NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت كده هتفشخ الي قدامك😂😂🔥
انا بحب اسلوب اللعب ان كل اللي موجود في الملعب يقدر يعمل زيادة هجومية ورجايه متعودة على الجون سوا دفاع او هجوم انا ع الاساس دا اخترت التشكيلة وفي نفس الوقت لو حبيت اخر اللعيبة واعمل زيادة دفاعية اقدر اعمل دا عيبها ان اللعيبة بتاعتي هتموت من التعب لان كل لاعب ليه اكتر من دور فلازم اختار لاعيبة classe A مش مجرد لاعب مناسب للمركز وخلاص فهمت قصدي👍🏼

• عجبني
التفاعلات: T i to
انا بحب اسلوب اللعب ان كل اللي موجود في الملعب يقدر يعمل زيادة هجومية ورجايه متعودة على الجون سوا دفاع او هجوم انا ع الاساس دا اخترت التشكيلة وفي نفس الوقت لو حبيت اخر اللعيبة واعمل زيادة دفاعية اقدر اعمل دا عيبها ان اللعيبة بتاعتي هتموت من التعب لان كل لاعب ليه اكتر من دور فلازم اختار لاعيبة classe A مش مجرد لاعب مناسب للمركز وخلاص فهمت قصدي👍🏼
فاهم ياعم خصوصا ان خط النص بتاعك يعتبر قوي فشخخ يقدروا يلعبوا ارتكاز وصناع لعب

تشكيلتي: 3-1-2-1-3
الحارس : اوليفر كان
الدفاع: مالديني - نيستا - راموس
خط الوسط: انيستا - كاسيميرو - سكولز - زيدان
الهجوم : كريستيانو - رونالدو - ميسي

تشكيلتي: 3-1-2-1-3
الحارس : اوليفر كان
الدفاع: مالديني - نيستا - راموس
خط الوسط: انيستا - كاسيميرو - سكولز - زيدان
الهجوم : كريستيانو - رونالدو - ميسي
روقان🔥
بس اشمعني كاسيميرو مع ان في احسن منه كتير

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف
روقان🔥
بس اشمعني كاسيميرو مع ان في احسن منه كتير
عشان محتاج واحد ديستروير في خط الوسط الدفاعي
يساند مع الدفاع ومش هحتاجه كتير في التقدمات الهجومية

• عجبني
التفاعلات: T i to
عشان محتاج واحد ديستروير في خط الوسط الدفاعي
يساند مع الدفاع ومش هحتاجه كتير في التقدمات الهجومية
تمام يا اخويا🖤

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف

تعالوا نلعب لعبه جديده كل واحد يعمل تشكليه احسن فرقه في التاريخ ويحط اللاعيبه براحته ونشوف مين احسن تشكيله​

4/3/3
في حراسة المرمى الحارس الاسطوري و الحالرس الوحيد في التاريخ الذي فاز بالكرة الذهبية ليڤ ياشين
الظهير الايمن الجرينتا اكرم توفيق اكرم توفيق قلبين الدفاع كارلس بويول و مالديني الظهير الايسر روبيرتو كارلوس
خط الوسط الثلاثي الاسطوري تشافي هيرنانديز و اندرياس انيستا و بوسكيتس في
خط الهجوم الجناح الايمن افضل لاعب في التاريخ صاحب ال8/ كرات ذهبية ليونيل ميسيييي رأس الحربة افضل مهاجم في التاريخ رونالدو الظاهرة الجناح الايسر صاحب ال5 كرات ذهبية والهداف التاريخي لكرة القدم كريستيانو رونالدو

تعالوا نلعب لعبه جديده كل واحد يعمل تشكليه احسن فرقه في التاريخ ويحط اللاعيبه براحته ونشوف مين احسن تشكيله​

رونالدو
رونالدو
رونالدو
رونالدو
واقفل ع الكلام **

نوير
الفيش ومالديني وراموس ومارسلو
تياجو الكانتارا انيستا مودريتش
ميسي كرستيانو وسواريز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

433
بوفون
مارسيلو مالديني راموس كافو
انيستا تشافي زيدان
ميسي رونالدو رونالدو

4/3/3
بوفون
روبرتو كارلوس.. مالدينى.. كنابارو.. بويول
مارادونا.. رونالدينهو .. دي بروين
ميسي.. رونالدو الظاهره.. كرستيانو رونالدو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%