NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة مراتي وصاحبي سامي ـ حتي الجزء الثالث 24/8/2023

حبيبي
يارتني
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
كنت سامي صاحبك
كنت فشختهالك قدام عينيك
 
فى انتظار القادم
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
 
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
انت ديوث اوى وهو برنس
ومراتك موزة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
ابدعت صديقي بانتظارك بقصص جديده
 
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
حلوه - لسه ما حصلش حاجة تانى تكتبها
 
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
يابخت سامي بيك وبمراتك
 
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
اكبر خطأ يرتكبه الرجل ان يترك زوجته ويسافر من اجل المال ( حتى لو فقراء - لا يتركها ابدا ) الجنس فتاك .
 
قصة جديدة انا كتتبت قصتين او تلاتة قبل كدة ونالت اعجاب الكثير
اتمنى دي تعجبكم
خليني ابدأ القصة معاكم
وقبل لما ابدا القصة فيها سكس فياريت متتنقلش لقصص غير جنسية زي القصة اللي فاتت
انا بمهد الاول للقصة وبعدين ادخل في احداثها مش لازم اول لما ابدا اقول النيك على طول لازم يبقى
في رتم للاحداث


-----------------------------------

مساء الخير انا اسمي سيف عندي 25 سنة بشتغل في شركة بترول مشهورة ومتجوز بقالي خمس سنين ست قمة في الجمال والأدب
بحبها ؟ أه طبعا بحبها وبموت فيها ومتجوزها عن حب وهي كمان بتعشقني ولما روحت اتقدملها كان قبلها كنت اعرفها من خلال الكلية بتاعتي وعرفتها باخر سنتين ليا وهي كانت بكلية بنات مش معايا واتعرفت عليها صدفة المهم مش ده موضوعنا انتو عاوزين تعرفو اللي حصل صح ؟

