NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة قصتي مع اخت زوجتي ( المشاهدين 3)

falmit

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
26 نوفمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
9
نقاط
50
اليوم راح أحكي لكم قصتي مع اخت زوجتي. القصة دي حتكون بعدة اجزاء صغيرة ومختصرة . ادا اعجبتكم القصة، حاكملها و حاكشف عن تفاصيل اخرى و مستجدات.

انا مراد ٢٩ سنة متزوج منذ ٣ سنوات من صوفيا ٢٥ سنة،

صوفيا عندها اخت واحدة اسمها هاجر ٢٤ سنة، عندها جسد رهيب، بزاز كبيرة و طيز دائري لا تستطيع تجاهله. لم يكن بيننا الى الاحترام والتقدير. هاجر لسة في الجامعة، واحنا الاتنين بنشتغل، هي بتيجي تقعد معنا فالبيت كل اسبوعين كدة بتقضي معنا يومين كدة. لكن كل ما اشوفها باتسائل هي جسمها حيكون ازاي بدون هدوم، و ادا لحمها رطب و الحلمات لونهم ايه و ملمسهم ازاي… هي جميلة جدا و حلوة جدا جدا صعب تقاومها… لكن ما باليد حيلة، مش قادر اعمل حاجة.

بس لاحظة اشياء متيرة شوية فتصرفاتها انها بتظغط بصدرها الكبير عليا لما بسلم عليها و انا بحس بنعومة بزازها وكبرهم على صدري، بتمنى لو تعمل كدا اكتر و اكتر ههه. و بحس كدة بنوع من الاتارة بينا في النظرات ولا التعامل و حتى بعد المرات الايحاءات الجسدية. لكن لم املك الشاعة يوما علشان ابين بشكل من الاشكال عن اعجابي بيها.

الغريب ان جوزتي لي هيا طبعا اختها آلتلي في يوم ان لو حصلها حاجة لاقدر **** وماتت مش حاتسمحني لو ارتبطة تاني باي بوحدة غير اختها علشان مافيش حد هي تتق فيه من غير اختها عشان تحب ابننا زي اولادها بالظبط و حتبأى مطمنة ان هي معايا و انا معاها عشان احنا عيلة واحدة.

في يوم من الايام كانت عندنا فالبيت و كان حر جامد اوي فالوقت داه و هي كانت ليسة تيشرت خفيف، فلما دخلت البيت كانت هي اول واحدة اشوفها و عيني نزلت بصرعة تبص على صدرها لي لازق عليه التيش ت و حلماتها واضحة ف بئيت ابص جامد ماقدرتش امسك نفسي، فلما رفعت راسي لأيتها بتبصلي ولما جات عيني فعينها ابتسمت و انا اتجمدت فمكاني متحركتش حسيت ان مر علي يومين وانا فنفس الوضع.

بعدين هي راحت اوضتها و ان كمان رحت عشان اغير هدومي.

مند تلك اللحظة و بحس ان شيئ اتغير بينا. نظراتها اتغيرو زاي ما عايزة تؤلي حاجة كدا و مش اقدرة و انا كمان مش قادر اعبر عن اعجابي بيها و بجسمها المهيب.

بعدين بيومين حصل حاجة مشابهة، المرة دي كانت لبسة طقم يجنن منحوت على جسمها خصوصا طيزها المدور و curvy كدا لي بيحل كل مشاكل الدنيا و كمان افشتني ببص و ضحكت بس المرة دي التلي "ايه فيه ايه مالك بتبص لتحت" اتخضيت و قلت "كنت بفكر في حاجات كدة في الشغل" فالتلي "ضحكت و التلي * يمكن الشغل بيفكر فيك كمان هه" .

اتصدمت من الرد دا مع اني مبينتش ردة فعلي، ابتسمت و قلت "دانا كنت حموت واعرف" معرفتش لي الت كدا من غير مفكر. فهي ضحكت و راحت اوضتها.

