NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
6,291
مستوى التفاعل
4,297
الإقامة
القاهره
نقاط
16,835
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكو انا عادل 27سنه في ناس ممكن شافت قصص ليا او حجات منزلها وازاي اني قدرت انيك كتير كده وازواج وحجات غريبه
ف جي اقول بدايتي وقصتي اللي دخلتني في الجنس كلنا واحنا صغيرين بدانها ضرب عشره ونفسنا ننيك وكده وانا كنت محب للمساج وبسببه عملت كل حاجه حرفيا اشتغلت خاص وفي اكتر من مكان في منهم اللي كويس واللي شمال وانا بحكم اني شاب كنت احب انيك وكده بس مكنش ينفع لاجل شغلي واكل عيشي اني اعمل كده عشان مترفدش ف بقيت اللي عايزه تتناك انيكها بس الطبيعي اني بشتغل عادي ومبحطش في دماغي النيك بس اللي بتيجي مبقولهاش لا
اول جلسه مساج
كان عندي 22سنه وواحد صحبي في الكليه جابلي شغل هناك ف الاول كنت رافض وحاجه جديده ومعرفهاش والمس بني ادمين وكده لحد م روحت وبدات اتعلم وللعلم المركز مكنش ستات بس كان ستات ورجاله عادي وبدا صحبي يعلمني وانا كنت بستوعب بسرعه وبعد اسبوعين كانت اول مره اعمل جلسه لحد وكان راجل 😂
وبدات اعمله الجلسه وعجبو شغلي وواحده واحده بقي يجي زباين وعملت اسم لنفسي وكنت بطلب ب الاسم رجاله وستات وكان في ازواج كمان
ومكنش فيه اي جنس
لحد م جه اليوم اللي غيرلي حياتي
في يوم روحت الشغل وجالي واحده وبدات اعملها مساج ووانا بعملها مساج لاقيت الي بتمسك زوبري بعدت ايديها لان المركز مراقب ب الكاميرات وطبعا فهمتها ده ولما عرفت اني مش ممانع حلصت جلستها وخدت رقمي يومين ولاقيت حد بيرن وطلعت هي وانها عيزاني اعملها جلسه في البيت عشان تكون بحريتها وللعلم المركز كان مساج عادي مفيهوش بادي تو بادي وهابي ايند وكده
المهم قبلتها وخدتني الشقه عندها وطلعنا قعدنا شربت حاجه ودخلت غيرت ودخلت عليها وبدات اعملها المساج وبعدها وانا عملها لاقيت اللي بتلعب في بتاعي ف بعدت ايديها لاقيتها بتقولي هنا كمان في كاميرات المهم قولتيلها سبيلي نفسك خالص وانا هكيفك المهم كملت الجلسه وطبعا ببقي لابس شورت عشان هدومي متتبهدلش ف نزلت الشورت والبوكسر وبقت تمص وانا بعملها المساج وبعدين قلعتها وعملتلها مساج بادي تو بادي وكانت بتتمحن ومسكت زوبري دخلته في كسها وفضلت انيك فيها في كسها وهي عسلها مغرق الدنيا مع الزيت وشيلته وحطيته خلفي وهي كانت واسعه وبلاعه ازبار فشختها وبعدين انا طلبت انها تضم بزازها وحطيت زبري بين بزازها وزودت زيت وبقيت انيكها في بزازها لحد م جبتهم بين بزازها
وخدنا دش بعد م خلصنا ولبسنا وقعدنا نتكلم
لاقيتها بتقولي انا هحتاجك كتير ل صحابي قولتلها وانا عنيا ليكي انتي وصحابك ومن هنا بدات المتعه
مستني رايكو في الجزاء ده واي حاجات عيزيني اعدلها في الاجزاء اللي جيه قولولي عيزين اطول اكتب تفاصيل اكتر بتاع كده
 
