NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
417
نقاط
486
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
صدفة حصل كل حاجة.. مكنش ليا في حاجة ولا عمري فكرت اعمل كده لحد في مرة كنت في بارتي مع ناس صحابي في ديسكو و كانت جحيم درينك و ويد و رقص و لقيت عيال مكنوش مظبوطين من وجهة نظري وقتها مهتمتش رغم انهم كانوا over لبس اقرب للبنات و حركاتهم مايعة اوي بس يلي استغربته ان واحد شكله عادي جدا جه متاخر شوية و سلم عليهم و لقيتهم كلهم بيتقربوا منه و بيرقصوا قدامه ..وقتها كان بنسبالي عادي مفهوش حاجة مميزة غير الكريزما بس دلوقتي اقدر اقولك انه تيب بزيادة مش ابيض ولا اسمر لونه بروزني كده كانه واخد تان و طويل و معندوش كرش بالعكس معضل و دقنه فيها شعر ابيض و عيونه سودا و واسعة و مناخيره منمنمه و جسمه ناعم باين من ايده كان لابس تيشرت نص و مطبق الكم و سلسة فضة في رقبته فضلت طول القعدة ابصله من تحت لتحت لحد م قام قررت اقوم وراه لقيته دخل الحمام دخلت وراه فتح البنطلون و وقف عند المبولة عديت من جنبه و شميت ريحة البرفيوم بتاعه مخلوطة بريحة سجاير اووووف اول مرة احس اني بحب ريحة حاجة كده وقفت جنبه و فتحت البنطلون بس عيني كانت عليه لاحظ كده فحب يجس الموضوع معايا قام رجع لورا و حرك بتاعه في الهوا اححححح اسمر و ناعم و طويل و تخين مع انه مكنش وقف كيان اتلخبط و حسيت ان هيغمى عليا اول مرة اشوف بتاع حد غيري لما لقاني ارتبكت كده ضحك و قام حطه جوه الشورت و راح عند الحنفيه يغسل ايده فضلت واقف شوية و بعدين قفلت البنطلون انا اصلا معملتش حاجة بس لقت مناخيري بتشدني لريحته و رحت وقفت جنبه قام بصلي في المرايا و غمزلي بعينه وشي احمر و اكسفت قام قالي انا شفتك فين قبل كده رديت بصوت مبحوح قولتله مش عارف قام عرفني بنفسه و سلم عليا اححح ايده خشنة كده و قوية حسستني بضعفي و نعومتي كنت عاوز اشيل ايدي بس مسكها شوية و مركز في عنيا انورت جامد قام قالي انتا معاك حد ولا تقعد معايا قولتله لا معايا صحابي قالي طب لما يروحوا تعالى اقعد معايا لقتني بقوله حاضر من غير تفكير كاني مسحور قام قالي هات رقمك و اداني رقمه و خرجنا.. شوية و صحابي حبوا يروحوا خرجت معاهم و كل واحد راح من طريق لقتني بلف و برجع تاني و بكلمه قالي انه لسى قاعد فالديسكو دخلت لقيت البنوتات لازقين فيه اول لما شافني قام سلم عليا ونا كمان سلمت قام حضني و باسني و مسك ايدي و قعدني جنبه اداني كاس قولتله لا مجربتش قالي جرب قولتله لا مش عاوز قام شرب منه و ثالي خد عشان تجري ورايا اكسفت بس اخدته و شربت شفطه فضلت اكح قام صحابه ضحكوا عليا قالي عادي ميهمكش قام حط عليه عصير و ادخولي شريته لقيت دماغي بتلف قام وشوشني قال مش حاب ترقص قولتله مبعرفش ثام مسك ايدي و قومني و بقا يرقص بيا كان عروسة مريونت بيروح معاه يمين و شمال ونا مستسلم له طبعا كان حضني عشان مقعش و جسمه لازق في جسمي من ورا سخنت مووت قلم ساب ايدي و رجع قعد جي اقعد قالي انا سبتك عشان تكمل رفص انتا كده عرفت الخطوات فضلت اتحرك مكاني قام غمز لواحد بنوتي جنبه قام حط شال ع وسطي و ومسك ايدي و بقا يرقص زي البنات و يحرك وسطه اندمجت معاه و بقيت افتكر كل الافراح يلي كنت بروحها و ازاي الستات بترقص و بقيت ارقص زيه حوالي تلت ساعة تعبت و حبيت اقعد جنبه قام فرد رجله فقعدت في حجره قولتله اسف قالي لية انا عاوز كده و قام حضني و اداني الكاس و قالي اهدفه جوه بؤك ع مرة واحدة شربته حسيت ان طعمه حلو المرادي شوية و ميل عليا وشوشني و قالي مش يلا بينا قولتله خلاص هنروح قالي لا هنكمل السهرة عندي فالبيت خرجنا و هو حضني عشان مقعش وقف تاكسي و وصلنا طلعت معاه قالي خد رحتك مفيش حد هنا قولتله يعني اعمل اي قالي اقلع هدومك عشان تبقا ع رحتك اكسفت و بصيت فالارض قام ضحك و جه و معاه كاسين عصير و قعد جنبي و عزم عليا قولتله شكرا قالي ونبي ابدا و قام قربه و هوب قام دلق منه ع البنطلون قالي يا خبر مش قولتلك خد رحتك و اقلع هدومك عموما حصل خير اقلع البنطلون بلاش هدومك كلها هحطه فالغسالة لفة سريعة كده تنضفه اكسفت بس قولتله طب ممكن بنطلون من عندك قالي اه طبعا اتفضل دولابي كله تحت امرك و دخلني الاوضة و لسى هيخرج كنت فتحت الدولاب لقيته كله حريمي قولتله اي ده قالي اسف دي اوضة اختي انا مش عارف مرتبك كده لية قولتله مجراش حاجة قالي طب بص احنا قاعدين سوا مفيش حد معانا مفهاش حاجة نقي من الدولاب اي حاجة قولتله ازاي دي هدةم بنات قالي يعني عاوز تفهمني انك مجربتش قولتله لا طبعا قالي خلاص وماله جرب يلي انتا عاوزه قولتله بلاش هزار هات بنكلون من عندك قالي مش بهزر بجد طب تحب انا اختارلك وقفت و مكلمتش قام جه ناحية الدولاب و اختار هوت شورت قصير و سكسي اوي قولتله لا ده بناتي اوي لو مصمم هات حاجة تنفع ولاد قام ضحك و قلب شوية لقى جلابيه بيت حرير او بولستر كده لونها اسمر في احمر استريس بالطول نص كم و قصيره لحد الركبة قالي ايه رايك اكسفت بس سمعت كلامه قلعت و بقيت بالبوكسر و قلعت التي شيؤت مكنتش لابس حاجة تحت منه قام صفر