NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
408
نقاط
442
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
في البداية كده بطل الحكاية اسمه نور شب رياضي طويل لحد ما بس مش لدرجة لاعب سلة هو فوق المتوسط سيكا جسمه رشيق عضلاته متناسقة بشرته خمري عيونه سود شعره كيرلي ظريف اجرودي بس ملامحه فيها رجولة تقدر تقول فتى احلام لبنات كتير و لسى عنده ١٨ سنة بس و عندنا البطل برضوا اسمه بيتير دكتور لسى متخرج بس ميبنش عليه السن تحس انه ٢٠ سنة بالكتير اذا مكنش اصغر و عنده كل مفاتن الحسن تبدا الحكاية من عند نور و قالي بالنص كنت بلعب كورة و اتزحلقت فرجلي اتعورت رحنا لمستشفى صغيرة كده جنب الملعب فيها قسم طوارئ صحابي دخلوني و الممرضة بقيت واقفة معايا تنضف الجرح فجاة لقيت الدكتور داخل حاجة كده زي قالب قشطة ابيض و عيونه عسلي و لابس نضارة و شعره بني و ناعم و شفايفه حمرا كانه حاطط روج حاجة كده زي هاري بوتر لما كان لسى صغير فالجزء الاول و جسمه مدملك و صدره بارز يعني وش هاري بوتر ع جسمي وتني رايت مثلا و ايده ناعمه و لابس فيها انسيال دهب و خاتم خطوبة اول لما دخل قالي اي ي كابتن مش براحة ع نفسك بصوت ناعم و دلوع كده و فيه بحة انا فكرت الممرضة هي يلي اكلمت استغربت لانه صوتها كلنت مختلف من شوية بس قبت يمكن عاملة جوه مع الدكتور و ببتحاول تكون سكسي فكبرت دماغي و قولت لنفسي مليش دعوة فقولتلها معلش بس ساعة القدر بقا و البركة فيكي انتي و الدكتور فهي بصتلي باستغراب كده و ضحكت فالدكتور ضحك انا تنحت ضحكته مايعة اوي و لقيته قالي انا يلي بكلمك بنفس النبرة الناعمة الدلوعة انا برقت و قولتله انا اسف مش مجمع من الواقعة قالي لا عادي و لقيته بيبصلي كده بصه فهمت معناها مش محتاجة مترجم بصيت واحدة معجبة بواحد و بتملى عينها منه و قام شاور للمرضة و قالها خلاص روحي انتي دكتور عمرو كان بيسالك عليكي و وقف جنبي و بقا يبص ع الجرح و يبص ع جسمي الرياضي و قالي دي بسيطة هناخدلها غرزتين بس قولتله ماشي بس المهم متسبش اثر قالي لا متخفش و راح عند الاستند بكل دلع و مياعة و كل سنتي في جسمه بيتهز و وطى يجيب الابرة و الخيط بصيت ع تيزه لقيتها مكورة و بارزة و الاندر باين فشخ تحتها سبعة محزق و قام وطى يجيب حاجة من الرف يلي تحت ثام ضهره بان و تيزه اكشفت سيكا لقيتها بيضة و ناعمة فشخ و عامل تاتو قلب فوق تيزه احا زبري سخن قمت عدلت نفسي و قعدت بعد م كنت نايم عشان ميكونش زبري بارز قام جه وقف يبص ع الجرح تاني و بيبص ع رجلي و موطي فبزازه بانت من فتحة القميص بتاعه عيني اتثبت عليهم و خصوصا لما لقيتهظ بيتهزوا قالي احطلك بنج بص لقى عنيا جوه صدره قالي انتا متبنج جاهز و بقا يخيط لما خلص بص لقى زبري هاج اوي و رفع الشورت قام ضحك و قالي شكلك تعبان ع الاخر مفهمتش بس لما لقيت عينه ع زبري قولتله لا مش اوي قالي اي يلي تعبك طيب ونا اريحك قولتله الجرح ده بس قام ريح دراعه ع زبري و مسك رجلي بيلف عليها شاش و بقا يدعكها بس بطريقة واحدة محرومة و م صدقت لقت راجل و دراعه بيحك في زبري قالي كده احسن قولتله لا كده حاجة تانية هتتعبني ضحك بدلع قالي عاوزني اكتبلك مهدئات قولتله لا كف**** الشر قام قالي طب تعال اقومك و حضني بصراحة قولت اسوق فيها و حضنته انا كمان و بقيت احسس ع ضهره قال يعني مش قادر و بحاول امسك فاي حاجة و هو مبسوط و بيضحك قام نزلني و زبري غارز في فخده قمت نزلت بايدي و