NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفرعون الصغير

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
(مقدمه قبل الدخول فى القصه)
انا اسمى شريف عندى 31 سنه جسمى معقول
طويل شويه خلصت كليه تجاره وكنت شغال فى شركه فى القاهره لحد ما الشركه صفت وكان لازم اشوف شغل تانى فى كذا مجال لحد ما لقيت اعلان فى الوسيط ان فى شكره حاتفتح فرع ليها جديد فى اسكندريه ومحتاجه محاسبين ومناديب وللحظ ان الرقم اللى كان مع الاعلان ده كان رقم اسامه زميلى اللى كان معايا فى الشركه انا كنت حافظه علشان كنت بكلمه كتير وطبعا لما اتصلت بيه قالى تمام انت خلاص اشتغلت بس لازم تيجى اسكندريه علشان الشغل وبصراحه انا كنت وحيد لا عيله ولا زوجه ولاليا علاقات مع حد فاانى انقل بلد تانيا موضوع مش صعب وفعلا سافرت اسكندريه وقابلت اسامه وكنت مكلمه على شقه فاجبلى اوضه موقته على سطح بيت فى ميامى هو كان بيت قديم بس بتشوف البحر فاكان المنظر جميل وكمان انا قولت الموضوع مش حايطول لحد ما القى شقه وفعلا ابتديت الشغل فى الشركه بس للاسف مكنتش محاسب انا اشتغلت مندوب توزيع بس انا مكنش فارق معايا انا عايز اشتغل وامسك فلوس وخلاص وبصراحه اسامه اقنعنى ان المندوب بيحصل فلوس اكتر وان الفكره ان الفرع لسه جديد فا اول لما الدنيا تستقر حابقى فى وضع احسن وبصراحه انا مفرقش معايا كل ده انا اصلا كنت حابب فكره ان اجرب مجال جديد وابتديت انزل على عربيه اوزع منتجات عذائيه بكل انواعها سمنه رز زيت شكولاته كل حاجه وانقسمت حياتى لشغل اللى بكون فيه طول اليوم والبيت لما اروح على الساعه 9 10 بليل
(ندخل بقى فى احداث القصه واسف لو كنت طولت فى المقدمه)
انا/(انا كنت كل يوم اصحى على الساعه 9 الصبح اقوم اعمل كبايه الشاى التام واطلع اشربها بره الاوضه وانا شايف البحر كانى اعد فى الفورزيزون (سكان اسكندريه يعرفوها كويس) والجو كان معقول علشان احنا كنا فى شهر اكتوبر فا الصيف كان عدا والبلد رجعت فاضيه تانى على كلام الاسكندرانيه كنت انزل الصبح اروح الشغل كان معايا سواق خربان شويه اسمه مجدى مجدى كان 22 سنه بس تحس عنده 90 سنه كل كلامه عن الموت وانها مش فارقه نعيش ولا نموت ده عم ضياء بتاع مسلسل الوصيه كان كوميدى عنه وبصراحه انا كنت بحط السماعه طول السكه واول لما نوصل للمحل انزل اعمل الاوردر وننزل البضاعه ونمشى ومشى الحال على كدا لكده شهر وفى يوم الحد بتاع الاجازه بتاعى انا متعود انام واصحى على 12 1 الضهر الساعه 9 الصبح سمعت هبد ورزع تقول فى حد بيهد البيت انا قولت حرامى بس مش االحرامى المتخلف اللى حايكسر ويهبد كدا والساعه 9 الصبح المهم فتحت وطلعت وانا بقول)
انا/ايههههههههههههههههههه(لقيت ست ملبن بمعى الكلمه هى 45 سنه وبيضه لابسه جلبيه سوده كانت مديانى ضهرها اللى مبين فلقتين طياز محصلوش وربطه شعرها واعده طيزها وصدرها بيتهزر وهى بتنفض السجاده على السور ) ايههههههههه
