NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اختي لبوة

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اختي لبوتي ولبوتكم ولبوة المنتدي جت دلوقتي بلا سبب الاوضه و حطت طيزها فوشي لزقتها فوشي حرفيا لدرجة ان مناخيري بقت جوه فلقة طيزها و قعدت تعمل twerk بلا اي سبب ومش فاهم وقولتلها بتعملي كدا ليه بتقولي برقص علي الاغنية اللي شغاله يبني ما ترقص معايا انت خول ليه

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: العنتيل 007, بعشق البزاز الكبيره ملبن, فخامة رجل♡ و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختي لبوتي ولبوتكم ولبوة المنتدي جت دلوقتي بلا سبب الاوضه و حطت طيزها فوشي لزقتها فوشي حرفيا لدرجة ان مناخيري بقت جوه فلقة طيزها و قعدت تعمل twerk بلا اي سبب ومش فاهم وقولتلها بتعملي كدا ليه بتقولي برقص علي الاغنية اللي شغاله يبني ما ترقص معايا انت خول ليه
ابعتلي اختك حالا

اي كلام بيتقال

قصدها انت مش عايز تسخن عليها وتقوم تنيكها ليه.. وانت شايفها هايجه وعاوزه تتناك اووى اهو يعنى... هى قصدها كده...
مستنييكك خااص ضرورى نكلم سوا على المتناكه اختك واقولك بالظبط نعمل ايه معاها وانا هنيكهالك وامتعها احلى متعه واخلبها عايزه تتناك علطول طول ماهى فى البيت.. وتقولك كمان انها عايزه تتناك وتتمتع وتمتع كسها وبزازها وتبردهم من الهيجان طبعا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%