NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

قصة ايامي في السادات_حتي الجزء السادس ( مشاهد 1)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mahmuod

mahmed Zakaria
نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
3 نوفمبر 2025
المشاركات
24
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
31
نقاط
210
قصة ايامي ف مدينة السادات حتي الجزء السادس

الجزء الأول

اولا وقبل اي حاجه الحكايه كل احداثها حقيقه
في شهر مارس 2021 استلمت شغلي في مدينه السادات وسكنت هناك في المنطقه الاولي ولاني روحت وقت كانت فيه الدراسه شغاله كانت تقريبا كل شقق المفروش ساكنه ودورت هناك علي كذا شقه واللي راح السادات اكيد هيعرف ان 99%من سماسرت المفروش ستات المهم اتصلت بمدام قالي اداني الرقم قال دي مدام ام لوجي اكبر وحده عندها مفروش كلمتها قالت ومالوا علي عيني تقدر تقابلني افرجك علي كام شقه وروحت وكانت احسنهم شقه في المنطقه الاولي انا ممعيش غير شنطه هاند وكمان شنطه صغيره فيها الفلوس اتفقنا علي كل حاجه وهي نزلت كتبنا العقد وسلمتني المفتاح نسخه وحده بس وقتها قولتلها فين باقي النسخ قالت ابقي غير الكالون ونزلت وانا دخلت اغير هدومي وقولت اخد شور كدا وانام شويه علشان تعب الطريق وفعلا اخدت شور ونمت فتحت عيوني علي صوت حد في الشقه فكرت الشارع لان البلوك 3ادوار قولت صوت الشارع بس الصوت كان قريب خرجت من الاوضه لقيت بنتين شبه عرايا شافوني صرخوا انت مين وانا قولتلهم انتم اللي مين وحده فيهم جريت استخبت والتانيه وقفت وقالت دي شقتنا مأجرنها من شهر 10وكنا في اجازه وطبعا انا تنحت علي حجات تانيه غير الكلام لانها كانت بالبرا والاندر قولتها ها انا لسه مأجره وادي العقد البسي وتعالي نشوف القصه دي حطت ايدها علي صدرها وجريت انا كمان لبست وكلمنا الست اللي اجرت ليا الشقه يا مدام في بنات هنا. وبيقولوا شقتهم قالت نعم طيب انا جيالك وفعلا جت قالتلهم دا الايجار بتعكم اندفع شهر واحد وصحبتكم قالت مش عيزين الشقه وسافرت بصوا لبعض وقالوا بنت الكلب شيماء طيب هنعمل ايه يا مدام دلوقتي دا احنا من كفر الشيخ بصتلي وقالت ها تسيبهم الليله وبكره تيجي قولتلها ماشي وفعلا اتفقنا علي كدا مايا البنت اللي كانت جريئه ووقفت قدامي دي قالت وهو ذنبه ايه في اقتراح هو يبيت معانا للصبح واهو اوضه واحنا اوضه ام لوجي قالت دا انا اتفضح راجل وبنتين في اهالي جيران يا جماعه قولتلها يا ستي ولا فضيحه ولا بتاع انا هنزل وبكره اجي ونزلت بس جسم البنت جنني بقيت عمال افكر فيها وانا ماشي افتكرت ان محفظتي وفلوسي في الشقه طلعت رنيت الجرس فتحتلي قالت كنت عرفه انك هترجع قولتلها نسيت محفظتي بس قالت ياعم نام وليه تنام في الشارع كلمها كان جرئ جدا قالت متعرفتش عليك قولتلها احمد قالت منين من القاهره متجوز قولتلها منفصل تشرب شاي قولتلها ومالوا قعدنا نتكلم احنا التلاته لحد ما قالت مش قادره افتح عيوني هنام قولتلها يلا تصبحي علي خير بس هتنامي فين بكره قالت هنا هنعيش مع بعض بس بأدب ها علشان عينك اللي كانت هتطلع عليا دي تلمها وضحكنا ودخلنا نمنا صحيت بدري زي ما انا متعود نزلت اشتريت اكل وصحيتهم قالت انت بتصحي بدري لا يا عم انا محاضراتي بتبداء 11قولتلها بتدرسي ايه