ازيكم يا اصحابي جاي احكيلكم عن موقف حصل معايا من سنه
.
.
.
تبتدي احداث القصه من وصولي لقريه صغيره في مصر بس هي ع البحر كانت قريبه من شغلي ،قريه تحس انها ناس طيبين وفي حالهم .
أجرت هناك شقه صغيره في عماره أهالي كان بيسكن فيها عيله 3 اخوات رجاله ومعاهم زوجاتهم وأولادهم والعماره اللي في وشها بتاعت ابوهم وأمهم واخواتهم البنات العماره كانت عباره عن 6 شقق ومش كلهم فيهم ناس كنت أنا وفيه عيله مش نفس القريه ساكنيين في وشي وأصحاب العماره كانت قريبه من شغلي يومي كان بسيط بروح شغلي وارجع من شغلي ممكن انزل البلد اللي جنب القريه وأوقات لا بقضيها في البلكونه ،طبعا مهتم بنفسي وملابسي نسيت اعرفكم بنفسي اسمي مدحت عندي 32 سنه م. البحر الأحمر بس زي ما حكتلكم شغلي وداني مكان تاني خالص ،
المهم تبدأ قصتنا من الصبح بدري كنت نازل شغلي عادي وكان الشقه اللي في الارضي ساكن فيها خالد وشيرين وأولادهم وهما دول ابطال قصتنا .
وأنا نازل شغلي صادف شوفتهم واقفين في البلكونه بتاعتهم وعلشان هما في الارضي كانوا مكشوفين قدامي وانا وداخل وانا وخارج كان واقف خالد وشيرين سلمت عليهم ومشيت بس شوفت شيرين ولاول مره حاجه كدا القشطه تقولها انتي قشطه هي كانت منتقبه بس لما شوفتها كانت من غير اول ما شفتني غطت وشها بالطرحه بس انا كنت شوفتها بجد مزه وقمر حاجه كدا قد 27 سنه بس جمييله اووي روحت شغلي وخلصت يومي وهي كانت بتنشر في البلكونه وانا وداخل وانا عمال افتكر في ملامحها وتفاصيل وشها علشان هي كانت حاطه ال**** وعيوني وعيونها مش سايبين بعض لحد ما اتكعبلت وقعت هي ضحكت بصوت بس مسكت نفسها قومت نفضت هدومي وانا بضحك بردو وهي بتبص عليا بصتلها وابتسمت طلعت فوق وانا مش مصدق نفسي القمر دا اسمه ايه ايه حكايته قولت يا واد عيب علشان متحصلش مشاكل الست متجوزه وانت في بيت عيله يعني هتموت اخدت شاور اللذيذ وحضرت القهوه ولفيت سيجاره وخرجت اشربها في البلكونه لقيتهم قاعدين في البلكونه بس الدنيا ضلمه الا هي وشها منور قعدت اعمال اي صوت علشان يبصوا وشافتني وشوفتها ابتسمت وقاعدت تعمل نفسها بتدور ع الطرحه لبست الطرحه ونور البلكونه اشتغل وشوفت جسمها في الجلابيه الصفرا يا لهوووي جننتني صدرها متوسط بس مشدود وطيزها كيرفي جامده اوي جسمها ملبن يجي ٨٥ كيلو وطولها مثلا ١٦٧ قضيت السهره كل شويه اقوم ابص عليها ونظرات وكدا ،تاني يوم عديت كانوا بردو واقفين في البلكونه سلمت عليهم وعيوني وعيونها مع بعض بيتكلموا ولسانها بيتكلم معاه في حاجه لسه بدخل العماره لقيت خالد بينده :- بقولك
مدحت :- نعم
خالد:- ثواني طالعلك
مدحت :- ( قلبي واقع في رجليا هي لحقت قالت دا بيبصلي وبيبرق لما نشوف حكايتنا ايه )
خالد :- ازيك يا مدحت
مدحت :- انا تمام وانت
خالد:- تمام بقولك كنت عاوز أسألك البرفان اللي بتحطه عاوز ازازه زيه المدام عجبتها الريحه ونفسها تشمها عليا قولت ف عقلي ( مسا الدياثه )
مدحت :- هي تركيب اقولك ع اسمها ولا اعملهالك ؟
خالد :- لا لا انا معرفش في الحاجات دي انت اعملها وجبهالي لما تنزل البلد ولا انت جايبها من بلدكم ؟
مدحت :- لا انا جايبها من هنا
فضل يعزم عليا خالد أن أدخل يعمل غدا او شاي او اي حاجه قولتلوا لا مره تاني، طالع ع السلم وكلامه شغال يلعب في دماغي المدام عجبتها الريحه ونفسها تشمها عليا قولت ايه هي الصناره غمزت ولا ايه ،دهلت الشقه وزبي واقف اخدت شاور اللذيذ وضربت عشره ع كلامه وانا بتخيل نظراتها وعيونها ،خرجت من الحمام ع المطبخ اكلت اللقمه حضرت القهوه ولفيت سيجاره وخرجت البلكونه لقيت بنطلون فيزون ولاندر الابيض باين حذافيره من كل الجهات حاجه كدا كيرفي عايزه سبانكات وهيحصل 🤤👋🏾🔥، عملت صوت كدا اعرفهم إن تحت معاهم بنوته صغنونه كدا قد ٣ سنين فضلت العيبها وهي عامله نفسها بتدور ع الطرحه لبست الطرحه وغضت وشها وخالد ضحك ع ضحك بنته اللي بتلعبني
مدحت :- اسمها ايه عسوله .... يخلي
خالد :- شروق
مدحت :- عسوله شوشو
خالد :- عقبال اولادك
مدحت :- تسلم يا ابو شروق
شيرين بتبص ؛ مدحت :- تسلمي يا ام شروق
شيرين:- تسلم يا... قولتها مدحت وابتسامة
هي عيونها باين الابتسامه
قولت لخالد هروح اجيبلك البرفان اللي نفسك فيها
خالد :- ياعم مش عاوز اتعبك مش شرط دلوقتي خليها وقت ما تكون نازل براحتك
مدحت :- عيب عليك تعبك راحه وبعدين انا بحب انزل اتمشي واغير جو وعيوني وعيونها سوا
دخلت لبست ورشيت برفان وأنا نازل لقيته فاتح الباب وبيقولي خد الفلوس دي خليها معاك علشان تجيبها
مدحت :- عيب عليك يا لودا اللي بتقوله دا
خالد :- لودا !!! ايه لودا دا
مدحت :- ههههه دا ياعم دلع خالد ( سامع صوت ضحكه حريمي من جوا )
خالد:- ههههه ماشي يا دوحه
ضحكنا وبضرب بعيني جوا البيت هي كانت واقفه وحاطه الطرحه ع حته من وشه بس صغنونه اوي وشها كله باين شفايفها نفسي امصمها ااااه 🤤
مدحت :- عاوز حاجه تاني من هناك
خالد :- لا لا تسلم انت زووق اجدع جار شوفته هنا كلها مش بتسلم ع بعضها اصلا 😂😅
مدحت :- ليه ياعم الدنيا مش مستهله الا كل الحب والعشره
خالد :- ع رايك الدنيا مش مستهله
مدحت وبيضحك وقلبت لابتسامة :- عاوزه حاجه يام شوشو
خالد بيبص عليها وانا كمان هي اتلخبطت وحطه الطرحه بسرعه ع وشها
شيرين:- تسلم يا مدحت منحرمش منك
اخدت بعضي ونزلت جري ع البلد اعمل البرفان علشان ارجع ،لقيت الفون بيرن
خالد :- الو ايوه يا مدحت
مدحت :- الو ايه يا لودا عاوز حاجه ؟
خالد :- في محمصه في البلد جامده اسمها الاميره
مدحت :- اعرفها
خالد :- هات شويه لب ابيض ع لب اسمر ولب سوري وفول هنسهر سوا النهارده في البلكونه عندي وشيرين عملتلك كيكه يا سيدي
مدحت :- هههههههه دي سهره صباحي بقي لب وفول وكمان كييك
خالد :- معاك فلوس ولا ابعت فودافون كاش
مدحت :- ياعم انت ليه عاوز تتعبني معاك هو كل مره تقول خد فلوس عيب عليك الكلام دا
خالد :- معلش يا دوحه كلك خير ومجدعه
مدحت :- ها افتكر يمكن فيه حاجه تاني عاوزه انت او الاتنين شوشو اللي عندك
خالد:- اتنين شوشو عندي !!
مدحت :- يا لودا يا حبيبي مش مراتك شيرين وبنتك شروق يبقي كدا اتنين شوشو
خالد :- هههههههه ( سامع صوت ضحكه حريمي ناعمه ف الفون) هيجتني
مدحت :- طب سلملي ع شوشو اللي جنبك
قفلت معاه وانا مش مصدق دي سهره وكيك يعني ( تفريش ونيك ) قولت لا إذ كان كدا اجيب سيجاربين وازازتين بيره ودول اشربهم وانزل اقعد معاهم علشان الكلام يحلو
وصلت القريه روحت لعمارتي وانا ولسه داخل خالد اصطدني
خالد :- انت وصلت يا معلم
مدحت :- انت شايف ايه 🫣 هطلع بس وانزلك قال لا لا تعال بس اللي عاوز تعمله كله اعمله هنا ( فاكر عاوز اروح حمام )
مدحت :- لا لا انت فاكر ايه بس هطلع بس حاجتي دي وانزلك ( وانا برفع الكيس ) الاازيز عملت صوت
خالد:- كل دي ريحه ؟!!
مدحت :- هههههه لا ياعم مش للدرجه دي دول ازازتين حاجه ساقعه هسقعهم علشان اشربهم شويه
خالد :- خش ياعم فيه تلاجه جوا ولو عاوز تعمل حمام براحتك بردو البيت بيتك
مدحت :- ههههه ياعم حمام ايه بس انت فاكر عاوز اعمل حمام ؟ بص منن الآخر دول بيره مش بيبسي وانا عاوز اسقعهم واشربهم
خالد :- هههههه ياعم ما تقول كدا من الصبح خايف اقولك هات كوبايه !! طب انا مشربتش من يجي ٦ سنين انا كنت بلاعه كل حاجه بس بطلت لما فكرت اجوز
مدحت :- ههههه لا مقصدش ،كل الحكايه علشان يعني خوفا من الاحراج وكدا ومراتك جوا مش هينفع احطهم في الثلاجه عندك
خالد:- ياعم انت بتهزر خش ياعم يلا قدامي ع البلكونه
بعد إصرار خالد دخلت ومعايا كل حاجتي اديته ازازه البرفان عجبته كنا واقفين في الصاله وخرج علينا البطل شوشو😍 لابس جلابيه بيتي جامده مطرزه ومتقسمه ع جسمها بالحرف و عليهم ال**** بس اللي باين أنه فيه ميك اب كاامل وقمر مكتمل سلمت
شيرين :- يعني لازم نترجاك ساعه علشان تتدخل ولا انت مش عاوز تاكل كيكتي
مدحت :- ابدا يا ام شروق بس كنت عاوز اطلع حاجات الشقه وكدا
حطيت الحاجه ع الطرابيزه
وقعدنا نتكلم انا وخالد وسرحنا في الكلام شيرين قامت تبص ع الاكياس وانا مش واخد بالي منها
ببص مره واحده لقيت شيرين واقفه عند الاكياس
شيرين:- ايه الاازيز الكبيره دي
خالد :- هههههه
مدحت :- بضحك ب بس باحراج
خالد :- غمزلي وقالها لا دي حاجه ساقعه بتاعت مدحت بيحب يشرب انواع غريبه كدا
شيرين :- وانا كمان بحب الحاجات الغريبه اجربه
مدحت :- هههههه لا لا مره تاني هجيبلك حاجه اجمل من دول ،دول طعمه مر شويه انا هجبلك المسكر يا مسكر ،بقول كدا وببصلها وابص لخالد اللي بيضحك من كلامي وانا في بالي ( دا انت معرص كبير وانا هبعبصك )
مدحت :- بغمزله بقولوا خليها تحطهم في الثلاجه علشان يسقعوا
خالد :- ايوه يا شيرين حطيها في الثلاجه علشان يشربهم شويه
( وانا في بالي بقول :- ايه دا هتخليني اشربهم هنا معاكم دا يوم عنب شكله )
شيرين :- ايوه هروح بس روحوا البلكونه الجو حر وانا مش طايقه اللي لابساه
خالد :- محدش قالك تلبسي الجلابيه دي ما انتي دايما بتشتكي منها أنها تقيله وبتخنقك
شيرين :- حق عليا يعني أن عاوز البس حاجه شيك اقابل بيها مدحت
خالد :- وفيها ايه يعني مدحت معدش غريب مش لازم تضايقي في نفسك
شيرين :- وهي بتتكلم بدلع طيب روحوا البلكونه عقبال ما احط الاازيز في الثلاجه وأجهز الحاجات دي واغير واجيلكم
خالد اخدني وروحنا ع البلكونه ولعنا سجاير قعدنا حبه وقولتلوا عاوز اروح الحمام ؟
خالد :- طب ما تروح وانا ماسكك
مدحت :- ممم انا معرفش فين الحمام وتعال يعني وديني
خالد بص ليا كدا وقالي :- انا هوديك مش هرجعك ماشي انت مش عيل صغير مش هفضل اقول دا بيتك وتتحرك وتعال والكلام الكتير دا
مدحت :- ضحكت لا يا سيدي وديني انت وملكش دعوه
دخلنا وشيرين سمعنا واحنا داخلين في الصاله وهي في المطبخ قالت ايه انت رايحين فين قولت انا داخل الحمام
شيرين :- بتختاروا في أوقات غلط
مدحت :- ازاي ؟!