لما شاف جسمي و عجبه اكسفت و قولتله غمض عينك ضحك و حط ايده ع عينه لبست الجلابية لقيته مفتوحة من الجنبين لحد وسطي و الصدر متقور و كمان فيه فتحة يعني صدري كله برا قولتله احيه اي ده قام شال ايده و قالي اي القمر ده قولتله اي ده و ده و شاورت ع صدري و ع الفتحة قالي ماهي جلابية بيت مالك مضايق لية قولتله مش هينفع قالي صدقني زي القمر و قام مسك ايدي و وقفنا قدام المرايا و قام قلعني النضارة و لزق فيا من ورا و قالي بزمتك مش قمر قولتله انا كده بنت مش ولد قالي اي المشكلة انتا زي القمر في كله قولتله انا حاسس اني عريان قالي ومال الجلابيه دي اي قالي متكبرش الموضوع كلها ربع ساعة الغسالة هتجفف البنطلون و قام حط ايده ع وسطي من تحت الجلابية و نزل ع الشورت قولتله اي قالي الشورت ده خامته وحشة اوي ده مضر ع جسمك قولتله مين قال كده قالي كل الناس استنى اجبلك خامة طبية و قام جاب اندر بكيني من دولابه اخته قولتله احيه ده يلي ناقص قالي صدقني مبضحكش عليك قولتله لا صعب قالي طب عشان خاطري قمت اخدته منه و قولتله طب اطلع برا ضحك و خرج و قفل الباب بصيت لنفسي في المرايا لقيت بنت مش انا بصيت ع الفتحة و شوفت الاندر و بصيت ع البكيني يلي في ايدي حسيت ان شكله احلى لونه اسمر زيتوني و منقط ابيض و شبك من ورا و قدام حسيت جسمي سخن اوي و لقتني بوطي اقلع الاندر و بلبس البكيني و قفلت الدولاب و لسى هخرج لمحت زبدة كاكو معرفش لية حسيت ان نفسي اجربها قعدت و حطيت ع شفايفي و لقيت مسكارة حطيت منها ع رموشي و مسكت البرفيوم رشت منه عجبني ريحته قمت حطيت منه و خرجت قالي اي ده كايلا وصلتي امتى قولتله كايلا مني قالس اسف فكرتك كايلا لما شميت البرفيوم قولتله اسف انا لقيته فحبيت اجربه قالي لا عادي برحتك و ثام بصلي قالي بس انتا شاطر عرفت تظبط المسكرة و الروج قولتله لا دي زبدة كاكو قام ضحك و قالي ومال شفايفك حمرا كده طبيعي قولتله اه و **** ثالي ازاي مخدتش بالي منها قولتله عادي تلاقي الزبدة عملت لمعة فبينتها ضحك و قام شغل مزيكا و قالي يلا نكمل رقص قولتله مش قادر قالي لا مينفعش الليلة دي ع شرفك قمت كده مكسوفة و بدات اتحرك مع الاغنية قام غير الاغنية شعبي و مولعة كده و كان ولع حشيش شميت الريحة و بقيت في دنيا تانية بقيت اميل مع الموسيقى و ادلع و بمرجح وسطي و ارقص بصدري حوالي نص ساعة لحد م خلاص اهصابي فكت قمت اتمريت جنبه خد في حضنه و بقا يبوسني ونا اتفاعلت معاه و بقيت ابوسه قام فتح الجلابية و بقا يبوس صدري و يلحسه و نزل بلسانه ع الحلمة بقا يلعب بيها و يمصها سخسخت خالص و بقا و بقيت اعض ع شفايفي و اطلع اهات و لقتني من غير م احس بمد ايدي ع الحلمة التانية بحسس عليها و بعصرها قام شال ايدي و بقا يمصها حوالي عشر دقايق لما لقاني فرفرت قام نيمني ع بطني و رفع الجلابيه و بقا يحسس ع تيزي و قام شد الاندر رفعتله وسطي بكل سهولة كاني متخدر او ونا كنت عاوز كده من زمان قلعهوني خالص و قام موسع بين فخادي و حطيت وشه اححح نفسه ع خرم تيزي كان سخن هيجني اوي قام حط لسانه و بقا يلحس و يدخل لسانه جوة الخرم شوية و لقيته وقف ببص عليه لقيته نزل الشورت و تف ع ايده و دعك زبره و قام حطه ع الخرم و بقا يزحلقه بيفرشني انا كنت بموت حرفيا عاوز اتناك اوووي قمت لفيت ايدي و فتحت تيزي ع اد م اقدر و رفعت وسطي قام حط الراس و نزل بجسمه عليا كنت بتقطع من الجوع بس مبسوط و فرحان نيك و كل م يدخل سنة نفسي يحشره كمان لحد م دخل و بقا جسمه لازق فيا و بضانه مدلدة فوق بضاني حسيت ان نفسي يفضل كده ع طول ميخرجوش بس شوية و بقا يسحبه و يرجع يزقه و هنا حسيت بمتعه اكبر و بقيت ازقه بتيزي لفوق و ارجع انزل هو قاهم اني عاوز اجمد بقا يطلعه و يدخله بسرعه حوالي ربع ساعة ونا متكيف نيك لحد م حسيت ان زبره بيتنفض و خرطوم لبن فتح جوه تيزي خلص و قام قمت لفيت دماغي قولتله مطلعوش قالي خلاص قولتله لا انا عاوز تاني قام قالي طب لف و اقلع الجلابية قعدت مكاني و قلعت الجلابية بقيت ملط و نمت ع ضهري قام رفع رجليا و قعد قدامي و حط راس زبره قمت مسكت تيزي و فتحتها و قام حشره و نام عليا حسيت ان روحي رجعت فيا و بقيت اقول اااااه ااااح كمان و هو شغال نيك و سبت تيزي و مسكت بزازي بقيت اشدهم و اعصرهم من المحنة حوالي ربع ساعة كمان قالي تعالى نغير الوضع قام من عليا و وقف ونا قمت قعدت بركبي ع لكنبة و وشي للحيطه و هو وقف ورايا مدنت ايدي مسكت زبره و حطيته ع خرم تيزي و زقت تيزي لورا و بقيت مسك رجله بزقه عليا و هو ماسك بزازي عصرهم و بيشدني و بقا يكمل نيك حوالي عشر دقايق كمان و قام مطلعه و قعد و قالي تعالى اقعد عليه نزلت وقفت قدامه و مسكت زبره ثبته و قمت نزلت بخرم تيزي حبة حبة لحد م اخدته كله و بقيت اتنطط حوالي عشر دقايق كمان و مسك صدري بيشده و بيعصره لحد لدرجة اني حسيت بصدري نار و قام مسكه جامد عرفت انه هيكب قمت قعدت عليه و كبسته في تيزي و بقيت اقمط و اقفل تيزي لحد م نطرهم و بتاعه نام قمت ونا غرقان عرق و بنهج و نزلت بين رجليه مصت زبره و مسحته في وشي و نمت ع رجله كان الصبح طلع حاسس ع خدي و