NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة قوة جبار ـ حتي الجزء الرابع 2/7/2022

اتمنى من حضرتك إنك متتاخرش علينا كده ،، علشان نستمتع معاك ،
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
اخيراااا يسطاا دانا كنت فقدت الامل من نزول بقية الاجزاء على كلن القصه جاامده بجد طريقة كتابتك مبهره ومشوقه كمل ي برو ومتتأخرش علينا 💥💥👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
جامد بس ياريت تطول الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
عاش كمل وياريت متتاخرش علينا 🥰♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
ياريت تكمل ومش تغيب كتير عشان القصه مش تغقد معناها
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
مشكور مشكور مشكور على الإبداع والابتكار أستمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
عظمه
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr.silence
مش ناوي تنزل الخامس وياريت تفتح الصفحة بتاعتك لانك قافلها ان محدش يشوفها خليها مفتوحة احسن يعني👍♥️
 
قصة خيالية من تأليفي
الاسم محمد عمري20سنة وصف الجسم قصير ورفيع الي حدا ما زبري طوله 13 سنتي علي طول بقضي شهوتي الجنسية في ضرب العشرة علي العموم انا في أولي جامعة المهم انا شخصيتي الي حد ما ناس بتستضعفها بسبب جسمي وقوتي البدنية الضعيفة تبتدئ القصة من هنا
اتفقت انا و7 صحابي نروح رحلة بأسوان والنوبة واتفقنا وكل واحد جهز فلوسه و فهمنا اهالينا أنها رحلة تبع الكلية المهم اتجمعنا قدام الجامعة وركبنا مكروباص كنا متفقين معاه المهم طول الرحلة كان في هزار بس يعتبر انا شخصية مش كاريزما فا كانو بيتجهلوني نسيت اقولكو الشلة دي4 ولاد انا ويوسف وده شخص كاريزما ومنير شخصية محبوبة بيحب الهزار وكريم عبقري الشلة و 4 بنات وهما ملك ودي لبسها كله ضيق اوبن ميند شوية من حيث اللبس بس محترمة ودي كانت بتتعطف معايا وتحاول أنها تفكني واهزر وكده والصراحة معجب بيها اوي وصفها بيضة وبزازها ملبن قشطة والحلمة بني وكسها احمر ليه شفايف تتاكل
تاني واحدة سارة دي قصيرة شوية بس جسمها ايه ملغم
تالت واحدة ودي رحمة بتحب يوسف اوي وجاية الرحلة علشانه وهي رفيعة شوية جسمها متوسط
والرابعة دي فرفوشة الشلة و اكتر واحدة جريئة فينا اسمها ميار وصفها منة شلبي قدامك
كنا مفهمين اهالينا أن الرحلة فيها بيات اسبوع وكده المهم قعدنا نلف ونلعب ونروح المعابد القديمة فا طبعا وعدا اربع ايام علي كدة وحدنا علي بعض اوي والي كانت بتقعد بكرة قالعتها المهم واحنا في النوبة وفي الجنوب وتعرفنا علي احمد شاب من النوبة وورانا معابد هناك كتير فقررنا اني احنا نعمل خيمة وننام فيها الدنيا كانت فاضية وجمبينا معبد احمد كان بيفرجنا عليه من برا قالنا ده معبد جبار وحكلنا حكاية وقالنا ناس كان في واحد اسمه جبار وده كائن متعرفش بني ادم ولا وحش كان عنده قوة يقدر يهد جبل وضخم وكان الناس بتترعب منه واي ست تعدي من عنده كان بينكها لحد ما تحمل منه ويسيبها وترجع القرية الناس يقولو الي في بطنها ده ملعون ويقتلوها هي والي في بطنها وفي يوم قرروا يقتلو جبار بس السككاين بتتكسر لما بتلمس جسمه وحاولوا يسموه وقالو أنه مات لانه مظهرش بعديها وقال القصة من 200 سنة فمسدقناش المهم لعبنا لعبة الأزازة وتحكم علي بعض اول دور جه علي
منير و حكم علي ميار تقوم ترقص وطبعا وفقت بس في ناس كانت معارضة بس اقنعوهم وكدة انا احنا خلاص مفيش كسوف مينا وفي الاخر معظمنا بيحب بعض و هنتجوز في الاخر المهم قامت رقصت وهي مكنتش مستلطفني فلما جيه الدور عليها حكمت عليا اني اخش الكهف لوحدي
ملك قالتلها حرام عليكي ميار ردت عليها وقالت لها ملكيش دعوة فسكتت لأن معظم الولاد أيدوها علشان يطرقوني فروحت وخت التليفون علشان هما اجبروني اصور وانا جوا فدخلت جوا والدنيا ضلمة اوي وفضلت اتعمق في الناحية التانية حكمو علي رحمة ينصبو خيمة وصيانة لوحدهم فيها علشان يستفرد بيها وافنعوه بالعافية ودخلوا الخيمة
يوسف اي يا رحمة انتي مش بتحبيني ولا ايه
قولتله لا بحبك قالها امال ايه انتي هتبقي مراتي وقام قلها يلا قومي البسي حاجة حلوة كدة لجوزك هو فعلا بيحبها وناوي يتجوزها واقنعها رجعت لبسة كاش مايوه بزازها قد الكنتلوبية وطيزها متوسطة عود فرنساوي من الاخر كسها وردي وفضل يقنعها لحد لما موافقته ينيكها فى طيزها و كان جايب معاه كريم يسهل الدنيا كان بتصوت وتعيط من الوجع بعد كده استجابة ليه وابتدا يقفشلها في بزازها وكسها وهي ساحت خالص راح عامل ايه خرجه من طيزها وعمل نفسه بيغير الوضع وراح رشقه في كسها راحت مصونة وطبعا الدم نزل بتاع عزريتها وانهارت من العياط فضل يهديها انا هتجوزك و هعرف كل صحابنا لو عايزة حتي نتجوز عرفي عرف يقنعا وفعلا جاب منير وكريم وكتبوا عقد عرفي من غير ما سارة تعرف علشان كانت هتعترض لأنها صحبتها الانتيم وهي كانت معترضة علي موضوع الحكم بس لقيت رحمة حبة الموضوع فسكتت طبعا قالها اه بقيتي مراتي كل عرف ما عدا سارة علشان متغاظة منك
قالتله لا دي زي اختي
قالها انتي متعرفيش حاجة دلوقتي تسمعي كلامي انا وبس سكتت وكملو الليلة ونكها في كسها وطيزها لحد لما جاب وطبعا نيستوني
انا فضلت امشي لقيت نفسي وصلت لعمق صعب جدا وانا عمال سرحان علي معاملة صحابي ليا وعلي شخصيتي الضعيفة فجأة حولت ارجع زي ما وصلت معرفتش واعدت الف لحد لما لقيت صوت أجش بيقول
يا من دخلت كهف جبار بحثا عن قوته إن لم تكن علي قدر تحدي ستموت طبعا كنت مرعوب من الصوت وفضلت اعيط مستني حد من صحابي يلحقني وفضلت اجري وطلعلي حشرات ضخمة وأعرب منها واعيط لغاية لما لقيت قدامي تعبان ضخم اسود ليجري ورايا وسريع جدا فضلت اجري لغاية لما لقيت حيطة سد واتزنقت طبعا وهو جي عليا عدت عليا كأنها سنة و طبعا عدت عليا كل الإهانات الي حصلتلي و صحابي ال ينسيوني والبنات الي بحبها الي مش قادر اعترفلها بحبي وميار الشيطانة بعدها عني وخلوها تحب واحد غني كان متفق مع ميار علي انها لو خليتها تحبو هينغنغها المهم كل ده اتعرض عليا في الوقت الي انا بعيط فيه وضربات قلبي عدت 200 أغمي عليا لمدة كام ثانية فوقت قولت لازم اتغير وقمت لقيت نفسي بمسك حجرين بقيدي الاتنين والتعبان فكرني خلاص استسلمت قمت
صقفت بالحجرين علي دماغه

طبعا هتسال ازاي واحد جبان يعمل كده

هقولك لما تكون خلاص قدام الموت لازم تدي فعل وتواجه

راح التعبان متاثرش وفضل يهاجمني وانا ماني بزغزغه فالاخر اتمكن مني وغمي عليا تاني فقت لقيت نفس الصوت الاجش

بيقول مبروك ايها الادمي لقد نلت قوة جبار وانا مش فاهم حاجة

وانا فزت بيها لاني الوحيد الي دخل الكهف ومامتش من الرعب وقاومت. التعبان راح التعبان جاي عليا راح عضضني في أيدي مكان الشريان وحسين بساءل لزج وتقيل ماشي في عروقي لحد موصل لقلبي وحسين بالم رهيب أغمي عليا لتالت مرة قومت لقيت نفسي حاسس بقوة رهيبة نفس طولي لكن عندي عضلات كاني بيج رامي وكان البوكسر مضايقني بعدله لقيت حاجة خرجت من جنب البوكسر عملة زي الخرطوم ووصلة لركبتي افتكرته تعبان رغم كده ما خوفوفتش لقيت زبي كبر اربع اضعاف وكاني انسان جديد لسه مولود

باقي الحكاية الجزء التاني وهو (الانتقام).



الجزء التاني

الصبح طلع علينا وطبعا هما مهتموش بيا ونسيوني اصلا الي افتكرني ملك وهما بيجهزو نفسهم علشان يمشوا طبعا لما فقت كان الصبح وخرجت لقيتهم جم واقفين قدام الكهف حب استطلاع منهم يشوفوا انا حصلي ايه لقوني خارج هدومي مبهدلة طبعا هما ملحظوش جسمي والعضلات ولان انا معظم لبسي واسع
المهم مردتش أظهر اي تغير في سلوكي ليلحظو اني في حاجة حصلت جوة فتعملت معاهم عادي ونسيت اقولكو من ضمن القوة الي اكتسبتها إن بقي عندي نظرة الي يشوفها مبيحسش بحاجة حواليه خالص غير وكان في وحش ماشي ناحيته ببطء اه انا مزدتش في الطول بس بقي عندي هالة ضخمة ( والي مش عارف يعني ايه هالة حاجة زي الظل بس يبقي ليه قوة كان قلبك بينقبض لما تشوفها) المهم عديت ايام الرحلة بس واحنا في اخر يوم كنت بتمشي بليل لوحدي طلعلي ديب انت عارفين الصعيد مليان ديبة قعد يزمجر عليا وانا كان شايف قدامي عصفورة لقيته بيهجم عليا بسرعة روحت ضربه هوك وقع مقمش تاني مع اني قبل ما اكتسب القوة كان اي كلب بلدي بيجريني شوارع 😂😂 المهم جسمي ابتدي ياخد علي القوة وخلو بالكو القوة مع الوقت بتزيد تمكنها من جسمي المهم رجعنا لكليتنا وابتديت مروحش علي اساس لما ارجع ويشوفي جسمي ويلاحظو اقول اني انا كنت بنزل جيم وفعلا قعدت فترة اروح الجيم ولقيت نفسي بقفل اوزان رغم أن جسمي مش مليان عضلات بس دي قوة الكيان جبار واحدا كم حاجة كدة اني بعرف اتني الحديد كأنه عجوة واني في طريقة لما يركز قوتي واغضب بمشي كل خطوة كان في عملاق ماشي قدامك ولغاية دول هي دي القوة الي لاحظتها ومع الوقت هتلاقوا القوة بقيت مستوي تاني بس لازم ليها حبت طلبات تتعمل وهتعرفوها قدام
المهم رجعت الكلية علي اخر الترم مرجع شعري لورا ولبس نضارة شمس وتشيرت وجينز مبين العضلات دخلت لقيت السلة روحت وانا داخل عليهم ميار بتقول مين الموز ده بس الطول ده والشكل ده أنا عارفة
لما دققو وانا قلعت النضارة اتصدمو في الاول بس كان في اهتمام بس بعد كده لقيتهم في جزء منهم كان بيقول في سره الهلفوت ده يبقا شكله كده وده كان يوسف وكريم بس منير كان مرحب بيا ويهظر معايا وطبعا انا لو عايز افرض شخصيتي دلوقتي ممكن اخليهم خدامين عندي من مجرد النظرة بتاعتي
نسيت اقولكو في مرة نزلت ساعة ٣ بليل اروح اشتري حاجة العلي واحد شمام عايز يسبتني قولت انت حظك حلو روحت مبرقله ومشيت نحيته هو حس اني في زلزال وشايف كيان اسود ماشي نحيته طبعا لقيته عمل حمام علي نفسه وجتله سكتة قلبية ومات ده من غير مالمسه نرجع بقا عدي الترم ونجحت بتقدير مش كويس لان القوة دي خدت وقتي وتفكيري وازاي احقق انتقامي وطبعا جت الإجازة وكان بيخرجو وطبعا الي كان بيعزمني اني اجي مع الشلة ملك ومنير مع أن ميار بتيهدل ملك هتقلولي ليه ميار ويوسف وكريم مش بيحبوني لأن متغظين ازاي واحد طيب ومحترم يبقا معظم الناس بتحبه فا بيبقا في كده حتة اني مش عايزة حد احسن مني المهم خرجنا وهما ابتدو يخدو علي شخصيتي الجديدة واني بقيت افرض رأيي عكس الاول وده حاجة بتغيظ ميار جدا
عدت سنة تانية من غير اي حاجة جديدة في الأحداث غير اني بقا يعتبر انا بقيت المسيطر علي الشلة وطبعا لحظت حاجة غريبة جدا يوسف بيعمل رحمة وحش وبيبهدلها قدمنا وهي مفيش اي رد فعل انا معرفش حاجة لأن في الوقت بتاع الجواز العرفي كنت في الكهف
محادثة بين رحمة ويوسف
ايه يا يوسف بقالك سنة عمال تقولي هتجوزك وهتقدملك و معبرتنيش انا بقا يتقدملي عرسان وخائفة اهلي يصرو علي عريس
يوسف راح مزعقلها اعملك ايه لو مش عجبك نسيب بعض قالتله انت بتقول ايه ازاي قالها طب اسكتي وبعد راح يظهر مع ميار و ولا همه حاجة هو خد الي هو عايزه رغم انو كان بيحبها في الاول المهم سارة لحظت هي كمان المعاملة هي كمان مكنتش عارفة تاني يوم راحت لرحمة البيت وقالت لها انا عايزة اعرف كل حاجة يقما مش هيحصل كويس قولي ايه الي بينك وبين يوسف علشان يعملك بالطريقة دي
راحت رحمة قعدت تعيط وتحكيلها وسارة تولول وتقولها العمل مقولتليش ليه وبهدلتها وقالت لها الورقة العرفي فين قالتلها معاه قالتلها كمان
تاني يوم في الجامعة راحو قابلو يوسف وكلموه قالها مفيش ورق ولا حاجة والي عندكو اعملوه هو انا الي انفتحت
المهم رحمة بتكلم يوسف باليل وتقوله الي انت قولت ده يا يوسف وتعيط وتتحيل عليه يرجعلها وهي مش هتزعلو تاني قالها خلاص قبليني دلوقتي و ادها عنوان شقة واتفقت مع سارة إن لو أهلها سالو عليها تقلهم اني هي عندها وكده بس مفهمتش سارة أنها راحة ليوسف علشان مكنتش هتردي
المهم خدها الشقة و ضحك عليها بكلمتين وقالها صحبتك عايزة تخرب عليكي ومتغاظة منك وقعد يحسس بايده علي فخادها وبعدين كسها وبعدين طلع بزازها ويمص فيهم وهي ساحت وتقولو ايوة يا حبيبي كمان إن عارفة اني انت بتحبني وهتتجوزني وهو يقولها طبعاً وراح خلاها تمص في في زبره وراح حطه في طيزها وقعد بتاع خمس دقائق وبعدين حطه في كسها واقعد ينكها وهي تتوجع وتقول اه اه اه وقالها انا هجيب قالتله متجبش جوة انا الدورة لسة خلصانا هحمل كده وعلي آخر لحظة جاب برة وبعدين عمل معاها واحد كمان في السريع
وراح قالها روحي غوري قالتله انت بتكلمني بأسلوب وحش ليه
قالها انا مش هتجوز حد وانا مصورك وانت بمزاجك بتتناكي فتبقي تحت امر زبي يقما كل الجامعة تشوفك وانت سلبوتة بتتناكي وتمثلي عليهم انك محترمة روحت وهي معيطة ودخلت اوضتها من كتر العياط أغمي عليها أهلها لقوها وخدوها علي مستشفي كلنا روحنلها وبعد مروحو سارة عرفت كل حاجة قالتلها انا عارفة مين هيجبلنا حقنا
الجزء الجاي (تحكم قوة جبار)