شيرين :- انا عاوزه بردو الحمام
خالد :- ودا ضيف يعني يخش قبلك
مدحت :- ودي ست يعني تخش قبلي
خالد :- لا الضيف بيقولها وبيتعصب
مدحت :- بس بس ياعم مش انت وصلتني وقولت ملكش دعوه بالرجعه انا اعتبرني جوا دلوقتي وارجع لبلكونتك ولفونك
خالد :- بنرفزه كدا قال استني في الصاله براحتك وبيبص لشيرين بغيظ ومشي
شيرين :- ( بترفع حته من ال**** وبطلع حته من لسانها ف ضهر جوزها ) وبتضحك
قالت خلاص يا استاذ مدحت ادخل انت
مدحت :- يعني بعد كل الحرب اللي دايره دي وفي الاخر تقول ادخل انت
شيرين :- انا بحب انرفزه كدا ادخل بقي عقبال ما اجيب هدومي من جوا ودخلت الحمام وانا كلي نار من كتر ما هو واقف معرفتش اعمل حمام اصلا هديت بعد دقايق كدا وعملت حمام وخرجت وانا وخارج هي كانت برا بس من غير **** ولا طرحه وايه (بطايه مستنيه تنزل الميه) وف ايديها هدومها ،ضحكنا لبعض قالتلي
شيرين:- هههه حمام الهنا ايه دا كله اكييد الساقع اللي بتشربه كتير ؟وهي بتبص ع زبري
مدحت :- ههههه اها الساقع اللي بشربه بيخليني ادخل حمام كتير (وانا يكلمها ماسك زبي وبعدله في البنطلون )
اتقدمت تدخل والطورقه ضيقه وانا خطوتي بطيه وهي جايه تمشي بمرقعه ،حكيت ايديها بكتفها وهي ماشيه جنبي ولمست صدرها الملبن وقعت الهدوم
مدحت :- اووه معلش مقصدش وبنزل معاها أشيل بتلقائية ناسي أنها هدوم حمامها
بصت كدا شيرين وايديها سبقت تاخد الهدوم وقالت
عنك يا مدحت ومسكت الاندر
وكان فتله ازرق وعليه نجووم
ابتسمت ..
مدحت :- عينيا ع صدرها الطري وهي لسه تحت ع الأرض موطيه بتجيب هدومها :- بجد زوقك جميل 🥰😍
شيرين ( في كسوف وشهوه ) :- ميرسي لكلامك الجميل شكلك رومنسي هههه
مدحت :- هو اللي شوف قمر بحلاوه قدك كدا محتاج يترسم في لوحه لا لا في السما واكون نجم سعيد جنبه
شيرين (وهي خدودها احمرت واعلنت الخجل من الكلام) :- بس كفايه هدوخ منك هو انت بتكتب شعر انا اول مره حد يقولي كلام زي كدا) بتحاول تقوم
مدحت بيساعدها تقف وبيضحك معاها :- دا ههريكي كلام لو تحبي عندي صفحه ع الفيس هيبقي ابعتهالك
شيرين :- ههههه ماشي اوكي سيبني بقي حاسه جسمي كله ميه من الحر ومن كلامك (بتقولها بمياعه)
مدحت (زبي بيعلن انتفاضه للمره التالته ع التوالي هنيكك يعني هنيكك ) :- حمام الهنا يا شوشو محتاجه حاجه ؟( وانا بشاور لها زي احميها ) وبضحك
شيرين بتضحك :- ههههه دا انت شكلك مصيبه
ادني ضهرها ومشيت وهي بتهشتك طيازها الجيلي بمرقعه
رجعت تاني لخالد وهو قاعد ماسك الفون وشغال يلعب جيمز غريبه كدا
خالد بص ليا :- حمد**** ع السلامه انت توهت ولا ايه البت شروق مش عارف داست ع ايه كدا نزلت العاب حلوه نسيت نفسي فيها بس بتجيب اعلانات كتير اوي قرفتني
قاعدت جنبه قولتله وريني مسك الفون قعدت ادور لقيت كام تطبيق اصلا بتوع فيروسات وبيهنجوا الجهاز
مدحت :- ايه ياعم كل القرف ع الفون دي حاجات ما بتجيش غير من مواقع أو تطبيقات بنت كلب
خالد :- هو انا اصلا بمسك الفون دي الوليه اللي جوا دي وشروق هما اللي بيلعبوا بيه طول النهار انا أخري امسكه بليل اسلي نفسي بيه
قعدت اقلب ف الفون لحد ما دخلت الصور وكان ف الاول صور للبنت شروق بنتهم وقعدت انا وخالد نتفرج وتتفاعل مع الصور كانت لطيفه بنوته عسل وفجأة تيجي صوره لشيرين وهي بترينج وقفنا ثانيه وقلبنا والصوره اللي بعدها بجلابيه بس هي حد بيصورها مش هي مصوره نفسها ابص للصوره وابصلوا وانا ابتسم وهو كمان قولتلوا مبروكه عليك ياعم الوليه ههههه
خالد :- ههههه لا مبروك ولا حاجه دي بتحب تضايقني
مدحت :- ياعم الستات بيحب اللي يسايسهم علشان يقدر يكسبهم ويكونوا تحت طوعه
خالد :- لا لا دي نكديه وتحب تعكنن كل شويه الجو هنشوف
مدحت :- هتشوف انت لما تيجي هوريك
مفيش دقيقه عدت ودخل القمرر علينا 😍 لابسه جلابيه حمره متقسمه ع كل تفاصيل جسمها ونص كم ودراعات ال قشطه منوووره وشعرها نازل ع صدرها حاجه تحسها اجنبي مستورد مش مصري خالص ،انا لما شوفتها تنحت ومشلتش عيني وهي قاعدت تبتسم وتضحك وجوزها الخول جنبي بيلعب ف الفون قامت متزعقه مره واحده وبتقولوا
شيرين :- هو الخمار البني فين ؟
خالد وهو مفزوع :- يخرببيييتك هو انتي متعرفيش تتكلمي براحه ،شوفت ياعم مدحت اللي بتقولي عاوزه حنيه وكلام حلو وطبطبه بتزعق ازاي
مدحت :- هههه ياخي هي بدور ع حاجه تغطي يعني نفسها وانا قاعد فهي مكسوفه
خالد :- ودي وشك كسوف دي ارشانه مبتتكسفش من حد
شيرين بنرفزه :- تصدق انا مش هدور ع حاجه ولا كمان عملالك اي حاجه تاني هاا وقامت قاعده ع الأرض بغل وصدرها عمال يترجرج
مدحت :- انتو جايبني تعكننوا عليا يومي ولا انتو جايبني تعزومني عندكم وتعيشوني يوم حلو ؟
شيرين :- معلش يا سي مدحت هو كدا دايما بيكسر بنفسي لوحدنا أو قدام الناس ( بتكلمني وعيونها كلها محنه )
خالد :- معلش يا دوحه ضايقناك وعكرنا يومك بس اعمل ايه بس ( بيبص لشيرين بضيقه ) شيرين بترد النظره بقرف وانا قاعد ف الوسط قولتلها
مدحت :- مش هتجيبلنا شويه لب عندي ليكي فيلم بتاع شعر رومانسي جامد
شيرين ( فرحت وبتميل عليا زي كلبه مطيعه علشان تبينلي صدرها) :- بجد يا مدحت ولا اقولك هقولك يا دوحه ( وبتطلع لسانها تغيظ خالد وهو اصلا مش معبر اي كلام لينا وباصص ف الفون وبيلعب) قامت شيرين وانا كلي نار منها ومن حركاتها ونظرتها ،بصيت لخالد كدا وقولتلوا
مدحت :- هو انت ايه ياعم ؟؟! انا جاي قاعد معاك وانت قاعد بتلعب ف الفون
خالد:- و**** دا اللي بعمله طول الليل قرفان من حياتي بلعب لحد ما يجي النوم
مدحت :- لا بقي بقولك ايه انا صدعت وفصلت منك ومن حوراتك هطلع الف سيجاره واصطبح واجيلكم
خالد:- هتطلع فين ياعم ؟ لف هنا وانت ساكت لسه هتطلع وتنزل
مدحت :- بس علشان شيرين وشوشو
خالد :- شروق هدخلها تنام كفايه والتانيه في المطبخ
قام خالد واخد شروق يدخلها ،وانا طلعت السيجاره ولفيت ولعت السيجاره كان خالد جه
خالد :- ياااه من فتره مشمتش الريحه دي ياااه ع الزمان ،اهو الواحد يمكن من الدخان يرووق شويه ويفك العكننه هههه بس خايف ادوخ من الريحه
مدحت :- ههههه كنت بتشرب زمان ولا ايه
خالد :- بقولك كنت بلاعه اي حاجه مخلتش حاجه مشربتهاش
مدحت :- طب خد نفسين
خالد :- لا لا انا الريحه هتخلي دماغي تلف بقولك بقالي زمن مشربتش
مدحت :- ياعم خد بس علشان انت مزعلني ومعككن الجو
خالد اخد السيجاره شرب نفسين وقعد يكح شويه ويضحك
مدحت :- ههههه ايه تمام الدنيا
خالد :- تمام التمام اووي هههههه
شيرين بتدخل علينا وانا بحاول ادري السيجاره بس هي شمت الريحه بتحرك مناخيرها علشان تحس الريحه وبتقول :- هههههه الريحه دي بشمها في الافراح وهو فيه فرح جنبنا ولا ايه ههههه
انا وخالد بنبص لبعض وبنضحك بس خالد عكننها بردو وقالها كان فيه فرح وخلص
شيرين :- انت دايما كدا حتي لما اهزر ياخيي يبااي عليك
مدحت :- ميقصدش ع فكره حاجه هو فيه توك توك كان معدي ومشغل اغاني وكدا ومشي بس (وانا بخبط خالد ف جنبه)
شيرين :- ماشي هصدقك انت يا دوحه هو مش بصدقه
وخالد عمال يتريق عليها والنفسين مشغلين دماغه بضحك
قعدت في الأرض جنب الترابيزه ورجليها من ناحيتها قولتلها ما تيجي تقعدي جنبنا قالت لا لا انا هنا احسن
خالد :- هي بتحب تقعد في الأرض ( بيعمل حركه ع الطياز أنها كبيره وكدا ) بيضحك مسطول يعني
شيرين من غيظها :- اللي بتتريق عليها دي كتير بيتمناها وبيموت عليها ولتبصلي
انا :- اهدي ياعم خالد ما تسيب شيرين ف حالها
شيرين وهي مضايقه :- هو كدا بيحب بعكنن عليا حياتي كلها
خالد بيبصلنا ومش مبطل ضحك ويهدي ويضحك انا مستغرب ماله هو مسطول طينه كدا دا لسه نص السيجاره ف ايدي مداريه
انا :- يلا بينا ندخل احسن نشغل الفيلم في الصاله ع الشاشه ونلم القعده هنا
قومنا ودخل خالد وانا قولت هساعد شيرين نلم الحاجه وهي قايمه وقفت عند زبي وانا واقف هي ع ركبها وعيوني ف عيونها حطيت ادي ع وشها وبعاملها زي طفله بقولها يلا جوا حسيت بيها وهي بتقوم ساعدتها وحضنتها بس كان ثانيه ،شيلت معاها الحاجه ع صينيه وهي بتلف حكيت ايدي في فرق طيزها كان معلم ف الجلابيه شكله عجبني حسيت بيها متكهربه من البعبوص ووجسمها ساب وهتوقع سندتها من صدري وطيازها من ورا وسيبتهم قولتلها خلي بالك قالت ايوه معلش و ريحه البرفان بتاعتك جامده نفسي اشمها ع جسم ولسانها وقف عاوزه تقول جسمك بس مسكت نفسها وخدودها حمرت وقالت أنا هدخل تعال معايا
اول دخلنا لقينا خالد مشغل الشاشه ع قناه اغاني ومزاجه ايه عنب وهي قالت هروح الحمام
انا :- ايه يا لودا مزاجك فووق الشووق باين عليك
خالد :- يااه بقالي زمن معملتش دماغ
انا :- ابسط ياعم ورووق بس بلاش تعكنن في شيرين خلينا نعرف نقضي الوقت كويس ولا عاوزين امشي
خالد :- حبيبي يا دووح انا مقدرش ع زعلك انت شاب جدع وانا حبيتك وانا مش هكلمها تاني يا سيدي بقولك ع حاجه هي بتاعتك النهارده انا مليش دعوه بيها
انا قولت في بالي ( ايه الكلام دا هو ديوث ولا مسطول ولا دا متحرر ولا حكايته ايه انا شوفت معاه حاجات عجيبه وماسك نفسي عليه ) قولتوا بس كداا سيبهالي ابسطكم النهارده
خد ولع السيجاره ،خالد بيبص السيجاره بيقولي باله هي لسه مخلصتش قولتلوا لا انا دريتها لما دخلت علينا شيرين خالد :- ماشي نا بصراحه عاووز اعمل دماااغ وحشتيني وبيولع السيجاره وبيضحك
شيرين جات تاني بتبص لقيت الريحه دي تاني بصتلها وبتضحك قولتلها اصل التوك توك جه ومشي شيرين ابتسمت وجات تقعد بردو ف الأرض جنب الطرابيزه وهي بتوطي توريني طيازها وبتقولي ايه فين الفيلم ولا انت بتاكل بعقلي حلاوه قولتلها لا معايا هشغله وباحول اخد الريموت علشان اشغل الفيلم صاحبنا خالد مش عاوز يغير الاغاني بيقول سيبها بس الاغاني حلوه ومزاجنا حلوو فيلم ايه ياعم هي هتقوم ترقص دلوقتي اجدع من الكلام دا شيرين بتعرف ترقص ،شيرين بتبص ومستغربه ارقص ايه يا راجل انت مجنوون خالد بيضحك وقالها ايوه البدله الزرقا اللي معاكي اللي جبناها في العيد يابت ههههه
