NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
مدرسه الانجليزى
انا/(اهلا بيكم بعتذر من الاول على المقدمه الطويله بس علشان افهم الناس الاحداث وصلت للمصيبه اللى حصلت فى الاخر ازاى ومتتسرعوش فى الحكم عليا انا برضو كنت ضحيه اعرفكم بنفسى انا اسمى شوقى 35 سنه خريج تجاره عايش فى اسكندريه عايش لوحدى من اول لما اتخرجت اشتغلت فى شركه ابو واحد صاحبى الحياه لطيفه فى الشغل صحيح المرتب مش كبير بس انا كنت شايف انى مراتح فى الشركه وده كان بيعوض فرق المرتبات واشتغلت فى الشركه من اول من اتخرجت وانا 22 سنه لحد دلوقتى 13 سنه محستش بيهم ولا كان فيهم اى احداث مهمه اصلا لحد السنه الملعونه اللى احنا فيها سنه 2020 السنه دى انا كنت متفائل بيها جدا رقم مميز وكمان 2019 كانت سنه وحشه بنسبالى فاكنت شايف ان السنه دى بدايه جديده والكلام العبيط ده وفعلا على غير العاده قولت اقضى راس السنه فى الشارع مع صحابى وفعلا الساعه 12 بليل جت واحنا بنفرح وبنهيص حد ابن حلال رامه ازازه حاجه ساقعه من فوق جات فى راس معتز صحبى فتحت دماغه وطبعا كلنا طلعنا على المستشفى علشان نلحق معتز والساعه 1 بليل من يوم 1 /1 /2020 كنا فى المستشفى ومعتز واحد 18 غرزه فى دماغه صحيح الموضوع كان كارثه بس ضحكنا اوى وانا قولت السنه دى بدائت بضحك ويارب تكمل سنه حلوه وطبعا كان زى زى اى عبيط على الكوكب ده عنده امل ميعرفش اللى حايحصل المهم عده شهر يناير وفبراير فى مصر بطريقه مش مفهومه من اول يناير احداث كتير واخبار حروب وممثلين ماتوا واتطلاقوا وكوارث فى العالم بس انا كل ده كنت متفائل ومعتبر ان طلما الحاجات دى متاثرتش بيها يبقى عادى وطلع علينا المذيع المحبوب عمرو اديب يقولك ان فى فيريس اسمه كورونا ظهر فى الصين واسمه كورونا وزى زى كل العالم اتريقنا وقولنا ده اسم شكولاته واحنا حاناكل الفيرس واتصوت مع الشكولاته وقولت انت اقوى من الفيرس والصوره جابت لايكات كتير على الفيس بوك والحياه كانت زبادى فى الخلاط لحد)
شهر مارس 3/2020
انا/(الحياه اتغيرت فى مصر اخبار ان فى مصابين بالفيرس وان لازك كلنا نغسل ايدينا وفجاه الشعب بقى بيستخدم الكحل والكلور والصابون ومحدش يسلم ومش حانسلم مش حانبوس مش حاننشر الفيروس وطلع عم جابر القرموطى المذيع با اغنيه هلا هالا على الكورونا وكان فى ضحك كتير اوى بس برضو خوف على بسيط والكارثه قفلوا القهاوى والكفايهات فا انا بقيت كائن وحيد من غير صحاب اللى كلهم بقوا خايفين على عيالهم من العدوه اصل نسيت اقولكم انا الوحيد فى صحابى اللى كنت شايف ان الجواز ده مشروع فاشل وسجن ابدى بدون خروج وحتى لو خرجت فاعمرك ماترجع زى ماكنت قبل الجواز نفقه وماخر وحضانه وعيال وحوار كبير اوى سعاتك وعلشان كدا من الاول قولت السنجله جانتله وكبرت دماغى فامع ظهور الفيرس بقيت كائن سنجل وحيد بس مفرقش اوى علشان كنت مهتم اوى بشغلى تقريبا انا الوحيد اللى ما اعدتش فى البيت وكملت والحوار صحيح رخم بس عدا وجيه)