يتبع في الجزء التاني



سؤال للجميع : اظن ان كامل الرجالة بيحلمو ب اخت جوزتهم جامد اوي، و نفسي اعرف ادا البنات بيحلمو بجوز اختهم ايضا بنفس الطريقة
 
اليوم راح أحكي لكم قصتي مع اخت زوجتي. القصة دي حتكون بعدة اجزاء صغيرة ومختصرة . ادا اعجبتكم القصة، حاكملها و حاكشف عن تفاصيل اخرى و مستجدات.

انا مراد ٢٩ سنة متزوج منذ ٣ سنوات من صوفيا ٢٥ سنة،

صوفيا عندها اخت واحدة اسمها هاجر ٢٤ سنة، عندها جسد رهيب، بزاز كبيرة و طيز دائري لا تستطيع تجاهله. لم يكن بيننا الى الاحترام والتقدير. هاجر لسة في الجامعة، واحنا الاتنين بنشتغل، هي بتيجي تقعد معنا فالبيت كل اسبوعين كدة بتقضي معنا يومين كدة. لكن كل ما اشوفها باتسائل هي جسمها حيكون ازاي بدون هدوم، و ادا لحمها رطب و الحلمات لونهم ايه و ملمسهم ازاي… هي جميلة جدا و حلوة جدا جدا صعب تقاومها… لكن ما باليد حيلة، مش قادر اعمل حاجة.

بس لاحظة اشياء متيرة شوية فتصرفاتها انها بتظغط بصدرها الكبير عليا لما بسلم عليها و انا بحس بنعومة بزازها وكبرهم على صدري، بتمنى لو تعمل كدا اكتر و اكتر ههه. و بحس كدة بنوع من الاتارة بينا في النظرات ولا التعامل و حتى بعد المرات الايحاءات الجسدية. لكن لم املك الشاعة يوما علشان ابين بشكل من الاشكال عن اعجابي بيها.

الغريب ان جوزتي لي هيا طبعا اختها آلتلي في يوم ان لو حصلها حاجة لاقدر **** وماتت مش حاتسمحني لو ارتبطة تاني باي بوحدة غير اختها علشان مافيش حد هي تتق فيه من غير اختها عشان تحب ابننا زي اولادها بالظبط و حتبأى مطمنة ان هي معايا و انا معاها عشان احنا عيلة واحدة.

في يوم من الايام كانت عندنا فالبيت و كان حر جامد اوي فالوقت داه و هي كانت ليسة تيشرت خفيف، فلما دخلت البيت كانت هي اول واحدة اشوفها و عيني نزلت بصرعة تبص على صدرها لي لازق عليه التيش ت و حلماتها واضحة ف بئيت ابص جامد ماقدرتش امسك نفسي، فلما رفعت راسي لأيتها بتبصلي ولما جات عيني فعينها ابتسمت و انا اتجمدت فمكاني متحركتش حسيت ان مر علي يومين وانا فنفس الوضع.

بعدين هي راحت اوضتها و ان كمان رحت عشان اغير هدومي.

مند تلك اللحظة و بحس ان شيئ اتغير بينا. نظراتها اتغيرو زاي ما عايزة تؤلي حاجة كدا و مش اقدرة و انا كمان مش قادر اعبر عن اعجابي بيها و بجسمها المهيب.

بعدين بيومين حصل حاجة مشابهة، المرة دي كانت لبسة طقم يجنن منحوت على جسمها خصوصا طيزها المدور و curvy كدا لي بيحل كل مشاكل الدنيا و كمان افشتني ببص و ضحكت بس المرة دي التلي "ايه فيه ايه مالك بتبص لتحت" اتخضيت و قلت "كنت بفكر في حاجات كدة في الشغل" فالتلي "ضحكت و التلي * يمكن الشغل بيفكر فيك كمان هه" .

اتصدمت من الرد دا مع اني مبينتش ردة فعلي، ابتسمت و قلت "دانا كنت حموت واعرف" معرفتش لي الت كدا من غير مفكر. فهي ضحكت و راحت اوضتها.