شيرين لسه مستغربه دياثه جوزها وهطق منه بتقوله هقوم اعضك وحياتك ولا اقولك هقووم فعلا ارقص واهزز اللي بتتريق عليها واوريك الناس بيتمنوها ولا ،اناا قوولت اووبا دي نياكه ع الطري ايه الدياثه الفاجره الفاخره دي قولت لخالد بقولك ايه اندهلها تجيب الساقع الاول وانا بغمزله ضحك وناد عليها وقال هاتي الساقع وكوبيتين
فتحنا البيره وصبينا توتات ودخلت علينا الراقصه شيرين 😍😍😍 حاجه كدا اوووبا ع أوروبا بتلمع وبتنور ناقص الركيب يدور ويطييير
صفرتلها اول ما دخلت قومت كمان من مكاني ومسكت ايديها ولفيتها لفه كدا دا زي الاستعراض وانا بتفرج ع تفاصيل جسمها وبقولهم دا بجد يوم الهنا يوم جيت هنا انا عيوني مش هتشوف في جمال وهي كانت بجد حاجه جميله اوي خالد قعد يضحك ويقول شوف عاوز ترقصها ع اغنيه ايه قالت شيرين لا انا عاوزك يا دوحه تقعد وتتفرج انا هرقصلك انت ،مسكت الفون بتاعها وشغلت يجي كام اغنيه وتميل عليا بصدرها اللي خارج برا البدله اللي لابساها وترقص كل شويه بطيازها بتحركهم ناحيتي ابتدت بعديها شيرين تفصل ابتدت وجات رمت نفسها وسطنا وهي بتضحك وشغاله تقول ياها بقى لي فتره ما رقصتش الرقص ده كله ايه يا دوحه عجبك راسي انا رديت عليها وقلت لها اه طبعا عجبني رقصك بجد هزت وسطك تجنن قالت لي يعني انت من الناس اللي بيتمنوها قلت لها ايه بيتمنوها ايه بيتمنوها دي قامت وقعدت تشاور على طيازها وهي بتهزهم وقعدت تضحك ضحكت انا وقلت لها اه بجد عجبتني انا ما شفتش حاجه زيها قبل كده من فتره شيرين بتضحك وبتبص لخالد وبتقول له شايف شايف الناس اللي بتفهم وبتبص لي وتغمز لي خالد قال لها مين قال انها وحشه انا ما قلتش حاجه انا قلت عليها انها كبيره شويه بصيت لي انا وقلت له برده دي كبيره فين كبيره يا عم هي كيرف شويه بس مش كبيره قعدنا نضحك شيرين قالت يا ااه انا نفسي ارقص سلو ما تقوم يا خالد ترقص معايا شويه خالد يبص لها ويضحك ويقول لها ده انا هو انا عرفت اصلا ارقص معاكي يوم فرحنا علشان اعرف ارقص معاكي دلوقتي شيرين قالت له على رايك ده انت خربت الدنيا اليوم ده وكنت هتوقعني على وشي وهتبوظ لي الفستان انا فضلت اضحك شويه وقلت له يا يا انت ما بتعرفش ترقص خالص كده بصيت لها قلت لها تسمحي لي انت بالرقصه دي ضحكته و ضحكه وبصت لخالد اللي قال لها و**** شوفي لو كان هيعرف يرقص معاكي يبقى كويس اهو اعوضك بحاجه شغلنا الاغنيه وقمت مسكتها من وسطها وعيوني بتتكلم مع عيونها وبجد بجد كانت جميله وايدي هي بتتحرك على كل حته في فيك اسمها لحد لما وصلت لطيازها ورفعتها من طيازه اتخضت شويه وقالت لي ايه ده في ايه قلت لها بجد جميله وعجباني قالت لي وانت كمان عاجبني كلك حتى البرفيل انت حاطه ده انا هتجنن من ريحته ونفسي الحسك كلك قال لها وانا كمان نفسي الحسك كلك انت كلك عسليات من وشك لرقبتك لصدرك حتى سوتك كمان عسل ونوصل لنهر العسل اللي يسيل من كسك وانا ايدي بتتحرك على كل مكان بقوله قالت لى انا رجلي من شيلاني ع فكره سندتها وقعدنا وقعدتها في وسطنا شيرين بتقول انا عايز اقوم اغير بس مش عارفه اقوم البس ايه خالد بيقول لها البسي اي حاجه يا ستي خلاص الليله خلصت والسهره خلصت ورقصتي واحنا كمان هنخش ننام انا بقول له ليه يا عم انت نسيت ان احنا بنشرب ساقع شيرين بتبص للحاجه الساقعه وبتقول ايه انتم شربتوها كلها لوحدكم وبتمسك الكوبايه اللي كان فيها شويه وبتحطها على بقها وبتشرب وبتقول ايه ده ايه الطعم المر ده هو ايه ده بنبص انا وخالد لبعض وبقول لها عايزه الحق ولا اكذب عليك قالت لي لا قول هو ايه ده قلت لي انا دي شويه بيره اه هي دي البيره اللي بيقولوا عليها كان نفسي من زمان اجربها بس طعمها مر قولتلها ممكن بس مر اول كم مره بس بعد كده هتتعودي عليها قالت طيب انا عايز اخش اغير بس وهرجع اجربها تاني
رجعت شيرين وهي لابسه قميص نوم اسود فوق الركبه بشويه وحمالات وصدرها كله مدلدل وبينور وهي جايه وعيونها ما سابتش عيوني ولا حتى عيوني سابت عيونها وفضلنا بصين لبعض كتير لحد لما جات ورميت نفسها في وسطنا انا وجوزها وبص عليه لقيت بيفتح عين وبيقفل في عين بقول له هو انت هتنام وتسيبنا قال لها براحتكم خالص انا فصلت شغال الفيلم اللي انتم بتحبوه انا جنبكم مش هسيبكم طلعت الفون بتاعي وشغلت الفيلم ما فيش دقيقه وببص لقيت شاري بيتحط ايديها على كتفي وبتحاول ان تسند راسها على صدري بصيت لها كده وضحكت وهي ابتسمت وشدتها ناحيتي شويه حطيت انا كمان ايدي على كتفها الابيض وفضلت احركه عليها علشان تطمن معايا اكثر حابه كده والفيلم كان ماشي شويه وكان فيه كم حته بوسه وقالت ياه انا نفسي اجرب بوس الشفايف ده انا من زمان ما عملتهوش ،قربت وشي لوشها وشفايف لشفايفها وهي كانت مسلمه ليا خالص و وغمضت عيونها وانا غصت ما بين شفايفها وايديا رايحه على صدرها بتمسك صدرها برفع برقبتي شويه لورا وبشوف جوزها نايم منه وسايبنا جيت جنبه ودانها وقلت لها بصراحه انت جسمك حرام عليك ردت عليا بصوت كله محنه وشهوه معايا واحد ما بيقدرش النعمه اللي في ايده قلت لها ما تيجي نخش جوه احسن ونسيبه هو هنا مع الفيلم يتفرج عليه وهو ونايم وضحكنا خدتني من ايدي ودخلتني على السرير وزقتني نزلت للبنطلون وانا ونايم على السرير فضلت تفك الحزام وهي بتبص في عيوني وتغض في شفايفها خرجت زبي من البنطلون واول ما شفيته شاهد شاهقت وقالت هو شادد حيله كده ليه هو انا مثيره للدرجه دي قلت لها عادي انت تهيجي الحجر هتلاقي راسه كبيره قلت لها علشان يكيف كسك الجميل فضلت تبوس في راس زبي* وتنزل بلسانها عليه وكانت بصراحه مصاصه بتعرف تمص جدا قلت اللي عندي اتعلمت كل ده فين قالت لي من كتر افلام السكس اللي بتفرج عليها جوزي مش بيكيفني وانا لازم اكيف نفسي مسكتهاا من ايديها قلت لها بس كفايه دا وقت انا اعمل مش انت انا اديتك وقت تمصمص سيبني بقى اعيشك احلى لحظات حياتك شديتها جنبي للسرير وفضلت العب في شعرها وانا عمال ابوس في شفايفها ونزلت على رقبتها وبشيل حمالات القميص الاسود من على جسمها وبنزل بوس لحد لما بوصل لصدرها وهي عيونها كلها شهوه وفاتحه بقها من شهوتها خرجت ايدي على وشها لحد لما وصل لبقها وحطيت صباعك بقها فضلت تمص فيه وانا امصمص في حلمات صدرها اللي هم بقوا اكبر من عقله الصباع من كتر هيجانها نزلت بوس لحد سويتها وبوست بطنها شلت صباعي من بقها اللي كانت بلته برقها وطلعت جنبها وبقول لها صباعك اللي بريقك ده لازم يدخل كسك قالت لي انا نفسي زبك هو اللي يدخل ودخلت صباعي في كسها وهي بتتلوى تحت مني فضلت العب في زنبورها وادخل صباع ودخلت الصباع الثاني فضلت تعمل اصوات غريبه قلت لها اهدي قالت لا انا عايز اسمع العرص اللي قاعد بره ان انا بتناك حلو بدل ما هو خول اللي بيجيبهم بسرعه خرجت صوابعي من كسها وكانوا غرقانين بميتها وعسلها قلت لها تعالي مصي تاني مصر الثاني وقلبتها على بطنها ورفعت وسطها وقلت لها انا هنيكك دوقي قالت انا بشوف الاوضاع دي بس في افلام السكس انا من زمان نفسي اجربها انا شكلي هجرب معاك حاجات كتير قلت لها انت اتفتح لك باب النياكة وهتتناكي لما تشبعي قالت لي نيكني* وعبيني لبن بقى لي كتيير مشتهيه شويه لبن سخن في كسي وعلى فكره طيزي لسه ضيقه ومتفتحتش هو ما عرفش يفتحها ولا ينيكني فيها قلت لها ما علشان انا اجي انيكها وافتحها وتبقى بتاعتي انت كلك على بعض بتاعتي قالت لي انا بتاعتك وخدامتك وحتى الخول اللي بره ده هخليه خدامك ،قمت ضاربها على طيازها،وحركت زبي على كسها وهي نايمه دقيق قدامي فضلت تتمحن على زبي وترجع لورا علشان تدخله قلت لها اصبري يا لبوه قالت لي اللبوه هايجه ومش مستحمله كل العذاب اللي بتعمله فيها بقى نكني بسرعه اول ما دخلته قالت اييي ااه نورت بيتك يا زب الهنا وفضلت تتمحن وترجع عليه وهي اللي بتنيك نفسها على زبي وتقول اه اه انا بتنااك اه اه الحقني يا خالد زبه بيدوب يا خالد الحقني اه اه انا نفسي اتناااك من زمان اه تعال شوفني يا خالد وانا بتفشخ يا لودااا وفضلت ارزع في كسها السخن واميل ع جسمها وامسكها من صدرها واقرص في حلمتها وهي تهييج اكتررواكتر لحد ما جيبتهم ف كسها ومسكت بكسها ع زبري وبتبصلي وتضحك تقولي سيبه شويه انا هعصره واحلبه بكسي سحبت زبي بعد دقيقتين وهي نامت ع ضهرها وبتقول انا هنام ولبنك ف كسي وبتفرجني ع كسها اللي لبن طرش منه بصتلها وابتسمت وقولتلها براحتك يا روحي قومت وليست هدومي ببص ع الكنبه ملقتش خاالد اووبا هو كان فيه وسمعنا ولا ...
لو عاوزين تعرفوا خالد كان بيعمل ايه وايه اللي هيحصل الجزء الجاي نورونا بتعليقكم
صباح الفل يا اصحابي
.
.
الجزء الثاني
.
.
.
لبست هدومي وخارج براحه من الاوضه ببص ع الكنبه ملقتش خالد اووبا هو كان فين هو سمعني وانا بهتك شرفه وبفشخ مراته ولا راح فين دا ،انا محطتش ف بالي اخدت بعضي وخرجت وطلعت لشقتي وانا في غايه النشوة من الليله اللي لسه مخلصها،جسم شيري مش قادر فارق خيالي جمالها و صدرها المشدود وتقاسيم بطنها وكسها المبطررخ وطيازها الكيرفي المشدوده يااه دي هتبقى بتاعتي وانا بسررح فيها زبي وقف تاني قولتلوا لاا نام يا حبيبي بكره تنيكها ،اخدت شاور ودخلت ع السرير نمت زي القتيل صحيت الصبح رايح ع شغلي وانا ونازل جه ف بالي خالد وشيري قولت يا تري هلقاهم ولا وصلت للمدخل خرجت ببص ملقتش حد !! انا مستغربتش و مرتحتش بردو قولت غريبه دول بيكونوا موجودين ،خدت بعضي وكملت طريقي لشغلي وانا في الشغل لقيت خالد بيرن عليا بصراحه يعني قلقت وقولت ها هتقولي ايه بالظبط!!!
