NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ونكمل القصه الجزء الرابع بعد لم ابن عمتي ناك ماما وخالتي وطلعو عمتو كانت بتجهز في الشنطه عشان ماشين وماما الي زعلت اوووي وهو كمان وعمتو سلمت علينا وسلمنا علي ابنها ومشيو وماما قالت مش هلاقي زب زي ده يكيفني ويسيطر عليا ودخلنا نمنا ابن عمي الصغير طلع يبات معنا لان ابوه وامه كانو مسافرين الحج وسابو ابن عمي ده اسمه محمد عنده 17سنه بس نجس اوووي المهم قعد معنا اليوم ده وكلنا ولعبنا بلايستيشن وجينا ننام هو نام بالبوكسر وفنله وانا مسكت الفون شويه كده ولقيت زبه بيخبط في رجلي المهم انا بصيت عليه لقيت زبه كبير انا استغربت ازاي سنه ده عنده زب كبير اوووي وتخين كده المهم نمت وصحيت الصبح دخلت الحمام طلعت لقيت ماما واقفه عاجبها زبه وباصه عليه قولتلها انتي مش سايبه صغير ولا كبير قالت بقيت هايجه اوووي وسبت نايم وطلعت هو صحي بعد ساعه دخل الحمام لاقي برا احمر نزل لبنه عليه ماما دخلت بعديه لقت لبنه علي البرا حكت ليا قولتلها احاااا ده كمان هايج عليكي قالت اه المهم ماما نادت
علي محمد قالتلو تعالي عايزاك ودخل الاوضه النوم ليها قالتلو ينفع الي انت عملتو في الحمام ده قالها عملت ايه قالتلو تنزل لبنك علي هدومي قالها مكنتش اقصد انا اسف وهي حضنتو وهو باس خدها لمحت زبو واقف راح نازل علي شفايفها بوس وتقفيش في صدرها وهي ولعت بقي كانت لابسه قميص نوم اسود ونزلت تمص زبو وتقولو زبك كبير اوووي يخربيت زبك اوووف نيك جامد نيك وهو نزل مص كسها ويلحس في ودخل زبو جامد وانا دخلت عليه قولتلو بتعمل ايه قالي اسكت بدل م افضحكو انا استغربت وفضل ينيك فيها وهي تصوت وتقوله ارحمني يا دكر اووووي اووووف زبك جامد عليا وانا نزلت امص صدرها وهي تصوت وتقولي اتفرج علي ابن عمك بينيك مامتك ازاي ونزل لبنه عليها وفضل يبوس شفايفها تقطيع وتقوله شفايفيك حلوه اوي يا حبيب قلبي ❤️ وخلص ودخل تستحمي وهو دخل وارها وناكها في طيزها وفضلت تصوت من الوجع وطلعو اتغدو وقاعدنا عادي بليل ودخلو ناكها بليل طول الليل تاني يوم كان عندنا فرح ناس جيرانا ماما نزلت من الصبح في الفرح والليل جه كلنا غيرنا ورحنا الفرح وهو ايجه معنا وماما وقفت عند العروسه وبعد ربع ساعه لقيت ماما داخله ترقص وابن عمي دخل معها يحك فيها ورجاله واقفه تح فيها وناس هاجت عليها وعادي خالص بعد لم روحنا ابن عمي ناكها وعدي الايام لحد لم ابن عمي راح بتهم عادي حصل مفاجاه حلوه اوي بعد اسبوع ابن عمتي اتصل علي ماما وقالها ابن عمو عايز سكن في بلدنا عشان الكليه بتعته وكده وماما مصدقت أن في زب جديد وصعيدي جاي قالت بنورنا يقعد معنا وكده وبعد يومين استنيته وطلعنا قعدنا وقلنا البيت بيتك وانا اخوك الصغير ودي مامتك وعادي كان محرج شويه ودخل نام اسمه ماركوس طويل وقمحي وصوته تخين ورفيع المهم دخل بنام واحنا قاعدين انا وماما نتكلم وقالت شكله راجل وهيكيفني قولتلها احاااا انتي بقيتي لبوه اوووي قالت انا