NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adam aly

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اسمي ادم وعندي ٢٣ سنه طويل ورفيع وابيض وجسمي مفيش فيه شعر وبدأت من زمان بس القصص دي مختلفه لاني بدأت اعملها اول ما عرفت برنامج جراندر وهو برنامج للتعارف بين الشباب وبيعرفك الاقرب في المسافه.

كل مره كنت بنزل في فندق كنت بفتح البرنامج عشان لو حد في الفندق اللي انا فيه نتقابل وتبقي تجربه مختلفه وحلوه وبتعرفني علي ناس جديده كل مره.

ااول مره جربتها كنت في الغردقه وقلت يمكن اقابل واحد اجنبي لكن بالعكس اتعرف علي عادل كان بيقضي الاجازه مع عيلته وهو عنده ٤٠ سنه وجسمه رياضي واتفقنا نتقابل عندي في الاوضه عشان عيلته وفعلا بليل قالهم انه هيخرج لوحده يتمشي شويه وجالي علي الاوضه وكان لابس تيشيرت كت وشورت وجسمه كان بين انه متناسق اوي وشكله كان وسيم كمان.

دخلته الاوضه وقعدنا علي الكنبه نتكلم شويه ونتعرف اكتر وكنت طالب عصير من بدري وقعدنا نتكلم لحد ما خلصنا العصير وقربنا من بعض اوي وبدأنا نبوس بعض ونقرب اكتر وانا بحسس علي جسمه وعضلاته وهو بيحسس علي جسمي تحت هدومي وبدأنا نخلع هدومنا واحنا لسه بنبوس بعض وبعدها بدأت انزل وانا ببوس جسمه من رقبته لصدره لبطنه لحد ما فتحت الشورت بتاعه وطلعت زوبره اللي كان كبير اوي وبدأت امصله والحس بيوضه وهو دخل ايده في الشورت بتاعي وبدأ يبل صباعه ويدخله في طيزي وقعدنا شويه كده لحد ما قام وشالني وحطني علي السرير ورفع رجلي وبدأ يلحس خرمي ويدخل صابعه وبعدها بدأ يدخل زوبره في خرمي في الاول براحه لحد ما دخل كله وبدأ يدخل جامد وبسرعه وهو حاضني وبنبوس بعض.

بعد شويه نام علي جمبه ورايا ودخل زوبره من ورا جامد وبسرعه بردو وبعدها نيمني علي بطني من غير ما يخرج زوبره ونام فوقي وقعد ينيك جامد وبسرعه وبعدها مسكني من وسطي ورفعني شويه ووقف هو وقعد ينيك فيا دوجي بردو وهو بيضربني علي طيزي وبيلعب في زوبري.

خرج زوبره وقعد امصه شويه ورجع نيمني علي ضهري وهو بينيك جامد وبيلعب في زوبري لحد ما جبتهم وخرج زوبره وجابهم علي بطني وبعدها قومت ومصيتله ودخلنا اخدنا دوش مع بعض.

كانت اول مره ليا في فندق مع حد غريب بس كانت من احلي وامتع المرات ليا في حياتي وطبعا جربتها كتير تاني في اماكن تانيه وكل مره كان ليها طعم جديد وممتع.

• عجبني
التفاعلات: عاطفى, يوسف 55, megoo2244 و 2 آخرين
احلى متعة لما الهيجان يسيطر عليك وتلاقي الزب اللي يكيفك ... استمر يا غالي ... احكي كمان 😘😘

حلوة القصة تهيج

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sa3an و زبي نار نار
حلوة جدا تهيج بجد
ويا بختك

• حبيته
التفاعلات: sa3an
قصة تهيج فى انتظار الجزء التانى

هل فعلا فيه برامج ذي كده؟

• عجبني
التفاعلات: mos.mero
حلوة قوى وعاوز اكون مع مزة طيزه حلوة زيك كده

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%