ريحتها ع تيزه و مسكتها لقيته بصلي في عيني و مبتسم قولتله اسف لقيته مسيل عينه و قالي ولا يهمك قولتله فكرتك اضيقت قالي لا خد رحتك و هو عادي و مبتسم و قام سايني و قالي استنى اكتبلك مسكن و راح عند المكتب بدلع و تيزه بتتهز شمال و يمين فاهدة طالعة و فاهدة نازلة و باصلي كانه بيقولي مش هتيجي ورايا ولا ايه و وطى ع المكتب قدامي قمت لزقت فيه لقيت حرفيا زبري اتشفط جوه تيزه و برضوا هو عادي قولتله المسكن ده جامد قام ضحك بدلع و قالي جامد اوي قولتله انتا جربته قالي مفيش غيره بيريحني قولتله وريني كده قام رجع بتيزه غرسها اكتر و عدل نفسه ف فخاده قفلت ع زبري قالي حلو كده قمت مدت ايدي و حضنته و قولتله ينفع هنا قالي لا العيادة زحمة قمت عصرت بزازه و قولتله ومال امتى طلعت منه ااه بدلع كده و قالي استنى الناس تمشي قولتله مش قادر و بفعص بزازه قالي طب استنى و قام عدل نفسه و خرج قمت عدلت نفسي و نيمت زبري ع جنب عشان ميكنش بارز و فتحت الباب قلت لصحابي روحوا انتوا انا هطول شوية و بابا جي ياخدني و دخلت قعدت لقيته رجع و معاه شنطة فيها لبسه و قالي يلا بينا قولتله فين قالي خدت نص يوم عشان اوصلك و ضحك بخبث كده فضحكت و خرجت معاه و هو حضني قال يعني بيسندني و ركبنا العربية بتاعته قالي تحب نكلع ع فين قولتله معرفش قالي الجو حر اوي مش كده قولتله ااه قالي تيجي نطلع المقطم نشم هوا و ابتسم برضوا بخباثة كده ف ضحكت و قولتله في حديقة عامة قريبة من هنا قالي هنعمل ايه هناك و عينه بتقولي انتا صدقت حوار شم الهوا ده ف ضحكت و قولتله لا هي زمنها قفلت بس الحتة هناك هادية نيك مفهاش حد بيعدي قام ضحك و ساق بينا ونا بوصفله يدخل منين لحد م وصلنا قام وقف في حته كده ضلمة و الشجر مغطي علينا و قالي هنا كويس و ابتسم قمت بصيت حوالينا ملقتش حد و المكان مناسب قولتله كويس اوي قام مد ايده و بقا يحسس ع زبري و عينه في عيني و مبستم و عينه مسبلة و بيلحس شفايفه و بيعضها لحد م زبري وقف قام وطى و طلعه و بقا يمصه حوالي عشر دقايق قام و قالي اية رايك قولتله حلو اوي قالي يعني بعرف قولتله نيك قالي طب تعالى ع الكنبة يلا ورا اوسع قولتله ماشي فتح الباب و نزل بص تاني يتاكد ان مفيش حد و قام فتح الباب يلي ورا و قام دخل عمل وضع الدوجي ونزل البنطلون و الاندر قمت قعدت وراه و بقيت الحس تيزه و اعضها و هو بيتغنج ع رأي اخوتنا فالخليج و يطلع اهااات لحد م زبري شد نيك قمت نزلت الشورت بتاعي و الاندر و لزقت فيه بقيت افرشه فالاول لحد م استوى و بقا هو يلي يتحايل عليا ادخله قمت رشقت زبري و بقيت انيكه جامد و هو كاتم نفسه عشان ميصوتش و حد يسمعنا و ايدي قافشة بزازه من تحت الهدوم و بعصرها حوالي تلت ساعة قالي استنى و كان بينهج من المتعة قولتله ايه قالي طلعه ثانية و قام لف جسمه و قلع التشرت بعد العيادة و نام ع ضهره و رفع رجليه لقيت زبره نونو اوي فاستغربت قولتله هو انتا مش مبسوط وشه كشر و قالي لية بتقول كده قولتله بتاعك مش واقف ضحك و قالي لا عادي هو كده قولتله انا اسمع ان لما حد يدلك البروستاته العضو ينتصب قالي مش شرط حسب التعود قولتله ونتا متعود ع ايه ضحك بعلقوية و قالي متعود ع حبك يلا بقا دوقني حبك نفسي فيه اوي و مد ايده شدني عليه ضحكت و قولتله غالي و الطلب رخيص و قمت رشقت زبري في الخرم دخل زي السكينة فالجاتوه و بقيت ارزع و موطي عليه و بنبوس بعض و بعض شفايفه و ادخل لساني جوه بؤه يمصه شوية و شوية امص