من سنتين من بعد جوازنا بالظبط انا كنت لسه متنقلتش قسمي اللي انا فيه في شغلي حاليا اتنقل للمكتب شاب كويس ومحترم اسمه سامي واتعرفت عليه وكنت انا اللي بعرفه وافهمه الشغل ماشي ازاي وعندنا اصحابنا كلهم كانو بيحبوه جدا وهو كان وسيم شوية وجسمه رياضي وشاب كل البنات تحلم بيه وكنت بلاحظ دايما البنات كلها كانت بتكراش عليه هناك او معجبة بيه
من علاقتنا بالشغل كنت بحاول اخليه يفك بجو الشغل وفي مرة اعزمه مثلا على الغدا اطلبله حاجة على حسابي من كافية الشركة لانه كان كمان متوصي عليه من صاحب الشركة
وفي مرة عزمته في بيتي وقولتله بقولك ايه انت لازم تيجي تتغدى معايا انا عازمك وطبعا بلغت مراتي بكدة وعرفتها اني لازم تشرفني لانه وهي بصراحة نفسها جامد بالاكل
وجه سامي واول لما وصل بعد متابعة معايا على الموبايل علشان يعرف البيت مراتي استقبلتة وفتحت الباب لاني كنت بالحمام ولما طلعت سلمت عليه واستقبلتة بالصالون
وهزرنا وضحكنا واساله عن الشغل وعن حياتة كصاحب يعني لكن كنت بحس انه بيبص لمراتي بنظرات طويلة يمكن مكنش فيها حاجة بس حسيت انه مراقبها وهي بتطبخ مثلا واحنا بنلعب بلايستيشن لحد لما ياسمين تخلص الاكل المحه فجاة يبصلها ونظرة طويلة ليها
المهم انا مش عارف اتضايقت ولا لا ولكن مكنتش عارف احساسي وقتها
مراتي جهزت الاكل واتغدينا وقعد يشكر فيها جامد ويقول نفسها جامد ومسكتش من ااول لما داق الاكل وقعد يمدح فيها وبعدين خلصنا غدا ومشي هو ومراتي بتمدح فيه جامد وحسيت من لغتهم هما الاتنين ان في حاجة ما بينهم هتحصل
وفي يوم وانا راجع من الشغل شفت رقم غريب على تليفون مراتي ولما سالتها قالت انها كانت طالبة حاجة اونلاين
ولما دخلت على الرقم وشفت مدة المكالمة اكتر من نص ساعة غريبة نص ساعة علشان اوردر ؟
معقبتش طبعا ولكني بحثت عن الرقم على التروكولر ولقيتة رقم مين ؟ رقم صاحبي سامي اللي بالشغل !!!!
مع اني معايا رقمة لكن اكيد ده رقم تاني وكمان بنفس الاسم سامي عزمي ؟
طبعا انا محاولتش اقولها ولا عرفتها ولكن كنت عارف ان في حاجة بينهم هتحصل من يوم الغدا
اخدت الرقم وروحت في يوم شغلي وسالت سامي عن الرقم ده وشه اتغير فجاة وقالي لا اكيد تشابه اسماء ماانت معاك رقمي يامعلم وضحك ابتسامة صفرا كدة
طبعا عرفت انه هو اكيد وده كان واضح عليه اوي بس عملت نفسي مش واخد بالي
وفي يوم مدير الشغل كلمني وقالي انه عاوزني اسافر معاه علشان مؤتمر معمول بالسعودية ولازم احضره معاه طبعا حضرت شنطتي وجهزت نفسي وعرفت مراتي اني هتاخر مش بعيد عن اسبوع
ولكن اثناء سفري واقامتي بالسعودية المدير قالي المؤتمر خلص لو عاوز ترجع براحتك طبعا وطبعا كان نفسي ارجع علشان مراتي لكن لو على السفر فانا بحبه ففكرت اني ارجع ومقولش لمراتي واعملها رجوعي مفاجاة
عديت على محل حلويات وجبتلها شوكولاتة بتحبها ورجعت البيت وحاولت اخش بشويش علشان متحسش بيا واعملها مفاجاة
واول لما دخلت الشقة لقيت على سفرة الاكل في اطباق اكل موجودة ومتشالتش ومشيت بالراحة خالص ناحية المطبخ ملقتش ياسمين
وانا ماشي ناحية الطرقة سمعت صوت اهات صوت اهات وكان قريب اوي من اوضة النوم
الصوت كان واحدة بتتناك حرفيا بس كان صوت واطي شوية مش عالي وحاولت ادخل الاوضة معرفتش لان لو مراتي اللي بتعمل كدة فمش عاوز اكشفها واعرفها اني عرفت
وسمعت صوتها ايوة هو صوتها وهي بتقول دخله جامد ان عاوزاك تنكني جامد اوي ااااااه
كنت حاطط كاميرا مراقبة في اوضة النوم بسبب ان مراتي قالت لما نخلف علشان البيبي وطبعا البيبي ابني يوسف كان صغير ونايم باوضتة
طلعت جريت على التي في ومسكت الريموت وفتحت الكاميرا وشفتتتتتتتت ايووووة شفت سامي راكب على مراتي وقاعد بينيك فيها جامد وهي حضناه
انا اتفزعت من المنظر بس مش عارف للحظة عجبني المشهد وحسيت اني بتفرج على فيلم سكس وشفت سامي وهو راكب فوق مراتي وبينيك فيها جامد وهي بتصرخ وكنت حاطط ميكرفون بالكاميرا وحطيت السماعات وسمعت وهو بينيكها وهي بتقوله اااااااااااااااااااااه مش قادرة ياسامي بالراحة بجد هو نام على ضهره وهي قعدت تمصله بتاعه جامد وبعدين نيمها وكتفها وقاعد ينيك فيها جامد وهي تصرخ جامد كل ده والصوت مش باين من برا الاوضة لكن جوا الاوضة كان الصوت عالي سامي مش عاتق مراتي وانا كل ده ومش عارف ادخل واقوله كفاية او اقولها ايه ؟
اللي اتعمل مش هيتيغير خلاص هو لمس مراتي وناكها لو طلقتها مش هترجع كرامتي ولو دخلت عليهم دلوقتي وقفشتهم برضو مش هيرجعلي مراتي اللي محدش لمسها غيري
دلوقتي انا بين امرين اني اسكت وارجع او ابات برا الكام يوم دول على اساس اني لسه بالسعودية في شغلي
او انزل دلوقتي وارجع بالليل يكون سامي مشي وفعلا عملت الحل التاني
ولما رجعت دار بيني وبين مراتي الحوار ده وده طبعا لما رجعت البيت بالليل بعد لما اكيد سامي مشي
سيف : ياسمييييين ياسمييييييين انا جيييييت ( بصراخ )
ياسمين : سيف حبيبي انت جيت نورت الدنيا ( ساسمين كانت لابسة برنص وكانت لسه واخدة شاور شكلها )
سيف : ا جيت ايه رايك بالمفاجاة دي ؟
ياسمين : دي احلى مفاجاة انا فرحانة اوي مش انت كان المفروض تيجي بعد اسبوع
سيف : اه معلش بقى اصل المدير قالي اني خلصت المؤتمر لو عاوز ترجع براحتك وانا قولت ارجع لمراتي حبيبتي وابني الا هو فين يوسف ؟
ياسمين : نايم من الصبح اصله سهر امبارح ومراحش المدرسة
سيف : ماشي في اكل ولا اجيب ؟
ياسمين : اه طبعا مجهزالك كفتة وكباب
سيف : انتي اللي عاملاهم ؟
ياسمين : لا طبعا انا اشتريتهم من مطعم قريب من هنا ( ياسمين وشها احمر اوي )
سيف : ااااااه تمام ( سيف كان بيقول في عقله اكيد ده سامي اللي جاب الاكل ده قبل لما يعملو سكس مع بعض )
ياسمين : ايه مش هتاكل ؟
سيف : اه اكيد جهزيلي الغدا دلوقتي انا هدخل اخدلي شاور على طول
ياسمين : طب متتأخرش امواااه ( ياسمين تعطي لزوجها سيف قبلة على خده )

