NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

adam 2033

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طول ما عقلية الراجل بتتعامل مع الست أنها حاجة حلوة جميلة عاوز ينام معاها - حتي و لو في الحلال - زي ما بيقنع نفسه !!! ، طول ما حتكون فيه مهازل من نوع ارتبط و انفصل ... ارتبط و انفصل !
و**** و**** و**** ما في راجل بالعقلية ديه حيشبع حتي و لو قال للست اللي معاه كل كلام الحب و العشق اللي في الدنيا !! .. إنما حيكون دائما في صراع أن ديه حلوة اوي بس خلاص جبت اخر حاجة ممكن تتعمل بجمالها -اني نمت معاها- ! ، فهأكون عاوز اتجوز واحدة تانيه اجمل عشان برضة اجيب آخرها !!
فالتغيير يبقي من نسف فكرة الانثي الجميلة الحلوة الأمورة .. نسف فكرة الانثي اللي مفهاش حاجة غير جسم للتحرش أو العلاقة الجنسية ! سواء من المجتمع أنه يتخطي بقي الافكار الشهوانيه بتاعة شباب ثانوي ديه بتاعة الحلوة المكشوفة و المصاصة اللي بطعم الفرخة المجمدة و العته ده !! ، او من الست نفسها انها تصدق أن جمال الست الحقيقي مش باللبس و المايكب ، جمالها مش الصور ام فلاتر ولا عدد الليك ع صور الانستجرام !! الانسان عموما اكبر من مجرد جسم يا عالم يا هايجة و يا نسوان يا سطيحة !! .. الانسان فيه عقل و روح و طموح !! الانسان كيان معنوي قبل ما يكون جسد مادي !! فالجواز مش عشان النوم الحلال أو عشان نلحق نعف الواد و البت !! الجواز شراكه حقيقية بين طرفين بيكملو بعض ، راجل ناضج و ست كلية الكيان بيقرروا يمشوا سوا مشوار حياتهم .. بيكبروا سوا و يبنوا أحلامهم سوا .. الجواز انا مش عاوزك ليا ، انما انا عاوز نفسي تكون ليكي .. !! مش عاوز انبسط انا و اتمتع بيكي .. إنما عاوزين نطير و نعلي سوا .. فدايما الطرف التاني عامل مهم في العلاقة .. دايما بافكر فيه قبل نفسي و غرايزي .. ساعتها لا يمكن نشوف راجل عمال بيبدل في الستات زي الشرابات !! .. و لا ست تقبل براجل بيتعامل مع بنات جنسها كشرابات لخدمة و راحة رجلين سعادته !!

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%