NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال قصتي مع الشيطانيه _ حتى الجزء الثانى 5/5/2023

Abdllawe

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
4 مايو 2022
المشاركات
231
مستوى التفاعل
172
نقاط
31
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح
صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب، صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد
صلاح كان مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين الاقيه بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 :
صلاح: متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش
تامر:: يا جدع هو في اصلا حاجه كده
صلاح:: اه طبعا فيه
تامر:: طيب يا عم شوفلي حاجه :
صلاح:: حاجه أي هي فاكهه يا تامر
تامر:: يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك
صلاح:: لو عايز تحضر واحده لازم طقوس معاينه لكده
تامر:: قولي بس علي الطريقه
صلاح:: طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا

قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا، قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر
تامر:: ماشي اعمل إيه بقي؟
صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله
تامر:: ليه انشاء*** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي
صلاح:: هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه

مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت يعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارقة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده
وقالت
هي:: ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء
لساني اتفك قولتلها
انا:: ات ات أنتي مين؟؟
ديفون:: أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا
لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح
أمي :: غريبه الباب فتح لوحده!
أنا شلت أيدي من علي وشي
ماما:: مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده؟
رديت عليها بصعوبة:: لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا
شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون
ماما:: لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه
أنا:: يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا؟
ماما:: لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة
ارتحت وقولتلها:: اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب
ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت
ديفون:: بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه
تامر:: كفاية أنتي مين؟
ديفون :: لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا؟
تامر:: أنتي من شياطين الجنس صح؟!
ديفون:: يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس
انا قولتلها:: بصراحه عايز انيكك
بصت لي بنظرة استغراب وسكتت
انا قولتلها:: يعني عايز امارس الجنس معاكي
بدات تضحك ثاني وقالت
ديفون:: واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده

انا قولتلها:: ايه المطلوب؟
ديفون:: عقد ملزم
انا:: إيه العقد الملزم ده؟
ديفون:: ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر؟
انا:: الشروط دي عباره عن أي؟
ديفون:: خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق
انا:: أجرب ماشي
طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط
انا:: ماشي أنا تأمر عبد الحميد فولان الفولاني ابن السيده نبيله متولي فولان الفولاني بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي
ديفون:: كده فضلك شرط واحد
انا:: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري
ديفون:: وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك
انا:: إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي

قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد
ديفون:: جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين
انا قولتلها:: احا أنتي شاميل
ديفون قالتلي:: يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني
انا: في مشكله أنتي طويلة أوي عليا
ديفون:: سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين؟

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا
ديفون:: ماشي هاخد شكلها
ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي
ديفون:: استنا
انا قولتلها:: ايه ثاني؟
ديفون:: لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا
انا:: ماشي
فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موقفتش نيك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mr:Doo, MohaMmad ***, Mr. Cock و 36 آخرين
حلوة البداية
 
:geek: :geek: :love: :love: :rolleyes: :rolleyes: :devilish: :devilish: :cool: :cool: :whistle: (y) (y) :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • بيضحكني
التفاعلات: 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين : يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي وانا قاعد هكمل لو عجبتكم
كمل يا برنس
 
جميله جدا اتحفنا
 
بداية طيبة ..
فى انتظار الجديد .
:
:
فضلاً وليس أمراً
عند طرح اى جزء جديد يكون فى تعليقات القصة ..
طلب الدمج عن طريق الموضوع المخصص له
 
انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين : يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي وانا قاعد هكمل لو عجبتكم
جميله كمل
 
حلوة البداية
انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين : يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي وانا قاعد هكمل لو عجبتكم
كمل ..
 