شهر ابريل 4/2020
انا/(شهر ابريل كانت بدايه الركود فى الشغل بس عادى معروف ان الجو العام مش كويس فا طبيعى وحاولنا نعافر فى الشغل اننا نكمل والوضع مش كويس بس اهو بنعافر بس الدنيا مايته والشركه بتخسر )
شهر مايو 5/2020
انا/(شهر مايو المصيبه حصلت نسبه الخساره بقت كبير وعرفت من صاحب الشغل انه بيفكر انه يبيع الشركه و انا قولت انها مجرد فكره احنا لسه فى اول الشهر واهو كلام يوم 5/5/2020 انا حياتى كلها ارقام مميزه لقيت صاحب الشركه عامل اجتماع لكل اللى شغلين وبيقولنا بكل فرحه)
صاحب الشركه/احنا ياشباب من اول يوم واحنا اسره واحده وانا مش بخبى عليكم حاجه انا بصراحه بعت الشركه امبارح لاستاذ كامل السعدى وهو حايعمل اجتماع ليكم بكره وانا اشترت عليه فى العقد مايمشيش حد علشان احنا اسره واحده
انا/(فى سرى) الراجل ده طيب اوى **** يكرمه
الاجتماع 6/5/2020
كامل السعدى/اهلا بيكم طبعا احنا فى فتره صعبه زى ما انتو عرفين وعايزين نشد حيلنا علشان الفتره اللى جايه نقدر نعوض الخساره ونقوم الشركه من الاول تانى وطبعا انتو الوقود اللى حايحرك الشركه ومقدرش امشى حد منكم
الكل/**** يخليك يا فندم واحنا حانعمل اللى نقدر عليه
كامل السعدى/لا ما ده مش بمزاجكم انا مشترتش الشركه علشان اخسر ...انا مش من الناس اللى بتزوق الكلام انا فعلا مش حامشى حد بس اللى حايكون مفيد للشغل لكن العماله الزياده مالهاش لازمه تكمل وعلشان كدا انا اتفقت مع مدربين حايجوا الشركه هنا يدوكم اسبوعين كورسات واللى حاينجح حايكمل واللى حايسقط من غير كلام كدا مشوفش وشه تانى
انا/(فى سرى) احااااااااااااااااااا ايه المصيبه دى ده انا كدا ضعت انا اصلا كنت شغال بالحب وصاحب الشركه معرفوا ومكنتش بشتغل يومين على بعض والباقى اجازات احيههههههههههههههه بس برضو الموضوع ممكن يعدى انا برضو مش ميحح اوى وممكن اخد الكورس وانجح اكيد انا برضو متفائل
الكورس7/5/2020
انا/(طبعا كلنا كنا فى قاعه الاجتماعات فى الشركه مستنين اللى حايدينا الكورس وفجاه دخل علينا طلقه حاجه كدا بطل بجد الجسم الكيرفى المتقسم صح مش القرف اللى بنشوف والشر الاسود الطويل ولبسه فستان يجنن وجازمه كعب وصدر يجنن من الاخر انا بحاول اركز فى اى حاجه تانيا علشان ميبانش انى متحارش من اولها كدا)
سما/صباح الخير انا دكتوره سما اللى حاديكم الكورس (ودى اخر كلمه عربى قالتها يا مؤمن فى الاجتماع الباقى كله انجليزى وانجيلزى معقد مش السهل بتاع الافلام لا ده مصطلحات وشرح وكدا)
انا/(فى سرى)احيهههههه انا مش فاهم ولا كلمه انا اصلا دراستى كلها عربى والانجليزى بتاعى هو الفرانكو اللى هو اصلا عربى عمل نفسه انجليزى ...احيه احيه احيه انا فهمت الخطه بتاعت صاحب الشركه هو عايز يعقد الناس فى عيشتها علشان الناس تطفش واللى يكمل يتقال انه فشل فى الكورس احيه انا كدا بضيع انا لازم اركز ..بس حاركز ازاى مع الجامد ده ...لا شوقى ركز ..حاتبقى عاطل ركز هنا الحظ ابتسملى اخيرا)
سما/استاذ ...استاذ ..