قالي انبسط يقلبي قولتله مفيش انبسط احلى من كده و قمنا خدنا دش سوا و دعكت جسمه حتة حتة و هو كمان بقا يدعك جسمي و يبوسني و بعدين لبست و روحت طبعا مكنتش قادر امشي و حاسس زي كربايج ع جسمي من كتر المسك و التقفيش بس كنت فرحان اوي لدرجة اني يدوب قلعت هدومي و نمت بالبوكسر لحد العصر لما صحيت لقيته اتصل بيا كذا مرة كلمته قبل م اغسل وشي و فبل اي حاجة كان فرحان اوي ونا اكتر منه سالني مردتيش لية قولتله اني كنت نايم قالي تمم انا كنت بطمن عليك شكرته بعدين سالني حد جنبي قولتله لية قالي كنت عاوز اسالك عن ليلة امبارح قولتله طب ثواني قمت فتحت باب الاوضة اتاكدت ان مفيش حد سامعنيو رجعت قفلت الباب و خدت المخدة في حضني و نمت ع بطني و قولتله لا انا لوحدي حابب تعرف اي قالي انا حابب اعرف احساسك ايه كنت مبسوط ولا لا اكسفت و مردتش قالي مالك رحت فين قولتله مفيش اصل مكسوف قالي لية قولتله مكنش ينفع نعمل كده قالي عادي ها بقا ريح قلبي قولتله اصراحة كنت مبسوط اووي قالي طب ايه رايك فاللبس بتاع اختي قولتله ده تحفة قالي مش نفسك تجرب تاني اكسفت و مردتيش قالي مالك رحت فين تاني قولتله بصراحة نفسي اووي قالي تحب امتى قولتله مش عارف قالي طب شوف و قولي قولتله طب ونتا ايه رايك قالي تمم قولتله طب نفسك في اي غير اللبس قالي انتا حلو اوي قولتله لا بجد اي حاجة هتقوله هنفذها قالي بجد لو قولتلك هتسمع كلامي قولتله طبعا قالي بصراحة جسمك كان فيه شعر قولتله انتا مبتحبوش قالي لا قولتله بس اخاق حد ياخد باله قالي هو مين هيشوف جسمك قولتله عندك حق انا اصلا مبحبوش قالي يعني موافق قولتله طالما انتا امرت انا هنفذ قالي تسلملي يا قمري فضلنا نقول شوية كلام حب و عملنا سكس فون تقريبا ساعة لدرجة اني تخيلت معايا و بقيت حاطط المخدة بين رجليا و بحكها في تيزي و بعدين بقيت العب في نفسي لحد م جبتهم و هو منان قفلنا و دخلت اخدت دش و بالصدفة والدتي كانت عاوزة حاجات من الصيدلية رحت جبتها و اشتريت كريم ازالة شعر و اول لما روحت حطيته قدامي و كنت متردد بغدين شلته عدى يومين و احنا بنكلم بعض و لقيته بيقولي اي رايك نروح حفلة قولتله لا مليش فالحو ده قالي طب اية رايك تيجلي قولتله تمم اداني بعتلي اللوكشن لاني كنت نسيته و دخلت الحمام و خدت الكريم معايا و حطيته ع جسمي كله و شلت كله الشعر و ع اد م كنت فرحان كنت مكسوف بعد م خرجت بس مهمنيش لبست شورت جينز و شميز بكم و رحتله اول لما فتح الباب و لقاني قام حضني و باسني و قالي جاهز ولا تحب تدخل تجهز قولتله لا تمم بس ممكن اغير هدومي قالي اه طبعا اتفضل و دخلت ع اوضة اخته ع طول و فتحت الدولاب و بقيت اقلب لحد م جت عيني ع بلوزه بيت لونها بينك لحد تيزي و اخدت اندر بكيني لونه ابيض و حطيت مكياج و عملت سشاور بقا شعري سايح و خرجت قام صفر و قالي انتا مزة نيك و قام حضني و باسني اكسفت اوي بس كنت فرحان قام شغل المزيكا كنت اتفرجت ع دروس رقص و فيديوهات قمت اخدت كوفيه و ربطها ع تيزي و بقيت ارقص و اتدلع عليه فجاة جرس الباب ضرب اتخضيت قالي متخفش ده صحابي يلي انتا شفتهم جايين يقعدوا شوية بصتله و تنحن قالي مالك قولتله انتا فاكرني اي المفروض ان محدش يعرف يلي بينا قالي و مين قال غير كده دول زينا مفيش منهم قلق قولتله لا مينفعش قالي طب خلاص همشيهم قولتله طب استنى قالي اي قولتله متاكد انهم امان قالي طبعا قولتله طب خلاص افتحلهم ونا هغير قالي تغير لية هم كمان هيلبسوا زينا قولتله ده كده مش جايين يقعدوا قالي لا عادي بس هم متعودين ع كده قولتله طب انا هدخل و استنى لما يغيروا و هخرج قالي مفيش مشكلة ... يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: A_0
اية الجمال دة يبت دنتى حكايتك حكاية ومليانة انوثة ومحتاجة تتفشخى نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: A_0
حلوة القصة كملي ايه اللي حصل بعد كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty و فكرى
صدفة حصل كل حاجة.. مكنش ليا في حاجة ولا عمري فكرت اعمل كده لحد في مرة كنت في بارتي مع ناس صحابي في ديسكو و كانت جحيم درينك و ويد و رقص و لقيت عيال مكنوش مظبوطين من وجهة نظري وقتها مهتمتش رغم انهم كانوا over لبس اقرب للبنات و حركاتهم مايعة اوي بس يلي استغربته ان واحد شكله عادي جدا جه متاخر شوية و سلم عليهم و لقيتهم كلهم بيتقربوا منه و بيرقصوا قدامه ..