NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش كل ما تود ان تفهم وتعرف عن شيميل

Adamlavine

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
موضوع دا لاحظت انه يهم كتير من شباب وبنات
خليني الخص ليكم دنيا لانها عاكه اوي وتلغبط😂
نبدا الاول ب ان كل واحد فينا عنده عدد ٤٦ كرموسوم الراجل XY الست XX بياخد نص من امه ونص من ابوه ويتجمعوا ويصل عدد نهائي ٤٦ ماعدا
متلازمة كلاينفيلتر هنا بيكون عند شخص ٤٧ كرموسوم XXY
طب يا دكتور اي هيحصل ل شخص دا
قبل بلوغ بتفتكره راجل عادي عنده عضو ذكري نونو لانه مبلغش وجسمه عادي ووزنه عادي
لكن يحدث مفاجاة عند بلوغ
خصيتين صغيرتين
نمو ثدي بيكون في حجم ليمون متفتكرش صدر انثي وكدا لا اكنه انثي فلات
بروز مؤخره
نعومه جسم
شعر عانه بيكون زي شعر الفوق كس بتاع انثي مش زي شعر راجل
صغر قضيب او ضعف انتصاب
بنسبه كبيرة جدا بيكون عقيم
اوقات تاخر في بلوغ
تاخر في تعلم والفهم
القائمه تطول مش هضيع وقتكم اعزائي
نوع دا يوجود 01.% من العالم
عشان هلاقي ناس هنا كتير تقول انا😂
هيجي واحد يقولي اوقات بحس ان خصيتين صغيره دا من كتر ضرب عشرة في اليوم واحد قولنا مره واحده كفايه وبلاش تملي كوبايه
وواحد هيجي يقولي انا عندي صدر بارز وكبير دا تثدي انت يا وزنك كان زايد وخسيت دايت بدون رياضه فضل عندك منطقه صدر يا وزنك حاليا زايد
ونفس كلام بنسبه ل زبه صغير او انتصابه ضعيف او مؤخرته كبيرة كل دا سمنه مش معناها انك شاذ او انت مفروض كنت تكون انثي ولو حد قالي انا صوتي ناعم زي بنات او نمو شعر مش كثيف نفس كلام دي كلها علامات بلوغ ثانويه مش معني كدا انك انثي نهائي😂
ممكن خلل بسيط في هرمونات حلل اعرف زود هرمون ذكورة تبقي فله
وممكن وراثه في عيله عندك
طالما قضيبك بينتصب بتضرب بيه عشره بينزل حيوانات منويه انت بلغت
والبنت لو جالك بريود انتي بلغتي وطبعا لو عملتي عاده سريه برضوا
وصلت اول نقطه كدا ودي حاله نادره مرضيه وبيكون عقيم
ندخل علي ال ليدي بوي = بنوتي
١- يقدر يخلف عادي جدا
٢- دكر عادي جدا وممكن يكون مشعر كمان
اومال اي ليدي بوي دا
دا راجل طبيعي بيحب يلبس حريمي ويحط ميك اب ويتكلم زي بنات ويمشي زي بنات ويغير من بنات
قد يرغب ان يمارس مع ذكور ويكون هو انثي في علاقه
او يمارس مع بنات عادي لانه بينجذب ليهم وغالبيه كدا
طب يادوك دا حصل ليه!؟
١- تربيه خطا ينام مع اخواته بنات كبار او امه تعامله اكنه بنت او خوف من حسد انهم خلفوا ولد يخبوا علي ناس ويقول دا بنت ويلبسوه بنت لحد بلوغ ودا كان بيحصل زمان في الارياف من الاخر احتكاكه ديما بستات ف بقي مطبع بطباعهم وعايز يقلدهم
العلاج سهل نفسي فقط واحتكاك اكثر برجال ودنيته هتبقي تمام
٢- خلل هرموني يشعر انه انثي محبوسه في جسم راجل وبيكون انجذابه ل رجاله جنسيا وكرهوا ل عضو ذكري واوقات حالات مجنونه بتقطع عضو ذكري ويا تلحقه يا انتو فاهمين
علاجه نفسي و هرموني طبعا ودا خطر جدا لانه ممكن ياذي نفسه
٣- المتاثر بقصص جنسيه شاذه وفيديوهات وعايز ينام مع رجاله بس عشان يحس ب متعه اكبر يخليهم يعامله ك انثي وبيحاول يلبس لبس حريمي وميك اب وشعر عشان يعجب دكر بتاعه
لكن هو عاجبه حاله كدا وعجبه انه راجل ومتقبل دا وبيخاف علي منظره قدام ناس واليشوفه يقول دكر عادي
دا شاذ جنسيا عادي مش هنستهبل وهرموناته تمام محتاج علاج نفسي وتاهيل بس