صفيه/ (اتفاجئت بيا) يخربيتك انت مين ...اكيد حرامى حرامىىىى
انا/حرامى ايه انا اللى ساكن فى الاوضه هنا انتى مين ؟
صفيه/ساكن ايه الاوضه دى مفهاش حد زفت ساكن
انا/انا يا ستى الزفت الساكن انتى مين بقى
صفيه/وانت مالك
انا/وانا مالى ايه من الصبح هبد ورزع ولما كلمتك فتحتيلى محضر ودلوقتى تقوليلى وانت مالك ..أنتى مين انطقى
صفيه/(شخرتلى)احاااااا انطقى ايه يا عرص اتكلم عدل علشان ممسحش بيك بلاط السطح ده
انا/بقولك ايه انا لولا عامل حساب انك ست كنت عرفتك مقامك
صفيه/(ضحكت بشرمطه)لا انسى انى ست دى يا كسم امك وورينى حاتعمل ايه
انا/ماتتلمى بقى يا ست انتى انتى مالكيش راجل يترد عليه
صفيه/ليا وصباعه الصغير برقابتك انتى واهلكم كلهم بس انا بقى اللى حاعرفك الادب يا خول
انا/(فى الوقت ده انا كان دمى فاير على الاخر بس حاعمل ايه انا مش عارف اعمل ايه دى وحده ست لو ضربتها الكل حايمسك فيا ومش عيد تبقى قضيه وحد ينزل الصور على النت والست .... الشربينى تطلع الموضوع فى البرنامج بتاعها وتطلب با اعدامى وسط كل ده والست صوتها جايب الشارع كله سكان العماره اتلموا والكل كان واقف بتفرج محدش قادر يدخل لحد ما جيه راجل فى ال50 جسمه رفيع اوى ظهر من وسط الناس وقال بصوت واطى)
الراجل/ايه يا صفيه فى ايه
صفيه/الحقنى يا على الحيوان ده غلط فيا وزعقلى ولولا الناس كان ضربنى
انا/(فى الوقت ده انا بقيت زى الناس بدور على الحيوان اللى عمل كل ده مع انثى التنين دى ومش مصدق ان الكلام ده عليا انا) انا يا ست
على/انت مين يا جدع انت وايه اللى جايبك على السطح هنا
واحد من السكان/ده الساكن الجديد اللى جابه عبده السمسار للاوضه دى
على/هى الاوضه دى كل شويه تجبلنا الاشكال دى
انا/اشاكل ايه ماتتكلم عدل (لقيت ان ده راجل وممكن اضربه عادى فامسكت فيه صراحه ملقتش اى مقاومه الراجل مفهوش نفس )
صفيه/الحقونا يا ناس ...(وهنا طبعا الناس ادخلت وفضوا الخناقه بنا ومع الحركه والشد والجزب السجاده اللى على السور وقعت فى الشارع )
صفيه/الحق يا على السجاده وقعت

على/انا حانزل اجبها يا صفيه واطلع اربى الحيوان ده (نزلى على هو ومراته صفيه وانا شايف انه اصتباحه خره فى يوم اجازتى اللى بنام فيه وبعد ما نزلوا جالى واحد من السكان)
واحد من الاسكان/انت ايه بس اللى واقعك مع صفيه
انا/انا اصلا معملتش حاجه انا كنت نايم وصحيت على هبد ورزع لسه بكلمها عملت خناقه
واحد من الاسكان/هى صفيه كدا وليه لسانها فالات ومحدش بيقدر عليها
انا/طيب وجوزها
واحد من الاسكان/لا على ده غلبان مبيقدرش يعمل معاها حاجه ...لو عايز نصحتى يا ابنى متدخلش فى مشاكل معاهم دى ممكن تعمل اى حاجه لا عندها خشه ولا ادب
انا/هى دى اصلا فى الدور الكام
واحد من الاسكان/الدور اللى تحتك على طول وبعتبره السطح ده تبع شقتهم وياما عاملوا مشاكل مع اللى سكنوا فى الاوضه هنا ...فالو عايز يا ابنى تكمل متدخلش فى مشاكل معاهم