الجزء التالت ( تحكم قوة جبار)

روحت الجامعة وهناك قابلت سارة وقالت لي اسمحلي عايزاك في موضوع قولت لها اتفضلي يا سارة براحتك
قالتلي بص من غير مقدمات هو الموضوع عن رحمة ويوسف
قالها انا ملاحظ أن التعامل مابينهم في الفترة الأخيرة دي مش احسن حاجة قالتلي ما نا جايالك علشان كده
قولتلها اتفضلي
قالتلي الصراحة كده يوسف ضحك علي رحمة واستغلها
قولتلها استغلها ازاي علشان مش فاهم خد منها فلوس يعني
قالتلي ياريت
قولتلها امال ايه
قالتلي لما كنا في الرحلة و حكتلي الموضوع للاخر
قولتلها وهي ليه تسمح أن يحصل فيها حاجة زي كده
قالتلي خلاص الي حصل حصل
علشان تبقو عارفين هي مجتليش علشان عارفة عندي قوة ولا حاجة هي جتلي علشان عرفاني محترم مش هسمع الحكاية واشمت فيهم أو استغل رحمة واعمل معاها الي انا عايزه
قولتلها ماشي شوفي رحمة هتنزل الجامعة امتي وانا هخدكو واروح اكلم يوسف وبس ومشينا
تاني يوم وانا في الجامعة روحت للي هوت قلبي وبقا ملك ليها وهي ملك بس كان نفسي اليوم ده ميحصلش
روحت قابلتها وندهت عليها ياملك
ردت عليا قالتلي نعم يا محمد
قولتلها عايزك في موضوع قالتلي بسرعة علشان ورايا مشوار مهم قولتلها هما خمس دقائق
قولتلها يلا نروح الكافيه علشان اعرف اقولك الكلمتين
قولتلها الصراحة انا اول مرة اقول لحد حاجة زي كده ومعرفش اقول ايه في حاجة زي كده قولتلها انا بحبك
انا فكرت اني هي هتتبسط وتتكسف وتحضني ونفضل نحب بعض طول العمر
ولكن الي حصل مش كويس خالص خالص
فتاتي انا كنت عارفة وميار نبهتني لحاجة زي كده
قالتلي بس يا محمد مش علشان غيرت شوية في شكلك
هعجب بيك بس يا محمد انت انسان محترم انا لما كنت بديك اهتمام علشان كنت بشفق علي المعاملة الي ناس بتعملهالك ولكني ندمت علي كده دلوقتي اه وراحت قالتلي خلينا صحاب زي ما حنا كده في الشلة وقالت لي سلام علشان اروح مشواري
وسيأتي ومشيت
وهنا قوة جبار مكنش ليها اي لازمة ووقعت علي الكرسي وزي ما قولتلكو هي من ملكت قلبي فلما مشيت كده خدت قلبي معاها وبقيت حاسس باني فاضي من جوة
مش هتصدقوني لو قولتلكو اني بقيت مبحسش بنبضلت قلبي سبتها وشربت حاجة تفوقني لقيت سارة جاية قولتلها تعالي نروح نكلم يوسف الاول لوحدينا روحت واحنا ماشيين عدنا قدام بوابة الجامعة وشوفت الي تعبني اكتر لقيت ملك بتسلم علي واحد وبتحضنه وبتركب العربية ولقيت ميار من جوة العربية بتقولهم يلا يا حبيبا بقيت ماشي سرحان ومبقيتش حاسس بكل الي حوليا و سارة بتكلمني وانا مش معاها قالتلي يا محمد يوسف اه وانا بقولها هه في ايه قالتلي ايه مالك يوسف اه
روحت قولتله ازيك يا يوسف قالي كويس عايزين ايه
قولتلو لو سمحت في كلمة علي انفراد قالي تعالي لما نشوف اخرتها
بقولك يا يوسف انا عرفت موضوعك انت و رحمة ومينفعش الي انت عملته ده لازم تصلح غلطتك وانت مش محتاج يعني انت عيلتك مرتاحة ماديا وعندكو بيوت والشغل هتشتغل مع والدك قالي وانت بقا يحتة هلفوت تقولي الي هينفع والي مينفعش سارة بتقوله عيب يا يوسف الي انت بتقوله ده
راح يوسف قالها طب لما تجيبو حد يساعدكو هات حد راجل مش هلفوت ملك هي الي بدافع عنه ده انتي ارجل منه وراح زققني وماشي وراح لصحابه الصايعين الي وقف معاهم بيقوللو في حاجة ولا ايه قالهم لا ده عيل حول هلفوت وماشي دلوقتي قعدوا يضحكو سارة قالتلي يلا يا محمد معلش انا اسفة الي جيتك تتكلم مع واحد زي ده
طبعا هتسالوني فين قوة جبار وهد الجبال ولا هو كلام علي الفاضي هقولك لتالت مرة خدت قلبي معاها ومشيت واخدت ٣صدمات مرة لما رفضتني ومرة لما شوفتها مع الشاب ومرة لما يوسف قالي يالي ملك بدافع عنك
روحت بقيت قاعد في اوضتي لا اكل لا اشرب لا انام ومبقيتش فارق معايا حد حتي اهلي
اه صح اهلي جم في وقتهم ابويا موظف عنده ٥٧ وامي عندها ٤٩ مالهمش علاقة بالقصة
حتي اهلي قالولي مالك في ايه واقلهم مفيش وبقيت أتجنب الكلام معاهم لغاية لما بقيت اكلم نفسي بقا بنت هي الي انت ببتحمي بيها كله شايفك كده انت متستحقش تعيش عايزة اقولك معلومة اني انا لو مت قوة جبار هتموت معايا
خالو بالكو قوة بحجم قوة جبار عايزة جسد يستحمل حجم القوة دي لانها عايزة تغزية جامدة وجسم قوي يستحمل سريان القوة دي في جسمه
فا الفترة الي هي ٣ اشهر دي جسم بقا زي الخشب وقوة جبار بتسببلي الم بس مش متوفر ليها متطلباتها
وتعبت جامد لدرجة اني استسلمت للموت وخلا كدة قوة جبار هتتدفن معايا
روحت نمت وانا نايم يخش تعبان يعضني وانا نايم وافوق والقيني في مكان ايه ده المكان ده انا عارفه
ايه ده ده كهف جبار انا ازاي جيت هنا وفجاءة ببص ورايا لقيت الصوت الاجش وصحبه كاءن عملاق قاعد علي كرسي ضخم اهلا بوريثي اهلا بالي كان هيضيع قوتي علي الفاضي و انا واقف مصدوم تخيل جبار الي بتخاف كانت تعدي من قدام كهفه واقف قدامه
قالي من غير مقدمات انا مش راضي علي انت بتعمله ده
قولتله طب اعمل ايه خدت قلبي معاها وبقي عندي فراغ قالي انا هقولك انا لما اديت قوتي ليك علشان انا عارف اعمل نسل ليا كل لما أعشر واحدة يقتلوها هي والي في بطنها وانا دلوقتي لو ظهرت للناس مش هيبقي كويس ليا
روحت قولتله ازاي ده انت جبار
قالي انا مش إله
انا جبار اخر نسل سلالة العمالقة بس في الاول والاخر انا ليا حدود يعني لو في بلد ضربتني ببنادق و مسدسات مش هياثر معايا علشان كده كنت بظهر زمان لكن دلوقتي قوة زي النووي والأسلحة دي تقضي عليا وبعد كده يشرحوني ويتحكمو في نسلي ويستنسخو جينتي ويدوها للميستحقش
انا استغربت بقوله انت عارف كل ده ازاي
قالي طبعا انت فاكر إن العمالقة اغبية بقا زي مبتشوف وكده بس العكس هما اذكي كتير من البشر تخيل مخ اكبر من دماغ فيل ومخ قد فرخة ايه الي يبقا عندو قدرة أكبر علي التفكير كل واحد فكره علي قد مقدرته فتخيل العمالقة بقي لو عملوا صناعت كانت هتبقي عملة ازاي
قولتله انت علز مني ايه قالي فوق من الي انت فيه قولتله ازاي
قالي الي انت خدته من قوتي دي يدوبك علي الي انت تستحمله
قالي انا هستناك تقوي جسمك وتبقي اضخم شوية علشان هديك قوتي النهائية
قولتله طب انا قصير مش طول اكتر من كده
قالي من الاخر انا عايز عضلات قوية تستحمل
قولتله ماشي قالي منتظرك قريب
اعملي عليا فوقت لقتني في بيتي بعد كده امتحنت امتحان الترم الاول ونزلت جيم
نروح لوجه تاني من القصة أثناء الفترة الي كنت بمر بيها
يوسف اتصل برحمة ازيك عملة ايه
عايز مني ايه مش اخدت الي انت عايزه قالها خلاص تعالي نتفق علي الجواز هي صدقت وطارت من الفرحة قالتله نتقابل فين
قالها في مكان بتاعنا راحت
قالها انا كلمت بابا عليكي ووافق وهنتجوز وهنجيلكو الاسبوع الجاي قالها يلا بقا نحتفل قالته نعمل ايه يعني
قالها نعمل واحد بمناسبة الجواز هي معترضتش وخدها اوضة النوم وقالعها ملط وفضل يبوس فيها ويفرشها و هي نايم علي ضهرها وبصة السقف وهو واقف علي أول السرير لقيته بطل لعب في كسها قالتله في ايه قالها ثواني هجيب حاجة راح فتح باب الاوضة وراح دخل خمسة شحطة الي هما الصايعين الي واقفين معاه في الجامعة ادولو حاجة في ايده راحو دخلو وهما قالعين
عيال ضخمة بتاعة جيم هما راح داخلين اول واحد راح راشق زبره في كسها علي طول وهي صوتت قالته ايه ده قالها بس يا لبوتي اتخضت من الصوت بتيص حواليها لقت خمس صرف عريانين واول لما شفتهم ولسه هتصوت راح منهم راشه زبره في بوقها وواحد جيه نام تحتيها دهن زبره كريم ودخلوا في طيزها طبعا مش عارفة تصوت أعدت تعيط وتفرفص الأواني فضل ينيك في كسها بتاع عشر دقايق وراح ناطر جوة كسها راحت مبرقة وعيطت بنهيار اكتر راح التاني طلع زبه من طيزها وحطو في كسها و قعد ينيك فيها راح نطر جواها جيه الرابع وفضل ينيك فيها وهي بقت جسم من غير روح وفضل ينيك فيها والخامس بردك ونطرو في كسها طبعا هي كانت منهارة ليه غير انهم اغتصبوها هي كانت في فترة التخصيب يعني لسة مخلصة الدورة وده هيخليها حامل ده في خمسة نطرو في كسها
وطبعا يوسف فتح الحاجة و هي هيروين و يشم فيها و وفضل يضحك عليها مبسوط فيها قالها ابقي ابعتي سارة صحبتك تخد دورها و هي طبعا ولا هنا و بعديها فاقت ولبست هدومها ومشيت بالعافية ونهارت و دخلت في غيبوبة لمدة شهر بس كانت حكت لسارة وسارة مخها كان هيقف من الي حصل وبعد مافاقت من الغيبوبة ورجعت لطبيعتها ولاحظت حاجة اني الدورة وقفت بقالها شهرين مبقيتش عارفة تعمل ايه و بطنها كبيرة شوية عن العادي شكت أنها حامل وكلمت سارة وحكتلها عن الي حصل وراحو لدكتور وفعلا طلعت حامل طبعا رحمة أغمي عليها وهي عند الدكتور
قالهم في ايه وحكولو اني في حد اغتصابها وهي مسافرة لوحدها و كانت الدنيا ضلمة ومتعرفش هو مين فقالها خلاص هو في حل اني الي في بطنها ده ينزل قالوله ماشي و اتحججو في البيت بحجة علشان يعرفوا يعدو يوم برة الي هو بتاع العملية وعملتها ورجعت لحياتها بس مبقيتش عايزة تروح الكلية تاني
وكل ده حصل في الفترة بتاعة الاكتئاب بتاعة محمد ولما راح الجيم وبعد ما خلصوا الامتحانات
كان محمد خلص الجيم وكان بياكل في اليوم حوالي كيلو لحمة وخمسة فرحات وعشرين بيضة
والي كان بيساعدو إن يبقا جسمي قوي بالسرعة دي وأنه ياكل الكميات دي هي قوة جبار
ولقي رسالة جايلو من سارة الحقنا
علشان هو طول الفترة دي كان قافل التليفون وكلمها و هي مكتبة علي كل حاجة قالها خلاص اعتبري الموضوع ده انتهي
وقال جيه الوقت خلاص اني ابقا الوريث لقوة جبار الكاملة
واتمني الجزء ده يعجبكو



اسف للتأخير

الجزء الرابع ( رجوع حق)


معلش الجزء ده مفهوش جنس لأن هو يعتبر وارث القوة لكن الفصل الجاي هتبقي مدبحة يا شقيق.



