NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر احمد وجدي

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
13 أبريل 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
نقاط
40
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

مدام جيهان وأجمل لحظات المتعة

في البداية انا اسمي أحمد 32 سنة خريج كلية تجارة بشتغل في مجال في الموبايل وخدمات المحمول وبحكم عملي بتعامل مع كل الفئات في الشارع وعشان مطولش عليكم في المقدمة

القصة حقيقة وبكل تفاصيله القصة ابتدت احداث القصة في سنة 2016 في شهر 10 دخلت عليا في الفرع اللي كنت بشتغل فيه سيده ***** اشتريت موبايل ايفون جديد وبحكم شغلي اني سليز بحاول افتح مواضيع مع العميل عشان اقنعه انه يشتري اتكلمت معاه وشرحتله كل امكانيات الجهاز وهي عرفتني انه ملهش في موضوع التكولوجيا والموبايل وكده هي كانت مسافرة بره مصر ولم نزلت موبايله اتسرق ومحتاجه واحد جديد عشان تقدر تكلم اولاده وتطمن عليهم وفعلان شغلت الجهاز وظبطت كل حاجه فيه وشرحتله بعض الحاجات اللي تسهل عليها الاستخدام وكانت طول فترة تشغيل الجهاز مرحه وبتكلم عادي وكانت تلقائية جدا وضحتلي انه عايشة بره مصر ونزلت اجازة طارئة عشان ولدته تعبانه وطلبت تشوفه وبعد ما خلصت كل حاجه في الجهاز شكراتني علي المجهود وسألت علي مواعيدي بحيث لو محتاجه تعمل حاجه في الجهاز او مش فاهمة حاجه تجني اساعده وعرضت عليها بدل ماتجي والمشوار من المكان اللي سكانه فيه للفرع مسافة كبيرة اقتراحت عليها تاخد رقمي وتكلمني واتس لو في حاجه مش فاهمه واخدت فعلا الرقم ومشيت والموضوع عادي جدا واليوم عده عادي وخلصت شغلي ورحت ومن عدتي اني بسهر كل يوم لحد بعد الفجر المهم الساعة 12 لقيت رقم بعتلي واتس وعرفت انه هي وقالت انه عنده مشكلة في تطبيق الاتصال اللي بتكلم من عليها اولاده واعتذرات انه بعتت متاخر بس كانت محتاجه التطبيق ضروري عشان تطمن علي الاولاد الهم قولتله عادي ولا يهمك انا عمتنا بسهر ومفيش اي ازعاج ولا حاجه وفعلا فضلت معاه اساعده لحد ما شغلت التطبيق وعرفت توصل لاولاده وتطمن عليهم واقعدت تعتذر وتتأسف علي الازعاج وشكرتني وقفلت عادي جدا تاني يوم نزلت الشغل عادي وعلي الساعه 8 وصل دلفيري محل حلويات مشهر ومعاه علبة جاتوه وحلويات وقلي انه جايلي مخصوص وساعته استغراب مين اللي يكون بعت ده وجاه في بالي وقته اكتر من شخصية بس طبعا متوقعتش خالص انه تكون المدام اللي اشتريت الايفون وساعدته بليل لان ده بيحصل عادي ومع عملاء كتير وبعد شوية من الحيرة والتفكيرة وصلت مسج منها بتقولي انه هداية بسيطة ومتشكرة علي مساعدتك واني تعباتك معايا ومن بدأت القصة وابتدات اتعرف عليها