انا/لا مشاكل ولا بتاع انا كلها كام يوم القى شقه تانيا وامشى من وشهم هى مش ناقصه
واحد من الاسكان/**** معاك يا ابنى ونصحيه لو حاتحرك حاجه فى الاوضه استنى لما ينزلوا اخر واحد سكن قبلك هنا كان بيغير مكان السرير صفيه فتحت دماغه
انا/يا نهار اسود لدراجاتى
واحد من الاسكان/واكتر يا ابنى ده مفتريه ..خد بالك من نفسك بعد ازنك
انا/اتفضل يا حاج وكتر خيرك تعبتك معايا (نزل الراجل وانا اعد بفكر ان حياتى كلها اتنيلت بسبب سجاده ..طيب دلوقتى لو انا قولت لراجل انى حامشى بس ده كلام انا مصدقت استقريت والعماره هنا قريبه من المكتب بتاع الشغل انا كل يوم لازم اعمل بصمه الساعه 10 الصبح ..أيه الغلب ده لسه حاشوف شقه تانى وانقل عفش تانى .... وسط كل ده الباب خبط فتحت لقيت على جوز صفيه)انت ...ايه جى تكمل خناق ولا ايه
على/لا خناق ولا حاجه يا استاذ انا عارف انك معملتش حاجه
انا/ولما انت عارف مبتقولش لمراتك كدا ليه
على/مقدرش صفيه قلبها ابيض اوى لكن عصبيه ولسانها متبرى منها ...انا جاى اعتذلك حقك عليا انا يا استاذ
انا/(بصراحه لقيت الراجل محترم ومراته هى اللى مفتريه وحسيت انى اتغبيت عليه لما ضربته فى الخناقه ومكنش المفروض اعمل كدا )ماشى يا استاذ وانا كمان اسف انى مديت ايدى عليك فى الخناقه بس انت شوفت اللى حصل
على/انا عارف المهم يا ستاذ مش عايزك تكون شايل فى قلبك
انا/لا يا استاذ مفيش حاجه
على/ماشى يا استاذ....
انا/شريف
على/ماشى يا استاذ شريف انا اتشرفت بمعرفتك انا عمك على عندى محل قطع غيار سيارت فى صلاح الدين (منطقه فى اسكندريه)لو احتاجت اى حاجه لعربيتك قولى
انا/تمام يا حاج اول لما اشترى عربيه واحتاج حاجه حاكلمك على طول (ضحكت)
على/(ضحك ) ماشى يا غالى هو انت بتشتغل ايه ؟
انا/انا اصلا كنت شغال محاسب لكن دلوقتى شغال مندوب مبيعات
على/محاسب ...يعنى ليك فى الرياضه وكدا
انا/اكيد طبعا
على/طيب لو تقدر تذاكر للواد مجدى ابنى فى ثانويه عامه شوفته كذا مدرس بس محدش راضى يكمل معه ...تشوفه كدا اللى حاتقول عليه فى الحصه انا موافق عليه

انا/يا حاج انا اصلا مش مدرس
على/اى حاجه الواد امتحانه كمان كام شهر وهو مش فاهم اى حاجه حاول معه ينوبك ثواب..**** يكرمك
انا/خلاص مفيش مشكله انا النهارده اجازتى خايه يجيلى على 6 كدا معه الكتب ونشوف الدنيا
على/كتر الف خير يا استاذ شوف ومتشغلش بالك بالفلوس خالص المهم الواد يفهم منك بس
انا/**** يسهل يا عم على
على/يا مسهل انا حانزل اظبط معه الدنيا ومش عايزك تزعل من صفيه هى عصبيه لكن غلبانه اوى
انا/لا خلاص مفيش حاجه (مشى على وانا بصراحه كنت قايم من بدرى فاقولت انام شويه الضهر ولما دخلت انام حصل حاجه غريبه انا حلمت با اللى حصل بينى وبين صفيه لكن المره دى كنت بفكر فى شكل جسمها وهو بيتهز وهى بتنفض السجاده وطيزها بتترج وكمان صدرها فى الجلبيه السوده وبعد كدا لما شتمت وشخرت الموضوع ده هيجنى اوى انا اول مره اشوف ست بتعمل كدا وكل اللى فكرت فيه وحده زى دى لما تتناك حاتعمل ايه اما فى الخناقه بتعمل كدا بصراحه حسيت ان زبرى وقف على الاخر ولازم اقوم اضرب عشره فجاه لقيت الباب بيخيط فتحت )