محمد : جيه وقت اني ابقي وريث قوة جبار
تواصل محمد مع جبار وفجأة لقي نفسه جوة الكهف راح قال لجبار انا جاهز
جبار قاله في تحذير وحيد قلب العمالقة بيحب مرة واحدة بس فاحذر ونقي كويس
تفاصيل (قوة جبار ضخمة وقلب محمد البشري مش هيستحمل القوة الضخمة دي فممكن ينفجر فالحل الوحيد إن جبار ينقل قلبه في جسم وعلشان كدة جبار طلب من محمد أنه ينزل جيم علشان جسمه يبقي ضخم علشان يقدر يحط قلبه في جسمه
طب جبار هيسفاد ايه ؟
هيستفاد إن هيبقي في نسل ليه ورثين قوته بس في شكل بشري )
راح التعبان عض محمد فخدره بسمه
محمد لقي نفسه فايق بعد اسبوعين صحي اتفجأ إن جبار قاعد قدامه ممتش
فسأله انت إزاي ممتش انا خدت قلبك
رد جبار مانا نقلت قلبك عندي وده مآثر علي جبار وكان باين عليه التعب بس يدوبك يقدر يخليه عايش
رجع محمد لحياته العادية
الحاجة الي زادت لي محمد
القوة العقلية
زيادة نسبة القوة (وده هيساعد اني نسل محمد يبقي قوي )
القوة الجنسية مزدش فيها غير أن معدل الخصوبة زاد والحيوانات المنوية
والحواس عنده بقت ١٠ أضعاف
والحاجة الي هيستفاد منها جامد هي أنه بيعرف يتواصل مع التعابين زي كشفنا كان في تعبان ضخم ملازم جبار وهنعرف اشمعنا التعبان ده الي ملزمه
واول قوة هيستفاد بيها محمد هي القوة العقلية محمد بقي عنده ذكاء فذ وعرف ده عن طريق وهو قاعد يذاكر لقي مش محتاج مجهود
ده بقي يعدل علي النظريات الي عنده في الكتاب
محمد رد علي سارة قالها قابليني هحللك المشكلة
قالها اول حاجة كلمي رحمة وخليها تيجي عايزها هتساعدني في حاجة
رحمة جت
محمد قالها احكيلي علي كل حاجة وحكتله بالتفصيل
قالها تمام بصي انت مش هأذيه اوي انا عايز أجبره أنه يتجوزك ويبقي مذلول ليكي
وانتهي الحوار علي كده
ومحمد سمع كلمهم وهما بعيد عنه
رحمة بتقول لسارة
انا مش عارفة انتي مقتنعة أنه يعرف يساعدنا ازاي
ولا علشان بتحبيه عايزة يساعدنا وخلاص انا مش عارفة بتحبيه علي ايه هو اه احلو بس شخصية الجبانة دي مبوظة كل حاجة حلوة فيها
راحت سارة ردت قالتها محمد قمة الاخلاق والاحترام بالطيبة وبيبقي عايز يساعد اي حد بس نقصه بس الجراءة والشجاعة

(معلش نخرج برة الموضوع ثانية
هو ليه الطيب و الي بيجبر بخاطر الناس وبيجي علي نفسه علشان ميزعلش الناس الناس بتقول عليه ده غلبان ده هفأ ؟)


نرجع تاني

طبعا انا اتصدمت سارة بتحبني انا
انا عمري مفكرا فيها ايه ده يعني علي طول نظراتها ليا دي مكنتش سرحان اه صح هي الوحيدة الي بتخلينا اشارك في حل المشاكل والباقي بيقول ده ولا بيهش ولا بينش هي الوحيدة مقتنعة بيا وبشخصيتي الضعيفة اني مش ضعيف واني اقدر اساعد

طبعا انا رقبت يوسف وعرفت تحركاته قهدته مع الشلة إياها بتاعة العيال السمر بتوع الجيم الضخام رحت البار الي هما بيعدو فيه وطبعا اول مرة اخش مكان زي ده وكنت مش عارف اتعامل
لغاية لما عرفت أن البار ده ليوم الخميس العيال تخلي يوسف يتفق مع واحدة شرموطة وفي الاخر يفجؤوها ويهروها ويبقي جسمها مكسر بعد الي بيحصل فيها
فمحمد عرف هيعمل ايه محمد كان اتدرب علي التواصل مع التعبان الي مع جبار والتعبان ده بقي ملك التعابين وكان بيخد التعليمات من جبار بس بقي يوجه تعابين متوسطة الحجم لأن ملك التعاليم حجمه ضخم جدا لو شوفته هتقول ده وحش
المهم جيه يوم الخميس وروحو من البار هو والشلة مع ضحية جديدة من الشراميط
محمد خلي تعبان يبلع كيس هيروين كيلو كان خلي تعبان يسرقو من تجار الحشيش الي سكنين قريب من بيته
راح التعبان دخل الشقة عن طريق الشباك ورجع الكيس وديه قدرة عند التعابين إنه يقدر يبلع فريسة ريخرجها تاني
وراح بلغ من كشك في الشارع عن الهيروين وطبعا كمية زي دي كمية كبيرة جدا وتحاسب اتجار وفيها ترقية جامدة وفي ظرف نص ساعة كان البوليس وصل وقبض عليهم وعلي الشرموطة الي معاهم وطبعا أبوه معرفش يعمله حاجة لانه اتحول لمكافحة المخدرات وأبوه يولول روحت انا ورحمة نزوره
قالنا شمتنين فيا ماشي يا رحمة انا هنشر كل فيديوهاتنا وتتحبسي انت كمان اداب روحت قولت لرحمة امشي انتي
بقولك ايه يوسف تحب تعرف مين حطلك الهيروين في الدولاب
قام بغضب اه يابن المتناكة هوريك ولسه هيتجم عليا روحت مبرقله شاف الدنيا سواد وحس اني قدامه كيان مرعب زي السواد وانا لحظت اني ضربات قلبه هتقف فوقفت النظرة دي
طبعا ضربات قلبه بسبب حواسي الي اتطورت
قعد مكانه مبلم ومخضوض قلتله بس يا كسمك اولا انا مش ابن متناكة المتناكة دي تبقي انت روحت طلعت شيك قولته امضي هنا ومضي والشبك ده مقدره ١٠٠ مليار دولار وانا خليته اعجازي علشان أبوه ميساعدوش
وقوله انا هخرجك خلال يومين مش علشانك علشان تتجوز رحمة هو رأسه وهو مبلم طبعا النظرة بتاعتي مش سهلة ده في واحد مات بسببها
روحت قابلت ابو يوسف وقولتله قلبي عندك يا عمو 😈
وقعد يكلمني وهو منهار قولتله عمو انا تقريبا اعرف طريقة أخرج بيها يوسف قالي ده لو حصل اي حاجة تطلبها تبقي تحت رجلك قولتله خلال يومين وهخرجه ده يوسف ده حبيبي واخويا😈 وهتعرفه انا عملت كدة ليه قدام
وفعلا بعت تعبان يبلع الحرز قبل ما يروح للنيابة وخليت تعبان تاني ينزل بداله كيس دقيق
وبعد التحقيق خرج روحت اتصلت بيه قولتله اخر الاسبوع تروح تطلب من ابوك انك تخطب رحمة يأما تحبسك بالشيك( اصل انا اديتهولها وفهمتها انا اللعبة دي مني وطبعا اتصدمت وابتدا تعجب بيا وحست اني قوي جدا عكس ما كله بيفكر )
ياما تخد عقابي وده انا مفضلوش
وفعلا اتجوز رحمة وعمل فرح كبير وأبوه وافق علي اساس أنه حاله ينصلح لما يتجوز وطبعا ميعرفش الحوار ده غيري انا ورحمة ويوسف
خلاص الحوار ده خلص ابتدي ازرع نسلي ونسل جبار الاب الروحي لي .



ويخلص الجزء ده علي كده وارجو ينال اعجابكم

الجزء الجاي بعنوان ( اول بذرة في نسل جبار) .
انت تتأخر زتيجى بموجز ونسميه جزء يا شيخ
 
  • عجبني
التفاعلات: هيما السيناوي
دول يادوب الجزء الاول فين الباقي
 
انت بطيئ اوى
 
متى ستكمل قصتك هذه
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
قصة خيالية من تأليفي
الاسم محمد عمري20سنة وصف الجسم قصير ورفيع الي حدا ما زبري طوله 13 سنتي علي طول بقضي شهوتي الجنسية في ضرب العشرة علي العموم انا في أولي جامعة المهم انا شخصيتي الي حد ما ناس بتستضعفها بسبب جسمي وقوتي البدنية الضعيفة تبتدئ القصة من هنا
اتفقت انا و7 صحابي نروح رحلة بأسوان والنوبة واتفقنا وكل واحد جهز فلوسه و فهمنا اهالينا أنها رحلة تبع الكلية المهم اتجمعنا قدام الجامعة وركبنا مكروباص كنا متفقين معاه المهم طول الرحلة كان في هزار بس يعتبر انا شخصية مش كاريزما فا كانو بيتجهلوني نسيت اقولكو الشلة دي4 ولاد انا ويوسف وده شخص كاريزما ومنير شخصية محبوبة بيحب الهزار وكريم عبقري الشلة و 4 بنات وهما ملك ودي لبسها كله ضيق اوبن ميند شوية من حيث اللبس بس محترمة ودي كانت بتتعطف معايا وتحاول أنها تفكني واهزر وكده والصراحة معجب بيها اوي وصفها بيضة وبزازها ملبن قشطة والحلمة بني وكسها احمر ليه شفايف تتاكل
تاني واحدة سارة دي قصيرة شوية بس جسمها ايه ملغم
تالت واحدة ودي رحمة بتحب يوسف اوي وجاية الرحلة علشانه وهي رفيعة شوية جسمها متوسط
والرابعة دي فرفوشة الشلة و اكتر واحدة جريئة فينا اسمها ميار وصفها منة شلبي قدامك
كنا مفهمين اهالينا أن الرحلة فيها بيات اسبوع وكده المهم قعدنا نلف ونلعب ونروح المعابد القديمة فا طبعا وعدا اربع ايام علي كدة وحدنا علي بعض اوي والي كانت بتقعد بكرة قالعتها المهم واحنا في النوبة وفي الجنوب وتعرفنا علي احمد شاب من النوبة وورانا معابد هناك كتير فقررنا اني احنا نعمل خيمة وننام فيها الدنيا كانت فاضية وجمبينا معبد احمد كان بيفرجنا عليه من برا قالنا ده معبد جبار وحكلنا حكاية وقالنا ناس كان في واحد اسمه جبار وده كائن متعرفش بني ادم ولا وحش كان عنده قوة يقدر يهد جبل وضخم وكان الناس بتترعب منه واي ست تعدي من عنده كان بينكها لحد ما تحمل منه ويسيبها وترجع القرية الناس يقولو الي في بطنها ده ملعون ويقتلوها هي والي في بطنها وفي يوم قرروا يقتلو جبار بس السككاين بتتكسر لما بتلمس جسمه وحاولوا يسموه وقالو أنه مات لانه مظهرش بعديها وقال القصة من 200 سنة فمسدقناش المهم لعبنا لعبة الأزازة وتحكم علي بعض اول دور جه علي
منير و حكم علي ميار تقوم ترقص وطبعا وفقت بس في ناس كانت معارضة بس اقنعوهم وكدة انا احنا خلاص مفيش كسوف مينا وفي الاخر معظمنا بيحب بعض و هنتجوز في الاخر المهم قامت رقصت وهي مكنتش مستلطفني فلما جيه الدور عليها حكمت عليا اني اخش الكهف لوحدي
ملك قالتلها حرام عليكي ميار ردت عليها وقالت لها ملكيش دعوة فسكتت لأن معظم الولاد أيدوها علشان يطرقوني فروحت وخت التليفون علشان هما اجبروني اصور وانا جوا فدخلت جوا والدنيا ضلمة اوي وفضلت اتعمق في الناحية التانية حكمو علي رحمة ينصبو خيمة وصيانة لوحدهم فيها علشان يستفرد بيها وافنعوه بالعافية ودخلوا الخيمة
يوسف اي يا رحمة انتي مش بتحبيني ولا ايه
قولتله لا بحبك قالها امال ايه انتي هتبقي مراتي وقام قلها يلا قومي البسي حاجة حلوة كدة لجوزك هو فعلا بيحبها وناوي يتجوزها واقنعها رجعت لبسة كاش مايوه بزازها قد الكنتلوبية وطيزها متوسطة عود فرنساوي من الاخر كسها وردي وفضل يقنعها لحد لما موافقته ينيكها فى طيزها و كان جايب معاه كريم يسهل الدنيا كان بتصوت وتعيط من الوجع بعد كده استجابة ليه وابتدا يقفشلها في بزازها وكسها وهي ساحت خالص راح عامل ايه خرجه من طيزها وعمل نفسه بيغير الوضع وراح رشقه في كسها راحت مصونة وطبعا الدم نزل بتاع عزريتها وانهارت من العياط فضل يهديها انا هتجوزك و هعرف كل صحابنا لو عايزة حتي نتجوز عرفي عرف يقنعا وفعلا جاب منير وكريم وكتبوا عقد عرفي من غير ما سارة تعرف علشان كانت هتعترض لأنها صحبتها الانتيم وهي كانت معترضة علي موضوع الحكم بس لقيت رحمة حبة الموضوع فسكتت طبعا قالها اه بقيتي مراتي كل عرف ما عدا سارة علشان متغاظة منك
قالتله لا دي زي اختي
قالها انتي متعرفيش حاجة دلوقتي تسمعي كلامي انا وبس سكتت وكملو الليلة ونكها في كسها وطيزها لحد لما جاب وطبعا نيستوني
انا فضلت امشي لقيت نفسي وصلت لعمق صعب جدا وانا عمال سرحان علي معاملة صحابي ليا وعلي شخصيتي الضعيفة فجأة حولت ارجع زي ما وصلت معرفتش واعدت الف لحد لما لقيت صوت أجش بيقول
يا من دخلت كهف جبار بحثا عن قوته إن لم تكن علي قدر تحدي ستموت طبعا كنت مرعوب من الصوت وفضلت اعيط مستني حد من صحابي يلحقني وفضلت اجري وطلعلي حشرات ضخمة وأعرب منها واعيط لغاية لما لقيت قدامي تعبان ضخم اسود ليجري ورايا وسريع جدا فضلت اجري لغاية لما لقيت حيطة سد واتزنقت طبعا وهو جي عليا عدت عليا كأنها سنة و طبعا عدت عليا كل الإهانات الي حصلتلي و صحابي ال ينسيوني والبنات الي بحبها الي مش قادر اعترفلها بحبي وميار الشيطانة بعدها عني وخلوها تحب واحد غني كان متفق مع ميار علي انها لو خليتها تحبو هينغنغها المهم كل ده اتعرض عليا في الوقت الي انا بعيط فيه وضربات قلبي عدت 200 أغمي عليا لمدة كام ثانية فوقت قولت لازم اتغير وقمت لقيت نفسي بمسك حجرين بقيدي الاتنين والتعبان فكرني خلاص استسلمت قمت
صقفت بالحجرين علي دماغه