بقيت هايجه ديما علي اي زب كبير ودخلت نمت مع ماركوس كان نايم ببنطلون وفنله نمت جنبه عادي وصحيت الصبح قبله دخلت الحمام وطلعت وماما دخلت وخرجت انا فهمت ماما عملت ايه ماما حطت قميص نوم اسود واره باب الحمام قولتلها شكلنا هنتفضح قالت متخفش اسكت انت وهو صحي الظهر دخل الحمام وخرج بالبوكسر وفنله كت ماما انصدمت من منظر زبه من طوله قالت احااا هو خرج كده ليه قولتها معرفش شكله كان باخد شاور دخلت الحمام اشوف قميص نوم لقيت مش عليه حاجه انا استغربت وماما قالت يبا هيتعبني شويه احااا بجد وفضلنا نهزر معو ويهزر معنا لحد لم خد علي المكان وعلينا ولعبنا بلايستيشن وماما لبست عبايه مجسمه عليها وهو عينه علي طيزها جسمها كيرفي اوووي طيزها كبرت شويه واتغدينا قام يغسل وماما معديه حك في طيزها وهي عملت مش واخده بالها بس حست بزبه ونزلنا عرفته علي صحابي وقعدنا وروحنا علي الساعه 11واتعشينا ودخلنا ننام ماما بتسهر قدام التلفزيون شويه وهو نام راح في النوم ماما جت تبص علينا كنت أنا مايك الفون لقته نايم بالبوكسر هي استغربت راحت علي زبو نزلت البوكسر براحه وحسست عليه وعضت علي شفايفيها وخرجت هو صحي الساعه 3بليل راح الحمام وزبه واقف انا نومي خفيف اووي وهو معدي عدي علي اوضه ماما شاف ماما نايمه علي بطنها والقميص مرفوع بعد ركبتها شويه طبعا انا شايفه من الباب دخل علي اوضه ماما انا خرجت واقف في اوضه الضيوف الضلمه لقيته ببحسس علي فخدتها براحه ومطلع زبو بيمشي عليها وطلع فوق السرير من هيجانه ودخل زبو من فوق قميص نوم في طيزها هي صحيت بقي هو اتخض قالتلو متخفش تعالي أسكت هش ومسكت زبو تفعيص مص وهو هاج عليها مصي يا لبوه يا متناكتي وفضل ينيك فيها وهي تصوت براحه اااااه اوووف ااححححححح يلهوووي علي زبك انت جامد فشخ يخربيت زبك ونزل في كسها لبن كتير وناك طيزها وسابها وراح استحمي وايجه نام طبعا انا سبقته كاني معرفش حاجه ونمت وصحيت تاني يوم هم كانو نايمين لحد الظهر من التعب ماما فضلت في السرير تعبانه وهو نزل بقولها ايه في ايه قالت ده حمار زبو كيفني اوووي مش قادره انزل من السرير فضلت نايمه وحطيت مرهم ليها في طيزها لم هديت جه بليل ناكها في كسها ونزل لبنه فيها لحد بعد شهر ماما كانت حامل منه الي اللقاء في الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى
يابني كمل متوقفش كل يوم نزل جزء جديد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحباً في الجزء الخامس وصلنا بعد لم كارلوس فضل ينيك ماما شهر وينزل لبنه في كسها لحد لم بقت حامل وجت كانت فرحنا أن هي حامل منو وقالتلي وانا هيجت اوووي وضربت عشره ونزلت عليها وهي ضحكت وفضل كل يوم ينيك فيها بعد الحمل ومكنتش بتنزل من البيت عشان الناس وكده لحد لم وصلت الشهر السادس وراحت لدكتوره صاحبتها وقالتها لزم ينزل عشان محدش يشك في حاجه وماما فكرت في الحل لحد لم اقتنعت وجت فهمتو الي حصل ونزل ينيك فيها لحد لم الحمل سقط وهو كان زعلان بس خافو