NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور تجربة كلوت أم ديوث بكلمه و قالي نزل الصورة و عاوز رأيكوووووووووووووو

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ديوث ميرا, XN/3NTYL✨🖤, carb و 2 آخرين
يعني اي ديوث فهمني انا مش عارفة ؟

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
أي واحد عاوز يتمتع بمحارمه و يديث عليهم و يعيش التجربة بس في أمان و سرية و بتبعت على التلجرام مشفر و مفيش حاجة بحتفظ بيها زيك زي غيرك من إللي بيتعاملوا معايا يكلمني - أنا هنا ليك و بحافظ عليك و بيكلموني فوق ال 7 هنا و بيبعتولي صور و فيديوهات صريحة و بيتمتعوا و مفيش حاجة باخودها ولا بحتفظ بيها - حتى الستات إللي بتدخل و تقولي هبعتلك فويس عشان تطمن و تفرجني على الحاجة برفض و كمان أنا بمسح الشات نهائي بعد كدل مرة - إللي نفسه بجد يتمتع يجي بدون خوف أو كسوف و هيتمتع و لما تعرفني و تجربني هتعرف أني أبن ناس و محترم و أنا هنا عشانك - و أسأل إللي أتعاملوا معايا و هما إللي هيقولولك بنفسهم - و لو متردد أبعت خاص ندردش شوية و شوف و أحكم بنفسك - للتواصل أرسل على الخاص

إبلاغ

يعني اي ديوث فهمني انا مش عارفة ؟
الديوث واحد بيهيج على امه او اخته و كل اللي بكلمهم بيهيجو على امهاتهم لان امهاتهم بتغير قدامهم و بتقعد قدامهم عريانين بجد و فيه كتير بيصوروهم بيستحمو و بيصوروهم و هما بيخيرو فيديوهات تجسس و كدا و بيحبوا حد يديثهم يعني بيورو الحاجات دي لحد و يتكلم عليهم و هما يتمتعوا و كتير موجودين اووووووووي و بالاثبات و بيحبو كدا و متعتهم كدا و كلو بسرية تامه - فهمتــــــــــي .........؟

الديوث واحد بيهيج على امه او اخته و كل اللي بكلمهم بيهيجو على امهاتهم لان امهاتهم بتغير قدامهم و بتقعد قدامهم عريانين بجد و فيه كتير بيصوروهم بيستحمو و بيصوروهم و هما بيخيرو فيديوهات تجسس و كدا و بيحبوا حد يديثهم يعني بيورو الحاجات دي لحد و يتكلم عليهم و هما يتمتعوا و كتير موجودين اووووووووي و بالاثبات و بيحبو كدا و متعتهم كدا و كلو بسرية تامه - فهمتــــــــــي .........؟
يعني اي بيقعدو عريانيين اودامهم

يعني واحدة تقعد منغير اند و احيانا تخرج من الحمام عريانا ملط و احيانا بتقول ل ابنها يدهنلها كريم من تحت في الاماكن الحساسة او يحطلها لبوس او يدعكلها ضهرها في الحمام و كل دا بجد مش هزار ولا كلام كل دا بلاثبااااااااااات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني حضرتك ب قمصان نوم من غير براه او اندر و جسمهم باين قدام عيلهم فا بي يبقو هيجانين عليهم سواء بقا اختو او امو او اي حد من محارمو فا بي شاركو الناس بقا جمال جسم محارمهم ✌️

• حبيته
التفاعلات: شريـف باشا
يعني حضرتك ب قمصان نوم من غير براه او اندر و جسمهم باين قدام عيلهم فا بي يبقو هيجانين عليهم سواء بقا اختو او امو او اي حد من محارمو فا بي شاركو الناس بقا جمال جسم محارمهم ✌️
صح كدا بس فيه فيديوهات امهااات بتغير الكلوت قدام ولادها

• عجبني
التفاعلات: Gamyy
صح كدا بس فيه فيديوهات امهااات بتغير الكلوت قدام ولادها
اه اكيد و في اكتر من كدا بكتير 😂😂 كل وحدا ع حسب هي واصله لي انهي درجه في الشرمطه 😂✌️

• حبيته
اه اكيد و في اكتر من كدا بكتير 😂😂 كل وحدا ع حسب هي واصله لي انهي درجه في الشرمطه 😂✌️
بس بجد أحلى من افلام السكس بكتيييييييييييييير انا شوفت حاجات تشيب بجد

• عجبني
بس بجد أحلى من افلام السكس بكتيييييييييييييير انا شوفت حاجات تشيب بجد
بس دلوقتي مبقاش في حد جاد في الموضوع دا كلها عيال صغيره

بس دلوقتي مبقاش في حد جاد في الموضوع دا كلها عيال صغيره
ههههههه حبيبي دول بالهبل و كمان بالاثبات مش أي هبل هو

• عجبني
  • بيضحكني
  • جامد
الديوث ده اكتر حد بيهيجنى على امه

• حبيته
الديوث ده اكتر حد بيهيجنى على امه
أوووووووي أووووووووي لآنه بيفرجك على أمه عريانه و أنت بتتفرج و عارف أن إللي بيفرجك هو أبنها

• عجبني
التفاعلات: sun day
أيه رأيكو في الحجم ههههههههههههههه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%