NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة كليه الهندسة _ حتى الجزء الثالث 23/4/2023

لهفة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
7 فبراير 2023
المشاركات
294
مستوى التفاعل
276
نقاط
79
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول

احمد وحازم
انا احمد من اسكندريه دخلت كليه هندسة جامعه القاهرة سنه ٢٠٠٦ كنت راكب القطر من اسكندرية القاهرة اتعرفت علي شاب محترم اسمه حازم من الغربية مكان اسمه قطور جمب طنطا ، اهلا اسمك ايه احمد وانت قالي حازم
انت كليه ايه قالي يا مسهل هندسه اعدادي قولت له انا كمان
قالي تمام **** يوفقنا ونتكلم ونحكي بقينا صحاب
واخدنا ارقام بعض وفضلنا اسبوع ع تواصل ظبطنا مع بعض ننزل يوم ندور ع سكان فعلا نزلنا وعلي قهوه كدا عرفنا سمسار ورانا شارع هادي جدا وشقه ٨٠ متر ٢ غرفه وصاله ومفروشة
المهم كتبنا العقد وتمام ورجعنا سفرنا عشان نرجع بقا للدراسه معانا بقا كل لوازم المعيشه
اتغدينا وطلعنا حازم كان معاه لابتوب توشيبا دورنا لايقينا ناس ف العمارة اللي قدمنا بيوزع نت السلك ب ٣٥ في الشهر اشتركنا
وفي يوم راجعين متاخر ع ٢ ونص بليل
قولت له هجيب بيتزا اطلع انت
جبت بيتزا وبيبسي وشيبسي
فتحت باب الشقه لقها مضلمه وحاجه منورة ف الصاله كان حازم وحاطط السماعات ولا هو سامع حاجه
لقيته مشغل فيلم سكس ومندمج
شفني وشه جاب الوان قولت له عادي ياحازم خد راحتك قالي البت جامده قوي قولت له كله تمثيل
قالي دي سارة جاي تعال شوف
قولته اشوف بعد العشا البيتزا هتبرد
اتعشينا وقالي تعال بقا شوف طفي النور وشغل الفيلم
والصمت ملي المكان ركنت علي الحيطه وهو ركن وبداءت العب في زبي وهو بداء يلعب ف زبه
انا قولت له الدنيا حر مفيش تكيف
قالي انا هقعد بالبوكسر قولت له وانا كمان
جسمه ابيض مشعر خفيف بزاز وسط طريه حلمه بني فخاد ملفوفه
انا زيه بس قممحي فاتح
ركنا ضهرنا ع الحيطه وبراحه كل واحد كان بيلعب في بتاعه لقيت حازم بيبص بيقولي بوكسرتنا هتولع
وقتها نزلت البوكسر وهو نزل
وبدون اي مقدمات حضنا بعض وكان احلي اه جوه الحضن احلي اشتياق
قولت له لا يلا بينا ع السرير جوه
دخلنا وحضن بعض وشفايفي حضنت شفايفه كان بيغطسو بجد في ف بعض
مسكت زبه وهو في حضني ابيض ناعم حلو وسط حوالي ١٣ سم راسه ملفوفه
بداءت العب فيه وهو بيرضع في بزازاي
بقوله زبك حلو لقيته ماسك زبي وبيقولي زبك احلي انا زبي ١٧ عريض قمحي فاتح
وراح عليه يبوسه وشفايفه تلف علي راسه براحه تطوق راس زبي انا جسمي كله ولع
قولت له وضع 69 قالي تمام انا فوق وانت تحت
بوس في الفخاد وبيوض الزب لحس الزب اول مرة نعمل كدا ، عن نفسي انا كنت متمتع متعه راجل مع ٥ حريم
كنت بمص بحب وشوق وهو كمان كان حلو اوي في المص
وقفنا قدام بعض وضمينا الزبين
