NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصديق الخفى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
كل واحد ليه يحب يغير من طبيعته او يحب يغير من طبيعته جنسه
انا الى اعرفه الراجل راجل والست ست الاتنين بيكملو بعض مع اختلاف حب الجنس باشكال مختلفه
ليه بقا كل واحد بيحب يغير

• عجبني
التفاعلات: Pitcho9
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الصديق الخفى
هدي لحضرتك ردين واحد من مشاعري وواحد علمي الاول اننا مش بنحس بالأثارة لما نشوف بنات ولو احنا مثارين وشوفنا بنات ممكن الاثارة اللي عندنا تروح وفية ناس تانية بتبة عندها هرمونات الأنوثة زايدة عن هرمونات الذكورة بس الجسم اخد منحني جيني لسة متفهمش او انا معرفوش
التاني بة هوة ان في اجزاء صغيرة من المخ هية اللي مسؤؤلة عن عواطفنا لما بيبة فيها ورم بسيط بتغير ميولنا الجنسي وفي بعض الحالات مش بتخلي الشخص عندة ميول لنفس جنسة فقط ولكن ممكن تخلية عندة ميول تجاة ******* او كبار السن ولو عايزة تقري المقال الطبي منشور علي الصفحة بتاعة جامعة هارفارد الامريكية

• عجبني
علي الرغم من الهرمونات واللي بتأثر علي اتجاهتنا ولكن أيضا في عوامل مكتسبة اخر بتأثر علي تفكيرنا وكمان عنصر القيود المفروضة في المجتمع بتمنع اشياء في خيالنا بتخلينا دائما نيكون الممنوع مرغوب وده بيخلينا ندور عنه

• عجبني
التغيير سنة كونية، والاستقامة محال حدوثها طول ما الشيطان موجود، لسة إبليس بيبهرنا بافكار جديدة، كل احترامي لاي شخص هنا، بس انا ببقى شايف دة عقلانيا قبل دينيا، شذوذ، ليه بنقول شذوذ وجات منين الكلمة، هو نشوذ عن الفطرة اللي اتخلقنا بيها، ايه الصح؟ القواعد والعواطف والمعاملات اللي طلعنا شوفنا عليها الطيبين قبلنا هل دة صح في العام؟ فلسفيا مش صحيح، عقلانيا مش صحيح، عاكفيا مش صحيح، دينيا مش صحيح، لكن تطبيع الغرب على هوياتنا هو ما أفضى لما نحن فيه من حريات بدون قيود او اي حاجة تانية ممكن تكون شاذة عن قواعد المألوف او زي ما بنقول العرف او العادات والتقاليد

• عجبني
كل واحد ليه يحب يغير من طبيعته او يحب يغير من طبيعته جنسه
انا الى اعرفه الراجل راجل والست ست الاتنين بيكملو بعض مع اختلاف حب الجنس باشكال مختلفه
ليه بقا كل واحد بيحب يغير
نهار اسود

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%