انا/انا ؟
سما/)yes you ايوا انت)
انا/نعم
سما/ English please(بالنجليزى من فضلك)
انا/ yes(نعم)
سما/can you explain,to me what I was say (ممكن تشرحلى انا كنت بقول ايه )
انا/(طبعا معرفتش اقول اى حاجه لانى مكنتش مركز ولا بعرف اتكلم انجليزى)
سما/(بصتلى اوى وقالتلى)
You weren’t interested ..you are adanger to the work environment

(انت مكنتش مهتم ..انت ..خطر على بيئه العمل)
انا/انتى بتقولى ايه؟
واحد زميلى فى الشركه/بتقول انك بيئه
انا/بئيه مين يا حاجه لا نفوق للكلام (وطبعا الموضوع اتحول لخناقه انتهت انى روحت للمدير الجديد استاذ كامل)
كامل السعدى/(بعصبيه) ممكن يا شوقى تفهمنى ايه اللى انت عملته ده
انا/يا استاذ كامل الموضوع
كامل السعدى/موضوع ايه...ازاى وسط محاضره مهمه يحصل منك كدا .... انت عارف انى لولا انى مش عايز احكم عليك بسرعه كنت مشيتك لكن انا حاديلك فرصه اخيره ..واحب اقولك ان وجودك فى الشركه من عدمه فى ايد الاستاذه سما مفهوم
انا/مفهوم يا فندم (طلعت وانا عايز اموت سما واجبها فى الارض واعمل الفنش بتاع جون سينا فيها كان دمى محروق جدا لكن عزيزى القارئ انت حاتفهمنى انا لازم استحمل علشان الشغل والظروف اللى احنا فيها وانا مصريفى كتير ومرتبى اصلا كان بيخلص من اول كام يوم فاكان غصب عنى انى اسكت واستحمل واستمر الكلام على كدا اول اسبوع)
الكورس 15/5/2020
سما/
mr Shawky, can you tell me, what did you say?(استاذ شوقى ممكن تقولى انا كنت بقول ايه دلوقتى)
انا/(اعدت اشرح بنجليزى مكسر واحاول اى كلام شبه اللى الانجليزى)
سما/انا حاكلمك عربى علشان انا عارفه ان الانجليزى صعب عليكى بس انا احب اقولك انت محتاج تشتغل على نفسك جدا وتتمرن كتير علشان تقدر تلقى شغل
الحاضرين/ضحكواااااااااااااا
انا/متشكر لحضرتك جدا (طبعا كنت حافرقع من اللى حصل وقولت كدا خلاص هى حطانى فى دماغه وكان قدامى اتجاهين
الاتجاه الاول /امسكها انزل فيها ضرب اعمل زى الافلام وتانى مشهد تبقى متجبسه كلى ومحدش شايف منها حاجه زى المومياء بتاعت الفراعنه بس حاتمسك واروح السجن فامينفعش
الاتجاه التانى/ابدء بسكه المحن والتسبيل واحاول اثبتها ووقعها فى حبي بس ازاى صاروخ زى كدا يحبنى بالسرعه دى فى خلال اسبوع الوقت بيروح منى يا ناس النهارده 15 ونهايه الكورس 22/5 بس الطريقه دى كانت اسلم ولو منفعتش مفهاش مشاكل كتير)
انا/(المهم جبت ورد واستنتها قدام الشركه وهى داخله وقفتها) استاذه سما
سما/MR SHAWKY good morning
انا/لا انبى عربى بقى احنا بره المحاضره
سما/اه سورى معلش مش بتكلم عربى كتير...أقدر اخدمك فى حاجه
انا/ اولا انا عايز حضرتك تقبلى منى الورد ده
سما/ده بمناسبه ايه؟
انا/اعتذار منى انا كنت رخم اوى الفتره اللى فاتت فاارجو منك تقبلى اعتذارى
سما/سورى انا عندى حساسيه من الورد لما بقرب من الورد بحس انى بتخنق لولا انى متاكده انك متعرفش كنت اقول انك بتحاول تقتلنى
انا/ايه (بصيت للورد ورميته) احيه لا خالص انا جى اعتذر لحضرتك بس من غير ورد انا اسف
سما/تمام مفيش مشكله وانا اتمنى انك تسمع كلامى وتشتغل على نفسك حاتحتاج طاقتك دى علشان تلقى شغل
انا/هو انا وحش اوى كدا
سما/صراحه سئ جدا متنفعش انا اصلا استاذ كامل طلب منى انى متسرعش فى قرارى بس انا اضمنك باذن **** انت مش معانا فى الفتره الجايه (ابتسمت ابتسامه صفره)
