NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سامح يوسف

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
27 يونيو 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
27
نقاط
19
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا سامح 35 سنه ودي اول قصه ليا
بدات وانا على الفيس وبشقط ستات وسوالب بس كله كلام وكميرا وخلاص لحد مره لقيت رساله من واحد بيقولي انه سالب اسمه محسن ومراته عرفت وأنه في مشكله فضلت ادردش معاه شهرين انصحه يبطل وبحاول معاه انه يصالحها تقريبا مكنتش بكلم غيره وسبت كل اللي عندي وفي يوم قالي ان في حاجه عايز يقولي عليها قالي انه من بعد ما مراته عرفت وهى اتفقت معاه ان تشوفه بيتناك مع انه متنكش طبيعي قبل وانها هى اللي اختارت الاكونت بتاعي واختارت كمان 3 اكونتات تاني بس انا اللي كملو معاه اتضايقت وقفلت الاكونت اسبوع رجعت لقيته بيتصل رديت لقيت مراته بتقولي انا اسفه وانها عرفت انضايقت في الاول ان جوزها كده بس قالها دا كله كلام نت وفضل يراضي فيها واتفقو انها تشوف هو بيعمل ايه من غير ما حد يعرف وانها تختار له اللي يكلمه اختارو 5 ومحسن قال لكل واحد انه سالب ومراته قفشته مفيش غير سامح اللي نصحه ووقف جمبه عشان كده كملو معاييا المهم طولت عليكم طلبت اني انيكه كام وصوت وهى تتفرج بقينا كل يوم كده انيكه وهى تتفرج وفي الدردشه دخلتها معانا في النيك بس خيال في الاول يعني انيكه واقوله مراتك ماسكه زبي بتحطه فيك
شويه شويه لقيتها بتكلمني لوحدها بتقولي عايزه اني انيكه طبيعي
رفضت وقفلت معاهم عشان حسيت انها مسيطره علي انا وهو
كلمتني من الاكونت بتاعها وبقينا نرغي وندردش ولقيتها بتهيج على جوزها لما يكون معايا وانها نفسها انيكه اتقفنا وروحنا السخنه خدنا شقيتن جمب بعض ورحت عندهم
هنكمل الحلقه اللي جايه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Josapr, Aol, aldorg و 6 آخرين
كمل القصة
دي هتجنن البنوتات في المنتدى
البنوتي يتناك بأمر وتنسيق من مراته
اححححح
دا حلمي اني الاقي ست تتجوزني وتعمل معايا كده
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: zobry gamed 200, النمر المقنع, سوسو البنوتي الخول و 9 آخرين
حاضر
 
  • عجبني
التفاعلات: موجب نار 89 و ناقد بناء
نكمل الست اسمها ندى وصفها 160 سم ومش تخينه بزازها حلو وطيزها صغيره
سلمت عليهم ودخل محسن قدامى خبطته بعبصوص ندى ضحكت قعدنا قلت لمحسن يعمل شاي واتكلمت مع ندى لقيتها بتقولى انا لما عرفت بمحسن كده اتمنيت انى انا وهو نتناك سوا اتفجئت من صراحتها ولقيتها سكتت ودخلت جوه
دخلت وراها وزنقتها في الباب وهات يا بوس زقتنى وندهت ل محسن وطردونى بره
شويه وجم لابسين نفس الطقم زى بعض كت وبرمودا ولقيت محسن مكسوف وقالى اصرت على كده وهى قالت ايه رايك صفرت لهم وقمت ابدا شغلى بوست ندى وفضلت ابعبص في محسن وحضنته من ضهره وهى قالت ابدا بيه فضلت ابعبص فيه على الهدوم هو مستمتع ومكسوف رحت مدخل ايدى وبعبصته جامد اانفض وقلعته وادعك في طيزه وخليه يوطى وابعبص فيه لاقيته هاج رحت مدخل زبري مدخلش حطينا زيت ودخلته وفضلت انيك فيه وهى مبسوطه وتقوله ايه رايك متعه صح وهو بيزوم ومبسوط وجبت لبني فيه بعد شويه وطلعت زبي ودخلت الحمام نضفت نفسي طلعت لقيته مستمتع ونايم وهى بتضحك حضنتها ومسكت بزازها وافضلت ارضع فيهم وهى مسكت زبي فضلت ابوس واعض فيها وشلتها ودخلنا ابوس رقبتها وارضع بزازها لقيتها مش قادره وتصرخ رحت مدخله فيها
وفضلت انيك فيها جه جوزها قعد مش قادر يتحرك وهى تصوت جبت لبني فيها وخدتها للحمام اخدنا دش مع كام بعبوص ليها وبوس وخرجنا نتعشى نكمل وقت تاني بقى
 