انا لسانه و بيلحس وشي و اوطي و اعض رقبته حوالي تلت ساعة كمان قالي عاوز اقولك حاجة قولتله قول قالي عاوز اقعد ع زبرك ضحكت و قولتله تعالى قالي بجد قولتله اه عادي اي الغريب قالي فكرتك مش هتوافق عشان بيكون صعب جوه العربية قولتله لا خد رحتك المهم تنبسط قالي طب تعالى قدام فن فتحت الباب و نزلت من الباب يلي ناحية السور ونا من غير شورت او اندر و ببص في حد معدي و قمت فتحت الباب يلي قدام و دخلت قعدت و قام هو عدل التشرت و نزل برضوا من غير بنطلون او اندر و وطى مسك بتاعي دعكه و ثبته و قام دخل قعد عليه بس حسينا اننا مش مرتاحين قالي رجع الكرسي لورا و نيم الضهر و بقيت انا قاعد و فارد ضهري و هو موطي ع التابلوة و بيهز تيزه و يتنطط جامد بس كان عنده حق الوضع مكنش حلو قام رجع بضهره و نام بجسمه و بقا يحرك تيزه قمت فهمت انه تعب و عاوز يرتاح قمت حضنته و لفت بيه و بقا هو ع بطنه ونا نايم فوق منه و بقيت ارزع جامد و هو بيعض في فرش الكرسي و بيخربش الجلد لحد م زبري انفجر جوه تيزه بقيت شلالات لبن بتنزل ع فخده فضلت راكبه لحد م زبري نام قمت مدت ايدي خدت الشورت و الاندر و سحبت كم منديل و طلعت برا نضفت زبري و لبست و هو كمان قام و خد باكت المناديل و بقا يمسح تيزه فانا اخدت كم منديل مسحت الكرسي و قعدت كان خلص فتح الباب يلي ورا و خد البنطلون لبسه قولتله مش هتلبس الاندر قالي عادي قولتله هاخده زكرى قالي بجد ميغلاش عليك قولتله لا بهزر مش هعرف احتفظ بيه اهلي منتهكين اوضتي ضحك و قالي بكرا يقبالك بيت لوحدك و قام باسني ع خدي و ساق العربية و قالي ها بقا بيتك فين قولتله لا مش هتعبك لدرجة دي ضحك و قالي انا كنت تعبان قبل م اشوفك انتا ريحتني و بسطني ها بقا قولي بيتك فين وصفتله لحد م وصلني تحت البيت قالي لو تعبان اطلعك قولتله لا مش مستاهله قالي طب عشان اهلك ميمعملوش حوار قولتله بالظيط كده و ضحكت قام ضحك و قالي مش هتديني رقمك بقا قولتله احا طبعا قام سجله و رن عليا قالي اسجله مين ضحكت و قولتله احا احنا لسى معرفناش اسم بعض ضحك و قالي تصور ها بقا اسمك ايه قولتله نور قالي حلو اوي و الشهرة اي قولتله نور الجزار قالي اي ده باباك جزار قولتله لا عشان بلعب جامد ضحك و قالي ماشي قولتله ونتا قالي بيتير او رورو شوف انتا بتحب ايه قولتله هو رورو حلو بس ممكن حد ياخد باله و ادخل في سين و جيم خليها بيتير احسن ضحك و قالي ماشي يلي تشوفوه و بعدها بقيت اكلمه و اروحله العياده اقعد معاه و نكلم و نهزر و ساعات اتحرش بيه و اسخنه و افضل اتفرج عليه و اضحك و هو مولع و ساعات بيكون مولع جاهز و القاه هو يلي بيتحرش بيا و غالبا سوا انا يلي بدات او هو يلي بدا كنا نبص لبعض و نضحك و القاه راح ياخد نص يوم و نطلع جنب سور الجنينه لحد م رحت مرة من غير م اكلمه قلت اعملها مفاجاة كنت متعود اعمل كده اوقات كتير بس ملقتوش اتصلت بيه قالي انه ساب المستشفى دي طبعا اضيقت لانها جنب بيتي و كنت تقريبا عنده طول الوقت و اتعودت ع كده المهم اداني عنوان شقته يلي مجهزها عشان يتجوز فيها كان استلمها بس لسى بيشطبها فبقيت اروحله طبعا كل فترة مش زي م كنا فالاول بس ده ميمنعش اننا عشنا احلى قصة حب حرفيا كان بيهون عليا مشاكل كتير وبعيد عن السكس بجد كانت مبهور بشخصيته بجد حد جميل اوي و نضيف من جوه بس حصل حاجة كده و هي في مرة روحتله لقيته فرش الشقة قالي خطيبته جابت عفشها و هو كمان و خلاص هيتجوز بجد حسيت قلبي