنك مش بيرحمني نيك حته هو نزل ف كسي انبارح وطنط قالت ياخرابي وانا فتحتلها كسي خالص وبقولها هما ممكن ينزلو ياطنط شوفي كده وهيا بتبص لكسي قولتلها دخلي صباعك وشوفي ياطنط اعتبريني بنتك ولقيت طنط حسنات دخلت صباعين ف كسي وانا ببصلها
وانا كسي هاج ونزلت ع وشها وهيا بتبصلي وطنط نايمه وصاحيه وروحت بوستها ف شفايفها وهيا مش بتتكلم خالص وقلعتها عبايتها وبقينا نمص بزاز بعض ولحست كسها وكان حلو اووووي ياعمو طنط حسنات جميله اوووي
هيا نزلت وانا نزلت واتفقنا محدش يعرف حاجه ويبقي ده سر مابينا وكانت تحسس ع جسمي وانا بحسس ع جسمها وفضلنا كده لحد مانزلنا.................. استنو الجزاء التاني والاخير
جميله
 
جميله جدا بانتظار المزيد من الأجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%