  • عجبني
التفاعلات: هانى الخواجه, Anasmsm, Medo said و 15 آخرين
ازيكو انا عادل 27سنه في ناس ممكن شافت قصص ليا او حجات منزلها وازاي اني قدرت انيك كتير كده وازواج وحجات غريبه
ف جي اقول بدايتي وقصتي اللي دخلتني في الجنس كلنا واحنا صغيرين بدانها ضرب عشره ونفسنا ننيك وكده وانا كنت محب للمساج وبسببه عملت كل حاجه حرفيا اشتغلت خاص وفي اكتر من مكان في منهم اللي كويس واللي شمال وانا بحكم اني شاب كنت احب انيك وكده بس مكنش ينفع لاجل شغلي واكل عيشي اني اعمل كده عشان مترفدش ف بقيت اللي عايزه تتناك انيكها بس الطبيعي اني بشتغل عادي ومبحطش في دماغي النيك بس اللي بتيجي مبقولهاش لا
اول جلسه مساج
كان عندي 22سنه وواحد صحبي في الكليه جابلي شغل هناك ف الاول كنت رافض وحاجه جديده ومعرفهاش والمس بني ادمين وكده لحد م روحت وبدات اتعلم وللعلم المركز مكنش ستات بس كان ستات ورجاله عادي وبدا صحبي يعلمني وانا كنت بستوعب بسرعه وبعد اسبوعين كانت اول مره اعمل جلسه لحد وكان راجل 😂
وبدات اعمله الجلسه وعجبو شغلي وواحده واحده بقي يجي زباين وعملت اسم لنفسي وكنت بطلب ب الاسم رجاله وستات وكان في ازواج كمان
ومكنش فيه اي جنس
لحد م جه اليوم اللي غيرلي حياتي
في يوم روحت الشغل وجالي واحده وبدات اعملها مساج ووانا بعملها مساج لاقيت الي بتمسك زوبري بعدت ايديها لان المركز مراقب ب الكاميرات وطبعا فهمتها ده ولما عرفت اني مش ممانع حلصت جلستها وخدت رقمي يومين ولاقيت حد بيرن وطلعت هي وانها عيزاني اعملها جلسه في البيت عشان تكون بحريتها وللعلم المركز كان مساج عادي مفيهوش بادي تو بادي وهابي ايند وكده
المهم قبلتها وخدتني الشقه عندها وطلعنا قعدنا شربت حاجه ودخلت غيرت ودخلت عليها وبدات اعملها المساج وبعدها وانا عملها لاقيت اللي بتلعب في بتاعي ف بعدت ايديها لاقيتها بتقولي هنا كمان في كاميرات المهم قولتيلها سبيلي نفسك خالص وانا هكيفك المهم كملت الجلسه وطبعا ببقي لابس شورت عشان هدومي متتبهدلش ف نزلت الشورت والبوكسر وبقت تمص وانا بعملها المساج وبعدين قلعتها وعملتلها مساج بادي تو بادي وكانت بتتمحن ومسكت زوبري دخلته في كسها وفضلت انيك فيها في كسها وهي عسلها مغرق الدنيا مع الزيت وشيلته وحطيته خلفي وهي كانت واسعه وبلاعه ازبار فشختها وبعدين انا طلبت انها تضم بزازها وحطيت زبري بين بزازها وزودت زيت وبقيت انيكها في بزازها لحد م جبتهم بين بزازها
وخدنا دش بعد م خلصنا ولبسنا وقعدنا نتكلم
لاقيتها بتقولي انا هحتاجك كتير ل صحابي قولتلها وانا عنيا ليكي انتي وصحابك ومن هنا بدات المتعه
مستني رايكو في الجزاء ده واي حاجات عيزيني اعدلها في الاجزاء اللي جيه قولولي عيزين اطول اكتب تفاصيل اكتر بتاع كده

كمل يا برنس​

 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاجك تعملي مساج
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا



@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%