بعد ما شفت ياسمين وهي نايمة تحت سامي وهي بتتناك وتتاوه منه مش قادر انسى الموقف ولا انسى اللي شفتة بجد هي دي مراتي الشريفة هي دي مراتي اللي بتقولي انا مستحيل ابص لراجل غيرك ؟

لما دخلت الاوضة لقيتها متبهدلة والسرير في اثار عرق وكمان مش مترتب
سيف : يا ياسمييييين ( سيف يصرخ وينادي زوجتة )
ياسمين : في ايه ياسيف مالك ؟ ( ياسمين بتجري في استعجال علشان تشوف جوزها بيزعق لية كدة
سيف : السرير ماله متبهدل لية كدة وايه العرق ده ؟
ياسمين : مفيش ياحبيبي اصل انا كل يوم مش بنضفه بكسل وبقول ماانت مش هنا ( ياسمين في لغبطة بكلامها
سيف : طيب ماشي خلاص عاوز اكل
ياسمين : حاضر ثواني بجهزلك الاكل
سيف : ايه ده كله ايه ده كله كان معاكي فلوس لكل ده ولا ايه ؟ ( بعد رؤيتة لياسمين وهي تحضر له الطعام )
ياسمين : اه ياحبيبي ما انت سايبلي فلوس كتير اوي
سيف : اه تماااااام بس انتي جيبتي منين الاكل ده ده احنا عايشين بصحرا !
ياسمين : ما انا ياحبيبي قولت انزل اشتري حاجات وكان نفسي في كباب وكفتة وشيش فقولت اعدي اجيب ( سيف يرى جيدا وجه ياسمين وبيعرف اذا كانت كذابة ولا لا وكان باين عليها الكذب بس سيف عامل نفسه مصدق )
سيف : اه ماااااااشي
ونرجع تاني للتفكير واني مش قادر ابعد صورة الفيديو عن دماغي وخايف لينتشر او خايف لاسجله وبعدين تليفوني يبوظ وابيعه وحد يدخل يجيب الفيديو وينتشر زي افلام السكس والخيانة اللي موجودة على النت

انتظروا الجزء الثاني ....




الجزء الثاني

---------------------

بعد لما صحيت تاني يوم مكنتش مصدق اللي حصل ليلة امبارح واني شفت صاحبي اللي وثقت فيه سامي نايم فوق مراتي ومراتي اللي متجوزها من خمس سنين وعن حب كمان تخوني بالشكل ده !!! انا مش مصدق لازم اشوف حل لازم اقفشهم لو اتكرر الموضوع تاني مش هينفع افضل ساكت كدة