واسمه جيهان عنده 38 سنه متجوزه وعايشة مع جوزها في قطر وبتنزل مصر زيارت كل كم سنه تقضي مع اهله شوية وترجع تاني وبس قفلت علي الكلام وانا شكرته علي زؤقه وان مكنش له لازوم وكده ورحت بليل عادي وأول ما وصلت البيت لقيت مسج منها بتسأل عن حاجه معينه في الموبايل مش فاهمه وبعتت في الوقت ده بحجة اني فهمته اني بسهر عادي فبالتالي مش هكون نايم وفعلا ساعدته وفضلان نتكلم يومه وقت كبير جدا واقعدت تحكلي انه نفسها ترجع تعيش في مصر تاني وانه مش مرتاحه في العيشة بره وابتدات نتعرف اكتر علي بعض وكدا وخلصنا كلام اليوم ده متاخر جدا وتاني اول ما نزلت بعتله بحجة اتطمن علي ولدته علي ايه ولو في اي مشكلة ظهرت تاني في الجهاز واقعدنا نتكلم شوية وبعدين قالتلي انه عنده معياد عند الدكتور وهتخلص ولم ترجع هتكلمني المهم الوقت عده ولقيته بتكلمني فون بس وقت متاخر حوالي الساعة 2 المهم ردت عليها وقوتله اني افتكرته روحت ونامت لم رجعت وكده قاللتي لا انه رجعت متاخر المهم فضلنا نتكلم مده طويلة جدا زيادة عن الساعتان واغلب الكلام عن ولدته التعبانه وان لو هي مش موجوده محدش هيتم بيها لانه بنت وحيده واخوته الاتنين ولاد ومتجوزين وكل واحد عنده بيته واولاده وكانت بتشتكي ان الدكتور اللي بتابع مع ولدته مش حاسه معاه بتحسن وبتدور علي دكتور تاني المهم اقتراحت عليها دكتور كويس انا اعرفه وممكن احجزله عنده واوصيه عليها كمان لان كان عميل عندي وفي بينا صداقة وكده وفعلا وقفت وحجزتله وطلبت منها اني اجي معاه اوصله لاكن رفضت وقالت مش عايزه اتقل عليك اكتر من كده وكفاية تتابع معايا علي الفون لحد ماتوصل وفعلان ده اللي حصلت ورحت للدكتور وفهمه كل حاجه عن مرض ولدته وطلب منها شوية اشاعه وتحاليل ولم تعملهم تعرضهم عليه عشان يكتب العلاج المناسب لحالته وكنت مبسوطه ان الدكتور طلع كويس وفاهم حالة ولدته كويس ورحت عملت التحاليل والاشعة وكان فاضل كم تحليل هياخد وقت عشان النتجية تظهر واتفقت معاه انه لم تروح تجيب النتجية هروح معاه وبالمرة اروح للدكتور عشان يساعده ولو في اي مشكلة وفعلا وقفت بعد اصرار مني كبير وقولت لو روحت لوحدي اوك نروح سوا وكان معياد ظهور النتجية يوم الخميس المهم ظبطنا سوا المعياد والمكان اللي هنتلاقي فيه ورحنا المعمل والدكتور وخلاصنا وكانت لسه الساعه 7 المهم عرضت عليها ان نروح اي كافية نشرب حاجه وبعدين اوصلها المهم برضو بعد اصرار مني وفقت ورحنا قاعدنا في كافية وطبعا عشان ال**** كانت بترفع جزء منه بس عشان تعرف تشرب وكل ده انا مكنتش شوفت ملامحها بس لم كانت بترفع جزء من ال**** عشان تشرب كان بين لون بشرته وكان وضح جدا انه علي قدر عالي من الجمال المهم اقاعدنا نتقاش شوية في الكلام اللي قاله الدكتور وحولت اطمنه اكتر وبعد شوية روحنا وصلته لااقرب مكان لبيته وبعده روحت علي البيت ولم وصلت لقتيه بتكلمني عشان تشكرني علي المساعده وعلي اليوم الجميل ده وفضلنا نتكلم بقي وفتحت معاه مواضيع في حياته الشخصية وقعدات تحكلي انه مش بتحب جوزها ولا عمرها حبته وانه حاولت تحبه كتير ومقدرتش نتجية طبعه الصعب في التعامل وانه اتجوزت وهي سنها صغير وانه مكنتش موافقها بس اتضغط عليها من اهلها عشان توافق بحجة انه هيعيشه في مستوي مادي كويس ولم سالتها عن ال**** قالت انه مش بتحبه وبتضايق منه وبتلبسه غصب عنه عشان جوزها فرضه عليها وسالتني بقي انت متجوزتش ليه وعايش ليه عازب وكده وفتحنا مواضيع كتير وقعدنا فترة كبيرة نتكلم بس دي كانت اول مره نتكلم في اموار شخصية وابتدا يكون في اعجاب متبدال وبعد فترة قوتله اننا بقلنا فترة بنتكلم واني عندي فضول كبير وقبل ماكمل الجملة لقيته بتقولي عارفة انت عندك فضول وعايز تشوف شكلي صح قوتله بصراحه ايوة المهم قعدنا نهزار شوية قعدت تقول افرض شكلي معجبكش بقي تعمل ايه واقعدت طبعا امدح فيها واقوله انا متاكد انك زي القمر واحساسي بيقولي انك جميلة جدا المهم فعلا قلتلي طيب 10 دقايق وكلمني فيديو وفعلا 10 دقايق وكلمته وردت فعلا وفتحت الكاميرا واول مافتحت اتفاجاءة فعلا من درجة جمالها ملامحه كانت جميل اوي وتفاصيل وشه حلو جدا وطبعا ظهرت ده في كل كلامي وقلته جوزك عنده حق فعلا انه يخليكي تلبسي **** انا لو مكانه مشش هنزلك الشارع اصلا قعدت تهزار وتقول هتحبسني يعني لا بجد و**** انتي جميلة جدا واللي زيك جواهرة نادرة ولازم نخبيها من العين وطبعا اتكسف ووشه احمر وقوللتي انت بكش اوي وبتحب المجملات اوي