من الفضيحه وكل يوم كارلوس بعد لم انا انام يدخل ينيك ماما لحد الساعه 5الفجر لحد لم ماما جاتلها الدوره ونزل نيك في طيزها لحد لم جابت ددمم كان عنيف اووووي وماما بتحب العنف لحد لم معنتش قادره وجالي وقالي انا عارف الي انت عارف الي انا بنيك امك وانت عامل اهبل عايز انيك عشان انا بحب النيك قالي امك مصتلي بس مش عامل حاجه المص خالتي طلعت شافها هاج عليها سلم عليها وراح لماما قال انا عايز انيكها وماما قالتلو اصبر هجبهالك وبعد يومين الدوره راحت من علي ماما وجه ينيك فيها وخالتي طلعت لقته شهقت وراح شددها وفضل يقفش في صدرها وهي تمص في زبه وتقولو زبك كبير اوووي وتخين يللهوي اوووف ااححححححح ونزل يمص كسها الي كان وردي وضيق ودخل زبه براحه وهي تشهق وتقوله يلاهوي ده كلو اووووف نيك وتقول لامي يبختك يا يلبوه واخده لوحدك اوووف ااححححححح وماما فضلت تمص في شفايفه لحد لم جاب لبنه في شفايف خالتي وماما وخالتي فضلو يبوسو في بعض ويمص البن من شفايف بعض وكانو مبسوطين خالص وجت خالتي عليا قالتلي يا خول بقي الود ده قاعد ليل نهار معاكو ومش تقولي انا ضحكت قولتلها هيفشخك انتي كمان وضحكت كانت ملط حطيت أيدي علي كسها قالتلي بس معنتش قادره كسي اتهري خبطها علي طيزها وهي ماشي ضحكت ولبست وماما دخلت تاخد شاور معا وناكها تاني لحد لم طيزها بقت نفق ونام جنبها علي السرير وتاني يوم لقينا حد بيخبط وكده ينتهي الجزء الخامس واللقاء في الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى
اخر جزء مش حلو انت مستعجل ليه كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled و sololevel
ده الجزء الثالث من القصه بعد لم ماما اتناكت من فارس وإبراهيم نزلنا ناخد شاور وطبعا هاجت عليهما في الحمام وفضلت تحك في ابراهيم لحد لم زبو وقف مسكها دخلو مره واحده في طيزها الي جابت ددمم وصوتت فضلت تعيط من المتعه وفارس واقف ماما بتمصله لحد لم نزلو لبنهم واتفشخت نيك ولبسو ومشيو ماما دخلت تنام ملط بعد النيكه دي من غير لم تستحمي صحيت بعد 6ساعات لقتني صاحي قالتلي انت يا خول رايح تتصل علي فارس عشان يجي مع ابراهيم دانا مكنتش قادره عليه تقوم تجيب الاتنين وبعدين طيزي تعورت بعد لم التور ده دخل زبه جامد انا ضحكت قولتلها اي خدمه قالت بس نيكها جامده اوي اوووف قالتلي تعالي ادهنلي مرهم في طيزي مكان متعورت نامت علي بطنها وانا مسكت المرهم ادهن مكان الوجع فضلت توحوح وتصوت وانا هجت رحت مدخل زبي في كسها لقيتها شهقت وبتقولي يا خول يا متناك انت بتغفلني وزقتني قالتلي دول ملك الرجاله بس وفضلت تلعب في زبي شويه لحد لم نزلتهم وهي قامت تاخد شاور ونزلت لخالتو قاعدت شويه معاها خالتو دعاء 40سنه شبها غاده عبد الرازق الجسم وش خالتو حلو اوووي بس أحلي واحده ماما طول وجسم وحلوه قعدت تتكلم مع ماما وكده وبعد ساعه ماما طلعت عملت اكل وكلنا وفضلنا قاعدين نفتكر في الماضي وتضحك وانا اضحك واليوم عدي عادي الساعه,9الصبح لقينا الباب