يتبع في الجزء التاني



سؤال للجميع : اظن ان كامل الرجالة بيحلمو ب اخت جوزتهم جامد اوي، و نفسي اعرف ادا البنات بيحلمو بجوز اختهم ايضا بنفس الطريقة
كمل روعه
 
اليوم راح أحكي لكم قصتي مع اخت زوجتي. القصة دي حتكون بعدة اجزاء صغيرة ومختصرة . ادا اعجبتكم القصة، حاكملها و حاكشف عن تفاصيل اخرى و مستجدات.

انا مراد ٢٩ سنة متزوج منذ ٣ سنوات من صوفيا ٢٥ سنة،

صوفيا عندها اخت واحدة اسمها هاجر ٢٤ سنة، عندها جسد رهيب، بزاز كبيرة و طيز دائري لا تستطيع تجاهله. لم يكن بيننا الى الاحترام والتقدير. هاجر لسة في الجامعة، واحنا الاتنين بنشتغل، هي بتيجي تقعد معنا فالبيت كل اسبوعين كدة بتقضي معنا يومين كدة. لكن كل ما اشوفها باتسائل هي جسمها حيكون ازاي بدون هدوم، و ادا لحمها رطب و الحلمات لونهم ايه و ملمسهم ازاي… هي جميلة جدا و حلوة جدا جدا صعب تقاومها… لكن ما باليد حيلة، مش قادر اعمل حاجة.

بس لاحظة اشياء متيرة شوية فتصرفاتها انها بتظغط بصدرها الكبير عليا لما بسلم عليها و انا بحس بنعومة بزازها وكبرهم على صدري، بتمنى لو تعمل كدا اكتر و اكتر ههه. و بحس كدة بنوع من الاتارة بينا في النظرات ولا التعامل و حتى بعد المرات الايحاءات الجسدية. لكن لم املك الشاعة يوما علشان ابين بشكل من الاشكال عن اعجابي بيها.

الغريب ان جوزتي لي هيا طبعا اختها آلتلي في يوم ان لو حصلها حاجة لاقدر **** وماتت مش حاتسمحني لو ارتبطة تاني باي بوحدة غير اختها علشان مافيش حد هي تتق فيه من غير اختها عشان تحب ابننا زي اولادها بالظبط و حتبأى مطمنة ان هي معايا و انا معاها عشان احنا عيلة واحدة.

في يوم من الايام كانت عندنا فالبيت و كان حر جامد اوي فالوقت داه و هي كانت ليسة تيشرت خفيف، فلما دخلت البيت كانت هي اول واحدة اشوفها و عيني نزلت بصرعة تبص على صدرها لي لازق عليه التيش ت و حلماتها واضحة ف بئيت ابص جامد ماقدرتش امسك نفسي، فلما رفعت راسي لأيتها بتبصلي ولما جات عيني فعينها ابتسمت و انا اتجمدت فمكاني متحركتش حسيت ان مر علي يومين وانا فنفس الوضع.

بعدين هي راحت اوضتها و ان كمان رحت عشان اغير هدومي.

مند تلك اللحظة و بحس ان شيئ اتغير بينا. نظراتها اتغيرو زاي ما عايزة تؤلي حاجة كدا و مش اقدرة و انا كمان مش قادر اعبر عن اعجابي بيها و بجسمها المهيب.

بعدين بيومين حصل حاجة مشابهة، المرة دي كانت لبسة طقم يجنن منحوت على جسمها خصوصا طيزها المدور و curvy كدا لي بيحل كل مشاكل الدنيا و كمان افشتني ببص و ضحكت بس المرة دي التلي "ايه فيه ايه مالك بتبص لتحت" اتخضيت و قلت "كنت بفكر في حاجات كدة في الشغل" فالتلي "ضحكت و التلي * يمكن الشغل بيفكر فيك كمان هه" .

اتصدمت من الرد دا مع اني مبينتش ردة فعلي، ابتسمت و قلت "دانا كنت حموت واعرف" معرفتش لي الت كدا من غير مفكر. فهي ضحكت و راحت اوضتها.

