NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل أنواع النيك فى حياة شخص واحد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

راجل اوى ٥٧

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة دى حصلت بجد بس فيها بعض الرتوش الصغيره من أجل المتعة الكاملة
انا اسمى مودى عندى دلوقتى ٢١ سنة حكايتي بدأت وانا صغير جدا مع قريبى كان عندى وقتها ٧ سنين وهو كان عنده ١٥ سنة كنت بحب اقعد معاه اوى عشان معنديش اخوات وفي يوم واحنا قاعدين في البيت عنده وكان مامته وباباه ف الشغل خدينى اوضة النوم وقعد يحسس على طيزى طبعا انا كنت عيل مش فاهم اى حاجه بس كان كل اللي بيننا تحسسيس مش اكتر عملها معايا مره واتنين وبعدين بطل يقرب منى لحد مانا نسيت ولكن الحكاية مخلصتش دى لسه في بدايتها

الجزء الأول

انا عايش ف القاهرة بص اصلى من البحيرة وانا واخواتى كنا دلوعين العيلة بسبب انهم فلاحين واجسامهم شديدة واحنا جسم أ صغير شوية مقارنة بيهم طبعا احنا كنا بسافر كل فتره عشان نقعد مع ستى شوية وف مره وانا عندى ١٣ سنة كنت قاعد مع ابن عمى اللى أكبر منى بتلت سنين
ف اوضه الضيوف بنتكلم والحوار كان بينا كالاتى
محمود : انت ياض جسمك حلو كدا ليه
انا : شكرا
محمود : بس انت عمر محد شاف جسمك من غير هدوم
انا طبعا عيل مش فاهم حاجة ف قولتله بكل براءه : لا محمد ابن عمتى شافنى كذا مره بس زمان وقعد يحسس ع التوته 😂
محمود : كنت مبسوط
انا : بصراحة اه. بس انت بتسأل ليه
محمود : اصل عايز اجرب معاك
انا : لا ي محمود عيب وحرام انا كنت صغير لما حصل كدا بس عرفت دلوقتى انه حرام
محمود : طب بص بقا ي روح امك انا سجلت كل اللى قولته ولو مريحتنيش دلوقتى هسمع التسجيل ده لابوك
انا طبعا كنت بترعب من بابا ف سكت وهنا لاقيته قرب منى وبدأ يبوس فيا ويحسس علي ظيزى وانا بصراحة مكنتش عايز اتجاوب معاه عشان تبان انها غصب عني بس من جوايا كنت هايج فشخ ولاقيته مره واحدة راح مدينى بعبوص نترنى وغصب عنى طلعت منى اهههه بشرمطة لاقيته بيقولى اه مانت طلعت خول اهو ومكيف وهنا قلع كل هدوم وقلعنى ف لمح البصر وراح منزلنى على ركبى وحط زبه ف بوقى وهنا انا ابتديت احس بيهجان اكتر وفضل كدا لحد ماجبهم ف بوقى طبعا انا مرضتش ابلعهم وخلص اليوم على كدا

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و فارس بلا مهرة
لو لاقيت تفاعل هنزل الجزء الثاني بكرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مخالف للفئة العمرية للغلق

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: راجل اوى ٥٧
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل