NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اختيار غير موفق بالمره ان المدح العظيم وتوديع المصريين ل ابراهيم الوردانى اللى ضحى بنفسه واغتال بطرس غالى عشان قناة السويس يبقى مصيرها اغنيه عاطفيه ل حياه ومراد:(

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختيار غير موفق بالمره ان المدح العظيم وتوديع المصريين ل ابراهيم الوردانى اللى ضحى بنفسه واغتال بطرس غالى عشان قناة السويس يبقى مصيرها اغنيه عاطفيه ل حياه ومراد:(
طبعا انا بشكر حضرتك ع المعلومه انا فعلا مكنتش اعرف ودخلت وعرفت القصه بس الكلام اتغيرت وغنتها شاديه وكانت اغنيه جميله وغناها فضل شاكر وبردو أتقن ف الغناء ف من وجهة نظري المتواضعه الكلمات متغيره وحولت الاغنيه من وطنيه لغاطفيه ف انا مش شايف ف دا مشكله دي وجهة نظري الحقيقة واقول لحضرتك شكرا جدا ع المعلومه اللي فعلا مكنتش اعرفها

طبعا انا بشكر حضرتك ع المعلومه انا فعلا مكنتش اعرف ودخلت وعرفت القصه بس الكلام اتغيرت وغنتها شاديه وكانت اغنيه جميله وغناها فضل شاكر وبردو أتقن ف الغناء ف من وجهة نظري المتواضعه الكلمات متغيره وحولت الاغنيه من وطنيه لغاطفيه ف انا مش شايف ف دا مشكله دي وجهة نظري الحقيقة واقول لحضرتك شكرا جدا ع المعلومه اللي فعلا مكنتش اعرفها
العفو على ايه 🌹 🌹
بس بس هيا الاغنيه جميله جدا وانا بحب اسمعها بس بتضايقنى جدا ان غرضها اتغير خالص من حق مكتسب لبطل الناس ودعوه لقبره بكلمات من قلبهم لمجرد اغنيه عاطفية حتى الاغلبيه العظمى ميعرفوش عنها حاجه وكان الاولى التنبية على اصل الكلمات وده حقة عشان الناس تفضل فاكرة اللى عمله

• حبيته
التفاعلات: Mahmoud abdo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%