استمر شكلها قصة مشوقة واسلوبك سلس
 
جميل .. مستني التكمله
 
بداية طيبة ..
فى انتظار الجديد .
:
:
فضلاً وليس أمراً
عند طرح اى جزء جديد يكون فى تعليقات القصة ..
طلب الدمج عن طريق الموضوع المخصص له
طيب ممكن دمج للجزءين
 
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين : يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي وانا قاعد هكمل لو عجبتكم
بداية موفقة كمل
 
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم
 
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين :

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا ديفون : ماشي هاخد شكلها بص دي ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي استنا قولتلها ايه ثاني : ديفون لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا قولتلها ماشي فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موفثتش نبك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
كمل يا برنس
 
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين :

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا ديفون : ماشي هاخد شكلها بص دي ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي استنا قولتلها ايه ثاني : ديفون لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا قولتلها ماشي فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موفثتش نبك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
حلوة يا صحبي **** يوفقك في امتحاناتك
 
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين :

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا ديفون : ماشي هاخد شكلها بص دي ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي استنا قولتلها ايه ثاني : ديفون لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا قولتلها ماشي فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موفثتش نبك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
بدايه جامده كمل باقي الاجزاء
 
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد صلاح كأن مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين ألفي بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 : صلاح متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش : تامر يا جدع هو في اصلا حاجه كده : صلاح اه طبعا فيه : تامر طيب يا عم شوفلي حاجه : صلاح حاجه أي هي فاكهه يا تامر : تامر يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك : صلاح لو عايز تحضر واحده لازم تقوس معاينه لكده : تامر قولي بس علي الطريقه صلاح بن طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر : تامر ماشي اعمل إيه بقا : صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله : تامر ليه انشاء **** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي : صلاح هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه: مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت بعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارفة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده وقالت أنا : ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء لساني اتفك قولتلها ات ات أنتي مين : ديفون ردة أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا : لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح أمي : غريبه الباب فتح لوحده أنا شلت أيدي من علي وشي : ماما مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده رديت عليها بصعوبة: تامر لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون : ماما لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه : أنا يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا : ماما لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة ارتحت وقولتلها اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت ديفون بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه : تامر كفاية أنتي مين : ديفون : لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا : تامر أنتي من شياطين الجنس صح : ديفون يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس : قولتلها بصراحه عايز انيكك : بصت لي بنظرة استغراب. وسكتت : قولتلها يعني عايز امارس الجنس معاكي بدات تضحك ثاني وقالت : واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده قولتلها ايه المطلوب ردت قالتلي عقد ملزم : تامر إيه العقد الملزم ده : ديفون ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر : تامر الشروط دي عباره عن أي : ديفون خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق قولتلها أجرب ماشي : طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط : تأمر ماشي أنا تأمر عبد الحميد حسن احمد محمد ابن السيده نبيله متولي عبد الصمد عبد الغفور بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي : ديفون كده فضلك شرط واحد : تأمر: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري ديفون قالت وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك : تامر إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد : ديفون جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين قولتلها احا أنتي شاميل قالتلي يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني : تأمر في مشكله أنتي طويلة أوي عليا ديفون سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين :

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا ديفون : ماشي هاخد شكلها بص دي ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي استنا قولتلها ايه ثاني : ديفون لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا قولتلها ماشي فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موفثتش نبك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
منتظر باقي للقصه
 
