NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة كيف وصلت الى زنا المحارم - حتى الجزء الثاني 13/12/2025 ( المشاهدين 3)

user494300

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
12 ديسمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
29
نقاط
70
انا عمار عمري الان ٣٥ عام
كيف وصلت لزنا المحارم بشكل واقعي بس الموضوع مش بالسهولة اللي انتم فاكرينها
فهبدأ معاكم قصتي لما كنت عندي 16 سنة كنت معرفش اي حاجة بخصوص الجنس والكلام ده
اه كنت بنجذب للبنات بس مكنتش بفكر فيهم بشكل شهواني

المهم اتصاحبت على واحد اسمه رامز
الواد ده كان زيي تقريبا لكن كان بدأ يدخل عالم الاباحية ومشاهدة البورن وكان عايز يكون جسمه زي الرجالة اللي بيشوفهم فاقترح عليا اننا نروح جيم وبالفعل وافقت

المهم بعد سنتين تقريبا عملنا فورمة حلوة وصاحبي بدأ يعاكس بعض البنات ويلفت انتباههم لكن محدش كان بيعبره

لحد ما قالي ان فيه بيت دعارة في منطقة معينة وهو عايز يروحله بس عايزيني اكون معاه عشان ميكونش لوحده واحنا كنا لسه في تالتة اعدادي فأنا طبعا رفضت بس بعد محاولات منه كتير وافقت

لما روحنا كان البيت قديم ومعظم العيال اللي هناك في ثانوي ، تقريبا هم بيستغلوا الفئة دي عشان سهل اغوائهم

المهم النظام كان بيمشي ازاي ؟
كانت واحدة بتنام على سرير ست ممكن في الخمسين من عمرها اسمها فاطمة واحنا واقفين طابور وطلبوا من كل واحد فينا ان يفرك زبره عشان لما يجي دوره يكون منتصب بحيث ينجز علطول ويجي اللي بعده وهكذا وكان تقريبا كل واحد له حوالي دقيقتين يعمل فيهم اي حاجة وبعد كدا في ست بتبقى واقفة جنبها بتشيله من على فاطمة بالقوة حتى لو لسه ما قذفش وتدخل اللي بعده

المهم صاحبي دهل وقعد الدقيقتين وخرج بسرعة وكان لسه زبره منتصب وقعد يفركه عشان يريحه ولما سألته ايه كان الاحساس ؟

قعد يقولي ده الاحساس جامد والكلام ده والست فاطمة دي فرسة بس نفسي نطول عن كدا

المهم الكلام ده شجعني ان اجرب انا كمان مع اني مكنتش ناوي فدفعت العشرين جنيه ووقفت في الطابور وبدات افرك زبي عشان يكون منتصب وكانوا بيقولونا بعض التعليمات زي مثلا

اخرك دقيقتين بس وبعد كدا تقوم
ممنوع البوس في الشفايف او الرقبة
انت بس تدخل زبك ونيكها لمدة دقيقتين وخلاص

المهم لما جه دوري لقيت فاطمة بتبصلي وبتقول : ايوا بقى !! هاتولي الشاب الحيلوة ده مش الجرابيع التانيين….. (تعالوا اوصفلكوا شكلي وجسمي بالمناسبة عشان تعرفوا ليه هي قالت كدا ، انا عامل فورمة زي ما قولتلكوا وانا طويل نسبيا وابيض البشرة وعندي شعر اسود كثيف وحرير تقريبا وانا اوسم من صاحبي رامز )

المهم لما طلعت على السرير وقربت من فاطمة

كان جسمها ابيض اوي وعندها فخاد وطيز مربربين وصدرها كبير وشفايفها كبيرة اوي

المهم دخلت زبي فيها وبدأت انيكها وكنت ببصلها فلم اتمالك نفسي وبوستها من شفايفها فبدات الست اللي واقفة جنبها تمسكني من ضهري عشان تقومني من عليها لاني خالفت التعليمات كدا

لكن فاطمة شاورتلها وقالتلها : سيبيه واطلعي برا انتي وخدي العيال دول معاكي وسيبيني مع الواد ده شوية

المهم الست خدت العيال اللي عليهم الدور برا الاوضة وطبعا كلهم كان بيعترضوا لكن الست زعقتلهم وطلعتهم برا

المهم فاطمة نظرت الي وقالتي : اسمك ايه ؟
قولتلها : عمار ، قالتلي : عندك كام سنة ؟
قولتلها : داخل اولى ثانوي
اتصدمت وقالت : اولى ثانوي وبالحلاوة دي
بعدها قالت : طب بص يا عمار انا هعملك جميل بس بشرط
قولتلها : ايه الجميل اللي هتعملهولي ؟
قالت : همصلك زبك واخليك تنكني براحتك بس تدفع خمسين جنيه زيادة

قولتلها : انا مش معايا فلوس
قالتلي : يبقى خلاص مش هعملك حاجة يلا اطلع برا
وكنت هاقوم من على السرير والبس واطلع برا
لكنها امسكتني من ايدي وقالت : يواد يا تقيل انت ! تعالى نيكني ببلاش