انا/(فتحت الباب لقيت شاب كدا 17 18 سنه مليان شويه عامل شعره القصات الجديده دى ولابس سلسله دهب ولابس بنطلون مقطع وقميص ) ايوا ؟
مجدى/انا مجدى ...ابويا قالى انك حاتدينى درس
انا/اه ..تمام ..تعالى (دخلنا واعدنا على الترابيزه ) ها قولى ايه اللى مش فاهمه
مجدى/كل حاجه ....انا اصلا مش عايز اتعلم
انا/يااا ليه كدا
مجدى/ياعم هو اللى اتعلم اخد ايه ...انا كدا كدا حاقف فى دكان ابويا اتعلمت بقى متعلمتش مش فارقه
انا/عندك حق يا مجدى يا ابنى ...طيب انت جيلى ليه بقى
مجدى/علشان اريح دماغى ...ابويا كل شويه عايز اشوفك مهندس وبتاع

انا/طيب وانت منفسكش تبقى مهندس ..المهندسين كويسين على فكره
مجدى/ياعم المهندسين على راسى بس انا مش دى طمحاتى
انا/امال ايه طمحاتك
مجدى/انا نفسى ابقى غنى اوى ..اى حاجه ابقى عايزها تجيلى
انا/طيب يا مجدى يا ابنى انا كان نفسى اساعدك بس انت مش عايز مدرس انت عايز عمك ساويرس يتبناك ..يالا علشان الحق اخلص حاجات ورايا
مجدى/استنى يا عم بس على الهادى كدا
انا/ايه يا ابنى ما انت مش عايز درس
مجدى/ما انا لو نزلت وقولت لابويا انك مش حاتدينى الدرس حايشوف غيرك وانا زقهت فاحانعمل سوا صفقه
انا/ايه بقى ؟
مجدى/انت حاتقول انك بتدينى الدرس وانا حابقى مهندس اد الدنيا وفى المقابل با عم اللى حاتقوله عليه ابويا حايدفعه بس انا ليا 10 فى الميه من تمن الحصه
انا/يا سلام وانا اعمل كدا ليه الفلوس مش حاتفرق اوى معايا
مجدى/لا ما انا لما اقول انك مدرس كويس ومحترم امى صفيه اللى روقتك الصبح حاترضى عنك وتبقى اتقيت شرها وكمان بتاخد فلوس ها ايه رايك ؟
انا/(بصراحه كنت مصدوم من ان فى ولد فى ثانوى بيفكر كدا وانه عمل معايا صفقه لا يمكن ارفضها ) بس سا استاذ مجدى الموضوع مش حاينفع
مجدى/ليه بقى
انا/بعد الامتحانات حاتطلع النتيجه وحايبان انك مذكرتش وامك حاتروقنى تانى
مجدى/لا حانقول ان الامتحانات جات صعبه اوى وانا قبل الامتحان حاعمل انى جالى دور برد جامد وانى مكنتش مركز ليها مليون حل يا عم شريف متكلكعهاش بقى
انا/طيب لما الدنيا حلاوه كدا جيلى ليه بقى
مجدى/اصل بصراحه انت اقرب واحد لبتنا انا حاطلع السلم ابقى هنا وكمان انت مش مدرس حاتخاف على سمعتك لما طالب يسقط عندك ..المهم زى ما اتفقنا 10 فى الميه ماشى
انا/(بصراحه محدش يقول لفلوس جايه من الهوا لا ) ماشى
مجدى/اه وفى حاجه كمان
انا/ايه تانى
مجدى/انا حاقول انى عندك فى الدرس بس حاشوف حالى انا بقى
انا/ياسلام وافرض حد شافك بره حايبقى ايه العمل
مجدى/ياعم لازم يبقى فى شويه رسك مخاطره هو انت حاتاخد فلوس كدا وخلاص ولا ايه ....بقولك ايه شكلك حاتتعبنى وانا حاقول لامى
انا/لا خلاص ..بلاش امك دى ..
مجدى/ايه؟.