بقوله ايه ياحازم
قالي بص انت عسل
قولت له وانت كمان
طيب ايه
قالي ايه
قولت له ايه بضحك
راح ضاحك
بس عاوزين نحلق ونظافه
قولتله اكيد جدا
يوم المص كان الاتنين ظبطنا الخميس
روحنا الصيدالية
جبت مزيل شعر كريم ومكانه حلاقة وفوووم
جبنا سي فود وسمك سنجاري
اتغدينا
قالي مين اللي يحلق للتاني الاول
قولت له احلق لك انا الاول
نام وتحت وسطه مخده عالية
اوووووووووووف علي الكيرفي اوووووووووف زوبري ولع حرفيا وقولت له افتحها اوووووووووووووف خرمها وردي حلقت بالمكينه والفوم براحه براحه وبعدها بالكريم
وقالي انت يلا
نمت ع بطني وتحتي مخده وطيزي كيرفي ومرفوعه
قالي افتح فتحت قالي اوووووف نظيفه اوووي
قولتله هي عاوزاك
رد قالي طيزي كمان عاوزاك
بداء يمشي راس زبه وبيفرش خرمي خرمي بداء ينبض ويشتاق دهن راس زبه شكولاته سايحه كانت بجنية راس زبه فرشت خرمي وهو متغرق شكولاته خرمي سخن بيفتح بيفتح بجد ويقفل
حازم
قالي بحبك وهو بيقول بحبك راسه كانت بتغطس براحه جوه خرمي بتوجع بس طيزي مبسوطه مشتاقه
الراس دخلت نام عليا وحضني قالي كبيرة ومتعه دخل كله اووووووف من النيك يا احمد
نيك ياحازم نكني علي الهادي والرايق
وانت يا احمد اوعدني تنكني بحب محتاجك بجد تنيك وتشبع
زبه بقا داخل طالع وضع الدوجي ويحسس علي فلقتين طيزي براحه ويطلع ويدخل وطيزي بداءت تتعود ويطلعه كله ويدخله تاني قالي هجيب رايح نايم بيا وزبه كله جوه طيزي ضميت عليه الفلقتين وقولت له جيب عاوزة لبن زبك يبرد نارها جيب فيها اوي وهو بيجيب زبه انتفخ احلي متعه والزب بينطر اللبن جوه طيزي واحلي صوت اه طلعه مننا بشهوه وشهقه
قام من فوق دخل الحمام يغسل طيزه من بعد الحلاقه ويشطفها.
وجالي انا نايم ع بطني ع السرير قلبني ع ظهري ونزل مص ف زبي لحد ما بقا ناشف حديده
دهن خرمه غرقه كريم فاتيكا وغرق زبي
وشبك ايدي في ايده وبراحه بداء ينزل بالخرم ع الراس ويحرك خرمه علي الراس وينزل بالخرم براحه علي الرس والرأس تغطس براحه وسط زفلطه الكريم ويثبت ويقولي هلبسه كله طيزي هتلبسه وتتبسط عليه وينزل لحد ما لبسه كله اترمي في حضني وهمس في ودني نيك مراتك حبيبتبك
بداءت اتحرك داخل طالع وهو نازل بوس ولحس في رقبتي واهات جامد وزبي داخل طالع براحه اوووي
ااااااه نكني زبك كبير وحلو نيك نكني متعها اووووي
طيزي بتعشق شهوه زبك ونيك زبك
قومت نيمته ع ظهره ورجليه ع كتافي وطيزه ع طرف السرير وانا ع الارض
ودخلته واحلي اهات ويشد ف ملاية السرير
نكها نكها نكها زبك حلو اووووووي
مع صوت فخاذي الملبن بتخبط ف طيزة وانا بنيك
زبه نزل كتير علي بطنه
طلعت زبي لميت بيه اللبن من ع بطنه ودخلته جوه طيزة بالبنه شهوه زبي وشهوه لبنه جوه طيزه
ونزلت جوه مرتين
ودخلنا خدنا شور مع بعض
قالي انت جوزي وقولتله وانت جوزي
فكرنا يومها نعمل ليله دخله
