NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاج حد حنين يحتويني و يحسسني بالامان و انا في حضنه
ممكن الاقي هنا ولا بضيع وقت ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aboduwie, motaiam, Kokik و 2 آخرين
تعالى و انا هحتويك و احسسك بالأمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحة بتضيعي وقتك انا جربت قبل كدا و ما لقيتش اغلبهم بيكلموكي عشان يفرغوا شهواتهم و بيعتبروا ان كل بنوتي ديوث و بيحب الشتيمة و الاهانة

• عجبني
التفاعلات: الدنيا وحشه
بصراحة بتضيعي وقتك انا جربت قبل كدا و ما لقيتش اغلبهم بيكلموكي عشان يفرغوا شهواتهم و بيعتبروا ان كل بنوتي ديوث و بيحب الشتيمة و الاهانة
مش كلنا كده و انا عن نفسي بحب اتعامل مع البنوتي على أنه مراتي مش مجرد خرم افضي فيه شهوتي و خلاص و زي ما يتمتع بخرم طيزه لازم هو كمان يتمتع بزبي و يبقى مبسوط معايا عشان دي علاقة من طرفين

• عجبني
التفاعلات: ريري2
مش كلنا كده و انا عن نفسي بحب اتعامل مع البنوتي على أنه مراتي مش مجرد خرم افضي فيه شهوتي و خلاص و زي ما يتمتع بخرم طيزه لازم هو كمان يتمتع بزبي و يبقى مبسوط معايا عشان دي علاقة من طرفين
انا قلت معظمهم مش كلهم

• عجبني
التفاعلات: Africano28
المهم انك تكوني لقيتي الشخص المناسب اللي يقدر يحتويكي
انا عندي ابن خالي الي فتحني و انا صغيرة و بيحبني مووت كاني مراته بس انا بتكلم عن الفحول الي في المنتدى

• عجبني
التفاعلات: ah___med
ممكن تلاقى بس خلي بالك من نفسك

انا عندي ابن خالي الي فتحني و انا صغيرة و بيحبني مووت كاني مراته بس انا بتكلم عن الفحول الي في المنتدى
اتمنى لكم السعادة مع بعض

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Africano28
  • عجبني
ل
و جاد مش هتندم وهتلاقي إلى بتدور عليه معايا وجرب

مش شرط يكون ديوث او بيحب الشتيمه لكن المهم يكون بنوتى فعلا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%