NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة قصتي مع المراه الساديه ـ حتي الجزء الثالث 12/8/2022

Abdllawe

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
4 مايو 2022
المشاركات
231
مستوى التفاعل
173
نقاط
32
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
الحزء الأول

كانت اول مره اروح اجرب فيها اروح لميسترس، خبطت علي الباب فتحلتلي واحده حوالي 25 سنه كان جسمها مظبوط و شعرها اسود سايح لابسه ترينج لونه ازرق مطفي و اول ما فتحت "ازيك يا بودي، تعالي خش" و بتبص عليا بتفصص جسمي حته حته
نسيت اعرفكم بنفسي انا بودي 20 سنه جسمي رفيع و مؤخرتي صغيره نوعا ما.. طبعا انا كنت متوتر و متردد جدا و انا داخل بس هي استقبلتني كويس و قعدنا انا و هي في الصاله لحد ما فتحت هي كلام
-"ها احكيلي يا بودي عملت ايه انهرده خلاك تيجي"
="ب.. بصراحه يا ميس انا بقالي فتره مش بذاكر و درجاتي كلها وحشه، ده غير ان امبارح.. امبارح انااا.. " و سكت و بقا وشي في الارض مش عارف اقول ايه
-فجأه الميس كشرت و وشها قلب و بدأت تشخط فيا و هي بتقرصني من ودني و تشدني نحيتها "عملت ايه يا واد عملك مهبب"
=" بصراحه يا ميس انا جبت منغير اذن امبارح، بجد يا ميس كنت علي اخري اوي و انتي كنتي قافله"
- سعتها الميس قامت وقفت "قوم اقف يا بودي و افتح رجلك" و بعد ما عملت زي ما قولتلها و انا جسمي بيترعش لقتها باصه علي بتاعي و بتقول" انا مش نبهت عليك 100 مره ممنوع تلعب منغير اذن؟ اللولو الي تحت ده بتاع مين؟ "
-"بتاعك بتاعك يا ميس بس انا.. " و لسه مكملتش الجمله لقتها مسكت اللولو بايدها و بدأت تفعص فيه و تبصلي في عيني بغل "يبقي كلامي مبيتسمعش ليه هااا.. " و تتدوس اكتر "هااا كلامي مش بيتسمع ليه يا نوتي! "
=" ايي ايييي يا ميس خلاص اخر مره و وعد المره ديه بجد" و انا جسمي بيلوي من الوجع
-"انت لسه شوفت حاجه، انهرده انت و اللولو النوتي ده هتبقوا بتوعي و انا هعرفك ازاي تجيب منغير اذني، يلا قدامي علي اوضه العقاب جوه عقبال ما اجهز "
=انا سمعت اوضه العقاب من هنا و جسمي اتنفض من هنا عشان طلما دخلنا اوضه العقاب يبقي مش هخرج منها غير و انا متعلم الادب، و فعلا دخلت الاوضه و طبعا زي ما الميس عودتني اول ما اخش لازم في اقل من دقيقه اكون قالع كل هدومي و واقف في النوتي كورنر ايدي فوق راسي و رجلي مفتوحه
-دخلت الميس و كان في ايدها شنطه سوده مش باين منها غير عصايه طويله و حبال و خرطوم كبير و الباقي كله جوه، حطت الشنطه جمبي و قالت "انهرده بقا يا لبوه انا هعرفك ازاي تسمعي الكلام، افتح رجلك جامد و اياك تتحرك" و بدأت الميس تطلع الحبل و بتلفه علي اللولو بطريقه معينه بحيث كل بيضه تبقي مفصوله عن التانيه و يبقي مضغوط عليه
="لا لا يا مييس انتي بتعملي ايه، اخر مره و عمري عمرييي ما هعمل كده تاني " و طبعا الميس بتبصلي في عيني و تضحك علي منظري المهين و تكمل ربط جامد لحد ما خلصت
-"انتي كده بقيت جاهز يا مهزق يابو شخه، اتدير كده وريني ورا"
=لفيت نفسي و وطيت و انا فاتح خرمي بايدي عشان الميس تبص عليه
-"مممم شطوووره حلقت و نظفت نفسك زي ما قولت" و ايدها علي خرمي بتحسس عليه و هوووب خدت بعبوص