قومت رايح قافش في صدرها في ايدي وقافش في بوقها ونازلين انا وهي دعك في بعض بوس وتقطيع شفايف ودعك صدر وقامت تمص زبي
واااه على الاحساس
وبدات انا وهي ننيك في بعض لحد ما جبتهم جواها
واتفقت معايا اني اجيلها الساعة ١١ بليل كل يوم خميس بعد ما تخلص شغل الدعارة عشان ننيك بعض تاني
فقولتلها : مش هابقى معايا فلوس
قالتلي : مش عايزة فلوس منك انا عايزة زبك بس

المهم طلعت من الاوضة بعد ما قعدت معاها حوالي ٢٥ دقيقة والعيال كلهم بيبصولي في غيرة وحقد وصاحبي مكنش مصدق اللي حصل ده
بس طبعا مقولتلوش انا هروحلها كل يوم خميس والكلام ده قولت لنفسي اخلي الكلام ده سر ومش هقوله
وقولتله : خلاص يا عم رامز انا اكتفيت بكدا سبنا من الدعارة والكلام ده
وخلص اليوم على كدا بس طبعا كنت بقعد احلم بفاطمة وكأنها حب حياتي مع انها مش احسن حاجة بس كنت لسه صغير ومش فاهم اوي

المهم بقيت كل خميس اروح لفاطمة تقوم هي تمشي الستات اللي شغالة معاها وندخل انا وهي الاوضة وننيك بعض

وفضلنا كدا حوالي ٣ اسابيع يعني روحتلها تلات مرات وكنا فعلا بنيك بعض بروقان ونقعد نلعب مع بعض ونكلم بعض واتس وكأنها لسه شابة حتى هي حاولت قبل ما اقابلها في المرة التانية تهتم بنفسها وراحت الكوافير وفردت شعرها وعملت حاجات بجسمها عشان تبان اصغر عشان تفضل تلفت نظري وكان شكلها بتحبني بجد وكانت احيانا بتديني فلوس كمان لكن في المرة التالتة قولتلها تعالي نطفي النور لان عيني بتوجعني من اللمبة دي لكن هي كانت مصممة ان النور يكون شغال فانا شكيت الصراحة لحسن تكون بتصورني ولا حاجة
لحد فعلا لقيتها حاطة تليفونها في ركن كدا قمت قايم بسرعة وواخده ولقيتها بتصور

قومت زعقتلها وقولتلها انتي بتعملي ايه ؟
بدات تتلعثم في الكلام وقالتلي : انا بحبك جدا وعايزة اوثق اللحظة معاك عشان افتكرك علطول
طبعا انا مصدقتهاش قومت ضربتها صفعتها قلم على وجهها وهي بتترجاني : اوعى تسيبني يا عمار ..انا بحبك بجد

لكن انا مروحتلهاش تاني بس هي حاولت تتصل بيا كذا مرة عشان نرجع لبعض وتعيطلي وتقولي انا بحبك فعلا انت مختلف عن اللي الرجالة التانية

لكن انا قولت اخلص منها لاني بردو كنت خايف من الفضيحة لو حد اكتشف وكمان كانت امي بدات تشك فيا فقولت ابعد عن الشر وغنيله