انا :- الوو ي صباح الفل
خالد :- صباح النور ياعم بقي تسيبني نايم ولما اقوم ادخل الحمام اسمع صوت الباب انك ماشي
انا ( بيني وبين نفسي قولت طب انت كنت نايم ولا انت كنت سمعت وبتمثل ولا ايه حكايتك )
انا :- ههههه اعملك ايه انت اللي دماغك خفيفه وروحت بسرعه اوي
خالد:- بقالي زمن مشربتش وكمان اتبسط اوووي امبارح بسهرتك معانا وبجد مستمتع اوي لما تيجي رن عليا علشان عاوزك
انا :- خلاص كدا ساعتين واكلمك
خالد:- تمام اكون ظبطت نفسي
انا :- (ارن عليك !! واظبط نفسي !!! ماله دا بيفكر ف ايه )
تمام ماشي يا لودا هكلمك لما ارجع
خلصت شغلي وأنا وراجع شوفت شيري واقفه البلكونه لوحدها واقفه زي اللي مستنياني ،اول ما شوفتها من بعيد ابتسمت وحسيسها هي كمان تبتسم من تحت ال**** قربت لحد ما وصلت المدخل لقيتها بتنادي عليا يا دوحه يا دوحه
انا :- يا مساء الجمال يا شوشو ازيك عامله ايه
شيرين:- تمام زي الفل فينك وحشني
انا :- ههههه فينك و وحشني يااه احنا لحقنا
شيرين ضحكت وانا بضحك :- اه طبعا لحقنا ونص ده انت كنت لسه امبارح بت... (افتكرت أنها في البلكونه ) بتسهر معانا وقعدتك كانت حلوه اوي اوي أنا عاوزه رقم فونك علشان ابقي اكلمك عاوزاك
اديتلها الرقم وانا مبتسم معاها وبقولها وانتي كمان ع فكره وحشتيني سيبتها وطلعت..
طلعت ع السلم لسه مكملتش سلمتين لقيت رقم بيرن بفتح لقيتها شيرين وحشتني يا بكاااش يللي خطفت قلبي وكسي
انا :- ههههه اتلمي ياوليه هتلمي علينا الخلق وانتي كمان وحشاني يا مهيجاني
شيرين :- بجد !! عجبتك بجد يعني انفع اتناك مننك تاني
انا :- تنفعي ايه تنفعي دي دا انتي مولوده للنيك وحلب اللبن يا مززه هو لودا مش بيعمل معاكي حاجه ولا ايه
شيرين :- هههههه لودا !! تصدق حلوه لودا دي عليه ولا اقولك هنسميه لولو هههههه
انا :- هههههه يا بنت الايه هو اخوكي ع السرير ولا ايه
شيرين:- تقدر تقول كدا زبه اصغر من زبك وبيجيب بسرعه علشان اوقات اكيف نفسي والقي زبه يقف جامد امسكه من طيزه
انا :- هههههه ياعيني يعني لودا طلع خوول
شيرين :- فشررر اه هو رخم وبيرزل عليا بس دا سيد الرجاله مش يعني بمسكه من طيزه بعمل حاجه بس بيحب اقفشه من طيزه جامد وافتحها
انا :- وماله ي شوشو مهم بكيفك
شيرين :- انت اللي كيفتني وحسيت إن اول مره كسي بيتناك ونفسه يتفسخ بجد وانا في حضنك حسيت احساس محستوش قبل كدا
انا :- (ببتسم معاها ) وانتي كمان متعتيني وزبك بييحبك
شيرين :- بجد بيحبني ؟؟ انا بدووب فيه انا ممصتهوش كوويس عاوزه اقابلك ادلعه شوييه
انا :- ههههه مستعجله اوي كدا
شيرين:- ههههه مستعجله دايمااا
انا :- طب امتي وازاي لازم نظبط وقت نقدر نتقابل فيه علشان انا بروح شغل وفيه بردو خالد معاكي
شيرين :- ممكن بعد بكره انا هقول أن فيه حاجات ع السطح محتاجه تترتب وهو مش هيرضي يطلع معايا انا عرفاه وقتها اجيلك
انا :- تمام يا شوشو هنشوف الموضوع دا ،اه صح خالد قالي هرن عليك عاوز واشوفك وكدا يمكن اقدر اقابلك شويه اشوفك بس هههههه مش هنعمل حاجه تمام هههه متفقين !!
شيرين :- ههههه هنشوف مش هنعمل حاجه ههههه
انا :- سلام يا شوشو
قفلنا مع بعض وانا زبي هيفرقع الهدوم ،قلعت ودخلت اخدت شاور لسه بروح ع المطبخ لقيت الفون بيرن ببص لقيت خالد ..
انا :- الو ازيك يا خالد
خالد:- تمام يا غالي انت ايه اخبارك ؟؟ خلصت حاجاتك اقدر اطلعلك
انا :- (هو عاوز مني ايه ) اها تقدر تطلع في أي وقت يا حبيبي المكان مكانك وبعدين انا لوحدي مفيش حريم معايا دا انا قاعد بالبوكسر يا جدع ههههه
خالد :- ههههه انا هنسيك العزوبيه وهجوزك ههههه
انا :- ههههه لا لا جواز ايه انا متجوز نفسي ومرتاح ومزاجي فوق الشوق
خالد :- ههههه ونفسك دي بتنام معاه بردو ؟؟ ههههه
انا :- هههههه طبعا بعمل كل حاجه معاها مش شرط النوم بس اهم حاجه التفاهم يا لودا هههههههه
خالد :- طب انا البس بوكسر بقي واجيلك احنا رجاله مع بعض هههههههه
انا :- احضرلك واحد طيب ولا هتعمل ايه هههههههه
خالد :- لا لا معايا واحد تحفه ازرق بنجوم هههههههه
انا :- ( دا زي الاندر اللي كان معه مراته وقت لما خبطتت فيا ومسكته منها ع الأرض ) هههههه طب دا حلو اووي عز الطلب يلا انا مستنيك
قفلت معاه وانا بهيج عليه ومش بهيج عليه ومشاعر وأحاسيس متلخبطه هو خول وعاوز يتناك دا ولا متحرر ديوث ولا كلو ولا هو مظبوط وانا شايفه غلط ،افكار وكلام وأحاسيس متلغبطه بتدور جوايا وانا مش عارف الشخصيه دي مالها
دخلة المطبخ عملت القهوه وانا واقف لفيت سيجاره لقيت الباب بيخبط
ايوووه جااي ههههه
قفلت السيجاره وصبيت القهوه وخرجت فتحت الباب لقيت خالد واقف بتشيرت ابيض وشورت لونه ازرق
قولتلوا لا احنا اتفقنا ع بوكسر هههههههه
خالد :- هههههه خش بس وهنبقي نشوف المواضيع دي
انا :- اتفضل يا لودا ههههه بهزر معاك
خالد :- ههههه عارف يا حبيبي
دخلنا قعدنا ف الصاله لقيته بيمد مناخيره لبرا بيشم الريحه وبيتاكد انها ريحه حشيش فبيقول
خالد :- انا عملت دماغ امبارح يااه كان بقالي زمن مشربتش انت رجعتني لأيام امبارح بجد كان بقالي زمن نسيتها
بيكلمني وهو متأثر
انا :- ليه يا لودا بس هي يعني كانت فتره وحشه من حياتك ؟؟
خالد :- مش عارف اقول كانت وحشه ولا حلوه بس انا استمتعت وكنت مبسوط يلااه مفيش حاجه بتدوم
انا :- ع رايك مفيش حاجه دايما الا العشره الطيبه والكلمه الحلوه اللي بتأثر في قلوبنا وشويه أفعال بتريحنا
بمد ايدي بحاول ادي السيجاره لخالد
خالد :- ما بلاش انا عاوز اتكلم معاك الاول كلمتين
انا :- خير يا لودا اتفضل تحت امرك
خالد :- انا شوفتك امبارح مع شيرين
الكلمه وقعت عليا زي جبل وعيوني برقت وقولت في بالي انت جاي تموتني
انا فضلت باصص له علشان اعرف رد الفعل علشان ابقي جاهزله
خالد :- بص يا مدحت انا شوفتك شاب جدع وملتزم بشغلك وفي حالك وحاسك وحيد كدا بتقعد هنا بالشهور معانا وبصراحه عجبني اوي زوقك وكمان عاوز اقولك انت حققتلي حاجه كان نفسي من زمان اشوفها
انا :- انا عملت ايه ؟؟!
خالد :- انت خلتني اشوف شيرين بتتناك من واحد غيري
انا :- مصدووم شويه وعيوني برقتوبعد كدا ابتسمت وايه يا لودا كنت مبسوط طيب ؟؟!
خالد :- انا كنت طاير من الفرحه كان نفسي اجي امصلك قبل ما دخله كسها هي ما مصتلك كويس
انا :- ههههه دا انت مركز اوووي بقي
خالد :- انا كنت مسطول لو دماغي كانت موجوده انا كنت هصورها علشان اضرب عشرات عليها بعدين
انا :- يااه عجبك فيلم السكس اللي كان ع مراتك
خالد :- اوووي اووي بص انا اعترفتلك علشان شايف انك حد اثق فيه واقولوا ع كل حياتي وبجد انا مرتاحلك وشيرين كمان باين عليها مرتحالك اووي ( وبيقرصني في كتفي )
انا :- ثقتك في محلها يا لولو وبجد مش عاوزك تشغل دماغك بحاجه وكمان هفرجك عليها لو تحب دلوقتي وهي تحت زبي
خالد :- بجد !! يعني هتنيكها النهارده ؟؟ وبعدين ايه لولو !! ههههه انا مسمعتهوش من زمان اووي الدلع دا
انا :- هههههه مين كان بيدلعك قبلي يا لولو ؟؟! من هنا ورايح انا بس اللي هدلعك
خالد :- انا بتاعك انت وبس هات السيجاره دي بقي اشرب انت هيجتني هههههه
انا :- خد يا لولو متكسفش هههههه
اخد السيجاره شرب نفسين فضل يكح شويه وادهاني
خالد :- بس اللي حكينا دلوقتي حتي شيرين متعرفش يا مدحت امانه عليك اه انا بحب اشوفها بتتناك وكان نفسي في كدا بس هي معرفش اي حاجه عن ميولي
انا :- ميولك !! (انت شكلك مخبي حاجه حاسك خول وبتاخد فيها ) انت تعرف ميولك ونوعك والكلام دا ولا ايه هههههه
خالد:- اها اعرفها وبشوف سكس وبدخل منتدي نسوانجي اقرء قصص سكس بجميع انواعها
انا :- اوباا دا انت مثقف بقي ههههه وتعرف نسوانجي كمان
خالد :- اها طبعا وعضو فعال كمان بعلق ع صور كتير وقصص كتير
انا :- اهااا دا انت برنس وايه بقي النوع اللي بيعجبك من الصور والفيديوهات والقصص
خالد :- بصراحه يعني بيعجبني الدياثه والمحارم والشواذ بحس نفسي منهم
انا ببصله وزبري ابتدي يقف اخدت نفس جامد من السيجاره وبدهاله :- يعني ايه بتحس نفسك منهم خد السيجاره ولع واحكيلي
خالد :- مش مهم دلوقتي هبقي احكيلك بعدين
انا :- مممم مش عاوز اضغط عليك براحتك أي وقت انا معاك
خالد بيحط ايده ع رجلي وبيقولي :- طب يلا بقي خلينا ننزل عاوز تنيكها جامد اووي وبيحرك ايده ع رجلي
انا ببصله :- لا لا مش دلوقتي اصبر شويه بس
خالد بيضايق :- ليه بس شويه علشان تنيكها وقت طوويل
انا ببصله وببرق ومتعصب :- قولتلك شويه ي معرص
خالد بيبتدي يهديني ويقولي خلاص يا سيدي زي ما انت عاوز وأيده لسه ع رجلي
ببصله وبضحك بيضحك زي البنوته ويقولي ايه دوحه بتضحك ليه قولتله شكلي هحبك اصل بحب اللي بيسمعوا الكلام
خالد :- انا تحت امرك وخدامك في وقت تعوزني
لقيته فجاه مره واحده نزل بين رجلي وبيقولي انا بقيت بتاعك اعمل فيا اللي أنت عاوزه وأيده بتتحرك ع رجلي ورايحه للبوكسر عاوز يطلع بتاعي
انا مسكت ايده وببص في عيونه وشايف شبق وشهوه اللي طالعه منها وهو بيعلن وفاءه و ولاءه ليا ،سيبت ايدي واعلنت لي أنه يكمل اللي عاوزه وفعل خرج زبي ولقيته مبتسم وفضل يمسح وشه في زبري ويقول تاج راسي انت فاشخ مراتي انت ويبوس رأسه زبري سخن و وقف ع لمساته وبوسه لزبري هيجني ضربته قلم وقولتله مص يا خول زب فحل مراتك فتح بوقه ع آخره وبلعه ف لحد اخر زوره رفعت راسه و هو بينهج قولتله كس مراتك مش بينهج يا عرص قالي كسها عاوزك تحت يا سيد الرجاله وفصل يمص ويدعك زبري ويقولي طيازها بتناديك يا فحلي قعد شويه يمص وياكل في راس زبري لحد ما ج
يبتهم في بوقه وبلعهم قالي احلي كوبايه لبن شربتها عندك تعال بقي اخلي شيرين تعملك شاي وبيغمزلي
.