="اي اييي يا ميس لسه خرمي ضييق ااااه " و بتحرك بجمسي ابعدها عني
-"اثبتي مكانك يا لبوه بدل ما اجيب الخرزانه" و بدأته تحسس علي طيزي و تضربها براحه و طبعا مع كل حركه كان الحبل بيوجعني اوي "يلا تعالي نام علي حجري ببطنك و وشك و ايدك عالارض زي ما علمتك" و لسعتني علي طيزي "اسرع يا لبوه يلاا! "
= سمعت الكلام و نمت زي ما قالت و بقت طيزي كلها ليها و اللولو بين رجلها و البيضتين بارزين اوي و طبعا وشي و ايدي عالارض و هي مكتفه كويس "ميس هو انتي ناويه تعملي فيا ايه انهرده" و بقولها و انا مكسور و متوتر اوي
-"شششش مسمعش نفسك، الاول هيكون في حقنه شرجيه عشان ننضفك يا بيضه، يلا افتحلي خرمك ده عقبال ما اجهز الخرطوم" و بدأت فعلا تجهز الحقنه و صوت المياه و هو بيتصب كان بيقشعرني و حاسس بكل نقطه بتتصب عشان عارف مكنها في النهايه هيبقي فين.. فتحت خرمي و انا الحبل خلاص قافل عليا بس عارف اني مهزق و استاهل العقاب عشان مبسمعش الكلام. الميس جهزت الحقنه و ورتني بوز الخرطوم الكبير قدام عيني "شايفه يا لبوه، شايفه كل الخرطوم الكبيره ده هيخش فين؟" و بتضربني علي البيضين فجأه بايدها و تشخط "هيخش فين؟! "
="اااه ااااه هيخش في طيزي يا ميس هيخش في طيزي ايييييي"
-"شااطر، يلا افتح جامد " و مشت الخرطوم علي اللولو شويه و بعدين عالخرم "جاهزه يا لبوه؟ " جاهز يا ميس و هوووب لقيتها دخلته مره وحده و انا بحاول اكتم صرختي بس طبعا قعدت اتوجع زي العيال "ششش احنا لسه عملنا حاجه؟ يلا المياه هتفتح اهو خد خددد" و بالفعل شغلت المياه علي خرمي و حسيت بالمياه الدافيه و هي بتخش في كل حته في طيزي و تبدأ تملاها "حسك عينك يا ابو شخه نقطه تنزل و الا هدخل ضعف الكميه مفهوم؟ "
=و انا مش قادر اخد نفسي "مف..مفهوم مفهوم يا ميس بس هو لسه فاضل كتير؟ انا حاسس ان بطني اتملت اوي مش قادرر"
-"كده و بطنك اتملت؟ مش كنت تفكر في كده و انت بتلعب متغير اذن! و كمان مش بتذاكر؟ " و سكتت مستنيه ردي و اني اتأسف بس كنت بحاول اكتم الوجع و امسك المياه عشان متقعش "و كمان مش بترد. طب خدد خدد" و فجأه داست علي كيس الحقنه الشرجيه جامد خلت المياه كلها تخش بسرعه اوي جوه طيزي
="اااه ااااه يا ميس لا لا مش هستحمل مش قادري ايييي" و بحرك جسمي و احاول ابعد
-" طب اياك تتحرك او نقطه مياه تقع، عشان انت عارف الي هيحصلك" و بدأت تدي اسبانكات عشوائيه علي طيزي و علي البيضتين الي علي الحبل "يلا خلاص قربنا اهو"
-" خلاص يا ميس بجد مش قادر ممكن اخش الحمام بلييز؟ "
- شالت الميس الخرطوم فجأه و هوووب حطت صباعها تسد بيه الخرم "عارف يا بودي لو نقطه نزلت منك منغير اذن؟ هتاخد ضعف المياه ديه و هتفضل بالحبل ده لمده يومين كاملين تخرج و تنام بيه مفهوم؟! "
=انا طبعا اترعبت و كان شكلي مهزق اوي و انا مستني اذن الميس عشان اخش الحمام "مفهوم يا ميس"
- شالت الميس صباعها و قفلت علي فلقتي بايدها، "يلا قوم اقف، هتفضل ماسك نفسك شويه" و جابت العصايه "قدامي عالنوتي كورنر و ايدك عالحيطه و طيزك ليا
= انا طبعا كنت بتحرك بالعافيه مش عارف امسك نفسي و عايز اسمع الكلام و منزلش حاجه فروحت و وقفت مستني ال هتعمله
