NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتي مع دينا المحترمه الجزء الثاني

MRToney

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
إنضم
28 فبراير 2024
المشاركات
242
مستوى التفاعل
1,312
الإقامة
شارع الترعه 🫡
نقاط
2,345
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الثاني
طبعا بعد ما شوفت الشات والصور بعت لي كل الصور وبقيت مش مصدق ان الجسم ده عيش معي في نفس البيت ساعتها قولت لازم انيكها بس ازي وهي متشدده سيكا يعني بتتكلم في مواضيع البنات انه ما ينفعش وحرام وكده يعني فقولت لازم اعرف اذكانت هي هتوفق با حاجه زي كده ولا لا جاه على بالي فكره حلوه اوي قولت خلاص يبقي انفذها وهي اني هجيب البواب عم خلف وده عندو50 سنه راجل صعيدي فحل من لاخر كده واستنيت ماما تنام ورحت ناديت عليه يطلع عشان ياخد السجاد يتغسل فعلا عم خلف طلع وخبط على بابا فتحت لو الباب وماما كانت نايمه في اوضتها ولبسه كاش مايوه اللي ما يعرفش الكاش مايوه هو شبه قميص النوم في الطول ولكن صدره مقفول شويه زي العبايه بس قصير يعني وده شكلو
d26qv9t.md.jpg
وطبعا انا جهزت له سجاده بره ودخلت قولت لماما هتودي كام ساجده قالت لي كل هيروح بس استنا لم اصحي طبعا هي ما تعرفش ان عم خلف بره ومستني طبعا طلعت واستنيت دقيقتين كده تكون هي راحت في النوم طلعت قولت لعم خلف بص ماما نايمه ف بلاش صوت خالص قالي ماشي يا كيمو حاضر بعد كده قلت له ماشي يلا بينا نجيب السجاد قلت له بص عشان نكسب وقت انا هدخل اجيب اللي في اوضتي وانت هات اللي في الاوضه دي طبعا هو ميعرفش اي ايه اللي مستني جوه بس قلت له اوعى تطلع صوت خلاص قالي عيب عليك طبعا طلما مدام دينا نايمه خلاص قولت لو ماشي طبعا انا كنت موارب الباب عشان ما يعملش صوت قلت له ماشي طبعا استغلت كده دخلت الاول اوضتي بعد كده هو دخل الاوضه التانيه وبعدها انا هرجع تاني عشان اشوف الي هيحصل....
عم خلف: اي ده مين دي مدام دينا نايمه احا اي جسم ده يا دين النبي عليكي انتي ازي مخبيه الجسم ده فرصه ولازم يتصور ده جسم ملبن يهبل يهبل
d26CILb.md.jpg
طبعا انا فتحت الباب براحه وببص لقيت عم خلف مسك زوبرو واقف عند اخر سرير عند رجليها وبيلعب فيها وفضل عشر دقايق يضرب عشرة على شكل ماما وهي نايمه طبعا انا خوفت ماما تصحى روحت رجعت تاني الاوضه بتاعتي جبت السجاد وطلعت لقيتو بره في صاله وشكلو كده تعبان قلت له ايه يا عم خلف انت كانت بتحرب ولا اي قالي معلش يا كيمو اصلا التكيف بيتعب لي صدري فانا ما عرفتش اكح جوه فتعبت قولت للا الف سلامه وطبعا انا عارف اي خلها تعبان كده قلت له استنى متنزلش حاجه ورحت دخلت اوضه ماما فبصحيها بقول لها السجاد كله طلع بره عشان تيجي تشوف ناقص حاجه ولا هتبعت حاجه كمان وببص على اخر طرف السرير لقيت نقط كده عرفت ان خلف نطرهم هنا ماما فاقت كده قالتي لي ماشي هغسل وشي واجاي قلت لها ماشي والبسي بقى الاسدال عشان عم خلف هيبقى بره هي طبعا متعرفش انو كان من شويه بيضرب عشرة في اوضتها بس معلش بقى لازم اعرف اذا كانت هتقبل ان راجل تاني يلمسها ولا لا قالت لي ماشي يا كيمو يلا اطلع عشان البس ماشي يا ماما عدى خمس دقايق كانت ماما لبسه الاسدال وطلعت بره في صاله
d26CbGj.jpg
ماما: اذيك يا عم خلف عامل اي
عم خلف: بصوت منبوح كده الحمد**** يا مدام حضرتك أخبارك اي
ماما: مالك يا عم خلف
عم خلف: مفيش يا مدام اصلي تعبان شويه
ماما: الف سلامه ماشي خلاص مظبوطين يا عم خلف السجاد بس خليه يغسلهم كويس
عم خلف: اكيد يا دينا اقصد يا مدام