  • عجبني
التفاعلات: aldorg، خاضع لاقدام النساء و انا ولد بنوتي
كمل القصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و سامح يوسف
اوك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حلوة بس سريعه جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
قصيرة جدا وناقصة تفاصيل كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حاول تزود الاحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: Modymody888 و ناقد بناء
حلووة كثير يا ريت يصير معايا كدا
 
كمل القصة وحاول تزود ف الجزء وتطول ف الأحداث شوية
 
حلم حياتي خول ومراته
 
كمل القصه حلوه
 
كمل القصة
دي هتجنن البنوتات في المنتدى
البنوتي يتناك بأمر وتنسيق من مراته
اححححح
دا حلمي اني الاقي ست تتجوزني وتعمل معايا كده
لبوة انتي وهيجانه اووي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سامح 35 سنه ودي اول قصه ليا
بدات وانا على الفيس وبشقط ستات وسوالب بس كله كلام وكميرا وخلاص لحد مره لقيت رساله من واحد بيقولي انه سالب اسمه محسن ومراته عرفت وأنه في مشكله فضلت ادردش معاه شهرين انصحه يبطل وبحاول معاه انه يصالحها تقريبا مكنتش بكلم غيره وسبت كل اللي عندي وفي يوم قالي ان في حاجه عايز يقولي عليها قالي انه من بعد ما مراته عرفت وهى اتفقت معاه ان تشوفه بيتناك مع انه متنكش طبيعي قبل وانها هى اللي اختارت الاكونت بتاعي واختارت كمان 3 اكونتات تاني بس انا اللي كملو معاه اتضايقت وقفلت الاكونت اسبوع رجعت لقيته بيتصل رديت لقيت مراته بتقولي انا اسفه وانها عرفت انضايقت في الاول ان جوزها كده بس قالها دا كله كلام نت وفضل يراضي فيها واتفقو انها تشوف هو بيعمل ايه من غير ما حد يعرف وانها تختار له اللي يكلمه اختارو 5 ومحسن قال لكل واحد انه سالب ومراته قفشته مفيش غير سامح اللي نصحه ووقف جمبه عشان كده كملو معاييا المهم طولت عليكم طلبت اني انيكه كام وصوت وهى تتفرج بقينا كل يوم كده انيكه وهى تتفرج وفي الدردشه دخلتها معانا في النيك بس خيال في الاول يعني انيكه واقوله مراتك ماسكه زبي بتحطه فيك
شويه شويه لقيتها بتكلمني لوحدها بتقولي عايزه اني انيكه طبيعي
رفضت وقفلت معاهم عشان حسيت انها مسيطره علي انا وهو
كلمتني من الاكونت بتاعها وبقينا نرغي وندردش ولقيتها بتهيج على جوزها لما يكون معايا وانها نفسها انيكه اتقفنا وروحنا السخنه خدنا شقيتن جمب بعض ورحت عندهم
هنكمل الحلقه اللي جايه
كمل حبيبي
 
عايز سالب من منطقه حلوان او المعادى ناعم وابيض وطيزه نظيفه وعنده لبس حريمى ولو فيه سالب ديوث يكون افضل انا من حلوان موجب هارد 45 سنه
 
مساء الخير
انا موجب من القاهرة حلوان 52 سنه عايز سالب ناعم مش مشعر من القاهرة اى حد عايز يتناك بجد يكلمنى نتعرف على بعض ونبعت لبعض ارقام بعض ونحدد نتقابل امتى وللعلم مش هنطول فى الكلام والرسائل كتير هما نعرف اسماء بعض والعمر والاماكن وبعدها ندي بعض ارقام بعض
اللى داخل عايز كاميرا انا مليس فيها واللى داخل عشان مجرد كلام بدون فعل مليش فيه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%