- جابت العصايه و طاااخ طااااخ "عرفت اخره الي مبيسمعش الكلام ولا بيذاكر ايه؟!" طاااخ طااااخ
="عرفت عرفت يا ميس و مش هتتكري تاني خلاص و هكون السليف المطيع بتاعك و اسمع الكلام بس ارجوكي عايز اروح التويلت" و خلاص الدمعه في عيني مش قادر من الوجع
-مسكت طيزي بايدها و حسست عليها و ادتني ضربتين "يلا جري علي الحمام و تعالي عشان نكمل عقاب"
= سمعت الجمله ديه من هنا و جري كنت هناك و قعدت افكر يا تري الميس ناويه تعمل فيا ايه تاني اكتر من كده ؛: الجزء الثاني
خرجت من الحمام ملط بعد ما فضيت الحقنه الشرجيه كلها و حاسس بشعون حلو و في نفس الوقت مهين، بتاعي مربوط لسه بالحبل و البيضتين مفصولين عن بعض و طبعا حاسس بهيجان رهيب بس مفيش بايدي حاجه اعملها منغير اذن الميس بتاعتي
-"تعالي يا لبوه هنا تعالي يا ابو زبر صغير" انهالت عليا كلمات الميس و انا كلي كسوف من شكل بتاعي و طيزي الي عماله تتهز و مش عارفه هيحصل فيها ايه تاني اكتر من كده
=" ميس انا كده عقابي خلص و اقدر البس و اروح صح؟ " مع نظره كلها عطف و انا ايدي علي بتاعي بداريه منها
-لقيت الميس قربت عليا و بتحسس علي جسمي لحد ما نزلت تحت و بتفعص "انتي مش هتمشي من هنا يا لبوه غير لما افتحك فاهمه؟ " و انا هزيت راسي ب اه و انا بترعش و جسمي بيحاول يفلت من ايدها، لقيتها بتشدني من اللولو زي العيال و سحباني معاها علي اوضه العقاب تاني و هنا كانت الصدمه، تربيزه كامله عليها كل الادوات و انواع العقاب: لبوس بكل الاحجام، ترمومتر، عنب، anal beads و بلاج كبير و غيره و غيره
=" ايه كل ده يا ميس؟ لمين الحجات ديه؟ " و عيني كلها استغراب و انا ماسك في البيجامه بتاعت الميس زي العيال مستني ترد عليا
-ايدها نزلت علي طيزي و بتحسس علي الخرم بصبعها و تلعب حوليه "ممممم معلش يا نونو انت عارف ان اول مره عليك هتبقي صعبه.. انهرده هتشوف الي عمرك ما شوفته و انا بعاقبك شات" و بعدها شالت جزء من الحجات الي علي التربيزه "يلا عايزاك تنام علي التربيزه علي ظهرك بس قبل مده عايزه ازازه المياه ديه تشربها كلها دلوقتي و هتعرف ليه بعدين.. "
= طبعا انا نطراتي كلها علامات استفهام و مش عارف ايه الي ممكن يحصل و ازاي الميس هتستعمل كل الحجات ديه عليا بس سمعت الكلام و نمت لقتها بدأت تربط ايدي في رجلي و بقيت مفلقس و رجلي مرفوعه، خرمي كله قدامها مفتوح عالاخر مستني الي هيحصل فيه "ميس انتي ناويه تبدأي بايه"
- لقيتها بالعصايه و طاااخ علي خرم طيزي خلتني الف بجسمي كله علي التربيزه " انت مخدتش اذن عشان تتكلم، خرمك ده انا هعلمه الادب، كل ما تفكر تمسك بتاعك او تلعب منغير اذن هتفتكر الي حصل انهرده و هتحرم.. يا تري نبدأ بايه نبدأ بايه" و ايدها بتلف حولين كل اداه و تحطها قدام عيني و سعات تمشسها علي اللولو و انا طبعا مرعوب و بقمط علي خرمي جامد مرده فعل. "ممم مش جعان يا بودي؟ جيبالك اكل حلو اوي" و مسكت العنب في ايدها و طلعت واحده حطيتها في بوقي اتطمنت و اكلتها عادي و قولت خلاص مفيش عقاب و هتفكني لقتها بتقول "الكللابب الي زيك مش بياكلوا من بوقهم، و انا هعرفك يا خول تاكل ازاي بعد كده" و جابت العنب و طبق مليان شطه و قامت حاطه عنبه كبيره جوه الطبق غرقتها شطه " العنبه الحلوه ديه راحه فين.. راحه فين" و بتحسس بيها عالخرم الي بدأت احس انه بياكلني من الشطه الكتير لقيت فجأه الميس دخلت العنبه كلها "خدي خدي يا لبوه عايزها كلها جوه متخرجش"