يتبع

الجزء الثاني

لما دخلنا ثانوي قلت ابعد عن صاحبي رامز لانه بدأ يدخل في سكة المخدرات وكدا
واتصاحبت على حد تاني اسمه مازن وكان معايا في الجيم بردو
واتا قلت اطلع موضوع الستات ده من دماغي
لكن مازن كانت السكرتيرة اللي شغالة في المعهد بتاعنا داخلة دماغه جدا
وهي اسمها رباب عمرها 26 سنة ولسه مخطوبة بس الصراحة عي شرموطة شوية لانها كانت بتهزر مع الشباب اللي في ثانوي بطريقة نغشة وقليلة الادب شوية ومن بينهم مازن
مع ان رباب كان رفيعة شوية بس بتلبس بنطلون جينز وفوقه بلوزة ضيقة بيخليها ملفتة الصراحة
المهم صاحبي مازن وصل معاها قي الهزار لدرجة التلميحات الجنسية وهي بتتجاوب معه
وفي مرة قالي : بص يسطا انا مش هرتاح الا لما ابوس البت اللي اسمها رباب دي النهاردة
قولتله : انت مجنون ؟!
قالي : اصبر بس لما تطلع الدور اللي فوق هجري وراها بسرعة قبل ما العيال تطلع اخد بوسة وانزل
المهم انا فكرته بيهزر
لكن بعد ما رباب طلعت فوق عشان تفتح المقر اللي في الدور الثاني
مازن اتسحب وطلع عندها فوق
وانا قلت لنفسي اكيد هاسمع صويت بعد شوية
لكن المفاجأة انه نزل تاتي وهو مبتسم وقالي عملتها يسطا ! قولتله : يابن المجنونة ! وهو فرحان بنفسه اوي لكن الصراحة انا مصدقتهوش قلت اكيد عمل نفسه طلع ونزل تاني من غير ما يكلمها
لكن بعد حوالي 3 اشهر روحت المعهد الساعة 6 لقيت في لمة حوالين المعهد واصوات زعيق وكدا ولما سألت هو فيه ايه ؟
قالولي : في طالب لاقوه بينيك السكرتيره في الحمام
وبعد انتظار اتضح ان الطالب هو مازن والمستر شافه هو ورباب بينيكوا بعض في حمام المعهد
فصدقت كلامه لما قالي انه باسها فعلا
طبعا كانت فضيحة والسكرتيرة وهو تم طردهم من المعهد
وبعد ما الموضوع خف حاولت اعرف منه شوية تفاصيل لحد ما قالي واتضح انهم عملوا كدا حوالي 3 مرات قبل كدا وكان بيروح المعهد بدري شوية ويدخلا الحمام ويبدأن في النيك
لكن المرة الاخيرة المستر شكله كان شاكك من المرات اللي فاتت دخل الحمام وراهم وسمع اصواتهم ومسكهم متلبسين
انا بعد الموضوع ده بقيت ببص للناس مظرة مختلفة
يعني واحدة زي رباب دي مثلا المفروض انها مخطوبة و اه هي نغشة بس مكنش متوقع ان ده كله يطلع منها ومش بس كدا مع مين ؟! مع مازن ! ، ده مازن ده انا شايفه هفق بس الواد عرف يعملها معاها
بس العجيب ان المستر ما فضحهاش عشان هي لسه مخطوبة وكدا وبعد حوالي 9 شهور سمعت انها اتجوزت 😂
المهم بعد الحادثة دي موضوع الستات دخل دماغي تاني
لكن وانا في تالتة ثانوي ابويا مات وبقيت انا راجل البيت لانه مفيش غير امي صفاء عمرها 45 سنة واختي منة عمرها 22 عام كانت شغالة سكرتيرة عن دكتور وانا ساعتها عمري 18 سنة
وامي اعتبرتني راجل البيت خلاص ونزلت اشتغل واصرف عليهم
بس انا كنت بعمل نفسي راجل على اختي لانها مكنتش شايفاني قد المسؤولية وشايفة نفسها كبيرة عني باربع سنين ويعني ايه تسمع كلامي والكلام ده
وكنت بتخانق معاها كتير واحيانا بضربها عشان اقولها اني اقدر عليكي وببقى غلطان علطول لكن امي كانت بتقف في جنبي علطول وتقولها ده بقى راجل البيت ولازم تحترميه زي ما انا بحترمه كدا ..اه بالمناسبة امي بعد وفاة ابويا بقت بتحترمني جدا وبتعاملني زي سي السيد وكانت اختي بتضايق من ده جدا
المهم دخلت كلية تجارة وده بالنسبالنا كان انجاز جامد جدا وبقت امي تغيظ اختي اللي معرفتش تدخل كلية وتقولها شوفي اخوكي عمل ايه
شغال وتعبان وبيصرف علينا ومع ذلك دخل كلية حلوة
الصراحة لو جيت للحق امي كانت مزوداها شوية يعني انا كنت برجع البيت متأخر جدا متسألنيش انا كنت فين ولما اختي تقولها انتي مش بتعملي معاه زي ما بتعملي معايا ليه
تقولها : عمار ده راجل البيت يعمل اللي هو عايزه
وكانت بتهتم بيا بشكل مبالغ فيه وانا كنت فرحان بكدا الصراحة
بعد سنتين عملت مشروع مع زميلي في الكلية له علاقة بالخياطة والطرز وكدا وبقينا بنكسب جامد لحد ما سبت الكلية وانا عمري ٢١ سنة واتفرغت للمشروع
لحد ما بدأ موضوع النسوان يدخل دماغي تاني

يتبع
 
انا عمار عمري الان ٣٥ عام
كيف وصلت لزنا المحارم بشكل واقعي بس الموضوع مش بالسهولة اللي انتم فاكرينها
فهبدأ معاكم قصتي لما كنت لسه صغير في اعدادي

انا كنت لسه خارج من ابتدائي معرفش اي حاجة بخصوص الجنس والكلام ده
اه كنت بنجذب للبنات بس مكنتش بفكر فيهم بشكل شهواني

المهم اتصاحبت على واحد اسمه رامز
الواد ده كان زيي تقريبا لكن كان بدأ يدخل عالم الاباحية ومشاهدة البورن وكان عايز يكون جسمه زي الرجالة اللي بيشوفهم فاقترح عليا اننا نروح جيم وبالفعل وافقت

المهم بعد سنتين تقريبا عملنا فورمة حلوة وصاحبي بدأ يعاكس بعض البنات ويلفت انتباههم لكن محدش كان بيعبره

لحد ما قالي ان فيه بيت دعارة في منطقة معينة وهو عايز يروحله بس عايزيني اكون معاه عشان ميكونش لوحده واحنا كنا لسه في تالتة اعدادي فأنا طبعا رفضت بس بعد محاولات منه كتير وافقت

لما روحنا كان البيت قديم ومعظم العيال اللي هناك في ثانوي ، تقريبا هم بيستغلوا الفئة دي عشان سهل اغوائهم