يتبع في الجزء التاني



سؤال للجميع : اظن ان كامل الرجالة بيحلمو ب اخت جوزتهم جامد اوي، و نفسي اعرف ادا البنات بيحلمو بجوز اختهم ايضا بنفس الطريقة
ليش ما بتكملها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اليوم راح أحكي لكم قصتي مع اخت زوجتي. القصة دي حتكون بعدة اجزاء صغيرة ومختصرة . ادا اعجبتكم القصة، حاكملها و حاكشف عن تفاصيل اخرى و مستجدات.

انا مراد ٢٩ سنة متزوج منذ ٣ سنوات من صوفيا ٢٥ سنة،

صوفيا عندها اخت واحدة اسمها هاجر ٢٤ سنة، عندها جسد رهيب، بزاز كبيرة و طيز دائري لا تستطيع تجاهله. لم يكن بيننا الى الاحترام والتقدير. هاجر لسة في الجامعة، واحنا الاتنين بنشتغل، هي بتيجي تقعد معنا فالبيت كل اسبوعين كدة بتقضي معنا يومين كدة. لكن كل ما اشوفها باتسائل هي جسمها حيكون ازاي بدون هدوم، و ادا لحمها رطب و الحلمات لونهم ايه و ملمسهم ازاي… هي جميلة جدا و حلوة جدا جدا صعب تقاومها… لكن ما باليد حيلة، مش قادر اعمل حاجة.

بس لاحظة اشياء متيرة شوية فتصرفاتها انها بتظغط بصدرها الكبير عليا لما بسلم عليها و انا بحس بنعومة بزازها وكبرهم على صدري، بتمنى لو تعمل كدا اكتر و اكتر ههه. و بحس كدة بنوع من الاتارة بينا في النظرات ولا التعامل و حتى بعد المرات الايحاءات الجسدية. لكن لم املك الشاعة يوما علشان ابين بشكل من الاشكال عن اعجابي بيها.

الغريب ان جوزتي لي هيا طبعا اختها آلتلي في يوم ان لو حصلها حاجة لاقدر **** وماتت مش حاتسمحني لو ارتبطة تاني باي بوحدة غير اختها علشان مافيش حد هي تتق فيه من غير اختها عشان تحب ابننا زي اولادها بالظبط و حتبأى مطمنة ان هي معايا و انا معاها عشان احنا عيلة واحدة.

في يوم من الايام كانت عندنا فالبيت و كان حر جامد اوي فالوقت داه و هي كانت ليسة تيشرت خفيف، فلما دخلت البيت كانت هي اول واحدة اشوفها و عيني نزلت بصرعة تبص على صدرها لي لازق عليه التيش ت و حلماتها واضحة ف بئيت ابص جامد ماقدرتش امسك نفسي، فلما رفعت راسي لأيتها بتبصلي ولما جات عيني فعينها ابتسمت و انا اتجمدت فمكاني متحركتش حسيت ان مر علي يومين وانا فنفس الوضع.

بعدين هي راحت اوضتها و ان كمان رحت عشان اغير هدومي.

مند تلك اللحظة و بحس ان شيئ اتغير بينا. نظراتها اتغيرو زاي ما عايزة تؤلي حاجة كدا و مش اقدرة و انا كمان مش قادر اعبر عن اعجابي بيها و بجسمها المهيب.

بعدين بيومين حصل حاجة مشابهة، المرة دي كانت لبسة طقم يجنن منحوت على جسمها خصوصا طيزها المدور و curvy كدا لي بيحل كل مشاكل الدنيا و كمان افشتني ببص و ضحكت بس المرة دي التلي "ايه فيه ايه مالك بتبص لتحت" اتخضيت و قلت "كنت بفكر في حاجات كدة في الشغل" فالتلي "ضحكت و التلي * يمكن الشغل بيفكر فيك كمان هه" .

اتصدمت من الرد دا مع اني مبينتش ردة فعلي، ابتسمت و قلت "دانا كنت حموت واعرف" معرفتش لي الت كدا من غير مفكر. فهي ضحكت و راحت اوضتها.

يتبع في الجزء التاني



سؤال للجميع : اظن ان كامل الرجالة بيحلمو ب اخت جوزتهم جامد اوي، و نفسي اعرف ادا البنات بيحلمو بجوز اختهم ايضا بنفس الطريقة
بدك تكملها او لا
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%