الجزء الاول


انا تامر عندي٢١ سنه عايش مع ابويا وأمي واختي ابويا أيمن ٥٩ أمي نادين ٥١ جسمها بيضه طيزها كبيره صدرها وسط حوالي ١٦٥ سم طول أختي ريهام ١٨ سنه جسم أمي بظبط بس صدرها كبير قبل ما ابدا حكايتي خليني اقولكم شويه معلومات عن نفسي أنا عندي صاحب واحد بس اسمه صلاح
صلاح كان مختلف شويه عن أي شاب في جيلنا معظمنا ببفكر في الجنس كشباب، صلاح بقا لا كان منعزل وتقريبا أنا صاحبه الوحيد
صلاح كان مهتم بعالم ما وراء الطبيعه و الروحانيات كنا دايما واحنا قاعدين الاقيه بيقره مقال أو كتب عن السحر علي عكسي بخلاف الدارسه كنت دائما بما مقضيها علي منتدى نسوانجي منتدى كبير مشهوره جدا أو علي المواقع الاباحيه لحد ما فيوم كده كنا قاعدين هو بيقرا في المقالات و الكتب كالعادة هزرت معاه قولتلها بقولك ايه يا صلاح معندكش عفريته ننكها 😂 :
صلاح: متهزرش في المواضيع دي يا تامر علشان متتئزيش
تامر:: يا جدع هو في اصلا حاجه كده
صلاح:: اه طبعا فيه
تامر:: طيب يا عم شوفلي حاجه :
صلاح:: حاجه أي هي فاكهه يا تامر
تامر:: يا عم بس هاتلي واحده وليك حلوتك
صلاح:: لو عايز تحضر واحده لازم طقوس معاينه لكده
تامر:: قولي بس علي الطريقه
صلاح:: طيب تعال نقعد في حته نتكلم فيها براحتنا

قومنا فعلا قعدنا في مكان فاضي قولتله قولي بقا، قالي اول حاجه لازم تكون عارف ان الموضوع مش سهل ومش هينجح من اول محاوله ثاني حاجة لازم تبقا عارف ان الجن بيتكلم بنفس لغة المستحضر بتاعه يعني هنتكلم نفس لغتك تحديداً نفس اللهجه بص بقا شيل من دماغك فكرت علاء الدين وأنها هتطلع بدخان وألوان و الهبل ده أنت ممكن تلاقيها وقفه قدامك عادي بعد ما تحضرها ولازم قلبك يكون جامد لأنها احتمال تظهرلك بشكل مخيف في البداية تمام يا عم تامر
تامر:: ماشي اعمل إيه بقي؟
صلاح اداني ورقه وقالي متفتحاش دلوقتي تفتحه بليل في الساعة١٢ وتكون مظلم المكان اللي هتحضر في علي الاخر تكون لابس لابس كاشف جسمك كله
تامر:: ليه انشاء*** هتعاين البضاعه قبل ما تيجي
صلاح:: هو كده اعمل اللي بقولك عليه يلاة امشي واوعي حد يشوف الوراقه

