NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
،. ارتباط السوشيال❤
عباره عن اتنين بيكدبوا ع بعض مش اكتر مجرد مراهقين وفترات اقولك اي علاقه بتبدا ازاي؟ اول حاجه طرف بيدخل يرخم ع التاني ويهزر وبعدها وحده وحده يسالو ع بعض ويبقوا اصحاب شويه ويقربو ويهتمو جامد وبعد كدا طرف يحب الطرف التاني (بس دا مش حب) لي؟ لان دا مجرد شويه اهتمام وتعلق مش اكتر عاوز تشوفي كلامي صح ولالا اقفل/ي سوشيال بعد م ترتبطو قد اسبوعين كدا لما ترجعي هتحس/ي ان الشغف اتجاهه الشخص دا قل عن اول يوم ارتباط وممكن لو اتعرف/ي ع حد غيره ممكن تنسيه انتوا ازاي بتئمنو ب علاقه وحب كل المتحكم فيه النت والفون طب افرضي فونك اتاخد هيحصل اي؟ اجباري مش هتعرفي تتواصلوا مع بعض ومجرد الاعجاب والحب دا هينتهي!! اغلبيه المرتبطين اندر ايدج لي؟ لان ف السن ده البنت والولد مش بيبقوا فاهمين اي حاجه البنت بتبقي محتاجه شويه اهتمام بحجه انها لوحدها وكبرت وكدا والولد بيبقي محتاج شويه اهتمام يحسسوه انه كبير وراجل!! كل دا غلط مفيش حاجه اسمها حب سوشيال دا بيبقي مجرد اعجاب مش اكتر هتقولي انا بحبه ومش عارف اي حبيبي انت مش بتحبها انتي بتحب اهتمامه ونتي بتحبي انه بيزعقلك ويقولك متكلميش ده وشويه هبل بتحبي غيرته وكدا وانت يصحبي مش بتحبها انت بتحب ي اما تملئ فراغك او بتحب اهتمامها وغيرتها او الكام مسج اللي بتلاقيها لما تفتح عشان بتبقي قلقانه عليك لكن درجه الحب انت/ي دي متعرفوهاش اصلا ولا عمر السوشيال هتبقي مكان انك تلاقي حبك والدليل ع كدا انك ممكن تفركش وترتبط اكتر من 10 مرات سوشيال طب شكله اي قلبك اللي كل يوم يحب واحد/ه؟ بلاش تتعبو نفسيتكم ع الفاضي وتأذي نفسك ع الفاضي **** كاتبلك ومرتبلك كل حاجه ولسه وقت حبك الحقيقي مجاش سيبها ع **** وبلاش ذنوب ♥
#مجردرأيشخصي

• حبيته
التفاعلات: الصياد 24
،. ارتباط السوشيال❤
عباره عن اتنين بيكدبوا ع بعض مش اكتر مجرد مراهقين وفترات اقولك اي علاقه بتبدا ازاي؟ اول حاجه طرف بيدخل يرخم ع التاني ويهزر وبعدها وحده وحده يسالو ع بعض ويبقوا اصحاب شويه ويقربو ويهتمو جامد وبعد كدا طرف يحب الطرف التاني (بس دا مش حب) لي؟ لان دا مجرد شويه اهتمام وتعلق مش اكتر عاوز تشوفي كلامي صح ولالا اقفل/ي سوشيال بعد م ترتبطو قد اسبوعين كدا لما ترجعي هتحس/ي ان الشغف اتجاهه الشخص دا قل عن اول يوم ارتباط وممكن لو اتعرف/ي ع حد غيره ممكن تنسيه انتوا ازاي بتئمنو ب علاقه وحب كل المتحكم فيه النت والفون طب افرضي فونك اتاخد هيحصل اي؟ اجباري مش هتعرفي تتواصلوا مع بعض ومجرد الاعجاب والحب دا هينتهي!! اغلبيه المرتبطين اندر ايدج لي؟ لان ف السن ده البنت والولد مش بيبقوا فاهمين اي حاجه البنت بتبقي محتاجه شويه اهتمام بحجه انها لوحدها وكبرت وكدا والولد بيبقي محتاج شويه اهتمام يحسسوه انه كبير وراجل!! كل دا غلط مفيش حاجه اسمها حب سوشيال دا بيبقي مجرد اعجاب مش اكتر هتقولي انا بحبه ومش عارف اي حبيبي انت مش بتحبها انتي بتحب اهتمامه ونتي بتحبي انه بيزعقلك ويقولك متكلميش ده وشويه هبل بتحبي غيرته وكدا وانت يصحبي مش بتحبها انت بتحب ي اما تملئ فراغك او بتحب اهتمامها وغيرتها او الكام مسج اللي بتلاقيها لما تفتح عشان بتبقي قلقانه عليك لكن درجه الحب انت/ي دي متعرفوهاش اصلا ولا عمر السوشيال هتبقي مكان انك تلاقي حبك والدليل ع كدا انك ممكن تفركش وترتبط اكتر من 10 مرات سوشيال طب شكله اي قلبك اللي كل يوم يحب واحد/ه؟ بلاش تتعبو نفسيتكم ع الفاضي وتأذي نفسك ع الفاضي ** كاتبلك ومرتبلك كل حاجه ولسه وقت حبك الحقيقي مجاش سيبها ع ** وبلاش ذنوب ♥
#مجردرأيشخصي
كلام صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%