NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Karem_

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
28 أبريل 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
ملحوظة : القصة دي حقيقية وحصلت مع الكاتب على ارض الواقع
انا كريم عندي ١٨ سنة من وانا صغير كان عندي مشاعر غريبة وبشتاق للرجالة ومش بحب الحريم اوي ولما وصلت ١٦ عرفت اني عندي ميول مثلية بشكل كامل زعلت اوي بس تعايشت في فترة ١٧ سنة كنت ممحون اوي على زبر وبتفرج على سكس مثليين كتير وكان حلم حياتي اني اتناك وابسط خرمي زيهم بس انا مكنتش بحب اني اتناك وخلاص كنت بحب العلاقات الي فيها حب و ابوه اهم من النيك
المهم انا بحب اخرج مع نفسي جدا وفي مرة روحت سفر وكان عمري ١٨ سنه انا متعود على الخروج والسفر لوحدي فعادي اهلي مخافوش اوي عليا المهم روحت مدينة ساحلية واجرت فندق صغنن كدة على قد ميزانيتي
اتعرفت على حد اكبر مني بشوية اسمة ياسر لما كنت في المصيف واتكلمنا طبيعي جدا زي الصحاب عادي
واخدنا ارقام بعض، هو بصراحة مكانش في حاجة في نيتة ولا انا بس كنت هايج علية اوي لما كان بينزل البحر و يخرج و زبرة باين من الشورت كنت بموت وانا بقالي سنين ممحون وهموت على زبر وهو كان مثقف ومعضل وبيلبس بدل كتير وانا بصراحة كنت بهيج على الرجالة الي بيلبسوا بدل معرفش لية 😂
كنت بعشق تفاصيلو و جسمة وثقافتة المهم كان في يوم كنت نار وانا كان عندي عادة غريبة وهي اني بحب اوي احط الشمع بتاع المسدس في طيزي كان بيخليني نار و اي حاجة بس رفيعة عشان متوجعش صحيت وكان زبري حديد ونفسي اخد في خرمي على الأخر جبت شمع من المكتبة واتسحبت ودخلت قوضة ياسر ولقيت بوكسر بتاعة هيجت اوي و قلبي قعد يدق وخدتة وحطيتة في التيشرت وطلعت عشان محدش ياخد بالة
دخلت اوضتي وقفلت الباب وحطيت وشغلت فيلم سكس عربي عشان بعشق الزبار العربية كلها رجولة وفحولة تحياتي لكل فحل عربي ومصري ااوووف بقا
المهم قعدت اشم البوكسر بتاعة وابعبص نفسي بالشمع وكنت مشغل الفيلم على اللاب توب ومولع اوي وعمال اتناك على نفسي ونفسي اخد في طيزي وارتاح بعشق جسمو الفحل
المهم قعد يدور على البوكسر ملقاهوش راح سأل المدير مين دخل الغرفة بتاعتي قالة كريم الي دخل بس الي هو انا
هو حس ان في حاجة غلط بس متكلمش المهم بعد ما جبتهم وخرمي كان احمر نار استحميت وغيرت هدومي وروحت اودي البوكسر مكانه لقيت ياسر في الاوضة ومستخبي وقالي هو انت كنت واخدة لية انا اتلبشت اوي و اتخضيت بس عملت علية حوار اني كنت عايز اساعدة و اودي الهدوم في المغسلة وبتاع
هو صدق ومهتمش بس شك
عدى اكتر من يوم و ولعت تاني وطيزي بتهيج وبقالي سنين مشتاق للحب و الزبر خوفت اكرر نفس الغلط بس ريحة زبرو و بكسرو عمتني وروحت جيبتة تاني كنت بعشق ريحتة مكان زبرو و هو نظيف اوي
وقفلت على نفسي الباب و سيبت الشباك عشان كان على منور ومفيش حد هو شافني لما خدت البوكسر وراقبني عشان يعرف انا هعمل اية
طلع عند سلم الخدامين الي محدش بيطلعو عشان يشوف من المنور وشافني من القوضة وانا بشم البوكسر و كنت بحط خيار في طيزي بس صغير عشان متعبش
راح خبط على الباب ولبست بسرعة اي حاجة وفتحت بس زبري كان باين دخل وقفل الباب والشبابيك وقالي انا شوفتك انت لية عملت كدة انت مثلي؟
قولتلة انا اسف اني عملت كدة من وراك وعيطت من الخضة قالي انا مزعلتش واول ما شافني بعيط اخدني في حضنو وحسيت بدفا وحنان اوي قولتلة وانا في حضنو انت لية مزعلتش قالي انا كنت عارف من اول مرة وانا برضو زيك وعشان كدة كلمتك وصاحبتك قالي خلاص اغسل وشك محصلش حاجة