وجعني اوي مع ان عقلي متاكد ان ده حقه ونا كمان مسيري هتجوز بس فاللحظة دي كنت حاسس الموضوع صعب و كنت خايف يقولي نبطل نشوف بعض حرفيا كنت هاقوله ابوس ايدك بلاش سيبك من السكس بس بجد انا اتعودت ع شخصيتك متسبنيش بس كل ده حصل جوه دمافي بس يلي نطق بيه لساني هو اني قولتله طب اشطا **** يسعدك بصلي و فهم يلي جوايا و قالي هيسعدني ونتا معايا مفيش حاجة هتتغير كل يلي جوايا كان خلاص طلع و عيني دمعت و قولتله طب و مراتك مش ممكن اكون شريك و ادمر حياة انسانة ملهاش اي ذنب كان هو كمان دمع بس رسم ابتسامة و قالي هي نص ونتا نص و صدقني انا كمان مش عاوز اظلمها بس انا لو سبتك هكون بظلم نفسي قولتله يعني متاكد ان مفيش مشكلة قالي ااه و قام باسني قولتله زي م تحب المهم انك تبقا مبسوط و فضلنا ع العلاقة حتى بعد الجواز و خصوصا ان مراته كانت بتشتغل الصبح و هو بيشتغل باليل فكان بيستنى مراته تنزل و يتصل بيه و يلعب هو دور الست و كنت مفكر انها فترة و مش هيقدر يكمل ونا كمان كنت مفكر اني هنشغل و ابطل اشوفه و تنتهي العلاقة زي ناس كتير لكن لقيت ان ميعادنا بقا شيء مقدس حرفيا كنا بنحارب العالم كله بس عمر م حد فينا اتاخر ع التاني لدرجة انه كان بيزعل مراته عشان تروح عند اهلها و يتصل بيا اقعد معاه باليومين و التلاتة و مع اني مكنتش مبسوط ب ده بس كنت عارف انه هيصالحها و انه بيعمل كده عشان خاطري فانا مش لازم ابينله اني زعلان و اكسر بخاطره و رغم اني كنت بحب شخصيته و علاقتنا رومانسية بس كنت بلقاه بياخد راحته و يلبسلي قمصان نوم و يدعك رجليا زي اي زوجة شرقية مع زوجها و كنت بنبسط اوي لما القاه مبسوط و اعيش معاه السناريو و بجد كلام ثقة منه ان متعته فالكام ساعة يلي بكون فيها معاه هم بالظبط الافيون يلي بيخلي مزاجه رايق باقي اليوم او باقي الاسبوع و بيخلوه يستحمل الضغوط و السخافات و القرف بتاع الناس و من ضمنها طبعا الناس يلي كانت بتلحق ع شكله انه امور بس في نظرهم طري و ده خلاه يعمل زراعة دقن او الناس يلي بتتريق ع صوته بحجة انه منسون و ع الرغم اني كنت بدعمه بس كنت بوافق ع التغير يلي كان بيعمله حتى جسمه بقا يخسسه لما لقاه الناس بتنتقد جسمه و طريقة مشيته لحد في مرة اتصل بيا و فرحان اوي قولتله خير قالي انه قدم ع هجرة باسمي و اسمه و ممكن نسافر برا و نعيش حياتنا من غير عقد و من غير تنمر و من غير افكار متخلفة و ناس حشرية و ممكن كمان نتجوز انا سمعت كده اتنطط من الفرحة بس فجاة افتكرت مصيبة قولتله و مراتك وضعها ايه و هتعمل ايه قالي هي انسانة مثقفة و متعلمة و اكيد هتفهم ظروفي و ممكن ده يبقا احسن ليها و ممكن بعد كده تلاقي فرصة احسن ... يتبع
" ياريت تقيم ي شباب لانه بناء عليه اقدر اكمل او اوقف كتابة و بناء عليه اقدر اعرف الاحداث يلي بتهمكوا فاكد عليها و ايه التفاصيل يلي ممكن احذفها "
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, K lion, amjad70 و 4 آخرين
قصصك القمر دى وحشتنى
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
جامد اوي بجد معظم كتاباتك هايله و ممتعه و مفيهاش ملل و سيكسي نيييك ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
جامد اوي بجد معظم كتاباتك هايله و ممتعه و مفيهاش ملل و سيكسي نيييك ❤️
يخليك ليا ❤ تسلم يا قلبي 💋
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
عاوز اقولك القصة جامدة فشششخ ❤❤❤❤❤💋
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