انا/ست طيبه اوى مش عايزين نتعبها
مجدى/ماشى امستر انا حانزل ساعتين كدا واول لما ارجع حاطلع اديك التمام وانزل كاننا لسه مخلصين اتفقنا

انا/اتفقنا يا مصيبه (نزل مجدى وانا شايف ان الموضوع جنان من اوله لاخره بس بصراحه انا مش فارق معايا انا كدا كدا ممكن اعزل وبرضو اهو فلوس جايه المهم جالى فى اليوم اللى بعده على ابو مجدى وقوتله انه موضوعه صعب بس ححاول وانا احتمال اخد اجازه من شغلى علشانه مخصوص ومحتاج نكثف الحصص وكل ده محتاج وقت واتفقت ان حناخد 3 حصص فى الاسبوع والحصه علشان خاطره بس ب 80 جنيه والراجل طبعا كان لازم يوافق الواد رايح فى داهيه وكدا بنتكلم فى الف جنيه جايه من الهوا والواد مجدى ليه فيهم 100 جنيه وفى المقابل انا بقيت اتفق على معاد الحصه بعد 10 بليل والواد يروح يخرج و يرجع على الساعه 1 والفكره انه فى الدرس واستمر الحال على كدا شهر كانت الدنيا حلاوه بصراحه والواد مجدى كان لزيز بنعد نهزر ونضحك لحد ما في يوم الصبح نزلت الشغل وروحت طلع ان مدير الفرع فى القاهره اتوفى والفرع حاياخد اجازه والكل مسافر يعزى وانا قوتلهم اروح اغير هدومى علشان لبس الشغل تعبان وانا مسافر وكدا المهم طلعت على السلم ولسه حافتح باب السطح سمعت)
مجدى/براحه يا سمير ايدك جامده اوى
سمير/معلش يا حبيبى انا معاك مبعرفش امسك نفسى
مجدى/يا سلام
سمير/امال ...انت مش شايف زبرى واقف عليك ازاى
مجدى/وده عايز ايه بقى ؟
سمير/عايزك ترضع منه وحلبه على الاخر
مجدى/حاضر يا روحى انت تامر
انا/(انا كنت وراه الباب بس سامع اللى بيحصل فكرت افتح الباب بس قولت حايحسوا بيا وممكن تبقى فضيحه فاسكت وقلت اسمع حايعملوا ايه

سمير/احيههههههههههه.. يا مجدى انت بتمص بطريقه بت متناكه ولا بزازك تجنن
مجدى/اممممممممممم...طيب جسمى انا احلى ولا مى اختى
سمير/انت طبعا يا روحى
مجدى/يا سلام امال خطبتها هى ليه
سمير/علشان ابقى جمبك يا روحى ولما نخرج سوا يبقى عادى انا واخو خطيبتى محدش حايشك فينا
انا/(فى دماغى) احا مجدى طلع كدا ...وبيعمل كدا مع خطيب اخته لا كدا كدا الدنيا حلوه اوى ...بس ياتراه اخته دى شكلها ايه ...صاروخ زى امه ولا ايه ..ده الواد جسمه ملبن يبقى اخته حاتبقى ايه ؟
مجدى/اه ه ه ه ه..براحه يا سمير حد يسمعنا
سمير/مش انت قولت ان محدش هنا والمدرس بتاعك ده نزل الشغل
مجدى/اه بس انا خايف حد يسمعنا
سمير/متخفش يا روح قلبى المهم سيب نفسك خالص انت وحشتنى اوى وطيزك دى حاتتقطع النهارده
انا/(فى دماغى) اوبا كمان طلعت هارد كدا احلوت اوى اوى اه يا ابن صفيه ده حاتبقى الكنز اللى اتفتحلى (طلعت الموبيل وسجلت صوت سمير وهو بينك مجدى وكان كل شويه يقوله بس يا سمير واه منه تطلع تولع بصراحه صوتهم كان يولع انا زبرى وقف وانا بفكر فى اللى بيحصل وراه الباب المهم انا بعد ماسجلت شويه قولت انزل علشان فولت هما قربوا فاقولت انزل استنى قدام العماره

لما اشوف سمير ده شكله ايه وفعلا نزلت كان فيه قهوه قدام العماره اعدت جواه ومستنى لحد ما لقيت مجدى نازل مع حد فابالموبيل صورتهم واعدت افكر انا حاستفاد ازاى من اللى حصل ده بصراحه انا كان الموضوع كله بنسبالى جنان انا معايا حاجه ابتز بيها مجدى بس هل مجدى حايبقى هادى ويسمع الكلام ولا حايتعبنى وحاتبقى فضيحه وخصوصا ده ابن صفيه وممكن يكون واخد طبعها المهم اتصلت بالاسامه وقوتله انى ملحقت القطر فاقوتله يعتذر للناس انى مجتش العزاء ولما روحت كان فى معاد الحصه فاكان الاتفاق ان مجدى يجى يسيب عندى الكتب ولما يرجع من بره يطلع يا اخد الكتب وكدا كان طول الوقت ده كان فى الحصه معايا فى اليوم ده انا كان كل تفكيرى ازاى افتح الموضوع مع مجدى وازاى الدنيا حاتعدى بعد كدا وفعلا جات الساعه 10 والباب خبط ) ادخل