انا/طيب مفيش اى طريقه تخلينى انفع انا راجل واعى واقدر اللى يخدمنى اوى وتحت امرك
سما/اممممم استاذ شوقى قدام 10 ثوانى تختفى من قدامى يا اما حانادى الامن وحاعملك محضر وتروح فى 60 داهيه ....9
انا/انا اسف
سما/8
انا/طيب نتفاهم
سما/7
انا/انا بهزر يا استاذه انا بهزر
سما/4
انا/من 7 ل 4 يالاهوى لا انا ماشى (طلعت امد علشان الم الدنيا )
واحد زميلى/يالاهوى على الفضيحه (اعد يضحك)
انا/ايه يا عم بعتذرلها
واحد زميلى/يا راجل ما انا شوفت كل حاجه هو انا مسمعتش بس باين بهدلتك واهو طالع تجرى (ضحك ) ادخل الحق اعد علشان الابلى ماتخدكش غياب
انا/ماشى يا اخويا(كانت دماغى حاتفرقع من الضغط وحرقه الدم وطبعا حضرت المحاضره زى الجزمه )
الكورس اخر يوم 22/5/2020
سما/كدا يبقى خلصنا يا شباب الكورس بتاعنا انا سعيده جدا انى اتعملت معاكم نتيجه الكورس بعد العيد كل سنه وانتو طيبين الناس اللى حاتكمل حايجلها تليفون فى العيد اما الناس اللى مش حاتكمل محدش حايتصل بيهم انا شكرا ليكم (لمت سما ورق الامتحان اللى امتحانه وكان كله بالانجليزى طبعا ونصه انا مفهمتوش بس كان برضو عندى امل )
انا/(اعدت ايام العيد كلها مستنى كل شويه ابص على الموبيل وارن لنفسى علشان اتاكد ان الموبيل فيه شبكه وكان بيرن عادى ولحد اخر يوم العيد محدش اتصل بيا وبصراحه انا كنت متوقع ان سما تعمل كدا بس كان عندى امل برضو المهم كنت بصدفه عرفت عنوان سما من موظفه فى الاتش ار قولت اكيد حاينفع المهم روحت اشتريت عليه كحك كبيره وغاليه وروحت البيت وخبطت عليها)
سما/(فتحت الباب) ايه ده انت انت عرفت عنوانى منين وايه اللى جايبك هنا
انا/كل سنه وانتى طيبه انا قولت مينفعش اول عيد بنا يعدى كدا من غير ما اعيد عليكى
سما/نعم ....بنا .....هو ايه اللى بنا انت عبيط
خاله سما/مين يا سما
انا/دخلت ..أنا يا طنط كل سنه وانتى طيبه يا ست الكل ..انا عرفت الاستاذه سما جابت الحلاوه دى منين اكيد من مامتها
خاله سما/بس انا خالتها
انا/مش معقول ده انا اول مره اشوف خاله قمر كدا
خاله سما/(ضحكت) مين ده يا سما
انا/انا يا طنط شوقى زميل الاستاذه سما فى الشركه وقولت اعيد عليكى انتى ياست الكل والاستاذه سما ...انا بشرب شاى خفيف ...تشرب ايه يا طنط علشان تاكلى معه الكحك الغالى اللى انا جايبه
سما/(سما كانت حاتفرق منى بس مش عايزه تقول لخالتها حاجه المهم عملت شاى واكلنا الكحك وخالتها قامت وسابتنا )
سما/شرب الشاى اتفضل بقى من غير مطرود
انا/ايه يا سما المعامله دى
سما/اسمى الاستاذه سما وانا طول عمرى مبحبش حركات العيال دى وعلشان كدا حاتمشى ولا اعملك فضيحه وتنزل على القسم
انا/لا مش مستهله بس انا قولت انتى اكيد كنتى بتحولى تكلمينى ومعرفتيش فاقولت اجى بنفسى
سما/واكلمك ليه ؟
انا/علشان تقوليلى انى نجحت فى الامتحان ومكمل فى شغلى
سما/مين العبيط اللى قالك كدا انت جايب 30 من 100 يعنى حتى مجبتش النص وعلشان كدا انا لو منك اول لما الشركه تفتح تلم حاجتك علشان تلحق تشوف شغل تانى
انا/استاذ سما انا فعلا محتاج الشغل ده انا بقالى سنين فيه انا فعلا معرفش اشتغل حاجه تانيا ارجوكى ادينى فرصه وانا حابقى موظف كويس وحاتعمل ارجوكى بجد
سما/خلصت ؟
انا/اه
سما/مع الف سلامه والبيت ده تنساه علشان لو شفتك قريب فى اى وقت حاعملك محضر واوديك فى داهيه
انا/يعنى ده اخر كلام ؟
سما/اتفضل مع السلامه