وقتها كان بنسبالي عادي مفهوش حاجة مميزة غير الكريزما بس دلوقتي اقدر اقولك انه تيب بزيادة مش ابيض ولا اسمر لونه بروزني كده كانه واخد تان و طويل و معندوش كرش بالعكس معضل و دقنه فيها شعر ابيض و عيونه سودا و واسعة و مناخيره منمنمه و جسمه ناعم باين من ايده كان لابس تيشرت نص و مطبق الكم و سلسة فضة في رقبته فضلت طول القعدة ابصله من تحت لتحت لحد م قام قررت اقوم وراه لقيته دخل الحمام دخلت وراه فتح البنطلون و وقف عند المبولة عديت من جنبه و شميت ريحة البرفيوم بتاعه مخلوطة بريحة سجاير اووووف اول مرة احس اني بحب ريحة حاجة كده وقفت جنبه و فتحت البنطلون بس عيني كانت عليه لاحظ كده فحب يجس الموضوع معايا قام رجع لورا و حرك بتاعه في الهوا اححححح اسمر و ناعم و طويل و تخين مع انه مكنش وقف كيان اتلخبط و حسيت ان هيغمى عليا اول مرة اشوف بتاع حد غيري لما لقاني ارتبكت كده ضحك و قام حطه جوه الشورت و راح عند الحنفيه يغسل ايده فضلت واقف شوية و بعدين قفلت البنطلون انا اصلا معملتش حاجة بس لقت مناخيري بتشدني لريحته و رحت وقفت جنبه قام بصلي في المرايا و غمزلي بعينه وشي احمر و اكسفت قام قالي انا شفتك فين قبل كده رديت بصوت مبحوح قولتله مش عارف قام عرفني بنفسه و سلم عليا اححح ايده خشنة كده و قوية حسستني بضعفي و نعومتي كنت عاوز اشيل ايدي بس مسكها شوية و مركز في عنيا انورت جامد قام قالي انتا معاك حد ولا تقعد معايا قولتله لا معايا صحابي قالي طب لما يروحوا تعالى اقعد معايا لقتني بقوله حاضر من غير تفكير كاني مسحور قام قالي هات رقمك و اداني رقمه و خرجنا.. شوية و صحابي حبوا يروحوا خرجت معاهم و كل واحد راح من طريق لقتني بلف و برجع تاني و بكلمه قالي انه لسى قاعد فالديسكو دخلت لقيت البنوتات لازقين فيه اول لما شافني قام سلم عليا ونا كمان سلمت قام حضني و باسني و مسك ايدي و قعدني جنبه اداني كاس قولتله لا مجربتش قالي جرب قولتله لا مش عاوز قام شرب منه و ثالي خد عشان تجري ورايا اكسفت بس اخدته و شربت شفطه فضلت اكح قام صحابه ضحكوا عليا قالي عادي ميهمكش قام حط عليه عصير و ادخولي شريته لقيت دماغي بتلف قام وشوشني قال مش حاب ترقص قولتله مبعرفش ثام مسك ايدي و قومني و بقا يرقص بيا كان عروسة مريونت بيروح معاه يمين و شمال ونا مستسلم له طبعا كان حضني عشان مقعش و جسمه لازق في جسمي من ورا سخنت مووت قلم ساب ايدي و رجع قعد جي اقعد قالي انا سبتك عشان تكمل رفص انتا كده عرفت الخطوات فضلت اتحرك مكاني قام غمز لواحد بنوتي جنبه قام حط شال ع وسطي و ومسك ايدي و بقا يرقص زي البنات و يحرك وسطه اندمجت معاه و بقيت افتكر كل الافراح يلي كنت بروحها و ازاي الستات بترقص و بقيت ارقص زيه حوالي تلت ساعة تعبت و حبيت اقعد جنبه قام فرد رجله فقعدت في حجره قولتله اسف قالي لية انا عاوز كده و قام حضني و اداني الكاس و قالي اهدفه جوه بؤك ع مرة واحدة شربته حسيت ان طعمه حلو المرادي شوية و ميل عليا وشوشني و قالي مش يلا بينا قولتله خلاص هنروح قالي لا هنكمل السهرة عندي فالبيت خرجنا و هو حضني عشان مقعش وقف تاكسي و وصلنا طلعت معاه قالي خد رحتك مفيش حد هنا قولتله يعني اعمل اي قالي اقلع هدومك عشان تبقا ع رحتك اكسفت و بصيت فالارض قام ضحك و جه و معاه كاسين عصير و قعد جنبي و عزم عليا قولتله شكرا قالي ونبي ابدا و قام قربه و هوب قام دلق منه ع البنطلون قالي يا خبر مش قولتلك خد رحتك و اقلع هدومك عموما حصل خير اقلع البنطلون بلاش هدومك كلها هحطه فالغسالة لفة سريعة كده تنضفه اكسفت بس قولتله طب ممكن بنطلون من عندك قالي اه طبعا اتفضل دولابي كله تحت امرك و دخلني الاوضة و لسى هيخرج كنت فتحت الدولاب لقيته كله حريمي قولتله اي ده قالي اسف دي اوضة اختي انا مش عارف مرتبك كده لية قولتله مجراش حاجة قالي طب بص احنا قاعدين سوا مفيش حد معانا مفهاش حاجة نقي من الدولاب اي حاجة قولتله ازاي دي هدةم بنات قالي يعني عاوز تفهمني انك مجربتش قولتله لا طبعا قالي خلاص وماله جرب يلي انتا عاوزه قولتله بلاش هزار هات بنكلون من عندك قالي مش بهزر بجد طب تحب انا اختارلك وقفت و مكلمتش قام جه ناحية الدولاب و اختار هوت شورت قصير و سكسي اوي قولتله لا ده بناتي اوي لو مصمم هات حاجة تنفع ولاد قام ضحك و قلب شوية لقى جلابيه بيت حرير او بولستر كده لونها اسمر في احمر استريس بالطول نص كم و قصيره لحد الركبة قالي ايه رايك اكسفت بس سمعت كلامه قلعت و بقيت بالبوكسر و قلعت التي شيؤت مكنتش لابس حاجة تحت منه قام صفر لما شاف جسمي و عجبه اكسفت و قولتله غمض عينك ضحك و حط ايده ع عينه لبست الجلابية لقيته مفتوحة من الجنبين لحد وسطي و الصدر متقور و كمان فيه فتحة يعني صدري كله برا قولتله احيه اي ده قام شال ايده و قالي اي القمر ده قولتله اي ده و ده و شاورت ع صدري و ع الفتحة قالي ماهي جلابية بيت مالك مضايق لية قولتله مش هينفع قالي صدقني زي القمر و قام مسك ايدي و وقفنا قدام المرايا و قام قلعني النضارة و لزق فيا من ورا و قالي بزمتك مش قمر قولتله انا كده بنت مش ولد قالي اي المشكلة انتا زي القمر في كله قولتله انا حاسس اني عريان قالي ومال الجلابيه دي اي قالي متكبرش الموضوع كلها ربع ساعة الغسالة هتجفف البنطلون و قام حط ايده ع وسطي من تحت الجلابية و نزل ع الشورت قولتله اي قالي الشورت ده خامته وحشة اوي ده مضر ع جسمك قولتله مين قال كده قالي كل الناس استنى اجبلك خامة طبية و قام جاب اندر بكيني من دولابه اخته قولتله احيه ده يلي ناقص قالي صدقني مبضحكش عليك قولتله لا صعب قالي طب عشان خاطري قمت اخدته منه و قولتله طب اطلع برا ضحك و خرج و قفل الباب بصيت لنفسي في المرايا لقيت بنت مش انا بصيت ع الفتحة و شوفت الاندر و بصيت ع البكيني يلي في ايدي حسيت ان شكله احلى لونه اسمر زيتوني و