NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
يا مايكل لو منزلتش بالجزء الجديد حاجى اخطفك
انزل بالجديد يا عم

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
  • بيضحكني
التفاعلات: البهظ بيه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الجديد امتي ي غااالي

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
  • عجبني
لن يتم استكمال القصه بعد الان ولا اي قصه نظرا لسوء تعامل اداره المكان مع الكاتب واعتبار العبوديه سيستم المكان دون مراعاه ادميه الناس اللي هنا... وانا اسف اني اتنازلت وجيت كتبت في مكان زي دا....

كل دا ليه علشان انا مشرف ورفضت اني اقول حاضر ونعم او اني اقبل بان حد يكلمني بتهديد وتحذيرات فنزلوني من الاشراف وبيتعاملو بمنتهي الديكتاتوريه ....فلك ان تتخيل بقي الاعضاء هيتعاملو معاهم ازاي .... ليلتك فل
و**** لو ده صح فانت معاك الحق تعمل اللي انت عاوزه

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
لن يتم استكمال القصه بعد الان ولا اي قصه نظرا لسوء تعامل اداره المكان مع الكاتب واعتبار العبوديه سيستم المكان دون مراعاه ادميه الناس اللي هنا... وانا اسف اني اتنازلت وجيت كتبت في مكان زي دا....

كل دا ليه علشان انا مشرف ورفضت اني اقول حاضر ونعم او اني اقبل بان حد يكلمني بتهديد وتحذيرات فنزلوني من الاشراف وبيتعاملو بمنتهي الديكتاتوريه ....فلك ان تتخيل بقي الاعضاء هيتعاملو معاهم ازاي .... ليلتك فل

+ اني حاولت ادافع عن مشرف معانا ( نائبه المدير بتكلمه بتعالي وباسلوب وقح ولا اكنها عبد عندها ) لما دافعت عنه بتقولي مالكش حق التدخل + ان كلامها كله تحذيرات وتهديدات حاولت افهمها ان مش مايكل مجدي اللي يتعامل بالاسلوب دا وهي بتهدد بحظر الاكونت احا كسم الاكونت ونسيت انها اتحايلت عليا علشان امسك اشراف وبتقولي اسلوبك مع الناس وحش ....جايه علي اخر الزمن واحده معرفهاش هتعلمني انا اتكلم مع الناس ازاي وعايزه تربيني من جديد احا علي زبي اللي عايز قطعه يوم ما وافقت علي الاشراف

انا مش راجع للكتابه تاني غير لما حقي يرجع .... ولو خدت حظر ومواضيعي اتقفلت ( ودا كدا كدا اللي هيحصل علشان معندهمش رد ولا هيقدروا يواجهوني ) افتكروا ان انا كنت صح والايام هتثبتلكم مين فينا اللي غلط

انا حاولت اعمل حاجه صح حاولت اطور قسم القصص واظبط الدنيا بس هما عايزين يمشوا علي نهج القديم والروتين واوامر الاسياد والعبيد وللاسف انا ابويا رباني اني اتخولن بمزاجي اتناك وافتح طيزي بس بمزاجي محدش يفتحهالي غصب عني ، اعرص بمزاجي انما توصل ان حد يديني امر لا احا نيييييك والانقح اني بدافع عن واحد ياريتني الموضوع معايا دا انا بدافع عن حد غلبان احا

انا قاعد مستني كسم الليله بنت القحبه دي يااخد بلوك يااحقي يرجع .... انا هوريكو جزء من مارفل علي الحقيقه وواقعي اهوه

انا حقي مبسيبوش ولو بعد مليون سنه وعلي جثه دين امي هجيبه يعني هجيبه وهيتعرف تلقائي ان دا مايكل هو اللي جاب حقه ومايكل هو اللي عمل كدا

فاكره نفسها مديره في الكونجرس احا دا انا اتش ار كان تحتيه ٤ تيمات كل تيم فيه ٧ اشخاص بالليدرز بتوعهم عمري مافكرت اقول لحد امر بالعكس كنت بقوله ممكن ولو سمحت ولما كان بيغلط كنت بقول احنا عملنا غلط وبجمع في الكلام علشان محسسهوش انه اقل مني

علي يدكم اللي كان بيقولي يامدير كنت بقوله اسمي مايكل بس

انما امنيه هانم عايزه الناس تقولها حاضر ونعم وكل شويه انا حذرتك وانا هعمل واسوي واي كلام بيبين عقد نقص وخلاص

ناهيه الكلام اتنين متخشش معاهم في عاركه ( من يمتلك سلاح + من يمتلك قلم ) .........

FB IMG 1458904723650

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%