NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العلاقه بين طرفين زى الكوبايه الازاز لو اتشرخت معرضه فى اي وقت للكسر لأن الشرخ البسيط هو اول علامات الكسر

• عجبني
التفاعلات: شهد
بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا
يمكن اوكي هسيبو يعتذر ويبرر بس الحاجة الي اتكسرت مش هتتصلح مش هترجع تاني لمكانك ولا هترجع يعني انت ملغي من حياتي خلاص مهما بررت واعتذرت واتكلمت

وانتو😂
خلاص مبقاش ينفع والبعاد والسنين تركوا اثر

• عجبني
التفاعلات: شهد
  • بيضحكني
التفاعلات: HunterXHunter
هتف عليه وبعدها بعتذر وتف عليه مره تانيه وأديلو بالشبشب على وشو وبعتذر مرة تانيه علشان يعرف ان مش كل حاجه تتحل بأعتذار😁
يستاهل كل ما جاله
لان في ناس ان كانو صحاب اهل حبايب يستهينو بيك وبجرحك وبدال انهم يداووه يحطو ملح وبعدها يعتذرو وكان الاسف دي هتكون ضماد وتمحي الاثر
مش كل جرح والم ووحع يتعالج بأسف او اسفة

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
الشبشب هيسقف ع وشه😂

علي حسب الموضوع والشخص

بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا
يمكن اوكي هسيبو يعتذر ويبرر بس الحاجة الي اتكسرت مش هتتصلح مش هترجع تاني لمكانك ولا هترجع يعني انت ملغي من حياتي خلاص مهما بررت واعتذرت واتكلمت

وانتو😂
حسب الذنب المرتكب بس لو المعني بموضوع الاعتذار سواء كان ذكر او انثى لو سبني ومشي وانا احتاجه...
حتى لوعاد ممكن اسامح ولكن لن اتعامل معه مهما كانت درجة القرابة او الصداقة

اضع نفسي مكانه و افكر بالامر
ثم انه ان كان صادق الاعتذار قبلته .. و ان احسست انه يحاول فقط الحصول على جولة جديدة فسوف اقبل الاعتذار لكن على اساس ان يأتي وقت يكون هو من بحاجة لاعتذاري لا العكس 🤣

بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا

وانتو😂
بس هيا تعود معتذره وانا هفشخها في افكارها 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا

وانتو😂
لو عندك استعداد تصدقي اعتذارة وتسامحية اقبلي غير كدا ولا انتى ولا هو هتحسوا بقيمة الحياة وفي بينكم ثقة مهزوزة او حاجة جواكى منك نحيته

بغض النظر مين الشخص دا
بس ماذا لو عاد معتذرا

بلنسبه ليا

وانتو😂
لو عادة وبكي امامي وبحجم ماء البحر محمّلا بحب الدنيا كلها لي لما سامحت لما عفوت لما غفرت لما نسيت وهل كلماته ستداوي قلب مات ألماً بفراقه وماذا سأفعل باعتذاره ماذا سيفيدني اعتذاره وهل ستكون كلماته دواء لقلبي بعد عجافه‏
حتىَ لو دفنُوك بجانِبيِ سأجمْع عظَامِي وأغير قبرى 💔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%