انا/ماشى (قومت وانا حافرقع انا خلاص كدا من غير شغل فى وقت كل الشركات بتقفل والناس اللى فى الخليج رجعوا والدنيا متنيله فعلا اعدت افكر فى حل ملقتش استنيت قدام البيت لحد الساعه 2 بليل معرفش ليه بس كنت مش لقى اى فكره كل اللى بفكر فيه هو ازاى اقنع سما ماهو سما اللى حاتقول مين اللى ناحج ومين فشل ....المهم ملقتش غير انى لازم اقنع سما باى اى طريقه فكرت انى اطلع اهددها واعمل منظر كدا واخوفها يمكن تقتنع بصراحه كنت عارف انها فكره فاشله بس مكنش قدامى غيرها كان معايا فى العربيه المسك بتاع الوش اللى بيلبسوه الحراميه كنت جايبه لما كان عندى موتسكل كنت بالبسه تحت الخوذه المهم لبسته وطلعت كان ليا واحد صحبى علمنى ازاى افتح باب الشقق لما كنت بنسى مفتاحى جواه الشقه فاهوب فتحت الباب بتاع الشقه ودخلت لقيت خاله سما وسما نايمين جمب بعض فى الاوضه وهنا عملت اغبى حاجه فى حياتى)
انا/(جبت سكينه من المطبخ ودخلت على الاتنين وجيت على خاله سما وصحتها طبعا غيرت صوتى) اصحى
خاله سما/يالاهوى مين
انا/اسكتى خالص (طبعا سما كانت صحيت )
سما/ايه ده مين
انا/مش عايز صوت اى كلمه حاموتها انا مجنونننننن
سما/طيب اهدا خد كل حاجه الفلوس وكله بس سبنا
انا/انا مش عايز فلوس .....بقولك ايه اربطيلى الوليه دى كويس ولو مربتطيهاش كويس حاقتلك انتى وهى يالا
سما/حاضر ...(قامت سما وهى مخضوضه قامت جرى جابت حبل كان فى الدرج بتاع غسيل وربطت خالتها وكانت مرعوبه وخالتها كانت بتعيط المهم سما ربطتها كويسه )
انا/شاطره تعالى بقى احنا نطلع علشان بنا كلام كتير اوى (اخدت سما الصاله وبصراحه كانت لابسه قميص نوم قصير وبصراحه مقدرتش امسك نفسى شدتها من شعرها ورمتها على الكنبه فى الصاله واعدت ابوس فيها وهى بتقاوم)
سما/لا لا يا حيوان ...(بتزوقنى اوى اوى )
انا/كنت ماسكها جامد مش عارفه تتحرك وببوس فيها وبقفش فى صدرها ورفعت قميص النوم واوباااااااااا لقتها مش لابسه كلوت نايمه كدا...ألموضوع ده هيجنى اوى اوى خالنى زى الحمار ببوس فيها بكل قوتى وانا راكب فوقيها وبدخل ايدى فى كسها وللاسف فتحت كسها با ايدى وايدى بقى فيها دمى كسها بس كنت هايج على الاخر بقيت ابوسها فى كل حته فى وشها وبقها وايدى بتلعب فى كسها وهى بتحاول تهرب لكن انا كنت مسيطر عليها اوى وبلعب فى كسها جامد اوى علشان تسيح ومتقومش وفعلا حركه مقاومتها قالت واللى كان طالع صوت اهاتها اللى تولع وصوت خالتها وهى بتحاول تصوت بس بوقها مكتوم فا الصوت ده كان هيجنى انا اوى وهوب قطعت قميص النوم اللى هى لابسه وبان صدرها اححححححححححححا صدر يولع شكله يوقف الزبر ويبقى عايز يتناك وفعلا نيمتها على ضهرها ودخلت زبرى بين صدرها وقفلت عليهم با ايدى وخالتها لما زبرى يوصل لبوها اخليها تمصه وانا بجسمى كله فوقها علشان متهربش وكنت اعمل كدا وبا ايدى العب فى كسهاا وابوسها كنت بحاول اخليها تبقى سايحه خالص علشان اعرف انيكها براحتى واعدت العب جامد وبان فى كسها انها مبسوطه العسل كان نازل من كسها على ايدى بس صوت خالتها ابتدى يبقى مزعج وخصوصا انى بقيت سامعها وكدا يبقى هى ممكن تصوت وتلم الدنيا فاقوم وشديت سما من شعرها ودخلت الاوضه ورمتها على السرير جمب خالتها )
خاله سما/(خاله سما كانت فكت بوقها لما انا دخلت عليها روحت ربطت بوقها كويس ورمتها على السرير شديت سما من شعرها ورمتها على السرير العكس يعنى راس سما تبقى عند رجل خالتها وهنا كنت عايز خالتها تشوفها وهى بتتناك وهنا دخلت زبرى فى كس سما وهنا خالتها صوتت واعدت تفرك وتحاول تقوم بس انا كنت ربطها فى السرير كمان وبصتلها)