لما روحت الشغل بعد كام يوم وطبعا كنت مكمل اجازة للاسبوع اللي كنت مقضية بالسعودية ومكملتوش والنهاردة كان اخر الاسبوع ومقابلتي مع المدير واني شفت سامي وكنت مش محسسه بحاجة ومخلي الامور طبيعية وسلمت عليه وحسيت انه بيتعامل معايا غير الاول يعني كان في اهتمام الاول دلوقتي بيتعامل كاني مش موجود ماهو خلاص ناك مراتي ووصل للي عاوزو
لما رجعت من الشغل ياسمين مراتي طلبت انها تروح عند امها كام يوم علشان بتقول ان امها تعبانة ويوسف ابننا قالت انها هتسيبه معايا لانه مش صغير وهي عاوزة تبقى فاضية علشان تراعي امها ومشيت وانا شاكك انها مش رايحة لامها انا نزلت وراها ومعرفش عملت كدة ازاي ركبت عربيتي وتبعتها وقفت عربيتها بنص الطريق ونزلت اشترت شوية حاجات من سوبر ماركت وكملت طريقها ووقفت عند عمارة غريبة ونزلت واتكلمت مع بواب العمارة وطلعت
انا نزلت على طول من عربيتي علشان اشوفها طالعة لمين
وندهت البواب وسالته رفض يقولي بعدين طلعت 200 ج من جيبي واديتهومله قالي انها طالعة لشقة الاستاذ سامي
سامي !!!!!
معرفش يقابلها في بيتي وعلى سريري قام يقابلها برا
الغريبة ان بيت سامي انا عارفه بس دي اكيد شقة تانية
وجريت وطلعت وراها البواب وقفني وقالي مش هينفع يابيه قمت مديله 200 كمان سكت وسابني
طلعت وراها لقيتها دخلت شقة في الدور الرابع حاولت استخبى واشوف مين اللي بيفتحلها شفت سامي صاحبي ايوة هو
نزلت بعدها روحت على البيت بعد ما عديت ااخدت لبني من المدرسة
ورجعت مراتي بعد ساعتين سالتها هو مش انتي بتقولي ان امك تعبانة ؟؟
ياسمين : معلش ياحبيبي انا روحتلها وقالت انها مش عاوزاني روحي بيتك ومطلعتش تعبانة اوي
ااااه تعبااااانه فعلا
بالليل اخدت تليفونها وفتحت الصور لقيت صور ملط لمراتي وفيديو بتكلم فيه حد وبتقول انا لبوتك !!!
مش مصدق نفسي مراتي رمز الشرف ولادب بتقول الكلام ده ومسجلاه فيديو اكيد لسامي مفيش غيره
وفي مرة عرفتها اني هسافر وعملت نفسي فعلا هسافر ولكني مكنتش هسافر ولا حاجة
انا عاوز اعرف بتقابله في بيتي تاني ولا ايه اللي هيحصل واقفشهم وهما مع بعض
حضرت الشنطة ومشيت وودعتها وابني
وحجزت في فندق في مصر وعملت نفسي مسافر لمدة اسبوعين
ورجعت بعدها بكام يوم البيت ولكن معرفتهاش دخلت الشقة وفتحت زي الاول
واتسحبت ومنادتش عليها ومشيت لحد اوضة النوم فتحت الباب بالراحة المرة دي
وباب الاوضة عندي السرير في ضهره يعني اللي نايم على السرير ميشوفش الباب الالما يقوم
وشفتها مراتي بتتناك من سامي وسامي بينيكها بعنف وكل ده شايفه بالمراية من فتحة الباب الصغيرة وببص بالعافية
مش عاوزهم يكشفوني
سمعتها وهي بتقوله انتي بتنيك احسن من سيف سيف ده بالنسبالك خووووول
سمعتها وانا مش مصدق نفسي سامي بينيك في مراتي وعلى سريري ومش اول مرة وانا مش عارف ادخل اقفشهم
ولا اعمل ايه بس للحظة حسيت اني مستمتع اوي بالمنظر وانا شايف سامي راكب مراتي ونازل فيها نيك وهي بتصوت جامد
فجاة لقيت نفسي بحك في زبري وانا باصص عليهم وطلعته وقعدت ادعك فيه
وسامي شغال نيك في مراتي وهي بتصوت اكتر ما بتصوت معايا الفاجرة
مش عارف انا سخنت على نيكه لمراتي ازاي بس كنت مستمتع اوي حسيت اني بتفرج على فيديو سكس
بس بالحقيقة وان اللي عل السرير بتتناك دي مش مراتي دي واحدة من فيديوهات السكس اللي بشوفها
وكل ده وانا سامعها دخله في كسي جاااااامد
وانا شهوتي بتزيد على كلامها ومطلع زبري وبدعك فيه اجمد واجمد
بعدين لقيتها بتقوله طلب غريب وطلبت منه يقوم يجيب صورتي اللي قدام المراية وقام وهو بيتحرك زبره كان طويل
معقول كل ده كان في كس مراتي وبصيت لزبري شوفت فرق شاسع
انا زبري صغير اوي كدة ازاي !! وسامي زبره كبير اوي
ومست الصورة وسمعتها وبتقول انا بتناك دلوقتي ياسيف من صاحبك سامي الجامد ابو زب حديد
ياسيف ياخوووول
كل ده وانا سامعها وعاوز اخش عليهم واشوفهم قدام عيني ولكن مش قادر كل ده وشايفهم بالعافية
وهي تصرخ وتتاوه بحبك ياسمي نيكني جاااامد اوووي احسن من جوزي الخول اللي مبيعرفش ينيك
وبيسالها وسامع الكلام هو مبيعرفش ينييك كدة ؟
ياسمين : ده انا لما بقوله تعالى نيكني يدخل ميكملش دقيقة حتى يجيبهم جوا كسي ويخلص ويقوم
يستحمى ويسيبني ان لوحدي
وكل ده وسامي شغال نيك فيها وهي بتقول اااااااه بالراحة وسامي مش راحمها
سامي وهو بينيك مراتي : هو جوزك قولتي هيجي امتى ؟
ياسمين : بيقول انه في شغل اسبوع
سامي : بس المدير عندنا مسافرش ومحدش هناك سافر
ياسمين : ازاي يعني
سامي : معرفش بس محدش سافر هناك وسمعت ان المدير بيقول انه واخد اجازة مع نفسه ولكن مسمعتش انه مسافر تبع الشغل
ياسمين : معقول !! نخلص نيك بس ونفضى للكلام ده
سامي : ماشي خدي زوبري الجامد
ياسمين : ااااااااااااااااااااه ارحمني مش قادرة ياجامد يادكر