طبعا هتسال ازاي واحد جبان يعمل كده

هقولك لما تكون خلاص قدام الموت لازم تدي فعل وتواجه

راح التعبان متاثرش وفضل يهاجمني وانا ماني بزغزغه فالاخر اتمكن مني وغمي عليا تاني فقت لقيت نفس الصوت الاجش

بيقول مبروك ايها الادمي لقد نلت قوة جبار وانا مش فاهم حاجة

وانا فزت بيها لاني الوحيد الي دخل الكهف ومامتش من الرعب وقاومت. التعبان راح التعبان جاي عليا راح عضضني في أيدي مكان الشريان وحسين بساءل لزج وتقيل ماشي في عروقي لحد موصل لقلبي وحسين بالم رهيب أغمي عليا لتالت مرة قومت لقيت نفسي حاسس بقوة رهيبة نفس طولي لكن عندي عضلات كاني بيج رامي وكان البوكسر مضايقني بعدله لقيت حاجة خرجت من جنب البوكسر عملة زي الخرطوم ووصلة لركبتي افتكرته تعبان رغم كده ما خوفوفتش لقيت زبي كبر اربع اضعاف وكاني انسان جديد لسه مولود

باقي الحكاية الجزء التاني وهو (الانتقام).



الجزء التاني

الصبح طلع علينا وطبعا هما مهتموش بيا ونسيوني اصلا الي افتكرني ملك وهما بيجهزو نفسهم علشان يمشوا طبعا لما فقت كان الصبح وخرجت لقيتهم جم واقفين قدام الكهف حب استطلاع منهم يشوفوا انا حصلي ايه لقوني خارج هدومي مبهدلة طبعا هما ملحظوش جسمي والعضلات ولان انا معظم لبسي واسع
المهم مردتش أظهر اي تغير في سلوكي ليلحظو اني في حاجة حصلت جوة فتعملت معاهم عادي ونسيت اقولكو من ضمن القوة الي اكتسبتها إن بقي عندي نظرة الي يشوفها مبيحسش بحاجة حواليه خالص غير وكان في وحش ماشي ناحيته ببطء اه انا مزدتش في الطول بس بقي عندي هالة ضخمة ( والي مش عارف يعني ايه هالة حاجة زي الظل بس يبقي ليه قوة كان قلبك بينقبض لما تشوفها) المهم عديت ايام الرحلة بس واحنا في اخر يوم كنت بتمشي بليل لوحدي طلعلي ديب انت عارفين الصعيد مليان ديبة قعد يزمجر عليا وانا كان شايف قدامي عصفورة لقيته بيهجم عليا بسرعة روحت ضربه هوك وقع مقمش تاني مع اني قبل ما اكتسب القوة كان اي كلب بلدي بيجريني شوارع 😂😂 المهم جسمي ابتدي ياخد علي القوة وخلو بالكو القوة مع الوقت بتزيد تمكنها من جسمي المهم رجعنا لكليتنا وابتديت مروحش علي اساس لما ارجع ويشوفي جسمي ويلاحظو اقول اني انا كنت بنزل جيم وفعلا قعدت فترة اروح الجيم ولقيت نفسي بقفل اوزان رغم أن جسمي مش مليان عضلات بس دي قوة الكيان جبار واحدا كم حاجة كدة اني بعرف اتني الحديد كأنه عجوة واني في طريقة لما يركز قوتي واغضب بمشي كل خطوة كان في عملاق ماشي قدامك ولغاية دول هي دي القوة الي لاحظتها ومع الوقت هتلاقوا القوة بقيت مستوي تاني بس لازم ليها حبت طلبات تتعمل وهتعرفوها قدام
المهم رجعت الكلية علي اخر الترم مرجع شعري لورا ولبس نضارة شمس وتشيرت وجينز مبين العضلات دخلت لقيت السلة روحت وانا داخل عليهم ميار بتقول مين الموز ده بس الطول ده والشكل ده أنا عارفة
لما دققو وانا قلعت النضارة اتصدمو في الاول بس كان في اهتمام بس بعد كده لقيتهم في جزء منهم كان بيقول في سره الهلفوت ده يبقا شكله كده وده كان يوسف وكريم بس منير كان مرحب بيا ويهظر معايا وطبعا انا لو عايز افرض شخصيتي دلوقتي ممكن اخليهم خدامين عندي من مجرد النظرة بتاعتي
نسيت اقولكو في مرة نزلت ساعة ٣ بليل اروح اشتري حاجة العلي واحد شمام عايز يسبتني قولت انت حظك حلو روحت مبرقله ومشيت نحيته هو حس اني في زلزال وشايف كيان اسود ماشي نحيته طبعا لقيته عمل حمام علي نفسه وجتله سكتة قلبية ومات ده من غير مالمسه نرجع بقا عدي الترم ونجحت بتقدير مش كويس لان القوة دي خدت وقتي وتفكيري وازاي احقق انتقامي وطبعا جت الإجازة وكان بيخرجو وطبعا الي كان بيعزمني اني اجي مع الشلة ملك ومنير مع أن ميار بتيهدل ملك هتقلولي ليه ميار ويوسف وكريم مش بيحبوني لأن متغظين ازاي واحد طيب ومحترم يبقا معظم الناس بتحبه فا بيبقا في كده حتة اني مش عايزة حد احسن مني المهم خرجنا وهما ابتدو يخدو علي شخصيتي الجديدة واني بقيت افرض رأيي عكس الاول وده حاجة بتغيظ ميار جدا
عدت سنة تانية من غير اي حاجة جديدة في الأحداث غير اني بقا يعتبر انا بقيت المسيطر علي الشلة وطبعا لحظت حاجة غريبة جدا يوسف بيعمل رحمة وحش وبيبهدلها قدمنا وهي مفيش اي رد فعل انا معرفش حاجة لأن في الوقت بتاع الجواز العرفي كنت في الكهف
محادثة بين رحمة ويوسف
ايه يا يوسف بقالك سنة عمال تقولي هتجوزك وهتقدملك و معبرتنيش انا بقا يتقدملي عرسان وخائفة اهلي يصرو علي عريس
يوسف راح مزعقلها اعملك ايه لو مش عجبك نسيب بعض قالتله انت بتقول ايه ازاي قالها طب اسكتي وبعد راح يظهر مع ميار و ولا همه حاجة هو خد الي هو عايزه رغم انو كان بيحبها في الاول المهم سارة لحظت هي كمان المعاملة هي كمان مكنتش عارفة تاني يوم راحت لرحمة البيت وقالت لها انا عايزة اعرف كل حاجة يقما مش هيحصل كويس قولي ايه الي بينك وبين يوسف علشان يعملك بالطريقة دي
راحت رحمة قعدت تعيط وتحكيلها وسارة تولول وتقولها العمل مقولتليش ليه وبهدلتها وقالت لها الورقة العرفي فين قالتلها معاه قالتلها كمان
تاني يوم في الجامعة راحو قابلو يوسف وكلموه قالها مفيش ورق ولا حاجة والي عندكو اعملوه هو انا الي انفتحت
المهم رحمة بتكلم يوسف باليل وتقوله الي انت قولت ده يا يوسف وتعيط وتتحيل عليه يرجعلها وهي مش هتزعلو تاني قالها خلاص قبليني دلوقتي و ادها عنوان شقة واتفقت مع سارة إن لو أهلها سالو عليها تقلهم اني هي عندها وكده بس مفهمتش سارة أنها راحة ليوسف علشان مكنتش هتردي
المهم خدها الشقة و ضحك عليها بكلمتين وقالها صحبتك عايزة تخرب عليكي ومتغاظة منك وقعد يحسس بايده علي فخادها وبعدين كسها وبعدين طلع بزازها ويمص فيهم وهي ساحت وتقولو ايوة يا حبيبي كمان إن عارفة اني انت بتحبني وهتتجوزني وهو يقولها طبعاً وراح خلاها تمص في في زبره وراح حطه في طيزها وقعد بتاع خمس دقائق وبعدين حطه في كسها واقعد ينكها وهي تتوجع وتقول اه اه اه وقالها انا هجيب قالتله متجبش جوة انا الدورة لسة خلصانا هحمل كده وعلي آخر لحظة جاب برة وبعدين عمل معاها واحد كمان في السريع
وراح قالها روحي غوري قالتله انت بتكلمني بأسلوب وحش ليه
قالها انا مش هتجوز حد وانا مصورك وانت بمزاجك بتتناكي فتبقي تحت امر زبي يقما كل الجامعة تشوفك وانت سلبوتة بتتناكي وتمثلي عليهم انك محترمة روحت وهي معيطة ودخلت اوضتها من كتر العياط أغمي عليها أهلها لقوها وخدوها علي مستشفي كلنا روحنلها وبعد مروحو سارة عرفت كل حاجة قالتلها انا عارفة مين هيجبلنا حقنا
الجزء الجاي (تحكم قوة جبار)

الجزء التالت ( تحكم قوة جبار)