نوع كمان وهو مخنث

دا بيكون نوع من اتنين
مخنث حقيقي : عنده اعضاء ذكريه والانثويه ممكن خصيه واحده في يمين و مبيض في ناحيه شمال وزب وكس وليله طبعا مش بيخلف
بيشوف عايز يبقي دكر ولا انثي وبيعملو له عمليه تحول جنسي موجه ل جنس يختاره عشان يبقي انثي كامله او دكر كامل
مخنث كاذب ودا محير هو دكر باعضاء انثويه او انثي باعضاء ذكوريه
وليه محير عشان بيكون كرموسوم مظبوط دكر XY عادي
هيبقي دكر بس حيوانته منويه مش موجوده و من ناحيه نفسيه واجتماعيه عايز يكون انثي ف بيتحول ل انثي والعكس في ناحيه تانيه
برضوا حالات دي نادره جدا
وبيصابوا ب اورام سرطانيه ومش بيطولو يعني في دنيا الي قليل منهم

طبعا في مجتمعنا بنقول علي مخنث دا الزبه صغير اوي دا خطا شائع وصغر حجم قضيبه بيكون من سمنه غالبا والصدر عنده دا تثدي من دهون مش اكتر يخس ويظبط وزنه هيكون تمام ميروحش ل حته شذوذ ويتحجج ويقول انا مستحيل اعرف انيك ومعروف دنيا زي غابه يا نايك يا متناك

نوع تاني وهو المخصي
مبقاش موجود حاليا بس نقوله سريعا ايام مماليك كانو بيعينوا حراس ل ستات ف بيخافوا علي زوجتهم ان عبيد تمارس معاهم ف كانو يخصوهم ف يبقي راجل وقوي بس معندوش قضيب يمارس بيه ف غير مؤذي علي سيدات
ما ممكن يخلوه يلحس ليهم ويلعب في كسهم عادي بايده😂 بس انا مالي اهو عقول بقي

نيجي ل وجبه دسمه ورئيسيه
الشيميل
دا اسم ظهر بسبب افلام سكس وبيستخدم فيها ودا ببساطه يا اعزائي
شخص عايز يشتغل في مجال بورن مش اكتر
راجل طبيعي جدا بزب لكن عايز يكون مغري ف يعمل عمليه تكبير ل ثدي بتاعه وعمليه ل فك وشويه بوتيكس وفيلر ويبقي شبه ستات بس بزب وبينتصب وبيخلف وكله تمام تمام وصوته دكر حرفيا بس بيحاول ينعمه وبرضوا لو ركزت هتحسه راجل ملامح ذكوريه
ركز الفوق دا يقدر يخلف هو عمل تحول جنسي ل مظهر فقط
نوع شيميل تاني برضوا راجل بزب طبيعي بس عايز يتحول ل انثي يبقي عنده صدر طبيعي وزب ميتشالش وكله يفضل زي ما هو يعمل اي
يبدا ياخد استروجين من بره هرمون انوثه في الاول يقدر يخلف لحد نقطه معينه دكتور هيقوله بعد جرعه دي انت كدا حيوانات منويه العندك هتكون ماتت وهتبقي عقيم
طبعا هيبدا يبرز ثدي وشكل وش يتغير وحته جسم وتوزيع دهون وقد يحتاج بعض عمليات تجميله وبعض لا يحتاجوا
صوت هيبدا ينعم والشعر هيقل في جسم
واوقات بيتفوقوا علي بنات في جمال
قضيب ممكن ينتصب بسيط وبيقذف لكن مش هيخلف لو وصل ل مرحله معينه من تناول دواء
طبعا بيتحسب له جرعات بدقه مش بتتاخد من دماغه عشان محدش يهبد مع نفسه😂😂😂

خلاصه شيميل دا دكر عادي عايز يبقي انثي بطريقه او باخري بس تغير دا هيكون دائم علي عكس ليدي بوي

عندك ترانس بقي دا الهو بيسمه العابر او متحول دا بنشيل اعضاء ونحط اعضاء مع علاج هرموني
يعني ممكن دكر وعايز يتحول ل انثي سواء سبب مرضي او هو عايز كدا وخلاص هو حر يشيل قضيب ويحطه مهبل صناعي يعني من الاخر مش عايز يسيب اي اثر ل ذكورته يكون انثي كامله مش بيخلف عقيم

وفيه ترانس من انثي ل دكر برضوا يشيل رحم والبويضات ويبقي فيه قضيب وعلاج هرموني ويبقي ذكر كامل ذكورة
وهتلاقوا امثله ل دي في مجتمعنا زي ابن فنان شهير

اتمني يكون عجبكم موضوع وجاوب علي كل اسئلتكم وتم افادتكم العايز يتناقش في حاجه او يقول رايه يكتب في تعليقات
واتمني قراءه موضوعات سابقه
وضعوا اقتراحات ل موضوعات جديده شائكه يختلف الكثير عليها في كومنتات قد تكون محور حديثنا قادم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الظاهر اتصدمتوا لما عرفتوا ان شيميل دكر عادي عامل عمليه نفخ وشد وسيلكون وانه مش مولود كدا 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%