وبعدين فصلت الكاميرا وقالت نتكلم فون احسن وكل يوم عن يوم العلاقة بتطور اكتر وبنرتبط ببعض اكتر وفي يوم خميس انا بكون اجازة الجمعة وكان بقالي فنرة كبيرة جدا ممارستش اي حاجه في الجنس ولا اي علاقة لا فون ولا طبيعي وكنت تعبان جدا وطول اليوم تفكيري في جيهان واني بمارس معاه كل حاجه في الجنس وفي الطريقة اللي تخليني امارس ومهم المهم كلمته واتس واقعدنا نتكلم شوية وسط الكلام بعتله صورة وضع جنسي بس رومانسي شوية واول ماشافته مسحته علي طول وقولتله اسف وصلت غلط المهم ضحكت وقالت عادي ولا يهمك بس حسيت من طريقة كلامه انه فهمت اني كنت قاصد فعلا اني ابعت الصور المهم عرضت عليها نتكلم فون احسن قالت ماشي بس كمان نص ساعه عشان بتحضر عشا لولدته تخلص ونتكلم وفعلا بعد شويه حولي ساعه لقيته بترن وردتيت عليها واعتذار عن التاخير بس كانت مشغوله مع ولدته المهم اتكلمنا شوية وبعدين وسط الكلام قالتلي قولي بقي كنت قاصد تبعت لمين الصور اللي بعته بالغلط المهم لا انا ببعت حاجه علي جروب الشركة ودخلت بعده اكلمك والصورة وصلت عندك بالغلط المهم سالتني وصورة زي دي بتعمل عندك ايه علي الموبايل المهم هنا قرارت اني ازود معها الجراءة شوية وقوتله انا بحب الرومانسية جدا وبحب الصور اللي بتكون كده اوي وبحس فيها برومانسية اكتر من الصور العاديه قالتلي شكلك من سهل خالص وابتدا تسأل عن تفاصيل اكتر عن الصور وسالته ايه رأيه فيها وقالت انها عجبته وبهزار كده سألت انت شكلك لك علاقات مع حد قبل كده والمكالمة اتحولت لحوار جنسي وفهمت منها انها مفيش اي علاقة جنسية مع جوزها من فترة طويلة جدا وحتي لم كان في علاقة كانت العلاقة ضعيفة جدا ومكنش فيها اي متعه وانه عمرها ما وصلت للنشوة الجنسية ومتعرفش تفاصيل عن الجنس كتير وكان واضح من كلامه انه تعبانه ومحتاجه اوي بس مش قادرة توضح او تقول وبعدين كلامته عن تفاصيل الاوضاع وطرق النيك والكلام بقي عادي جدا وكله الفاظ نيك بعد شوية حسيت انه خلاص بقيت علي اخرها وصوت نفسها بقي عالي وانه مبقتش قادرة تستحمل وابتدا نمارس النيك فون وهي كانت هايجه اوي وقاعدنا فترة كبيرة اوي نمارس النيك فون وصلت حاولي ساعة ونص متواصل لحد ما في الاخر قاللتلي انه خلاص تعبت ومش قادر تكمل اكتر من كده وبصراحه النيك معها فون كان جميل اوي وكانت حساس بمتعه كبيرها اوي ودي من المرات النادرة اللي احس بمتعه في النيك فون وفضلنا نتكلم شوية بعد ما اخدات نفسها وقولت انه مبسوطه اوي واول مرة تحس بالمتعه دي واول مرة في حياته تواصل للنشوة الجنسية وقفلنا بعد حوالي 4 ساعات مكالمات في الفون واليوم ده فعلا نمت وانا مبسوط جدا بس تاني يوم حصلت حاجه غريبه ومكنتش متوقعه لقيته عامله بلوك من كل حاجه فون واتس وفيس وكل حاجه ممكن اقدر اوصله بيها وحقيقي مكنتش فاهم هي عملت كده ليه لانه كانت مبسوط جدا وكانت مبسوطه اننا اتعرفنا وعايزة نكمل ونكون اصحاب علي طول عده يومين وانا مش عارف اوصله خالص لدرجة فكرت اروحله عند ولدته بس طبعا خطوة زي دي مش هتكون سهله خالص المهم روحت بليل وانا في بالي اني الصبح هنزل واروح عند بيته وحاول اوصلها بس بعد ما روحت بساعه لقيت الفون بيرن وطلعت هي ردت وانا متضايق ومتسغرب ليه عملت كدا بعده قالت انه بتعتذر عن اللي حصل بس هي كانت متلخبطة بعد اللي حصل ومكنتش عارفه تعمل ايه تكمل ولا تبعد وانه خايفة اني اكون فاهمته غلط بعد اللي حصل واني اخدت عنها فكرة غلط وطبعا انا اتكلمت معها بهدؤء وفهمته ان مفكرتش فيها غلط بالعكس انا عايز ارتبط بيها اكتر وعايز نكون اصحاب دايما وسالته عن احساسه طول اليومين دول وقلت اني وحشته وانه كانت بتمنع نفسه عني بالعافية وفي الاخر اتاكدت انه مشش هتعرف تبعد وانه اول مره في حياتها تربط