روحت الجامعة وهناك قابلت سارة وقالت لي اسمحلي عايزاك في موضوع قولت لها اتفضلي يا سارة براحتك
قالتلي بص من غير مقدمات هو الموضوع عن رحمة ويوسف
قالها انا ملاحظ أن التعامل مابينهم في الفترة الأخيرة دي مش احسن حاجة قالتلي ما نا جايالك علشان كده
قولتلها اتفضلي
قالتلي الصراحة كده يوسف ضحك علي رحمة واستغلها
قولتلها استغلها ازاي علشان مش فاهم خد منها فلوس يعني
قالتلي ياريت
قولتلها امال ايه
قالتلي لما كنا في الرحلة و حكتلي الموضوع للاخر
قولتلها وهي ليه تسمح أن يحصل فيها حاجة زي كده
قالتلي خلاص الي حصل حصل
علشان تبقو عارفين هي مجتليش علشان عارفة عندي قوة ولا حاجة هي جتلي علشان عرفاني محترم مش هسمع الحكاية واشمت فيهم أو استغل رحمة واعمل معاها الي انا عايزه
قولتلها ماشي شوفي رحمة هتنزل الجامعة امتي وانا هخدكو واروح اكلم يوسف وبس ومشينا
تاني يوم وانا في الجامعة روحت للي هوت قلبي وبقا ملك ليها وهي ملك بس كان نفسي اليوم ده ميحصلش
روحت قابلتها وندهت عليها ياملك
ردت عليا قالتلي نعم يا محمد
قولتلها عايزك في موضوع قالتلي بسرعة علشان ورايا مشوار مهم قولتلها هما خمس دقائق
قولتلها يلا نروح الكافيه علشان اعرف اقولك الكلمتين
قولتلها الصراحة انا اول مرة اقول لحد حاجة زي كده ومعرفش اقول ايه في حاجة زي كده قولتلها انا بحبك
انا فكرت اني هي هتتبسط وتتكسف وتحضني ونفضل نحب بعض طول العمر
ولكن الي حصل مش كويس خالص خالص
فتاتي انا كنت عارفة وميار نبهتني لحاجة زي كده
قالتلي بس يا محمد مش علشان غيرت شوية في شكلك
هعجب بيك بس يا محمد انت انسان محترم انا لما كنت بديك اهتمام علشان كنت بشفق علي المعاملة الي ناس بتعملهالك ولكني ندمت علي كده دلوقتي اه وراحت قالتلي خلينا صحاب زي ما حنا كده في الشلة وقالت لي سلام علشان اروح مشواري
وسيأتي ومشيت
وهنا قوة جبار مكنش ليها اي لازمة ووقعت علي الكرسي وزي ما قولتلكو هي من ملكت قلبي فلما مشيت كده خدت قلبي معاها وبقيت حاسس باني فاضي من جوة
مش هتصدقوني لو قولتلكو اني بقيت مبحسش بنبضلت قلبي سبتها وشربت حاجة تفوقني لقيت سارة جاية قولتلها تعالي نروح نكلم يوسف الاول لوحدينا روحت واحنا ماشيين عدنا قدام بوابة الجامعة وشوفت الي تعبني اكتر لقيت ملك بتسلم علي واحد وبتحضنه وبتركب العربية ولقيت ميار من جوة العربية بتقولهم يلا يا حبيبا بقيت ماشي سرحان ومبقيتش حاسس بكل الي حوليا و سارة بتكلمني وانا مش معاها قالتلي يا محمد يوسف اه وانا بقولها هه في ايه قالتلي ايه مالك يوسف اه
روحت قولتله ازيك يا يوسف قالي كويس عايزين ايه
قولتلو لو سمحت في كلمة علي انفراد قالي تعالي لما نشوف اخرتها
بقولك يا يوسف انا عرفت موضوعك انت و رحمة ومينفعش الي انت عملته ده لازم تصلح غلطتك وانت مش محتاج يعني انت عيلتك مرتاحة ماديا وعندكو بيوت والشغل هتشتغل مع والدك قالي وانت بقا يحتة هلفوت تقولي الي هينفع والي مينفعش سارة بتقوله عيب يا يوسف الي انت بتقوله ده
راح يوسف قالها طب لما تجيبو حد يساعدكو هات حد راجل مش هلفوت ملك هي الي بدافع عنه ده انتي ارجل منه وراح زققني وماشي وراح لصحابه الصايعين الي وقف معاهم بيقوللو في حاجة ولا ايه قالهم لا ده عيل حول هلفوت وماشي دلوقتي قعدوا يضحكو سارة قالتلي يلا يا محمد معلش انا اسفة الي جيتك تتكلم مع واحد زي ده
طبعا هتسالوني فين قوة جبار وهد الجبال ولا هو كلام علي الفاضي هقولك لتالت مرة خدت قلبي معاها ومشيت واخدت ٣صدمات مرة لما رفضتني ومرة لما شوفتها مع الشاب ومرة لما يوسف قالي يالي ملك بدافع عنك
روحت بقيت قاعد في اوضتي لا اكل لا اشرب لا انام ومبقيتش فارق معايا حد حتي اهلي
اه صح اهلي جم في وقتهم ابويا موظف عنده ٥٧ وامي عندها ٤٩ مالهمش علاقة بالقصة
حتي اهلي قالولي مالك في ايه واقلهم مفيش وبقيت أتجنب الكلام معاهم لغاية لما بقيت اكلم نفسي بقا بنت هي الي انت ببتحمي بيها كله شايفك كده انت متستحقش تعيش عايزة اقولك معلومة اني انا لو مت قوة جبار هتموت معايا
خالو بالكو قوة بحجم قوة جبار عايزة جسد يستحمل حجم القوة دي لانها عايزة تغزية جامدة وجسم قوي يستحمل سريان القوة دي في جسمه
فا الفترة الي هي ٣ اشهر دي جسم بقا زي الخشب وقوة جبار بتسببلي الم بس مش متوفر ليها متطلباتها
وتعبت جامد لدرجة اني استسلمت للموت وخلا كدة قوة جبار هتتدفن معايا
روحت نمت وانا نايم يخش تعبان يعضني وانا نايم وافوق والقيني في مكان ايه ده المكان ده انا عارفه
ايه ده ده كهف جبار انا ازاي جيت هنا وفجاءة ببص ورايا لقيت الصوت الاجش وصحبه كاءن عملاق قاعد علي كرسي ضخم اهلا بوريثي اهلا بالي كان هيضيع قوتي علي الفاضي و انا واقف مصدوم تخيل جبار الي بتخاف كانت تعدي من قدام كهفه واقف قدامه
قالي من غير مقدمات انا مش راضي علي انت بتعمله ده
قولتله طب اعمل ايه خدت قلبي معاها وبقي عندي فراغ قالي انا هقولك انا لما اديت قوتي ليك علشان انا عارف اعمل نسل ليا كل لما أعشر واحدة يقتلوها هي والي في بطنها وانا دلوقتي لو ظهرت للناس مش هيبقي كويس ليا
روحت قولتله ازاي ده انت جبار
قالي انا مش إله
انا جبار اخر نسل سلالة العمالقة بس في الاول والاخر انا ليا حدود يعني لو في بلد ضربتني ببنادق و مسدسات مش هياثر معايا علشان كده كنت بظهر زمان لكن دلوقتي قوة زي النووي والأسلحة دي تقضي عليا وبعد كده يشرحوني ويتحكمو في نسلي ويستنسخو جينتي ويدوها للميستحقش
انا استغربت بقوله انت عارف كل ده ازاي
قالي طبعا انت فاكر إن العمالقة اغبية بقا زي مبتشوف وكده بس العكس هما اذكي كتير من البشر تخيل مخ اكبر من دماغ فيل ومخ قد فرخة ايه الي يبقا عندو قدرة أكبر علي التفكير كل واحد فكره علي قد مقدرته فتخيل العمالقة بقي لو عملوا صناعت كانت هتبقي عملة ازاي
قولتله انت علز مني ايه قالي فوق من الي انت فيه قولتله ازاي
قالي الي انت خدته من قوتي دي يدوبك علي الي انت تستحمله
قالي انا هستناك تقوي جسمك وتبقي اضخم شوية علشان هديك قوتي النهائية
قولتله طب انا قصير مش طول اكتر من كده
قالي من الاخر انا عايز عضلات قوية تستحمل
قولتله ماشي قالي منتظرك قريب
اعملي عليا فوقت لقتني في بيتي بعد كده امتحنت امتحان الترم الاول ونزلت جيم
نروح لوجه تاني من القصة أثناء الفترة الي كنت بمر بيها
يوسف اتصل برحمة ازيك عملة ايه
عايز مني ايه مش اخدت الي انت عايزه قالها خلاص تعالي نتفق علي الجواز هي صدقت وطارت من الفرحة قالتله نتقابل فين
قالها في مكان بتاعنا راحت
قالها انا كلمت بابا عليكي ووافق وهنتجوز وهنجيلكو الاسبوع الجاي قالها يلا بقا نحتفل قالته نعمل ايه يعني
قالها نعمل واحد بمناسبة الجواز هي معترضتش وخدها اوضة النوم وقالعها ملط وفضل يبوس فيها ويفرشها و هي نايم علي ضهرها وبصة السقف وهو واقف علي أول السرير لقيته بطل لعب في كسها قالتله في ايه قالها ثواني هجيب حاجة راح فتح باب الاوضة وراح دخل خمسة شحطة الي هما الصايعين الي واقفين معاه في الجامعة ادولو حاجة في ايده راحو دخلو وهما قالعين
عيال ضخمة بتاعة جيم هما راح داخلين اول واحد راح راشق زبره في كسها علي طول وهي صوتت قالته ايه ده قالها بس يا لبوتي اتخضت من الصوت بتيص حواليها لقت خمس صرف عريانين واول لما شفتهم ولسه هتصوت راح منهم راشه زبره في بوقها وواحد جيه نام تحتيها دهن زبره كريم ودخلوا في طيزها طبعا مش عارفة تصوت أعدت تعيط وتفرفص الأواني فضل ينيك في كسها بتاع عشر دقايق وراح ناطر جوة كسها راحت مبرقة وعيطت بنهيار اكتر راح التاني طلع زبه من طيزها وحطو في كسها و قعد ينيك فيها راح نطر جواها جيه الرابع وفضل ينيك فيها وهي بقت جسم من غير روح وفضل ينيك فيها والخامس بردك ونطرو في كسها طبعا هي كانت منهارة ليه غير انهم اغتصبوها هي كانت في فترة التخصيب يعني لسة مخلصة الدورة وده هيخليها حامل ده في خمسة نطرو في كسها
وطبعا يوسف فتح الحاجة و هي هيروين و يشم فيها و وفضل يضحك عليها مبسوط فيها قالها ابقي ابعتي سارة صحبتك تخد دورها و هي طبعا ولا هنا و بعديها فاقت ولبست هدومها ومشيت بالعافية ونهارت و دخلت في غيبوبة لمدة شهر بس كانت حكت لسارة وسارة مخها كان هيقف من الي حصل وبعد مافاقت من الغيبوبة ورجعت لطبيعتها ولاحظت حاجة اني الدورة وقفت بقالها شهرين مبقيتش عارفة تعمل ايه و بطنها كبيرة شوية عن العادي شكت أنها حامل وكلمت سارة وحكتلها عن الي حصل وراحو لدكتور وفعلا طلعت حامل طبعا رحمة أغمي عليها وهي عند الدكتور
قالهم في ايه وحكولو اني في حد اغتصابها وهي مسافرة لوحدها و كانت الدنيا ضلمة ومتعرفش هو مين فقالها خلاص هو في حل اني الي في بطنها ده ينزل قالوله ماشي و اتحججو في البيت بحجة علشان يعرفوا يعدو يوم برة الي هو بتاع العملية وعملتها ورجعت لحياتها بس مبقيتش عايزة تروح الكلية تاني
وكل ده حصل في الفترة بتاعة الاكتئاب بتاعة محمد ولما راح الجيم وبعد ما خلصوا الامتحانات
كان محمد خلص الجيم وكان بياكل في اليوم حوالي كيلو لحمة وخمسة فرحات وعشرين بيضة
والي كان بيساعدو إن يبقا جسمي قوي بالسرعة دي وأنه ياكل الكميات دي هي قوة جبار
ولقي رسالة جايلو من سارة الحقنا
علشان هو طول الفترة دي كان قافل التليفون وكلمها و هي مكتبة علي كل حاجة قالها خلاص اعتبري الموضوع ده انتهي
وقال جيه الوقت خلاص اني ابقا الوريث لقوة جبار الكاملة
واتمني الجزء ده يعجبكو



اسف للتأخير

الجزء الرابع ( رجوع حق)


معلش الجزء ده مفهوش جنس لأن هو يعتبر وارث القوة لكن الفصل الجاي هتبقي مدبحة يا شقيق.



محمد : جيه وقت اني ابقي وريث قوة جبار
تواصل محمد مع جبار وفجأة لقي نفسه جوة الكهف راح قال لجبار انا جاهز
جبار قاله في تحذير وحيد قلب العمالقة بيحب مرة واحدة بس فاحذر ونقي كويس
تفاصيل (قوة جبار ضخمة وقلب محمد البشري مش هيستحمل القوة الضخمة دي فممكن ينفجر فالحل الوحيد إن جبار ينقل قلبه في جسم وعلشان كدة جبار طلب من محمد أنه ينزل جيم علشان جسمه يبقي ضخم علشان يقدر يحط قلبه في جسمه
طب جبار هيسفاد ايه ؟
هيستفاد إن هيبقي في نسل ليه ورثين قوته بس في شكل بشري )
راح التعبان عض محمد فخدره بسمه
محمد لقي نفسه فايق بعد اسبوعين صحي اتفجأ إن جبار قاعد قدامه ممتش
فسأله انت إزاي ممتش انا خدت قلبك
رد جبار مانا نقلت قلبك عندي وده مآثر علي جبار وكان باين عليه التعب بس يدوبك يقدر يخليه عايش
رجع محمد لحياته العادية
الحاجة الي زادت لي محمد
القوة العقلية
زيادة نسبة القوة (وده هيساعد اني نسل محمد يبقي قوي )
القوة الجنسية مزدش فيها غير أن معدل الخصوبة زاد والحيوانات المنوية
والحواس عنده بقت ١٠ أضعاف
والحاجة الي هيستفاد منها جامد هي أنه بيعرف يتواصل مع التعابين زي كشفنا كان في تعبان ضخم ملازم جبار وهنعرف اشمعنا التعبان ده الي ملزمه
واول قوة هيستفاد بيها محمد هي القوة العقلية محمد بقي عنده ذكاء فذ وعرف ده عن طريق وهو قاعد يذاكر لقي مش محتاج مجهود
ده بقي يعدل علي النظريات الي عنده في الكتاب
محمد رد علي سارة قالها قابليني هحللك المشكلة
قالها اول حاجة كلمي رحمة وخليها تيجي عايزها هتساعدني في حاجة
رحمة جت
محمد قالها احكيلي علي كل حاجة وحكتله بالتفصيل
قالها تمام بصي انت مش هأذيه اوي انا عايز أجبره أنه يتجوزك ويبقي مذلول ليكي
وانتهي الحوار علي كده
ومحمد سمع كلمهم وهما بعيد عنه
رحمة بتقول لسارة
انا مش عارفة انتي مقتنعة أنه يعرف يساعدنا ازاي
ولا علشان بتحبيه عايزة يساعدنا وخلاص انا مش عارفة بتحبيه علي ايه هو اه احلو بس شخصية الجبانة دي مبوظة كل حاجة حلوة فيها
راحت سارة ردت قالتها محمد قمة الاخلاق والاحترام بالطيبة وبيبقي عايز يساعد اي حد بس نقصه بس الجراءة والشجاعة