مين إبراهيم عايز الزباله ماما كانت خايفه تفتح يفشخها تاني او يعملها وحش كانت متردده بس فتحت اتفجات من كلامه ازيك يا مدام عامله ايه طب عايز الزباله خد الزباله وهو ماشي هي شدتو قالتلو ينفع تعور التوته التوته تعبانه خالص مسكها فضل ينيك فيها ينيك فيها وهي تصوت ونزل لبنه ومشي وكانت فرحانه اووووي بعد ساعه عمتو خبطت جايه تقعد معنا يومين عمتو متجوزه في الصعيد جت هي وابنها ابنها ده انا مبحبوش بحس أن هو عيل ملزق كده عمتو عندها 46 ملهاش ادوار دلوقتي ابنها عندو 23سنه طويل وعضلات ماما استقبلتهم بوس واحضان في عمتو وباست احمد من خده وقعدو ماما صحتني قومت سلمت عليهم وقعدنا نتكلم وعادي والليل ايجه ننام انا واحمد دخلنا الاوضه وماما وعمتو اوضه انا مجليش نوم عملت نفسي نايم احمد نام بالبوكسر بس قالي مبعرفش انام غير كده قولتلو عادي زبو كان واضح من البوكسر نايم بجنب واقف نص واقفه كده انا اديته ضهري وهو نام علي ضهره وراح في النوم لقيت الي بلف وزبه علي أول طيزي انا هيجت اوووي اول مره احس الشعور ده افتكرت الباصات استهزاء الي كان بيبصها ليا رحت نايم علي ضهري وعمال ابص علي زبو لقيته زي زي الحمار معرفش ايه الكول ده بجد قولت في سري ماما لو شفاته هتنط عليك جيت الساعه 7ماما فتحت الاوضه انا حسيت بيها لقيتها دخلت تصحي فيا وعنيها علي زب احمد فضلت مبرقه ومتنحه كانت لابسه ترنج وانتو عارفين يعني ايه ترنج علي جسم كيرفي المهم انا عملت نفسي نايم اشوفها هتعمل ايه راحت عند زبه الي كان رأسه باينه من البوكسر وفضلت تمص في شفايفها وتقول يلهووي اي ده جت تمسكه انا صحيت هي اتخضت انا ضحكت ده كلو من غير صوت هو نومه تقيل اوووي وسفر وبتاع كان باين عليه التعب راحت مسكها بالراحه منزله البوكسر ومسكته مصته براحه شويه لم شد خالص راحت رافعه البوكسر تاني وطلعت وانا معها قالتلي ايه ده اوعي يكون عمل فيك حاجه قولتلها بطلي هبل لا طبعا قالتلي طيب ولبست جاي أمشي لقيتها داخله الاوضه بتعتي عمتو صحيت ف مش عرفت تدخل اضيقت بقي رحت وجيت سألتها ايه في جديد قالت لا مش عارفه اغري الود خالص من أمه قولتلها طب والي يخليكي تنامي معو انهارده قالتلي ازاي قولتلها سهله انتي هتقولي ده انت ابني حبيبي وتحضني وبعد كده تقولي مشوفتكش لم كنت بنيمك وانت صغير هو قالها أيام بقي يا جيجي وضحكو ف عمتو قالت انا مبحبش انام في التكيف احمد رد قال انا بحب انام في التكيف يبختك يا ماما امي انجي قالتلو خلاص تعالي نام جنبي وماما تنام في اي حته هي صحبت المكان قالت هنام في الصاله قولتلها لا نامي في اوضتي وأنا هنام في الصاله وبعد محياله انا نمت في الصاله لان انا مبحبش التكيف المهم الليل ايجه وطبعا ماما طائره من الفرحه بس مش مبينه ده المهم عمتو دخلت تنام وماما دخلت تنام وفضلت انا وهو قعدنا ساعه كانت الساعه 1بليل الي يقعد في الصاله يشوف الي في اوضه النوم المهم احمد دخل الاوضه وبيقفل الباب يدوب وبيبتسم يقولي عن اذنك معنها