المهم النظام كان بيمشي ازاي ؟
كانت واحدة بتنام على سرير ست ممكن في الخمسين من عمرها اسمها فاطمة واحنا واقفين طابور وطلبوا من كل واحد فينا ان يفرك زبره عشان لما يجي دوره يكون منتصب بحيث ينجز علطول ويجي اللي بعده وهكذا وكان تقريبا كل واحد له حوالي دقيقتين يعمل فيهم اي حاجة وبعد كدا في ست بتبقى واقفة جنبها بتشيله من على فاطمة بالقوة حتى لو لسه ما قذفش وتدخل اللي بعده

المهم صاحبي دهل وقعد الدقيقتين وخرج بسرعة وكان لسه زبره منتصب وقعد يفركه عشان يريحه ولما سألته ايه كان الاحساس ؟

قعد يقولي ده الاحساس جامد والكلام ده والست فاطمة دي فرسة بس نفسي نطول عن كدا

المهم الكلام ده شجعني ان اجرب انا كمان مع اني مكنتش ناوي فدفعت العشرين جنيه ووقفت في الطابور وبدات افرك زبي عشان يكون منتصب وكانوا بيقولونا بعض التعليمات زي مثلا

اخرك دقيقتين بس وبعد كدا تقوم
ممنوع البوس في الشفايف او الرقبة
انت بس تدخل زبك ونيكها لمدة دقيقتين وخلاص

المهم لما جه دوري لقيت فاطمة بتبصلي وبتقول : ايوا بقى !! هاتولي الشاب الحيلوة ده مش الجرابيع التانيين….. (تعالوا اوصفلكوا شكلي وجسمي بالمناسبة عشان تعرفوا ليه هي قالت كدا ، انا عامل فورمة زي ما قولتلكوا وانا طويل نسبيا وابيض البشرة وعندي شعر اسود كثيف وحرير تقريبا وانا اوسم من صاحبي رامز )

المهم لما طلعت على السرير وقربت من فاطمة

كان جسمها ابيض اوي وعندها فخاد وطيز مربربين وصدرها كبير وشفايفها كبيرة اوي

المهم دخلت زبي فيها وبدأت انيكها وكنت ببصلها فلم اتمالك نفسي وبوستها من شفايفها فبدات الست اللي واقفة جنبها تمسكني من ضهري عشان تقومني من عليها لاني خالفت التعليمات كدا

لكن فاطمة شاورتلها وقالتلها : سيبيه واطلعي برا انتي وخدي العيال دول معاكي وسيبيني مع الواد ده شوية

المهم الست خدت العيال اللي عليهم الدور برا الاوضة وطبعا كلهم كان بيعترضوا لكن الست زعقتلهم وطلعتهم برا

المهم فاطمة نظرت الي وقالتي : اسمك ايه ؟
قولتلها : عمار ، قالتلي : عندك كام سنة ؟
قولتلها : داخل اولى ثانوي
اتصدمت وقالت : اولى ثانوي وبالحلاوة دي
بعدها قالت : طب بص يا عمار انا هعملك جميل بس بشرط
قولتلها : ايه الجميل اللي هتعملهولي ؟
قالت : همصلك زبك واخليك تنكني براحتك بس تدفع خمسين جنيه زيادة

قولتلها : انا مش معايا فلوس
قالتلي : يبقى خلاص مش هعملك حاجة يلا اطلع برا
وكنت هاقوم من على السرير والبس واطلع برا
لكنها امسكتني من ايدي وقالت : يواد يا تقيل انت ! تعالى نيكني ببلاش

قومت رايح قافش في صدرها في ايدي وقافش في بوقها ونازلين انا وهي دعك في بعض بوس وتقطيع شفايف ودعك صدر وقامت تمص زبي
واااه على الاحساس
وبدات انا وهي ننيك في بعض لحد ما جبتهم جواها
واتفقت معايا اني اجيلها الساعة ١١ بليل كل يوم خميس بعد ما تخلص شغل الدعارة عشان ننيك بعض تاني
فقولتلها : مش هابقى معايا فلوس
قالتلي : مش عايزة فلوس منك انا عايزة زبك بس

المهم طلعت من الاوضة بعد ما قعدت معاها حوالي ٢٥ دقيقة والعيال كلهم بيبصولي في غيرة وحقد وصاحبي مكنش مصدق اللي حصل ده
بس طبعا مقولتلوش انا هروحلها كل يوم خميس والكلام ده قولت لنفسي اخلي الكلام ده سر ومش هقوله
وقولتله : خلاص يا عم رامز انا اكتفيت بكدا سبنا من الدعارة والكلام ده
وخلص اليوم على كدا بس طبعا كنت بقعد احلم بفاطمة وكأنها حب حياتي مع انها مش احسن حاجة بس كنت لسه صغير ومش فاهم اوي

المهم بقيت كل خميس اروح لفاطمة تقوم هي تمشي الستات اللي شغالة معاها وندخل انا وهي الاوضة وننيك بعض

وفضلنا كدا حوالي ٣ اسابيع يعني روحتلها تلات مرات وكنا فعلا بنيك بعض بروقان ونقعد نلعب مع بعض ونكلم بعض واتس وكأنها لسه شابة حتى هي حاولت قبل ما اقابلها في المرة التانية تهتم بنفسها وراحت الكوافير وفردت شعرها وعملت حاجات بجسمها عشان تبان اصغر عشان تفضل تلفت نظري وكان شكلها بتحبني بجد وكانت احيانا بتديني فلوس كمان لكن في المرة التالتة قولتلها تعالي نطفي النور لان عيني بتوجعني من اللمبة دي لكن هي كانت مصممة ان النور يكون شغال فانا شكيت الصراحة لحسن تكون بتصورني ولا حاجة
لحد فعلا لقيتها حاطة تليفونها في ركن كدا قمت قايم بسرعة وواخده ولقيتها بتصور