مجدى/مسا يا مستر
انا/اهلا يا مجدى ..اعد عايزك
مجدى/بعدين يا مستر انا عندى خروجه جامده مش عايز اتاخر عليها
انا/لا انا مش حاخرك انا حاسمعك حاجه وتقولى رايك بس وخلاص
مجدى/حاجه ايه حد قالك انى مسيقار ولا ايه (ضحك)
انا/(ضحكت) اسمع بس (شغلت التسجيل بتاعه هو وسمير وهو بينيكه)
مجدى/(بان عليه انه اتخض واتفاجئ) انت جبت التسجيل ده ازاى
انا/مش مهم ازاى المهم انى معايا الحاجه كلها صوت وصوره
مجدى/انت ...انت بتقول ايه ..مكنش حد موجود
انا/عيب عليك تقول كدا امال انا سجلت ازاى انا كنت متابع كل حاجه ..لا وايه طيزك حلوه اوى يا مجدى
مجدى/(بان على مجدى انه خايف ان حد يعرف بس عامل جامد) بقولك ايه ..انا مبخفش اعمل اللى تعمله
انا/لا يا قلبى انت جامد انا عارف بس لما مى تعرف ان خطبها بينيك اخوها ولا لما ابوك يعرف انك بتتناك اكيد مش حايسكت ولا امك صفيه ...دى صفيه هى اللى حاتنيك
مجدى/لا لا ابوس ايدك ..دى مره وخلاص مش حاعمل كدا تانى احلفلك
انا/لا متحلفش انا مصدق ان دى كانت غلطه بس اخر مره دى ما اظنش
مجدى/ايه ..مش فاهم
انا/بقولك ايه يا مجدى يا حبيبى انا عندى 31 سنه قدامى شويه حلوين كدا على مااتجوز وميرضكش اعد اتفرج على افلام وانت موجود ولا ايه
مجدى/يعنى ايه ؟
انا/جراه ايه يا متناك .هو ايه اللى مش مفهوم انا عايز انيك وانت بتتناك بقولك ايه فى ثوانى عايزك عريان قدامى
مجدى/بس
انا/مفيش بس يالا
مجدى/(الواد من الخوف قلع فعلا المصيبه انى كنت سامع الصبح الصوت بس مشوفتش حاجه فالما قلع كانت المفاجئه ايه الجسم ده جسم بنوته مفهوش شعرايه وطيز مدوره تجنن وكان زبره صغير اوى ..أنا كنت شايف كل ده والمفروض ماتفجئش علشان انا مفهمه انى شوفته الصبح )ادينى قلعت
انا/انزل يا خول مص (نزلت بنطلون الترنج وطلعت زبرى الواد مسكه وبدء يمص بصراحه انا اخر علاقه ليا كانت من ايام الجامعه بس الواد مجدى كان بيمص احلى من احلام صحبتى بكتير الواد بيمص راس زبرى ويتف عليه ويمصه تانى وبيلعب فى بضانى من غير ما اقوله حاجه وبصراحه انا كنت فى قمه الهيجان من اللى بيعمله لحد ما كنت خلاص ولعت روحت شايله رميه على بطنه ومفلقس طيزه وببص لقيت خرم طيزه واسع اوى من النيك تفيت علي خرمه وبعبصته قال وحده اه ولا اجد شرموطه كنت جايب كاندم لبسته ونكت مجدى فى طيزه وانا مش مصدق انى بعمل كدا
الواد كان زى الملبن تحتى وبيتنهد وبيسخن ونفسه يعلى وهو بيتناك بعد كدا)
مجدى/اشتمنى واضربنى... ذلنى انا بحب كدا
انا/ماشى يا متناك يا خول ...انا حانيك امك صفيه قدامك يا خول (بقيت ادخل زبرى فى طيزه واضربه على زبره وهو بيتمحن تحتى واقفش فى بزازه واخليه يمص صوابع رجلى وانا بنيكه بصوابعى واعدنا على كدا لحد ماجبتهم وخاليته يبلعهم كله )
مجدى/خلاص كدا ...حاتمسح الحاجه ونرجع صحاب تانى
انا/(ضحكت اوى) انت مجنون يا ابنى انت ...حد يبقى معه القمر ده ويسيبه ....