رايح اتحرش بامك المهم هو دخل وانا قاعد بره عايز اشوف بيعمل ايه دخلت اوضه الضيوف و دخلت من البلكونه بتواصل لاوضه ماما اوضه الضيوف كانت ضلمه انت تشوف الي في الاوضه بس الي اوضه النوم ميشوفش الي في اوضه لقيت ماما لابسه عبايه ضيقه بنص كم وبشعرها نايمه أو عامله نفسها نايمه ده كلو مستنيا هو كان قلع وفضل بالبوكسر عمل حجه الجو وهي عملت نفسها صحيت قالتلو خد رحتك يا حبيبي انت زي أبني ونام علي ضهره وهي نامت علي جنبها وادته ضهرها وهو زبو وقف نص وقفه وعمال يبص علي طيزها وهي انقلبت على ضهرها وبصت لقت زبو واقف قالتلو نام ها نام هو ضحك وقال حاضر وهي عماله تبص علي بتاعو نام علي جنبه وهي نامت علي جنبها بتاعو وقف علي الآخر وشد بقي راس زبو واقفه علي أول طيزها وقالها معلش السرير ضيق قالتلو ولا يهمك عادي وهي عماله تمص علي شفايفها من الهيجان مش قادره وهو عمال يحركه يدخله نص دخله ويطلع كأنه بتحرك عادي قالت اوووف الجو حر وقلعت الجلابيه وفضلت بقميص النوم أسود اووووف عليها قصير علي الركبه وهو متنح فيها ونامت علي جنبها وزبه بقي هاج اوووي وراح ضغط سنه بزبه علي طيزها طلعت اااااه بمحن لقها ساكته رايح مكمل راح رافع القميص وايجه عشان يدخله قالتلو هيعورني قالها طب قومي يا لبوه مصي انا عارف انك عايزه تتناكي ضحكت بشرمطه وقامت قلعته البوكسر وفضلت تشهق وتقوله يلاهوي ده كلو زب كبير اووووف انت مخبي فين ونزلت تمص في وهو ماسك صدرها تقفيش ويقولها خلاص يا شرموطه قومي ونوموها علي السرير وضع الدوجي ودخلو براحه فضلت تصوت وتقوله براحه اااااه اوووف ااححححححح يلهوووي زبك جامد اوووي وفضل يشتم فيها وهي تصوت بقولها وطي صوتك إبنك هيسمع وتصوت اكتر و يغير الأوضاع وهي تحس أن هي ميته نزلت شهوتها كتير وفضلو طول الليل ينيك فيها لحد الفجر وباب الاوضه اتقفل بالمفتاح ويقولها يشرموطه هيفكره غلط ضحكت قالت لا متخفش وفضل ينيك فيها وهي تصوت وتقوله زبك كبير اوووي خليك أسبوع معاياا يا جوزي ومسكها بوس في شفايفها لحد لم طلعت ااااه قالها في ايه قالتلو عورتني في شفتي مسكها بوس وهي سابته ومسكت زبو تنضفه مكان اللبن وتمص بغل ولم خلصو الساعه كانت 5الصبح ماما قامت لبست لبس محترم بقي هههههه وهو لبس بنطلون ونامو لحد الضهر عمتو صحتني قالتلي قوم وماما صحيت لوحدها وهو فضل نايم لحد العصر وصحي ماما جهزتله الأكل ونزل مع أمه يعملو كام حاجه كده بسالها بقولها ايه عمل معك حاجه قالت لا نايم بالبنطلون ومش عارفه اعمل حاجه خايفه قولت في سري يا لبوه قولتلها ماشي ونزلت لصحابي وفارس هيموت ويجي بس مش عارف عشان قريبي وهي نسيته اصلا طلع في زب احلي واحسن منو بقي المهم احمد راح. يلعب كوره معي وقع علي رجلو عملت كدمه في رجله واتعور فوق ركبته وجبته وجيت طبعا أمة مكنتش في البيت كانت عند ناس قريبنا ومتعرفش المهم ماما جابت مرهم وتلج وحطت تلج علي رجله وخلاته يقلع البنطلون عشان تحط مرهم وطبعا انا ساند التلج هو مفكر الي انا