= " اااااه اااه لا ميس ديه بتوجع اوي بجد مش قادررر" و بدأت اصوت زي البيبيهات و الميس ولا هنا و كررت الموضوع 3 مرات و كل مره عنبه اكبر لحد ما خلاص طيزي اتعبت
-"كده بقا نبدأ العقاب بجد" و قعدت الميس قدامي علي الكرسي و جابت حته جنزبيل و بدات تقشر فيها و تعملها علي شكل بلاج، و طبعا بتبصلي و انا مفلقس و عينها كلها سخريه و شر علي الي هيحصل فيا
= " يا ميس طيب ممكن تفكيني اروح اعمل بيبي و اجي؟ " مردتش "يا ميس طيب خرمي بيوجعني اوي بجد، نوقف طيي و اخد حقنه فيها مياه تخفف الوجع شويه" و برضه مردتش و قعدت تبصلي و تضحك بسخريه "طيب يا ميس انتي بتقشري الي في ايد حضرتك ده ليه انا خلاص كلت و شبعت"
- "ششششش كده البلاج جاهز خلاص" و قامت جمب خرمي و بدأت تلعب حوليه و تمشي الجنزبيل علي اللولو الي خلاص كان علي اخره
= هنا بدأ العياط بتاعي و التوسل "لا لا ميس ارجوكي بلاش البلاج ده، يا ميس ده بوزه كبير اوي اوي و انا خرمي ضيق.. ااااااه اااااه بيوجع اوي خرجيه " دخلته الميس مره واحده و بقي نصه جوه خرمي
-" ششششش مسمعش نفسك" و بدأت تلف البلاج جوه طيزي و الحرقان لا يوصف "بقيت خول و خرمك اتفتح؟ بص طيزك بقت مرخيه ازاي و جاهزه للعبط" و بدأت تحسس علي طيزي بايدها و طاااخ طااااخ طاااااااخ
= انا مش عارف اتوجع بسبب العبط ولا من الحرقان الي جوه خرمي ولا من بتاعي الي هموت و العب فيه بس مربوط زي السليف "ميس ميس طيب نوقف ثانيه عايز اعمل بيبي، المياه الي شربتها كتير اوي"
- "احسن خليك ماسك نفسك يا ابو شخه و الا هصورك و و انزلها عالمنتدي فاهم؟! "
= سمعت الجمله من هنا و سكت خوفا من الاهانه البابليك و قولت همسك نفسي اطول فتره ممكنه
- الميس فكت الربطه من علي بتاعي و من رجلي و خلتني اقوم اقف و ادتني الكلوت بتاعي "قوم يابو كلوت اقف في الكورنر، هتفضل ماسكلي نفسك كده لحد ما تعملها علي نفسك في الكلوت"
= طبعا انا عمري ما عملت كده بس كنت علي اخري خلاص و مش عارف هعملها ازاي و انا بتاعي واقف كده و علي اخره بس سمعت الكلام و لبست الكلوت الابيض بتاعي و وقفت في الكورنر و الجنزبيل في طيزي و بتاعي واقف "ميس طيب ممكن تبصي الناحيه التانيه؟"
- "ايه يا بيضه مكسوفه ولا ايه" و ضربت بتاعي بايدها "يلا يا تعملها دلوقتي يا هتتحرم من دخول التويلت طول اليوم
= "لا لا حاضر هسمع الكلام" و بالفعل مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده و بدأ كلوتي يتبل زي العيال الصغيره و الميس بتتفرج و تضحك اكتر و اكتر
-" عاجبك منظرك كده و انت بيبي؟ بعد كده تجيلي بالبامبرز عشان العمايل بتاعتك ديه " و مسكتني من ودني " يلا علي الحمام روح نظف التوته و نظف نفسك بدل ما اجي اشطفك انا"
و قعدت الميس مكنها و يا عالم هتعفي عني المره ديه ولا هتعمل جوله اخيره، ده الي انتم هتحددوه في التعليقات