باصص عليهم ومتابع الكلام وكل ده وانا بدعك في زوبري لحد لما جييبتهم على منظرهم ولحد لما سامي خلص وقام
وكان طالع من الاوضة داخل الحمام
وانا مش عارف اروح فين وجريت جري ورا الكنبة واستخبيت
لحد ما سمعت سامي وهي في الحمام بياخدو شاور مع بعض وكان بيكمل نيك فيها
وسمعت وهو بيضرب طيزها والمية نازلة على طيزها وانا شايف من فوق الكنبة لان باب الحمام كان مفتوح
خلصو نيك وطلعو وسامي قعد شوية على السفرة وبيقولها انا جعان دخلت مراتي وحضرتله الاكل
واكل سامي وسمعتهم وهما بيتكلمو وبيقولها
سامي : كل يوم هاجي انيكك كدة لحد لما سيف الخول يجي
ياسمين : ماشي انامستعدة بس متجيش غير لما اكلمك زي النهاردة
سامي : ماشي بس افتكري تاخدي حبوب منع الحمل علشان جوزك ميشكش فيكي
ياسمين : متخافش وحتى لو خلفت منك هلبسهاله ده عبيط وممكن يصدق
سامي : هههههه فعلا وانا رارجل منه وبنييك احسن صح ولا ايه ؟
ياسمين : صح يادكرررررررررري
سامي : هههههههه
كل ده وانا سامعهم من ورا الكنبة وهتجنن يعني طب لية الشتيمة فيا كدة انا هفضحهم لان لو كنت استحملت انه ينيك في مراتي
مش هستحمل الشتيمة فيا كدة من ضهري
وخلص سامي وقام لبس وفتح باب الشقة وكان هيمشي وسمعته قاعد يقفش في بزاز مراتي الكبار وبيقولها نفسي تبقي معايا طول اليوم
ضحكت وقالت معلش بقى وادينا مع بعض اهو لما بتعوزني تلاقيني وانا بجيلك انا مقدرش استغنى عن زبرك وسامي يقولها وانا مقدرش استغنى عن كسك
وقفلت الباب ومشي سامي وانا هتجنن وسمعت مراتي بتدخل الاوضة وبتقفل على نفسها
قمت استحبت وجريت على الباب ونزلت على طول وركبت عربيتي وجريت على الفندق
اللي جاي لازم تعرفوه لاني عملت حاجة مكنتش متخيل اني هعملها قبل كدة بس كان لازم تحصل !!!