اشترينا قميص نوم لانجيري اسود وظبطنا يوم
قفلنا نور الشقه وشغلنا موسيقي كلاسيك ونور شموع
وهو لبس اللانجيري الاول وحضنته ورقصنا سلو وسط متعه ورومانسية غير عادية
ايدي كانت بتمشي ع طيزه وهو يحضن ف شفايفي واهز ف طيزه براحه وزبه واقف ف الاندر حطيط زبي معاه وضمينا بعض ولقيت ايده ماسكه الفلقتين بتهز فيهم براحه
نمت بيه ع السرير وابوس في رقبته وهو استسلم خالص وتاااااه واهات
نزلت الاندر بسناني لقيت زبه واقف اوي لبسته وسط شفايفي ورضعته مش مصيته رضعته من شوقي له ولجسمه
وطلعت جبت كرسي الانتريه من الصاله وقولت له اقعد قالي انت هتعمل ايه قعد خد المخده اقعد عليها ورفعت رجله هنا وهنا مساند الكرسي يمين وشمال ، قالي اوووووووووف
بصيت علي جمال خرمه البني وبراس زبي وانا واقف ع الارض افرش خرمه قال ااااااه هات شفايفك حضن شفايفي حضن وقتها لوحده زبي دخل كله
قالي نيك نكني وبداء زبي يذخل ويطلع وهو اهاااااات اهاااااات ويبص في عيني ويقولي مبسوط زبك مبسوط اقوله اووووووي وهو يقولي انا كمان زبك ممتعني وممتعها اوي نكني حبيبي ودخل طالع جامد حسيت بصوت زي خروشه طالع من طيزة قولتله ايه قالي مش عارف بس كمل نيك اووووي ارزع اوي برزع جامد فيها لقيته بيتوه وصوته علي تاني قولت له مالك قالي كمل دوس بزبك فيها ع الاخر حسيت ان زبي بيتظفلط ببص لقيت زبي وطيزه كلها زي الرغاوي وبيضه قولت له ايه ده قالي طيزي جابت شهوتها سمعت الكلمه وهات ينيك كنت مبسوط وهايج اوي عليها عشان هي طلعت لقمه الشهوه
وشغال فيه نيك ويقولي دوس عاوز شهوتها تنزل تاني
نيك نيك يا احمد نكها متعها وتاني احلي ضمه خرم لزبي وطيزه بترعش وبتجيب قالي اديها نيك جامد نييييييك وصرخ زبك مموتني مموتني وزبي داخل طالع بيرزع وسط شهوه رغاوي طيزه البيضه
نزلت جوه لبن مولع ع الاخر
وفي يوم خدنا حبوب قولنا نجرب
مصينا لبعض قولت له ريحني الأول بس عاوز اشبع
قولت له انا هوجهك
روحت واقف ورفع ايدي ع الحيطه وقولت له احضني اتحرش بيا ويحضني وزبه واقف علي فلقتين طيزي الملبن وماسك بزازاي ويهمس ف وداني يقولي طيزك نار متعه عاوزه زبي ينكها كلمات ولعت جسمي وطيت شويه وانا ساند ع الحيطه
وقولت له نيك بحب عاوز طيزي تتكيف نيك مش شرط عنف
قالي طيب ثواني
راح وجه لقيت زبة بيلمع قالي دا ديوركس
وراح مدخله فيها براحه لفيت وهو في طيزي هو بقا للحيطه وبقيت انا طيزي راحه جايه بتلبس في زبه تلبسه ويطلع منها وتلبسه تاني راح وخدني ونايم بيا ع السرير وهو راكب وزبه جواها وبداء ينكني واقوله نيك نيك زبك حلو وبجد طيزي وخرمي كانو مرتحين للنيك وخرمي بقا يحضن في زبه وهو داخل طالع فيها ويقولي ملبن ويضربني عليها براحه وزبه يغطس جواها وخرمي يحضن في زبه قمه المتعه انه ينكني واشبع من زبه ومنه واتنكت منه حلو اوي