جامد اوي بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
جامدة اوي❤❤ نفسي اقابل حد زي الدكتور🍑
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
في البداية كده بطل الحكاية اسمه نور شب رياضي طويل لحد ما بس مش لدرجة لاعب سلة هو فوق المتوسط سيكا جسمه رشيق عضلاته متناسقة بشرته خمري عيونه سود شعره كيرلي ظريف اجرودي بس ملامحه فيها رجولة تقدر تقول فتى احلام لبنات كتير و لسى عنده ١٨ سنة بس و عندنا البطل برضوا اسمه بيتير دكتور لسى متخرج بس ميبنش عليه السن تحس انه ٢٠ سنة بالكتير اذا مكنش اصغر و عنده كل مفاتن الحسن تبدا الحكاية من عند نور و قالي بالنص كنت بلعب كورة و اتزحلقت فرجلي اتعورت رحنا لمستشفى صغيرة كده جنب الملعب فيها قسم طوارئ صحابي دخلوني و الممرضة بقيت واقفة معايا تنضف الجرح فجاة لقيت الدكتور داخل حاجة كده زي قالب قشطة ابيض و عيونه عسلي و لابس نضارة و شعره بني و ناعم و شفايفه حمرا كانه حاطط روج حاجة كده زي هاري بوتر لما كان لسى صغير فالجزء الاول و جسمه مدملك و صدره بارز يعني وش هاري بوتر ع جسمي وتني رايت مثلا و ايده ناعمه و لابس فيها انسيال دهب و خاتم خطوبة اول لما دخل قالي اي ي كابتن مش براحة ع نفسك بصوت ناعم و دلوع كده و فيه بحة انا فكرت الممرضة هي يلي اكلمت استغربت لانه صوتها كلنت مختلف من شوية بس قبت يمكن عاملة جوه مع الدكتور و ببتحاول تكون سكسي فكبرت دماغي و قولت لنفسي مليش دعوة فقولتلها معلش بس ساعة القدر بقا و البركة فيكي انتي و الدكتور فهي بصتلي باستغراب كده و ضحكت فالدكتور ضحك انا تنحت ضحكته مايعة اوي و لقيته قالي انا يلي بكلمك بنفس النبرة الناعمة الدلوعة انا برقت و قولتله انا اسف مش مجمع من الواقعة قالي لا عادي و لقيته بيبصلي كده بصه فهمت معناها مش محتاجة مترجم بصيت واحدة معجبة بواحد و بتملى عينها منه و قام شاور للمرضة و قالها خلاص روحي انتي دكتور عمرو كان بيسالك عليكي و وقف جنبي و بقا يبص ع الجرح و يبص ع جسمي الرياضي و قالي دي بسيطة هناخدلها غرزتين بس قولتله ماشي بس المهم متسبش اثر قالي لا متخفش و راح عند الاستند بكل دلع و مياعة و كل سنتي في جسمه بيتهز و وطى يجيب الابرة و الخيط بصيت ع تيزه لقيتها مكورة و بارزة و الاندر باين فشخ تحتها سبعة محزق و قام وطى يجيب حاجة من الرف يلي تحت ثام ضهره بان و تيزه اكشفت سيكا لقيتها بيضة و ناعمة فشخ و عامل تاتو قلب فوق تيزه احا زبري سخن قمت عدلت نفسي و قعدت بعد م كنت نايم عشان ميكونش زبري بارز قام جه وقف يبص ع الجرح تاني و بيبص ع رجلي و موطي فبزازه بانت من فتحة القميص بتاعه عيني اتثبت عليهم و خصوصا لما لقيتهظ بيتهزوا قالي احطلك بنج بص لقى عنيا جوه صدره قالي انتا متبنج جاهز و بقا يخيط لما خلص بص لقى زبري هاج اوي و رفع الشورت قام ضحك و قالي شكلك تعبان ع الاخر مفهمتش بس لما لقيت عينه ع زبري قولتله لا مش اوي قالي اي يلي تعبك طيب ونا اريحك قولتله الجرح ده بس قام ريح دراعه ع زبري و مسك رجلي بيلف عليها شاش و بقا يدعكها بس بطريقة واحدة محرومة و م صدقت لقت راجل و دراعه بيحك في زبري قالي كده احسن قولتله لا كده حاجة تانية هتتعبني ضحك بدلع قالي عاوزني اكتبلك مهدئات قولتله لا كف** الشر قام قالي طب تعال اقومك و حضني بصراحة قولت اسوق فيها و حضنته انا كمان و بقيت احسس ع ضهره قال يعني مش قادر و بحاول امسك فاي حاجة و هو مبسوط