مراتي وصاحبي سامي الجزء الثالث بتاريخ 24/8/2023

رجعتلكم من تاني بعد ما اكتشفت خيانة مراتي ليا مع صاحبي وشفتهم اكتر من مرة مع بعض الحقيقة مكنتش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي
خصوصا ان بيننا ولد ومش عارف الايام الجاية مراتي ياسمين مخبيالي ايه وممكن تفاجئني وتبقى حامل من سامي الفحل
في صباح يوم استقرينا على ان مفيش حاجة ولكن كنت بقلب في الفيديو التسجيلي بتاع الكاميرا وبمسح من عليه حاجات عادي
متعود اعمل كدة من وقت للتاني علشان افرغ مساحة واذ مراتي ياسمين تدخل فجاة وتشوفني بعمل كدة مسكت الريموت مني زي مايكون عملت جريمة
وشها احمر وحسيتها مش عارفة تتكلم وبتسالني بتعمل ايه ؟
قولتلها ايه ماانتي عارف بفرغ مساحة للكاميرا ايه مالك خايفة من ايه ؟
ياسمين : مفيش حاجة بس انت بتعمل كدة من امتى بقالك كتير مبتعملهاش ؟!!
سيف : اااااه ما انا حبيت اعمل حاجة بدل مااكون فاضي كدة النهاردة اجازة ( سيف بعقله ان ياسمين خايفة ليشوف السكس اللي عملته مراته وانه اكيد مش هيعرفها انه عرف حاجة )
ياسمين : انت مش عاوز تاكل انا عملالك شوية جمبري وسمك حلوين اوي يلا ( ياسمين هنا تحاول انها تبعد سيف عن التجسيل وتنسيه لتقوم بحذفه بعدها )
طلعت واتغديت واكلنا وكان بكرة اليوم الجديد عندي شغل كتير وكنت عاوز انام علشان بصحى الصبح بدري اوي انزل
اروح الشركة
كانت مراتي ياسمين بتديني بوسة اول لما بنزل الشغل على طول مبقتش تعملها وتودعني وخلاص من غير بوس ولا احضان
ماهو سامي مشبعها سكس بقى !!!!!
المهم نزلت وركبت عربيتي وروحت على شغلي سلمت على الموظفين وبتوع الامن ودخلت مكتبي وطبعا سامي مكتبه قريب مني ملقتوش واستغربت وقلقلت لان اليوم اللي بياخد في اجازة بيروح ينيك في مراتي لما بيعرف اني مش بالبيت
كلمت مراتي بسرعة
سيف : ياسمين انتي معايا الووووو
ياسمين : ايوة ياسيف في ايه ؟
سيف : هو انتي وراكي حاجة النهاردة ولا حاجة ؟
ياسمين : لا ليه بتسال ؟
سيف : مفيش طيب انا جايز اتاخر النهاردة بالشغل ماشي ؟
ياسمين : اااه تماااام اوي ( بتنهيدة فيها شرمطة )
انا عارف ومتاكد ان سامي بيجيلها البيت دايما وفي اوقات مش بكتشف ده المهم اتعمدت اعمل كدة علشان اقفشهم بجد مع بعض المرة دي
وخلصت شغلي بعد مكالمتي بساعتين لمراتي واتسرعت وقولت اروح البيت ولكن المفاجة اني ملقتش حاجة وان سامي مش بالبيت
وطلعت ياسمين من اوضتها بمفاجاة اني رجعت
ياسمين : ايه ده انت رجعت ؟؟
سيف : اه متاخرتش صح ؟
ياسمين : بس انت قولت هتتاخر ايه حصل ؟
سيف : مفيش حاجة تعبت قولت روح بيتي انتي نازلة ؟؟
ياسمين : كنت نازلة اه مع اختي نجيب شوية حاجات ليها كدة
سيف : اااااه اختك ماشي هتنزلي يعني ؟
ياسمين عرفتني انها لازم تنزل ونزلت ومنزلتش وراها وكانت فعلا مع اختها لانها كلمتني وهي برا مع اختها
ولما رجعت قولتلها انا عاوز انيكك مرفضتش وقالت شوية هغير هدومي واخد شاور
ولقيتها طلعت وبتقولي يلا قومت وراها وقلعت هدومي ونامت على السرير وملقتش منها اي رد فعل وكانت باردة اوي
سالتها مالك ؟
ردت مفيش وانا عارف طبعا السبب انها شبعانة نيك
سالها اننا بقالنا كتير منكتهاش موحشتهاش ؟
ردت بمنتهى البرود ان وحشتها اه اكيد
مكنتش حاسس اني بنيك في واحدة كانت باردة اوي وقومت من جنبها حسيت انها خلاص مبتتكيفش الا بسامي
وفجاة لقيتني بقولها !!!!