.
.
.
.
.
.
تبتدي احداث القصه من وصولي لقريه صغيره في مصر بس هي ع البحر كانت قريبه من شغلي ،قريه تحس انها ناس طيبين وفي حالهم .
أجرت هناك شقه صغيره في عماره أهالي كان بيسكن فيها عيله 3 اخوات رجاله ومعاهم زوجاتهم وأولادهم والعماره اللي في وشها بتاعت ابوهم وأمهم واخواتهم البنات العماره كانت عباره عن 6 شقق ومش كلهم فيهم ناس كنت أنا وفيه عيله مش نفس القريه ساكنيين في وشي وأصحاب العماره كانت قريبه من شغلي يومي كان بسيط بروح شغلي وارجع من شغلي ممكن انزل البلد اللي جنب القريه وأوقات لا بقضيها في البلكونه ،طبعا مهتم بنفسي وملابسي نسيت اعرفكم بنفسي اسمي مدحت عندي 32 سنه م. البحر الأحمر بس زي ما حكتلكم شغلي وداني مكان تاني خالص ،
المهم تبدأ قصتنا من الصبح بدري كنت نازل شغلي عادي وكان الشقه اللي في الارضي ساكن فيها خالد وشيرين وأولادهم وهما دول ابطال قصتنا .
وأنا نازل شغلي صادف شوفتهم واقفين في البلكونه بتاعتهم وعلشان هما في الارضي كانوا مكشوفين قدامي وانا وداخل وانا وخارج كان واقف خالد وشيرين سلمت عليهم ومشيت بس شوفت شيرين ولاول مره حاجه كدا القشطه تقولها انتي قشطه هي كانت منتقبه بس لما شوفتها كانت من غير اول ما شفتني غطت وشها بالطرحه بس انا كنت شوفتها بجد مزه وقمر حاجه كدا قد 27 سنه بس جمييله اووي روحت شغلي وخلصت يومي وهي كانت بتنشر في البلكونه وانا وداخل وانا عمال افتكر في ملامحها وتفاصيل وشها علشان هي كانت حاطه ال**** وعيوني وعيونها مش سايبين بعض لحد ما اتكعبلت وقعت هي ضحكت بصوت بس مسكت نفسها قومت نفضت هدومي وانا بضحك بردو وهي بتبص عليا بصتلها وابتسمت طلعت فوق وانا مش مصدق نفسي القمر دا اسمه ايه ايه حكايته قولت يا واد عيب علشان متحصلش مشاكل الست متجوزه وانت في بيت عيله يعني هتموت اخدت شاور اللذيذ وحضرت القهوه ولفيت سيجاره وخرجت اشربها في البلكونه لقيتهم قاعدين في البلكونه بس الدنيا ضلمه الا هي وشها منور قعدت اعمال اي صوت علشان يبصوا وشافتني وشوفتها ابتسمت وقاعدت تعمل نفسها بتدور ع الطرحه لبست الطرحه ونور البلكونه اشتغل وشوفت جسمها في الجلابيه الصفرا يا لهوووي جننتني صدرها متوسط بس مشدود وطيزها كيرفي جامده اوي جسمها ملبن يجي ٨٥ كيلو وطولها مثلا ١٦٧ قضيت السهره كل شويه اقوم ابص عليها ونظرات وكدا ،تاني يوم عديت كانوا بردو واقفين في البلكونه سلمت عليهم وعيوني وعيونها مع بعض بيتكلموا ولسانها بيتكلم معاه في حاجه لسه بدخل العماره لقيت خالد بينده :- بقولك
مدحت :- نعم
خالد:- ثواني طالعلك
مدحت :- ( قلبي واقع في رجليا هي لحقت قالت دا بيبصلي وبيبرق لما نشوف حكايتنا ايه )
خالد :- ازيك يا مدحت
مدحت :- انا تمام وانت
خالد:- تمام بقولك كنت عاوز أسألك البرفان اللي بتحطه عاوز ازازه زيه المدام عجبتها الريحه ونفسها تشمها عليا قولت ف عقلي ( مسا الدياثه )
مدحت :- هي تركيب اقولك ع اسمها ولا اعملهالك ؟
خالد :- لا لا انا معرفش في الحاجات دي انت اعملها وجبهالي لما تنزل البلد ولا انت جايبها من بلدكم ؟
مدحت :- لا انا جايبها من هنا
فضل يعزم عليا خالد أن أدخل يعمل غدا او شاي او اي حاجه قولتلوا لا مره تاني، طالع ع السلم وكلامه شغال يلعب في دماغي المدام عجبتها الريحه ونفسها تشمها عليا قولت ايه هي الصناره غمزت ولا ايه ،دهلت الشقه وزبي واقف اخدت شاور اللذيذ وضربت عشره ع كلامه وانا بتخيل نظراتها وعيونها ،خرجت من الحمام ع المطبخ اكلت اللقمه حضرت القهوه ولفيت سيجاره وخرجت البلكونه لقيت بنطلون فيزون ولاندر الابيض باين حذافيره من كل الجهات حاجه كدا كيرفي عايزه سبانكات وهيحصل 🤤👋🏾🔥، عملت صوت كدا اعرفهم إن تحت معاهم بنوته صغنونه كدا قد ٣ سنين فضلت العيبها وهي عامله نفسها بتدور ع الطرحه لبست الطرحه وغضت وشها وخالد ضحك ع ضحك بنته اللي بتلعبني
مدحت :- اسمها ايه عسوله .... يخلي
خالد :- شروق
مدحت :- عسوله شوشو
خالد :- عقبال اولادك
مدحت :- تسلم يا ابو شروق
شيرين بتبص ؛ مدحت :- تسلمي يا ام شروق
شيرين:- تسلم يا... قولتها مدحت وابتسامة
هي عيونها باين الابتسامه
قولت لخالد هروح اجيبلك البرفان اللي نفسك فيها
خالد :- ياعم مش عاوز اتعبك مش شرط دلوقتي خليها وقت ما تكون نازل براحتك
مدحت :- عيب عليك تعبك راحه وبعدين انا بحب انزل اتمشي واغير جو وعيوني وعيونها سوا
دخلت لبست ورشيت برفان وأنا نازل لقيته فاتح الباب وبيقولي خد الفلوس دي خليها معاك علشان تجيبها
مدحت :- عيب عليك يا لودا اللي بتقوله دا
خالد :- لودا !!! ايه لودا دا
مدحت :- ههههه دا ياعم دلع خالد ( سامع صوت ضحكه حريمي من جوا )
خالد:- ههههه ماشي يا دوحه
ضحكنا وبضرب بعيني جوا البيت هي كانت واقفه وحاطه الطرحه ع حته من وشه بس صغنونه اوي وشها كله باين شفايفها نفسي امصمها ااااه 🤤
مدحت :- عاوز حاجه تاني من هناك
خالد :- لا لا تسلم انت زووق اجدع جار شوفته هنا كلها مش بتسلم ع بعضها اصلا 😂😅
مدحت :- ليه ياعم الدنيا مش مستهله الا كل الحب والعشره
خالد :- ع رايك الدنيا مش مستهله
مدحت وبيضحك وقلبت لابتسامة :- عاوزه حاجه يام شوشو
خالد بيبص عليها وانا كمان هي اتلخبطت وحطه الطرحه بسرعه ع وشها
شيرين:- تسلم يا مدحت منحرمش منك
اخدت بعضي ونزلت جري ع البلد اعمل البرفان علشان ارجع ،لقيت الفون بيرن
خالد :- الو ايوه يا مدحت
مدحت :- الو ايه يا لودا عاوز حاجه ؟
خالد :- في محمصه في البلد جامده اسمها الاميره
مدحت :- اعرفها
خالد :- هات شويه لب ابيض ع لب اسمر ولب سوري وفول هنسهر سوا النهارده في البلكونه عندي وشيرين عملتلك كيكه يا سيدي
مدحت :- هههههههه دي سهره صباحي بقي لب وفول وكمان كييك
خالد :- معاك فلوس ولا ابعت فودافون كاش
مدحت :- ياعم انت ليه عاوز تتعبني معاك هو كل مره تقول خد فلوس عيب عليك الكلام دا
خالد :- معلش يا دوحه كلك خير ومجدعه
مدحت :- ها افتكر يمكن فيه حاجه تاني عاوزه انت او الاتنين شوشو اللي عندك
خالد:- اتنين شوشو عندي !!
مدحت :- يا لودا يا حبيبي مش مراتك شيرين وبنتك شروق يبقي كدا اتنين شوشو
خالد :- هههههههه ( سامع صوت ضحكه حريمي ناعمه ف الفون) هيجتني
مدحت :- طب سلملي ع شوشو اللي جنبك
قفلت معاه وانا مش مصدق دي سهره وكيك يعني ( تفريش ونيك ) قولت لا إذ كان كدا اجيب سيجاربين وازازتين بيره ودول اشربهم وانزل اقعد معاهم علشان الكلام يحلو
وصلت القريه روحت لعمارتي وانا ولسه داخل خالد اصطدني
خالد :- انت وصلت يا معلم
مدحت :- انت شايف ايه 🫣 هطلع بس وانزلك قال لا لا تعال بس اللي عاوز تعمله كله اعمله هنا ( فاكر عاوز اروح حمام )
مدحت :- لا لا انت فاكر ايه بس هطلع بس حاجتي دي وانزلك ( وانا برفع الكيس ) الاازيز عملت صوت
خالد:- كل دي ريحه ؟!!
مدحت :- هههههه لا ياعم مش للدرجه دي دول ازازتين حاجه ساقعه هسقعهم علشان اشربهم شويه
خالد :- خش ياعم فيه تلاجه جوا ولو عاوز تعمل حمام براحتك بردو البيت بيتك
مدحت :- ههههه ياعم حمام ايه بس انت فاكر عاوز اعمل حمام ؟ بص منن الآخر دول بيره مش بيبسي وانا عاوز اسقعهم واشربهم
خالد :- هههههه ياعم ما تقول كدا من الصبح خايف اقولك هات كوبايه !! طب انا مشربتش من يجي ٦ سنين انا كنت بلاعه كل حاجه بس بطلت لما فكرت اجوز
مدحت :- ههههه لا مقصدش ،كل الحكايه علشان يعني خوفا من الاحراج وكدا ومراتك جوا مش هينفع احطهم في الثلاجه عندك
خالد:- ياعم انت بتهزر خش ياعم يلا قدامي ع البلكونه
بعد إصرار خالد دخلت ومعايا كل حاجتي اديته ازازه البرفان عجبته كنا واقفين في الصاله وخرج علينا البطل شوشو😍 لابس جلابيه بيتي جامده مطرزه ومتقسمه ع جسمها بالحرف و عليهم ال**** بس اللي باين أنه فيه ميك اب كاامل وقمر مكتمل سلمت
شيرين :- يعني لازم نترجاك ساعه علشان تتدخل ولا انت مش عاوز تاكل كيكتي
مدحت :- ابدا يا ام شروق بس كنت عاوز اطلع حاجات الشقه وكدا
حطيت الحاجه ع الطرابيزه
وقعدنا نتكلم انا وخالد وسرحنا في الكلام شيرين قامت تبص ع الاكياس وانا مش واخد بالي منها
ببص مره واحده لقيت شيرين واقفه عند الاكياس
شيرين:- ايه الاازيز الكبيره دي
خالد :- هههههه
مدحت :- بضحك ب بس باحراج
خالد :- غمزلي وقالها لا دي حاجه ساقعه بتاعت مدحت بيحب يشرب انواع غريبه كدا
شيرين :- وانا كمان بحب الحاجات الغريبه اجربه
مدحت :- هههههه لا لا مره تاني هجيبلك حاجه اجمل من دول ،دول طعمه مر شويه انا هجبلك المسكر يا مسكر ،بقول كدا وببصلها وابص لخالد اللي بيضحك من كلامي وانا في بالي ( دا انت معرص كبير وانا هبعبصك )
مدحت :- بغمزله بقولوا خليها تحطهم في الثلاجه علشان يسقعوا
خالد :- ايوه يا شيرين حطيها في الثلاجه علشان يشربهم شويه
( وانا في بالي بقول :- ايه دا هتخليني اشربهم هنا معاكم دا يوم عنب شكله )
شيرين :- ايوه هروح بس روحوا البلكونه الجو حر وانا مش طايقه اللي لابساه
خالد :- محدش قالك تلبسي الجلابيه دي ما انتي دايما بتشتكي منها أنها تقيله وبتخنقك
شيرين :- حق عليا يعني أن عاوز البس حاجه شيك اقابل بيها مدحت
خالد :- وفيها ايه يعني مدحت معدش غريب مش لازم تضايقي في نفسك
شيرين :- وهي بتتكلم بدلع طيب روحوا البلكونه عقبال ما احط الاازيز في الثلاجه وأجهز الحاجات دي واغير واجيلكم
خالد اخدني وروحنا ع البلكونه ولعنا سجاير قعدنا حبه وقولتلوا عاوز اروح الحمام ؟
خالد :- طب ما تروح وانا ماسكك
مدحت :- ممم انا معرفش فين الحمام وتعال يعني وديني
خالد بص ليا كدا وقالي :- انا هوديك مش هرجعك ماشي انت مش عيل صغير مش هفضل اقول دا بيتك وتتحرك وتعال والكلام الكتير دا
مدحت :- ضحكت لا يا سيدي وديني انت وملكش دعوه
دخلنا وشيرين سمعنا واحنا داخلين في الصاله وهي في المطبخ قالت ايه انت رايحين فين قولت انا داخل الحمام
شيرين :- بتختاروا في أوقات غلط
مدحت :- ازاي ؟!