بحد واول مرة تحس باهتمام حد بيها وانه مبسوطه بده اوي وانه اول مره تعيش الاحساس ده في حياته وسط الكلام قاللتي انا عايزة اقول حاجه بس مش عايزك تعلق عليها فقولتله اتكلمي برحتك اخدت نفسها وبعدين احمد انا بحبك ومش عايز ابعدك عندك ابدا وعايزه افضل معك دايما واتمني انت كمان تكون حبتني وفضلنا نتكلم كتير اوي اليوم ده لاكن محصلش اي حاجه فون وزي اي بداية علاقة جديده بيكون فيها اهتمام كبير وفضلنا نتكلم طول اليوم وبليل اول ما روحت كلمتها في الاول كان كلام عادي وبعدين ابتدا الحوار يختلف واني عايزة احضنها وعايزه تكون في حضني ونكون مع بعض وهي كانت مكسوفه بس في نفس الوقت مبسوطه بده وهحصل تاني مرة نيك فون بس المردي الموضوع كان مختلف لانه كانت بتكلم وبترد عليا في كل كلمه وبقيت بتقول كا حاجه عايزه تحصل لدرجة انا كنت مستغربها من الجرأة اللي كانت فيها واول ما بتدا النيك فون كانت هايجه اوي وفضلت تقول اه بحب النيك اوي عايزة اتناك منك اوي مش قادره هايجه موت والموضوع اتطور جدا وفضلنا وقت طويل نمتع بعض فون لحد ماقالت انه تعبت وكفاية كدا النهارده وقفلنا عادي بس بعد شوية كلمتني تاني وحسيت من طريقة كلامه انه لسه هايجه وعايزة تتناك تاني وفعلا كملنا النيك فون لحد الصبح وبعده بيوم طلبت منها نخرج نقعد في اي كافية وفعلا خرجنا واقعدنا نتكلم وعرفتني ان عندها شقة تاني غير اللي عايشه معاه فيها ولدته ورحت بس بصراحة كانت بحاول اخليها تروح معايا الشقة بس بمحاولات غير مباشرة بس حسيت انه لسه قلقانه وهتكون متوتره وخايفة لو جيت معايا الشقة وصلته لحد البيت وبليل اتكلمنا فون وابتدات اتضغط عليها عشان نتقابل في الشقة ونكون سوا برحتنا وطبعا كانت عارفه ومتاكده ان لواتقلبنا هيحصل علاقة جنسية وهي فعلا من جوه كانت عايزة ده بس كانت متردده وخايفة وده طبيعي لانه هتكون اول مره وهي بطبيعتها بتتكسف المهم بعد محاولات ضغط قالت مواقفه بس يكون عنده وانا اللي اروحلها مش هي اللي تجني واتقفنا علي كده وعلي المعياد وكان يوم خميس وقعدت اتكلم معاه طبعا هنعمل ايه وأساله عن الحاجات اللي نفسها فيها بس طبعا نتجية عدم معرفته بالجنس اوي مكنتش فاهمه حاجات كتير وانا اقعدت اشرحلها كل حاجه غن الجنس والنيك وطرق الممارسة وقعدت تضحك وقالت اه انت خبره اوي بس كانت هايجه اوي وانا قصدت انه تفضل هايجه كده لحد ما نتقابل عشان تكون المتعه اكبر وسط الكلام بعتلها صورة ببي دول وقلته عايزك اشوفك بده يوم الخميس واتكسفت اوي وقفلنا اليوم ده وبصراحه انا كنت مستني اليوم ده بفراغ الصبر واتقفنا علي المعياد الخميس الساعه 8 بليل وفعلا جه المعياد ورحت العنوان اللي بعتته وكلمته وانا تحت العمارة اني وصلت وطالع وفعلا لقيته مستنيها ورا الباب علي طول اول ما خبطت فتحت علي طول وكنت جيب لها ورد من النوع اللي كانت بتحبه ودخلت واقعدنا في الصالون بس كانت لبسه لبس بيت عادي وطبعا من غير ال**** وانا كنت متوقع ده لانه بتكسف جدا وفضلنا شوية نتكلم وشربنا حاجه وبعده قولتله انتي مجهزتيش ليه ضحكت وقولت ازاي يعني قولتله انتي فهمني طبعا راحت ضحكه وشالت الصينه ودخلت المطبخ وهي دخله رحت بصلي وضحكة وقالت انا هدخل اوضة النوم متجيش غير لم انادي عليك المهم فعلا دخلت اوضة النوم بس عده 10 دقايق مفيش اي حاجه لا خرجت ولا نديت عليا المهم قرارت اني ادخل علي طول حتي ومستنش اكتر من كده ودخلت عليها فعلا اوضة النوم واول ما دخلت لقيت جمال انا مكنتش متخيل فعلا انه بالجمال والحلاوة دي دخلت لقيته واقفه قدام المرايا وهي بتضحك ومكسوفة جدا وفعلا كانت لبسه نفس الطقم اللي بعتوله وكان عبارة عن ببيي دول اسود شفاف قصير اوي وتحته اندر فتله اسودا وبرا وعلي جسمه كان طقم نار وجامد فشخ

