NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

I'm Klein

لا أحبك لا أكرهك قلبي مليء بما ليس يعنيك لا أحبك
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
"قُل للحميرِ وإن طالت معالفُها
لنْ تَسبِقَ الخيلَ في ركضِ الميادينِ"
تبقى الحمير حمير وان الجمتهم ذهباً أو اطعمتهم تين

"قُل للحميرِ وإن طالت معالفُها
لنْ تَسبِقَ الخيلَ في ركضِ الميادينِ"
تبقى الحمير حمير وان الجمتهم ذهباً أو اطعمتهم تين
**** عليك ي عم بخ😂

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch و I'm Klein
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A
فعلاً تبقى الحمير حمير

• أتفق
التفاعلات: I'm Klein
ولا المهندسين حيبقوا دكاتره
و**** مش فارقه كتير كده كده محدش بيشتغل بشهادته 🌚🌚..... مدينه اااااالبهااااااااائم 😂🤦

و**** مش فارقه كتير كده كده محدش بيشتغل بشهادته 🌚🌚..... مدينه اااااالبهااااااااائم 😂🤦
غلط
الحمير
الحمير يا كلين

الحمير اذكيا بس رغبتها بتسوقها
الاهم من أن رغبتها بتسوقها .. أن إرادتها معدومه ف هي لا بتقدر تقاوم رغبتها ولا اللي بيسوقها

الاهم من أن رغبتها بتسوقها .. أن إرادتها معدومه ف هي لا بتقدر تقاوم رغبتها ولا اللي بيسوقها
شوفت في فرق ازاي

شوفت في فرق ازاي
في فرق طبعا ويتفردله مواضيع كتير اووووي
بين الرغبه و الاراده .. بس بما اني نكد و جد ف كنت جاي اهلس..
بس بما اننا هنتكلم جد
ف كل المخلوقات بما فيها الانسان اتولدت جواها رغبتها .. الفرق بين كائن والتاني هو تعامله مع رغباته بمعنى أدق إرادته
انا عندي رغبه و أنت كذلك و فلان اللي قاعد بيتفرج علينا واحنا بنتناقش كذلك .. إرادتي هي اللي تحدد هوايتي بعرف اهزم نفسي و اطوعها لصالحي و لا بسيبها هي تسوقني ف ابقى زيي زي " الحمير"

في فرق طبعا ويتفردله مواضيع كتير اووووي
بين الرغبه و الاراده .. بس بما اني نكد و جد ف كنت جاي اهلس..
بس بما اننا هنتكلم جد
ف كل المخلوقات بما فيها الانسان اتولدت جواها رغبتها .. الفرق بين كائن والتاني هو تعامله مع رغباته بمعنى أدق إرادته
انا عندي رغبه و أنت كذلك و فلان اللي قاعد بيتفرج علينا واحنا بنتناقش كذلك .. إرادتي هي اللي تحدد هوايتي بعرف اهزم نفسي و اطوعها لصالحي و لا بسيبها هي تسوقني ف ابقى زيي زي " الحمير"
شوفت بقى انت قولت للفرق بنفسك

شوفت بقى انت قولت للفرق بنفسك
ماانا برضه قولتلك اني كنت جاي اهلس ف النية ف الاول مكانتش جايه معايا ف الجد والمناقشه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكلام معناه عميق شويتين تلاته بس انا متعود من الناس هنا انها بتاخد الكلام من على وش القفص ومتفهمش اللي جوه / بغض النظر عنك وعن بعض ناس تانيه/
ف قولت ناخده ف الهلس الناس هتبلعه وتستوعبه .. فاهم

• عجبني
التفاعلات: Life Arch
الكلام معناه عميق شويتين تلاته بس انا متعود من الناس هنا انها بتاخد الكلام من على وش القفص ومتفهمش اللي جوه / بغض النظر عنك وعن بعض ناس تانيه/
ف قولت ناخده ف الهلس الناس هتبلعه وتستوعبه .. فاهم
العقول هنا يادوب🤏 احيانا حتى و إن كانت المناقشة باحترام تقل منك متزودكش .. لازم تكون عارف بتقول ايه لمين "عاملوا الناس بقدر عقولها"
بس لما ادخل مناقشه معاك مثلا او مع ناي أو كام حد كده عادي اكمل للصبح من غير زهق أما لو ناس تانيه ف لف و ارجع تاني

العقول هنا يادوب🤏 احيانا حتى و إن كانت المناقشة باحترام تقل منك متزودكش .. لازم تكون عارف بتقول ايه لمين "عاملوا الناس بقدر عقولها"
بس لما ادخل مناقشه معاك مثلا او مع ناي أو كام حد كده عادي اكمل للصبح من غير زهق أما لو ناس تانيه ف لف و ارجع تاني
حقيقة يا كلين في عقول نزودك و عقول نزهقك
و ناي مختفيه بقالها فترة
ف مفيش غيري بقا 😂 معلش

حقيقة يا كلين في عقول نزودك و عقول نزهقك
و ناي مختفيه بقالها فترة
ف مفيش غيري بقا 😂 معلش
مش مختفيه اوي 😂😂😂😂😂😂😂
بس اشطا يعني اتناقش انا وانت براحتنا مفيش ازمه .. انا بحب اتناقش معاك

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch

المواضيع المشابهة

عودة