الجزء الثاني

آسف على التاخير عندي ظروف حاليا ؛ ظروف غير إللي في دماغك يا سافل 😂 المهم مطاولش عليكم قصتي مع المرأة الساديه الجزء الثالث؛ بعد ما مشيت من عندها وانا بفكر في اللي حصلي و بضاني وجعني فشخ بس في نفس الوقت مبسوط جدا روحت البيت نمت عادي بل رغم من الألم إللي في بضاني قومت لبسة وعدية على المصبانه جبت اكبر مقاس بامبرز زي ما قالت لي جبت اكبر مقاس ووصلت عند بيتها وخبطت فتحتلي وكانت لابسه جاكيت اسود مفتوح من عند الصدر كاشف صدرها نوع ما قالتلي ادخل يا بودي عامل ايه قولتلها كويس الحمد**** قالتلي معلش مكانش في فرصه اقولك على أسمي امبارح أنتي أسمك ايه قلم جامد نزل على وشي اسمها حضرتك يا خول ستك دينا يا كلب اقلع يلا خمس دقايق وتكون جاهز قلعت فعلا وبقيت ملط قدامها قالتلي بضانك لسه احمر يا بيضه جبت النهارده كام مره قولت لها مرتين يا ميس وشها اتغير وقالتلي أنت ايامك سوده معايا ايه اللي في الشنطه اللي معاك دي يا خول ده البامبرز اللي حضرتك طلبتي يا ميس اه و البامبرز ده طلبته لمين يا خول ليا يا ميس ليه يا خول الميس عشان أنا عيل خول بيشخ على نفسه إيه مش سامعه عشان أنا عيل خول بيشخ على نفسه شاطر بس مش ده اللي هتلبسه أنا اسغربت اومال ايه يا ميس اصبر و هتعرف تعال على رجلي يلاه اه بص طبزك بقيت حلوه وطريه و مفتوحة وريني كده فتحت الخرم دخلت صباعها في طيزي لسه هشهق كتمت بوقي باديها مسمعش صوتك ادخل صوباعي كده ااااه ايه فتحت الخرم دي يا بيضه اااه أنا هموت ونفسي يطلع مش عارف شالت اديها من على بوقي قولي بقا يا خول مين اللي فتحك الفتحه الحلوه دي ضربه قويه على طيزي باديها طاااخ اه اه حضرتك حضرتك يا ميس و ليه فتحتك كده طاااخ عشان أنا خول خول يا ميس أنا مكاني تحت رجليكي بضحكة شرموطه كده تحت رجليا؟ ده شرف انت متستهلوش عارف أنت مكانك فين ؟ تحت طيزي يا خول بتلحسها وتنظفها بتحلسها و ايه ؛ انظفها انظفها يا ميس اه اه بدات اعيط و اترجها توقف زي العيل الصغير بس لاحظة أن العياط بتاعي زاد قالتلي في إيه يا خول مش لدرجه دي قولتلها بصي على هدومك يا ميس أنا آسف و**** هدومي مالها هدومي : نهارك اسود و مهبب أنت جابنهم على هدومي بعصبية جابتهم من ايه من شوية ضرب على طبزك أنت خول لدرجه دي : مقدرتش يا ميس دينا سامحيني سامحيني ؛ كفايه صويت وندب زي النسوان أقوم أقف أقوم اوعي الخراه ده نزلت البنطلون بتاعي على الاخر و بقا بضاني وزبي مدلدلين قدامها اقف كده يا خول على ما اغير و اجيلك مشيت وانا كلي رعب هتعمل فيا ايه و بحاول امسك زبي عشان ميتزلش ثاني بعد عشر دقائق كده جت وكانت لابسه قميص نوم طويل شكله جامد جت نزلت عند زبي قالتلي اممم اللولو بتاعك بينزل طيب ولو مسكناه كده عصرنا جامد هل هينزل لو دكر نزل نقطه يا كلب زبي اتكتم وهموت ونزل وهي ضغطه عليه جامد كلمني عن احساس أنك تنزل كده يا بودي اكيد راحة تفريغ شهوة بتقول الكلام ده وهي ضغطه على زبي و عماله تضعط أكثر و أكثر والم فظيع اكيد إحساس أنك تنزل حلو اوي يا بودي صح ؟ ؛ صح يا ميس صح اااه طيب نزل نقطه كده يا بودي نزلت نقطه بل عافيه من كثر الضغط بتاعها وهي حطت بوقها وشربت النقطه قبل ما تنزل على الأرض يعني من زبي على طول قالتلي اممم تؤ تؤ مش قد كده بس يجي منو وانا في وسط كل ده خد بالي أن في باب مققول قدامنا مكتوب عليه surprise او مفاجاه قولتلها هو إيه ده يا ميس قالتلي آه صحيح فكرتني دي صديقه ليك يا وفاء وفاء اخرجي الباب اتفتح و أنصدم لما لقيت قدامي بنت شكلها 21 سنه صدرها كبير طيزها متوسطة وشعارها اسود ماشيه على اديها ورجليها زي الكلبه و شبه عريانه وصدرها مدلدل في الأرض لابسه حاجه شبه السنتيان بس صدرها متعري ومكشوف كله وكلوت كأن متوسط الصراحه يعني طيزها مش باينه أوي ورجليها زي اللي مربوطه من وراه أو حاجه مكنتش شايف كويس بس تقريبا الكلوت واسع عشان كده عارفه تتحرك براحتها بل رغم أن غالبا رجلها مربوطه من وراه؛ يا تري وفاء دي هتبفا معايا ولا هتعذبني هي كمان وهل هي جايه بمزاجها ولا غصب عنها هل ممكن تكون تفرب حاجه لمدام دينا ده هتعرفه في الجزء الجاي يا صاحبي ويصاحبتي عشان محدش يزعل 😂 يلا مستني رأيكم