منقط ابيض و شبك من ورا و قدام حسيت جسمي سخن اوي و لقتني بوطي اقلع الاندر و بلبس البكيني و قفلت الدولاب و لسى هخرج لمحت زبدة كاكو معرفش لية حسيت ان نفسي اجربها قعدت و حطيت ع شفايفي و لقيت مسكارة حطيت منها ع رموشي و مسكت البرفيوم رشت منه عجبني ريحته قمت حطيت منه و خرجت قالي اي ده كايلا وصلتي امتى قولتله كايلا مني قالس اسف فكرتك كايلا لما شميت البرفيوم قولتله اسف انا لقيته فحبيت اجربه قالي لا عادي برحتك و ثام بصلي قالي بس انتا شاطر عرفت تظبط المسكرة و الروج قولتله لا دي زبدة كاكو قام ضحك و قالي ومال شفايفك حمرا كده طبيعي قولتله اه و **** ثالي ازاي مخدتش بالي منها قولتله عادي تلاقي الزبدة عملت لمعة فبينتها ضحك و قام شغل مزيكا و قالي يلا نكمل رقص قولتله مش قادر قالي لا مينفعش الليلة دي ع شرفك قمت كده مكسوفة و بدات اتحرك مع الاغنية قام غير الاغنية شعبي و مولعة كده و كان ولع حشيش شميت الريحة و بقيت في دنيا تانية بقيت اميل مع الموسيقى و ادلع و بمرجح وسطي و ارقص بصدري حوالي نص ساعة لحد م خلاص اهصابي فكت قمت اتمريت جنبه خد في حضنه و بقا يبوسني ونا اتفاعلت معاه و بقيت ابوسه قام فتح الجلابية و بقا يبوس صدري و يلحسه و نزل بلسانه ع الحلمة بقا يلعب بيها و يمصها سخسخت خالص و بقا و بقيت اعض ع شفايفي و اطلع اهات و لقتني من غير م احس بمد ايدي ع الحلمة التانية بحسس عليها و بعصرها قام شال ايدي و بقا يمصها حوالي عشر دقايق لما لقاني فرفرت قام نيمني ع بطني و رفع الجلابيه و بقا يحسس ع تيزي و قام شد الاندر رفعتله وسطي بكل سهولة كاني متخدر او ونا كنت عاوز كده من زمان قلعهوني خالص و قام موسع بين فخادي و حطيت وشه اححح نفسه ع خرم تيزي كان سخن هيجني اوي قام حط لسانه و بقا يلحس و يدخل لسانه جوة الخرم شوية و لقيته وقف ببص عليه لقيته نزل الشورت و تف ع ايده و دعك زبره و قام حطه ع الخرم و بقا يزحلقه بيفرشني انا كنت بموت حرفيا عاوز اتناك اوووي قمت لفيت ايدي و فتحت تيزي ع اد م اقدر و رفعت وسطي قام حط الراس و نزل بجسمه عليا كنت بتقطع من الجوع بس مبسوط و فرحان نيك و كل م يدخل سنة نفسي يحشره كمان لحد م دخل و بقا جسمه لازق فيا و بضانه مدلدة فوق بضاني حسيت ان نفسي يفضل كده ع طول ميخرجوش بس شوية و بقا يسحبه و يرجع يزقه و هنا حسيت بمتعه اكبر و بقيت ازقه بتيزي لفوق و ارجع انزل هو قاهم اني عاوز اجمد بقا يطلعه و يدخله بسرعه حوالي ربع ساعة ونا متكيف نيك لحد م حسيت ان زبره بيتنفض و خرطوم لبن فتح جوه تيزي خلص و قام قمت لفيت دماغي قولتله مطلعوش قالي خلاص قولتله لا انا عاوز تاني قام قالي طب لف و اقلع الجلابية قعدت مكاني و قلعت الجلابية بقيت ملط و نمت ع ضهري قام رفع رجليا و قعد قدامي و حط راس زبره قمت مسكت تيزي و فتحتها و قام حشره و نام عليا حسيت ان روحي رجعت فيا و بقيت اقول اااااه ااااح كمان و هو شغال نيك و سبت تيزي و مسكت بزازي بقيت اشدهم و اعصرهم من المحنة حوالي ربع ساعة كمان قالي تعالى نغير الوضع قام من عليا و وقف ونا قمت قعدت بركبي ع لكنبة و وشي للحيطه و هو وقف ورايا مدنت ايدي مسكت زبره و حطيته ع خرم تيزي و زقت تيزي لورا و بقيت مسك رجله بزقه عليا و هو ماسك بزازي عصرهم و بيشدني و بقا يكمل نيك حوالي عشر دقايق كمان و قام مطلعه و قعد و قالي تعالى اقعد عليه نزلت وقفت قدامه و مسكت زبره ثبته و قمت نزلت بخرم تيزي حبة حبة لحد م اخدته كله و بقيت اتنطط حوالي عشر دقايق كمان و مسك صدري بيشده و بيعصره لحد لدرجة اني حسيت بصدري نار و قام مسكه جامد عرفت انه هيكب قمت قعدت عليه و كبسته في تيزي و بقيت اقمط و اقفل تيزي لحد م نطرهم و بتاعه نام قمت ونا غرقان عرق و بنهج و نزلت بين رجليه مصت زبره و مسحته في وشي و نمت ع رجله كان الصبح طلع حاسس ع خدي و قالي انبسط يقلبي قولتله مفيش انبسط احلى من كده و قمنا خدنا دش سوا و دعكت جسمه حتة حتة و هو كمان بقا يدعك جسمي و يبوسني و بعدين لبست و روحت طبعا مكنتش قادر امشي و حاسس زي كربايج ع جسمي من كتر المسك و التقفيش بس كنت فرحان اوي لدرجة اني يدوب قلعت هدومي و نمت بالبوكسر لحد العصر لما صحيت لقيته اتصل بيا كذا مرة كلمته قبل م اغسل وشي و فبل اي حاجة كان فرحان اوي ونا اكتر منه سالني مردتيش لية قولتله اني كنت نايم قالي تمم انا كنت بطمن عليك شكرته بعدين سالني حد جنبي قولتله لية قالي كنت عاوز اسالك عن ليلة امبارح قولتله طب ثواني قمت فتحت باب الاوضة اتاكدت ان مفيش حد سامعنيو رجعت قفلت الباب و خدت المخدة في حضني و نمت ع بطني و قولتله لا انا لوحدي حابب تعرف اي قالي انا حابب اعرف احساسك ايه كنت مبسوط ولا لا اكسفت و مردتش قالي مالك رحت فين قولتله مفيش اصل مكسوف قالي لية قولتله مكنش ينفع نعمل كده قالي عادي ها بقا ريح قلبي قولتله اصراحة كنت مبسوط اووي قالي طب ايه رايك فاللبس بتاع اختي قولتله ده تحفة قالي مش نفسك تجرب تاني اكسفت و مردتيش قالي مالك رحت فين تاني قولتله بصراحة نفسي اووي قالي تحب امتى قولتله مش عارف قالي طب شوف و قولي قولتله طب ونتا ايه رايك قالي تمم