قومت زعقتلها وقولتلها انتي بتعملي ايه ؟
بدات تتلعثم في الكلام وقالتلي : انا بحبك جدا وعايزة اوثق اللحظة معاك عشان افتكرك علطول
طبعا انا مصدقتهاش قومت ضربتها صفعتها قلم على وجهها وهي بتترجاني : اوعى تسيبني يا عمار ..انا بحبك بجد

لكن انا مروحتلهاش تاني بس هي حاولت تتصل بيا كذا مرة عشان نرجع لبعض وتعيطلي وتقولي انا بحبك فعلا انت مختلف عن اللي الرجالة التانية

لكن انا قولت اخلص منها لاني بردو كنت خايف من الفضيحة لو حد اكتشف وكمان كانت امي بدات تشك فيا فقولت ابعد عن الشر وغنيله

يتبع

يرجى قراءة الجزء الاول لفهم الاحداث



لما دخلنا ثانوي قلت ابعد عن صاحبي رامز لانه بدأ يدخل في سكة المخدرات وكدا



واتصاحبت على حد تاني اسمه مازن وكان معايا في الجيم بردو



واتا قلت اطلع موضوع الستات ده من دماغي

لكن مازن كانت السكرتيرة اللي شغالة في المعهد بتاعنا داخلة دماغه جدا

وهي اسمها رباب عمرها ٢٦ سنة ولسه مخطوبة بس الصراحة عي شرموطة شوية لانها كانت بتهزر مع الشباب اللي في ثانوي بطريقة نغشة وقليلة الادب شوية ومن بينهم مازن

مع ان رباب كان رفيعة شوية بس بتلبس بنطلون جينز وفوقه بلوزة ضيقة بيخليها ملفتة الصراحة



المهم صاحبي مازن وصل معاها قي الهزار لدرجة التلميحات الجنسية وهي بتتجاوب معه



وفي مرة قالي : بص يسطا انا مش هرتاح الا لما ابوس البت اللي اسمها رباب دي النهاردة

قولتله : انت مجنون ؟!

قالي : اصبر بس لما تطلع الدور اللي فوق هجري وراها بسرعة قبل ما العيال تطلع اخد بوسة وانزل

المهم انا فكرته بيهزر

لكن بعد ما رباب طلعت فوق عشان تفتح المقر اللي في الدور الثاني

مازن اتسحب وطلع عندها فوق

وانا قلت لنفسي اكيد هاسمع صويت بعد شوية

لكن المفاجأة انه نزل تاتي وهو مبتسم وقالي عملتها يسطا ! قولتله : يابن المجنونة ! وهو فرحان بنفسه اوي لكن الصراحة انا مصدقتهوش قلت اكيد عمل نفسه طلع ونزل تاني من غير ما يكلمها



لكن بعد حوالي ٣ اشهر روحت المعهد الساعة ٦ لقيت في لمة حوالين المعهد واصوات زعيق وكدا ولما سألت هو فيه ايه ؟



قالولي : في طالب لاقوه بينيك السكرتيره في الحمام

وبعد انتظار اتضح ان الطالب هو مازن والمستر شافه هو ورباب بينيكوا بعض في حمام المعهد

فصدقت كلامه لما قالي انه باسها فعلا



طبعا كانت فضيحة والسكرتيرة وهو تم طردهم من المعهد

وبعد ما الموضوع خف حاولت اعرف منه شوية تفاصيل لحد ما قالي واتضح انهم عملوا كدا حوالي ٣ مرات قبل كدا وكان بيروح المعهد بدري شوية ويدخلا الحمام ويبدأن في النيك

لكن المرة الاخيرة المستر شكله كان شاكك من المرات اللي فاتت دخل الحمام وراهم وسمع اصواتهم ومسكهم متلبسين



انا بعد الموضوع ده بقيت ببص للناس مظرة مختلفة

يعني واحدة زي رباب دي مثلا المفروض انها مخطوبة و اه هي نغشة بس مكنش متوقع ان ده كله يطلع منها ومش بس كدا مع مين ؟! مع مازن ! ، ده مازن ده انا شايفه هفق بس الواد عرف يعملها معاها



بس العجيب ان المستر ما فضحهاش عشان هي لسه مخطوبة وكدا وبعد حوالي ٩ شهور سمعت انها اتجوزت 😂



المهم بعد الحادثة دي موضوع الستات دخل دماغي تاني

لكن وانا في تالتة ثانوي ابويا مات وبقيت انا راجل البيت لانه مفيش غير امي صفاء عمرها ٤٥ سنة واختي منة عمرها ٢٢ عام كانت شغالة سكرتيرة عن دكتور وانا ساعتها عمري ١٨ سنة