الجزء الثالث والأخير

وعودنا إليكم . قصتي مع المرأة الجزء الاخير . استمعوا ببص عشان أنصدم لما لقيت وفاء دي ماسكه شنطه سواده كده في بوقها زي الكلبه . أنا هي ايه دي يا ستي دينا . دينا دي هديه صغيره من صديقه أنت مش بتحب الهدايه ولا إيه يا بودي . أنا بتوتر آه يا ميس بحبها . دينا طيب وفاء افتحي الشنطه . وفاء بصوت واطي زي اللي منبوح كده امرك يا ستي قامت وقفت على روكبتها موقفتش فتحت الشنطه انصدمت لما لقيت قدامي زوبر صناعي ضخم اسود ثقيل . أنا إيه ده يا ميس دينا . ميس دينا دي الهديه هديه هتفضل تديك و تديك ديما هههههه ضربه قويه على طيزي فهمتها يا بودي. أنا بدأ الخوف يبان في عنيا قالتلي متخفش مش أنا اللي هعمل وفاء اللي هتعمل صح يا فوقاه . وفاء بنفس الصوت صح يا ستي كل اللي أنتي عاوزه . دينا طيب تعالى يلاه انزلي على روكبك و تعالي اما افوكك وفاء نزلت على روكبتها ومشيت زي الكلبه وطيزها بتتهز لمين وشمال منظر جامد وصلت عند ستي دينا وبدأت تفك رجيلها من وراه زي الحيوانه في اسوء منظر شفتو في حياتي لحد دلوقتي وفاء وقفت على رجليها وكان واضح أنها أول مرة تقف من فترة خدت الزوبر و قلعت الشي اين كأن اللي كانت لابسه من تحت هو حاجه كده شبه الاندر الحريمي بس أوسع ليست الزوبر وجات عند ودني وقالتلي يارب اعجبك يا خول بس كلمة يا خول مش طلعه انتوا فاهمني مش بشتيمه أو كراهية لأ دي حتي نبرة الصوت كانت غريبه عملت وضع الكلب وهي جات ورايا طبطت على طيزي و باستها كاتت حركه غريبه هيجنني فشخ و قبل ما داخله ضحكت ضحكه خفيفه وقالت ايه ده أنت مفتوح اهو كده اسهل كثير هي خدت نفس عميق و قامت مداخله كله مره واحده اااااه خد اتكيف يا خول أنا شهقت شهقه عمري ما هتساها أبدا وقاعدة تدخله و تخرجه بسرعه كبيره وانا شغال أح أح اووو . وفاء اتناوه زي الشرموطه وكيفني يا حبيبي كيييييفني . أنا حاضر حاضر أهو يا ستي وفاء . ستي دينا قالت ثانيه واحده ستك وفاء ؟ يا بودي متخفش دي شرموطه حتت اللبوه دي كانت لسه مكانك امبارح بعد ما أنت مشيت جت تبوس أيدي زي الكلبه عشان انيكها أنت ملكش ست غيري ومحدش يقدر يعملك حاجه غيري يا بيضه أنتي وفاء اتحرجت من اللي ستي دينا قالته مفتحتش بوقها ثاني ؛ بعد شويه اول ما ستي دينا حست أني هجبهم قالتلها وقفي يا وفاء استني انصدمت لما لقيت ستي دينا بتوطي وجت تحت زوبري و فتحت بوقها قالتلها كملي رجعت تنيك فيا ثاني بس اسرع المره دي مفيش خمس دقائق وحنفية لبن اتفتحت في بوق ستي دينا حرقيا كميه كبيره من اللبن كانت بتنزل في بوقها وصوت اللبن وهي بتبلعه عالي و مسموع بعد مسكت زوبري وبدأت توجه أن اللبن ده بنزل على جسمها وهدومها اه لأني لحد دلوقتي لسه مشوفتش جسم ستي دينا ستي دينا خلصت و اتقرعت كمان و قالتلها خلاص يا لبوه سيبي طيز الواد انا نفسي أقولها تكمل بس خلاص ؛ أنا إيه يا ستي كميه اللبن اللي شربتيها دي ده مفيش ست تسنحمل ده ؛ ستي دينا ما خلاص ياض يخربت عينك يلاه خشي استحمي يا وفاء عشان الزبون إللي جاي أنا زبون زبون إيه يا ستي ؛ ستي دينا يا واد ملكش دعوه انت محدش هيعملك حاجه أنت تعال معايا على الاوضه جوه و انتي وفاء خشي استحمي : وفاء حاضر ؛ دخلت فعلا وانا و ستي وفاء داخلنا على الاوضه ؛ أنا زبون إيه ده يا ستي اللي جاي ؛ ستي دينا يا واد عايز اسالك سؤال الزبون ده جاي يشتغل مع وفاء صح ؛ قولتلها صح ؛ قالتلي يبقا أنت مال امك اقعد و متعملش مشاكل قولتلها طيب عشر دقائق و الباب خبط بتاع الشقه ستي قالت الزبون قفلت الباب