NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Anamed0

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمي زوز عندي ١٩ سنة طولي ١٧٠ سم تقريبا
النهاردة وانا راجع في المترو ركبت ورايا واحدة ست ٣٠ سنة كدا مثلا بس كانت حلوة ( نوعي المفضل اصلا التلاتينات دا)و ابنها ، انا كنت واقف علي الباب الي بيتفتح و ال هو بحط ايدي عليه وهو مقفول لغاية ما المترو يوصل ويفتح المهم لما هي جت ركبت جت وقفت جنبي علي الباب مع ان كان في مكان جوا شوية عادي وبجد كانت لازقه فيا بطريقة غريبة اني كوعي كان خابط في دراعها و كل شوية يخبط في صدرها لدرجة اني قبل ما افكر تفكير مش تمام قولت احترم ان معاها ابنها الصغير وكدا ولزقت نفسي فالباب خالص وقولت ممكن مش في نيتها وكدا وحطيت ايدي ف جيبي بحيث تبقي ملمومة علي قد ما اقدر ، لقيتها قامت لافة و بقي كوعي او تحت كوعي بشوية كدا ( انا قصير نسبيا هي كانت اطول مني حتة صغيرة ) حرفيا لازق علي طيزها بالعرض ، المهم انا اتكسفت شوية وحاولت ابعد بس كنت خلاص مزنوق في الباب مطلعنيش من الموقف غير أن محطتي وصلت ونزلت ، المهم انا مش اول مرة يحصل معايا موقف زي دا مش بيحصل كتير يعني بس في مواقف مشابهة بتحصل معايا مثلا مرة في السنة كدا ، المهم انا لما باجي افكر بعدها كدا بقعد اندم انا كان المفروض استغل الموضوع شوية و ارشقها بعبوص مثلا اي حاجة وانا متاكد انها مكانتش هتعترض خالص بس بجد وانا في الموقف كنت مكسوف اوي وعمال ببعد وبجد كنت متضايق من التلامس ال بيننا ، انا مش عارف انا عاوز كدا ولا لا بس ازاي لو الموضوع اتكرر اقدر اتحكم بنفسي و اجرب ادوس شوية وهل ممكن فمرة واحدة تبقي بتلزق هي كدا بس لو عملتها حاجة تصوت وتلم عليك الناس مثلا ( ملحوظة انا لما ببعد مش ببقي خايف من كدا مثلا بس بجد بحس اني متضايق ان واحدة بتحك فيا كدا) بس فنفس الوقت انا معنديش اي تجارب خالص وبجد الموضوع حلو لما افكر فيه بعدها كدا ونفسي فمرة ادوس في الحوار وهل ممكن مثلا لو دوست فمرة المفروض اعمل ايه بالظبط يعني هي بتبقي بعبصة في المترو بس كدا ولا اكمل وانزل معاها مثلا اجرب اكلمها والموضوع اخره ايه مثلا ؟ ( ملحوظة تاني باكد ان المترو كان فيه مكان فاضي وهي مكانتش نازلة قريب مثلا انها تقف علي الباب هي فضلت واقفه كدا علاقل ٤ محطات و بعد ما انا نزلت بقي معرفش كام محطة و لما كنت ببعد بجد كانت هي بتقرب ف هي كدا كدا مقصودة )

• عجبني
التفاعلات: Mego 7, K lion, el-korsan و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%