انا/متخفيش انا فتحتها وادى ددمم كسها على ايدى اهو (ورتهولها وقربتوه من وشها وانا هايج فروحت قفشت فى صدرها وبعد كدا رجعت لسما ونمت فوقيها وبقيت برزع فى كسها وخالتها بتفرك وسما سايحه مش بتقاوم وبعد كدا شدتها وخالتها تنام جمب خالتها بس على بطنها وانابقيت انيك فى سما وانا باصص للخالتها وهى بتعيط وانا زبرى فى سما وبرزع فيها وبعد كدا خالتها تعمل وضع الدوج تبقى سانده على خالتها وانا من بره بس انا كنت اتجننت اوى ساعتها فارفعت قميص النوم بتاع خاله سما ونزلت الكلوت بتاعها)
انا/(خاليت سما تعمل وضع الدوج بس دماغها تبقى على كس خالتها وانا بنيك فى كسها) مص كسها يا شرموطه مصىىىىىىىىى لا اموتها
سما/(سما كانت خايفه على خالتها فاكانت بتسمع كلامى وعلشان كدا بقيت بتمص فى كس خالتها وانا بنيكها فى كسها وخالتها كانت بتقاوم برضو بس الوضع ده كان مهيجنى فشخ بصراحه انا اعد برزع فى كس سما وسما بتمص فى كس خالتها )
انا/(اخدت سما ونيمتها على خالتها وبقيت انيك فى سما والهبد كانه فى كس خالتها وخالتها كانت بتغمض عنيها وكانت مولعه من اللى بيحصل وانا كنت حاتجنن من الهيجان كس سما نار وكله عسل وتحتيها خالته كسها نار وبتاوه على خفيف من الشهواه واعدت انيك فى سما واغير الاوضاع وبعد كدا طلعت زبرى وجايب لبن على جسمها هى وخالتها وروحت جبت الموبيل بتاعى ومصورها كام صوره وبعدها شدتها على بره الصاله وقوتلها)
انا/حاتنزلى اسمى فى التقرير وحارجع الشغل ومش حاتقولى لحد حاجه ولا حاتقولى لخالتك انا مين علشان الصور الحلوه دى متنزلش على النت مفهوم
سما(بتعيط ) مفهوم
انا/(نزلت وانا مش مصدق ازاى عملت كدا ازاى اعمل حاجه مجنونه اوى كدا طيب العواقب حاتكون ايه مش عارف روحت البيت وانا حاموت من الرعب وفضلت مستنى فى اى وقت حايتقبض عليا واستنيت لحد)
الاجتماع 1/6/2020
انا/(روحت الاجتماع بتاع الشركه وانا مش عارف سما حاتحط اسمى وتخاف من تهديدى ولا حايبقى فخ وابقى بسلم نفسى المهم روحت الشركه وكان فى دخله الشركه متعلق ورقه مكتوب فيها اسامى الناس اللى نجحوا فى الامتحان وانا اسمى كان اخر اسم فى القايمه وده دليل انى اسم اتحط فى اخر لحظه وبعد ما الاجتماع خلص مع استاذ كامل صاحب الشركه باركلنا كلنا وكل واحد استلم شغله والدنيا مشيت تمام جدا بس انا مكنتش مبسوط وعلشان كدا طلعت فى البريك اشرب حاجه بره وركبت عربيه فجاه لقيت باب العربيه بيفتح ولقيت مفاجئه)
انا/ايه اللى اخرك اوى كدا
سما/كنت بشترى حاجات ثم انت لسه نازل كنت حاعد فى العربيه ليه
انا/وحشتينى اوى
سما/وانت وحشتنى اوى يا مجنون
انا/مجنون ؟ ماشى يا ستى
سما/مش عجبك ماجنون ده انت عمده المجانين كمان عارف ولا افكرك
(فلاش باك)
يوم7/5/2020(قبل الاجتماع بساعه)
انا/بت يا سما انا مش مصدق ان انتى اللى حاتدينا الكروس فى الشركه عايزك تنجحينى انا اصلا ماليش فى حوار المذاكره والكورسات وكدا
سما/مينعش المدير بتاعك مركز اوى معايا ومع الموظفين لازم محدش يعرف ان انا وانت نعرف بعض
انا/ازاى يا بت ده انا بحب بقالى 4 سنين ولا نسيتى
سما/منستش يا حبيبى بس انا خايفه عليك لازم اللى بنا يبقى سر
انا/ماشى
سما/اقولك احنا نعمل اننا متخانقين علشان اول لما انجحك محدش يشك فينا
انا/ماشى بس بالادب احترمينى
سما/ ماشى
سما/استاذ ...استاذ ..