مش واخد بالي وهي عماله تحط مرهم وتقوله الف سلامه بسيطه بسيطه زبو وقف خالص هي ضحكت كده وفضلت تخبط في زبو من تحت لتحت قالتلي قوم هات رباط ضغط من جوه قولتلها ماشي قومت وقفت عند الباب كده استخبيت واره الباب وهي طلعت زبو قعدت تمص في وتقولو زبك ده مش بيهدا خالص قالها حد يشوف واحده جامده زيك ويهدي انا سامع يدوب كلام وهي تعصر علي زبو اكتر عملت صوت وانا طالع وجبت الي هي قالت عليه ولفت رباط ضغط وعادي وأمه جت بعدها عرفت الي حصل وزعقت شويه وخلاص انا كنت دخلت نمت لقيته دخل الاوضه وهي دخلت بتقوله الساعه 2, بليل هيجيلك الاوضه هنا قالها وابنك قالت هديه منوم وامك كمان قالها ماشي وطلعت وهو ايجه نام جنبي والتأكد الي انا كنت نايم ماما صحتني عشان اتعشي وكلت وجابت عصير عرفت أن المنوم في العصير عملت نفسي بشرب وقمت دخلت رميت العصير وحطيت مكانه وجيت عملت أن خلصت وهدخل انام ودخلت وعمتو دخلت مع ماما وعمتو راحت في النوم وانا عامل نفسي نايم وماما دخلت بقميص نوم بامبه اووووف علي اللبونه قميص فوق الركبه وقفلت الباب وفضلو يبوسو بعض وقلعته البنطلون والبوكسر ومسكت زبو مص وهو ماسك صدرها تقفيش ومص اعمال يمص في سوتها وهي تصوت وتقوله ارحمني ودخله اووووف زبك عايزه ودخله وهي تصوت وتقوله جامد اوووي وفضل ينيك فيها وهي تغنج وتقول كلام مش مفهوم وتقولها خالك الخول سايب كسي مولع وهو يقولها وانا بطفي نار كسك يا علقه يا متناكتي وشال زبو من كسها حطو في طيزها وتصوت اكتر ونزل لبنه اليوم ده 3, مرات شكله خد حاجه وهي قامت نامت علي الارض وهو نام جنبها بتاع ساعه وسخن تاني راح نايكها في طيزها قالها جسمك كلو نار مولع انا بعشق جسمك كلو وفضل يبوس شفايفها انا حسيت أن ماما طيزها وشفايفها كبرت قالها قومي نامي ومش عايزة تاخدي شاور خليكي كده ولبسي بعد كده البسي جلابيه بس متلبسيش حاجه تانيه قالتلو حاضر يا روووحي وباسته وقامت فعلا نامت وهو قام لبس ونام وانا هايج عايز اقوم بس مش عارف صحيت بعد الظهر وعمتو صحيت بعديا بشويه وماما صاحيه مبسوطه ولقيتها لابسه سدال من غير هدوم تحت مبين بزازها وجسمها وهو صحي كان داخل الحمام وهو معدي حك فيها لقي زبه بدخل عرف أن هي سمعت كلامه وعده دخل الحمام خد دش ولبس ونزل وانا نزلت وانا هتجنن لي مقلتش وخالتو جت قعدت شويه وكانت عايزه تنقل شويه حاجات نزلت انا وماما واحمد ننقل وأحمد كل شويه يحك في ماما وخالتو خدت بالها ولقت زبه كبير. عرفت امي بالي شافته ماما ضحكت قالت ده جامد ده الكلمه الي سمعتها وهم ضحكو وطبعا ماما راحت لاحمد وحكت الي حصل وهو وافق في الحال وزحلقوني من البيت وانا فهمت وهتجنن أن ماما اتغيرت معي 180درجه ورحت لقيتهم بعد ساعتين جايين يبخته معا اتنين ابطال اووووف وكده يخلص الجزء الثالث ياريت تشجيع منكم عشان بتعب وانا بكتب القصه دي
جامده اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedalasiry85
يابني كمل متوقفش
كل يوم نزل جزء
 
جامده