ماما استغربت اول مره ينناديها باسمها وكده بس قالت يمكن عشان تعبان وكده.
مشي عم خلف وماما داخلت تشوف شغل البيت
وانا دخلت الحمام مسكت البانتي بتاعها وفضلت اشم فيها واضرب عليها امتي تجيي يا بطل اوففف وضربت عشره وخرجت بعد كده قولت انزل شويه
عم خلف: بينده عليا يا كيموو يا كيمو
انا: نعم يا عم خلف
عم خلف: عامل اي رايح فين كده
قلت له خارج شويه مع جماعه اصحابي
قالي ماشي ترجع بسلامة وبعد كده قالي انا وديت السجاد
فعرفت ان هو لسه الموضوع في دماغه صوره ماما لسه في دماغو
رحت قلت له طب كويس راحل قالي وهو انت صح عندك كام سنه قولت لو ياه كل ده ومتعرفش انا عندي كم سنه قالي معلش و**** بنسى قلت له 17 يا عم خلف قال لي ياه انت كبرت اوي امال بابا وماما كام سنه دول لسه شكلهم صغير اوي قولت لو ده بابا عندو 47 وماما 36 وطبعا انا عارف انو بيلف ويدور عشان يعرف ماما عندها كم سنه وبعدها قولت لو سلام انا بقي عشان متاخرش قالي ماشي سلام يا غالي استغربت اول مره يقولها بس طبعا انا عارف ليه خلص اليوم ده تاني يوم كان الساجد جاه وعم خلف بيخبط فتحت الباب لقيت عم خلف ومع السجاد فاستغربت تقول له ما بعتوش ليه مع الولد زي كل مره قال لي الولد معاه سجاد حد تاني من الجيران فراح يوديه له فقلت انا اجيب لكم انا ده قلت له ماشي شكرا قلت له خلاص ماشي دخله جوه لحد ما ماما تصحى وتبقى تحطه اول ما اعرف ان هي نايمه عينها لمعت كده قال لي لا لا ليه نتعب مدام دينا ممكن احنا نحطه طبعا انا عارف هو بيفكر في ايه قولت لو ما انا معرفش هي هتحط ايه المره دي ولا مش هتحط خالص عشان الدنيا حر وكده فعرف ان ما فيش امل يدخل طب قالي معلش ممكن ادخل الحمام استغربت يعني انت جاي من تحت يعني ما كنت عملت في الاوضه بتاعتك بس قلت ماشي قلت له ماشي اتفضل قال لي فين فوديته لحد حمام ودخل وقاعد كتير طبعا انا كل ده بعمل السجاد بحطه على جنب علشان ماما ما تصحى تشوف هتعمل اي
عم خلف: حظك وحش اوي يا خلف مش هتعرف تشوف الملبن الجوه بس و**** حلو الحمام وايه السبت ده تعال ام نشوفو وفتح السبت لقي سبت اللي بنحط فيه الهدوم اللي بتتغسل وطبعا في البانتي بتاعت ماما اوع يا خلف و**** انت مرزق ومسك كلوت ماما وفضل يشم فيها اححححح اي ريحه حلوه دي كسها بينزل عسل ريحتو حلوه اوي ومسك كلوت وحطو على زوبرو وفضل يضرب فيها لحد لم نزل فيها ورجعو مكانو تاني وخلص وجاي يطلع من الحمام لقي بابا لاوضه بيتفتح بتاعه ماما وماما خارجه رايحه الحمام ماما كانت لابسه بيجامه اتخطت اول ما لقيت عم خلف ورجعت لاوضه جري

d26oAJV.jpg
وبعد كده عم خلف قالها انا اسف يا مدام مكنتش اعرف ان خارجه من لاوضه وطلع الصاله كانت ماما حطيت الطرحه وقالت له خلاص شكرا يا عم خلف على طلعت السجاد قالها العفو يا مدام انت تؤمري لو عايزاني انا اغسلها هغسلهم طبعا ماما مش فاهمه ايه التغير ده بس انا فاهم وبعدها ماشي فبقول لماما اي الي حصل قالت لي كانت جايه ادخل حمام لقيتو طلع منو قلت لها اه ما هو طلع السجاد ولا عايز ادخل الحمام فاستغربت هي كمان ودخلت حمام وبعدها على بالليل دخلت الحمام قولت لم اضرب عشره جاي اجيب بانتي لقيتو مليان لبن قولت ده مش انا لاني مضربتش النهارده فعرفت انو عم خلف......
استنوا باقي لأجزاء مع سلامه 🔥♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: كهربجي، الشبكشى و Dababa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يتم. نقله للمهملات
 
  • حبيته
التفاعلات: MRToney

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%