كنا في يوم رايقين
قالي ايه رايك كل واحد ينام والتاني ينزل ويطلع ع الزب ويجيب اخره واخر متعته
قولت له ماشي انا اللي هتناك الاول
طلعت ركبت ع زبه وخدته كله ووطيت ونمت في حضنه وبداءت طيزي تطلع وتزل علي زبه والاهات تعلي مننا وتعلي وتعلي اقوله زبك نار وطيزي بتطلع عليه وتنزل وترزع ع الزب جامد اوووووووي
يقولي طيزك مموته زبي انا ف قمه المتعه اااااااااااه احلي طيز ملبن طالع نازله ع الزب قولت له همتع زبك ع الاخر طيزي الملبن هتكيفه وطيزي مهبوله طلوع ونزول عليه قالي هجيب روح واخد زبه كله وقفل الفلقتين وحضنه قولت له جيب فيها اوي عبيها وطفي نارها جامد
بيقولي خلاص هجيب احلي اللحظات لما زب انت حبيته وارتحت معاه وهو بيجيب وبيتفخ جوه طيزي اوووف ع احساس اللبن وسخونته
اوووووف عليك ياحازم وع زبك قالي انت موت حازم ودوبت حازم وعاوز زبك يكفيني اوي كدا


متابع


الجزء الثانى


٦ تبادل حازم اللي كان عرفهم من نسوانجي القديم
جه في يوم قالي انا اعرف ٤ تبادل وناس جاده ومحترمه ايه رايك نجرب جماعي انا نفسي اجرب
قولتله اجرب نجرب عادي
هو تواصل معاهم وتقبلنا في اكتوبر في بيت واحد منهم اهله مسافرين بره وهو بيدرس وقاعده لوحده
اتقبلنا يوم خميس الساعه ١ الظهر
اتعرفنا
احمد وحازم
لوئ وكريم وعلي وايمن
اتعرفنا ع بعض وبصينا لبعض وضحكنا وكل واحد اختار واحد
انا اخدت كريم وتكلمنا لحد ما دخلنا ناحية المطبخ
كريم قالي انت جسمك حلو
قلعنا بعض كان ابيض بزاز حلوة طيز ملفوفه وزب ابيض حوالي ١٣ سم
وانا قلعت خدني في حضنه ونزلنا ع الارض
شفايفي غطست ف شفايفه وهو بقا يقولي اوف علي حضن شفايفك
ومصيت لسانه ورضعته براحه وهو ماسك زبي
طرف لساني كان بيلف علي حلمه ودنه ورقبته
مسكت زبه جسمي كله اتكهرب زبه ابيض ناعم
روحت عليه اشم فيه لساني تلف علي راسة
بصراحه مقدرتش اقوام مصيته بلهفه وحب وغرام واشتياق
وااااه من خرمي عمال يفتح ويقفل وعاوزة
بليت زبه مياه ع الاخر
وقمت شبكت ايدي في أيده ، ونزلت بخرمي علي راس الزب افرش خرمي عليها وخرمي يلف ع الراس وهو تايه واهاته كانت ف السما
وخرمي يلف وينزل ياخد الراس واترمي ف حضنه واقوله نكني متعها عاوزة اللبن عاوزة نيك زبك عاوزة الرعشه نزلت اكتر عليه لحد ما غطس كله جوه طيزي قالي انت طيزك عاوزة اللبن اوي زي طيزي قولتله نكني نكها اللبوة وانا ف حضنه تايه بوس وحضن شفايف وهو بيدخله ويطلعه ، ايه مش قادر عليها مش قادر تكفيها وتكيفها وتنكها وتبسطها وتطلع اهاتها
بحبك ياكريم نكني ياقلبي ، بقيت طالع نازل علي زب كريم وطيزي فقدت السيطرة
حسيت بصوت حد جاي
وبيشيل زب كريم
وبيدخل زبه كريم بيقوله نكه يا لؤي مش قادر عليها ، لقيت زب لؤي داخل دكر في طيزي وكريم تحتي لؤي نام عليا وانا مهوس بوس مص ولحس في كريم ،، ولؤي نازل نيك فيا
نزلهم جويا ، حسيت ساعتها ان طيزي لسه عاوزة وعاوز اكتر وجامد وزبي واقف عاوز يفترس طيز
دخلت انا وكريم اوضه لقيت حازم نايم فوق ايمن ، كريم مصلي زوبري اوي ونام جمب ايمن
حازم بيقولي استنا هنزل علي زوبرك
جاب زوبره علي زوبري ونزل عليه لبنه السخن
ودخلته في طيز كريم باللبن بقا يتزفلط وطيز كريم كانت كيرفي ونار بنيك اوي وكريم يقولي
اه نكني زبك حلو اوي عريض اوي نكني يا احمد متعني انا مراتك نيك مراتك قلبك حبيبتك حبيبه زوبرك يادكري