(معلش نخرج برة الموضوع ثانية
هو ليه الطيب و الي بيجبر بخاطر الناس وبيجي علي نفسه علشان ميزعلش الناس الناس بتقول عليه ده غلبان ده هفأ ؟)


نرجع تاني

طبعا انا اتصدمت سارة بتحبني انا
انا عمري مفكرا فيها ايه ده يعني علي طول نظراتها ليا دي مكنتش سرحان اه صح هي الوحيدة الي بتخلينا اشارك في حل المشاكل والباقي بيقول ده ولا بيهش ولا بينش هي الوحيدة مقتنعة بيا وبشخصيتي الضعيفة اني مش ضعيف واني اقدر اساعد

طبعا انا رقبت يوسف وعرفت تحركاته قهدته مع الشلة إياها بتاعة العيال السمر بتوع الجيم الضخام رحت البار الي هما بيعدو فيه وطبعا اول مرة اخش مكان زي ده وكنت مش عارف اتعامل
لغاية لما عرفت أن البار ده ليوم الخميس العيال تخلي يوسف يتفق مع واحدة شرموطة وفي الاخر يفجؤوها ويهروها ويبقي جسمها مكسر بعد الي بيحصل فيها
فمحمد عرف هيعمل ايه محمد كان اتدرب علي التواصل مع التعبان الي مع جبار والتعبان ده بقي ملك التعابين وكان بيخد التعليمات من جبار بس بقي يوجه تعابين متوسطة الحجم لأن ملك التعاليم حجمه ضخم جدا لو شوفته هتقول ده وحش
المهم جيه يوم الخميس وروحو من البار هو والشلة مع ضحية جديدة من الشراميط
محمد خلي تعبان يبلع كيس هيروين كيلو كان خلي تعبان يسرقو من تجار الحشيش الي سكنين قريب من بيته
راح التعبان دخل الشقة عن طريق الشباك ورجع الكيس وديه قدرة عند التعابين إنه يقدر يبلع فريسة ريخرجها تاني
وراح بلغ من كشك في الشارع عن الهيروين وطبعا كمية زي دي كمية كبيرة جدا وتحاسب اتجار وفيها ترقية جامدة وفي ظرف نص ساعة كان البوليس وصل وقبض عليهم وعلي الشرموطة الي معاهم وطبعا أبوه معرفش يعمله حاجة لانه اتحول لمكافحة المخدرات وأبوه يولول روحت انا ورحمة نزوره
قالنا شمتنين فيا ماشي يا رحمة انا هنشر كل فيديوهاتنا وتتحبسي انت كمان اداب روحت قولت لرحمة امشي انتي
بقولك ايه يوسف تحب تعرف مين حطلك الهيروين في الدولاب
قام بغضب اه يابن المتناكة هوريك ولسه هيتجم عليا روحت مبرقله شاف الدنيا سواد وحس اني قدامه كيان مرعب زي السواد وانا لحظت اني ضربات قلبه هتقف فوقفت النظرة دي
طبعا ضربات قلبه بسبب حواسي الي اتطورت
قعد مكانه مبلم ومخضوض قلتله بس يا كسمك اولا انا مش ابن متناكة المتناكة دي تبقي انت روحت طلعت شيك قولته امضي هنا ومضي والشبك ده مقدره ١٠٠ مليار دولار وانا خليته اعجازي علشان أبوه ميساعدوش
وقوله انا هخرجك خلال يومين مش علشانك علشان تتجوز رحمة هو رأسه وهو مبلم طبعا النظرة بتاعتي مش سهلة ده في واحد مات بسببها
روحت قابلت ابو يوسف وقولتله قلبي عندك يا عمو 😈
وقعد يكلمني وهو منهار قولتله عمو انا تقريبا اعرف طريقة أخرج بيها يوسف قالي ده لو حصل اي حاجة تطلبها تبقي تحت رجلك قولتله خلال يومين وهخرجه ده يوسف ده حبيبي واخويا😈 وهتعرفه انا عملت كدة ليه قدام
وفعلا بعت تعبان يبلع الحرز قبل ما يروح للنيابة وخليت تعبان تاني ينزل بداله كيس دقيق
وبعد التحقيق خرج روحت اتصلت بيه قولتله اخر الاسبوع تروح تطلب من ابوك انك تخطب رحمة يأما تحبسك بالشيك( اصل انا اديتهولها وفهمتها انا اللعبة دي مني وطبعا اتصدمت وابتدا تعجب بيا وحست اني قوي جدا عكس ما كله بيفكر )
ياما تخد عقابي وده انا مفضلوش
وفعلا اتجوز رحمة وعمل فرح كبير وأبوه وافق علي اساس أنه حاله ينصلح لما يتجوز وطبعا ميعرفش الحوار ده غيري انا ورحمة ويوسف
خلاص الحوار ده خلص ابتدي ازرع نسلي ونسل جبار الاب الروحي لي .



ويخلص الجزء ده علي كده وارجو ينال اعجابكم

الجزء الجاي بعنوان ( اول بذرة في نسل جبار) .
متى ستكمل قصتك
 
يأريت تكمل القصه لأنها جميله جدا مشكور ررر
 
فين التكملة
 
هتكملها ولا اي؟
 
قصة خيالية من تأليفي
الاسم محمد عمري20سنة وصف الجسم قصير ورفيع الي حدا ما زبري طوله 13 سنتي علي طول بقضي شهوتي الجنسية في ضرب العشرة علي العموم انا في أولي جامعة المهم انا شخصيتي الي حد ما ناس بتستضعفها بسبب جسمي وقوتي البدنية الضعيفة تبتدئ القصة من هنا
اتفقت انا و7 صحابي نروح رحلة بأسوان والنوبة واتفقنا وكل واحد جهز فلوسه و فهمنا اهالينا أنها رحلة تبع الكلية المهم اتجمعنا قدام الجامعة وركبنا مكروباص كنا متفقين معاه المهم طول الرحلة كان في هزار بس يعتبر انا شخصية مش كاريزما فا كانو بيتجهلوني نسيت اقولكو الشلة دي4 ولاد انا ويوسف وده شخص كاريزما ومنير شخصية محبوبة بيحب الهزار وكريم عبقري الشلة و 4 بنات وهما ملك ودي لبسها كله ضيق اوبن ميند شوية من حيث اللبس بس محترمة ودي كانت بتتعطف معايا وتحاول أنها تفكني واهزر وكده والصراحة معجب بيها اوي وصفها بيضة وبزازها ملبن قشطة والحلمة بني وكسها احمر ليه شفايف تتاكل
تاني واحدة سارة دي قصيرة شوية بس جسمها ايه ملغم
تالت واحدة ودي رحمة بتحب يوسف اوي وجاية الرحلة علشانه وهي رفيعة شوية جسمها متوسط
والرابعة دي فرفوشة الشلة و اكتر واحدة جريئة فينا اسمها ميار وصفها منة شلبي قدامك
كنا مفهمين اهالينا أن الرحلة فيها بيات اسبوع وكده المهم قعدنا نلف ونلعب ونروح المعابد القديمة فا طبعا وعدا اربع ايام علي كدة وحدنا علي بعض اوي والي كانت بتقعد بكرة قالعتها المهم واحنا في النوبة وفي الجنوب وتعرفنا علي احمد شاب من النوبة وورانا معابد هناك كتير فقررنا اني احنا نعمل خيمة وننام فيها الدنيا كانت فاضية وجمبينا معبد احمد كان بيفرجنا عليه من برا قالنا ده معبد جبار وحكلنا حكاية وقالنا ناس كان في واحد اسمه جبار وده كائن متعرفش بني ادم ولا وحش كان عنده قوة يقدر يهد جبل وضخم وكان الناس بتترعب منه واي ست تعدي من عنده كان بينكها لحد ما تحمل منه ويسيبها وترجع القرية الناس يقولو الي في بطنها ده ملعون ويقتلوها هي والي في بطنها وفي يوم قرروا يقتلو جبار بس السككاين بتتكسر لما بتلمس جسمه وحاولوا يسموه وقالو أنه مات لانه مظهرش بعديها وقال القصة من 200 سنة فمسدقناش المهم لعبنا لعبة الأزازة وتحكم علي بعض اول دور جه علي
منير و حكم علي ميار تقوم ترقص وطبعا وفقت بس في ناس كانت معارضة بس اقنعوهم وكدة انا احنا خلاص مفيش كسوف مينا وفي الاخر معظمنا بيحب بعض و هنتجوز في الاخر المهم قامت رقصت وهي مكنتش مستلطفني فلما جيه الدور عليها حكمت عليا اني اخش الكهف لوحدي
ملك قالتلها حرام عليكي ميار ردت عليها وقالت لها ملكيش دعوة فسكتت لأن معظم الولاد أيدوها علشان يطرقوني فروحت وخت التليفون علشان هما اجبروني اصور وانا جوا فدخلت جوا والدنيا ضلمة اوي وفضلت اتعمق في الناحية التانية حكمو علي رحمة ينصبو خيمة وصيانة لوحدهم فيها علشان يستفرد بيها وافنعوه بالعافية ودخلوا الخيمة
يوسف اي يا رحمة انتي مش بتحبيني ولا ايه
قولتله لا بحبك قالها امال ايه انتي هتبقي مراتي وقام قلها يلا قومي البسي حاجة حلوة كدة لجوزك هو فعلا بيحبها وناوي يتجوزها واقنعها رجعت لبسة كاش مايوه بزازها قد الكنتلوبية وطيزها متوسطة عود فرنساوي من الاخر كسها وردي وفضل يقنعها لحد لما موافقته ينيكها فى طيزها و كان جايب معاه كريم يسهل الدنيا كان بتصوت وتعيط من الوجع بعد كده استجابة ليه وابتدا يقفشلها في بزازها وكسها وهي ساحت خالص راح عامل ايه خرجه من طيزها وعمل نفسه بيغير الوضع وراح رشقه في كسها راحت مصونة وطبعا الدم نزل بتاع عزريتها وانهارت من العياط فضل يهديها انا هتجوزك و هعرف كل صحابنا لو عايزة حتي نتجوز عرفي عرف يقنعا وفعلا جاب منير وكريم وكتبوا عقد عرفي من غير ما سارة تعرف علشان كانت هتعترض لأنها صحبتها الانتيم وهي كانت معترضة علي موضوع الحكم بس لقيت رحمة حبة الموضوع فسكتت طبعا قالها اه بقيتي مراتي كل عرف ما عدا سارة علشان متغاظة منك
قالتله لا دي زي اختي
قالها انتي متعرفيش حاجة دلوقتي تسمعي كلامي انا وبس سكتت وكملو الليلة ونكها في كسها وطيزها لحد لما جاب وطبعا نيستوني
انا فضلت امشي لقيت نفسي وصلت لعمق صعب جدا وانا عمال سرحان علي معاملة صحابي ليا وعلي شخصيتي الضعيفة فجأة حولت ارجع زي ما وصلت معرفتش واعدت الف لحد لما لقيت صوت أجش بيقول
يا من دخلت كهف جبار بحثا عن قوته إن لم تكن علي قدر تحدي ستموت طبعا كنت مرعوب من الصوت وفضلت اعيط مستني حد من صحابي يلحقني وفضلت اجري وطلعلي حشرات ضخمة وأعرب منها واعيط لغاية لما لقيت قدامي تعبان ضخم اسود ليجري ورايا وسريع جدا فضلت اجري لغاية لما لقيت حيطة سد واتزنقت طبعا وهو جي عليا عدت عليا كأنها سنة و طبعا عدت عليا كل الإهانات الي حصلتلي و صحابي ال ينسيوني والبنات الي بحبها الي مش قادر اعترفلها بحبي وميار الشيطانة بعدها عني وخلوها تحب واحد غني كان متفق مع ميار علي انها لو خليتها تحبو هينغنغها المهم كل ده اتعرض عليا في الوقت الي انا بعيط فيه وضربات قلبي عدت 200 أغمي عليا لمدة كام ثانية فوقت قولت لازم اتغير وقمت لقيت نفسي بمسك حجرين بقيدي الاتنين والتعبان فكرني خلاص استسلمت قمت
صقفت بالحجرين علي دماغه

طبعا هتسال ازاي واحد جبان يعمل كده

هقولك لما تكون خلاص قدام الموت لازم تدي فعل وتواجه

راح التعبان متاثرش وفضل يهاجمني وانا ماني بزغزغه فالاخر اتمكن مني وغمي عليا تاني فقت لقيت نفس الصوت الاجش

بيقول مبروك ايها الادمي لقد نلت قوة جبار وانا مش فاهم حاجة

وانا فزت بيها لاني الوحيد الي دخل الكهف ومامتش من الرعب وقاومت. التعبان راح التعبان جاي عليا راح عضضني في أيدي مكان الشريان وحسين بساءل لزج وتقيل ماشي في عروقي لحد موصل لقلبي وحسين بالم رهيب أغمي عليا لتالت مرة قومت لقيت نفسي حاسس بقوة رهيبة نفس طولي لكن عندي عضلات كاني بيج رامي وكان البوكسر مضايقني بعدله لقيت حاجة خرجت من جنب البوكسر عملة زي الخرطوم ووصلة لركبتي افتكرته تعبان رغم كده ما خوفوفتش لقيت زبي كبر اربع اضعاف وكاني انسان جديد لسه مولود

باقي الحكاية الجزء التاني وهو (الانتقام).