انا/انا ؟
سما/)yes you ايوا انت)
انا/نعم
سما/ English please(بالنجليزى من فضلك)
انا/ yes(نعم)
سما/can you explain,to me what I was say (ممكن تشرحلى انا كنت بقول ايه )
انا/(طبعا معرفتش اقول اى حاجه لانى مكنتش مركز ولا بعرف اتكلم انجليزى)
سما/(بصتلى اوى وقالتلى)
You weren’t interested ..you are adanger to the work environment

(انت مكنتش مهتم ..انت ..خطر على بيئه العمل)
انا/انتى بتقولى ايه؟
واحد زميلى فى الشركه/بتقول انك بيئه
(نرجع للواقع)
انا/يا بت المجنونه ده انا كنت حاضربك بصراحه بس كنت حابس الضحك بالعافيه من الواد اللى قالى بيئه
سما/اه ماده كان حشرى اوى ورغاى وعلشان كدا كان لازم يشوفك وانت بتدين الورد وانا بهزئك
فلاش باك واقعه الورد (ألحوار الحقيقى)
انا/بقولك ايه يا سما الواد الرخم باصص علينا؟
سما/اه
انا/طيب قولى اللى احنا اتفقنا عليه علشان لو بيعرف يقرا الشفايف يصدق
سما/ماشى
نرجع للواقع
سما/(بتضحك جامد)كله كوم وانا بقولك قدامك 10 ثوانى وعديت من 7 فجاه 4
انا/انا معاكى مبعرفش مضحكش انتى مسخره بجد
سما/مش زيك يا روحى بس كله كوم وفكرتك المجنونه انك تعتصبنى وتنكنى قدام خالتى انت مجنون بجد
انا/يا روحى ما ده كان الخيال بتاعك انتى عايزه اغتصبك وياريت لوحدك ما انا نكت فى الشقه كتير لكن لا عايزه انيكك قدام خالتك كمان مجنونه
سما/مش زيك يا روحى بس انت عبقرى بمعنى الكلمه انا مش عارفه كنت عامل دماغ ايه وجالك الفكره دى انك تقنع خالتى انك فتحتنى وانى كنت بنت لحد دلوقتى محدش لامسنى
انا/بصراحه انا فى الفكره دى كنت انانى شويه يا روحى خالتك لما شافت كدا اكيد عارفه انك مدمره نفسيا وانا اول لما اظهر واتقدمك حاتقول ده فرصه ولا حاتقولى شقه ولا شبكه ونتجوز بقى يا روحى
سما/بس انت شاقى اوى متفقناش تلعب فى خالتى يا وسخ
انا/اعمل ايه بقى الوليه جسمها ملبن وانا برضو ليا الخيال بتاعى
سما/تانى تيتا (ضحكت)
انا/لا ياروحى ده تفريح انا كل اهتمامى بيكى يا مزتى انتى
سما/ماشى يا مجنون يالا نلحق نتعدا قبل ما وقت البريك مايخلص وانت اسبوع كدا تعالى وهات علبه كحك زى اللى جبتها كانت حلوه
انا/ماشى يا قلبى كله واملى كدا انا بحبك بطايه (بوستها)
ارجو تكون القصه عجبتكم وحاستنى تعليقاتكم ولو انت مقرتش القصص القديمه بتاعتى حاتلقى اسمها تحت واتمنى اسمع رايكم وشكرا ليكم
[/SIZE]

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%