متابع

الجزء الثالث
كان يوم عيد ميلاد حازم سافر راح يحتفل مع اهله ورجع بعد اسبوع واحتفلنا
نزلت وسط البلد اشتريت تورته عليها اسمه
وماشي لقيت طقم لانجيري معروض ع منيكان دخلت اشتريته واشتريت شمع بيطلع ريحه
واتصلت عليه قالي ساعه وجاي
قومت اخدت شور
وجهزت التورته
ولقيته بيضرب الجرس
خدته ف حضني كل سنه وانت طيب حبيبي
كلنا تورته وطفيت النور وقولته هنحتفل ولعت نور الشموع وموسيقي كلاسيك ونزل المرتبه ع الأرض وقولته تعال نرقص سلو
حضنا بعض بوس ولعب ولحس رقبه
قولتله طفي الشموع وخليك مش تفتح اي نور خالص
دخلت الاوضه وقفلت عليا ولبست الانجيري جسمي كان فاير فيه وملبن
وروحت فتحت باب الاوضه وطفيت النور وهو ماشي في الضلمه وانا نايم ع المرتبة قولت له تعال
اتكعبل وقع ع المرتبة
حضنته قالي انت لبس ايه قولتله انا الليله مراتك عاوزه ابسطك حضني حضن توهت منه
قام فتح النور لقني بالانجيري اسود
قال اووووووف علي جسمك
ونزل نام جوه حضني ويرضىع ف شفايفي لحد ما نزل تحت شد الاندر بسنانه وبص لزبي وقالي هايج موت ومصه براحه ويبوس ف فخادي الملبن ويحضن بيوضي
قلبني وحضني وانا نايم ع بطني اووووف وقتها من زبه
لقيته جاب المخدتين تحت وسطي وطيزي بقت مرفوعه وبدأ يلحس خرمي وشفايفه حضنت خرمي وبداء يرضع وخرمي كان نار بينبض جامد
ولقيت زبه بيدخل براحه قولتله اتمتع بيها دي بتاعتك ويوم. عيد ميلادك نكني حبيبي
احلي غطسه زبي جو طيزي واحلي شهوه وشقت خرم وخرمي بيحضن في زبه
قالي هجيب قولته جيب ياقلبي انطر جوه طيزي اووووف ع سخونيه اللبن

متابع نفس يوم عيد الميلاد
 
  • عجبني
  • أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Koko koke, الزبير الأول, zeeny و 13 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روووووووووووعة
 
حلوة يالهفة ورومانسية بس سخنة ناااااااااااار وخرمك مولع اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: Rema77
روووووووووووعة
 
حلوه أوييي
 
رووووعه نار 🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو الزبير
جامده اووي مع انها مش مكتوبه باحترافيه بس جامده اووي💋❤️
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%