مشيت فعلا روحت علي البيت حطيت الوراقه في جيبي ودخلت البيت سلمت علي أهلي وقعد أكل وقضيت اليوم عادي لحد الساعة ١٢ بليل ما جت أنا بنام في اوضه لوحدي ضلمت الاوضه خالص وقلعت يعتبر كل حاجه إلا البوكسر فتحت الوراقه الللي صلاح ادهاني ولقيت فيها رموز كثير لحاجات غريبه حيوانات بقرون وكائنات شكلها مرعب وكلام كثير مش فهمه قريت الكلام اللي كأن مكتوب بالعافيه ولقيت مفيش حاجه حصلت قولت أكيد للرموز دي ليها لازمه بدات ارسمها علي جدران الاوضه ورجعت قريت الكلام اللي كان في الوراقه ثاني مفيش حاجه حصلت قولت يابن الكلب يا صلاح أنا هجرب حاجه شوفنها في افلام السيما كحل أخير فتحت الوراقه و المره دي قريت الكلام بالعكس لقيت برضو مفيش حاجه حصلت قولت يلا خلاص بقا كفايه هبل رميت الوارقة و ببص علي السرير لقيت الصدمه إلى خلت جسمي يتشنج جسمي اتسمر لقيت قدامي واحده طويلة نن عنيها كان بنفسجي شعرها ازرق فاتح أوي بل لامع كمان طلع لها قرن في دماغها من فوق علي جانب صدرها كان نصه باين كانت لابسه لابس غريب معرفتش احدد لون الجسم بتاعها بس تقريبا كانت بيضه بيضه بشكل شبه شاحب اتكلمت وأنا بصص لها في عينيها الحاده
وقالت
هي:: ديفون كاتا ديفون ينظر للحاله الحالية واضع أن تم استدعائي من قبل بشري واضع انك كنت متوقع فشل الاستدعاء
لساني اتفك قولتلها
انا:: ات ات أنتي مين؟؟
ديفون:: أنا بكره غبأئكم يا بني البشر قولتلك أنا ديفون أنت استدعني هنا
لسه هتكلم قطع كلامي تخبيط باب الاوضه أنا قولت ينهار اسود ومنيل ينهار اسود ومنيل طيب افرض أمي ولا أختي ولا ابويا هقولهم إيه في ست بقرون عندي في الاوضه قعد في ركن بفكر أو بندب بصراحه لحد ما اتفاجات أن ديفون قامت تفتح الباب بمجرد ما قامت تقف اتفاجات بطول ٢٠٧ سم متر كانت طويلة جدا جدا فعلا قولت بقا يحصل إلى يحصل وخبيت وشي بين أيدي الباب فتح
أمي :: غريبه الباب فتح لوحده!
أنا شلت أيدي من علي وشي
ماما:: مالك يا تامر شكلك مخطوف يابني وايه إلى موقفك بالبوكسر كده؟
رديت عليها بصعوبة:: لأ يا ماما كنت بغير ماما هو أنتي مش شايفه حاجه هنا
شاورت علي المكان اللي وقفه فيه ديفون
ماما:: لأ يا حبيبي سلامتك مفيش حاجه
أنا:: يعني أنتي بجد مش شايفه أي حاجة هنا؟
ماما:: لأ يا تامر أنت محتاج تنام علي فكرة
ارتحت وقولتلها:: اه اه محتاج شكرا يا ماما اقفلي الباب
ماما خرجت وبمجرد ما خرجت العفريته بدات تضحك جامد قالت
ديفون:: بص شكلك وانت بتقول ينهار اسود ومنيل ولا ولا وانت بتقولها أنتي مش شايفه حاجه هنا هههههه
تامر:: كفاية أنتي مين؟
ديفون :: لو سألت السؤال ده ثاني هقتلك عشان بدأ يعصبني السؤال الأهم هنا هو سبب استدعائي هنا؟
تامر:: أنتي من شياطين الجنس صح؟!
ديفون:: يعني اه وبعمل كذا حاجه ثانيه بس اه أنا شطانة جنس
انا قولتلها:: بصراحه عايز انيكك
بصت لي بنظرة استغراب وسكتت
انا قولتلها:: يعني عايز امارس الجنس معاكي
بدات تضحك ثاني وقالت
ديفون:: واضح أن نساء بني البشر مملين معتقدش أنا واحده فيهم بجمالي بس أنت فاكر الموضوع سهل كده

انا قولتلها:: ايه المطلوب؟
ديفون:: عقد ملزم
انا:: إيه العقد الملزم ده؟
ديفون:: ده عباره عن عقد بشروط معينة الشروط بتتنفذ في مقابل الخدمات ولو حد منا خالف الشروط دي سوءأ أنا أو أنت فأنا هتحرق وانت هتموت بأبشع الطرق يمكن تغير شروط العقد مرتين فقط في الحياة الطريقه الوحيده لفسخ العقد هي بموت أحدا الطرفين موته طبيعيه وأن مات أحد الطرفين بطريقه غير طبيعية مثل القتل السموم ينتقل العقد تلقائيا إلي أحد أفراد عائلته قولت ايه يا تامر؟
انا:: الشروط دي عباره عن أي؟
ديفون:: خدمات وطلبات ليا حاجه هطلبها تعملها وليك احلى جنس بس حاجات صعبه وكل ما ازدادت صعوبة الحاجات ده معني طلباتك اومر أكثر وجنس أكثر موافق
انا:: أجرب ماشي
طلعت ورقه طويله بلون الاحمر الداموي قالتلي قول شروط يا بشري واكتب اسمك وقوله بصوت عالي قول اسمك كامل واسم والدتك يحق لك بثلاث شروط
انا:: ماشي أنا تأمر عبد الحميد فولان الفولاني ابن السيده نبيله متولي فولان الفولاني بشتطر عليكي يا ديفون في العقد الملزم بعدم قتلي عشان مش ضامنك أو قتل أحد أفراد عائلتي
ديفون:: كده فضلك شرط واحد
انا:: اشترط أنك متظهريش لحد إلا بأمري
ديفون:: وأنا ديفون بشترط عليك عدم حرقي وعدم استدعاء شيطان أو شيطانه أخري غيري انا مسموح ليا بشرطين فقط الشرط الثلاث هو طلباتي إللي بطلبها منك العقد رجعلها ثاني وقالت كده رائع أوي أول طلب هطلبه منك سهل جدا وريني عضو التحبيل بتاعك
انا:: إيه عضو التحبيل ده اه قصدك علي زبي ماشي

