NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Αвɒσσ

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
10 يونيو 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
English
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في الاول انا اسمي عادل في كلية الطب طولي 186وجسمي عضلات ومحافظ على جسمي وانا وحيد امي بعد وفاة ابي
وامي دي حاجه كده طوله 166 وقصيره واطيازها كبيره وبزازه كبيره ومدلدله وكس احمر ونضيف
قصتي بدات لما كنت قابم من النوم اشرب
ولقيت باب الحمام مفتوح موارب كده ولقيت الي عمر ماشفته لقيت جسم يحل من على حبل المشنقه بمعنى الكلمه ملحوظه الباب بتاع الحمام مكنش بيقفل بسبب انه قديم فا كنا بنحط اي حاجه وراه تقفله
نرجع لموضوعنا لقيت بزاز كيرف وطيز كبيره ومشدوده وكس احمر
انا وقفت اتفرج ولعب في بتاعي لحد ما جبتهم وحسيت انها خلصت فا جريت نمت مكاني وانا اقعد سرحان في الي شوفته
فا امي طلعت من الحمام ودخلت الاوضه تلبس والاضه دي انا نايم فيها لان الوضه كانت بي سريرين وانا سرير وامي سرير وفيه اوضه تاني فيها سرير دي اوضت النوم بس امي كانت بتخاف تنام لوحدها فا كنا بنام في الاوضه دي نرجع تاني لموضوعنا
بعد امي ما دخلت وانا عامل نفسي نايم ولعت النور وقلعت ملط وانا قعدت اتفرج تاني بس مغمض ومفتح في نفس الوقت وزبي انتصب تاني راحت امي تشوفني صاحي ولا نايم بس لقتني نايم بس لاحظت زبي عامل خيمه تحت البنطلون فضلت تبص عليه وتلعب في بتعها لحد ما جبتهم ونامت وصحينا تاني يوم عاظي مفيش اي حاجه وفطرنا ولمينا الاطباق وشربنا الشاي ولقيتها تعبانه نزلت جبتلها حقنه من الصيدليه وعبيتهاله ووقفت وخلعت البنطلون وكانت لبسه اندر فتله جبلي زهول ومسكت طيزها كانت طريه واديتها الحقنه وارتاحت ونامت 3 ساعات وقامت عملت الغده ولقينا خالي بيرن باب الشقه لقيته خالي سلمت عليه وامي سلمت عليه وكان معاه ابنه في ثانوي كان مخلص امتحنات وخده اجازه عندنه وقعدنا اتغدينا وسمعنا التلفزيون وقولنا لخالي ياخد السريرين هو سرير وابنه سرير وانا هفرش في الارض جوه في اوضت ماما قال ماشب ورتبنا الدنيا وحددنا الاماكن وجبت الفرشه وفرشتها في الارض ولسه هنام لقيت ماما بتقول هدخل الحمام اخد شور بس لما اخلص تطلع لحد ما البس قلتلها ماشي المهم ذي ما انتم عرفين الباب بايظ وانا استنيت اللحظه دي وهي دخلت وقعدت شويه وانا قمت اقعدت اتفرج عليها راحط الصبونه وقعت راحط مدياني ضهرها ووطط تجيب الصبونه وكنت اول مره اشوف خرم طيزها كان احمر وكان يجنن
المهم هي ندهت وقلتلي اطلع قولتلها حاضر طلعت وسمعت التلفزيون لحد ما لبست وندهت عليا
دخلت لقيتها لبسه قميص نوم بنص كم وواسع من عند الاكمام وبسبعه من عن رقبتها روحط مصفر وقلتلها ايه الجمال ده قالت اتلم يا ولا قلتلها حاضر قلتلي نام قلتلها حاضر بعد ربع ساعه هي مكنتش نامت بس انا نمت شويه وصحيت لان ضهري وجعني قولتلها ممكن انام جنبك لان ضهري وجعني قلتلي تعاله ورحت نمت جمبها وهي كانت لبسه القميص على اللحم ونمت جنبها وانا افتكرت الي شفته راح زبي انتصب ورشق في فخدها لانها كانت مدياني ضهرها وهي لحظت ده وبدات ترجع لوره وعمله نفسها نيمه بي هي صحيه وعجبها الموضوع رحت قمت لقيت القميص مرفوع لحد الركبه روحت رفعطه لقيتها من غير انضر روحط بقيت احسس على كسها بايدي لقيتا بتطلع اهات مكتومه رحت عرفت انها صاحيه رحت نزلت على كسها لحس وهي بدات تستجيب والحس كسها وعضعض شفرات كسها واكل زنبورها وقفش في بزازها وفعص جامد وهي تقولي ااااااااه اااااااااه اممممممم امممممم دخله مش قادره رحت نزلت عسلها رحط خدته اودهنت بيه زبي وبدات ادخله براحه لحد ما دخل كله وهي تقولي اااااه نكني ااااااااه نيك امك الشرموطه ااااااه امممممم زبرك كبير اممممم روحنا غيرنا الوضع انا نمت على ضهري وهيا وهيا قعدت فقويا وفضلت تنزل وتطلع تنزل وتطلع وصوتها بدا يعلى وارتعشت وجابت تاني روحط وخدها فحضني وانا بنيكها وفضلت ابوسها علشان الصوت وخالي وهي تتتااااوه وتقولي ااااه نبك كس امك يك كس امك محرومه من النيك متعني ووصلت لدرجت اني كنت هقطعها وقلتلها هجيب قالت جيبهم على بزازي وفضل ادعك فيه لحد ماجبتهم ودهنت بيه بزازها ونمنا شوبه جمب بعض ولقيت زبي انتصب تاني راحط وخداه فضلت تحلب فيه لحد ما بقى حديده قولتلها انا نفسي انيك طيزك قلتلي خايف لتعورني قولتلها لوحسيتي بحاجه مش هنكمل قالت ماشي رحط جبت الفزلين ودهنت صباع ودخلت ودخل ودخلت اتنين وتلاته لحد ما حسيت ان كده طيزها وسعت رحط دخلت الراس بس وسبتها شويه لحد ما طيزها تاخد عاليه وفضلت ادخل شويه باشويه لحد ما دخل كله وفضلت انيك فيها لحد الفجر ونغير اوضاع وانا جبتهم في طيزها ثلاث مرات وبطلنا وقلتلها تعالي ناخد دش مع بعض ودخلنا وقلتلي انا تعبانه متعملش حاجه واديتها الامان وليفتها وليفتني لقيت زبي انتصب تاني روحط مدخله في كسها وقلتلي بشرمطه وضحك انت مش بتتهد روحنا عملنا واحد قدام ووداحد وره واستحمينا وطلعنا وبعد ما طلعنا عملنا واحد تاني 😂 ولبسنا وكل واحد نام في مكانو
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: khalafawy, الطير المهاجر, بشار و 10 آخرين
مبدع كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الطير المهاجر
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: الطير المهاجر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه
 
امك دى عسل لعك
 
روووعة كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%