ضحكت قالت زراعه قولتلها حلوه قالت هي ايه قولتلها انتي اكيد مش الزراعه وسبتها ونزلت روحت استلمت الشغل ورجعت علي الساعه 12لقتها لوحدها فين صحبتك قالت تقصد ماريا قولتلها ايوه قالت نزلت دي حتيته بتبطلش مذاكره قولتلها تمام ام لوجي كلمتني وسألتني عنكم قولتلها نزلوا هيأجروا في مكان تاني قالت بجد قولتلها ايوه فرحت وقالت تسلم انت عسل فضلنا اسبوع مع بعض ويوم الخميس ماريا قالت هسافر علشان امي وحشتني ضحكتنا وقولتلها ولا متفطمتيش قالت عيب و**** نزلت وقفتلها تاكسي وطلعت فضلنا نحكي انا وهي لحد ما قولتلها انتي جريئه في كل حاجه قالت ومشكلتي اني كدا واحنا بندردش جت سيره الحب والجواز قالت تعرف اكتر حاجه بكرها الحب دا وحكتلي ازاي اتفتحت باسم الحب وبكت جامد انا في اللحظة دي حضنتها من غير ما اقصد ولا كان في دماغي حضنتها جامد اوووي وبوستها من جبينها بصتلي وقالت انت حنين اوي قولتلها متزعليش قامت وقالت هنام شويه قولتلها هاخد شور قالت ليه قولتلها عيب ضحكنا ودخلت الحمام لقتها جايا وفتحت الباب وقالت ايه رأيك اخد شور معاك شدتها وحضنتها جامد قالت ايه انت هتغتصبني ولا ايه قولتلها لا بس كنت هتجنن واشوفك عريانه كدا ودلوقتي عريانه وفي حضني قالت هتنيكني في طيزي ولا كسي قولتلها الاتنين قالت جبار قولتلها انتي تتناكي في كل حته فيكي وقفشت بزازها فضلت اعضعض فيهم وارضعهم جامد وافرك كسها جامد زنبورها كان كبير وواقف قالت تعالي نطلع علي السرير شلتها واتعلقت في رقبتي ونيمتها ع السرير وقولتلها يلا متعيني بيكي قالت حاضر وقامت علي ركبها وفضلت ترضع في زبي ترضع باحتراف رهيب جدا وترضع جامد وتضرب زبي في وشها وانا لفيت شعرها علي ايدي وحشرت زبي في زورها وهي تخبط علي رجليا من الخنقه واسحب زبي واحشره تاني وهي تدمع من الخنقه واسحبه وبقت هتموت من الخنقه وانا.عمال احشر زبي في بؤها اكتر قالت هتموتني قولتلها فنسي ع السرير يا لبوه وهزي طيزك طلعت وفضلت ترقص طيزها وانا اضرب طيزها بالكف وهي تصرخ وتكتم صرختها في المخده وروحت فاشخ طيزها وحشرت راس زبي في طيزها اللي كانت مفتوحه شخرت وقالت احا هتفرتك زقيت زبي اكتر صرخت هتفشخ بقيت ماسك شعرها وانيك وانيك ومن الشهوه اللي كنت فيها غرقت طيزها لبني وسحبت زبي منها وحضنتها وهي علي كتفي نايمه قالت عايزه زبك في كسي عايزاك تخليني اصرخ تاني وتالت ومليون وقامت حطه زبي في بؤها وترضع فيه لحد ما هيجتني عليها تاني نيمتها علي بطنها ورجليها علي كتافي ودخلت زبي كله مره وحده في كسها شهقت وقالت احا كسم كدا زبك فشخني نيك وقطع لبوتك فضلت انيك فيها وافتري عليها وانيك بكل قوتي واهبد في كسها لحد ما اترعشت ونزلت علي زبي وانا عمال انيك فيها جامد وهي تقول هموت من المتعه نيك اكتر متع لبوتك وانا عمال انيك فيها وبزازها عماله تتهز وانا بنيك جامد قالت هاتهم جوايا عشرني خليني احبل منك هيجتني اكتر وحسيت باللبن سحبت زبي ونزلت علي وشها وهدينا وبعدها اخدنا شور ومن التعب نمنا ودا كان اول مره انا وهي مع بعض الي اللقاء مع باقي ايامي في مدينه السادات
اتمنى تعجبكم وهنزل الجزء الثاني في اقرب وقت
لو عجبتكم ياريت تتفعالو
 
ينقل للمحذوفات القصه تم نشرها بالفعل و هيا ملك لأحد الاعضاء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%