قولتله طب نفسك في اي غير اللبس قالي انتا حلو اوي قولتله لا بجد اي حاجة هتقوله هنفذها قالي بجد لو قولتلك هتسمع كلامي قولتله طبعا قالي بصراحة جسمك كان فيه شعر قولتله انتا مبتحبوش قالي لا قولتله بس اخاق حد ياخد باله قالي هو مين هيشوف جسمك قولتله عندك حق انا اصلا مبحبوش قالي يعني موافق قولتله طالما انتا امرت انا هنفذ قالي تسلملي يا قمري فضلنا نقول شوية كلام حب و عملنا سكس فون تقريبا ساعة لدرجة اني تخيلت معايا و بقيت حاطط المخدة بين رجليا و بحكها في تيزي و بعدين بقيت العب في نفسي لحد م جبتهم و هو منان قفلنا و دخلت اخدت دش و بالصدفة والدتي كانت عاوزة حاجات من الصيدلية رحت جبتها و اشتريت كريم ازالة شعر و اول لما روحت حطيته قدامي و كنت متردد بغدين شلته عدى يومين و احنا بنكلم بعض و لقيته بيقولي اي رايك نروح حفلة قولتله لا مليش فالحو ده قالي طب اية رايك تيجلي قولتله تمم اداني بعتلي اللوكشن لاني كنت نسيته و دخلت الحمام و خدت الكريم معايا و حطيته ع جسمي كله و شلت كله الشعر و ع اد م كنت فرحان كنت مكسوف بعد م خرجت بس مهمنيش لبست شورت جينز و شميز بكم و رحتله اول لما فتح الباب و لقاني قام حضني و باسني و قالي جاهز ولا تحب تدخل تجهز قولتله لا تمم بس ممكن اغير هدومي قالي اه طبعا اتفضل و دخلت ع اوضة اخته ع طول و فتحت الدولاب و بقيت اقلب لحد م جت عيني ع بلوزه بيت لونها بينك لحد تيزي و اخدت اندر بكيني لونه ابيض و حطيت مكياج و عملت سشاور بقا شعري سايح و خرجت قام صفر و قالي انتا مزة نيك و قام حضني و باسني اكسفت اوي بس كنت فرحان قام شغل المزيكا كنت اتفرجت ع دروس رقص و فيديوهات قمت اخدت كوفيه و ربطها ع تيزي و بقيت ارقص و اتدلع عليه فجاة جرس الباب ضرب اتخضيت قالي متخفش ده صحابي يلي انتا شفتهم جايين يقعدوا شوية بصتله و تنحن قالي مالك قولتله انتا فاكرني اي المفروض ان محدش يعرف يلي بينا قالي و مين قال غير كده دول زينا مفيش منهم قلق قولتله لا مينفعش قالي طب خلاص همشيهم قولتله طب استنى قالي اي قولتله متاكد انهم امان قالي طبعا قولتله طب خلاص افتحلهم ونا هغير قالي تغير لية هم كمان هيلبسوا زينا قولتله ده كده مش جايين يقعدوا قالي لا عادي بس هم متعودين ع كده قولتله طب انا هدخل و استنى لما يغيروا و هخرج قالي مفيش مشكلة ... يتبع
قصة حلوة ومهيجة كتير.
ممكن تيجي عالكيك بتاعي
Mike75
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty و فكرى
جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty و فكرى
😘🥵🥵
 
  • حبيته
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
حلوة يا جميل كمل يا بخته بيك
584064 blond firsttime twinks 09
 
  • حبيته
التفاعلات: Pusy
القصه دي لو حقيقيه فأنت محظوظ ولو من الخيال فأنت كاتب تمتاز بخيال رومانسي جميل
ومنتظر البقيه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سمراء الليل و Kayla banoty
  • عجبني
التفاعلات: بحب الحياه و Kayla banoty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متابعك وعاش كمل ♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج و Kayla banoty
جميله جدا تشغل مشاعر اى حد لو حقيقه يا بختك ياريتنى كنت معك اخدت شويه عنك هههه
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
الجزء التاني...
[ ] وصنا في الجزء الاول ازاي في ليلة اتحولت من ولد لبنت لحد م نعمت جسمي و رحت لدكري و لقيت صحابه جم ع غفلة صحابه دخلوا كان تلاتة يلي كانوا معاه فالكافيه اول حد كانت بنوتي اسمها انجي سمرا شوية و جسمها ملفوف و صدرها بارز و تيزها كبيرة بس عندها شنب و دقن خفاف بس باقي جسمها ناعم دخلت غيرت و ليست لانجري ابيض بس بوكسر ولادي لونه زيتوني تقريبا عشان مكيادها كان كبير و التاني برضوا بنوتي اسمها نور كان بيضه و ناعمة و تيزها كبيرة بس صدرها عادي و زي القمر عملت فول ميكاب و لبست حلق و لبست لانجري اسود و سترنج اسود و مكيادها مكنش باين و التالت كان تبادل اسمه بودا كان اسمر و ناعم موت مدخلش معاهم هو قلع التيشرت بس و كان لابس شورت جينس مقطع من غير اندر و الدكر يلي معايا اسمه حسام انا وصفته في الجزء الاول كان لابس تيشيرت كات و بوكسر .. بعد م غيروا البنات و خرجوا حسام دخلي قالي ها تخرج و لا مش حابب كنت اصلا باصص عليهم من ورا الباب قولتله عادي قالي طب يلا خرجت معاه اول لما شافوني قالوله مين القمر دي قالهم هي تعرفكوا بنفسها قولتلهم انا احمد قالولي احمد اي بس .. القمر ده لازمله اسم كيوت يليق عليه قولتلهم معرفش فكروا شوية و قالولي اي رايك في كرستين قولتلهم ماشي قام حسام شغل الاغاني و قاموا يرقصوا و حسام مسك ايدي قمت ارقص معاهم و بقينا نتحدى بعض مين فين بتدلع اكتر طبعا نور كانت سكسي فشخ بالاسترنج يلي لبساه كان كل حاجة باينة حسام هاج قام خد نور و دخل بيها ع الاوضة اما بودا حسيت انه مركز معايا لسى هيقوم قامت انجي حضنتني و خدتني ع اوضة اخت حسام ف بودا قالها طب ونا قالته نيك نفسك قالها طب اجي معاكوا قالتله خليك انتا الطالعة الجاية