عليا وراحت تفتح له الباب سمعت : اهلا اهلا اهلا اتفضل يا سمير بيه : سمير أهلا بيكي البت فين عشان أنا مستعجل ؛ ستي دينا اه اه حالا يا سمير بيه . يا وفاء وفاء سمعت صوت باب الحمام بيتفتح وفاء . ايوه يا ستي ايوه . سمير ايه الجمال ده ايه الجسم ده أنا على نااار يا ست دينا يلاه . ستي دينا اه طبعا بت يا وفاء كيفي سيدك سمير كويس وفاء . طبعا يا ستي . ستي دينا يلاه اسبكم أنا ودخلت عندي جوه وقفلت باب الاوضه . أنا في إيه يا ستي . ستي دينا هو مش واضح في إيه يا حمار هينكها . أنا ينهار اسود يا ستي . قالتلي واطي صوتك يا حمار ** يخربتك طيب وأحنا هنعمل ايه . ستي دينا أنا جايبك عشان نلعب مع بعض شويه بص وراك كده يا بودي ببص لقيت قدامي سرير بس سرير غريب فيه كلبشات قبل ما أقول أي كلمه زقتني عليه وبدأت تربط اديا ورجليا ميس دينا ؛ أسفه يا بودي الموضوع مش شخصي بس أنا زهقانه أنت كان المفروض تروح دلوقتي بس أنا مش عايزه اقعد لوحدي بعقد زهقانه يرضيك اقعد زهقانه يابودي بدلع كده خلصت وحططت حاجه شبه الكوره كده بوقي قالتلي إحنا هنلعب ولما تقرب تجبهم دوس على الكره ببوقك هنعمل صوت عشان اقف و هكذا فهمت اللعبه يا بودي النحيه الثانيه بقا ابتديت الاصوات تشتغل ؛ وفاء نيكني يا سمير بيه أنا تعبانه مسكينه محتاجه زوبرك اااااه داخله كمان كمان مش قادره احا اااه أنا شرموطه أوي كده ااااه سمير خدي يا لبوه اااه عايز امصه عايزه امصه مش قادره صوت وفاء كان بابن عليه أنها في مرحلة نشوه مش طبيعيه . ستي دينا اه الولاد ابتدو لعب نركز احنا لعبتنا يا بودي يلاه :. اللعبه الاولى لعبت الخياره ودي سر بيني وبينك يا بودي ساعات مش بنقدر نعيش منغيرها كا ستات المهم بص بقا هى رهان بيني وبينك على أول ما احط الخياره دي في طبزك هتجيب في قد إيه لف يا بودي لقيت قامت مداخله الخياره قالتلي اياك تقع يلا نترهان لو أنت خسرت في عقاب ولو كسبت فيه مكافأة أنا بقول انك هتجيب في ثلاث دقائق وأنت رايك كام عملت بوصابعي بل عافيه خمس دقائق عشان ايدي مربوطه قالتلي هنشوف جابت الموبايل بتاعهاو وظبطت منبه وقالتلي يلاه لما نشوف بدأت احاول امسك نفسي بس المشكله أني هايج فشخ من الخياره وأصوات سمير ووفاء ميهجاني أكثر مقدرتش استحمل وجبت فعلا قالتلي تؤ تؤ يا حرام في واحده جبهم على نفسه لما نشوف في اد إيه : اها ثلاث دقائق أنا صح صح ؛, أنا بدأت اترعب يا تري إيه العقاب هتعمل في إيه لسه بفكر ضربه قويه فشخ فى بضاني حسيت أن روحي راحت بدأت اعيط وطبعا بسبب الكوره لللي في بوقي صوت عيطي مكتوم وطالع زي ******* ستي دينا لأ يا بيضه لأ متعيطش طيب هقولك على حاجه هدبك المكافأة عشان متزعلش جت طلعت جانبي ولقيت اللي بتشدني على صدرها و بتخرج بزازها الاثنين و بتحط راسي في النص ستي دينا ؛ هش هش يا بودي رابح اعصابك خالص خليك مع صدري يا حبيبي هش باديها الثانيه مسكه زوبري عشان ميتزلش : هش يا حبيبي قلبي أنا معاك أهو ركز في صدري ااااه ؛ قطع اللحظه الجميل دي صوت سمير بيه ؛ سمير بيه يا ست دينا يا ست دينا ؛ ستي دينا من وراه الباب في حاجه يا سمير بيه : سمير بيه , البضاعه باظت يا ست هانم : ستي دينا زي اللي مخها وقف زقتني ودخلت صدرها وخرجت لسمير بيه ستي دينا بضاعة ايه يا سمير بيه ؛ سمير بيه اهي عندك اهي ستي دينا شافت وفاء مرميه على الأرض مغمه عليها ستي دينا ؛ ينهار اسود وفاء وفاء فوقي ونبي سمير بيه ؛ مالك خايفه عليها كده ليه دي حتت شرموطه ملهاش لازمه مكيفتنش أصلا . ستي دينا حتت