NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مراتى كل شوية بتقارنى بازواج اصحابها ... ايه الحل واتصرف ازاى

Ahmed Aiad

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
allmylinks.com
توجه جنسي
انجذب للذكور
مراتى كل شوى تقارنى بازواج اصدقاءها وطريقه تعاملهم ونظام حياتهم و مؤخرا بقت طول الوقت تحسسنى بالعجز ماديا مش بس جنسيا بسبب ميولى السابقه وانا بحاول اكون معاها كويس جنسيا واعوضها واتغير للأفضل ولكن بقى سيستم الحياه الخصام والصوت العالى وعدم التواصل الفكرى السوى مش بعرف نتناقش فى موضوع سويا
وطبعا كل الامور بصيغه الامر والزعيق والصوت العالى المقارنات ومبقتش عارف اعمل ايه واخر موقف فى زيارة لاحد الضيوف عندنا تم النقاش فى الامور الماديه والدخل الشهرى وانها تشتكى انها بتساعد بالبيت ودخلى ضعيف وغير مكفى البيت وطبعا ظروف العمل بالبلد غير مستقرة وبدأت انزل أدور على شغل تانى واقدم فى مكاتب سفريات لانى مش حابب انها تشتغل ومش عارف ارضيها ازاى وحرفيا بفكر انفصل عنها مدام انا سبب كل المشاكل ودائما هى تلمحلى وتقولى كدة مش عارف أتصرف ازاى اتمنى حد ذو خبرة بالحياة اكثر منى يفيدني بجدية وشكرا

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Shylad91, سادي للديوثين و الكلبات, كسك متعتى و 4 آخرين
مراتى كل شوى تقارنى بازواج اصدقاءها وطريقه تعاملهم ونظام حياتهم و مؤخرا بقت طول الوقت تحسسنى بالعجز ماديا مش بس جنسيا بسبب ميولى السابقه وانا بحاول اكون معاها كويس جنسيا واعوضها واتغير للأفضل ولكن بقى سيستم الحياه الخصام والصوت العالى وعدم التواصل الفكرى السوى مش بعرف نتناقش فى موضوع سويا
وطبعا كل الامور بصيغه الامر والزعيق والصوت العالى المقارنات ومبقتش عارف اعمل ايه واخر موقف فى زيارة لاحد الضيوف عندنا تم النقاش فى الامور الماديه والدخل الشهرى وانها تشتكى انها بتساعد بالبيت ودخلى ضعيف وغير مكفى البيت وطبعا ظروف العمل بالبلد غير مستقرة وبدأت انزل أدور على شغل تانى واقدم فى مكاتب سفريات لانى مش حابب انها تشتغل ومش عارف ارضيها ازاى وحرفيا بفكر انفصل عنها مدام انا سبب كل المشاكل ودائما هى تلمحلى وتقولى كدة مش عارف أتصرف ازاى اتمنى حد ذو خبرة بالحياة اكثر منى يفيدني بجدية وشكرا
سيبها ووريها انت هتعمل اي ركز في شغلك وانجح وطلقها لانها من الاخر اول محضرتك تقع مش هتسندك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Boxing player و Dot com
طلاقها او انفصل عنها
لكن اللي زي دي لو انفصلت او طلقت هتخرب بيتك فلوس 🫣
شكلها طماعة فكك منها
صدقني زي الرز كتير اوي يا صديق

دي ست عنيها فارغة مش بتحمد **** فكك منها بجد و كمل انت طريقك

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Boxing player
التقصير المادي ده صعب جدا نقدر نوجهك فيه و نقولك تعمل اي ... عشان انا مش عارف قدراتك الشخصية و العمليه مثلا
أما بخصوص أن أسلوبها حاد معاك ده بيرجع للشخصية بتاعتك في أساس و بدايه الزواج...
بس اعتقد انت لو نويت تسافر بره مصر يبقى ملوش لازمه تقعد على ذمتك و تتمرمط عشانها و عشان بيتك

• عجبني
التفاعلات: عبده راغب و khaled_2020
سيبها ووريها انت هتعمل اي ركز في شغلك وانجح وطلقها لانها من الاخر اول محضرتك تقع مش هتسندك
هى مش انسانه وحشه ومستحمله معايا بس هى ممكن تكون مضغوطه حدا ومش قادرة تدى آكتر من كدة ودة دايما مخليها تقول نفسها انها خدت مقلب فى جوازنا وحياتنا

• عجبني
هى مش انسانه وحشه ومستحمله معايا بس هى ممكن تكون مضغوطه حدا ومش قادرة تدى آكتر من كدة ودة دايما مخليها تقول نفسها انها خدت مقلب فى جوازنا وحياتنا
انفصل عنها مش شرط ورقي لا انت سيبها وامشي وشوف هيا هتعمل اي واديها حقها تالت ومتلت

بالظبط نفس اللي قولتو

التقصير المادي ده صعب جدا نقدر نوجهك فيه و نقولك تعمل اي ... عشان انا مش عارف قدراتك الشخصية و العمليه مثلا
أما بخصوص أن أسلوبها حاد معاك ده بيرجع للشخصية بتاعتك في أساس و بدايه الزواج...
بس اعتقد انت لو نويت تسافر بره مصر يبقى ملوش لازمه تقعد على ذمتك و تتمرمط عشانها و عشان بيتك
فى *** للأسف

• عجبني
انفصل عنها مش شرط ورقي لا انت سيبها وامشي وشوف هيا هتعمل اي واديها حقها تالت ومتلت
انا دة اكتر تفكير بفكر فيه انفصل عنها مؤقتا لحد ما اشوف فرصه سفر واعمل زى رجاله كتير بينزلوا بس زيارات ويشوفوا اولادهم وهكون معوض الجانب المادى

• عجبني
جمد قابك مافيش جواز في البلد
اللي معها رجل لازم تحترمه

طلقها

• عجبني
انا دة اكتر تفكير بفكر فيه انفصل عنها مؤقتا لحد ما اشوف فرصه سفر واعمل زى رجاله كتير بينزلوا بس زيارات ويشوفوا اولادهم وهكون معووض الجانب المادى
طيب جانب مادي وخلصنا منه نخش في الجنسي وانا اكتر واحد هقدر اساعدك فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Dot com و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: Dot com و AlFã7d
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و AlFã7d
وا لله ده الصح المره الي تحط جوزها في مقارنه مع غيره مستهلش تكون مراته
بالظبط 🤝 واللهي قولت نفسي الكلام يخويا المهم انت عامل اي واحشني واللهي

• عجبني