قلعت البوكسر وزبي قدمها قربت مسكته وقعدت تحسس عليه من فوق لتحت جامد
ديفون:: جميل بص عضو التحبيل بتاعي لقيتها طلعت زب ابيض شويه تخين
انا قولتلها:: احا أنتي شاميل
ديفون قالتلي:: يعني ايه احا وانا عندي الاثنين عضو تحبيل وعضو محبول بص العضو المحبول بتاعي كشفت كسها وكان لونه ابيض شاحب فتحته سوده بس شكله عاجبني
انا: في مشكله أنتي طويلة أوي عليا
ديفون:: سهله عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين؟

يتبع قولولي رايكم في التعليقات فكره جديده جاتلي
وانا قاعد هكمل لو عجبتكم


الجزء الثاني





بعد ما قالتلي عايزني بشكل مين عايزني طول مين عايز جسم مين فكرة شويه وقولتها امممم رانيا يوسف أنا كان نفسي انيك رانيا يوسف صراحه ردة قالتلي ومين دي قولتلها واحده بشريا عندنا قالتلي طيب اوصفها لي قولتلها استني قمت مطلع تلفوني ومريها صوره ليها قالتلي شكلها حقيره قولتلها لا دي الشباب ناقص يعبدوها عندنا
ديفون:: ماشي هاخد شكلها
ديفون حطيت اديها علي جسمها أو علي نفسها يعني و في ثواني بقيت رانيا يوسف بطيزها بشكلها بكل حاجه بس كانت عريانه أنا طبعا مش محتاج اقولكم ردة فعلي تخيل تكون قدامك رانيا يوسف عريانه قلعت ولسه ههجم عليها لقبتها بتقولي
ديفون:: استنا
انا قولتلها:: ايه ثاني؟
ديفون:: لازم تكون عارف أن لو حد دخل علينا فهوه هيشوفك أنت بس عريان لوحدك محدش هيشوفني أنا
انا:: ماشي
فقلت باب الاوضه كويس و قربت منها جربت كده ابوسها قربت منها وبدأت اقرب شفيفي من بقها براحة بدات ابوسها وهي اندمجت بسرعه وبدات تداخل لسانها جوه بوقي وأنا اضم شفيقي علي شفايفها وادخل لساني أنا كمان أكثر قولت نخش في اللفل اللي بعده شلت شفايفي من علي شفايفها وهي قالت بصوت ممحون : مش فاكره اخر مره لألم كان كفاية مش فاكره اخر مره حسيت بيها فالمتعه هل تقدر يبن ادم تفكرني قولتلها أقدر تعالي وخدها علي السرير وبدأت ابوس في صدرها وارضع في الحلمه يا جماعه جسم رانيا يوسف قدامي ياجماعه عامل امص في الحلمه وهي مندمجة وبتلعب في زبي من تحت باديها بعد كده نزلت علي كسها بدأت ادعبه من فوق لتحت وادخل صوبعي فيه لحد ما قالتلي كفاية لعب ***** وريني عضو التحبيل بتاعك يقدر يعمل ايه قصدها أني أدخل زبي في كسها بدأت اداعب كسها براس زبي لحد ما قلت أدخله مره واحده و اشوف هتعمل ايه دخلت زبي كله في كسها لقيتها صوتت صوتها كان مختلف عنا إحنا أو عن الستات العاديه صوت غريب شبه الحيوانات صوتها كان مزعج شويه : بس لقيتها قالت أجل أجل اجعلني أصرخ من شدة المتعه دخله اقوي بدأت ادخل زبي واخرجه وهي بتلوي وتصرخ وعلى وشها ابتسامه بنت متناكه جامده جدا قعد أدخل وخرج