وامي اعتبرتني راجل البيت خلاص ونزلت اشتغل واصرف عليهم

بس انا كنت بعمل نفسي راجل على اختي لانها مكنتش شايفاني قد المسؤولية وشايفة نفسها كبيرة عني باربع سنين ويعني ايه تسمع كلامي والكلام ده

وكنت بتخانق معاها كتير واحيانا بضربها عشان اقولها اني اقدر عليكي وببقى غلطان علطول لكن امي كانت بتقف في جنبي علطول وتقولها ده بقى راجل البيت ولازم تحترميه زي ما انا بحترمه كدا ..اه بالمناسبة امي بعد وفاة ابويا بقت بتحترمني جدا وبتعاملني زي سي السيد وكانت اختي بتضايق من ده جدا



المهم دخلت كلية تجارة وده بالنسبالنا كان انجاز جامد جدا وبقت امي تغيظ اختي اللي معرفتش تدخل كلية وتقولها شوفي اخوكي عمل ايه

شغال وتعبان وبيصرف علينا ومع ذلك دخل كلية حلوة



الصراحة لو جيت للحق امي كانت مزوداها شوية يعني انا كنت برجع البيت متأخر جدا متسألنيش انا كنت فين ولما اختي تقولها انتي مش بتعملي معاه زي ما بتعملي معايا ليه

تقولها : عمار ده راجل البيت يعمل اللي هو عايزه

وكانت بتهتم بيا بشكل مبالغ فيه وانا كنت فرحان بكدا الصراحة



بعد سنتين عملت مشروع مع زميلي في الكلية له علاقة بالخياطة والطرز وكدا وبقينا بنكسب جامد لحد ما سبت الكلية وانا عمري ٢١ سنة واتفرغت للمشروع



لحد ما بدأ موضوع النسوان يدخل دماغي تاني

يتبع
كمل ياغالي
 
تقديرا لمجهودك فقد تم دمج الجزء الثاني
رجاء عدم نشر الأجزاء منفصلة
 
انا عمار عمري الان ٣٥ عام
كيف وصلت لزنا المحارم بشكل واقعي بس الموضوع مش بالسهولة اللي انتم فاكرينها
فهبدأ معاكم قصتي لما كنت عندي 16 سنة كنت معرفش اي حاجة بخصوص الجنس والكلام ده
اه كنت بنجذب للبنات بس مكنتش بفكر فيهم بشكل شهواني

المهم اتصاحبت على واحد اسمه رامز
الواد ده كان زيي تقريبا لكن كان بدأ يدخل عالم الاباحية ومشاهدة البورن وكان عايز يكون جسمه زي الرجالة اللي بيشوفهم فاقترح عليا اننا نروح جيم وبالفعل وافقت

المهم بعد سنتين تقريبا عملنا فورمة حلوة وصاحبي بدأ يعاكس بعض البنات ويلفت انتباههم لكن محدش كان بيعبره

لحد ما قالي ان فيه بيت دعارة في منطقة معينة وهو عايز يروحله بس عايزيني اكون معاه عشان ميكونش لوحده واحنا كنا لسه في تالتة اعدادي فأنا طبعا رفضت بس بعد محاولات منه كتير وافقت

لما روحنا كان البيت قديم ومعظم العيال اللي هناك في ثانوي ، تقريبا هم بيستغلوا الفئة دي عشان سهل اغوائهم

المهم النظام كان بيمشي ازاي ؟
كانت واحدة بتنام على سرير ست ممكن في الخمسين من عمرها اسمها فاطمة واحنا واقفين طابور وطلبوا من كل واحد فينا ان يفرك زبره عشان لما يجي دوره يكون منتصب بحيث ينجز علطول ويجي اللي بعده وهكذا وكان تقريبا كل واحد له حوالي دقيقتين يعمل فيهم اي حاجة وبعد كدا في ست بتبقى واقفة جنبها بتشيله من على فاطمة بالقوة حتى لو لسه ما قذفش وتدخل اللي بعده

المهم صاحبي دهل وقعد الدقيقتين وخرج بسرعة وكان لسه زبره منتصب وقعد يفركه عشان يريحه ولما سألته ايه كان الاحساس ؟

قعد يقولي ده الاحساس جامد والكلام ده والست فاطمة دي فرسة بس نفسي نطول عن كدا

المهم الكلام ده شجعني ان اجرب انا كمان مع اني مكنتش ناوي فدفعت العشرين جنيه ووقفت في الطابور وبدات افرك زبي عشان يكون منتصب وكانوا بيقولونا بعض التعليمات زي مثلا

اخرك دقيقتين بس وبعد كدا تقوم
ممنوع البوس في الشفايف او الرقبة
انت بس تدخل زبك ونيكها لمدة دقيقتين وخلاص

المهم لما جه دوري لقيت فاطمة بتبصلي وبتقول : ايوا بقى !! هاتولي الشاب الحيلوة ده مش الجرابيع التانيين….. (تعالوا اوصفلكوا شكلي وجسمي بالمناسبة عشان تعرفوا ليه هي قالت كدا ، انا عامل فورمة زي ما قولتلكوا وانا طويل نسبيا وابيض البشرة وعندي شعر اسود كثيف وحرير تقريبا وانا اوسم من صاحبي رامز )