مواصفات جسمه لون بشرته بيضة بس بياض صافي وعيونه عسلي وشفايفه وردي وصدرها حجمه كبير ولون حلمته وردي غامق بسيط ومفيش عنده بطن طيزها مدوره وشكله جميل اوي وطريه وكسه جميل جدا منفوخ وشفايف كسه وردي وجسم زي مالكتاب بيقول وطبعا مقدرتش امسك نفس وقربت عليها وحضنتها من ضهرها وضمته اوي وحسيت احساس حلو اوي

وهي كانت مغمضه عنيها وده اللي حصل بكل التفاصيل

حضنتها اوي وضمته ليا اوي وابتديت ابوس فيها براحه اوى وابوسه من رقبتها اممممم امممم اممممم وحشتني اووي

اممم امممم امممم بحبك اوي

امممم مممممم ممممممم مممممم مممممم طعم شفايفك جميل اوي ياقلبي

وابتدأت تندمج اوي وبقيت حضنني اوي وانا بمص في شفايفها وهي بتمص شفايفي وابتدا احساس علي كل حته في جسمها من اول رقبتها وبعدين ضهرها لحد ما وصلت لطيزها وضمته اوي من طيزها وانا ببوس فى رقبتها اممم ممم مممممم

امممم ممممم ممممم ممممممم طعم جسمك جميل اوي

وابتدا تقلعني هدومي لحد ما بقيت بالبوكسر وبعدين زنقتها في الحيطه واحنا واقفين وضمته من طيزها اوى وانا حضن اجمل جسم شوفته في حياتي وفضلت ابوس فيها اوي زبي بقي واقف على اخره في البوكسر وبقي بيخبط في كسها اللي بقي منفوخ اوي وبعدين حضنتها من ضهرها واقلعتها القميص وجبت شعرها علي جنب واحتضنتها من ضهرها اوي وببوس في رقبتها من ورا وامص في حلمت ودانها وهي كانت في دنيا تانيه خالص وابتدات احساس علي جسمه من قدوم من اول بزازها اللي كانت عايزه تقطع البرا وتخرج منها ونزلت علي بطنها ولحد من وصلت لكسها واقعد افرك فيها وانا ببوس فيها وزبي بقي جوه فرق طيزها من كتر مانا زنقها اوي وشدت الاندر علي الاخر لحد ما دخل كله جوه كسه وطلعت علي بزازها وقلعته البرا وشكل بزازها كان جامد فشخ

اقعدت افرك في بزازها اوي واشدها من حلمتها اوي واعصر في بزازها اوي وابتدات صوت نفسها يعلي واهاته عليت وابتدات تندمج وتتكلم

اممم ممممم مممممم بزازك جميل اوي ياقلبي

اااه ااااه ااااه اااااه ياحيبي افرك فيهم اوي

اممم مممم ممممم ممممم اعصر في بزازك اوي

اااه ااااه اااااه اوي ياحبيبي

لفي ياقلبي

ونزلت ابوس في رقبتها لحد ما نزلت علي فرق بزازها وابوس في كل حته في بزازها اوي وامشي لساني علي حلمتها براحه اوي

اممم ممممم ممممم مممممم ممممممم مممممم طعم بزازك حلوه اوووي

امممم امممم امممما ممممما ممممم

ااااه اااااه اااااه ياحيبي ارضع في بزازي اوي

اااااه ااااه اااااه اااااه

بزازك تجنن جميلة اوووي اممممم ممممم ممممم ممممم ممممممم

وفضلت امص وارضع في بزازها وحلمته اوي واضم بزازه علي بعض وارضع في الحلمتين من بعض واضغط عليها بسناني براحه اوي

اممممم مممممم ممممم ممممم مممممم مممممم

اااااه اااااه اااااه اااااه براحه ياحيبي

اااااه اااااه ااااه اااه ارضع ومص فيهم اوي

وابتدات افرك زبي في كسها اللي بقي مبلل وغرق وخليتها تنزل علي كبتها وقلعتني البوكسر واول ما شافت زبي وهو واقف علي اخرها عنيها لمعت وكان عجبه اوي وابتدات امشي علي وشها وعلي شفايفه وهي فهمت اني عايزه تمص وابتدات فعلا تمص في بس مكنتش عارف تمص في البدايه لانه كانت اول مره ولكن مع الوقت ابتدات فعلا تمص كويس واندمجت في المص اوي

