NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية قصتي مع رانيا ام صاحبي ـ حتي الجزء الثاني 28/6/2022

الجزء الأول

انا حماده ١٨ سنه من الشرقيه وام صاحبي رانيا حوالي٣٦ سنه كيرفي اوي وقمحاويه وجسمها طري اوي لو ضحكت بس حركه جسمها يسخنك ولا مشيتها تخليك تجيبهم من كتر ما جسمها بيتهز امه كانت متجوزه صغيره واطلقت جابته هو واخته وبحكم حالت امه اتجوزت واحد مبيخلفش علشان يصرف عليها وكده هما كانوا من بره البلد جم واحنا في رابعه ابتدائي وكانوا جيراني عيلتي متدينه اوي ف اول ما جم البلد هي جات وعرفتنا وبقي ابنها صاحبي ومبتخلهوش يمشي مع حد غيري وكان علي طول معايا وكنت بروح عندهم كتير لانه ميعرفش حتي اي حاجه في البلد بحكم ان بيتي متدين عمري ما شوفت اخواتي حتي لابسين ترنج قدامي وهي كانت لما اروح الاقيها لابسه قميص نوم وجسمها باين والحاجات دي عمري ما شوفتها الا في التليفزيون وكنت بقلب علشان لو حد شافني في البيت بيزعق المهم كنت عندهم علي طول حوالي سنين وبقيت حافظ جسمها من كتر ما بصيتله فضلت انا وابنها صحاب لحد ٢ ثانوي وبدأ هو يتعرف علي غير وانا مبقتش اروحله كتير المهم في يوم كنا في حجز كوره هو قالي هروح اشرب سجاره وخد اللبس معاك اديه ل امي روحت خبطت بصت من العين فتحتلي لابسه بجامه ديقه اوووي من النوع الطري الي بيتهز مع الجسم ده كان بقالي حوالي سنتين مشوفتهاش اول ما شوفتها بلمت وهي تكلم فيا ولا هنا لحد ما حطت اديها علي خدي فوقت بتقولي مالك قولتلها اصلي تعبان ودايخ شويه قالتلي تعالا خش وانا زي المسحور دخلت وهي جابتلي عصير وقاعدة حاطه رجل علي رجل ورافعه فاخدها كده شبه باين من البنطلون لقيت بتاعي مولع وانا لابس شورت كوره هي لاحظت روحت جايب مخدة وحطيتها علي رجلي قالتلي معنتش بتيجي ليه قولتلها معلش بقي اسراء كبرت ومينفعش ابقي هنا علشان تبقي علي راحتها ضحكت وقالت دي اختك متقولش كده اتكلمنا شويه وهي ملاحظه توتري وعرقي قالتي انت واحشني علي فكره خد رقمي وابقي سجله عندك وابعتلي أصل الفون بيتصلح قولتلها ماشي اكتبيه في اي حاجه قامت بحجه انها مش لاقيه القلم وتوطي تدور تحت الكنب وطيزها في وشي حتي الاندر بأن من كتر ما هي موطيه لقيت نفسي مش قادر قومت جريت علي الحمام لقيتلها قميص مسكته ولسه بلمس بتاعي نطرت كميه عمري ما نزلتهاعلي القميص قعدت احاول امسحه معرفتش حطيته وطلعت قالتلي خد الرقم اهو وثواني عامله ام علي الي بتحبها هجيبلك قولتلها لا هروح قالتلي متزعلنيش كلها وامشي قعدت وهي دخلت الحمام الأول وطلعت جابتلي ام علي بكميه وبتضحك وبتقولي كلها كلها علشان تتغزي وتقدر تعمل الي بتعمله كويس ركبي خبطت في بعضها ووشي قلب الوان بقولها بعمل اي قالتلي اللعب الي بتلعبه انا سمعت من محمد انك سريع اوي وبتجري كتير قولتلها اه أصل أنا طويل وبحب اجري انا طولي ١٨٧ المهم هي عماله تبصلي وتضحك خلصت الاكل وقومت اجري اروح ولما روحت عمال افكر هتقول ل امي ولا هتعمل اي لو ابويا عرف هيقتلني المهم بعدها بأسبوع لقيتها بتتصل عليا ......
هكمل في الجزء التاني ...