المهم لما طلعت على السرير وقربت من فاطمة

كان جسمها ابيض اوي وعندها فخاد وطيز مربربين وصدرها كبير وشفايفها كبيرة اوي

المهم دخلت زبي فيها وبدأت انيكها وكنت ببصلها فلم اتمالك نفسي وبوستها من شفايفها فبدات الست اللي واقفة جنبها تمسكني من ضهري عشان تقومني من عليها لاني خالفت التعليمات كدا

لكن فاطمة شاورتلها وقالتلها : سيبيه واطلعي برا انتي وخدي العيال دول معاكي وسيبيني مع الواد ده شوية

المهم الست خدت العيال اللي عليهم الدور برا الاوضة وطبعا كلهم كان بيعترضوا لكن الست زعقتلهم وطلعتهم برا

المهم فاطمة نظرت الي وقالتي : اسمك ايه ؟
قولتلها : عمار ، قالتلي : عندك كام سنة ؟
قولتلها : داخل اولى ثانوي
اتصدمت وقالت : اولى ثانوي وبالحلاوة دي
بعدها قالت : طب بص يا عمار انا هعملك جميل بس بشرط
قولتلها : ايه الجميل اللي هتعملهولي ؟
قالت : همصلك زبك واخليك تنكني براحتك بس تدفع خمسين جنيه زيادة

قولتلها : انا مش معايا فلوس
قالتلي : يبقى خلاص مش هعملك حاجة يلا اطلع برا
وكنت هاقوم من على السرير والبس واطلع برا
لكنها امسكتني من ايدي وقالت : يواد يا تقيل انت ! تعالى نيكني ببلاش

قومت رايح قافش في صدرها في ايدي وقافش في بوقها ونازلين انا وهي دعك في بعض بوس وتقطيع شفايف ودعك صدر وقامت تمص زبي
واااه على الاحساس
وبدات انا وهي ننيك في بعض لحد ما جبتهم جواها
واتفقت معايا اني اجيلها الساعة ١١ بليل كل يوم خميس بعد ما تخلص شغل الدعارة عشان ننيك بعض تاني
فقولتلها : مش هابقى معايا فلوس
قالتلي : مش عايزة فلوس منك انا عايزة زبك بس

المهم طلعت من الاوضة بعد ما قعدت معاها حوالي ٢٥ دقيقة والعيال كلهم بيبصولي في غيرة وحقد وصاحبي مكنش مصدق اللي حصل ده
بس طبعا مقولتلوش انا هروحلها كل يوم خميس والكلام ده قولت لنفسي اخلي الكلام ده سر ومش هقوله
وقولتله : خلاص يا عم رامز انا اكتفيت بكدا سبنا من الدعارة والكلام ده
وخلص اليوم على كدا بس طبعا كنت بقعد احلم بفاطمة وكأنها حب حياتي مع انها مش احسن حاجة بس كنت لسه صغير ومش فاهم اوي

المهم بقيت كل خميس اروح لفاطمة تقوم هي تمشي الستات اللي شغالة معاها وندخل انا وهي الاوضة وننيك بعض

وفضلنا كدا حوالي ٣ اسابيع يعني روحتلها تلات مرات وكنا فعلا بنيك بعض بروقان ونقعد نلعب مع بعض ونكلم بعض واتس وكأنها لسه شابة حتى هي حاولت قبل ما اقابلها في المرة التانية تهتم بنفسها وراحت الكوافير وفردت شعرها وعملت حاجات بجسمها عشان تبان اصغر عشان تفضل تلفت نظري وكان شكلها بتحبني بجد وكانت احيانا بتديني فلوس كمان لكن في المرة التالتة قولتلها تعالي نطفي النور لان عيني بتوجعني من اللمبة دي لكن هي كانت مصممة ان النور يكون شغال فانا شكيت الصراحة لحسن تكون بتصورني ولا حاجة
لحد فعلا لقيتها حاطة تليفونها في ركن كدا قمت قايم بسرعة وواخده ولقيتها بتصور

قومت زعقتلها وقولتلها انتي بتعملي ايه ؟
بدات تتلعثم في الكلام وقالتلي : انا بحبك جدا وعايزة اوثق اللحظة معاك عشان افتكرك علطول
طبعا انا مصدقتهاش قومت ضربتها صفعتها قلم على وجهها وهي بتترجاني : اوعى تسيبني يا عمار ..انا بحبك بجد

لكن انا مروحتلهاش تاني بس هي حاولت تتصل بيا كذا مرة عشان نرجع لبعض وتعيطلي وتقولي انا بحبك فعلا انت مختلف عن اللي الرجالة التانية

لكن انا قولت اخلص منها لاني بردو كنت خايف من الفضيحة لو حد اكتشف وكمان كانت امي بدات تشك فيا فقولت ابعد عن الشر وغنيله