شيرين :- انا عاوزه بردو الحمام
خالد :- ودا ضيف يعني يخش قبلك
مدحت :- ودي ست يعني تخش قبلي
خالد :- لا الضيف بيقولها وبيتعصب
مدحت :- بس بس ياعم مش انت وصلتني وقولت ملكش دعوه بالرجعه انا اعتبرني جوا دلوقتي وارجع لبلكونتك ولفونك
خالد :- بنرفزه كدا قال استني في الصاله براحتك وبيبص لشيرين بغيظ ومشي
شيرين :- ( بترفع حته من ال**** وبطلع حته من لسانها ف ضهر جوزها ) وبتضحك
قالت خلاص يا استاذ مدحت ادخل انت
مدحت :- يعني بعد كل الحرب اللي دايره دي وفي الاخر تقول ادخل انت
شيرين :- انا بحب انرفزه كدا ادخل بقي عقبال ما اجيب هدومي من جوا ودخلت الحمام وانا كلي نار من كتر ما هو واقف معرفتش اعمل حمام اصلا هديت بعد دقايق كدا وعملت حمام وخرجت وانا وخارج هي كانت برا بس من غير **** ولا طرحه وايه (بطايه مستنيه تنزل الميه) وف ايديها هدومها ،ضحكنا لبعض قالتلي
شيرين:- هههه حمام الهنا ايه دا كله اكييد الساقع اللي بتشربه كتير ؟وهي بتبص ع زبري
مدحت :- ههههه اها الساقع اللي بشربه بيخليني ادخل حمام كتير (وانا يكلمها ماسك زبي وبعدله في البنطلون )
اتقدمت تدخل والطورقه ضيقه وانا خطوتي بطيه وهي جايه تمشي بمرقعه ،حكيت ايديها بكتفها وهي ماشيه جنبي ولمست صدرها الملبن وقعت الهدوم
مدحت :- اووه معلش مقصدش وبنزل معاها أشيل بتلقائية ناسي أنها هدوم حمامها
بصت كدا شيرين وايديها سبقت تاخد الهدوم وقالت
عنك يا مدحت ومسكت الاندر
وكان فتله ازرق وعليه نجووم
ابتسمت ..
مدحت :- عينيا ع صدرها الطري وهي لسه تحت ع الأرض موطيه بتجيب هدومها :- بجد زوقك جميل 🥰😍
شيرين ( في كسوف وشهوه ) :- ميرسي لكلامك الجميل شكلك رومنسي هههه
مدحت :- هو اللي شوف قمر بحلاوه قدك كدا محتاج يترسم في لوحه لا لا في السما واكون نجم سعيد جنبه
شيرين (وهي خدودها احمرت واعلنت الخجل من الكلام) :- بس كفايه هدوخ منك هو انت بتكتب شعر انا اول مره حد يقولي كلام زي كدا) بتحاول تقوم
مدحت بيساعدها تقف وبيضحك معاها :- دا ههريكي كلام لو تحبي عندي صفحه ع الفيس هيبقي ابعتهالك
شيرين :- ههههه ماشي اوكي سيبني بقي حاسه جسمي كله ميه من الحر ومن كلامك (بتقولها بمياعه)
مدحت (زبي بيعلن انتفاضه للمره التالته ع التوالي هنيكك يعني هنيكك ) :- حمام الهنا يا شوشو محتاجه حاجه ؟( وانا بشاور لها زي احميها ) وبضحك
شيرين بتضحك :- ههههه دا انت شكلك مصيبه
ادني ضهرها ومشيت وهي بتهشتك طيازها الجيلي بمرقعه
رجعت تاني لخالد وهو قاعد ماسك الفون وشغال يلعب جيمز غريبه كدا
خالد بص ليا :- حمد**** ع السلامه انت توهت ولا ايه البت شروق مش عارف داست ع ايه كدا نزلت العاب حلوه نسيت نفسي فيها بس بتجيب اعلانات كتير اوي قرفتني
قاعدت جنبه قولتله وريني مسك الفون قعدت ادور لقيت كام تطبيق اصلا بتوع فيروسات وبيهنجوا الجهاز
مدحت :- ايه ياعم كل القرف ع الفون دي حاجات ما بتجيش غير من مواقع أو تطبيقات بنت كلب
خالد :- هو انا اصلا بمسك الفون دي الوليه اللي جوا دي وشروق هما اللي بيلعبوا بيه طول النهار انا أخري امسكه بليل اسلي نفسي بيه
قعدت اقلب ف الفون لحد ما دخلت الصور وكان ف الاول صور للبنت شروق بنتهم وقعدت انا وخالد نتفرج وتتفاعل مع الصور كانت لطيفه بنوته عسل وفجأة تيجي صوره لشيرين وهي بترينج وقفنا ثانيه وقلبنا والصوره اللي بعدها بجلابيه بس هي حد بيصورها مش هي مصوره نفسها ابص للصوره وابصلوا وانا ابتسم وهو كمان قولتلوا مبروكه عليك ياعم الوليه ههههه
خالد :- ههههه لا مبروك ولا حاجه دي بتحب تضايقني
مدحت :- ياعم الستات بيحب اللي يسايسهم علشان يقدر يكسبهم ويكونوا تحت طوعه
خالد :- لا لا دي نكديه وتحب تعكنن كل شويه الجو هنشوف
مدحت :- هتشوف انت لما تيجي هوريك
مفيش دقيقه عدت ودخل القمرر علينا 😍 لابسه جلابيه حمره متقسمه ع كل تفاصيل جسمها ونص كم ودراعات ال قشطه منوووره وشعرها نازل ع صدرها حاجه تحسها اجنبي مستورد مش مصري خالص ،انا لما شوفتها تنحت ومشلتش عيني وهي قاعدت تبتسم وتضحك وجوزها الخول جنبي بيلعب ف الفون قامت متزعقه مره واحده وبتقولوا
شيرين :- هو الخمار البني فين ؟
خالد وهو مفزوع :- يخرببيييتك هو انتي متعرفيش تتكلمي براحه ،شوفت ياعم مدحت اللي بتقولي عاوزه حنيه وكلام حلو وطبطبه بتزعق ازاي
مدحت :- هههه ياخي هي بدور ع حاجه تغطي يعني نفسها وانا قاعد فهي مكسوفه
خالد :- ودي وشك كسوف دي ارشانه مبتتكسفش من حد
شيرين بنرفزه :- تصدق انا مش هدور ع حاجه ولا كمان عملالك اي حاجه تاني هاا وقامت قاعده ع الأرض بغل وصدرها عمال يترجرج
مدحت :- انتو جايبني تعكننوا عليا يومي ولا انتو جايبني تعزومني عندكم وتعيشوني يوم حلو ؟
شيرين :- معلش يا سي مدحت هو كدا دايما بيكسر بنفسي لوحدنا أو قدام الناس ( بتكلمني وعيونها كلها محنه )
خالد :- معلش يا دوحه ضايقناك وعكرنا يومك بس اعمل ايه بس ( بيبص لشيرين بضيقه ) شيرين بترد النظره بقرف وانا قاعد ف الوسط قولتلها
مدحت :- مش هتجيبلنا شويه لب عندي ليكي فيلم بتاع شعر رومانسي جامد
شيرين ( فرحت وبتميل عليا زي كلبه مطيعه علشان تبينلي صدرها) :- بجد يا مدحت ولا اقولك هقولك يا دوحه ( وبتطلع لسانها تغيظ خالد وهو اصلا مش معبر اي كلام لينا وباصص ف الفون وبيلعب) قامت شيرين وانا كلي نار منها ومن حركاتها ونظرتها ،بصيت لخالد كدا وقولتلوا
مدحت :- هو انت ايه ياعم ؟؟! انا جاي قاعد معاك وانت قاعد بتلعب ف الفون
خالد:- و**** دا اللي بعمله طول الليل قرفان من حياتي بلعب لحد ما يجي النوم
مدحت :- لا بقي بقولك ايه انا صدعت وفصلت منك ومن حوراتك هطلع الف سيجاره واصطبح واجيلكم
خالد:- هتطلع فين ياعم ؟ لف هنا وانت ساكت لسه هتطلع وتنزل
مدحت :- بس علشان شيرين وشوشو
خالد :- شروق هدخلها تنام كفايه والتانيه في المطبخ
قام خالد واخد شروق يدخلها ،وانا طلعت السيجاره ولفيت ولعت السيجاره كان خالد جه
خالد :- ياااه من فتره مشمتش الريحه دي ياااه ع الزمان ،اهو الواحد يمكن من الدخان يرووق شويه ويفك العكننه هههه بس خايف ادوخ من الريحه
مدحت :- ههههه كنت بتشرب زمان ولا ايه
خالد :- بقولك كنت بلاعه اي حاجه مخلتش حاجه مشربتهاش
مدحت :- طب خد نفسين
خالد :- لا لا انا الريحه هتخلي دماغي تلف بقولك بقالي زمن مشربتش
مدحت :- ياعم خد بس علشان انت مزعلني ومعككن الجو
خالد اخد السيجاره شرب نفسين وقعد يكح شويه ويضحك
مدحت :- ههههه ايه تمام الدنيا
خالد :- تمام التمام اووي هههههه
شيرين بتدخل علينا وانا بحاول ادري السيجاره بس هي شمت الريحه بتحرك مناخيرها علشان تحس الريحه وبتقول :- هههههه الريحه دي بشمها في الافراح وهو فيه فرح جنبنا ولا ايه ههههه
انا وخالد بنبص لبعض وبنضحك بس خالد عكننها بردو وقالها كان فيه فرح وخلص
شيرين :- انت دايما كدا حتي لما اهزر ياخيي يبااي عليك
مدحت :- ميقصدش ع فكره حاجه هو فيه توك توك كان معدي ومشغل اغاني وكدا ومشي بس (وانا بخبط خالد ف جنبه)
شيرين :- ماشي هصدقك انت يا دوحه هو مش بصدقه
وخالد عمال يتريق عليها والنفسين مشغلين دماغه بضحك
قعدت في الأرض جنب الترابيزه ورجليها من ناحيتها قولتلها ما تيجي تقعدي جنبنا قالت لا لا انا هنا احسن
خالد :- هي بتحب تقعد في الأرض ( بيعمل حركه ع الطياز أنها كبيره وكدا ) بيضحك مسطول يعني
شيرين من غيظها :- اللي بتتريق عليها دي كتير بيتمناها وبيموت عليها ولتبصلي
انا :- اهدي ياعم خالد ما تسيب شيرين ف حالها
شيرين وهي مضايقه :- هو كدا بيحب بعكنن عليا حياتي كلها
خالد بيبصلنا ومش مبطل ضحك ويهدي ويضحك انا مستغرب ماله هو مسطول طينه كدا دا لسه نص السيجاره ف ايدي مداريه
انا :- يلا بينا ندخل احسن نشغل الفيلم في الصاله ع الشاشه ونلم القعده هنا
قومنا ودخل خالد وانا قولت هساعد شيرين نلم الحاجه وهي قايمه وقفت عند زبي وانا واقف هي ع ركبها وعيوني ف عيونها حطيت ادي ع وشها وبعاملها زي طفله بقولها يلا جوا حسيت بيها وهي بتقوم ساعدتها وحضنتها بس كان ثانيه ،شيلت معاها الحاجه ع صينيه وهي بتلف حكيت ايدي في فرق طيزها كان معلم ف الجلابيه شكله عجبني حسيت بيها متكهربه من البعبوص ووجسمها ساب وهتوقع سندتها من صدري وطيازها من ورا وسيبتهم قولتلها خلي بالك قالت ايوه معلش و ريحه البرفان بتاعتك جامده نفسي اشمها ع جسم ولسانها وقف عاوزه تقول جسمك بس مسكت نفسها وخدودها حمرت وقالت أنا هدخل تعال معايا
اول دخلنا لقينا خالد مشغل الشاشه ع قناه اغاني ومزاجه ايه عنب وهي قالت هروح الحمام
انا :- ايه يا لودا مزاجك فووق الشووق باين عليك
خالد :- يااه بقالي زمن معملتش دماغ
انا :- ابسط ياعم ورووق بس بلاش تعكنن في شيرين خلينا نعرف نقضي الوقت كويس ولا عاوزين امشي
خالد :- حبيبي يا دووح انا مقدرش ع زعلك انت شاب جدع وانا حبيتك وانا مش هكلمها تاني يا سيدي بقولك ع حاجه هي بتاعتك النهارده انا مليش دعوه بيها
انا قولت في بالي ( ايه الكلام دا هو ديوث ولا مسطول ولا دا متحرر ولا حكايته ايه انا شوفت معاه حاجات عجيبه وماسك نفسي عليه ) قولتوا بس كداا سيبهالي ابسطكم النهارده
خد ولع السيجاره ،خالد بيبص السيجاره بيقولي باله هي لسه مخلصتش قولتلوا لا انا دريتها لما دخلت علينا شيرين خالد :- ماشي نا بصراحه عاووز اعمل دماااغ وحشتيني وبيولع السيجاره وبيضحك
شيرين جات تاني بتبص لقيت الريحه دي تاني بصتلها وبتضحك قولتلها اصل التوك توك جه ومشي شيرين ابتسمت وجات تقعد بردو ف الأرض جنب الطرابيزه وهي بتوطي توريني طيازها وبتقولي ايه فين الفيلم ولا انت بتاكل بعقلي حلاوه قولتلها لا معايا هشغله وباحول اخد الريموت علشان اشغل الفيلم صاحبنا خالد مش عاوز يغير الاغاني بيقول سيبها بس الاغاني حلوه ومزاجنا حلوو فيلم ايه ياعم هي هتقوم ترقص دلوقتي اجدع من الكلام دا شيرين بتعرف ترقص ،شيرين بتبص ومستغربه ارقص ايه يا راجل انت مجنوون خالد بيضحك وقالها ايوه البدله الزرقا اللي معاكي اللي جبناها في العيد يابت ههههه