و بيضحك قام نزلني و زبري غارز في فخده قمت نزلت بايدي و ريحتها ع تيزه و مسكتها لقيته بصلي في عيني و مبتسم قولتله اسف لقيته مسيل عينه و قالي ولا يهمك قولتله فكرتك اضيقت قالي لا خد رحتك و هو عادي و مبتسم و قام سايني و قالي استنى اكتبلك مسكن و راح عند المكتب بدلع و تيزه بتتهز شمال و يمين فاهدة طالعة و فاهدة نازلة و باصلي كانه بيقولي مش هتيجي ورايا ولا ايه و وطى ع المكتب قدامي قمت لزقت فيه لقيت حرفيا زبري اتشفط جوه تيزه و برضوا هو عادي قولتله المسكن ده جامد قام ضحك بدلع و قالي جامد اوي قولتله انتا جربته قالي مفيش غيره بيريحني قولتله وريني كده قام رجع بتيزه غرسها اكتر و عدل نفسه ف فخاده قفلت ع زبري قالي حلو كده قمت مدت ايدي و حضنته و قولتله ينفع هنا قالي لا العيادة زحمة قمت عصرت بزازه و قولتله ومال امتى طلعت منه ااه بدلع كده و قالي استنى الناس تمشي قولتله مش قادر و بفعص بزازه قالي طب استنى و قام عدل نفسه و خرج قمت عدلت نفسي و نيمت زبري ع جنب عشان ميكنش بارز و فتحت الباب قلت لصحابي روحوا انتوا انا هطول شوية و بابا جي ياخدني و دخلت قعدت لقيته رجع و معاه شنطة فيها لبسه و قالي يلا بينا قولتله فين قالي خدت نص يوم عشان اوصلك و ضحك بخبث كده فضحكت و خرجت معاه و هو حضني قال يعني بيسندني و ركبنا العربية بتاعته قالي تحب نكلع ع فين قولتله معرفش قالي الجو حر اوي مش كده قولتله ااه قالي تيجي نطلع المقطم نشم هوا و ابتسم برضوا بخباثة كده ف ضحكت و قولتله في حديقة عامة قريبة من هنا قالي هنعمل ايه هناك و عينه بتقولي انتا صدقت حوار شم الهوا ده ف ضحكت و قولتله لا هي زمنها قفلت بس الحتة هناك هادية نيك مفهاش حد بيعدي قام ضحك و ساق بينا ونا بوصفله يدخل منين لحد م وصلنا قام وقف في حته كده ضلمة و الشجر مغطي علينا و قالي هنا كويس و ابتسم قمت بصيت حوالينا ملقتش حد و المكان مناسب قولتله كويس اوي قام مد ايده و بقا يحسس ع زبري و عينه في عيني و مبستم و عينه مسبلة و بيلحس شفايفه و بيعضها لحد م زبري وقف قام وطى و طلعه و بقا يمصه حوالي عشر دقايق قام و قالي اية رايك قولتله حلو اوي قالي يعني بعرف قولتله نيك قالي طب تعالى ع الكنبة يلا ورا اوسع قولتله ماشي فتح الباب و نزل بص تاني يتاكد ان مفيش حد و قام فتح الباب يلي ورا و قام دخل عمل وضع الدوجي ونزل البنطلون و الاندر قمت قعدت وراه و بقيت الحس تيزه و اعضها و هو بيتغنج ع رأي اخوتنا فالخليج و يطلع اهااات لحد م زبري شد نيك قمت نزلت الشورت بتاعي و الاندر و لزقت فيه بقيت افرشه فالاول لحد م استوى و بقا هو يلي يتحايل عليا ادخله قمت رشقت زبري و بقيت انيكه جامد و هو كاتم نفسه عشان ميصوتش و حد يسمعنا و ايدي قافشة بزازه من تحت الهدوم و بعصرها حوالي تلت ساعة قالي استنى و كان بينهج من المتعة قولتله ايه قالي طلعه ثانية و قام لف جسمه و قلع التشرت بعد العيادة و نام ع ضهره و رفع رجليه لقيت زبره نونو اوي فاستغربت قولتله هو انتا مش مبسوط وشه كشر و قالي لية بتقول كده قولتله بتاعك مش واقف ضحك و قالي لا عادي هو كده قولتله انا اسمع ان لما حد يدلك البروستاته العضو ينتصب قالي مش شرط حسب التعود قولتله ونتا متعود ع ايه ضحك بعلقوية و قالي متعود ع حبك يلا بقا دوقني حبك نفسي فيه اوي و مد ايده شدني عليه ضحكت و قولتله غالي و الطلب رخيص و قمت رشقت زبري في الخرم دخل زي السكينة فالجاتوه و بقيت ارزع و موطي عليه و بنبوس