يتبع

الجزء الثاني

لما دخلنا ثانوي قلت ابعد عن صاحبي رامز لانه بدأ يدخل في سكة المخدرات وكدا
واتصاحبت على حد تاني اسمه مازن وكان معايا في الجيم بردو
واتا قلت اطلع موضوع الستات ده من دماغي
لكن مازن كانت السكرتيرة اللي شغالة في المعهد بتاعنا داخلة دماغه جدا
وهي اسمها رباب عمرها 26 سنة ولسه مخطوبة بس الصراحة عي شرموطة شوية لانها كانت بتهزر مع الشباب اللي في ثانوي بطريقة نغشة وقليلة الادب شوية ومن بينهم مازن
مع ان رباب كان رفيعة شوية بس بتلبس بنطلون جينز وفوقه بلوزة ضيقة بيخليها ملفتة الصراحة
المهم صاحبي مازن وصل معاها قي الهزار لدرجة التلميحات الجنسية وهي بتتجاوب معه
وفي مرة قالي : بص يسطا انا مش هرتاح الا لما ابوس البت اللي اسمها رباب دي النهاردة
قولتله : انت مجنون ؟!
قالي : اصبر بس لما تطلع الدور اللي فوق هجري وراها بسرعة قبل ما العيال تطلع اخد بوسة وانزل
المهم انا فكرته بيهزر
لكن بعد ما رباب طلعت فوق عشان تفتح المقر اللي في الدور الثاني
مازن اتسحب وطلع عندها فوق
وانا قلت لنفسي اكيد هاسمع صويت بعد شوية
لكن المفاجأة انه نزل تاتي وهو مبتسم وقالي عملتها يسطا ! قولتله : يابن المجنونة ! وهو فرحان بنفسه اوي لكن الصراحة انا مصدقتهوش قلت اكيد عمل نفسه طلع ونزل تاني من غير ما يكلمها
لكن بعد حوالي 3 اشهر روحت المعهد الساعة 6 لقيت في لمة حوالين المعهد واصوات زعيق وكدا ولما سألت هو فيه ايه ؟
قالولي : في طالب لاقوه بينيك السكرتيره في الحمام
وبعد انتظار اتضح ان الطالب هو مازن والمستر شافه هو ورباب بينيكوا بعض في حمام المعهد
فصدقت كلامه لما قالي انه باسها فعلا
طبعا كانت فضيحة والسكرتيرة وهو تم طردهم من المعهد
وبعد ما الموضوع خف حاولت اعرف منه شوية تفاصيل لحد ما قالي واتضح انهم عملوا كدا حوالي 3 مرات قبل كدا وكان بيروح المعهد بدري شوية ويدخلا الحمام ويبدأن في النيك
لكن المرة الاخيرة المستر شكله كان شاكك من المرات اللي فاتت دخل الحمام وراهم وسمع اصواتهم ومسكهم متلبسين
انا بعد الموضوع ده بقيت ببص للناس مظرة مختلفة
يعني واحدة زي رباب دي مثلا المفروض انها مخطوبة و اه هي نغشة بس مكنش متوقع ان ده كله يطلع منها ومش بس كدا مع مين ؟! مع مازن ! ، ده مازن ده انا شايفه هفق بس الواد عرف يعملها معاها
بس العجيب ان المستر ما فضحهاش عشان هي لسه مخطوبة وكدا وبعد حوالي 9 شهور سمعت انها اتجوزت 😂
المهم بعد الحادثة دي موضوع الستات دخل دماغي تاني
لكن وانا في تالتة ثانوي ابويا مات وبقيت انا راجل البيت لانه مفيش غير امي صفاء عمرها 45 سنة واختي منة عمرها 22 عام كانت شغالة سكرتيرة عن دكتور وانا ساعتها عمري 18 سنة
وامي اعتبرتني راجل البيت خلاص ونزلت اشتغل واصرف عليهم
بس انا كنت بعمل نفسي راجل على اختي لانها مكنتش شايفاني قد المسؤولية وشايفة نفسها كبيرة عني باربع سنين ويعني ايه تسمع كلامي والكلام ده
وكنت بتخانق معاها كتير واحيانا بضربها عشان اقولها اني اقدر عليكي وببقى غلطان علطول لكن امي كانت بتقف في جنبي علطول وتقولها ده بقى راجل البيت ولازم تحترميه زي ما انا بحترمه كدا ..اه بالمناسبة امي بعد وفاة ابويا بقت بتحترمني جدا وبتعاملني زي سي السيد وكانت اختي بتضايق من ده جدا
المهم دخلت كلية تجارة وده بالنسبالنا كان انجاز جامد جدا وبقت امي تغيظ اختي اللي معرفتش تدخل كلية وتقولها شوفي اخوكي عمل ايه
شغال وتعبان وبيصرف علينا ومع ذلك دخل كلية حلوة
الصراحة لو جيت للحق امي كانت مزوداها شوية يعني انا كنت برجع البيت متأخر جدا متسألنيش انا كنت فين ولما اختي تقولها انتي مش بتعملي معاه زي ما بتعملي معايا ليه
تقولها : عمار ده راجل البيت يعمل اللي هو عايزه
وكانت بتهتم بيا بشكل مبالغ فيه وانا كنت فرحان بكدا الصراحة
بعد سنتين عملت مشروع مع زميلي في الكلية له علاقة بالخياطة والطرز وكدا وبقينا بنكسب جامد لحد ما سبت الكلية وانا عمري ٢١ سنة واتفرغت للمشروع
لحد ما بدأ موضوع النسوان يدخل دماغي تاني

يتبع
حلوه كمل
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%