اممم امممم اممممم ممممم مممم مممممم ممممممم

ايه ياقلبي طعمه عجبك

امممم ممممم ممممم ممممم مممممم مممممم اه حلو اوي

وابتدات تمص اكتر وتدخله في بوقه اكتر

امممم مممم ممممم ممممم مممممم ممممم يجنن يا حبيبي حلو اوي

اممم مممم مممم ممممم ممممم مممممم ممممممم

مسكت بيضاني بايده وابتدت تفرك فيها وكانت مستمتعه بالمص اوي

اممم مممم مممم مممممم مممممم اه ياقلبي انا اول مره اجرب المص بس بجد حلو اوي

ااااه ااااه اااااه ياحيبي مصي في اوي

امممم مممم ممممم ممممم ممممم مممممم امممممم اممممم جميل اوي ياحبيبي

وابتدات امسك شعرها وادخله كله جوه بقه واسيبها ثواني وهي مستمتعه اوي

اامممم ممممم ممممم مممممم ممممممم اه ياحبي حلو اوي

ولم حسيت انه شبعت مص قامت وخليتها تنام علي السرير علي بطنها وجيت من فوقيها وجبت شعرها علي جنب ونزلت بلساني علي جسمه من اول رقبته وبعدين نص ضهرها لحد ما وصلت لطيزها وابتدات ابوسه في كل حته في طيزها وامشي لساني علي كل مكان في اجمل طيز شفوته في حياتي واقعدت افرك في كسه من ورا وهي اهاته ابتدات تعالي اوي

جي جي : اااه اهاااااا اااااه ااااااه ياحبيبي تعبانه هايجه اوي مش قادره

انا : حاسه باايه ياقلبي

جي جي : اه ياقلبي هايجه اوي مش قادرة

انا : مبسوطه

جي جي : ااه اااه اوي احساس حلو اوي

جي جي : اااه ااااه ااااه كسي مش قادرة هايجه اوي

جي جي : قلعني الكلوت ونكني بقي مش قادرة ااااه ااااه ااااه

جي جي : ااااه اااااه حبيبي بجد مش قادرة قلعني الكلوت ونكني اوي هموت هايجه اوي

وبعد خليته تنام علي ضهرها واقلعته الاندر وافتحت رجليها علي الاخر وابتدات الحس في كسه اوي وكان غرقان عسل اوي

انا : امممم مممم ممممم ممممم ممممم مممممم طعم كسك جميل اوووي

جي جي : اااه اهااا ااااه ياحبيبي عجبك اوي

انا : طبعا ياقلبي جميل اوووي

انا : اقطع كسك مص اوي

انا : اممم ممم ممم ممممم ممممم الحس كسك من جوه اوي

جي جي : اااها اااااه ااااه اااه ياحبيبي مش قادرة هموت كفايا مش قادرة عايزة زبك جوه كسي اوي

جيجي : اااه اااااه اااااه كسي كسي ااااه اااااه مش قادرة كسي مولع اوي

جيجي : ااااه ااااه ياحبيبي قطعت كسي مص مش قادرة

انا : كسك يجنن اوووي يا لبوة اممم مممم ممم مممم ممممم مممم

انا : اضغط علي كسك بساني اوووي

انا : امممم ممممم مممم ممممم ممممم مممممم اوي

جيجي : حرام عليك مش قادرة بجد اااه اااه اااه ااااه اهاااااا

انا : الحس في زونبرك اوي وابعبصك في كسك اوي

انا : اممممم ااممممما مممممم طعم عسلك جميل اوي

جيجي : ااااه اااااه حرام عليكي مش قادرة عايز اتناك اووي

جيجي : اااها اااااه حبيبي نكني اااااه اااااااه كسي مش قادرة

جيجي : خلاص بجد مش قادرة هجبهم اااااه اااااه اااااه

انا : نزليهم يامتنا كه علي لساني

جيجي : اااه ااااه هنزلهم بجد مش قادرة

جيجي : ااااه اااااه اااااه اااااه احمد هينزل اوي

جيجي : ااااه ااااه اااااه ااااااه اااااه ااااااه اااااه

انا : اه يامتناكه عسلك مولع اوي كسك علي اخرها

جيجي : اااه مولع اوي علي اخري مش قادرة اول اكون هايجه كده مش قادرة هموت واتناك من زبك دلوقتي اوي