هو انتي مبتتكيفيش الا بسامي بقى صح ؟؟
بصتلي برعب بعينيها ومطنقتش بولا كلمة
قولتلها انا عارف كل حاجة يامراتي ياشريفة ياللي عاملة نفسك مؤدبة وانتي شرموطة لما واحد يجي ينيكك قولت اول مرة غلطة لكن يجيلك تاني وتالت وتتناكي منه يبقى انتي شرموطة وشرموطة كبيرة كمان !!!
ياسمين كانت تنظر لسيف بدون ولا كلمة )
صدقني دي كانت غلطة وكنت هقولك صدقني ( ياسمين بتمثيل انها حزينة )
اه ياكدابة ياممثلة انا شفت الفيديوهات وشفتكم وانتو على سريري وهو فوقك وبينيكك يالبوة وقعدتو تشتمو فيا مصعبتش عليكي وانا جوزك وبتخونية في قلب بيتة وفرشتة وانتي وعشيقك بتشتموه !!!
ياسمين شعرت ان سيف سيقتلها خلاص *
لكن انا عاوز اقولك على حاجة مهمة انتي كنت هيجانة معاه اكتر مني ايه السبب يالبوة ؟
ياسمين : ( خائفة ومرعوبة تنطق )
سيف : متخافيش قولي وانا مش هعملك حاجة الموضوع كله ورقة طلاقك وخلصنا واعملي اللي عاوزاه وقتها
ياسمين : اقولك بصراحة ومتعملش معايا حاجة لانه بينيك حلو اووووووي
سيف : ( هاج على كلام ياسمين ومسك ياسمين وكتفها وقعد ينيك فيها على طريقة سامي وهي مستسلمة تماما
سيف : ها ايه رايك بنيك احسن ولا سامي ها ؟؟؟
ياسمين : مش هقدر احكم كدة !!!
سيف : امال عاوزة تحكمي ازاي مش فاهم ؟؟؟
ياسمين : انتو الاتنين تنكوني ( ياسمين بتقولها بمنتهى الجرأة )
سيف : ( في صدمة ) انييك مع سامي !!!!!!
ياسمين بتهز راسها في خوف
المفاجاة ان سيف وافق وقالها بس انتي اللي هتقولي انا مش هقدر اعمل حاجة زي كدة
ياسمين يعني ممش هتعمل في حاجة هز سيف راسه وقالها اكيد لا لو كنت عاوز اعمل كنت عملت من بدري ايه هيخليني اسكت كل ده وصاحبي بالشغل بينيك مراتي
وانا بشوفه رايح جاي بالشغل ورايح وجاي على كس مراتي ؟؟
ياسمين متعجبة وامرها سيف انها تتصل بسامي وتخليه يجي النهاردة ضروري
وبالفعل سامي جه وخبط الباب وياسمين فتحلته اتفق سيف مع ياسمين ان سامي لا علم ان جوزها بالبيت
ياسمين : انت جيت تعالى خش
سامي : اول لما اتصلتي قولت اجي على طول معرفتش افوت هو جوزك لسه مجاش !!؟
ياسمين :اه لسه تعالى خش خد دش ومستنياك في اوضة النوم
سامي : هوااا
قلعت ياسمين ومستنية سامي يطلع من الحمام وانا واقف ورا باب الاوضة وعرفتها اننا هنفاجئة وانا قالع ملط وهو نازل نيك فيكي هنبدا وننييكك احنا الاتنين
سامي : ايه الحلاوة دي عاوزة انيكك جامد صح انا عارف
ياسمين : تعالى بس وتشاور لسيف بالدخول بعد ما سامي نام جنبها على السرير
سيف : ازيك ياساااامي
سامي : ( بوجه مرعوب وخوف وقلق ) مييين ايه الصوت ده سيف ايه ده انا اسف حقك عليا ياصاحبي مراتك اللي اغرتني ارجوك متعملش حاجة تروح بيها في داهية
سيف : يحاول طمئنة سامي متخافش ياسامي اهدا مش هعملك حاجة اكيد انا كنت عارف من الاول ده انك بتنيك مراتي وعجبني انك بتنيكها جامد احسن مني وهي كمان عاجبها ده مش صح يا ياسمين ؟
صح ياسيف
سامي :( ينظر بتعجب وخوف بنفس الوقت ومش فاهم بيحصل ايه )
سيف لخلصله كل ده وعرض عليه انه ينيك مراته معاه وهما التلاتة يشاركو بعض بالسرير طبعا سامي ينيك مراتة وسيف كمان
سامي وافق على طول وقالي انا كنت فاكرك هتموتني
سيف بضحكة خفيفة ياراجل متقوش كدة الموضوع ابسط من كدة بكتييييير يلا علشان ننيك اللبوة دي وتفشخها قدامي
قام سامي يلحس كس مراتي في نظر وترقب لسيف
وياسمين هيجانة وماسكة راس سامي وهو جوا كسها