الجزء التاني

الصبح طلع علينا وطبعا هما مهتموش بيا ونسيوني اصلا الي افتكرني ملك وهما بيجهزو نفسهم علشان يمشوا طبعا لما فقت كان الصبح وخرجت لقيتهم جم واقفين قدام الكهف حب استطلاع منهم يشوفوا انا حصلي ايه لقوني خارج هدومي مبهدلة طبعا هما ملحظوش جسمي والعضلات ولان انا معظم لبسي واسع
المهم مردتش أظهر اي تغير في سلوكي ليلحظو اني في حاجة حصلت جوة فتعملت معاهم عادي ونسيت اقولكو من ضمن القوة الي اكتسبتها إن بقي عندي نظرة الي يشوفها مبيحسش بحاجة حواليه خالص غير وكان في وحش ماشي ناحيته ببطء اه انا مزدتش في الطول بس بقي عندي هالة ضخمة ( والي مش عارف يعني ايه هالة حاجة زي الظل بس يبقي ليه قوة كان قلبك بينقبض لما تشوفها) المهم عديت ايام الرحلة بس واحنا في اخر يوم كنت بتمشي بليل لوحدي طلعلي ديب انت عارفين الصعيد مليان ديبة قعد يزمجر عليا وانا كان شايف قدامي عصفورة لقيته بيهجم عليا بسرعة روحت ضربه هوك وقع مقمش تاني مع اني قبل ما اكتسب القوة كان اي كلب بلدي بيجريني شوارع 😂😂 المهم جسمي ابتدي ياخد علي القوة وخلو بالكو القوة مع الوقت بتزيد تمكنها من جسمي المهم رجعنا لكليتنا وابتديت مروحش علي اساس لما ارجع ويشوفي جسمي ويلاحظو اقول اني انا كنت بنزل جيم وفعلا قعدت فترة اروح الجيم ولقيت نفسي بقفل اوزان رغم أن جسمي مش مليان عضلات بس دي قوة الكيان جبار واحدا كم حاجة كدة اني بعرف اتني الحديد كأنه عجوة واني في طريقة لما يركز قوتي واغضب بمشي كل خطوة كان في عملاق ماشي قدامك ولغاية دول هي دي القوة الي لاحظتها ومع الوقت هتلاقوا القوة بقيت مستوي تاني بس لازم ليها حبت طلبات تتعمل وهتعرفوها قدام
المهم رجعت الكلية علي اخر الترم مرجع شعري لورا ولبس نضارة شمس وتشيرت وجينز مبين العضلات دخلت لقيت السلة روحت وانا داخل عليهم ميار بتقول مين الموز ده بس الطول ده والشكل ده أنا عارفة
لما دققو وانا قلعت النضارة اتصدمو في الاول بس كان في اهتمام بس بعد كده لقيتهم في جزء منهم كان بيقول في سره الهلفوت ده يبقا شكله كده وده كان يوسف وكريم بس منير كان مرحب بيا ويهظر معايا وطبعا انا لو عايز افرض شخصيتي دلوقتي ممكن اخليهم خدامين عندي من مجرد النظرة بتاعتي
نسيت اقولكو في مرة نزلت ساعة ٣ بليل اروح اشتري حاجة العلي واحد شمام عايز يسبتني قولت انت حظك حلو روحت مبرقله ومشيت نحيته هو حس اني في زلزال وشايف كيان اسود ماشي نحيته طبعا لقيته عمل حمام علي نفسه وجتله سكتة قلبية ومات ده من غير مالمسه نرجع بقا عدي الترم ونجحت بتقدير مش كويس لان القوة دي خدت وقتي وتفكيري وازاي احقق انتقامي وطبعا جت الإجازة وكان بيخرجو وطبعا الي كان بيعزمني اني اجي مع الشلة ملك ومنير مع أن ميار بتيهدل ملك هتقلولي ليه ميار ويوسف وكريم مش بيحبوني لأن متغظين ازاي واحد طيب ومحترم يبقا معظم الناس بتحبه فا بيبقا في كده حتة اني مش عايزة حد احسن مني المهم خرجنا وهما ابتدو يخدو علي شخصيتي الجديدة واني بقيت افرض رأيي عكس الاول وده حاجة بتغيظ ميار جدا
عدت سنة تانية من غير اي حاجة جديدة في الأحداث غير اني بقا يعتبر انا بقيت المسيطر علي الشلة وطبعا لحظت حاجة غريبة جدا يوسف بيعمل رحمة وحش وبيبهدلها قدمنا وهي مفيش اي رد فعل انا معرفش حاجة لأن في الوقت بتاع الجواز العرفي كنت في الكهف
محادثة بين رحمة ويوسف
ايه يا يوسف بقالك سنة عمال تقولي هتجوزك وهتقدملك و معبرتنيش انا بقا يتقدملي عرسان وخائفة اهلي يصرو علي عريس
يوسف راح مزعقلها اعملك ايه لو مش عجبك نسيب بعض قالتله انت بتقول ايه ازاي قالها طب اسكتي وبعد راح يظهر مع ميار و ولا همه حاجة هو خد الي هو عايزه رغم انو كان بيحبها في الاول المهم سارة لحظت هي كمان المعاملة هي كمان مكنتش عارفة تاني يوم راحت لرحمة البيت وقالت لها انا عايزة اعرف كل حاجة يقما مش هيحصل كويس قولي ايه الي بينك وبين يوسف علشان يعملك بالطريقة دي
راحت رحمة قعدت تعيط وتحكيلها وسارة تولول وتقولها العمل مقولتليش ليه وبهدلتها وقالت لها الورقة العرفي فين قالتلها معاه قالتلها كمان
تاني يوم في الجامعة راحو قابلو يوسف وكلموه قالها مفيش ورق ولا حاجة والي عندكو اعملوه هو انا الي انفتحت
المهم رحمة بتكلم يوسف باليل وتقوله الي انت قولت ده يا يوسف وتعيط وتتحيل عليه يرجعلها وهي مش هتزعلو تاني قالها خلاص قبليني دلوقتي و ادها عنوان شقة واتفقت مع سارة إن لو أهلها سالو عليها تقلهم اني هي عندها وكده بس مفهمتش سارة أنها راحة ليوسف علشان مكنتش هتردي
المهم خدها الشقة و ضحك عليها بكلمتين وقالها صحبتك عايزة تخرب عليكي ومتغاظة منك وقعد يحسس بايده علي فخادها وبعدين كسها وبعدين طلع بزازها ويمص فيهم وهي ساحت وتقولو ايوة يا حبيبي كمان إن عارفة اني انت بتحبني وهتتجوزني وهو يقولها طبعاً وراح خلاها تمص في في زبره وراح حطه في طيزها وقعد بتاع خمس دقائق وبعدين حطه في كسها واقعد ينكها وهي تتوجع وتقول اه اه اه وقالها انا هجيب قالتله متجبش جوة انا الدورة لسة خلصانا هحمل كده وعلي آخر لحظة جاب برة وبعدين عمل معاها واحد كمان في السريع
وراح قالها روحي غوري قالتله انت بتكلمني بأسلوب وحش ليه
قالها انا مش هتجوز حد وانا مصورك وانت بمزاجك بتتناكي فتبقي تحت امر زبي يقما كل الجامعة تشوفك وانت سلبوتة بتتناكي وتمثلي عليهم انك محترمة روحت وهي معيطة ودخلت اوضتها من كتر العياط أغمي عليها أهلها لقوها وخدوها علي مستشفي كلنا روحنلها وبعد مروحو سارة عرفت كل حاجة قالتلها انا عارفة مين هيجبلنا حقنا
الجزء الجاي (تحكم قوة جبار)

الجزء التالت ( تحكم قوة جبار)

روحت الجامعة وهناك قابلت سارة وقالت لي اسمحلي عايزاك في موضوع قولت لها اتفضلي يا سارة براحتك
قالتلي بص من غير مقدمات هو الموضوع عن رحمة ويوسف
قالها انا ملاحظ أن التعامل مابينهم في الفترة الأخيرة دي مش احسن حاجة قالتلي ما نا جايالك علشان كده
قولتلها اتفضلي
قالتلي الصراحة كده يوسف ضحك علي رحمة واستغلها
قولتلها استغلها ازاي علشان مش فاهم خد منها فلوس يعني
قالتلي ياريت
قولتلها امال ايه
قالتلي لما كنا في الرحلة و حكتلي الموضوع للاخر
قولتلها وهي ليه تسمح أن يحصل فيها حاجة زي كده
قالتلي خلاص الي حصل حصل
علشان تبقو عارفين هي مجتليش علشان عارفة عندي قوة ولا حاجة هي جتلي علشان عرفاني محترم مش هسمع الحكاية واشمت فيهم أو استغل رحمة واعمل معاها الي انا عايزه
قولتلها ماشي شوفي رحمة هتنزل الجامعة امتي وانا هخدكو واروح اكلم يوسف وبس ومشينا
تاني يوم وانا في الجامعة روحت للي هوت قلبي وبقا ملك ليها وهي ملك بس كان نفسي اليوم ده ميحصلش
روحت قابلتها وندهت عليها ياملك
ردت عليا قالتلي نعم يا محمد
قولتلها عايزك في موضوع قالتلي بسرعة علشان ورايا مشوار مهم قولتلها هما خمس دقائق
قولتلها يلا نروح الكافيه علشان اعرف اقولك الكلمتين
قولتلها الصراحة انا اول مرة اقول لحد حاجة زي كده ومعرفش اقول ايه في حاجة زي كده قولتلها انا بحبك
انا فكرت اني هي هتتبسط وتتكسف وتحضني ونفضل نحب بعض طول العمر
ولكن الي حصل مش كويس خالص خالص
فتاتي انا كنت عارفة وميار نبهتني لحاجة زي كده
قالتلي بس يا محمد مش علشان غيرت شوية في شكلك
هعجب بيك بس يا محمد انت انسان محترم انا لما كنت بديك اهتمام علشان كنت بشفق علي المعاملة الي ناس بتعملهالك ولكني ندمت علي كده دلوقتي اه وراحت قالتلي خلينا صحاب زي ما حنا كده في الشلة وقالت لي سلام علشان اروح مشواري
وسيأتي ومشيت
وهنا قوة جبار مكنش ليها اي لازمة ووقعت علي الكرسي وزي ما قولتلكو هي من ملكت قلبي فلما مشيت كده خدت قلبي معاها وبقيت حاسس باني فاضي من جوة
مش هتصدقوني لو قولتلكو اني بقيت مبحسش بنبضلت قلبي سبتها وشربت حاجة تفوقني لقيت سارة جاية قولتلها تعالي نروح نكلم يوسف الاول لوحدينا روحت واحنا ماشيين عدنا قدام بوابة الجامعة وشوفت الي تعبني اكتر لقيت ملك بتسلم علي واحد وبتحضنه وبتركب العربية ولقيت ميار من جوة العربية بتقولهم يلا يا حبيبا بقيت ماشي سرحان ومبقيتش حاسس بكل الي حوليا و سارة بتكلمني وانا مش معاها قالتلي يا محمد يوسف اه وانا بقولها هه في ايه قالتلي ايه مالك يوسف اه
روحت قولتله ازيك يا يوسف قالي كويس عايزين ايه
قولتلو لو سمحت في كلمة علي انفراد قالي تعالي لما نشوف اخرتها
بقولك يا يوسف انا عرفت موضوعك انت و رحمة ومينفعش الي انت عملته ده لازم تصلح غلطتك وانت مش محتاج يعني انت عيلتك مرتاحة ماديا وعندكو بيوت والشغل هتشتغل مع والدك قالي وانت بقا يحتة هلفوت تقولي الي هينفع والي مينفعش سارة بتقوله عيب يا يوسف الي انت بتقوله ده
راح يوسف قالها طب لما تجيبو حد يساعدكو هات حد راجل مش هلفوت ملك هي الي بدافع عنه ده انتي ارجل منه وراح زققني وماشي وراح لصحابه الصايعين الي وقف معاهم بيقوللو في حاجة ولا ايه قالهم لا ده عيل حول هلفوت وماشي دلوقتي قعدوا يضحكو سارة قالتلي يلا يا محمد معلش انا اسفة الي جيتك تتكلم مع واحد زي ده
طبعا هتسالوني فين قوة جبار وهد الجبال ولا هو كلام علي الفاضي هقولك لتالت مرة خدت قلبي معاها ومشيت واخدت ٣صدمات مرة لما رفضتني ومرة لما شوفتها مع الشاب ومرة لما يوسف قالي يالي ملك بدافع عنك
روحت بقيت قاعد في اوضتي لا اكل لا اشرب لا انام ومبقيتش فارق معايا حد حتي اهلي
اه صح اهلي جم في وقتهم ابويا موظف عنده ٥٧ وامي عندها ٤٩ مالهمش علاقة بالقصة
حتي اهلي قالولي مالك في ايه واقلهم مفيش وبقيت أتجنب الكلام معاهم لغاية لما بقيت اكلم نفسي بقا بنت هي الي انت ببتحمي بيها كله شايفك كده انت متستحقش تعيش عايزة اقولك معلومة اني انا لو مت قوة جبار هتموت معايا
خالو بالكو قوة بحجم قوة جبار عايزة جسد يستحمل حجم القوة دي لانها عايزة تغزية جامدة وجسم قوي يستحمل سريان القوة دي في جسمه
فا الفترة الي هي ٣ اشهر دي جسم بقا زي الخشب وقوة جبار بتسببلي الم بس مش متوفر ليها متطلباتها
وتعبت جامد لدرجة اني استسلمت للموت وخلا كدة قوة جبار هتتدفن معايا
روحت نمت وانا نايم يخش تعبان يعضني وانا نايم وافوق والقيني في مكان ايه ده المكان ده انا عارفه
ايه ده ده كهف جبار انا ازاي جيت هنا وفجاءة ببص ورايا لقيت الصوت الاجش وصحبه كاءن عملاق قاعد علي كرسي ضخم اهلا بوريثي اهلا بالي كان هيضيع قوتي علي الفاضي و انا واقف مصدوم تخيل جبار الي بتخاف كانت تعدي من قدام كهفه واقف قدامه
قالي من غير مقدمات انا مش راضي علي انت بتعمله ده
قولتله طب اعمل ايه خدت قلبي معاها وبقي عندي فراغ قالي انا هقولك انا لما اديت قوتي ليك علشان انا عارف اعمل نسل ليا كل لما أعشر واحدة يقتلوها هي والي في بطنها وانا دلوقتي لو ظهرت للناس مش هيبقي كويس ليا
روحت قولتله ازاي ده انت جبار
قالي انا مش إله
انا جبار اخر نسل سلالة العمالقة بس في الاول والاخر انا ليا حدود يعني لو في بلد ضربتني ببنادق و مسدسات مش هياثر معايا علشان كده كنت بظهر زمان لكن دلوقتي قوة زي النووي والأسلحة دي تقضي عليا وبعد كده يشرحوني ويتحكمو في نسلي ويستنسخو جينتي ويدوها للميستحقش
انا استغربت بقوله انت عارف كل ده ازاي
قالي طبعا انت فاكر إن العمالقة اغبية بقا زي مبتشوف وكده بس العكس هما اذكي كتير من البشر تخيل مخ اكبر من دماغ فيل ومخ قد فرخة ايه الي يبقا عندو قدرة أكبر علي التفكير كل واحد فكره علي قد مقدرته فتخيل العمالقة بقي لو عملوا صناعت كانت هتبقي عملة ازاي
قولتله انت علز مني ايه قالي فوق من الي انت فيه قولتله ازاي
قالي الي انت خدته من قوتي دي يدوبك علي الي انت تستحمله
قالي انا هستناك تقوي جسمك وتبقي اضخم شوية علشان هديك قوتي النهائية
قولتله طب انا قصير مش طول اكتر من كده
قالي من الاخر انا عايز عضلات قوية تستحمل
قولتله ماشي قالي منتظرك قريب
اعملي عليا فوقت لقتني في بيتي بعد كده امتحنت امتحان الترم الاول ونزلت جيم
نروح لوجه تاني من القصة أثناء الفترة الي كنت بمر بيها
يوسف اتصل برحمة ازيك عملة ايه
عايز مني ايه مش اخدت الي انت عايزه قالها خلاص تعالي نتفق علي الجواز هي صدقت وطارت من الفرحة قالتله نتقابل فين
قالها في مكان بتاعنا راحت
قالها انا كلمت بابا عليكي ووافق وهنتجوز وهنجيلكو الاسبوع الجاي قالها يلا بقا نحتفل قالته نعمل ايه يعني
قالها نعمل واحد بمناسبة الجواز هي معترضتش وخدها اوضة النوم وقالعها ملط وفضل يبوس فيها ويفرشها و هي نايم علي ضهرها وبصة السقف وهو واقف علي أول السرير لقيته بطل لعب في كسها قالتله في ايه قالها ثواني هجيب حاجة راح فتح باب الاوضة وراح دخل خمسة شحطة الي هما الصايعين الي واقفين معاه في الجامعة ادولو حاجة في ايده راحو دخلو وهما قالعين
عيال ضخمة بتاعة جيم هما راح داخلين اول واحد راح راشق زبره في كسها علي طول وهي صوتت قالته ايه ده قالها بس يا لبوتي اتخضت من الصوت بتيص حواليها لقت خمس صرف عريانين واول لما شفتهم ولسه هتصوت راح منهم راشه زبره في بوقها وواحد جيه نام تحتيها دهن زبره كريم ودخلوا في طيزها طبعا مش عارفة تصوت أعدت تعيط وتفرفص الأواني فضل ينيك في كسها بتاع عشر دقايق وراح ناطر جوة كسها راحت مبرقة وعيطت بنهيار اكتر راح التاني طلع زبه من طيزها وحطو في كسها و قعد ينيك فيها راح نطر جواها جيه الرابع وفضل ينيك فيها وهي بقت جسم من غير روح وفضل ينيك فيها والخامس بردك ونطرو في كسها طبعا هي كانت منهارة ليه غير انهم اغتصبوها هي كانت في فترة التخصيب يعني لسة مخلصة الدورة وده هيخليها حامل ده في خمسة نطرو في كسها
وطبعا يوسف فتح الحاجة و هي هيروين و يشم فيها و وفضل يضحك عليها مبسوط فيها قالها ابقي ابعتي سارة صحبتك تخد دورها و هي طبعا ولا هنا و بعديها فاقت ولبست هدومها ومشيت بالعافية ونهارت و دخلت في غيبوبة لمدة شهر بس كانت حكت لسارة وسارة مخها كان هيقف من الي حصل وبعد مافاقت من الغيبوبة ورجعت لطبيعتها ولاحظت حاجة اني الدورة وقفت بقالها شهرين مبقيتش عارفة تعمل ايه و بطنها كبيرة شوية عن العادي شكت أنها حامل وكلمت سارة وحكتلها عن الي حصل وراحو لدكتور وفعلا طلعت حامل طبعا رحمة أغمي عليها وهي عند الدكتور
قالهم في ايه وحكولو اني في حد اغتصابها وهي مسافرة لوحدها و كانت الدنيا ضلمة ومتعرفش هو مين فقالها خلاص هو في حل اني الي في بطنها ده ينزل قالوله ماشي و اتحججو في البيت بحجة علشان يعرفوا يعدو يوم برة الي هو بتاع العملية وعملتها ورجعت لحياتها بس مبقيتش عايزة تروح الكلية تاني
وكل ده حصل في الفترة بتاعة الاكتئاب بتاعة محمد ولما راح الجيم وبعد ما خلصوا الامتحانات
كان محمد خلص الجيم وكان بياكل في اليوم حوالي كيلو لحمة وخمسة فرحات وعشرين بيضة
والي كان بيساعدو إن يبقا جسمي قوي بالسرعة دي وأنه ياكل الكميات دي هي قوة جبار
ولقي رسالة جايلو من سارة الحقنا
علشان هو طول الفترة دي كان قافل التليفون وكلمها و هي مكتبة علي كل حاجة قالها خلاص اعتبري الموضوع ده انتهي
وقال جيه الوقت خلاص اني ابقا الوريث لقوة جبار الكاملة
واتمني الجزء ده يعجبكو