في زبي وبلعب في صدرها لحد ما جبتهم جوه كسها : قالتلي ابعد قولتلها ليه قالتلي هنزل شهوه قولتلها طيب نزلي قالتلي طيب لقيتها بترجع من بوقها سائل اسود شكله بشع ريحته قذره جدا خلصت مع العلم أني موقفتش نيك وهي بتعمل كده المنظر كأن مقرف بس هيجني خلصت و كانت مبتسمه وقالت كنت مشتاقه للاحساس ده سائل الشهوه الجميل بتاعي خدته بايدها وبدأت تدهن منوه علي الجزء العلوي من جسمها أيدي كانت علي صدرها قالتلي شيلها ودهنة صدرها كله أنا خرجت زوبري من كسها وقولتلها لقيتها فرحت جدا ونطت بسرعه مجنونه وحطيت زبي في بوقها أنا عرفت انها عايزه تشرب جبتهم في بوقها هي بدأت ترضعهم علي طول وتمص في زيي وتمص زبي بشفايفها عشان ترضع أكبر قدر ممكن كانت بتمص جامد جدا لدرجة أن زبي بدأ يوجعني فضربتها براحة علي وشها ومسكة شعرها مصي براحة يا حيوانه لقيتها قامت وقفت ورجعت طولها الاصلي وقالتلي ايه اللي عملتو ده أنا مش حقيره زي نسائكم يا بني البشر ولقينها قالت بصوت مرعب أنا ديفون ملكة الشهوه محدش بيئمرني أنت فاهم أنا الإنس والجن بيحلمو يشوفوني اياك تعمل كده مره ثانيه يا حثاله فاهم؟ قولت وأنا مرعوب حاضر حاضر بوعدك مش مش هعمل كده ثاني :, قالتلي اه كمان في حاجه سائل الشهوه بتاعي أي حد يقدر يشوفه أو يشم ريحته : قولتلها ينهار اسود ومنيل أنتي ليه موقلتيش كده قالتلي عشان انت مسألتش عنه قولتلها وده بيتشال إزاي انصدمت من ردها قالتلي بماء مغلي: قولتلها إزاي قالتلي كل شيطان أو شيطانه منا سائل الشهوه بتاعو بيتشال بدرجه حراره معينه من الماء المغلي وكل شيطان لي دراجه وبيكون عارف ايه هي درجه الحراره بتاعتك قالتلي مش فاكره قولتلها ايه إيه يعني ايه قالتلي أنا بقالي كتير ممرستش جنس بقالي كتير محستش بالشهوه فعلا مش عارفه قولتلها طيب اعمل ايه قالتلي جرب من أول واحد درجه لحد عشرين وشوف قولتلها طيب هو لو كان جيه عليا قالتلي اه ماء مغلي برضو وعشان كده قولتلك ابعد يلا أنا همشي قولتلها طيب بتظهري ثاني أمته ولا إزاي قالتلي لما تعوزني قول أسمي وهكون قدامك أنا ديما معاك وبشوف اللي بتشوفو واسمع كل إللي بتسمعو وانت تقدر تكلمني في منامك واغتكر مع كل مره هظهر ليك ومع كل مره هتطلب مني جنس لازم تنفذ طلب ليا الممارسه معاك ممتعه أو يمكن عشان أنا بقالي كتير محستش بالشهوه يلا سلام واختفيت مره واحده زي ما ظهرت مره واحده و السائل الاسود بتاعها علي سريري


يتبع معلش اتاخرت في الأجزاء احتمال أتأخر أكثر عشان عندي امتحانات
قولو لي رايكم في الجزء في التعليقات
وياريت كل إللي قراء يعلق
عاش ياعفررررريت.....كمل تحفة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%