قالها احا انا هتصل ب ميدو قالتله ايوة هتنيك و تتناك براحتك دخلت مع انجي قفلت الباب و مسكت ايدي و قعدنا ع السرير و باصة في عيني ونا مكسوفة قامت قالتلي حسام فتحك ولا لسى اول مرة اكسفت اكتر و بصيت فالارض قالتلي يبقا انفتحتي و رقعت ضحكة شراميطي قالتلي طب تحبي ادخل عليكي الاول ولا تدخلي انتي قولتلها براحتك قالتلي يا خلاثي ع العسل اي الادب ده يا بت و قامت رقعت ضحكة تاني و قامت قربت مني و بقينا نبوس بعض و بتحسس ع زبري و تيزي بعدين قالتلي مالك يا بت متتحركي قولتلها اعمل اي قالتلي مد ايدك متكسفيش قولتله امدها فين قالتلي يختي انا جسمي قدامك اعملي زي مانا بعمل فقلتلها ماشي و رجعنا نبوس يعض و عيني كانت ع صدرها فبقيت احسس عليه و امسكه شوية و بقيت اعصره لقيته طري فشخ و كبير قالتلي احا هو مفيش غير صدري .. و تيزي بنت الشرموطة دي مش عاوزاها قولتلها بصراحة عجبني اوي انتي ازاي كده قالتلي هرمونات يختي قولتلها ازاي يعني قالتلي هرمونات انوثة عندي بخدها هنا دماغي لمعت و قولتلها طب م تجبيلي منها قالتلي في الصيدلية يختي قولتلها لا اخاف و اكسف رقعت ضحكة و قالتلي خلاص هجبهالك يلا نبدا ولا اي كان بتاعي وقف قام نزلت ع الارض بين رجليا و بقيت تمصه ونا اول مر ة اعمل كده احساس رهيب بيقت ازوم اممممم ااااااه و مسكت دماغي و غمضت عيني من المتعة و بقيت اعض ع شفايفي حوالي عشر دقايق ربع ساعة قامت و قلعت الاندر كنت فتحت عيني قامت نامت جنبي ع بطنها بقيت احساس ع ضهرها و ع تيبزها و قمت تفت ع ايدي و بعبصتها كانت واسعة قامت ركبت عليها و بقيت انيك و صوتها بقا واصل برا و صوت نور وصلنا من الاوضة التانية حوالي ربع ساعة ولقيت زبري بيتنفض قولتلها فين قالتلي جوه قمت كبسته و نطرتهم احساس النيك حلو اووووي بتاعي نام قمت نزلت من ع ضهرها و قعدت قامت لفيت و بقيت نايمة ع ضهرها و بتهنج و مسكت بتاعها و بقيت تدعكه و قالتلي يلا دوري قمت وطيت عليه و بقيت امصه قالتلي احا هو حسام مخلكيش تمصي قولتلها لا لسى قالتلي لا براحة قولتلها اسف اول مرة امص قالتلي سنانك هتدبحه كده مصي بشفايفك بس قمت مسكته تاني و بقيت ادعكه و حطيت شفايفي و بقيت امص قالتلي كده شاطره ممصتش كتير كان هاج و بقا صاروخ قالتلي يلا قولتلها ماشي و لفيت و لسى هنام قالتلي لا تعالي ع رجلي و عدلت نفسها قمت نمت ع بطني ع رجلها بقيت تحسس ع تيزي و تمص صوابعها و حطيت اول صباع احححح قولتلها براحة قالتلي مانا براحة اهو و بقيت تدخله و تطلعه و هوب و قامت حشرت التاني قولتلها اااي وجعني قالتلي مانا لازم اوسعك عشان زبري ميوجعكيش سكت و سبتها تلعب فتيزي قالتلي رخي نفسك انتي بس و متشديش تيزك عشان متتعبيش بقيت اتنفس من بؤي و ارخي نفسي قامت حشرت تلت صوابع صوت و قولتلها لا كده كتير قالتلي لا كتير ولا حاجة اهدي بس و هتتعودي قلتلها لا مش اقدر قالتي طب هاتي كريم من ع التسريحة قمت جبته و رجعت نمت ع رجليها قامت خدت شوية حطيتهم في الخرم و دهنت صوابعها و بقيت تزقهم لحد مدخلوا و بقوا يتزحلقوا بسهولة حوالي خمس دقايق و قامت ضربتني ع تيزي و قالتلي انتي كده جاهزة؟ قولتلها اه يلا قالتلي قومي قمت قامت مسكت وسطي و لفتني بقا ضهري ليها و مسكت وسطي و بقيت يتقعدني ع زبرها و حطيت الراس اتزفلطت جوة الخرم بقيت تشدني عليه وصل نصه كده و مبقيتش قادرة قولتلها كفاية كده قالتلي احا لازم اللحم يخبط فاللحم ومال اسمه نيك ازاي انزلي يا مرا قولتلها مش قادرة قالتلي اي ده حد بيخبط قولتله بجد و ببص ع الباب قامت حشرته ع مرا واحدة صوت قولتله احاا انتي مفترية قمت حضنتني جامد و قالتلي اهدي بس هو خلاص دخل و فضلت حضناني شوية بعدين بقيت تحرك وسطي قدام و ورا قلتلها اااي بيوجع قالتلي طب خلاص اتحركي انتي لسى هقوم قالتلي لا كده هيوجعك قولتلها ومال اعمل ايه قالتلي ارقصي بتيزك سمعت كلامها و بقيت امرجح تيزي شمال و يمين احححح بيوجع موت بس احساس زبرها جوه مني هيجني اوي بقيت اقوم و اقعد رقعت ضحكة و قالتلي ايوة كده يا شرموطة فرحت اوي اني شرموطة و بقيت اقوم و اقعد جامد قالتلي انتي كده وصلتي خلاص تعالي بقا اوريكي النيك و قامت لفت بيا و زبرها لسى في خرم تيزي و بقيت نايمة ع بطني و هي فوق مني راكبة تيزي و زبرها بيعوم جوه خرم تيزي و بقيت ترقعني جامد و ترزع و ايدها شغالة سبنكات حوالي ربع ساعة ونا في عالم تاني اااحخخ اوووف كمان و هي بتهتك عرضي بعدين سحبت زبرها و قالتلي لفي و قامت رفعت رجلي ع كتفها و حطيت زبرها دخل زي السكينة فالحلاوة و بقيت بتنكني و عيني في عينها و تقولي اية رايك يا شرموطة قولتها حلو اوي قالتي كسمك يمتناكة ااااه قالتلي اه اي قولتلها كسمي قالتلي و ايه كمان قولتلها كسم اهلي قالتلي انتي بنت متناكة زانية قولتلها اووي قالتلي لا انا عاوزكي تقوليها قولتلها انا بنت متناكة زانية قالتلي لا قوليها بصوت عالي و بقيت ترزع جامد حسيت ان الحوض بتاعها هيدخل جوه تيزي اححح يلهوي قولتلها انا بنت متنااااكة و زاااانية اوووي ااااه ااااح قالتلي مين الزانية انتي ولا امك قولتلها احنا الاتنين قالتلي انتي بس الزانية