اسف للتأخير

الجزء الرابع ( رجوع حق)


معلش الجزء ده مفهوش جنس لأن هو يعتبر وارث القوة لكن الفصل الجاي هتبقي مدبحة يا شقيق.



محمد : جيه وقت اني ابقي وريث قوة جبار
تواصل محمد مع جبار وفجأة لقي نفسه جوة الكهف راح قال لجبار انا جاهز
جبار قاله في تحذير وحيد قلب العمالقة بيحب مرة واحدة بس فاحذر ونقي كويس
تفاصيل (قوة جبار ضخمة وقلب محمد البشري مش هيستحمل القوة الضخمة دي فممكن ينفجر فالحل الوحيد إن جبار ينقل قلبه في جسم وعلشان كدة جبار طلب من محمد أنه ينزل جيم علشان جسمه يبقي ضخم علشان يقدر يحط قلبه في جسمه
طب جبار هيسفاد ايه ؟
هيستفاد إن هيبقي في نسل ليه ورثين قوته بس في شكل بشري )
راح التعبان عض محمد فخدره بسمه
محمد لقي نفسه فايق بعد اسبوعين صحي اتفجأ إن جبار قاعد قدامه ممتش
فسأله انت إزاي ممتش انا خدت قلبك
رد جبار مانا نقلت قلبك عندي وده مآثر علي جبار وكان باين عليه التعب بس يدوبك يقدر يخليه عايش
رجع محمد لحياته العادية
الحاجة الي زادت لي محمد
القوة العقلية
زيادة نسبة القوة (وده هيساعد اني نسل محمد يبقي قوي )
القوة الجنسية مزدش فيها غير أن معدل الخصوبة زاد والحيوانات المنوية
والحواس عنده بقت ١٠ أضعاف
والحاجة الي هيستفاد منها جامد هي أنه بيعرف يتواصل مع التعابين زي كشفنا كان في تعبان ضخم ملازم جبار وهنعرف اشمعنا التعبان ده الي ملزمه
واول قوة هيستفاد بيها محمد هي القوة العقلية محمد بقي عنده ذكاء فذ وعرف ده عن طريق وهو قاعد يذاكر لقي مش محتاج مجهود
ده بقي يعدل علي النظريات الي عنده في الكتاب
محمد رد علي سارة قالها قابليني هحللك المشكلة
قالها اول حاجة كلمي رحمة وخليها تيجي عايزها هتساعدني في حاجة
رحمة جت
محمد قالها احكيلي علي كل حاجة وحكتله بالتفصيل
قالها تمام بصي انت مش هأذيه اوي انا عايز أجبره أنه يتجوزك ويبقي مذلول ليكي
وانتهي الحوار علي كده
ومحمد سمع كلمهم وهما بعيد عنه
رحمة بتقول لسارة
انا مش عارفة انتي مقتنعة أنه يعرف يساعدنا ازاي
ولا علشان بتحبيه عايزة يساعدنا وخلاص انا مش عارفة بتحبيه علي ايه هو اه احلو بس شخصية الجبانة دي مبوظة كل حاجة حلوة فيها
راحت سارة ردت قالتها محمد قمة الاخلاق والاحترام بالطيبة وبيبقي عايز يساعد اي حد بس نقصه بس الجراءة والشجاعة

(معلش نخرج برة الموضوع ثانية
هو ليه الطيب و الي بيجبر بخاطر الناس وبيجي علي نفسه علشان ميزعلش الناس الناس بتقول عليه ده غلبان ده هفأ ؟)


نرجع تاني

طبعا انا اتصدمت سارة بتحبني انا
انا عمري مفكرا فيها ايه ده يعني علي طول نظراتها ليا دي مكنتش سرحان اه صح هي الوحيدة الي بتخلينا اشارك في حل المشاكل والباقي بيقول ده ولا بيهش ولا بينش هي الوحيدة مقتنعة بيا وبشخصيتي الضعيفة اني مش ضعيف واني اقدر اساعد

طبعا انا رقبت يوسف وعرفت تحركاته قهدته مع الشلة إياها بتاعة العيال السمر بتوع الجيم الضخام رحت البار الي هما بيعدو فيه وطبعا اول مرة اخش مكان زي ده وكنت مش عارف اتعامل
لغاية لما عرفت أن البار ده ليوم الخميس العيال تخلي يوسف يتفق مع واحدة شرموطة وفي الاخر يفجؤوها ويهروها ويبقي جسمها مكسر بعد الي بيحصل فيها
فمحمد عرف هيعمل ايه محمد كان اتدرب علي التواصل مع التعبان الي مع جبار والتعبان ده بقي ملك التعابين وكان بيخد التعليمات من جبار بس بقي يوجه تعابين متوسطة الحجم لأن ملك التعاليم حجمه ضخم جدا لو شوفته هتقول ده وحش
المهم جيه يوم الخميس وروحو من البار هو والشلة مع ضحية جديدة من الشراميط
محمد خلي تعبان يبلع كيس هيروين كيلو كان خلي تعبان يسرقو من تجار الحشيش الي سكنين قريب من بيته
راح التعبان دخل الشقة عن طريق الشباك ورجع الكيس وديه قدرة عند التعابين إنه يقدر يبلع فريسة ريخرجها تاني
وراح بلغ من كشك في الشارع عن الهيروين وطبعا كمية زي دي كمية كبيرة جدا وتحاسب اتجار وفيها ترقية جامدة وفي ظرف نص ساعة كان البوليس وصل وقبض عليهم وعلي الشرموطة الي معاهم وطبعا أبوه معرفش يعمله حاجة لانه اتحول لمكافحة المخدرات وأبوه يولول روحت انا ورحمة نزوره
قالنا شمتنين فيا ماشي يا رحمة انا هنشر كل فيديوهاتنا وتتحبسي انت كمان اداب روحت قولت لرحمة امشي انتي
بقولك ايه يوسف تحب تعرف مين حطلك الهيروين في الدولاب
قام بغضب اه يابن المتناكة هوريك ولسه هيتجم عليا روحت مبرقله شاف الدنيا سواد وحس اني قدامه كيان مرعب زي السواد وانا لحظت اني ضربات قلبه هتقف فوقفت النظرة دي
طبعا ضربات قلبه بسبب حواسي الي اتطورت
قعد مكانه مبلم ومخضوض قلتله بس يا كسمك اولا انا مش ابن متناكة المتناكة دي تبقي انت روحت طلعت شيك قولته امضي هنا ومضي والشبك ده مقدره ١٠٠ مليار دولار وانا خليته اعجازي علشان أبوه ميساعدوش
وقوله انا هخرجك خلال يومين مش علشانك علشان تتجوز رحمة هو رأسه وهو مبلم طبعا النظرة بتاعتي مش سهلة ده في واحد مات بسببها
روحت قابلت ابو يوسف وقولتله قلبي عندك يا عمو 😈
وقعد يكلمني وهو منهار قولتله عمو انا تقريبا اعرف طريقة أخرج بيها يوسف قالي ده لو حصل اي حاجة تطلبها تبقي تحت رجلك قولتله خلال يومين وهخرجه ده يوسف ده حبيبي واخويا😈 وهتعرفه انا عملت كدة ليه قدام
وفعلا بعت تعبان يبلع الحرز قبل ما يروح للنيابة وخليت تعبان تاني ينزل بداله كيس دقيق
وبعد التحقيق خرج روحت اتصلت بيه قولتله اخر الاسبوع تروح تطلب من ابوك انك تخطب رحمة يأما تحبسك بالشيك( اصل انا اديتهولها وفهمتها انا اللعبة دي مني وطبعا اتصدمت وابتدا تعجب بيا وحست اني قوي جدا عكس ما كله بيفكر )
ياما تخد عقابي وده انا مفضلوش
وفعلا اتجوز رحمة وعمل فرح كبير وأبوه وافق علي اساس أنه حاله ينصلح لما يتجوز وطبعا ميعرفش الحوار ده غيري انا ورحمة ويوسف
خلاص الحوار ده خلص ابتدي ازرع نسلي ونسل جبار الاب الروحي لي .



ويخلص الجزء ده علي كده وارجو ينال اعجابكم

الجزء الجاي بعنوان ( اول بذرة في نسل جبار) .
فين الباقي متأخر ليه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%