NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر_جو

( بات الرحيل قريبا )
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كن منطقيا ...
صديقى العزيز كاتب المحتوى فى المنتدى
من فضلك كن منطقى وخاطب عقل المتابعين
سواء كنت كاتب لقصص أو كاتب لتجربه مررت بها أو أى من المحتوى المعروض
لا تخاطبنا كأننا من كوكب المجانين خاطبنا بمنطقيه وموضوعيه يقبلها العقل
عصر هرقليز وزينا لم يوجد الا فى الاساطير
الواحد مرارته مش ناقصه صدقنى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed samo, BraveHeart, SultanNeswangy و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام مظبوط بس ينطبق اكتر علي ناشري المحتوي في قسم الفضفضة بصراحة الموضوع بقي زيادة اوي شغل مراهقين وبيكتب مواضيع لو اتحكت لعيل صغير عمره ما هيقتنع بيه ولم تتناقش معاهم تلاقي ردود مستفزه
ولكن في قسم القصص ممكن اللي يكتب قصه يكون فيها احداث تكون مش منطقيه أو فيه افوره بس بشرط طبعا اني يكون منوه أنها قصة مش تجربه أو يحكي علي أنه حقيقة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: BraveHeart و ماستر_جو
كلام مظبوط بس ينطبق اكتر علي ناشري المحتوي في قسم الفضفضة بصراحة الموضوع بقي زيادة اوي شغل مراهقين وبيكتب مواضيع لو اتحكت لعيل صغير عمره ما هيقتنع بيه ولم تتناقش معاهم تلاقي ردود مستفزه
ولكن في قسم القصص ممكن اللي يكتب قصه يكون فيها احداث تكون مش منطقيه أو فيه افوره بس بشرط طبعا اني يكون منوه أنها قصة مش تجربه أو يحكي علي أنه حقيقة
فى القصص ايضا يا صديقى هتلاقى اشياء خارج قوانين المنطق
فانتازيا مستفزه

يا عم كلهم عيال او دماغتهم دماغ عيال ، مجربوش اي حاجة
بيسيب خياله الساذج يمشيه و اللي يطلع يكتبه و خلاص

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير و ماستر_جو
يا عم كلهم عيال او دماغتهم دماغ عيال ، مجربوش اي حاجة
بيسيب خياله الساذج يمشيه و اللي يطلع يكتبه و خلاص
خيالات خيالات وما ذنبنا يا عزيزى

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
خيالات خيالات وما ذنبنا يا عزيزى
ذنبك ان النت ادي كل واحد فرصة ينطر علينا خرة دماغو
و مش سكس بس في كله
النت ده من اعظم و من اسوء حاجة حصلت في تاريخ البشرية

• عجبني
ذنبك ان النت ادي كل واحد فرصة ينطر علينا خرة دماغو
و مش سكس بس في كله
النت ده من اعظم و من اسوء حاجة حصلت في تاريخ البشرية
كل شىء على حسب استخدامه ومن يستخدمه
يجطع النت على النتيت بصوت الكبير

• عجبني
ياريت دة يحصل فعلا
اوقات كتير بدخل اقرا قصة ولا حاجة ومجرد ما اقرا كام سطر اتقفل منها واخرج مبالغة وافورة ملهاش اى لازمة او داعى وحاجات غير منطقية بالمرة

وعلى فكرة حتى القصص الكلام المفروض ينطبق عليها طالما مش قصة فى عالم خيالى يبقى ملهاش لازمة الافورة

وجهة نظرى ان متعة القصة انها تكون قريبة من القارئ والبطل تكون حياته قريبة من حياة الشخص للى بيقرا عشان يلاقى نفسه فى اللى بيقراه

لكن فكرة ان كل ابطال القصص ازبارهم 3 متر ونص وممكن ينيك 3 و4 مرات فى اليوم وكل مرة يجيب مرتين وتلاتة وعمره ما يتعب لانه هو للى بيتعب النسوان للى معاه