بعض و بعض شفايفه و ادخل لساني جوه بؤه يمصه شوية و شوية امص انا لسانه و بيلحس وشي و اوطي و اعض رقبته حوالي تلت ساعة كمان قالي عاوز اقولك حاجة قولتله قول قالي عاوز اقعد ع زبرك ضحكت و قولتله تعالى قالي بجد قولتله اه عادي اي الغريب قالي فكرتك مش هتوافق عشان بيكون صعب جوه العربية قولتله لا خد رحتك المهم تنبسط قالي طب تعالى قدام فن فتحت الباب و نزلت من الباب يلي ناحية السور ونا من غير شورت او اندر و ببص في حد معدي و قمت فتحت الباب يلي قدام و دخلت قعدت و قام هو عدل التشرت و نزل برضوا من غير بنطلون او اندر و وطى مسك بتاعي دعكه و ثبته و قام دخل قعد عليه بس حسينا اننا مش مرتاحين قالي رجع الكرسي لورا و نيم الضهر و بقيت انا قاعد و فارد ضهري و هو موطي ع التابلوة و بيهز تيزه و يتنطط جامد بس كان عنده حق الوضع مكنش حلو قام رجع بضهره و نام بجسمه و بقا يحرك تيزه قمت فهمت انه تعب و عاوز يرتاح قمت حضنته و لفت بيه و بقا هو ع بطنه ونا نايم فوق منه و بقيت ارزع جامد و هو بيعض في فرش الكرسي و بيخربش الجلد لحد م زبري انفجر جوه تيزه بقيت شلالات لبن بتنزل ع فخده فضلت راكبه لحد م زبري نام قمت مدت ايدي خدت الشورت و الاندر و سحبت كم منديل و طلعت برا نضفت زبري و لبست و هو كمان قام و خد باكت المناديل و بقا يمسح تيزه فانا اخدت كم منديل مسحت الكرسي و قعدت كان خلص فتح الباب يلي ورا و خد البنطلون لبسه قولتله مش هتلبس الاندر قالي عادي قولتله هاخده زكرى قالي بجد ميغلاش عليك قولتله لا بهزر مش هعرف احتفظ بيه اهلي منتهكين اوضتي ضحك و قالي بكرا يقبالك بيت لوحدك و قام باسني ع خدي و ساق العربية و قالي ها بقا بيتك فين قولتله لا مش هتعبك لدرجة دي ضحك و قالي انا كنت تعبان قبل م اشوفك انتا ريحتني و بسطني ها بقا قولي بيتك فين وصفتله لحد م وصلني تحت البيت قالي لو تعبان اطلعك قولتله لا مش مستاهله قالي طب عشان اهلك ميمعملوش حوار قولتله بالظيط كده و ضحكت قام ضحك و قالي مش هتديني رقمك بقا قولتله احا طبعا قام سجله و رن عليا قالي اسجله مين ضحكت و قولتله احا احنا لسى معرفناش اسم بعض ضحك و قالي تصور ها بقا اسمك ايه قولتله نور قالي حلو اوي و الشهرة اي قولتله نور الجزار قالي اي ده باباك جزار قولتله لا عشان بلعب جامد ضحك و قالي ماشي قولتله ونتا قالي بيتير او رورو شوف انتا بتحب ايه قولتله هو رورو حلو بس ممكن حد ياخد باله و ادخل في سين و جيم خليها بيتير احسن ضحك و قالي ماشي يلي تشوفوه و بعدها بقيت اكلمه و اروحله العياده اقعد معاه و نكلم و نهزر و ساعات اتحرش بيه و اسخنه و افضل اتفرج عليه و اضحك و هو مولع و ساعات بيكون مولع جاهز و القاه هو يلي بيتحرش بيا و غالبا سوا انا يلي بدات او هو يلي بدا كنا نبص لبعض و نضحك و القاه راح ياخد نص يوم و نطلع جنب سور الجنينه لحد م رحت مرة من غير م اكلمه قلت اعملها مفاجاة كنت متعود اعمل كده اوقات كتير بس ملقتوش اتصلت بيه قالي انه ساب المستشفى دي طبعا اضيقت لانها جنب بيتي و كنت تقريبا عنده طول الوقت و اتعودت ع كده المهم اداني عنوان شقته يلي مجهزها عشان يتجوز فيها كان استلمها بس لسى بيشطبها فبقيت اروحله طبعا كل فترة مش زي م كنا فالاول بس ده ميمنعش اننا عشنا احلى قصة حب حرفيا كان بيهون عليا مشاكل كتير وبعيد عن السكس بجد كانت مبهور بشخصيته بجد حد جميل اوي و نضيف من جوه بس حصل حاجة كده و هي في مرة روحتله لقيته فرش الشقة قالي