الشرموطه دي اللي ملهاش لازمه دي تخصني يا سمير وبيني وبينها ثقه وأمان قبل اي حاجه أنت مش خلصت أمشي أنت دلوقتي سميره بيه مشي فعلا وستي دينا حاولت مع وفاء لحد ما فاقيت قالتلها حمد ** على السلامه يا وفاء أنا أسفه أني سبتك ؛ وفاء لبن كثير حرام . ستي دينا لبن كثير ايه يا شيخه وقعتي قلبي 😂 قومي قومي ما احميكي وقفتها ودخلت معاها الحمام تحميها مش عارف عملو حاجه مع بعض جوه ولا لا بس غالبا لأ لان وفاء شكلها تعبانة فعلا دخلت بيها الاوضه عندي نيامتها على السرير الثاني اللي كأن عادي و قلعتها الفوطه و بدات تدهن جسمها كريم وفاء جمعت كلامها كده وصحصحت لنفسها وقالت ايه يا ستي أنا كنت كويسه مع الراجل قالتلها في الحقيقة لأ هو قال لي انك مكيفتهوش بس كسمه عادي يعني المهم انك كويسه . ايه ده نسيتك يا بودي جت شالت الكره من بوقي خدت نفسي . أنا انتي كويسه يا وفاء قالتلي آه يا بودي شكرا . ستي دينا قالت يلا أناهسبب جسمك كده شويه في الهواء وهخش اريح قامت وسبتنا أنا وهي وفاء غربيه يعني مش بتقول تعليقات على جسمي ولا حتى شكلك هايج مع أني عريانه ملط قدامك دلوقتي . قولتلها لأ ستي دينا ادتني مقام عشر نسوان دلوقتي شبعت بصراحه النهارده . قولتلها ممكن أسألك سؤال قالتلي أسأل هو أنتي هنأ ليه وليه سايبه واحده تعمل فيكي كده . وفاء واحده؟ الواحده دي ادتني حنان و إهتمام مشوفتش في طفولتي أنا واحده عاشت مع أم مطلقه مش بتفكر غير في نفسها و اب كان بيضربها ٢٤ ساعة وحاليا عايشه مع عمتي اسمها شمس علاقتي بيها اساسات بس يعني تدفع مصاريف الدراسة و الأكل والشرب وكده لكن تسال راح فين وجايه منين مش بتهتم جبتي درجات ايه السنه دي مش بتهتم كل اللي على لسانها يا بنتي لازم نشوفلك عريس يا بنتي العريس كذا العريس كذا لقيت بقا الاهتمام ده عند دينا حرفيا معها كل أسراري بقولها إلي مش بقدر أقوله لو عايزه اعيط في حضن بعيط في حضنها . أنا قولتلها طيب مينفعش أكون العريس ده ضحكت قالتلي يا بني أنت بتكلم واحده كاتت ببتناك شويه وانت ** اعلم دينا كانت بتعمل فيك إيه هنا وتقولي نتجوز يا بني متزعلش مني يعني أنا كنت لسا بنييكك نام يا بودي ** يكرمك تصبح على خير . ومن يومها وانا قررت اني هحاول مع البت : وبس كده دي نهاية السلسله الاول يارب تكون عجبتكم مستني رأيكم في التعليقات هل نعمل سلسله ثانيه ومين أكثر شخصيه عجبتك يلا سلام
 
  • عجبني
التفاعلات: Josapr
قصه حلوه استمر
 
حلوة وياريت ما تتأخر بالاجزاء الباقية
 
لا لازم جولة كمان 😂
ياريت حد يعمل معاكي كده حتى لو شات 😍
 
حلوه القصه
 
فين باقي الاجزاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا حقيقي قصه كويسه بس حاول تنين مين اللي بيتكلم عشان يكون هو بيتكلم فجاه هي ترد من غير تنسيق خالص في الحوار حاول ماشي
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
وين الباقي
 
ممكن واحده تيجي تعمل معايا كده شات
 
تم أضافة الجزء الثالث والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع
 
حلوة اوي كمل بلييز
 
  • عجبني
التفاعلات: بلساني ادلعك وبزبري ارقعك
نفسي بنت تعمل معايا كدة
 
  • عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي و بلساني ادلعك وبزبري ارقعك
عاش استمر
 
اووووووووف خدامك ياستي
 
  • عجبني
التفاعلات: بلساني ادلعك وبزبري ارقعك
عايز افكار حلوه يا شباب اكمل بيها حد عنده اقترحت
 
طب ايه مش ناوي تكملها ولا ايه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%