انا : يلا يامتناكه امتعلك كسك المحروم ده اوي

جيجي : اااه اااه ياحبيبي انا ملكك اهو افشخني

انا : ارفعي رجلك لفوق وافتحيهم علي الاخر

جيجي : حاضر اهو ياقلبي كسك مفتوح علي اخره

أنا : امشي زبي علي كسك وزنبروك اوي

انا : واضربك علي كسك بزبي اووي

جيجي : ااااه ااااه ااااه ياحبيبي كسي هايجه اوي دخله كله مش قادرة

انا : ادخله كله في كسك يامتناكه

جيجي : اه ياحبيبي عايزه كله في كسك

جيجي : اااااه ياحيبيي زبك حلو اوي دخله كله في كسك اوي

انا : ادخله كله في كسك براحه اوووي

جيجي : اااه ااااه دخله كله ونكني اوووي

انا : اهو يامتناكه دخل كله جوه كسك

جيجي : اااه ااااه ااااه حلو اوي وكبير اوي

جيجي : ااااه ااااه ااااه ياحبيبي نكني اه

انا : اهو يشرموطه كله في كسك يالبوة

انا : عايز افشخ كسك المحروم ده اوي

جيجي : اه ياحبيبي محروم اوووي

جيجي : يلا ياقلبي افشخني اوي

انا : اهو يامتنا كه ارزعه في كسك اوي

جيجي : ااااه ااااها ااااه اااااهااااااا

جيجي : افشخني اوووي ااااه ااااه

انا : اقطع كسك نيك يالبوة

انا : ارزعه في كسك اوووي

جيجي : اااه ااااه اااااه اااااه اااااه

جيجي : ااااه نيك اوووي

جيجي : افشخني اوووي

جيجي : ااااه نيك ياحبيبي اااااه افشخني كمان

انا : كمان يالبوة

جيجي : ااه ياقلب اللبوة

جيجي : نكني اوي مترحمنيش

جيجي : اااه ااااه اااااه كسي أأأأه

انا : مش هرحمك يامتناكه هفشخ كسمك

جيجي : ااااه افشخني ياقلبي

جيجي : احمد الشتيمه بتهيجني اوي

انا : افشخ كسمك يالبوة

جيجي : اااه ااااه ااااه حلو اوي

جيجي : نداني باسمي وانت بتشمتني

انا : افشخ كسك نيك اوي

انا : اوي ياجيجي يامتناكه

جيجي : ااااه ياحبيبي انا متناتك اااااه افشخني اوي

انا : كسمك يامتناكه

جيجي : ااااه ااااه ااااه مش قادرة كسي هايج اوي

انا : يلا يامتناكه قومي اركعي هدخله في كسك من ورا

جيجي : اححح حاضر ياقلبي

انا : ادخله في كسك اوي يامتناكه

جيجي: اااه ااااااه ياقلبي المتناكه نيك اوووي

انا : اااه اااه ااااه افشخك ياشرموطه وافشخ كل حته فيكي

جيجي : ااااه اااااه ياحبيبي عايزه اتناك في كل حته في جسمي

انا : هفشخك يامتناكه

جيجي : ااااه وانا ملكك ياقلبي اعمل فيا كل حاجه

جيجي : ااااه اااااه كسي مش قادرة زوبرك فشخ كسي

جيجي : ااااه اااااها اااااه اااااه

انا : افشخ كسك نيك اوي واضربك علي طيزك اوي

جيجي : اااه ااااه اااااه طيزي ياحبيبي براحه

جيجي : اااه ااااه ااااه ااااه ااااه اااه براحه

انا : ارفعي راسك عشان هشدك من شعرك وهنيكك في كسك اوي

جيجي : اااه اااه ااااه ااااه اااااه ياحبيبي اااااه

جيجي : اااه ااااه كسي انت بتفشخني اوي مش قادرة اهااااا زبروك بيوجع اوي

انا : يلا يامتناكه عشان هدخله في طيزك

جيجي : لالالالالا هيوجعني اوي انا ضيقه اوي

انا : انا عايزة يوجعك اوووي يالبوة

جيجي : طيب دخله براحه عشان خاطري

جيجي : اااه اااه اااه اااااه براحه براحه براحه

جيجي : اااه بيوجع اوي في طيزي براحه عشان خاطري

جيجي : ااااه براحه بيوجع اوي

جيجي : ااااه زبك دخل كله في طيزي براحه عليه مش قادرة

جيجي : ااااه ااااه ياحبيبي براحه علي طيزي انا اول مره اتناك فيها

جيجي : اااه ااااه اااااه اااااه

جيجي : ااااه ياقلب جيجي انا متناكه اوي

انا : اشدك من شعرك وافشخ خرم طيزك اوي

جيجي : ااااه ااااه براحه حرام عليك بيوجع اوي

انا : انا عايزه يوجعك يبنت المتناكه

جيجي : ااااه اااه ااااه براحه علي طيزي

انا : ايه ياشرموطه النيك في الطيز حلو

جيجي : ااااه اااااه ااااه حلو اوي

جيجي : كل حاجه معاك حلوة اوي