شيرين لسه مستغربه دياثه جوزها وهطق منه بتقوله هقوم اعضك وحياتك ولا اقولك هقووم فعلا ارقص واهزز اللي بتتريق عليها واوريك الناس بيتمنوها ولا ،اناا قوولت اووبا دي نياكه ع الطري ايه الدياثه الفاجره الفاخره دي قولت لخالد بقولك ايه اندهلها تجيب الساقع الاول وانا بغمزله ضحك وناد عليها وقال هاتي الساقع وكوبيتين
فتحنا البيره وصبينا توتات ودخلت علينا الراقصه شيرين 😍😍😍 حاجه كدا اوووبا ع أوروبا بتلمع وبتنور ناقص الركيب يدور ويطييير
صفرتلها اول ما دخلت قومت كمان من مكاني ومسكت ايديها ولفيتها لفه كدا دا زي الاستعراض وانا بتفرج ع تفاصيل جسمها وبقولهم دا بجد يوم الهنا يوم جيت هنا انا عيوني مش هتشوف في جمال وهي كانت بجد حاجه جميله اوي خالد قعد يضحك ويقول شوف عاوز ترقصها ع اغنيه ايه قالت شيرين لا انا عاوزك يا دوحه تقعد وتتفرج انا هرقصلك انت ،مسكت الفون بتاعها وشغلت يجي كام اغنيه وتميل عليا بصدرها اللي خارج برا البدله اللي لابساها وترقص كل شويه بطيازها بتحركهم ناحيتي ابتدت بعديها شيرين تفصل ابتدت وجات رمت نفسها وسطنا وهي بتضحك وشغاله تقول ياها بقى لي فتره ما رقصتش الرقص ده كله ايه يا دوحه عجبك راسي انا رديت عليها وقلت لها اه طبعا عجبني رقصك بجد هزت وسطك تجنن قالت لي يعني انت من الناس اللي بيتمنوها قلت لها ايه بيتمنوها ايه بيتمنوها دي قامت وقعدت تشاور على طيازها وهي بتهزهم وقعدت تضحك ضحكت انا وقلت لها اه بجد عجبتني انا ما شفتش حاجه زيها قبل كده من فتره شيرين بتضحك وبتبص لخالد وبتقول له شايف شايف الناس اللي بتفهم وبتبص لي وتغمز لي خالد قال لها مين قال انها وحشه انا ما قلتش حاجه انا قلت عليها انها كبيره شويه بصيت لي انا وقلت له برده دي كبيره فين كبيره يا عم هي كيرف شويه بس مش كبيره قعدنا نضحك شيرين قالت يا ااه انا نفسي ارقص سلو ما تقوم يا خالد ترقص معايا شويه خالد يبص لها ويضحك ويقول لها ده انا هو انا عرفت اصلا ارقص معاكي يوم فرحنا علشان اعرف ارقص معاكي دلوقتي شيرين قالت له على رايك ده انت خربت الدنيا اليوم ده وكنت هتوقعني على وشي وهتبوظ لي الفستان انا فضلت اضحك شويه وقلت له يا يا انت ما بتعرفش ترقص خالص كده بصيت لها قلت لها تسمحي لي انت بالرقصه دي ضحكته و ضحكه وبصت لخالد اللي قال لها و**** شوفي لو كان هيعرف يرقص معاكي يبقى كويس اهو اعوضك بحاجه شغلنا الاغنيه وقمت مسكتها من وسطها وعيوني بتتكلم مع عيونها وبجد بجد كانت جميله وايدي هي بتتحرك على كل حته في فيك اسمها لحد لما وصلت لطيازها ورفعتها من طيازه اتخضت شويه وقالت لي ايه ده في ايه قلت لها بجد جميله وعجباني قالت لي وانت كمان عاجبني كلك حتى البرفيل انت حاطه ده انا هتجنن من ريحته ونفسي الحسك كلك قال لها وانا كمان نفسي الحسك كلك انت كلك عسليات من وشك لرقبتك لصدرك حتى سوتك كمان عسل ونوصل لنهر العسل اللي يسيل من كسك وانا ايدي بتتحرك على كل مكان بقوله قالت لى انا رجلي من شيلاني ع فكره سندتها وقعدنا وقعدتها في وسطنا شيرين بتقول انا عايز اقوم اغير بس مش عارفه اقوم البس ايه خالد بيقول لها البسي اي حاجه يا ستي خلاص الليله خلصت والسهره خلصت ورقصتي واحنا كمان هنخش ننام انا بقول له ليه يا عم انت نسيت ان احنا بنشرب ساقع شيرين بتبص للحاجه الساقعه وبتقول ايه انتم شربتوها كلها لوحدكم وبتمسك الكوبايه اللي كان فيها شويه وبتحطها على بقها وبتشرب وبتقول ايه ده ايه الطعم المر ده هو ايه ده بنبص انا وخالد لبعض وبقول لها عايزه الحق ولا اكذب عليك قالت لي لا قول هو ايه ده قلت لي انا دي شويه بيره اه هي دي البيره اللي بيقولوا عليها كان نفسي من زمان اجربها بس طعمها مر قولتلها ممكن بس مر اول كم مره بس بعد كده هتتعودي عليها قالت طيب انا عايز اخش اغير بس وهرجع اجربها تاني
رجعت شيرين وهي لابسه قميص نوم اسود فوق الركبه بشويه وحمالات وصدرها كله مدلدل وبينور وهي جايه وعيونها ما سابتش عيوني ولا حتى عيوني سابت عيونها وفضلنا بصين لبعض كتير لحد لما جات ورميت نفسها في وسطنا انا وجوزها وبص عليه لقيت بيفتح عين وبيقفل في عين بقول له هو انت هتنام وتسيبنا قال لها براحتكم خالص انا فصلت شغال الفيلم اللي انتم بتحبوه انا جنبكم مش هسيبكم طلعت الفون بتاعي وشغلت الفيلم ما فيش دقيقه وببص لقيت شاري بيتحط ايديها على كتفي وبتحاول ان تسند راسها على صدري بصيت لها كده وضحكت وهي ابتسمت وشدتها ناحيتي شويه حطيت انا كمان ايدي على كتفها الابيض وفضلت احركه عليها علشان تطمن معايا اكثر حابه كده والفيلم كان ماشي شويه وكان فيه كم حته بوسه وقالت ياه انا نفسي اجرب بوس الشفايف ده انا من زمان ما عملتهوش ،قربت وشي لوشها وشفايف لشفايفها وهي كانت مسلمه ليا خالص و وغمضت عيونها وانا غصت ما بين شفايفها وايديا رايحه على صدرها بتمسك صدرها برفع برقبتي شويه لورا وبشوف جوزها نايم منه وسايبنا جيت جنبه ودانها وقلت لها بصراحه انت جسمك حرام عليك ردت عليا بصوت كله محنه وشهوه معايا واحد ما بيقدرش النعمه اللي في ايده قلت لها ما تيجي نخش جوه احسن ونسيبه هو هنا مع الفيلم يتفرج عليه وهو ونايم وضحكنا خدتني من ايدي ودخلتني على السرير وزقتني نزلت للبنطلون وانا ونايم على السرير فضلت تفك الحزام وهي بتبص في عيوني وتغض في شفايفها خرجت زبي من البنطلون واول ما شفيته شاهد شاهقت وقالت هو شادد حيله كده ليه هو انا مثيره للدرجه دي قلت لها عادي انت تهيجي الحجر هتلاقي راسه كبيره قلت لها علشان يكيف كسك الجميل فضلت تبوس في راس زبي* وتنزل بلسانها عليه وكانت بصراحه مصاصه بتعرف تمص جدا قلت اللي عندي اتعلمت كل ده فين قالت لي من كتر افلام السكس اللي بتفرج عليها جوزي مش بيكيفني وانا لازم اكيف نفسي مسكتهاا من ايديها قلت لها بس كفايه دا وقت انا اعمل مش انت انا اديتك وقت تمصمص سيبني بقى اعيشك احلى لحظات حياتك شديتها جنبي للسرير وفضلت العب في شعرها وانا عمال ابوس في شفايفها ونزلت على رقبتها وبشيل حمالات القميص الاسود من على جسمها وبنزل بوس لحد لما بوصل لصدرها وهي عيونها كلها شهوه وفاتحه بقها من شهوتها خرجت ايدي على وشها لحد لما وصل لبقها وحطيت صباعك بقها فضلت تمص فيه وانا امصمص في حلمات صدرها اللي هم بقوا اكبر من عقله الصباع من كتر هيجانها نزلت بوس لحد سويتها وبوست بطنها شلت صباعي من بقها اللي كانت بلته برقها وطلعت جنبها وبقول لها صباعك اللي بريقك ده لازم يدخل كسك قالت لي انا نفسي زبك هو اللي يدخل ودخلت صباعي في كسها وهي بتتلوى تحت مني فضلت العب في زنبورها وادخل صباع ودخلت الصباع الثاني فضلت تعمل اصوات غريبه قلت لها اهدي قالت لا انا عايز اسمع العرص اللي قاعد بره ان انا بتناك حلو بدل ما هو خول اللي بيجيبهم بسرعه خرجت صوابعي من كسها وكانوا غرقانين بميتها وعسلها قلت لها تعالي مصي تاني مصر الثاني وقلبتها على بطنها ورفعت وسطها وقلت لها انا هنيكك دوقي قالت انا بشوف الاوضاع دي بس في افلام السكس انا من زمان نفسي اجربها انا شكلي هجرب معاك حاجات كتير قلت لها انت اتفتح لك باب النياكة وهتتناكي لما تشبعي قالت لي نيكني* وعبيني لبن بقى لي كتيير مشتهيه شويه لبن سخن في كسي وعلى فكره طيزي لسه ضيقه ومتفتحتش هو ما عرفش يفتحها ولا ينيكني فيها قلت لها ما علشان انا اجي انيكها وافتحها وتبقى بتاعتي انت كلك على بعض بتاعتي قالت لي انا بتاعتك وخدامتك وحتى الخول اللي بره ده هخليه خدامك ،قمت ضاربها على طيازها،وحركت زبي على كسها وهي نايمه دقيق قدامي فضلت تتمحن على زبي وترجع لورا علشان تدخله قلت لها اصبري يا لبوه قالت لي اللبوه هايجه ومش مستحمله كل العذاب اللي بتعمله فيها بقى نكني بسرعه اول ما دخلته قالت اييي ااه نورت بيتك يا زب الهنا وفضلت تتمحن وترجع عليه وهي اللي بتنيك نفسها على زبي وتقول اه اه انا بتنااك اه اه الحقني يا خالد زبه بيدوب يا خالد الحقني اه اه انا نفسي اتناااك من زمان اه تعال شوفني يا خالد وانا بتفشخ يا لودااا وفضلت ارزع في كسها السخن واميل ع جسمها وامسكها من صدرها واقرص في حلمتها وهي تهييج اكتررواكتر لحد ما جيبتهم ف كسها ومسكت بكسها ع زبري وبتبصلي وتضحك تقولي سيبه شويه انا هعصره واحلبه بكسي سحبت زبي بعد دقيقتين وهي نامت ع ضهرها وبتقول انا هنام ولبنك ف كسي وبتفرجني ع كسها اللي لبن طرش منه بصتلها وابتسمت وقولتلها براحتك يا روحي قومت وليست هدومي ببص ع الكنبه ملقتش خاالد اووبا هو كان فيه وسمعنا ولا ...
لو عاوزين تعرفوا خالد كان بيعمل ايه وايه اللي هيحصل الجزء الجاي نورونا بتعليقكم
صباح الفل يا اصحابي
.
.
الجزء الثاني
.
.
.
لبست هدومي وخارج براحه من الاوضه ببص ع الكنبه ملقتش خالد اووبا هو كان فين هو سمعني وانا بهتك شرفه وبفشخ مراته ولا راح فين دا ،انا محطتش ف بالي اخدت بعضي وخرجت وطلعت لشقتي وانا في غايه النشوة من الليله اللي لسه مخلصها،جسم شيري مش قادر فارق خيالي جمالها و صدرها المشدود وتقاسيم بطنها وكسها المبطررخ وطيازها الكيرفي المشدوده يااه دي هتبقى بتاعتي وانا بسررح فيها زبي وقف تاني قولتلوا لاا نام يا حبيبي بكره تنيكها ،اخدت شاور ودخلت ع السرير نمت زي القتيل صحيت الصبح رايح ع شغلي وانا ونازل جه ف بالي خالد وشيري قولت يا تري هلقاهم ولا وصلت للمدخل خرجت ببص ملقتش حد !! انا مستغربتش و مرتحتش بردو قولت غريبه دول بيكونوا موجودين ،خدت بعضي وكملت طريقي لشغلي وانا في الشغل لقيت خالد بيرن عليا بصراحه يعني قلقت وقولت ها هتقولي ايه بالظبط!!!
