NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير مافيش احلا من اليسبيان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مفيش احلى ليه دا سؤال مجننى بصراح النسوان كلها قلبت ليز ليه ؟؟!! الموضوع دا نتشر فشخ معرفو الفطرة السوية والطبيعة راجل وست !

قصدك ايه بكلمة فضول
فضول انك تشوف حاجه مش متاحه بالنسبالك و بس تعرف ايه بيحصل في الدنيا حواليك و طريقة التفكير حتي لو مختلفه مثلا كده

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
وبتهيجي لما تشوفيهم؟
لا اسفه فعلا مش بقدر اتكلم كده انا هنا فضول للمكان كله مش شرط اني اقدر اتكلم بطريقه مش هقدر ارد عليها عشان مش متعوده

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Adam Afndena، Moheb sex و LEGEND KYSER
عمري ما فكرت بصراحه بس زايد اوي الفتره دي من بنات حواليا مش عارفه استوعب اذا كان ممكن يتعمل و لا لاء
هو لو على الامكانية فهو الامكانية عمله اكتر بكتير من الجنس الطبيعى لان محدش من الاهل بيشك فى بنت ووصاحبتها انهم بتساحقو وبياخد راحتهم او محدش هيشط فى ست قاعدة مع ست الفكرة هنا والاستغراب هو ليه زاد بالطريقة دى

😂 مبقاش في نظر حتي في توجيه السؤال بقي الي بيسأل بيرزع الكلام من غير تمييز
معلش اكيد اي بنت هنا معرضه و ده طبيعي بس فعلا كل حد هنا ليه اسبابه مش لازم يقولها لكل الناس انا اللي اسفه

• انا معترض
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و LEGEND KYSER
لا اسفه فعلا مش بقدر اتكلم كده انا هنا فضول للمكان كله مش شرط اني اقدر اتكلم بطريقه مش هقدر ارد عليها عشان مش متعوده
بصراحة مافهمتش كلامك

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
هو لو على الامكانية فهو الامكانية عمله اكتر بكتير من الجنس الطبيعى لان محدش من الاهل بيشك فى بنت ووصاحبتها انهم بتساحقو وبياخد راحتهم او محدش هيشط فى ست قاعدة مع ست الفكرة هنا والاستغراب هو ليه زاد بالطريقة دى
هو فعلا زاد جدا بطريقه غريبه و بشكل ملحوظ لدرجة انه بقي بيتقال

هو فعلا زاد جدا بطريقه غريبه و بشكل ملحوظ لدرجة انه بقي بيتقال
وللاسف فى ستات متجوزة وجوزها طبيعى وبتعمل كدا !!! بس انا تفسير البورن ساعد على كدا والكبت

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
طبعا مفيش احلى ،احساس يجنن

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%