قومت مطلع زوبري وقعدت ادعك فيه وانا شايف المنظر
وسامي دخل زوبره جوا كس مراتي وقولتل استنى !!
انا هدخل زوبري معاك في طيزها تستحملي ياياسمين ؟
هزت راسها بانها ممكن تجرب عادي
وفعلا حطي زوبري في طيزها وسامي بكسها وقاعدين ننيك فيها احنا الاتنين وسامي باصصلي ومبسوط وانا مش مصدق
وياسمين منبهرة بازبارنا
وطى سامى ومسك وقفش بزاز مراتي الجامدين وبيمص فيهم وانا هيجت اكتر وبقيت بننيكها اجمد واكترررررر
فجاة لقيت لبني جه في طيزها
وبصتلي وقالت علشان كدة انا بحب سامي اكتر بيمتعني ويقعد معايا اطووووول
وسيبتهم وسامي بيكمل نيك في مراتي وهي بتقوله اااااااااااه ياجامد مش قادرة زبرك ناشف المرة دي عن كل مرة
وبيحكو مع بعض ولاكاني انا موجود بس كنت هيجان اووووووووووي ومسكت زوبري وقعدت ادعك فيه تاني
وسامي يمسك كس مراتي ويلحسه وبعدين يخليها تمص ويدخله في كسها تاني بمنته القوة وهو باصص ناحيتي وانا مبسوط اووووي وهو بينيك مراتي ااااااه يازوبري
سامي جابهم جوا كس مراتي وبيقول ااااااااااااااه ااااااااااااااه وهي بترد ااااااااااااااه هاتهم جوا كسي جوزي اهو هاتهم هبقى حامل منك وهو عارف ااااااااااااااااااااه انا حاسه بلبنك جوايا ياسااااامي
وانا منبهر من اللي بيعملوه وانهم واخدين راحتهم على الاخر وبعدين قام سامي قولتله انت رايح فين ؟؟
قالي خلصت قولتله لا عاوزك تنيك بزازها الكبار دول قدامي
قالي انت تؤمر ومسك بزازها وياسمي هلكانة وبيقفش فيهم وانا بساعده واقومها وبعدل بزاها وبتقوله ارحمني ياسامي كفاية وهو ماسك بزازها ودخل زوبره جوا بزازها الجامدين الكبار وقاعد يدخل ويطلع وهي تقوله ااااااااااااااه وقدمي كل ده بيحصل وانا مستمتع وهيجان
ياسمين بتقوله بزازي بقت نار نااااااااااااار
وهو شغال نيك في بزازها ويدخله في بوقها لحد لما جابهم على بزازها وغرق وشها كله لبن وبزازها وجسمها
قامت ومسكت زوبره ودخلته جوا بوقها وقعدت تمص فيه جامد اوي وسامي كان خلاص جاب اخره
ومراتي مش رحماه وتدخل وتطلع زوبره في بوقها وبصت على سامي وهو بقمة الانبساط
ايه رايك حلو اوووووي كمللللي
لحد لما سامي جابهم في بوقها وبقت تتف لبنه على السرير والسرير متغرق وهي كمان بلبن سامي
قام سامي ودخل الحمام وخلص وسالتني ايه رايك ؟ عرفها سامي ان ده كان احلى يوم بحياتة انه يشوف مراتة بتتناك قدام عينه من راجل غريب
وطلع سامي من الحمام وماشي بشقتي وهو عريان وبيقولي كل يوم هاجي انيك مراتك قدامك ايه رايك ؟
سيف : اكيد وانا مستنيك كل يوم ولكن خد بالك لو مراتي بقيت حامل الولد هيتكتب باسمك انا مش هشيل اولادك كمان
سامي : موافق بس هي تاخد احتياطاتها وانا هكيفها كل يوم قدامك
سيف اتبسط بمراتة اللي سايبها باوضة النوم غرقانة لبن من سامي صاحبة وهو وسامي بيتكلمو برا
بعدين سامي غير هدومه ومشي وانا دخلت الاوضة لقيت ياسمين بتلعب في كسها بلبن سامي وخطت منه شوية على بوقها وبتلحس
عرفتها نه مشي خلاص ضحكت ضحكة جميلة بقيالي كتير مشفتهاش على وشها
وبعدين اخدتها ودخخلنا اخدنا دش ومصت في زوبري شوية وبعدين دخلت نمت
الموضوع اتكرر كتير طبعا واكيد مش هفضل احكي عليه واكرره لان نفس لموضوع متغيرش
لما تحصل حاجات تانية اكيد هكتب من تاني واحكيلكم قصتي من تاني انا سيف وشكرا ليكم بحبكم اوووووي
حلو
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%