خطيبته جابت عفشها و هو كمان و خلاص هيتجوز بجد حسيت قلبي وجعني اوي مع ان عقلي متاكد ان ده حقه ونا كمان مسيري هتجوز بس فاللحظة دي كنت حاسس الموضوع صعب و كنت خايف يقولي نبطل نشوف بعض حرفيا كنت هاقوله ابوس ايدك بلاش سيبك من السكس بس بجد انا اتعودت ع شخصيتك متسبنيش بس كل ده حصل جوه دمافي بس يلي نطق بيه لساني هو اني قولتله طب اشطا ** يسعدك بصلي و فهم يلي جوايا و قالي هيسعدني ونتا معايا مفيش حاجة هتتغير كل يلي جوايا كان خلاص طلع و عيني دمعت و قولتله طب و مراتك مش ممكن اكون شريك و ادمر حياة انسانة ملهاش اي ذنب كان هو كمان دمع بس رسم ابتسامة و قالي هي نص ونتا نص و صدقني انا كمان مش عاوز اظلمها بس انا لو سبتك هكون بظلم نفسي قولتله يعني متاكد ان مفيش مشكلة قالي ااه و قام باسني قولتله زي م تحب المهم انك تبقا مبسوط و فضلنا ع العلاقة حتى بعد الجواز و خصوصا ان مراته كانت بتشتغل الصبح و هو بيشتغل باليل فكان بيستنى مراته تنزل و يتصل بيه و يلعب هو دور الست و كنت مفكر انها فترة و مش هيقدر يكمل ونا كمان كنت مفكر اني هنشغل و ابطل اشوفه و تنتهي العلاقة زي ناس كتير لكن لقيت ان ميعادنا بقا شيء مقدس حرفيا كنا بنحارب العالم كله بس عمر م حد فينا اتاخر ع التاني لدرجة انه كان بيزعل مراته عشان تروح عند اهلها و يتصل بيا اقعد معاه باليومين و التلاتة و مع اني مكنتش مبسوط ب ده بس كنت عارف انه هيصالحها و انه بيعمل كده عشان خاطري فانا مش لازم ابينله اني زعلان و اكسر بخاطره و رغم اني كنت بحب شخصيته و علاقتنا رومانسية بس كنت بلقاه بياخد راحته و يلبسلي قمصان نوم و يدعك رجليا زي اي زوجة شرقية مع زوجها و كنت بنبسط اوي لما القاه مبسوط و اعيش معاه السناريو و بجد كلام ثقة منه ان متعته فالكام ساعة يلي بكون فيها معاه هم بالظبط الافيون يلي بيخلي مزاجه رايق باقي اليوم او باقي الاسبوع و بيخلوه يستحمل الضغوط و السخافات و القرف بتاع الناس و من ضمنها طبعا الناس يلي كانت بتلحق ع شكله انه امور بس في نظرهم طري و ده خلاه يعمل زراعة دقن او الناس يلي بتتريق ع صوته بحجة انه منسون و ع الرغم اني كنت بدعمه بس كنت بوافق ع التغير يلي كان بيعمله حتى جسمه بقا يخسسه لما لقاه الناس بتنتقد جسمه و طريقة مشيته لحد في مرة اتصل بيا و فرحان اوي قولتله خير قالي انه قدم ع هجرة باسمي و اسمه و ممكن نسافر برا و نعيش حياتنا من غير عقد و من غير تنمر و من غير افكار متخلفة و ناس حشرية و ممكن كمان نتجوز انا سمعت كده اتنطط من الفرحة بس فجاة افتكرت مصيبة قولتله و مراتك وضعها ايه و هتعمل ايه قالي هي انسانة مثقفة و متعلمة و اكيد هتفهم ظروفي و ممكن ده يبقا احسن ليها و ممكن بعد كده تلاقي فرصة احسن ... يتبع
" ياريت تقيم ي شباب لانه بناء عليه اقدر اكمل او اوقف كتابة و بناء عليه اقدر اعرف الاحداث يلي بتهمكوا فاكد عليها و ايه التفاصيل يلي ممكن احذفها "
حلووة اوووي 😍
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
استاذ بجد ياريت تكمل كتابة
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
قصتك روووووعة كمل
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
حلو كمل
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
تحب اضيف ايه تاني و اي يلي ملوش لازمة
انت بجد كده بروفيشنال التفاصيل حلوه ومش اوفر بس كمل بقيت القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%