وغير كدا الامتحانات قربت ولازم نكثف
مجدى/يعنى ايه
انا/يعنى حاتقول لابوك انك محتاج حصص زياده وممكن نشتغل الاسبوع كله
مجدى/لا كتير
انا/مسمعش لا دى تانى منك يا كس امك انت تنفذ وبس وغير كدا حاطلب منك حاجات تعملها ومتقوليش لا
مجدى/حاجات ايه
انا/لا ده فى وقتها بقى المهم بكره تكون عندى الساعه 10 بهدومك على اللحم من غير حاجه تحتها
مجدى/لا ..
انا/قوتلك ايه قوتلك لا دى مسمعهاش ..يالا انزل وبكره تجيب فلوس الحصص الزياده (نزل مجدى وهو مجبر يسمع الكلام وفى نفس الوقت انا مش مصدق ان الدنيا مشيت كدا واعدت افكر انا حاعمل ايه بعد كدا )
انا/(المهم اليوم اللى بعده جيه مجدى فى نفس المعاد وعمل زى ماقوتله وكان من غير هدوم داخليه ولما قلع وابتدى يمص فكرت فى حاجه)واد يا مجدى
مجدى/(ماسك زبرى) ايه

انا/هى اختك مى دى شكلها ايه
مجدى/وانت مالك شكلها ايه

انا/ايه يا متناك هو انا باخد رايك انا بقولك اختك شكلها ايه تقول ولا انزل اشوفها وانا بحكلهم
مجدى/لا خلاص يا عم انا اوصفهالك
انا/عندك ليها صور على الموبيل
مجدى/اه
انا/كيب ماتورينى(ادانى مجدى الموبيل وهو اعد على الارض بيمص البيت ايه فرسه على حق هى جسم امها بس على صغير بت 22 سنه بزاز كبيره زى امها بس دى شعرها طويل )جامد اوى اختك يا مجدى ...انا مشوفتهاش فى العماره
مجدى/ماهى فى بيت الطالبات فى دمنهور علشان كليتها هناك بتنزل فى الاجازات بس الفتره دى مابتنزلش علشان متخانقه مع ماما
انا/ليه كدا
مجدى/اصلها مش موافقه على سمير خطبها وهى مصمه عليه
انا/طيب ما امك بتفهم اهو ...طيب واختك بتحبه على ايه
مجدى/سمير راجل بجد يتحب كل حاجه فيه حلوه بجد
انا/اممممم تخيل بقى لما تعرف انه بينكك حاتعمل ايه
مجدى/لا ما احنا اتفقنا خلاص وانا اهو جتلك
انا/اه بس انا نفسى فى حاجات كدا وعايزك تعملها
مجدى/ما اناقولتك قولى ايه قوتلى فى وقتها
انا/اهو جيه وقتها ...هى امك بتتناك امتى من ابوك
مجدى/ايه اللى انت بتقوله ده انا اش عرفنى
انا/ولاه ماتصعش عليا اكيد عارف ...قول
مجدى/ياعم انا ابويا غلبان هو مره واحد يوم الخميس وينام بعدها على طول
انا/حلو اوى انا عايز اشوف ابوك وهو بينيك امك
مجدى/لا انت بتقول ايه ...مينفعش طبعا
انا/حاينفع يا ميدو متزعلنيش منك ...انا حاقولك حاتعمل ايه المهم تسمع الكلام وتوصفلى الدنيا بظبط ومتقوليش لا تقولى حاضر وبس
مجدى/حاضر
انا/(الكلام ده كان يوم الاتنين وكان كل يوم مجدى بيجيلى اخليه يلبس حاجه من لبس امه اللى بتسيبه فى الحمام وانيكه وهو لبسها واتخيل انى بنكها هى وكنت وانا بنيك مجدى اخليه يسخن اوى واقولك )انا عايز انيك امك يا مجدى
مجدى/نكها يا روحى ...دخل زبرك الكبير فى كسها
انا/بس انا عايز انيكها قدامك انيك انت وامك سوا
مجدى/اه ه ه ه ه....انت بتولعنى اوى بكلامك ده
انا/مش حايبقى كلام يا حبى حانيكك انت وهى تنام على بطنها زبرى فى طيزك مره وفى كسها مره
مجدى/احاااااااااااا يا ريت يا دكرى هى عايزه اللى يكيفها اوى
انا/احنا على معادنا بكره حاستنى تليفونك لما الدنيا تبقى تمام