انا : انيكك واضربك علي طيزك اوي

جيجي : اااه اااه ااااه طيزي بتوجعني اوي

جيجي : عشان خاطري رجعه كسي تاني طيزي وجعتني اوي

انا : طيب يلا يالبوة انا هنام وانتي اركبي عليه وعايزك تتنططي عليه اوي

جيجي : حاضر ياقلبي اهو

انا : اتنكي عليه اوي يالبوة

جيجي : اهو بتناك عليه اوووي

جيجي : ااااه ااااه ااااه ااااه زبرك حلو اوووي

انا : اتنكي اوي يالبوة

انا : اضربك علي طيزك اوي

جيجي : اااه ااااه ااااه اااااه اوي اوي ياقلبي

انا : نامي علي ببزازك ارضعهم وانتي بتتنكي يالبوة

جيجي : اهو ياحبيبي ارضاع فيهم اوووي

جيجي : اااه اااه اااااه ااااه مصهم اوي

جيجي : اااه ااااه ااااه اااه اقطع في بزازي اوي

جيجي : ااااه ااااه ااااه افشخ في كسمي نيك اوووي

انا : امممم ممممم مممممم ممممم اقطع بزازك مص اوي واعض في حلمك اوووي

جيجي : اااه ااااه ااااه افشخني اوي

انا : افشخك كسمك يامتناكه

جيجي : اااه اشتمني كمان

جيجي : انا شرموطتك لبوتك

انا : كسمك ياجيجي يبنت المتناكه

جيجي : ااااه ااااه ااااه كمان

انا : يالبوة يبنت الشرموطه

جيجي : ااااه ياحبيبي انا شرموطتك اااه

جيجي : اااه ااااه ااااه ااااه

جيجي : احمد انا خلاص مش قادرة عايزه اجبيهم انا وانت مع بعض اوي

انا : ماشي يامتناكة انتي عايزهم فين

جيجي : في كس لبوتك ياقلبي اااه ااااه

جيجي : يلا بجد اااه مش قادرة

انا : يلا يكسمك هنزلهم في كسك كتير اوي

جيجي : انا خلاص هجبيهم كتير اوووي

جيجي : اااه اااه ااااه ااااه نكني جامد اوي هينزل خلاص

انا : يلا يامتناكه اقفلي كسك علي زبي ونزليهم عليه

جيجي : اهو قفلت اوي خلاص مش قادرة هجيب ااااه

جيجي : اااااه اااااه ااااا ه هجيب ااااه اااااه هينزل كتير اوي

انا : وانا كمان هيزل كتير اوووي

جيجي : خلاص هينزل ااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااا

انا : اااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااا

جيجي : اااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه

جيجي : مش قادرة احضني اوووي

جيجي : اااااه اااااااااااااها احضني اوي وهو بينزل اااااااااااااااااا

انا : اهو ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااا

جيجي : اااااااااااااه ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااا

جيجي : اااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه اححححححححححححح

وخلاصنا واحنا فعلا كنه خلاص كل واحد فينا بياخد نفسه بالعافية وهي نايمه عليا وحضني اوي وانا حضنه اوي ومسكه من طيزها وفضلنا حولي 10 دقايق علي كده هي مغمضه عنيها ودايبه من المتعه ومش بتكلم خالص وانا حضنه اوي ومبسوط اوي وحاسس بمتعه رهيبه وبعده رحت ناميه علي السرير وبصه للسقف واقعدت تبستم ورحت قايله احمد انا بحبك اوي

وانا قوتله وانا بموت فيكي وفضلت حضنه اوي وسالتها اتمتعي وقالت اتمتعت دي كلمة بسيطه اوي انا حاسه كاني كنت عروسه والنهارده كانت ليلة دخلته وبعد شوية قومنا واخدنا شاور ونزلنا وصلته وانا روحت وكل واحد فينا في قمة السعادة والمتعه

متاسف علي التفاصيل الكتير بس انا حبيت اشارك معكم كل التفاصيل من البداية خالص علي فكرة دي اول مرة بكتب فيها وبعتذر عن اي اخطاء او ترتيب الاحداث واتمني تعجبكم ولو كان التفاعل كبير هنزلكم باقي اللقاءات وفي مفاجات فيها كتير اتمني تنال اعجبكم
 

المرفقات

  • IMG_٢٠٢٢٠٤١٥_٠٠٠٢٥٩.jpg
    IMG_٢٠٢٢٠٤١٥_٠٠٠٢٥٩.jpg
    96.8 KB · المشاهدات: 555
  • عجبني
التفاعلات: khaled_dz_2001, Dr.zb, Bebo big cock و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%