الجزء التاني

خلص وهي بتتصل عليا رديت عليها الو قالتي عامل اي قولتلها الحمد لله قالتي مجتش ليه قولتلها معلش نسيت وكده وهبقي احاول اجي المهم طنشت بعدها بيومين صاحبي اتصل عليا قالي هنلعب الساعه ٨ تعالا انت ومحمد الي هو ابنها قولتله ماشي احنا عاملين فريق ولبسنا موحد المهم جيت اروحله طلعت قالتلي ابوه جه أخده هيروح معاه الشغل كده يومين وهييجي قولتلها ماشي ومشيت روحت الملعب بعد ربع ساعه كده لقيت واحد صاحبي بيقولي الموبايل بيرن ف ببص لقيت رقمها قالتلي معلش يمحمد تعالا ركبي الانبوبه أصل انت عارف اني بخاف وجوزي في الجيش ومحمد مع ابوه قولتلها حاضر وقالتي ابقي هات شويه طلبات من السوبر ماركت وانا ليا حساب هناك هكلمه يدهولك المهم اخد الحاجات وطلعت لابسه روب طويل وكل حاجه تمام قفلت الباب وراحت قلعت كنت هتجنن قميص نوم قصير اوي يدب مغطي طيزها وظيق اوي وصدرها نصه باين او ما شفتها جسمي اترعش قالتلي مالك قولتلها مفيش وانا كنت بلبس اللعب تيشرت كوره وشورت بتاعه المهم قالتلي الانبوبه في المسقط المهم بحكم ان المطبخ ديق وان المسقط مدخله دويق بسبب الفرن والمطبخ الي علي بابه كانت لازم تبقي معايا وهي قالت هدخل انا وارفعهالك وانت خالتي وركب التانيه المهم جات تخش عملت نفسها محشوره جيت وانا علشان أشدها زيي خبط في جسمها راح واقف طلعتها قولتها هنزل ارفعهالك وانت امسكيها وانا هطلع اخدها منك وإحللها لان المسقط واطي وصغير اوي المهم نزلت وهي مسكتها وبحكم اني هفكها ف كنت واقف ورها وبتاعتي لازق فيها بيني وبينكو كنت هموت من الرعب ل تحس فكتها وشلتها طلعتها وجبت الجديده قالت همسكلها قولتلها ماشي مسكتي وانا وراها لقيت نفسي مش قادر ومش عارف اربط البتاع كل شويه اسرح والخرطوم يفك وانا عمال احكهفيها راحت قالتلي ما تخليه يهدي شويه اترعبت ووشي قلب الوان ومردتش تلقيتها بتضحك اكتبها وجربتها قولتلها ماشي قالتلي ابدا و**** ل تاكل معايا دي هي بيتزا وهتتعمل في ثوان المهم قولتلها ماشي قالتلي ساعدني واعمل معايا الحشو والمطبخ دويق جدا انا كنت بعمل علي الرخامه وهي علي البوتاجاز وطيزها لازقه فيه وكانت كل شويه ترجع بجسمها انا بقيت اتحجج اني أوريها انا بعمل صح ولا غلط وكنت ازنقها وهي تزقني بجسمها وسخنت وخلاص مش قادر هموت خلصت قولتلها هطلع الصاله اتفرج علي التليفزيون وانا طلع خبطتها بعبوص في نص طيزها جسمها كله اتهز وشهقت جامد قولتلهااسف غصب عني قالتي عادي ولا يهمك ولاقيتهابتضحك خرجت وانا قاعد علي نار جات وجبات الاكل وقومت اجري معاها اكل اخد منها الاكل واحكفي صدرها الناعم واحك في طيزها بزبي المهم اكلنا قومنها ندخل الاكل قالت هعمل شاي قولتلها ماشي جيت وانا بدخل الطبق لقيتها بتغسل الاطباق وطيزها كلها بتترج روحت جاي وخارجها بعبوص راحت ناطهمن علي الارض وشاهقه قالت ااه اتجننت قالتلي دي كمان غصب عنك قولتها اه محدش يشوف الحلويات دي ويقدر يقوام قالتلي ياولا انت بكاش بمحن كده روحت خابطهاعلي طيزها قولتلها انت مش شايفه انت عامله فيا اي قالتلي للدرجة دي قولتها واكتر بقولك اي ما تجيبي بوسه قالتي بس يوادقله اطلع بره يلا روحت خابطها