ابحث عن علاقه مستمره مع ديوث ومراته
 
جميله اوى بس لازمها جزء كمان وتعرص على امك فيه براحتك وتجيبلها نييكه كمان بنفسك وتمتع نفسك معاها وعليها اووى
ويريت تتواصل معايا ضرورى عشان عاوز انيك امك اووى واشرمطها اللبوه المتناكه الهايجه اووى امك اللى شكلها اصلا شرموطه ولبوه كبيره اووى
مستنييكك اووى ترد وتيجى وزى مقولتلك..ممممممممممم
انت فين ومردتش عليا ليه وقولتلك انى مستنييكك اووى ضرورى...انت مش عايز امك تتناك وتتمتع اووى وعلطووول ولا ايه؟ رد وانا هقولك نتواصل ازاى وبسرعه...وزى مقولتلك مستنييكك اووى ضروووورى...ممممممممم
 
في انتظار الجزء السادس بس ياريت تكبر الجزء شويه
 
وين الجزء التاني.... قصة جميلة جداََ
 
انا محمود الي كاتب القصه الي فوق بتعت ماما وابن عمي وصاحبه وانا الي كاتب خالتي وابن الجيران وعشان مطولش عليكو بعد م احمد ناك ماما وخالتي جم البيت واحمد كان تعبان بعدها ودخل نام معرفتش ايه الي حصل لان كان في شقه خالتو تحت بس ماما كانت جايه تعبانه اوي وهو كمان لاك ان تتخيل اتنين جامدين معا بعد م جم نامو وصحيو بليل وطبعا انا وعمتو كنا قاعدين في الصاله احمد صحي لقنا قاعدين وهو رايح الحمام باب اوضه ماما مفتوح كانت نايمه علي بطنها والقميص مرفوع شويه طبعا انا هجت بس عمتو مش واخده بالها بتابع المسلسل كانت بتحبه اووووي امهم ايجه قاعد جنبا وماما صحيت بساعه قعدنا اتكلمنا عادي والجو كان حر خالص ماما طالعه بعبايه بنص كم وشعرها ديل حصان اوووووف اووووي جت قاعدت وهم عملين يبصو من تحت لتحت لبعض ماما كان عندها شهوه ومصدقت طلعت طبعاً فضلنا صاحين لم ماما زهقت من القاعده دخلت هي عمتو يتكلمو وانا واحمد نتكلم في الكوره وكدا ومحصلش حاجه بليل تاني يوم احمد نزل مع امه يخلصة ورق ليهم وماما صحيت قعدنا اتكلمنا وهزرنا وقولتلها انتي بتكرهيني خدتني في حضنها وقالتلي لا يا حبيبي انت حته مني مقدرش قولتلها بس احمد واخدك مني قالتلي علي فكره انا عارفه الي انت عارف ان احمد مكيفني بس محبتش اتكلم معك قولت سيبه براحته ولو عايزني اعرفه الي انت عارف اعرفه معنديش مشكله بس خايفه عليك انت وخدتني في حضنها قولتلها ده صدرك كبر قالتلي من زب احمد ههه وضحكت وهم جم حطينا الغداء وكلت عمتو دخلت تنام واحمد صاحي ماما غمزت لي ان ادخل اوضتي ودخلت بعد ربع ساعة لقيتها راحت في حضنه قالتلو وحشتني قالها ايه يا شرموطه منا كنت معك اول مبارح قالتلو مقدرش استغنى قالها انزلي مصي زبي يلا ونزلت تمص زبه وفضل يلحس طيزها لحد لم دخلو في طيزها وفضلت تصوت براحه عشان عمتو وانا وهو يضرب علي بزها وطيزها لحد لم نزل لبنه وخلاها تلبس الجلابيه بس ولبن في طيزها قالتلو بيحرق قالها لا لا مفيد لكيزك عشان تكبر اكتر م هي كبيره وكدا ينتهي الجزء الرابع معلشي مفيش سكس في كتير بس اوعدكو ان الجزء الخامس هيكون نار
 
  • عجبني
التفاعلات: Bol و الشبكشى
مثيره كمل
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%