و زبرها شغال فحت في خرم تيزي قالتلي انتي بيتعمل فيك ايه دلوقتي يا كسمك قولتلها بتناك منك قالتلي لا اعلى قولتلها بتنااااك منك و ايه كمان قولتلها بتفشخ قالتلي لا زبري في تيزك قولتلها ااااه ارحميني قالتلي ارحم مين يا لبوة ده انا هطلع كسمك و قامت نزلت عليا بجسمها و بتمص شفايفي و بعدين نزلت بدماغها و بقيت تمص صدري و تعضه و تشد الحلمة بسنانها ونا مفرفرة حوالي ربع ساعة كمان و قالتلي اكبهم حوه تيزك يا لبوة عشان تفتكريني قولتلها براحتك انتي من النهاردة صحبتي و اختي قالتلي طب حاسة بزبر اختك و هو بيحبلك يا شرموطة و بينطر لبنه قولتلها اححح حلو اوووي حوالي خمس دقايق بتنطر و سبته لحد م نام و سحبته كنت انا عرقانه و مفرهدة فضلت نايمة مكاني قامت نامت جنبي و قالتلي انبسطي قولتلها اوووي قالتلي هاتي رقمك قولتلها حاضر قمت خدت نلفوني كتبت رقمها و رنيت عليها قامت خدت تليفونها و سجلته و قالتلي تعالي بقا مصي زبري مكان تيزك نزلت قعدت قدمها و كنت قرفان قامت ضربتني بالقلم و قالتلي متنح في ايه قولتلها مفيش و بقيت الحسه و انضفه مكنتش طعمه وحش خصوصا ان تيزي كان نضيفه مفهاش فضلات قامت و مسكت ايدي و قومتني و خرجنا حضانين بعض ملط كان حسام قاعد و نور دخلت مع بودا قاعدنا مع حسام نقالها اي بنت الوسخة انتي كنتي بتديها حصة و بتخليها تسمع قامت ضحكت و قالتله دي جوها شرموطة كبيرة و طلعت ع ايدي قالها يعني خلاص بقيت نفق قالتله احا ده عليها مصت زبر ولا اجدعها متناكة قام حسام ضحك ونا قلعدة مكسوفة بتفرج ع فيلم كان حسام مشغله وقتها لقين جرس الباب ضرب حسام قلم يفتح قامت انجي قربت مني و قالتلي متزعليش ع يلي حصل جوه انا بحب العنف سيكا قولتله مجراش حاجة احنا اخوات .. كان ميدو وصل اول لما دخل حسام حضنه و بقا يفعص في تيزه و قامت انجي حضنته و غرفته بعبوص قالها احا يلبوة و قام مبعبصها لقى لبني في تيزها قالها مانتي جاهزه اهو قام فتح البنطلون و نزله هو و البوكسر و خلها تطوي ع ترابيزة السفر و زنقها قام حسام شاورلي رحتله قام حضني من ورا و زنقني جنبهم و قام كل واحد دعك زبره و رشقه في تيزنا ونا و انجي ع صرخة واحدة ااااه و بقينا نتناك سوا و بنبوس بعض انا و انجي بلسانها الزفر بقيت تقول لميدو مش حاسة بحاجة متنيك جامد يخول و هو يرزع اكتر تقول احا يا معرص الف انا انيكك و هو يشدها اكتر من بزازها و يخبط نفس الخبط يلي كانت بتعمله فيا حوالي ربع ساعة او اكتر قام ميدو حسس ع تيزي فحسام قاله تبدل و تجيب اللبوة دي قاله يلا قاموا سحبوا ازبارهم من تيزنا ونا و انجي موطيين ع الترابيزه زي م احنا و انجي بتضحك اما كنت خلصانة و قام حسام حط زبره في تيزي انجي صوتت قالها ده حلو يكسمك قالتله انتا بالذات مقدرش اكلم و حسام بيفشخ تيزها و ميدو حط زبره في تيزي احححح رفيع بس طويل اوي ببص عليه لقيت نصه بس يلي دخل قولتله كفايه كده قالي افتح تيزك بس و هو هيدخل و قام شال فخدي و رفع رجلي ع الترابيزة و رشقه احححح يخربيته كنت بتقطع من جوه حوالي ربع ساعة اووووف براحة نكني بشويش طلعه حبة و هو ولا هنا زي المماكنة نزل رزع لحد م لقيته بيرعش و حسام كمان بقا يكب في تيزي انجي خلصوا و راحوا قعدوا ونا و انجي اوووف نار في تيزنا يلي احمرت من كتر الخبط رحنا قعدنا جنبهم كانت نور خرجت جسمها كله احمر و مكياجها سايح و بودا كمان عرقان و مفرهد فحسام قاله رفعت راسنا قاله ده هي يلي اغتصبت زبري قامت قالتله م انتا لو دكر كنت سبتلك نفسي مش نيمتك ع ضهرك و اتنطت ع زبرك فكلنا ضحكنا قام ميدو قالها احا يا شرموطة و **** لفشخ تيزك دي قامت ضحكت بدلع و راحت جايت عصير و جت قعدت جنبنا فضلنا نضحك و نتكلم شوية و قام حسام قالنا محتاجين حاجة تاني يا بنات فانجي قالتله لا حلو كده ونا كمان قولتله لا كفاية كده و نور قالتله انتا بتطردنا بالذوق قالها لا ابدا لو نفسك تاني تعالى قامت ضحكت و قالتله لا كفاية كده النهاردة فبص لميدو و بدوا و بعدين باصلنا و قالنا طب روحوا انتوا عشان عايز جوز الخولات دول في اجتماع عائلي فقمنا احنا التلاتة انا و نور و انجي و دخلنا الحمام ناخد شوار و هم التلاتة حسام و ميدو و بودا دخلوا اوضة النوم .. فالحمام انجي حضنت نور و قالتلها زبري موحشكيش قالتها وحشني نيك قالتلها طب يلا و العيال دول فشخوا خرمك قالتلها خليها بكرا و قامت بصتلي و قالتلها و نجيب كرستين معانا فانجي قالتلها خلاص تمم انا خدت رقمها و هكلمها ولا عندك مشكلة في برا يا كرستين قولتلها لا عادي و قمنا اتشفطنا و خرجنا لبسنا و كل واحدة مشيت في طريق.. يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: A_0
حلوه القصه ولكن ليست بنفس قوة ورومانسية الجزئي الاول والالفاظ الخارجه كتير اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: سمراء الليل و Kayla banoty
ريتني كنت معاكم
 
  • عجبني
التفاعلات: A_0
حلوه القصه ولكن ليست بنفس قوة ورومانسية الجزئي الاول والالفاظ الخارجه كتير اوي
الجزء الاول احلى علشان كله خصوصيه ورومانسيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%