علي طيزها جامد كده قالت اااه ياسافل والمصحف ل اوريك خرجت دقيقه كده ومقدرش روحت راجع حاضنها من ضهرها الاول زيي في طيزها ومسكت بزازاها افعص فيهم راحت شاهقه وبوستها من رقبتها وهي نفسها علي وانا مش قادر بتقولي انت طلعت شقي اوي كنت بحسبك طيب لحد ما شوفتك وانت ضارب عشره علي هدومي قولتلها اعمل اي قدامي بطل المهم قولت الفها لقيتها ودوبت في بوسه طويله انا مش عارف أبوس وهي عماله تمص في شفايفي ولساني نزلت ايدي علي كسها لقيت كميه عسل مغرقه الدنيا بقولها اي ده كله بتقولي مانت السبب روحت نازل قعدت الحس في كسها وهي بتصرخ ااااه براااحه وانا العسل طعمه حلو وعمال الحس وروحت شافط زنبورها وعضيته سنه بسيطه كده راحت هي مصووته اااااااه هنززززززل ولقيت شلال نزل ولقيتها راحت نازله نايمه جنبي طلعت روحت مطلع بزازاها وقعدت امصفيهم فيهم واخبطها عليهم وهي بدأت ترجع تاني وتقولي براحه علشان خاطري براااحه علشان تبقي تعمل تاني براحتك وانا ولا هنا راحت قايمه ونيمتني علي ضهري وقعدت تمص لسه بتحط زيي في بوقها اول ما لمسته روحت ناطر راحت مصوته احح هو سخن اوي كده ليه قولتلها انا اسف بس علشان اول مره اعمل كده قالتلي يعني دي بالنسبالك دخله ده انا هدلعك قوم وراحت قايمه اخدتنه الصاله قالتلي ثواني دخلت أجابت عبايه رقص كده اوووف مفتوحه من الجنب لحد طيزها ومخرمه من الجنب وصدرها مش مداري منه غير الحلمه وراحت مشغله اغاني وراحت نزله هز جسمها كانه بلونه ومليانه ميه بيتهز وانا بتاعي وقف تاني بتقرب من وهي بترقص روحت خابطها علي طيزها وراحت ضاحكه وجات تقرب عليا بصدرها روحت شاددها بوستها بوسه طويله راحت قايمه وجاريه علي اوضه النوم جريت وراها ورحت زاققها علي السرير ومقلعها وفضلت الحس في كسها والعب بايدي في حلمه صدرها واقرص فيها وهي بتصووت ااااااااه براااحه طب نيكني طفي نااااري متجوزه خول ولا بينيك ولا بيخلف وانا ولا هنا راحت قايم مصتلي كده وقالتلي براحه انا دخلت اول زيي كده براحه وروحت زاقه مره واحده صوتت وقالت اااه ليه كده قولتها حقك عليا وبستها وانا بنيكها ورحت مذود السرعه راحت هي مصوووته ااااااه هجيب هجيب هجييييب روحت ناطرهعسل سخن مولع هديت شويه وبدأت هي تتحرك وراحت قالتلي قوم قومت وراحت جايه فوقي وقاعده علي زيي وتتنطت وانا حركه بزازها وصوتها وصوت الخبط هيموتني روحت ساحبها وقعدت اوي في بزازها وروحت ماسك وسطها واشتغلت انا وهي تصوت هتنام بقي تعبببت بقالي كتير محد لمسني براااحه روحت مقومها وخليتها دوجي وروحت ماسك شعرها وبعنف قعدت أخبط فيها وهي تصوووت حست ان حد هيسمعنا جبت مخده ودوست علي دمغها وبقيت بضرب ومش داري لحد ما نزلت ونمت جنبها قالتلي يخربيتك ي ده كله ده انا عمر ما حد طول معايا كده انت لبنك سخن اوي وكتير بس بعد كده ي حبيبي ابقي قولي قبل ما تنزل علشان مينفعش تنزل فيا كده هحملوانا ولا هنا ورحت هي قعدت تمص في زيي لحد ما نضف رواحت قالتي هستحمي فوقت كده لقيت نفسي عملت حاجه غلط ومرعوب قومت لبست هدومي وخرجت اجري ويومها نمت زي المقتول ونكمل في الجزء التالت باي
جميله كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%