NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,151
نقاط
19,798
ف البدايه انا مش بعرف اكتب مواضيع فاستحملوني
القصه من وحي خيالي
انا اسمي ميمي ٣٠سنه متزوج من فوفا٢٧سنه عن حب ٥سنين فوفا طولها١٦٥ووزنها٨٥ خمريه صدرها كبير وطيزها مش كبيره اوى وكنت بحس انها ممكن تقبل موضوع التحرر فكانت بحاول اوصلهولها بطريقه غير مباشره
نزلنا خرجنا واتمشينا لبست بنطلون جينز ضيق وبدى قالتلي حلو كدا قولتلها يجنن عليكي نزلنا الشارع وحسيت بنظرات الناس كلها عليها وهي كانت تتعمد تبصلي
قالتلي تعالي نشترى بيبسي فدخلت تشترى البياع قالها خد اللي انت عاوزه فالتلاجه عليا عليها فلما شبت تجيب الكانز البدى اترفع بصيتلي وعملت نفسها مش واخده بالها بتدفع الفلوس للبايع مسك ايدها دقيقه وهي بتديلو الفلوس وابتسمتله ومشينا بعد كدا ركبنا مواصله وكان قاعد جنبنا شاب حوالي ٢٥سنه ابيض وطويل وجسمه عريض بيدفع الاجره لفوفا لانه كان جنبها من ناحية الشباك والفلوس وقعت منها نزلت تجيبها من الارض ظهرها بان قام الشاب حفضل يحسس علي ظهرها قامت فوفا قالتله اسفه مش لاقياها قالها ولا يهمك ياجميل جت قالتلي ادفعله عشان وقعتله الفلوس ودار كلام بنا واتعرف عليا قلتله ميمي وانت قالي انا حسام مدرس انجليزى ساكن ف....قالتله فوفا جنبنا قالها فرصه سعيده يا قالتله فوفا قلها لو عندكم حد عاوز دروس او تعلم اللغه انا تحت امره قالتله ممكن كارت وخدت الكرت منه واحنا نازلين بيسلم علينا وراح محسس علي كتف فوفا وهي نازله روحنا البيت فوفا قالتلي ابمدرس ده كان بيحسس عليا وبيبصلي بصات غريبه قلتلها متخديش في بالك ده شكله محترم فاسابتني ودخلت بعدها بكام يوم مسكت تليفونها لقيت محادثات علي الواتس بينهم فالما كلمتها قالتلي انا عاوزه اتعلم لغه قولتلها ماشي فطلبت منه يعلمها انجلش بدا يجيلنا البيت ٣ايام ف الاسبوع وبدا ياخد علينا ومؤه مع مرة فوفا بقيت تلبس لبس خفيف وهو موجود حتي جيه يوم كانت لابسه برمودا ليجن ابيض خفيف وكان تحته اندر فتله ومن فوق بدي ربع كم مفتوح من الصدر وحسيت حسام وشه احمر واتغير وفوفا كانت بتجيب عصير وقعت علي رجلها قام حسام جرى يقومها قالها رجلك وجعاكي قالتله اه قالها فين قالتله من عند الركبه فضل يدعكلها رجلها وهي مسترخيه قلها ارتحتي قالتلي شويه وقاموا قعدوا وانا دخلت فضلنا نحكي وقام قال لفوفا انه بيعمل جلسات مساج وهى قالتله عاوزه اعمل مساج انا زعقتلها قامت قالتلي عشان خاطرى قلتلها بعدين ونزل حسام
بعد كدا قالتلي انت مش بتحب تشوفني مبسوطه وحلوه قلتلها ايوه قالتلي خلاص خليني اعمل مساج وانت هتتبسط وانا هتبسط انا حاسه قلتلها ازاى قالتلي حسام محترم وابن ناس مش بتاع شوارع صح قلتلها ايوه قالتلي اقعد ولو حسيت انك مش مبسوط اطرده وافقت واتفقه انه يجي وانا هعمل اني مش موجود ولو حسيت بانبساط اطلع وطلبت منه وجيه تاني يوم ودخل قالتلها نقعد فين قالها فزى ماتحبي دخلت غرفة النوم وطلب من تقلع البنطلون والبدى وتنام علي بطنها قلعت البنطلون والبدى وقعد بالاندر والبرا وغطت نفسها بملايه وحسام جاب الزيت ودلا عىي ايده وشال الملايه وفضل يدعك كتفها ورقبتها قالها ممكن تفكي البرا لو مش يزعلك قامت قالتله فكها فك البرا ونزل يدعك ظهرها وهو بيقولها انتي جسمك حلو اوى ضحكت وفضل يغازلها فكلامه وهي غمضت وفضل يدعك ويلمس صدرها وينزل لاخر ظهرها يدخل ايده تحت الاندر وهى فضلت تهز جسمها من تحت عشان يقلعها الاندر ونزل شد الاندر وفضل يدعك مابين رجلها لحد ماحط ايده علي كسها وقعد يدعك فيه وفوفا تتأوه وفضل يدعك ويمسك الحلمه لحد مافتحت عنها وضحكتله راح نام عليها ونزل بوس فيها ومص شفايفها وقام قلع البنطلون وفوفا راحت مسكت زبه لحس ومص فيه فضل ينكها ف بقها راحت قامت وشورتلي دخلت و حسام اتخض فوفا قالتله ماتخفش كمل وانا قعد جنبهم وهو راح منيمها علي ظهرها وفضل لحس ف كسها وندالي الحسلها وهو حط زبه ف بوقها وهى تمص جامد وانا بلحس لها وعملت وضع الفارسه وحسام حط زبه علي كسها وانا قدام زبي ف بوقها وحسام ينيك فيها يدخل ويخرج بسرعه وفوفا تصوت وقامت قاعد علي زبه وتقوم وتقعد بسرعه وتصوت وانا ببوسها وقومها وحط رجليها علي السرير وماسك التانيه ودخل زبه وخرج بسرعه وهي تتأوه وانا مدخل زبي ف بوقها بحد ماوقعت علي الارض وحسام جابهم علي وشها وهي مبسوطه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%