انا :- الوو ي صباح الفل
خالد :- صباح النور ياعم بقي تسيبني نايم ولما اقوم ادخل الحمام اسمع صوت الباب انك ماشي
انا ( بيني وبين نفسي قولت طب انت كنت نايم ولا انت كنت سمعت وبتمثل ولا ايه حكايتك )
انا :- ههههه اعملك ايه انت اللي دماغك خفيفه وروحت بسرعه اوي
خالد:- بقالي زمن مشربتش وكمان اتبسط اوووي امبارح بسهرتك معانا وبجد مستمتع اوي لما تيجي رن عليا علشان عاوزك
انا :- خلاص كدا ساعتين واكلمك
خالد:- تمام اكون ظبطت نفسي
انا :- (ارن عليك !! واظبط نفسي !!! ماله دا بيفكر ف ايه )
تمام ماشي يا لودا هكلمك لما ارجع
خلصت شغلي وأنا وراجع شوفت شيري واقفه البلكونه لوحدها واقفه زي اللي مستنياني ،اول ما شوفتها من بعيد ابتسمت وحسيسها هي كمان تبتسم من تحت ال**** قربت لحد ما وصلت المدخل لقيتها بتنادي عليا يا دوحه يا دوحه
انا :- يا مساء الجمال يا شوشو ازيك عامله ايه
شيرين:- تمام زي الفل فينك وحشني
انا :- ههههه فينك و وحشني يااه احنا لحقنا
شيرين ضحكت وانا بضحك :- اه طبعا لحقنا ونص ده انت كنت لسه امبارح بت... (افتكرت أنها في البلكونه ) بتسهر معانا وقعدتك كانت حلوه اوي اوي أنا عاوزه رقم فونك علشان ابقي اكلمك عاوزاك
اديتلها الرقم وانا مبتسم معاها وبقولها وانتي كمان ع فكره وحشتيني سيبتها وطلعت..
طلعت ع السلم لسه مكملتش سلمتين لقيت رقم بيرن بفتح لقيتها شيرين وحشتني يا بكاااش يللي خطفت قلبي وكسي
انا :- ههههه اتلمي ياوليه هتلمي علينا الخلق وانتي كمان وحشاني يا مهيجاني
شيرين :- بجد !! عجبتك بجد يعني انفع اتناك مننك تاني
انا :- تنفعي ايه تنفعي دي دا انتي مولوده للنيك وحلب اللبن يا مززه هو لودا مش بيعمل معاكي حاجه ولا ايه
شيرين :- هههههه لودا !! تصدق حلوه لودا دي عليه ولا اقولك هنسميه لولو هههههه
انا :- هههههه يا بنت الايه هو اخوكي ع السرير ولا ايه
شيرين:- تقدر تقول كدا زبه اصغر من زبك وبيجيب بسرعه علشان اوقات اكيف نفسي والقي زبه يقف جامد امسكه من طيزه
انا :- هههههه ياعيني يعني لودا طلع خوول
شيرين :- فشررر اه هو رخم وبيرزل عليا بس دا سيد الرجاله مش يعني بمسكه من طيزه بعمل حاجه بس بيحب اقفشه من طيزه جامد وافتحها
انا :- وماله ي شوشو مهم بكيفك
شيرين :- انت اللي كيفتني وحسيت إن اول مره كسي بيتناك ونفسه يتفسخ بجد وانا في حضنك حسيت احساس محستوش قبل كدا
انا :- (ببتسم معاها ) وانتي كمان متعتيني وزبك بييحبك
شيرين :- بجد بيحبني ؟؟ انا بدووب فيه انا ممصتهوش كوويس عاوزه اقابلك ادلعه شوييه
انا :- ههههه مستعجله اوي كدا
شيرين:- ههههه مستعجله دايمااا
انا :- طب امتي وازاي لازم نظبط وقت نقدر نتقابل فيه علشان انا بروح شغل وفيه بردو خالد معاكي
شيرين :- ممكن بعد بكره انا هقول أن فيه حاجات ع السطح محتاجه تترتب وهو مش هيرضي يطلع معايا انا عرفاه وقتها اجيلك
انا :- تمام يا شوشو هنشوف الموضوع دا ،اه صح خالد قالي هرن عليك عاوز واشوفك وكدا يمكن اقدر اقابلك شويه اشوفك بس هههههه مش هنعمل حاجه تمام هههه متفقين !!
شيرين :- ههههه هنشوف مش هنعمل حاجه ههههه
انا :- سلام يا شوشو
قفلنا مع بعض وانا زبي هيفرقع الهدوم ،قلعت ودخلت اخدت شاور لسه بروح ع المطبخ لقيت الفون بيرن ببص لقيت خالد ..
انا :- الو ازيك يا خالد
خالد:- تمام يا غالي انت ايه اخبارك ؟؟ خلصت حاجاتك اقدر اطلعلك
انا :- (هو عاوز مني ايه ) اها تقدر تطلع في أي وقت يا حبيبي المكان مكانك وبعدين انا لوحدي مفيش حريم معايا دا انا قاعد بالبوكسر يا جدع ههههه
خالد :- ههههه انا هنسيك العزوبيه وهجوزك ههههه
انا :- ههههه لا لا جواز ايه انا متجوز نفسي ومرتاح ومزاجي فوق الشوق
خالد :- ههههه ونفسك دي بتنام معاه بردو ؟؟ ههههه
انا :- هههههه طبعا بعمل كل حاجه معاها مش شرط النوم بس اهم حاجه التفاهم يا لودا هههههههه
خالد :- طب انا البس بوكسر بقي واجيلك احنا رجاله مع بعض هههههههه
انا :- احضرلك واحد طيب ولا هتعمل ايه هههههههه
خالد :- لا لا معايا واحد تحفه ازرق بنجوم هههههههه
انا :- ( دا زي الاندر اللي كان معه مراته وقت لما خبطتت فيا ومسكته منها ع الأرض ) هههههه طب دا حلو اووي عز الطلب يلا انا مستنيك
قفلت معاه وانا بهيج عليه ومش بهيج عليه ومشاعر وأحاسيس متلخبطه هو خول وعاوز يتناك دا ولا متحرر ديوث ولا كلو ولا هو مظبوط وانا شايفه غلط ،افكار وكلام وأحاسيس متلغبطه بتدور جوايا وانا مش عارف الشخصيه دي مالها
دخلة المطبخ عملت القهوه وانا واقف لفيت سيجاره لقيت الباب بيخبط
ايوووه جااي ههههه
قفلت السيجاره وصبيت القهوه وخرجت فتحت الباب لقيت خالد واقف بتشيرت ابيض وشورت لونه ازرق
قولتلوا لا احنا اتفقنا ع بوكسر هههههههه
خالد :- هههههه خش بس وهنبقي نشوف المواضيع دي
انا :- اتفضل يا لودا ههههه بهزر معاك
خالد :- ههههه عارف يا حبيبي
دخلنا قعدنا ف الصاله لقيته بيمد مناخيره لبرا بيشم الريحه وبيتاكد انها ريحه حشيش فبيقول
خالد :- انا عملت دماغ امبارح يااه كان بقالي زمن مشربتش انت رجعتني لأيام امبارح بجد كان بقالي زمن نسيتها
بيكلمني وهو متأثر
انا :- ليه يا لودا بس هي يعني كانت فتره وحشه من حياتك ؟؟
خالد :- مش عارف اقول كانت وحشه ولا حلوه بس انا استمتعت وكنت مبسوط يلااه مفيش حاجه بتدوم
انا :- ع رايك مفيش حاجه دايما الا العشره الطيبه والكلمه الحلوه اللي بتأثر في قلوبنا وشويه أفعال بتريحنا
بمد ايدي بحاول ادي السيجاره لخالد
خالد :- ما بلاش انا عاوز اتكلم معاك الاول كلمتين
انا :- خير يا لودا اتفضل تحت امرك
خالد :- انا شوفتك امبارح مع شيرين
الكلمه وقعت عليا زي جبل وعيوني برقت وقولت في بالي انت جاي تموتني
انا فضلت باصص له علشان اعرف رد الفعل علشان ابقي جاهزله
خالد :- بص يا مدحت انا شوفتك شاب جدع وملتزم بشغلك وفي حالك وحاسك وحيد كدا بتقعد هنا بالشهور معانا وبصراحه عجبني اوي زوقك وكمان عاوز اقولك انت حققتلي حاجه كان نفسي من زمان اشوفها
انا :- انا عملت ايه ؟؟!
خالد :- انت خلتني اشوف شيرين بتتناك من واحد غيري
انا :- مصدووم شويه وعيوني برقتوبعد كدا ابتسمت وايه يا لودا كنت مبسوط طيب ؟؟!
خالد :- انا كنت طاير من الفرحه كان نفسي اجي امصلك قبل ما دخله كسها هي ما مصتلك كويس
انا :- ههههه دا انت مركز اوووي بقي
خالد :- انا كنت مسطول لو دماغي كانت موجوده انا كنت هصورها علشان اضرب عشرات عليها بعدين
انا :- يااه عجبك فيلم السكس اللي كان ع مراتك
خالد :- اوووي اووي بص انا اعترفتلك علشان شايف انك حد اثق فيه واقولوا ع كل حياتي وبجد انا مرتاحلك وشيرين كمان باين عليها مرتحالك اووي ( وبيقرصني في كتفي )
انا :- ثقتك في محلها يا لولو وبجد مش عاوزك تشغل دماغك بحاجه وكمان هفرجك عليها لو تحب دلوقتي وهي تحت زبي
خالد :- بجد !! يعني هتنيكها النهارده ؟؟ وبعدين ايه لولو !! ههههه انا مسمعتهوش من زمان اووي الدلع دا
انا :- هههههه مين كان بيدلعك قبلي يا لولو ؟؟! من هنا ورايح انا بس اللي هدلعك
خالد :- انا بتاعك انت وبس هات السيجاره دي بقي اشرب انت هيجتني هههههه
انا :- خد يا لولو متكسفش هههههه
اخد السيجاره شرب نفسين فضل يكح شويه وادهاني
خالد :- بس اللي حكينا دلوقتي حتي شيرين متعرفش يا مدحت امانه عليك اه انا بحب اشوفها بتتناك وكان نفسي في كدا بس هي معرفش اي حاجه عن ميولي
انا :- ميولك !! (انت شكلك مخبي حاجه حاسك خول وبتاخد فيها ) انت تعرف ميولك ونوعك والكلام دا ولا ايه هههههه
خالد:- اها اعرفها وبشوف سكس وبدخل منتدي نسوانجي اقرء قصص سكس بجميع انواعها
انا :- اوباا دا انت مثقف بقي ههههه وتعرف نسوانجي كمان
خالد :- اها طبعا وعضو فعال كمان بعلق ع صور كتير وقصص كتير
انا :- اهااا دا انت برنس وايه بقي النوع اللي بيعجبك من الصور والفيديوهات والقصص
خالد :- بصراحه يعني بيعجبني الدياثه والمحارم والشواذ بحس نفسي منهم
انا ببصله وزبري ابتدي يقف اخدت نفس جامد من السيجاره وبدهاله :- يعني ايه بتحس نفسك منهم خد السيجاره ولع واحكيلي
خالد :- مش مهم دلوقتي هبقي احكيلك بعدين
انا :- مممم مش عاوز اضغط عليك براحتك أي وقت انا معاك
خالد بيحط ايده ع رجلي وبيقولي :- طب يلا بقي خلينا ننزل عاوز تنيكها جامد اووي وبيحرك ايده ع رجلي
انا ببصله :- لا لا مش دلوقتي اصبر شويه بس
خالد بيضايق :- ليه بس شويه علشان تنيكها وقت طوويل
انا ببصله وببرق ومتعصب :- قولتلك شويه ي معرص
خالد بيبتدي يهديني ويقولي خلاص يا سيدي زي ما انت عاوز وأيده لسه ع رجلي
ببصله وبضحك بيضحك زي البنوته ويقولي ايه دوحه بتضحك ليه قولتله شكلي هحبك اصل بحب اللي بيسمعوا الكلام
خالد :- انا تحت امرك وخدامك في وقت تعوزني
لقيته فجاه مره واحده نزل بين رجلي وبيقولي انا بقيت بتاعك اعمل فيا اللي أنت عاوزه وأيده بتتحرك ع رجلي ورايحه للبوكسر عاوز يطلع بتاعي
انا مسكت ايده وببص في عيونه وشايف شبق وشهوه اللي طالعه منها وهو بيعلن وفاءه و ولاءه ليا ،سيبت ايدي واعلنت لي أنه يكمل اللي عاوزه وفعل خرج زبي ولقيته مبتسم وفضل يمسح وشه في زبري ويقول تاج راسي انت فاشخ مراتي انت ويبوس رأسه زبري سخن و وقف ع لمساته وبوسه لزبري هيجني ضربته قلم وقولتله مص يا خول زب فحل مراتك فتح بوقه ع آخره وبلعه ف لحد اخر زوره رفعت راسه و هو بينهج قولتله كس مراتك مش بينهج يا عرص قالي كسها عاوزك تحت يا سيد الرجاله وفصل يمص ويدعك زبري ويقولي طيازها بتناديك يا فحلي قعد شويه يمص وياكل في راس زبري لحد ما ج
يبتهم في بوقه وبلعهم قالي احلي كوبايه لبن شربتها عندك تعال بقي اخلي شيرين تعملك شاي وبيغمزلي
.
.
.
.