مجدى/اكيد ياروح المهم نكنى دلوقتى انت سخنتنى اوى بكلامك
انا/حاضر يا قلبى (المهم بعد مانكت مجدى ويوم الخميس جيه وعلى الساعه 12 مجدى كلمنى ان الدنيا تمام وهو مفهم ابوه انه نام وعلى وصفيه فى الاوضه فانزلت انا هو كان مستنى جمب الباب فتحلى وبراحه خالص دخلت ومجدى قالى ان البلكونه بتاعت الاوضه بتاعت مجدى وصفيه جمب بعض واحنا لو وقفنا وراه البلكونه ممكن نسمع ونشوف وفعلا وقفنا انا وهو وكنت حاضنه من ضهره وبلعب فى طيزه با ايدى وانا بسمع اللى بيحصل والايد التانيا كاتم بوقه علشان ميعملش صوت وهو ايده بتحلب زبرى واعدنا نسمع)
صفيه/اقلع هدوك وتعالى
على/النهارده كان يوم طويل وانا مش قادر
صفيه/بقولك ايه يا متناك اخلص مش عايزه كلام
على/حاضر (على قلع هدومه نزل على ركبه وهى اعده على كرسى)
صفيه/برافو عليك يا وسخ ...ودلوقتى انزل بوس رجل ستك صفيه
على/امرك (نزل على واعد يبوس رجل صفيه ويموص صوابعها صوباع صوباع وهى اعده بتلعب فى كسها با ايدها)
انا/(فى دماغى) احا يا صفيه طلعتى ماسترس ...بس هو انا مستغرب ليه ما اكيد وحده زى كدا لازم وشوف الواد طلع زى ابوه (التفكير ده سخنى اوى فاخليت مجدى ينزل يمص زبرى وانا ببص على ابوه وامه)
صفيه/ودلوقتى يا خول طلع لسانك ومص كسى بس وايدك وراه ضهرك
على/حاضر (اعد على يمص كس صفيه بالسانه وهى تزق راسه على كسها بس من غير ما يحرك ايده وهى كل مايمص تشخرله)
صفيه/ايه يا علق ماتمص عدل احاااااااااااا(وكل ماتعمل كدا تبعبصه )بقولك ايه انا عايزه اتناك حاتعرف ولازى المره اللى فاتت

على/لا انا اخدت الحبايه وحابقى تمام
انا/(فى دماغى) دى عايزه تاخدلها مستشفى مش حابيه يخربيك جسم امك انا لو عليا افتح الشيش وادخل انيك بدل العرص ده
صفيه/لما نشوف اخرك يا خول (اخدت زبر على وبقت بتشفوطه مش بتمص وهى اعده على الكرسى وهو واقف قدامها الراجل كان مع كل مصه هو تحس بيجبهم من كتر ما هى بتمص جامد وبسرعه متناكه اصلى وكل ماتحس انه حايروح تضربه بقلم وتقوله)
صفيه/اوعى تجبهم يا متناك انا لسه متكيفتش (وبعد كدا نامت صفيه على السرير وكان على فى موقف لا يحسد عليه بصراحه الوليه كسها كبير وشفاطيره ضخمه وعلى رفيع وزبره يدوب يوصل لربع كسها الراجل نام عليها زبره فى كسها وهى قفلت عليه برجلها وهو بينيك فيها وهى صباعها فى طيزه وهى اعد بتشخر وتشتمه وهو بينك فيها )
صفيه/ماتنيك يا خول نيك يا عرص ....انت اللى عايز تنناك ....نفسى فى راجل ينكنى مش انت يا خول ....احا ..ماتنيك زى الرجاله ....انت عايز راجل ينكنى انا وانت مع بعض يا متناك

انا/(فى دماغى وزبرى فى بق مجدى بيمصه)اه يا بنت المتناكه لو تنزلى تحت زبرى ادخله فى كسك المولع ده بس ازاى الموضوع محتاج خطه بس ازاى اوصل لكس صفيه وبنتها مى الموضوع عايز ترتيب بس لو حصل حايبقى لوز اللوز ....بس ازاى

• عجبني
التفاعلات: Aseem و amjad70
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جزء اى دي قصه قديمه من على المنتدي القديم اسمها السجاده كانت السبب تقريبا

قصه قديمه ومجتزئه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%