طبعا غير انه بينيك كل ما هو قابل للنيك قدامه
امه ولا اخته ولا صاحبته ولا عمته وخالته ولا اخت صاحبة
اى ابن متناكة بيقع قدامه بينيكه ومش بعيد يكون ليه فى الجاى كمان وينيك رجالة بالمرة

وكمان ديما بيكون ذكى وجدع وصايع ومشهور وصاحب صاحبه وكل حاجة تمام

دة بيفقد القصة متعتها وبيخليها محروقة من قبل ما ابدا فيها

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو و تاامر الحنون
كن منطقيا ...
صديقى العزيز كاتب المحتوى فى المنتدى
من فضلك كن منطقى وخاطب عقل المتابعين
سواء كنت كاتب لقصص أو كاتب لتجربه مررت بها أو أى من المحتوى المعروض
لا تخاطبنا كأننا من كوكب المجانين خاطبنا بمنطقيه وموضوعيه يقبلها العقل
عصر هرقليز وزينا لم يوجد الا فى الاساطير
الواحد مرارته مش ناقصه صدقنى
كلامك كله صح طبعا بس أنا واحد من الناس وعن تجربة حياتي انا ومحارمي لو مجنون مش هيصدقها مش عيل صغير بس صدقني ان الدياثه والتعريص انتشر فعلا وكتير تبادل الزوجات اكتر واكتر زنيك المحارم بقي واقع حاصل ولو واحده من المحارم بقيت شرموطه هتوصلك لكل اللي حواليها مهما كانوا محترمين او ملتزمين كل واحده جواها شرموطه ومافيش حد يقدر يطلع الشرموطة اللي جواها غير واحده ست زيها او بنت وخصوصا لو قرايب وعن تجربه صدقني انا عندي حاليا 34 سنه وشوفت كتير وشكرا

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو و الجنتل الزبير
ياريت دة يحصل فعلا
اوقات كتير بدخل اقرا قصة ولا حاجة ومجرد ما اقرا كام سطر اتقفل منها واخرج مبالغة وافورة ملهاش اى لازمة او داعى وحاجات غير منطقية بالمرة

وعلى فكرة حتى القصص الكلام المفروض ينطبق عليها طالما مش قصة فى عالم خيالى يبقى ملهاش لازمة الافورة

وجهة نظرى ان متعة القصة انها تكون قريبة من القارئ والبطل تكون حياته قريبة من حياة الشخص للى بيقرا عشان يلاقى نفسه فى اللى بيقراه

لكن فكرة ان كل ابطال القصص ازبارهم 3 متر ونص وممكن ينيك 3 و4 مرات فى اليوم وكل مرة يجيب مرتين وتلاتة وعمره ما يتعب لانه هو للى بيتعب النسوان للى معاه

اى ابن متناكة بيقع قدامه بينيكه ومش بعيد يكون ليه فى الجاى كمان وينيك رجالة بالمرة

طيب ممكن تقرأ حكايتي وتقولي رأيك هي تجربه شخصية ممزوجه ببعض الدراما

ياريت دة يحصل فعلا

وبيكون الشاب الجان اى ست تشوفه تقع فى دباديبه

• بيضحكني
التفاعلات: arab-sexology
كلامك كله صح طبعا بس أنا واحد من الناس وعن تجربة حياتي انا ومحارمي لو مجنون مش هيصدقها مش عيل صغير بس صدقني ان الدياثه والتعريص انتشر فعلا وكتير تبادل الزوجات اكتر واكتر زنيك المحاارم بقي واقع حاصل ولو واحده من المحاارم بقيت شرموطه هتوصلك لكل اللي حواليها مهما كانوا محترمين او ملتزمين كل واحده جواها شرموطه ومافيش حد يقدر يطلع الشرموطة اللي جواها غير واحده ست زيها او بنت وخصوصا لو قرايب وعن تجربه صدقني انا عندي حاليا 34 سنه وشوفت كتير وشكرا
رأيك يحترم على الرغم من اختلافى معاك فى جزئية الانتشار لان أى ظاهره علشان تقول عليها انها منتشرة لازم تكون على الاقل بنسبه 10 % من شرائح المجتمع يعنى لو اعتبرنا اننا فى بلد تعدادها من سن 15 ل 65 يقارب 70 مليون يبقى انت بتتكلم ان فى 7 مليون تقريبا ماشين بينيكوا بعض انت متخيل الرقم؟