بعدها كان حجز الفندق هيخلص فقالي انا عندي شقة جميلة وكبيرة في محافظتي اي رأيك نروح وافقت بس بصراحة وافقت عشان هايج علية اوي و قولت كدة نقرب المسافات واتصلت على اهلي وعرفتهم اني هتأخر اكتر
سافرنا وكانت المدينة مش بعيدة واخدنا اوبر وروحنا الشقة
دخلنا وبعد ما استريحنا قعد يتشرمط عليا ويقلع قدامي وكدة وانا كنت بهيج اوي ويقولي احنا رجالة زي بعض وكان بيشوف عيني وهي مش بتنزل من على زبرو الي باين من البوكسر وهو كان بيعمل عبيط
في مرة كان بيستحمي وقالي تعالى ليف ظهري انا عرفت انه قاصد بس استغليت الفرصة وزبرو كان مدوبني اوي قعدت احط الليفة على حتت غير ظهرو عشان المس زبرو بالغلط و زبري وقف وخرجت عشان ميبانش ودخلت الأوضة وقعدت اضرب عشرة واحط خيار في طيزي
راح فتح الأوضة وهو عريان بحجة انة يجيب هدوم لقى منظري كدة وانا ملحقتش اقفل الباب بالمفتاح من الهيجان شاف زبري و طيزي وانا هجت اكتر لما شوفتوا راح قافل الباب وقالي طيب لية تاعب نفسك وانا معاك انا اتحرجت جامد راح جه مص زبري براحة وقعد يبعبصني بالخيار وانا كنت حرفيا بعيط من الهيجان بس عمال اقولو يا ياسر اية الي بتعملو دة و انا كنت بتكلم وانا بترعش قالي اهدى بس مش انت كنت بتحب بوكسري خدة اهو ومن كتر ما انا هايج قعدت اشم فية وهو قعد ورايا على السرير وهو عريان و قلعني التيشرت ومسك بزي وحضني من ظهري اووووف وانا دوبت قعدت امسك زبرو وامسك بضانو وكنت حرفيا هموت عشان بقالي سنين نفسي في زبر راح مدخل صباعو وقعد يلفو بطريقة كدة روحت قولت اااااة زي الشرموطة راح شخرلي في ودني حسيت برجولتة ودوبت اوي راح منيمني على ظهري وحط زبرة في طيزي براحة وطيزي اتفتحت اوي من الهيجان وقعد يدقني بكل فحولة وانا بقول ااااااة دخلو يا حبيبي قالي هفشخلك طيزك المربربة دي وقعد ينيك اوي و كان في مراية جنب السرير ببص على نفسي عليها وبهيج موت وطيزة كانت معضلة وشبة البالونة روحت بعبصتة وهو راكبني هاج اوي من الحركة زي الحصان وقعد يقول ااااة في ودني و صوتة الفحل هيجني اوي انا بعشق ان حد يركبني و يشخر نفسي اتركب من زمان
قعدنا نص ساعة لحد ما تفشخت وبعد كدة خرج زبرو وخدني في حضنو وقعد يبعبصني وقالي اضربلي عشرة عملنا وضع 69 هو يمصلي ويضربلي وانا امصلو واضربلو و لما خلاص هنجبهم اتعدلنا و حضني وحط بضانو في بوقي وجابهم على وشي و لحست الباقي وبلعتة
وقعد يبعبصني وجبتهم حرفيا كنت هموت عشان بحب اوي الجسم دة استحمينا سوا و قعدنا نتشرمط في الحمام طبعا وننيك بعض تعبنا اوي ونمنا و اصر عليا انو يحضني وننام حضني من ظهري جامد وحسيت بالأمان اوي اوي اوي
وقولتلة يا بابا قعد يضحك وقالي يا لبوتي انا بعشق حنانك
بعد كدة المدة خلصت وكل واحد رجع محافظتة ومش بنشوف بعض الا كل فين و فين وكل شوية اشوف صورتة واعيط نفسي في حضنو تاني نفسي يركبني تاني فتحلي طيزي وسابني حرفيا هموت واتناك بس خايف عرفت واحد صعيدي من تطبيقات المواعدة وفحل نيييييييك
لما بيشخر وهو بينيكني بسيح وزبرو صعيدي اصيل اووووف كل شوية ينيكني بالقفطان وهو شاب يعني قمة الفحولة هو مريح طيزي اوي بس برضو مش معوضني عن حضن حبيبي ياسر نفسي اتركب منه بجد انا بعشق اني اتركب نفسي اتركب كل شوية وكل دقيقة نفسي حد يركب طيزي ويشخرلي وينيكني في الحمام والاوضة والصالة والسطح وكل حته بعشق الركوب عااااااايز اتركككككببب 🤣😔
 
التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: sa3an، موجب المنصوره رومانسي و مجرب خبير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%