NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بتتعاملوا ازاي مع مشاعر الغضب الي ساعات مش مبرره انا اخدت بالي اني ورثت مشكله النرفزه من والدي بس حاولت ديما اتحم فيها بس ساعات بتفلت يعني كذا مره ابا نايم مع واحده و فجئه ابا عنيف جدا الي هو اذيت واحده من غير قصدي و ذاكرتي بتبا مشوشه الفتره دي لو انت او انتي عندكوا نفس المشكله قول موقف و اتغلبت علي الحوار ازاي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: چومانه❤️🔥 و SNIPER89⛓️
في حياتي العامة : لو الغضب بسبب حاجة في شخصي كنت زمان ... ممكن اكسر الدنيا ... اما ناو بقيت بحبس نفسي عشان مش اغلط في حد أو اسبب زعل لحد ... لحين ما اهدى والموضوع يخلص .

في حياتي الافتراضية: مش بعرف اسكت ... لازم اقاوح طلما انا علي صح وشايفة نفسي صاحبة راي وقضية ... بفرغ غضبي بالرد المجادلة... وبكدة بس ممكن اهدي تاني .

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: the1255 و CESAR
في حياتي العامة : لو الغضب بسبب حاجة في شخصي كنت زمان ... ممكن اكسر الدنيا ... اما ناو بقيت بحبس نفسي عشان مش اغلط في حد أو اسبب زعل لحد ... لحين ما اهدى والموضوع يخلص .

في حياتي الافتراضية: مش بعرف اسكت ... لازم اقاوح طلما انا علي صح وشايفة نفسي صاحبة راي وقضية ... بفرغ غضبي بالرد المجادلة... وبكدة بس ممكن اهدي تاني .
عاااااش فشخ 👍👍

• عجبني
التفاعلات: the1255 و مجنونة مطرقعة
بتتعاملوا ازاي مع مشاعر الغضب الي ساعات مش مبرره انا اخدت بالي اني ورثت مشكله النرفزه من والدي بس حاولت ديما اتحم فيها بس ساعات بتفلت يعني كذا مره ابا نايم مع واحده و فجئه ابا عنيف جدا الي هو اذيت واحده من غير قصدي و ذاكرتي بتبا مشوشه الفتره دي لو انت او انتي عندكوا نفس المشكله قول موقف و اتغلبت علي الحوار ازاي
في الغضب في الواقع استعيذ من الشيطان وامشي عن الماكن اللي فيه حاجه عصبتك اما في العمليه الجنسيه معرفش بصراحه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا مشكلتي ف حياتي التكسير دي حرفيا بكسر اي حاجه حتي لو ايه

• عجبني
الغضب .. الغضب .. الغضب
الغضب قاتل فعلا .. ولة تاثير علي حياة الانسان
كنت لما اغضب اجري علي الكيف
كنت بحاول انسي .. بس انسي اية كنت باكل في نفسي وممكن أأذي نفسي

• عجبني
بشتت نفسي عن المشكله وبتعامل ببرود

• عجبني
بنزل اتمرن وابعد عن الناس

• عجبني

مش صحي انك تحبسي نفسك و تكتمي عشان حد تاني

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
في الغضب في الواقع استعيذ من الشيطان وامشي عن الماكن اللي فيه حاجه عصبتك اما في العمليه الجنسيه معرفش بصراحه
ما انا بحاول اسيطر عليه بس ساعات هو الي بيسيطر عليك بشكل غريب

انا مشكلتي ف حياتي التكسير دي حرفيا بكسر اي حاجه حتي لو ايه
انا بخبط ايديا في اي حاجه قدامي كنت هكسر اديا كذا مره و كسرت الباب مرتين

مش صحي انك تحبسي نفسك و تكتمي عشان حد تاني
بيكون احسن للزيي عشان بكسر وبخرب الدنيا وممكن ااذي نفسي كمان لو معرفتش اخد حقي

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
الغضب .. الغضب .. الغضب
الغضب قاتل فعلا .. ولة تاثير علي حياة الانسان
كنت لما اغضب اجري علي الكيف
كنت بحاول انسي .. بس انسي اية كنت باكل في نفسي وممكن أأذي نفسي
اه دي حقيقه سم

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انا بقي بولع سيجارة و افضل ساكت او اخرج اتمشي ساعتين تلاتة و ارجع او اشوف فيلم كوميدي يطلعني من المود
بس لما بتعصب و بفقد السيطرة انا ممكن اعمل جناية و انا مش حاسس

• عجبني
التفاعلات: the1255
  • عجبني
انا بقي بولع سيجارة و افضل ساكت او اخرج اتمشي ساعتين تلاتة و ارجع او اشوف فيلم كوميدي يطلعني من المود
بس لما بتعصب و بفقد السيطرة انا ممكن اعمل جناية و انا مش حاسس
الغضب بيعمي حرفيا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%