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
رأيك يحترم على الرغم من اختلافى معاك فى جزئية الانتشار لان أى ظاهره علشان تقول عليها انها منتشرة لازم تكون على الاقل بنسبه 10 % من شرائح المجتمع يعنى لو اعتبرنا اننا فى بلد تعدادها من سن 15 ل 65 يقارب 70 مليون يبقى انت بتتكلم ان فى 7 مليون تقريبا ماشين بينيكوا بعض انت متخيل الرقم؟
هو الموضوع نسبه وتناسب فعلا بس ماتتحسبش بالافراد والممارسه يا صديقي كدا خطأ الموضوع دا يتحسب ع مستوي الاسرة انا واثق من كلامي جدا بغض النظر عن انك تتفق او تختلف بص حواليك هتلاقي اكتر من 10٪ بكتير من الأسر اللي ف المجتمع الفاضل اللي بتحكي عليها الاسره دي اما فيها واحد خول او ديوث و عامل نفسه فحل او واحده شرموطه وسحاقية او زوج مبادل باختلاف درجة الممارسه عند كل شخص فيهم بداية من الفعل نهاية بالفكر والتخيل بص حواليك ف المواقع ومواقع التواصل وشوف سوف تري كمية التفكك والانحطاط الاسري الجنسي الكبير جدا واكتر من النسبه اللي انت قولت عليها كمان تحياتي 👋🏼

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
هو الموضوع نسبه وتناسب فعلا بس ماتتحسبش بالافراد والممارسه يا صديقي كدا خطأ الموضوع دا يتحسب ع مستوي الاسرة انا واثق من كلامي جدا بغض النظر عن انك تتفق او تختلف بص حواليك هتلاقي اكتر من 10٪ بكتير من الأسر اللي ف المجتمع الفاضل اللي بتحكي عليها الاسره دي اما فيها واحد خول او ديوث و عامل نفسه فحل او واحده شرموطه وسحاقية او زوج مبادل باختلاف درجة الممارسه عند كل شخص فيهم بداية من الفعل نهاية بالفكر والتخيل بص حواليك ف المواقع ومواقع التواصل وشوف سوف تري كمية التفكك والانحطاط الاسري الجنسي الكبير جدا واكتر من النسبه اللي انت قولت عليها كمان تحياتي 👋🏼
انت كده فشخت المجتمع 🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
انت كده فشخت المجتمع 🤣🤣
المجتمع فاتح رجليه منذ زمن ياصديقي بدليل كمية الدعاره اللي فيه لو حسبتها ك مجتمع عربي **** فيه كمية الدعارة اللي بتمارس فعليا وفكريا ف احنا مجتمع مفشوخ من زمان

فى القصص ايضا يا صديقى هتلاقى اشياء خارج قوانين المنطق
فانتازيا مستفزه
لانها بتكون حسب طبيعه القصه و تفكير الكاتب مثل الافلام التي نشاهدها علي التلفاز الاجنبيه فيها بتكون قصص وهميه و خياليه مثل اسبيدر مات و الرجل الوطواط و العملاق الاخضر و فانتستيك و غيرها من الافلام و فيه مسلسلات كتير بنفس الشكل وهميه فمالكم اهم شيء قدر الاستفاده من القصه

انا اتفق معك في هذا الرأي

طيب ممكن تقرأ حكايتي وتقولي رأيك هي تجربه شخصية ممزوجه ببعض الدراما
اكيد طبعا احب اقرأها
ابعت اللينك او اكتبه هنا فى رد وانا هدخل اقراها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%