القصة خيالية
ركبت عربيتي وانا مذهول وبافكر ازاي ده حصل وانا فى السن ده ابقي خول واتناك ومن واحد المفروض بيشتغل تحت ايدي
كان الشغل كتير وسهرنا فى المكتب ولان بيته جنب الشغل وعايش لوحده عزمني ابات عنده وننزل علي الشغل سوا الصبح
غيرت هدومي وجابلي شورت وتيشيرت كات من بتوعه البسهم وانا ماركزتش ان مع الشورت والكات هايبان اني شايل شعر جسمي كله
كنت تعبان عايز اكل وانام وبس
كنت باعمل شاي لحد لما الاكل يوصل لقيته لزق فيا من ورا بدون مقدمات وبيوشوني وبيتغزل في جسمي طبعا كنت هازعق وابهدله بس هو رفع ايده ومسك نقطة ضعفي حلماتي وبدأ يلعب فيهم بنعومة
قاللي واقفين قوي
مردتش غير بصوت نفسي خوف وهيجان واثاره
وشوشني تاني احلي من الصور
هنا فهمت ان اللى كنت خايف منه حصل وانه دخل على الكمبيوتر بتاعى وانا مش موجود وفتح المنتدي اللى بغبائي باسيبه مفتوح في الشغل وشاف كل حاجة
مع الحقيقة دي ومع زبرة اللى حسيت بيه لازق في طيزي ومع حلمي الكبير ان اتناك بقي بعد خيالات كتير
ماكانش فيه غير اني استسلم وابقي تحت امر حرفيا
لفني ليه وزقني لتحت وكان مفهوم اني اطلع بتاعه واستمتع بمصه شوفت زبره لمدة ثانية وبعدين غمضت عيني ونسيت انه موجود بقيت انا وزبره بس واشتياق السنين
هو اتكلم كلام كتير بس اي كلام كان هايفصلني ماكنتش برد ولا سامع اصلا
لحد لما قاللي باقولك هاجيبهم كفاية وشدني من شعري فقومت وقفت
لفيني بشوية عنف واهانة ضايقتني وهيجتني
وزق ظهر وطيت وسندت علي البوتجاز
و-------- ايوة حط زبره في طيزي ايوة اتبسطت ايوة كنت عايز اكتر ايوة فضلت اصوت بدلع وهيجان ايوة ضربني على طيزي كتير ايوة كنت باتوجع بمياصة ايوة حركت طيزي اساعده فى النيك اكتر ايوة لعبت في حلماتي وانا باتناك وشديتهم ايوة جابهم في طيزي وانا باوحوح وقاصد اني اهيجه وابسطه ايوة لفيت من نفسي ووطيت عليه لوحدي ومصيته ونضفت بلسانه كل نقطة لبن قدرت الاقيها باقية علي زبره وعصرته كتير علشان ينزل اكتر وبلعته كله بجوع
وبعدين رجع هو لورا وسند على التلاجة وهو بينهج ومبتسم فى رضا
هنا وعيت لكل اللى حصل وفوقت لبست هدوم وطيزي بلبنه زي ما هي وجريت على الباب فتحته وهو رفع بنطلونه وبيجري ورايا يلحقني وبيقولي في ايه رايح فين بس استني
فتحت الباب كان الدليفري جاب الاكل اتشغل هو معاه ووقف يحاسبه وانا جريت على عربيتي وركب وانا بافتكر كل اللي حصل
اول ما وصلت ما كانش عندي غيركم احكيله فتحت الكمبيوتر والمنتدي ودخلت احكيلكوا محتاج نصايح منكم
اكمل فى اللي بدأته ولا كفاية كدة وارجع طبيعي واكتفي بالفرجة والاحلام واتعامل معاه بعد كدة كان مفيش حاجة حصلت هو عمال يرن عليا وانا باكلمكم دلوقتي
دي صورتي الحقيقية
ركبت عربيتي وانا مذهول وبافكر ازاي ده حصل وانا فى السن ده ابقي خول واتناك ومن واحد المفروض بيشتغل تحت ايدي
كان الشغل كتير وسهرنا فى المكتب ولان بيته جنب الشغل وعايش لوحده عزمني ابات عنده وننزل علي الشغل سوا الصبح
غيرت هدومي وجابلي شورت وتيشيرت كات من بتوعه البسهم وانا ماركزتش ان مع الشورت والكات هايبان اني شايل شعر جسمي كله
كنت تعبان عايز اكل وانام وبس
كنت باعمل شاي لحد لما الاكل يوصل لقيته لزق فيا من ورا بدون مقدمات وبيوشوني وبيتغزل في جسمي طبعا كنت هازعق وابهدله بس هو رفع ايده ومسك نقطة ضعفي حلماتي وبدأ يلعب فيهم بنعومة
قاللي واقفين قوي
مردتش غير بصوت نفسي خوف وهيجان واثاره
وشوشني تاني احلي من الصور
هنا فهمت ان اللى كنت خايف منه حصل وانه دخل على الكمبيوتر بتاعى وانا مش موجود وفتح المنتدي اللى بغبائي باسيبه مفتوح في الشغل وشاف كل حاجة
مع الحقيقة دي ومع زبرة اللى حسيت بيه لازق في طيزي ومع حلمي الكبير ان اتناك بقي بعد خيالات كتير
ماكانش فيه غير اني استسلم وابقي تحت امر حرفيا
لفني ليه وزقني لتحت وكان مفهوم اني اطلع بتاعه واستمتع بمصه شوفت زبره لمدة ثانية وبعدين غمضت عيني ونسيت انه موجود بقيت انا وزبره بس واشتياق السنين
هو اتكلم كلام كتير بس اي كلام كان هايفصلني ماكنتش برد ولا سامع اصلا
لحد لما قاللي باقولك هاجيبهم كفاية وشدني من شعري فقومت وقفت
لفيني بشوية عنف واهانة ضايقتني وهيجتني
وزق ظهر وطيت وسندت علي البوتجاز
و-------- ايوة حط زبره في طيزي ايوة اتبسطت ايوة كنت عايز اكتر ايوة فضلت اصوت بدلع وهيجان ايوة ضربني على طيزي كتير ايوة كنت باتوجع بمياصة ايوة حركت طيزي اساعده فى النيك اكتر ايوة لعبت في حلماتي وانا باتناك وشديتهم ايوة جابهم في طيزي وانا باوحوح وقاصد اني اهيجه وابسطه ايوة لفيت من نفسي ووطيت عليه لوحدي ومصيته ونضفت بلسانه كل نقطة لبن قدرت الاقيها باقية علي زبره وعصرته كتير علشان ينزل اكتر وبلعته كله بجوع
وبعدين رجع هو لورا وسند على التلاجة وهو بينهج ومبتسم فى رضا
هنا وعيت لكل اللى حصل وفوقت لبست هدوم وطيزي بلبنه زي ما هي وجريت على الباب فتحته وهو رفع بنطلونه وبيجري ورايا يلحقني وبيقولي في ايه رايح فين بس استني
فتحت الباب كان الدليفري جاب الاكل اتشغل هو معاه ووقف يحاسبه وانا جريت على عربيتي وركب وانا بافتكر كل اللي حصل
اول ما وصلت ما كانش عندي غيركم احكيله فتحت الكمبيوتر والمنتدي ودخلت احكيلكوا محتاج نصايح منكم
اكمل فى اللي بدأته ولا كفاية كدة وارجع طبيعي واكتفي بالفرجة والاحلام واتعامل معاه بعد كدة كان مفيش حاجة حصلت هو عمال يرن عليا وانا باكلمكم دلوقتي
دي صورتي الحقيقية