NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

doctorgynecologyandobst

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير علي الجميع
النهارده حصل موقف غريب شويتين او ممكن يكون اغرب من ما كنت اتخيل وانا ماشي في مدخل ستيلا الساحل الشمالي لقيت واحد وعلي رجله بنت الموقف شدني اني اتنح لهم لقيت الواد بينيك البت في الشارع في عز الظهر اللي هو احا بجد هو في ايه والمصيبه لا اتكسفت ولا اتحرك وشغالين عادي جدا اسكت انا 😂 روحت رايحلهم قولتلهم انا عملت بث مباشر ليكم علي انستجرام وفيس بوك وركبت عربيتي ومشيت بس السؤال اللي هيجنني هو بجد وصلنا لكدا؟

• بيضحكني
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ابو غرام ابو زب, عمرو 55, مصطفى مصطفى و 3 آخرين
دى مجرد البدايه
انا شوفت بوس واحضان وقلع قبل كدا كتير
انما نيك صريح لا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب، الجنتل حوده و doctorgynecologyandobst
الفلاح لما يطلع من الزريبة ويروح الساحل يشتغل جارسون 🤣🤣🤣
للأسف النجاسة العلنى ما بتطلعش من الفلاحين بتطلع من سكان ايجيبت عادى
الفلاحين بينجسوا فى الخباثة مش قدام الناس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Sexy man1, ابو غرام ابو زب, Levi Ackerman و شخص آخر
مساء الخير علي الجميع
النهارده حصل موقف غريب شويتين او ممكن يكون اغرب من ما كنت اتخيل وانا ماشي في مدخل ستيلا الساحل الشمالي لقيت واحد وعلي رجله بنت الموقف شدني اني اتنح لهم لقيت الواد بينيك البت في الشارع في عز الظهر اللي هو احا بجد هو في ايه والمصيبه لا اتكسفت ولا اتحرك وشغالين عادي جدا اسكت انا 😂 روحت رايحلهم قولتلهم انا عملت بث مباشر ليكم علي انستجرام وفيس بوك وركبت عربيتي ومشيت بس السؤال اللي هيجنني هو بجد وصلنا لكدا؟
لو ده حصل حقيقى يبقى هانت خلاص ونهاية الكون بدأت بالفعل

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
هانت
كلها حبه صغننين ونتهلك كلنا
قال وانا اللى عامل حسابى اروح الساحل اشقط 😂😂

شكلها لا فيها حلال ولا حرام 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب و doctorgynecologyandobst
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير علي الجميع
مش غريبه انه يحصل ف ساحل ع فكره لانى هى اثلا بلد كلها تحرر وكل الى عايز يعيش المنيكه بيروح الساحل تستغرب لو الموقف ف بلد عاديه غير كده اوبن مايند ع اخر ما عندك الغردقه وشرم الشيخ من بدرى النيكه فيها ف شارع وع البحر وكل حاجه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب و doctorgynecologyandobst
  • عجبني
التفاعلات: Sexy man1 و ابو غرام ابو زب
هانت
كلها حبه صغننين ونتهلك كلنا
قال وانا اللى عامل حسابى اروح الساحل اشقط 😂😂

شكلها لا فيها حلال ولا حرام 😂😂
تعالي انا هنا من شهر 5
دى مجرد البدايه
انا شوفت بوس واحضان وقلع قبل كدا كتير
انما نيك صريح لا
انا بقولك انصدمت من رد فعلهم

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب، الجنتل حوده و Dark sun
  • بيضحكني
التفاعلات: doctorgynecologyandobst
  • بيضحكني
التفاعلات: Dark sun
تلاقي واحد معاه مراته وبنته وماشي معاهم وشنبه يقف عليه الصقر وكس مراته وبنته باين وبزازها عادي جدا 😂

• يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: Dark sun و الجنتل حوده
مساء الخير علي الجميع
هو انت اللي شوفت ولا احنا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
انا اكيد
المشكله ان اغلبنا قلد الغرب في حجات كتير وفي ناس منا بقت تروح شرم والساحل علشان يطبقو اللي شفوه وماشيين بمبدأ البلد اللي محدش يعرفك فيها شلح واجري فيها وهناك دلوقتي البلد بتساعد على كده عادي

• أتفق
مساء الخير علي الجميع
عادى عادى ولا تحط فى دماغك 😂😂😂
اتعودو على كدا هما خلاص 😂😂😂

• بيضحكني
المشكله ان اغلبنا قلد الغرب في حجات كتير وفي ناس منا بقت تروح شرم والساحل علشان يطبقو اللي شفوه وماشيين بمبدأ البلد اللي محدش يعرفك فيها شلح واجري فيها وهناك دلوقتي البلد بتساعد على كده عادي
حقيقه جدا في 2015 لما قررت. اروح شرم كنت انا والطقم بتاع الفندق الوحيدين المصريين او بالاحري العرب فكنت بشوف كساس وطياز الاجانب وبزازهم عادي انهم يمشوا كان او يناموا كدا لكن اللي. صدمني انهم مصريين يعني الموضوع بقي اغرب من الخيال

• أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%